Iš Gvildenu svetainės

Mintys: 20210116Užrašai

笔记

Apytaka

Gyvenimo lygtis - aštuonerybė

Gyvenimo lygtis

Tiesa

Žinojimo rūmai

Jėzus

Išgyvenimo apytaka

Išvertimai

Gyvybė

Trejybės rato ir trejybės atvaizdų santykis

Dvasios srautas (nulybė ir trejybė)

Atvaizdai. Už srauto - sandara.

Dievas santvarką išgyvena apytaka, asmeniu, apimtimi. Jų trejopu pagrindu išgyvena santvarką besąlygiškai, nešališkai, nepaneigiamai, trejybės ratu.

Tėvas yra tasai, kuris išeina už savęs, užtat suvokia. O Sūnus yra tasai, kuris neišėjo už savęs, užtat susivokia. Ir Dvasia išreiškia, jog jie sutampa, ji suvokta amžinu gyvenimu.

Dievo šokis išreiškia Tėvo požiūrį. Išgyvenimo apytaka išreiškia Sūnaus požiūrį. Žinojimo rūmai išreiškia Dvasios požiūrį, kaip iš Tėvo išplaukia Sūnus ir juos toliau Dvasia derina santvarka. O meilės mokslas išverčia žinojimo rūmus.

Malonė (kindness) ir gydymas šabo dieną.

Mandelbrot aibė: dviprasmybė: riba tarp grįžtančio (pasikartojančios veiklos) ir negrįžtančio (vienkartinės veiklos).

Suvokimas Dievo šokyje besąlygiškas. Jisai tampa sąlygišku kitose apytakose, apimtis siaurėja.

Koks ryšys tarp šviesuolio kertinės vertybės ir jo žinojimo rūmų?

Dievo šokyje, kaip iš prieštaravimo kyla neprieštaravimas? Koks septynerybės ir gerumo ir Sūnaus vaidmuo? Kaip tai plėtojasi Dievo šokio išvertimu, išgyvenimo apytaka?

Aštuongubas kelias. Dievas su kuriuo neturiu ryšio yra mano gelmėse.

Išgyvenimo apytaka išskiria santykius su Dievu už manęs ir manyje.

Sapnavau: Hell's Bells theorem

Sapnavau: Kalba-atmintis-įsimintina. Trys apskritimai: mažas vidutiniame, vidutinis didžiausiame, kaip kad taikinyje. Trys strypai tarp keturių lygmenų. Taip pat trejybės ratas išsakantis sąlygiškumą ir besąlygiškumą. Užkoduotas lygmenyse.

2 x 3 x 4 Aš esu 3 pasirinkimai (ir trejybės ratas) tarp 4 pakopų tarp 2 kraštutinumų (Dievo už manęs ir mano gelmėse).

4 apytakos 24 = 2 x 3 x 4. Įvairių Dievo kampų ir sandarų išgyvenimas.

Dievo išgyvenamas aštuonerybė: 0, 1, 2, 3 ir -4, -3, -2, -1.

Susikalbėjimas su priešais - su kitais - trejybės ratu tikrovėje - pasaulio pagrindu (Tėvo pasaulėžiūra). Susikalbėjimas su draugais - su savais - sąvokų kalba - Dievo požiūriu (Sūnaus pasaulėžiūra).

Mokomės pasąmone išgyvenimais (buvimu, įsijautimu) ir sąmone iš išgyvenimų (nebuvimu, atsitokėjimu).

Pasąmonė yra tinklas, sąmonė medis, juos sąmoningumas sieja seka, susiuvantis siūlas. Dorumas yra teisingas sąmonės išlankstymas.

Dievas tampa mums reikšimingas kai tenka mylėti priešą, kai turime priešus dėl to, kad užstojame silpnesnius. Ir kai norime auklėti kitus, kad nebūtumėme savanaudžiais.

Žinojimo rūmai suveda dviprasmybę tarp Sūnaus visuminės asmenybės sąlygose ir besąlygiško Tėvo sąlygiškai apibrėžto mokslo. Dvasia juos suderina, kaip kad suderina klausimą ir atsakymą.

Santvarka yra neapibrėžtumas

https://www.delfi.lt/kultura/naujienos/svetimkuniu-metamorfozes-su-linu-liandzbergiu-kalbasi-gabriele-zaidyte.d?id=84842637 Sporto rūmų architekto sūnų Liandzbergį

2020.12.16 komisijos posėdis


Pažinti aplinką

Mokytis priemonių tyrimams

Lavinti dvasią

Lavinti įgūdžius

Mokytis mokslų

Mokytis kalbų

Mokytis muzikos teorijos

https://www.politico.com/news/magazine/2021/01/07/alyssa-farah-q-and-a-456369

Užtaisyti klausimai, pavyzdžiui, Kas yra laimė? Kaip apžvelgti visus tokius klausimus? Kaip jie susiję su išgyvenimais ir išsiaiškinimo būdais?

Meilės mokslas sieja Dievą ir meilę, asmenį ir vertybę, sąmonę ir pasąmonę, mokslą ir asmenybę, per prarają.

Koks ryšys tarp žinojimo rūmų ir žinojimo lygmenų?

Požiūriai išplaukia iš sąmonės iš skylių (įsivaizduojamų asmenų, Dievo). Sandara iš visumos, iš sąmoningumo.

Kaip žinojimo rūmai išreiškia bendrą suvokimą ir Dvasios plazdenimą?

Tėvas ir Sūnus yra du žinojimo rūmų sparnai.

Koks ryšys tarp išgyvenimo ir išsiaiškinimo būdų?

Dievo trejybė suprastina dinamiškai - Dievas traukiasi, o trejybės ratas tai išsako statiškai, nariais.

Dangaus karalystė: Aštuongubas kelias suderina sąmonės medį išplaukiantį iš Dievo ir trejybės ratą pagrįstą pasauliu ir pasąmone.

Kaip Dievo vaidmenys išsidėlioja apytakomis?

Kaip kertinė vertybė ir asmenybė susiję su žinojimo rūmais?

Kaip dorovė ir nedorovė susijusios su asmenybe ir žinojimo rūmais?

Ką gaima išmokti iš Noreikos arba Hitlerio žinojimo rūmų?

Kuo skiriasi Jėzaus žinojimo rūmai nuo kitų žmonių?

Dievas mus saugantis yra mūsų gelmėse.

Kas viešpatauja riboje tarp Dievo už manęs ir Dievo mano gelmėse? Dievas už manęs. Būtent tai vysto mano valią, kad galėčiau atsiplėšti nuo savęs. Nes sąmonė ir pasąmonė turi savo valdas. Bet sąmonė turėtų valdyti jų ribą, tai yra sąmoningumas. Ta prasme pasąmonė turėtų būti atvira aibė, o sąmonė turėtų būti uždara aibė. Užtat begalybę - amžiną gyvenimą - turėtumėme išgyventi pasąmone. Tai yra pasąmonės amžinas ryškinimas savo gelmių, savo valios valios.

Išgyvenimais ir išsiaiškinimo būdais išryškiname ribą tarp savęs ir pasaulio, o tai pagrindas meilei, brandai, sąmoningumui. Ir tą ribą išreiškia ketverybė, penkerybė, šešerybė, septynerybė, jais išsakytas tarpas, kuris reiškiasi laisvumu, iš kurio išauga nulinis požiūris.

Apytakų išvertimais išryškėja tarpas tarp savęs (savo gelmių) ir pasaulio (ir Dievo už jo).

Gyvybei būdingas savęs tikslinimas, o tam reikalingi jauduliai, skausmai, dorovė ir elgesys, gyvenimo neteisingumas ir t.t. Tokios sąvokos iškyla gyvybės mokslo žinojimo rūmų santvarkoje, šešiuose pertvarkymuose.

Uncomfortable is when what we wants for ourselves is not what another wants for us. If we're to make people uncomfortable for them to grow, we better look again from God's perspective if we're not just being selfish. And then forgive us our sins, as we forgive.

I remember your wedding, selecting Jesus's words, "The Lilies of the Field" https://en.wikipedia.org/wiki/The_Birds_of_Heaven Seek ye God's righteousness (his uncomfortability in this world?) and the kingdom of heaven (being comfortable being uncomfortable?)

Viskas ir visos sandaros išplaukia iš dvejybės, trejybės, ketverybės. O viskas susiveda į septynerybės tarpą tarp Dievo už mūsų ir Dievo mumyse, sąmonė ir pasąmonės, klausimo ir atsakymo, pirmos tvarkos ir antros tvarkos, savęs ir pasaulio.

Prieštaravimo išdava: vertybė (meilės neigimas) yra meilės pjūvis.

Tarpą išsako atvaizdai. Du atvaizdai išsako tarpo dvasią, jo laisvumą, didėjantį ar mažėjantį. O keturi atvaizdai išsako tarpo apimtį: viską, betką, kažką arba nieką.

Amžina branda - žmogus kaip instrumentas tobulėja

Dievas troškimais išgyvendamas pirmąsias sandaras grindžia antrines sandaras. Kuom skiriasi pirminių ir antrinių sandarų išgyvenimas? Pirminės sandaros apibrėžia tiesioginį santykį su tavimi, su sąmone, su klausimais, tad gyventi dvilypiu arba vienareikšmiu požiūriu. Antrinės sandaros apibrėžia netiesioginį santykį su kitu, su atsakymais, su pasąmone, kuria galime įsijausti ir atsitokėti, tad gyventi sąmoningai.

Atsitokėjimas atsiremia į Dievą už santvarkos, o įsijautimas atsiremia į Dievą mūsų gelmėse. Jais išgyvename, išeiname už savęs. Dievo požiūris atsiremia į Dievą už santvarkos.

Parsiųstas iš http://www.ms.lt/sodas/Mintys/20210116U%c5%bera%c5%a1ai
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2021 sausio 16 d., 13:53