Mintys.Foucault istorijaRodyti nežymius pakeitimus - Rodyti kodo pakeitimus 2016 rugsėjo 15 d., 16:38
atliko -
Pridėtos 1-7 eilutės:
Foucault tiesos santvarkų apibūdinimas Maslow poreikių laipsnynu Michel Foucault atkreipė dėmesį į tiesos santvarkas, tačiau jisai nesiryžo apžvelgti, kokių jų apskritai yra buvę ir gali būti. Šiam tikslui siūlau psichologo Abraham Maslow poreikių laipsnyną. Kiekvienam poreikiui pristatau atitinkamą jo tenkinimo būdą: gyvybės poreikį tenkiname įskibdami, saugumo - kaupdami atsargas, bendravimo - vengdami kraštutinumų, vertės poreikį - rinkdamiesi gerą vietoj blogio, laisvės - geresnį vietoj blogesnio, ir prasmės poreikį - geriausią vietoj visų kitų. Kiekvienoje visuomenėje vyrauja vienas kuris poreikis, kurį vienintelį svarsto, visų kitų sąskaita. Pavyzdžiui, Vakaruose vyrauja pokalbis apie laisvę, ar vardan jos valdžia turėtų labiau ar mažiau kištis. Tuo tarpu Lietuvoje Sąjūdžio laikais sužibėjo prasmės poreikis, juk laisvės užtektų tiek ir tiek, bet kad ji būtų mums prasminga. Šį prasmės pokalbį atvėrė naujos priemonės - tarptautiniai ryšiai telefaksais, savilaida kopijavimo aparatais, tiesioginė demokracija skambučiais į televizijos ir radijo laidas. Visgi, jį užgožė pokalbis apie laisvės poreikį. Tačiau liko viltis, kad ne tik paskiri šviesuoliai bet ir liaudis gali sąmoningai pereiti iš seno, išsikvėpusio pokalbio į naują, įkvėpiantį pokalbį. Tai įmanoma būtent kuomet nors kiek susilaikome nuo santvarkos brukamo pokalbio, nuo jos žinojimo. Užtat žmogus, susitelkęs į nežinojimą, išsilaisvina iš visų santvarkų ir bendrysčių, nes jos visos apsibrėžia žinojimu. Už jų visų slypi pamatinė, besąlygiškos tiesos santvarka, kurios dalyviai žino, kad nežino. Iš jos kyla laisvė, už visų santvarkų, tuo tarpu atsakomybę kiekviena santvarka nustato savaip, kaip jinai ją supranta. Ir kiekviena tiesos santvarka žmogų apvaldytų visapusiškai, per jo kūną (jo poreikius) apsukdama jo protą (jo abejones), laimėdama jo širdį (jo lūkesčius) ir nusakydama jo valią (jo vertybes). Tačiau kiekviena santvarka laikosi Dievo ar bent saulės malone, remiasi savo vergų ištekliais, kurie tad visada nors kiek laisvi kažkur nepaisyti žinojimo santvarkos, atsiduoti ne sau, o kitam žmogui, tarnauti nežinojimo santvarkai, joje bręsti savo beprotiškais klausimais, pasireikšti savo asmeniška vertybe. 2016 rugsėjo 15 d., 16:03
atliko -
Pridėtos 16-17 eilutės:
Michel Foucault atkreipė dėmesį į tiesos santvarkas, tačiau jisai neapžvelgė, kokių jų yra buvę ir gali būti. Šiam tikslui pristatau psichologo Abraham Maslow poreikių laipsnyną. Kiekvienam poreikiui Pridėtos 50-52 eilutės:
2016 rugsėjo 15 d., 14:54
atliko -
Pakeista 6 eilutė iš:
į:
2016 rugsėjo 15 d., 14:53
atliko -
Pridėta 6 eilutė:
2016 rugsėjo 15 d., 14:10
atliko -
Pakeistos 3-5 eilutės iš
Nežinojimo žinojimas... į:
Laisvė tarnauti žinojimo ir nežinojimo santvarkoms. Kiti galimi pavadinimai:
Pridėtos 30-33 eilutės:
Pridėta 41 eilutė:
Ištrintos 52-56 eilutės:
Tiesos (pripažinimo) privalomumas. Tačiau paklusnumą gali nusakyti nebūtinai tiesos pripažinimas, o tiesiog neprieštaravimas dėl įvairių priežasčių. Pakeista 55 eilutė iš:
Dorovės (liūne) pagrindas yra nežinojimas - privalome visada pripažinti, jog iš esmės nežinome, (10+2=?), negalime visas aplinkybes išsakyti, nė žinoti, užtat visada privalome sutikti pradėti nuo pradžių. Kartu privalome atsipalaiduoti nuo paskirų dorovės rėmų. Rėma tik padeda susigaudyti, jog kažką nežinome. Tikslas yra išsiaiškinti, ko nežinome, kur atrandame Dievą. Dievas nežinojimas, tai jo būklė. 10 Dievo įsakymų padeda susigaudyti, ko nežinome. Jėzaus antitezės irgi padeda susigaudyti, gilintis, ko nežinome. Dvejonės ir abejonės. į:
Dorovės (liūne) pagrindas yra nežinojimas - privalome visada pripažinti, jog iš esmės nežinome, (10+2=?), negalime visas aplinkybes išsakyti, nė žinoti, užtat visada privalome sutikti pradėti nuo pradžių. Kartu privalome atsipalaiduoti nuo paskirų dorovės rėmų. Rėmai tik padeda susigaudyti, jog kažką nežinome. Tikslas yra išsiaiškinti, ko nežinome, kur atrandame Dievą. Dievas nežinojimas, tai jo būklė. 10 Dievo įsakymų padeda susigaudyti, ko nežinome. Jėzaus antitezės irgi padeda susigaudyti, gilintis, ko nežinome. Dvejonės ir abejonės. 2016 rugsėjo 15 d., 13:55
atliko -
Pakeistos 3-5 eilutės iš
Nežinojimas... į:
Nežinojimo žinojimas... Pakeistos 13-14 eilutės iš
į:
Pakeistos 23-25 eilutės iš
Tiesa, kaip bendrystės pagrindas. Besąlygiška tiesa, kaip plačiausios, šviesuolių bendrystės pagrindas. Tiesos ribotumas sukuria paribio žmones. Žinojimo tikslas, tai atsakomybė. Laisvės pagrindas, tai nežinojimas. Laisvi nuo bendrytės. Žinojimas, nebijoti pasakyti, kad žinai. Tyčinis nežinojimas gali būti nedoras. į:
2016 rugsėjo 15 d., 13:15
atliko -
Pridėtos 1-16 eilutės:
Pavadinimas Nežinojimas... Pranešimo esminės mintys
Pranešimo pagrindinė mintis Ištrintos 23-29 eilutės:
Pranešimo galimos temos
2016 rugsėjo 14 d., 16:03
atliko -
Pakeistos 112-114 eilutės iš
3) į:
3) What are the means by which we can change ourselves in order to become ethical subjects? (Self-forming activity) (KLAUSIMAIS) 4) What is the kind of being to which we aspire when we behave in a moral way? (telos) (Pure, immortal, free, masters of ourselves, etc.?) (KERTINĖS VERTYBĖS) (Savęs nevaržantys - nuo savęs nepriklausomi) 2016 rugsėjo 14 d., 16:01
atliko -
Pridėtos 46-47 eilutės:
palyginti su Toulminu Pakeistos 100-113 eilutės iš
į:
Ethics: Subjectivity and Truth, edited by Paul Rabinow. Essential Works of Foucault, Volume I. "On the Genealogy of Ethics" History of Morals: Distinguish code that determines which acts are permitted or forbidden and the code that determines positive or negative value of the different possible behaviors. Ethics: the kind of relationship that you ought to have with yourself. 1) Which is the aspect or the part of myself or my behavior which is concerned with moral conduct? (KŪNAS, PROTAS, ŠIRDIS, VALIA)? 2) Mode of subjectivation, the way in which people are invited or incited to recognize their moral obligations. Revealed divine law? Natural law? Rational rule? Most beautiful existence? (ŠTAI TIK DOROVINIAI RĖMAI, POREIKIŲ TENKINIMAI)(NE SAVO POREIKIAIS RŪPINTIS, O RŪPINTIS KITŲ POREIKIAIS, ARBA JŲ VISAI NETURĖTI) 3) Pridėta 116 eilutė:
2016 rugsėjo 14 d., 15:54
atliko -
Pridėtos 18-19 eilutės:
Dorovės (liūne) pagrindas yra nežinojimas - privalome visada pripažinti, jog iš esmės nežinome, (10+2=?), negalime visas aplinkybes išsakyti, nė žinoti, užtat visada privalome sutikti pradėti nuo pradžių. Kartu privalome atsipalaiduoti nuo paskirų dorovės rėmų. Rėma tik padeda susigaudyti, jog kažką nežinome. Tikslas yra išsiaiškinti, ko nežinome, kur atrandame Dievą. Dievas nežinojimas, tai jo būklė. 10 Dievo įsakymų padeda susigaudyti, ko nežinome. Jėzaus antitezės irgi padeda susigaudyti, gilintis, ko nežinome. Dvejonės ir abejonės. Pakeistos 26-27 eilutės iš
Valdymas žinojimu ir nežinojimu. Tarnavimas esamai santvarkai ar nežinojimo klausimų santvarkai. Atsiribojimas nuo santvarkos susilaikymas nors kiek, grindžiantis aukštesnių santvarkų pirmenybę ir galimybę. Nesusilaikymas iškreipia dorovinius rėmus tai laisvumo nebuvimas. Rėmų tikslas yra pabrėžti laisvumą nepašalinti. į:
Valdymas žinojimu ir nežinojimu. Tarnavimas esamai santvarkai ar nežinojimo klausimų santvarkai. Atsiribojimas nuo santvarkos susilaikymas nors kiek, (laisvumas), grindžiantis aukštesnių santvarkų pirmenybę ir galimybę. (Pavyzdžiui, laisvės klausimo pakankamas išsprendimas JAV-ose.) Nesusilaikymas iškreipia dorovinius rėmus tai laisvumo nebuvimas. Rėmų tikslas yra pabrėžti laisvumą nepašalinti. (Pokalbio pakeitimas). (Pilnavertiškumas ir Sąjūdis, bendravimo būdų pagrindimas technologijomis.) Pakeistos 32-33 eilutės iš
Nežinojimo žinojimas tai šviesuolių bendrystės pagrindas į:
Nežinojimo žinojimas tai šviesuolių bendrystės pagrindas. Nežinojimas tai Dievo požiūris, o žinojimas, tai žmogaus požiūris. Žmogaus požiūris į Dievo požiūrį, tai suvokimo grandinių grandis. Tai išskiria gerąjį vaiką ir blogąjį vaiką. Nežinojimo žinojimas (Sokratas pripažino tik tokią bendrystę.) Šviesuolių bendrystė visur gali išdygti. Nežinojimas, tai Dievo būklė, o žinojimas, tai žmogaus būklė. Nežinojimas, sugebėjimas klausti, tai Dievo atpažinimas. Žmonių vedimas, ką tikėti: trejopa diskriminacija, valdymas: atsisakyti savo bendrystės vardan peršamos, susidurti su neteisingom kliūtimis, ir sužinoti, jog visa tai tuščia. Su nežinojimu ateina tikėjimo galimybė, vidiniai požiūriai. Palyginti su šešerybe, su nežinojimo dorybėmis: ironija, skeptiškumu, humoru. Poreikių laipsnynas - spiralinė dinamika. Suvaldyti mases: kūno politika. Dorovinių luomų santvarkos galutinis pagrindas. 10 Dievo įsakymų (poreikiai), Kristaus pamokslas nuo kalno (abejonės), Dvasios dorovė liūne (lūkesčiai), kas iš tiesų esame: vertybės dorovė tėra mūsų "atsarginė" savastis (kūnas, protas, jausmai), mūsų dorovinis atvaizdas ar lūkestis - kada gyvename tiesa - kuo iš tikrųjų esame (vertybė) - tada dorovė atkrenta dorovė liūne - dora gyventi teisingai lūkesčiais, laukti ko iš tikrųjų trokštame - neapkęsti, užtat mylėti - būtent meilės jausmas yra gairė - svarbu, kaip į kitus žiūrime, nesidžiaugti nuodėme, savo laimėjimu ar kitų nelaimėjimu, jeigu tai kertasi su dorove pavyzdžiui, suklydau su Tomo dėl jo laiško, jo nesupratau, bet elgiausi pakankamai pagarbiai - rodžiau gerą valią, sau ir jam, tad laisvumą gerai širdžiai Šešerybė: įstaigos logika. Čikagos universitetas - negalime žinoti. Tai mūsų laikų "tiesos režimas", tai filosofija, jog mįslės neišsprendžiamos ir neišspręstinos. Laisvė pasisakyti, laisvė mąstyti, suvokti nežinojimą, abejoti ir dvejoti. Moral code: 10 Dievo įsakymų. Ethics: Pamokslas nuo kalno. Laiko suvokimas? Pridėtos 102-103 eilutės:
Homo Sacer, Girgio Agamben. 2016 rugsėjo 14 d., 15:24
atliko -
Pridėtos 1-8 eilutės:
Tiesa, kaip bendrystės pagrindas. Besąlygiška tiesa, kaip plačiausios, šviesuolių bendrystės pagrindas. Tiesos ribotumas sukuria paribio žmones. Žinojimo tikslas, tai atsakomybė. Laisvės pagrindas, tai nežinojimas. Laisvi nuo bendrytės. Žinojimas, nebijoti pasakyti, kad žinai. Tyčinis nežinojimas gali būti nedoras. Tiesos (pripažinimo) privalomumas. Tačiau paklusnumą gali nusakyti nebūtinai tiesos pripažinimas, o tiesiog neprieštaravimas dėl įvairių priežasčių. 2016 rugsėjo 10 d., 13:34
atliko -
Pridėtos 19-22 eilutės:
Žinojimas tai svaigalių bendrystės pagrindas Nežinojimo žinojimas tai šviesuolių bendrystės pagrindas 2016 rugsėjo 10 d., 13:13
atliko -
Pridėtos 9-10 eilutės:
Laisvė tarnauti žinojimo ir nežinojimo santvarkoms. 2016 rugsėjo 10 d., 13:07
atliko -
Pridėtos 13-14 eilutės:
Valdymas žinojimu ir nežinojimu. Tarnavimas esamai santvarkai ar nežinojimo klausimų santvarkai. Atsiribojimas nuo santvarkos susilaikymas nors kiek, grindžiantis aukštesnių santvarkų pirmenybę ir galimybę. Nesusilaikymas iškreipia dorovinius rėmus tai laisvumo nebuvimas. Rėmų tikslas yra pabrėžti laisvumą nepašalinti. 2016 rugsėjo 10 d., 12:13
atliko -
Pakeistos 10-12 eilutės iš
Visada esame laisvi daryti gerą, kaip rodo atsakomybės apibrėžimas šešerybe. Atsakomybės apibrėžimas - galimybė laisvai elgtis su savo ištekliais. į:
Visada esame laisvi daryti gerą, kaip rodo atsakomybės apibrėžimas šešerybe.
2016 rugsėjo 10 d., 12:04
atliko -
Pridėtos 1-7 eilutės:
Pranešimo galimos temos
Pakeista 16 eilutė iš:
į:
Pakeistos 20-35 eilutės iš
į:
Pakeistos 41-47 eilutės iš
į:
Pokalbiai su Lietuvos įstaigom
Pakeistos 50-52 eilutės iš
į:
Pakeistos 57-96 eilutės iš
Sodros galia (klysti ir atsiprašyti) ir pokalbiai. Išnagrinėti Sodros galią ir susieti su dorovine luomų santvarka - nesu kaip anie Išnagrinėti santykį tarp galios ir žinojimo ir kaip tai grindžia įvairius dorovinius rėmus. Problemos iškilimas. Palyginti su kintamaisiais: žinių didėjimu (sudėtingėjimu) ir mažėjimu (paprastėjimu). luomų pagrindas yra tai kas vis labiau žemiška, pasauliška, kūniška, tad baigiasi kúnu, rase, lytimi. galia sustatyti pokalbio rėmus, tad tiesos pagrindus, klausimus ir atsamymus, kas yra įprasta ir priimta galia ir būdai kaip kas pasidaro poreikių tenkinimas ir išsisukimas iš jų poreikiai ir visuomenių lygiai spiral dynamics. Įvairūs ryšiai tarp poreikių ir visuomenės tvarkų. įvardijimo kalba - širdis ir pasaulis galia kaip ribojanti sandara, veiklą varžančią brandos sąlygos ir bendrystė lytiniai santykiai, tai kas arčiausia žmogaus gerumas, sąmoningumas, įpročiai asmuo gali steigti bendrystę kertinės vertybės kaip sveikas pagrindas bendrystei foucault, platonas ir bendrystės użuomazga kalba kaip galios kūrimas
kalbos dorovė liūne savęs apibrėžimas klausimais, vertybėmis, užmojais, svajonėmis į:
Konferencija 2016 rugsėjo 10 d., 11:55
atliko -
Pridėtos 1-24 eilutės:
Pranešimo pagrindinė mintis Visada esame laisvi daryti gerą, kaip rodo atsakomybės apibrėžimas šešerybe. Atsakomybės apibrėžimas - galimybė laisvai elgtis su savo ištekliais. Šalutinės mintys
trys diskriminacijos skriaudos
Foucault mintys Foucault šaltiniai Ištrintos 34-35 eilutės:
Atsakomybės apibrėžimas - galimybė laisvai elgtis su savo ištekliais Ištrintos 44-48 eilutės:
trys diskriminacijos skriaudos
Pakeistos 68-74 eilutės iš
„Galia, diskursas ir subjektas: Michelio Foucault mąstymo paradigma“ iki rugsėjo 15 d. Spalio 21-22. Foucault Aprašyti dorovinę luomų santvarką ir dorovinių rėmų įvairovę. į:
„Galia, diskursas ir subjektas: Michelio Foucault mąstymo paradigma“ iki rugsėjo 15 d. Spalio 21-22. Foucault Aprašyti dorovinę luomų santvarką ir dorovinių rėmų įvairovę. 2016.09.10 A: Kaip atsiranda mūsų santykis su visuomene? D: Visuomenė, tai jūsų kuriama bendrystė, tad ji labai svarbi. Jūs ją kuriate ieškodami manęs, kaip blogasis vaikas. Bet verčiau jūs eitumėte ten kur jus rasčiau, tai yra, amžinai bręsdami, tad vykdydami mano valią, išeidami už savęs klausimais į nežinojimą, į tą nežinojimą iš kurio aš pats kylu. Tuo tarpu jūs visuomene tveriate žinojimą. Tad jum reikėtų išversti visuomenę atsiremdami į mane, į dvasią, ne į ją, sandarą. Jūs kiekvienas esate sandara bet jum dera išeiti už savęs į dvasią ir gyventi bendra dvasia, o teisinga sandara atsiras savaime, kaip pasekmė. O jūs priešingai kuriate bendrą sandarą kuri negali jūsų brandinti nė mylėti. Tai ir yra skirtumas kurį gali tirti ir pristatyti mano vardu ir mano šlovei. 2016 rugsėjo 06 d., 16:10
atliko -
Pakeistos 49-51 eilutės iš
savęs apibrėžimas klausimais, vertybėmis, užmojais, svajonėmis į:
savęs apibrėžimas klausimais, vertybėmis, užmojais, svajonėmis „Galia, diskursas ir subjektas: Michelio Foucault mąstymo paradigma“ iki rugsėjo 15 d. Spalio 21-22. Foucault Aprašyti dorovinę luomų santvarką ir dorovinių rėmų įvairovę. 2016 rugsėjo 05 d., 15:31
atliko -
Pridėtos 10-11 eilutės:
Atsakomybės apibrėžimas - galimybė laisvai elgtis su savo ištekliais 2016 rugsėjo 05 d., 15:29
atliko -
Pridėtos 8-9 eilutės:
Problemos iškilimas. Palyginti su kintamaisiais: žinių didėjimu (sudėtingėjimu) ir mažėjimu (paprastėjimu). 2016 rugsėjo 05 d., 15:26
atliko -
Pridėtos 7-8 eilutės:
Išnagrinėti santykį tarp galios ir žinojimo ir kaip tai grindžia įvairius dorovinius rėmus. Pakeista 17 eilutė iš:
poreikiai ir visuomenių lygiai spiral dynamics į:
poreikiai ir visuomenių lygiai spiral dynamics. Įvairūs ryšiai tarp poreikių ir visuomenės tvarkų. 2016 rugsėjo 05 d., 14:51
atliko -
Pakeistos 3-7 eilutės iš
Sodros galia (klysti ir atsiprašyti) ir pokalbiai Sodra - išnagrinėti dorovinė luomų santvarka - nesu kaip anie į:
Sodros galia (klysti ir atsiprašyti) ir pokalbiai. Išnagrinėti Sodros galią ir susieti su dorovine luomų santvarka - nesu kaip anie 2016 rugsėjo 05 d., 14:51
atliko -
Pridėtos 2-3 eilutės:
Sodros galia (klysti ir atsiprašyti) ir pokalbiai 2016 rugsėjo 05 d., 11:21
atliko -
Pakeistos 39-41 eilutės iš
kalbos dorovė liūne į:
kalbos dorovė liūne savęs apibrėžimas klausimais, vertybėmis, užmojais, svajonėmis 2016 rugsėjo 05 d., 11:08
atliko -
Pakeistos 37-39 eilutės iš
į:
kalbos dorovė liūne 2016 rugsėjo 05 d., 11:07
atliko -
Pakeistos 36-37 eilutės iš
kalba kaip galios kūrimas į:
kalba kaip galios kūrimas
2016 rugsėjo 05 d., 11:07
atliko -
Pakeistos 34-36 eilutės iš
foucault, platonas ir bendrystės użuomazga į:
foucault, platonas ir bendrystės użuomazga kalba kaip galios kūrimas 2016 rugsėjo 05 d., 10:59
atliko -
Pakeistos 30-34 eilutės iš
asmuo gali steigti bendrystę į:
asmuo gali steigti bendrystę kertinės vertybės kaip sveikas pagrindas bendrystei foucault, platonas ir bendrystės użuomazga 2016 rugsėjo 05 d., 10:53
atliko -
Pakeistos 28-30 eilutės iš
gerumas, sąmoningumas, įpročiai į:
gerumas, sąmoningumas, įpročiai asmuo gali steigti bendrystę 2016 rugsėjo 05 d., 10:52
atliko -
Pridėtos 12-13 eilutės:
poreikiai ir visuomenių lygiai spiral dynamics 2016 rugsėjo 05 d., 10:22
atliko -
Pakeistos 24-26 eilutės iš
lytiniai santykiai, tai kas arčiausia žmogaus į:
lytiniai santykiai, tai kas arčiausia žmogaus gerumas, sąmoningumas, įpročiai 2016 rugsėjo 05 d., 10:18
atliko -
Pakeista 24 eilutė iš:
lytiniai santykiai, tai kas žmogui artimiausia į:
lytiniai santykiai, tai kas arčiausia žmogaus 2016 rugsėjo 05 d., 10:18
atliko -
Pakeistos 22-24 eilutės iš
brandos sąlygos ir bendrystė į:
brandos sąlygos ir bendrystė lytiniai santykiai, tai kas žmogui artimiausia 2016 rugsėjo 05 d., 10:16
atliko -
Pridėtos 4-5 eilutės:
luomų pagrindas yra tai kas vis labiau žemiška, pasauliška, kūniška, tad baigiasi kúnu, rase, lytimi. 2016 rugsėjo 05 d., 10:09
atliko -
Pakeistos 18-20 eilutės iš
galia kaip ribojanti sandara, veiklą varžančią į:
galia kaip ribojanti sandara, veiklą varžančią brandos sąlygos ir bendrystė 2016 rugsėjo 05 d., 10:08
atliko -
Pakeistos 16-18 eilutės iš
įvardijimo kalba - širdis ir pasaulis į:
įvardijimo kalba - širdis ir pasaulis galia kaip ribojanti sandara, veiklą varžančią 2016 rugsėjo 05 d., 10:07
atliko -
Pakeistos 9-16 eilutės iš
poreikių tenkinimas ir išsisukimas iš jų į:
poreikių tenkinimas ir išsisukimas iš jų trys diskriminacijos skriaudos
įvardijimo kalba - širdis ir pasaulis 2016 rugsėjo 05 d., 10:01
atliko -
Pakeistos 7-9 eilutės iš
galia ir būdai kaip kas pasidaro į:
galia ir būdai kaip kas pasidaro poreikių tenkinimas ir išsisukimas iš jų 2016 rugsėjo 05 d., 10:00
atliko -
Pakeistos 1-7 eilutės iš
į:
dorovinė luomų santvarka - nesu kaip anie galia sustatyti pokalbio rėmus, tad tiesos pagrindus, klausimus ir atsamymus, kas yra įprasta ir priimta galia ir būdai kaip kas pasidaro |
FoucaultNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2016 rugsėjo 15 d., 16:38
|