Mintys.Abejonės istorijaPaslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti kodo pakeitimus 2024 balandžio 04 d., 13:58
atliko -
Pakeistos 217-220 eilutės iš
į:
2024 balandžio 04 d., 13:51
atliko -
Pakeistos 209-217 eilutės iš
Iš tikrųjų (tiesa) - savarankiškojo Dievo požiūris. Betarpiškai - užtikrinto Dievo požiūris. Pastoviai - ramaus Dievo požiūris. Prasmingai - mylinčio Dievo požiūris. į:
Iš tikrųjų (tiesa) - savarankiškojo Dievo požiūris. Betarpiškai - užtikrinto Dievo požiūris. Pastoviai - ramaus Dievo požiūris. Prasmingai - mylinčio Dievo požiūris. Abejonės susijusios su išgyvenimų rūšimis ir su linksniais, nusako tikrumo pagrindus
2024 kovo 30 d., 12:08
atliko -
Pakeistos 205-209 eilutės iš
į:
Pagrindai besąlygiškumui: dvejonės (kaip savarankiškasis Dievas jas išgyvena), tad padalinimai.
Iš tikrųjų (tiesa) - savarankiškojo Dievo požiūris. Betarpiškai - užtikrinto Dievo požiūris. Pastoviai - ramaus Dievo požiūris. Prasmingai - mylinčio Dievo požiūris. 2023 rugsėjo 19 d., 14:19
atliko -
Pakeistos 201-205 eilutės iš
https://www.antarcticanimation.com/content/wordpress/sand-talk-lenses į:
https://www.antarcticanimation.com/content/wordpress/sand-talk-lenses Tikrovė
2023 rugsėjo 19 d., 11:36
atliko -
Pakeistos 198-201 eilutės iš
į:
https://www.antarcticanimation.com/content/wordpress/sand-talk-lenses 2023 rugsėjo 19 d., 11:36
atliko -
Pakeistos 189-198 eilutės iš
į:
abejonių (ir ženklų savybių) trejybės ratas (kas yra - teigiami akstinai)
abejonių (ir ženklų savybių) sąmoningumo lygmenys (ko trūksta - neigiami akstinai)
2022 lapkričio 07 d., 15:45
atliko -
Pakeistos 42-52 eilutės iš
Inferential Erotetic Logic
Erotetic Reasoning Test į:
2022 lapkričio 07 d., 15:31
atliko -
Pakeista 150 eilutė iš:
Stephen Covey. Seven Habits of Highly Effective People į:
Stephen Covey. Seven Habits of Highly Effective People 2022 lapkričio 07 d., 15:30
atliko -
Pridėtos 16-17 eilutės:
2022 lapkričio 07 d., 14:53
atliko -
Pridėta 143 eilutė:
Pridėtos 158-159 eilutės:
Jėzaus antitezės
2022 lapkričio 07 d., 14:30
atliko -
Pridėtos 177-178 eilutės:
https://www.math4wisdom.com/files/IServeMyEnemy.png 2022 lapkričio 07 d., 14:01
atliko -
Pakeistos 24-25 eilutės iš
Abejonės sulaukia ar nesulaukia dėmesio. Dvejonės valdo dėmesį, sustato į ką galima kreipti dėmesį. Tai sustato proto santykinį ryšį su kūnu. Savęs suvokimu dėmesys sulygina poreikių atskirtą savastį už kurią atsakome ir savastį kuria atsakome. Užtat išsiskiria (Dievo bei asmens) požiūris, kreipiantis dėmesį, ir būklė-padėtis, į kurią kreipiamas dėmesys. Taip atsiranda Dievo ir jo požiūrio galimybė. O dėmesys kreipiamas linksniais. į:
Abejonės sulaukia ar nesulaukia dėmesio. Dvejonės valdo dėmesį, sustato į ką galima kreipti dėmesį. Tai sustato proto santykinį ryšį su kūnu. Savęs suvokimu dėmesys sulygina poreikių atskirtą savastį už kurią atsakome ir savastį kuria atsakome. Užtat išsiskiria (Dievo bei asmens) požiūris, kreipiantis dėmesį, ir būklė-padėtis, į kurią kreipiamas dėmesys. Taip atsiranda Dievo ir jo požiūrio galimybė. Dėmesys kreipiamas linksniais. Vardininkas, naudininkas, galininkas dalyvauja dėmesyje, jį kreipia arba jo sulaukia. Jais dėmesys plaukia. Įnagininkas, kilimininkas, vietininkas nedalyvauja dėmesyje tačiau jie būtent jį kreipia. Panašiai, išgyvenimo rūšys yra teigiami ir neigiami, jų akstinas yra tai kas yra (kuriuo plaukia dėmesys) arba tai kas nėra (kas kreipia dėmesį). 2022 lapkričio 07 d., 13:52
atliko - 2022 lapkričio 07 d., 13:52
atliko -
Pakeista 19 eilutė iš:
Abejonės sulaukia ar nesulaukia dėmesio. Dvejonės valdo dėmesį, sustato į ką galima kreipti dėmesį. Tai sustato proto santykinį ryšį su kūnu. Savęs suvokimu dėmesys sulygina poreikių atskirtą savastį už kurią atsakome ir savastį kuria atsakome. Užtat išsiskiria (Dievo bei asmens) požiūris, kreipiantis dėmesį, ir būklė-padėtis, į kurią kreipiamas dėmesys. į:
Abejonės sulaukia ar nesulaukia dėmesio. Dvejonės valdo dėmesį, sustato į ką galima kreipti dėmesį. Tai sustato proto santykinį ryšį su kūnu. Savęs suvokimu dėmesys sulygina poreikių atskirtą savastį už kurią atsakome ir savastį kuria atsakome. Užtat išsiskiria (Dievo bei asmens) požiūris, kreipiantis dėmesį, ir būklė-padėtis, į kurią kreipiamas dėmesys. Taip atsiranda Dievo ir jo požiūrio galimybė. O dėmesys kreipiamas linksniais. 2022 lapkričio 07 d., 13:51
atliko -
Pakeista 19 eilutė iš:
Abejonės sulaukia ar nesulaukia dėmesio. Dvejonės valdo dėmesį, sustato į ką galima kreipti dėmesį. į:
Abejonės sulaukia ar nesulaukia dėmesio. Dvejonės valdo dėmesį, sustato į ką galima kreipti dėmesį. Tai sustato proto santykinį ryšį su kūnu. Savęs suvokimu dėmesys sulygina poreikių atskirtą savastį už kurią atsakome ir savastį kuria atsakome. Užtat išsiskiria (Dievo bei asmens) požiūris, kreipiantis dėmesį, ir būklė-padėtis, į kurią kreipiamas dėmesys. 2022 lapkričio 07 d., 13:48
atliko -
Pakeistos 19-32 eilutės iš
See also the investigation we conducted, and the data we collected: What affects our thinking? Užrašai į:
Abejonės sulaukia ar nesulaukia dėmesio. Dvejonės valdo dėmesį, sustato į ką galima kreipti dėmesį. Užrašai Pakeista 137 eilutė iš:
į:
Pridėtos 171-177 eilutės:
2022 lapkričio 07 d., 13:35
atliko -
Pakeista 144 eilutė iš:
į:
Pakeistos 147-148 eilutės iš
į:
Stephen Covey. Seven Habits of Highly Effective People
Pakeistos 180-182 eilutės iš
Engaging the Violent Užrašai į:
Užrašai 2022 rugsėjo 08 d., 20:11
atliko -
Pakeistos 174-176 eilutės iš
į:
2022 vasario 23 d., 20:58
atliko -
Pridėta 10 eilutė:
2022 vasario 09 d., 22:29
atliko -
Pridėta 9 eilutė:
2021 gruodžio 31 d., 13:13
atliko -
Pridėta 172 eilutė:
2021 rugpjūčio 21 d., 14:53
atliko -
Pridėta 8 eilutė:
2021 liepos 18 d., 11:38
atliko -
Pridėtos 3-11 eilutės:
Pridėtos 14-15 eilutės:
Pridėtos 18-19 eilutės:
Pridėta 22 eilutė:
Pakeista 24 eilutė iš:
į:
Pridėta 26 eilutė:
2021 liepos 17 d., 15:26
atliko -
Pridėtos 151-154 eilutės:
Užrašai
2018 rugpjūčio 11 d., 07:56
atliko -
Pridėtos 1-2 eilutės:
Žr. Netroškimai Ištrintos 12-14 eilutės:
See also: PrimaryStructures, {{Everything}}, {{Wishes}}, {{Something}} Pakeistos 80-81 eilutės iš
===Counterquestions=== į:
Dvejonės Pakeistos 124-135 eilutės iš
===Examples=== NonviolentEngagement KindsOfPrayer ChangingOurMinds ThinkingHats EdwardDeBono has a system of [http://www.edwdebono.com/ six thinking hats] (which is trademarked). Here is an expression of this phenomenon in terms of the {{Counterquestions}}: ===Thoughts=== į:
Pavyzdžiai
Mintys Pakeistos 148-150 eilutės iš
{{Andrius}}: See also my essay Engaging the Violent į:
Engaging the Violent 2018 sausio 19 d., 20:30
atliko -
Pridėtos 13-36 eilutės:
Užrašai
Tai yra trijų veiksmų santykiai - taip pat palyginti su padalinimų kilme iš dvejonių Inferential Erotetic Logic
Erotetic Reasoning Test 2017 gruodžio 03 d., 10:01
atliko -
Ištrintos 12-13 eilutės:
http://www.ms.lt/en/andrius/understanding/diagrams/wishesforsomething.gif 2014 gruodžio 02 d., 13:54
atliko -
Ištrintos 41-47 eilutės:
2014 gruodžio 02 d., 13:53
atliko -
Pakeistos 22-41 eilutės iš
There are six doubts: į:
Šešios abejonės
2014 gruodžio 02 d., 13:29
atliko -
Pakeistos 5-6 eilutės iš
See also the investigation we conduction, and the data we collected: http://www.ms.lt/mindchange.html What affects our thinking? į:
See also the investigation we conducted, and the data we collected: What affects our thinking? Pakeistos 16-17 eilutės iš
===Doubts=== į:
Penkta abejonė turėtų būti neigiama, Ar iš tikrųjų neprotinga?, taip kad paskutinės trys abejonės yra visos neigiamos. Širdis sako, Taip, tai neprotinga, nepajėgiu svarstyti, o pasaulis sako, Taip, tai neprotinga, pajėgiu svarstyti. Abejonės Pakeista 28 eilutė iš:
į:
Pakeista 116 eilutė iš:
{{Andrius}}: See also my essay [http://www.hyperorg.com/misc/andrius.html Engaging the Violent] į:
{{Andrius}}: See also my essay Engaging the Violent 2014 birželio 09 d., 20:24
atliko -
Pakeista 93 eilutė iš:
ThinkingHats į:
ThinkingHats EdwardDeBono has a system of [http://www.edwdebono.com/ six thinking hats] (which is trademarked). Here is an expression of this phenomenon in terms of the {{Counterquestions}}: 2014 birželio 06 d., 11:32
atliko -
Pridėtos 98-112 eilutės:
Bendravimas su smurtingaisiais We can often model our intuition as a set of principles that express the counterquestions. For example, a different counterquestion resonates in each of the principles of nonviolent engagement:
{{Andrius}}: See also my essay [http://www.hyperorg.com/misc/andrius.html Engaging the Violent] 2014 gegužės 16 d., 12:17
atliko -
Pridėtos 15-25 eilutės:
===Doubts=== There are six doubts:
2014 gegužės 16 d., 11:55
atliko -
Pridėtos 10-86 eilutės:
See also: PrimaryStructures, {{Everything}}, {{Wishes}}, {{Something}} http://www.ms.lt/en/andrius/understanding/diagrams/wishesforsomething.gif Note that this is the graph K3,3 with nine edges (seven of which we use) which is one of the two smallest nonplanar graphs that are included in all nonplanar graphs. ===God as {{Anything}}=== We may conceive God as anything. God as anything is certain. Things are just as he wishes. But we conceive this by thinking that everything wishes for something. The structural context for certainty is that there can be doubts. Counterquestions address these doubts. Counterquestions let us go beyond ourselves as to what we care about, they let us take the perspective that is certain. We thereby care about our own point of view, which manifests itself as our relationship with others. ===Counterquestions=== God is certain, he wishes for something, things are just as he wants. Good is Not Wishing-for-something, and is expressed by responses to doubts. The Wishing-for-something is expressed by subject-object-process and the Not is the distinction of their being without or within a system.
With regard to the good, we get the doubts:
Each of the doubts relates two perspectives. These perspectives are distinguished by responses to the doubts, counterquestions which discriminate between them, which is from the heart, and which is from the world? Here the null for life is Why, which from God's point of view is the question Why? This question arises in the counterquestions:
This is a choice between the perspective of the heart (God) and of the world (life). The choices of the world correspond to the topologies: object - it seems to me, process - should not be doing anything else, subject - it makes a difference. The other three counterquestions seem to express taking a stand, following through and reflecting. One way that we approach Everything is that Everything wishes for Something (Not Everything). In other words, Everything is certain. Things are exactly as Everything wishes. Our minds are not able to directly conceive of all things being exactly as wished. There is nothing here for us to conceive! Instead, our mind provides us with a structural context, which is that we can have various doubts . We either ignore these doubts, or we take them seriously and acknowledge that we cannot trust our experience. We address our doubts by raising counterquestions that help us find our bearings. One of these counterquestions is What do I truly want? This counterquestion expresses the state of mind which grants that all things are exactly as wished for. Counterquestions allow us to take up the perspective of another, and so to care about others. The seven issues are raised by the seven doubts : 1. Do I truly like this? 2. Do I truly need this? 3. Is this truly real? 4. Is this truly problematic? 5. Is this truly reasonable? 6. Is this truly wrong? 7. Am I truly anxious? [11/00, Andrius Kulikauskas] The counterquestions are questions that we can ask to find our bearings when we cannot rely on our experience because we suspect that we may be brainwashed. For example, suppose I start to wonder, "Am I a robot?" I can ask the counterquestion, "Would it make any difference?" If it does make a difference, then I can look for that difference, and if it doesn't make a difference, then it's of no consequence. The counterquestion helps me find my bearings, regardless of the answer. There are eight counterquestions: 0. What do I truly want? 1. How does it seem to me? 2. What else should I be doing? 3. Would it make any difference? 4. What do I have control over? 5. Am I able to consider the question? 6. Is this the way things should be? 7. Am I doing anything about this? The counterquestions address the corresponding doubts , for example, the counterquestion 3.Would it make any difference? addresses doubts of the form 3.Is this truly real? Interestingly, the answer to the counterquestion is always independent of the answer to the doubt, so the two questions can be thought of as orthogonal. Structurally, each counterquestion can be understood as a different way of placing a perspective (of God, a person in general, a particular person) in a situation (of a person in general, a particular person, the world). See Andrius Kulikauskas on the Counterquestions . [10/00, Andrius Kulikauskas] The counterquestions distinguish between the perspectives of the {{heart}} and the {{World}}, or more broadly, between EternalLife and {{Life}}. Note that the heart is what is left in the absence of God, and the world is what is left in the absence of human. ===Examples=== NonviolentEngagement KindsOfPrayer ChangingOurMinds ThinkingHats ===Thoughts=== Consider the WaysOfCaring. Here, everything is caring for its own perspective. 2014 gegužės 12 d., 13:49
atliko -
Pridėtos 4-5 eilutės:
See also the investigation we conduction, and the data we collected: http://www.ms.lt/mindchange.html What affects our thinking? |
AbejonėsNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2024 balandžio 04 d., 13:58
|