Mintys.IšėjimasUžSavęs istorijaRodyti nežymius pakeitimus - Rodyti kodo pakeitimus 2022 balandžio 26 d., 17:13
atliko -
Pridėtos 134-154 eilutės:
Pirmyn ir atgal
Sandarų eiga
Trejybės ratas, padalinimų ratas
Pirmyn ir atgal
2022 balandžio 11 d., 15:58
atliko -
Pakeistos 109-123 eilutės iš
į:
Mąstymas atgal ir pirmyn Daugelį metų pradėjau nuo išeities taško - Viskas - iš kurio viskas išsirituliodavau. Kai kada pamąstydavau, į ką viskas turėtų susivesti? Pamanydavau, kad tai turėtų būti Dievo gerumas. Benagrinėjant šv.Jono evangeliją ėmiau mąstyti apie santykį tarp Dievo už mūsų ir Dievo mumyse, kad gyvenimas yra Dievo gerumas, tačiau amžinas gyvenimas yra suvokimas Dievo gerumo, tad atskyrimas Dievo ir gerumo.
Maždaug 2004 metais mąsčiau, kad reikėtų viską išmąstyti iš galutinio taško, iš minties, kad "gyvenimas yra Dievo gerumas". Ir galvojau, kad žiūrėjimas pirmyn yra "amžinas gyvenimas, suvokimas, kad Dievas nebūtinai geras". Žmogus žiūri atgal, o Dievas žiūri pirmyn. Starting from just one conclusion: "Life is the goodness of God", I am able to explore "life", "goodness", "God", "is", etc. and work backwards, what do I mean? It's the conclusion that pulls everything together that I've been working on, and I find it attractive and natural. It leaves enormous room for clarification, elaboration. But it also works as a conclusion, in that I'm willing to take my stand here, and I'm able to confess my dogma, what I'll not retreat from. My "core values", so to speak. There is a greater assertion, which I have drawn from the Gospel of John: "Everlasting life is the understanding that God is good." I am finding that to work from "Life is the goodness of God" is to work backwards, whereas to work with "Endless life is understanding the goodness of God" is to work forwards. Just as my backwards-looking conclusion reflects my outlook, so it seems that the forwards-looking assertion reflects God's outlook, his venturing outwards to everlasting life. How may my looking back, or yours, find God and take up his looking forwards? 2022 vasario 17 d., 22:35
atliko -
Pridėtos 44-46 eilutės:
Savasties atsiradimas ir jos atsisakymas
2022 sausio 18 d., 20:45
atliko -
Pakeistos 5-6 eilutės iš
Kaip palyginti Dievo išėjimą už savęs į save (įsijautimą į vaizduotę) ir žmogaus išėjimą už savęs iš savęs (atsiplėšimą nuo vaizduotės)? į:
Kaip palyginti Dievo išėjimą už savęs į save (įsijautimą į vaizduotę) ir žmogaus išėjimą už savęs iš savęs (atsiplėšimą nuo vaizduotės)? Ištrintos 98-120 eilutės:
Dievo išėjimas už savęs į save Dvejopas įsivaizdavimas
Iš ko išplaukia Dievo išėjimas už savęs į save?
Kaip santvarka išsiskleidžia?
Apimčių išsidėliojimas
2022 sausio 18 d., 20:40
atliko -
Pakeistos 5-6 eilutės iš
Kaip palyginti Dievo išėjimą už savęs į save (įsijautimą į vaizduotę) ir žmogaus išėjimą už savęs iš savęs (atsiplėšimą nuo vaizduotės)? į:
Kaip palyginti Dievo išėjimą už savęs į save (įsijautimą į vaizduotę) ir žmogaus išėjimą už savęs iš savęs (atsiplėšimą nuo vaizduotės)? Ištrintos 121-158 eilutės:
Žmogaus ar gerumo išėjimas už savęs iš savęs Požiūrio atsisakymais pereinama iš Kito į Dievą, iš susikalbėjimo į suvokimą, iš savęs patikrinimo į buvimą tobulu. Išėjimas už savęs iš savęs
Pasirinkimas
Požiūrių susidėliojimas
Meilė Dievui
Vaizduotės pranokimas
2022 sausio 18 d., 20:39
atliko -
Pakeistos 132-139 eilutės iš
į:
Ištrintos 177-185 eilutės:
Išėjimas už savęs iš savęs
2022 sausio 18 d., 20:38
atliko -
Pakeistos 73-76 eilutės iš
į:
Išėjimas už savęs į save ir iš savęs Pridėtos 84-93 eilutės:
Dviejų krypčių santykis
Ištrintos 179-195 eilutės:
Dviejų krypčių santykis
Išėjimas už savęs
2022 sausio 18 d., 20:37
atliko -
Pakeistos 166-168 eilutės iš
į:
Ištrinta 173 eilutė:
Ištrintos 174-177 eilutės:
Pridėtos 178-182 eilutės:
Išėjimas už savęs
2022 sausio 18 d., 20:29
atliko -
Pridėta 159 eilutė:
Išėjimas už savęs iš savęs Ištrintos 160-162 eilutės:
Pridėtos 162-163 eilutės:
Pridėtos 166-172 eilutės:
Dviejų krypčių santykis
Pakeista 174 eilutė iš:
į:
Pakeistos 176-177 eilutės iš
į:
2022 sausio 18 d., 20:26
atliko -
Pakeistos 5-7 eilutės iš
Kaip palyginti Dievo išėjimą už savęs į save ir žmogaus išėjimą už savęs iš savęs? Suprasti įsijautimą į vaizduotę ir atsiplėšimą nuo vaizduotės. į:
Kaip palyginti Dievo išėjimą už savęs į save (įsijautimą į vaizduotę) ir žmogaus išėjimą už savęs iš savęs (atsiplėšimą nuo vaizduotės)? 2022 sausio 18 d., 20:25
atliko -
Pakeista 14 eilutė iš:
Suprasti įsijautimą į vaizduotę ir atsiplėšimą nuo vaizduotės. į:
Suprasti įsijautimą į vaizduotę (išėjimą už savęs į save) ir atsiplėšimą nuo vaizduotės (išėjimą už savęs iš savęs). Pakeistos 28-29 eilutės iš
į:
Pakeistos 40-41 eilutės iš
į:
Ištrinta 159 eilutė:
Ištrinta 160 eilutė:
Pridėtos 175-176 eilutės:
2021 spalio 01 d., 15:26
atliko -
Pakeistos 57-72 eilutės iš
į:
Ką veikia išėjimas už savęs
Kaip vyksta išėjimas už savęs
Ištrintos 174-190 eilutės:
Kas yra išėjimas už savęs
Ką veikia išėjimas už savęs
Kaip vyksta išėjimas už savęs
2021 spalio 01 d., 15:26
atliko -
Pridėtos 160-176 eilutės:
Kas yra išėjimas už savęs
Ką veikia išėjimas už savęs
Kaip vyksta išėjimas už savęs
2021 rugsėjo 18 d., 21:59
atliko -
Pridėtos 95-96 eilutės:
Požiūrio atsisakymais pereinama iš Kito į Dievą, iš susikalbėjimo į suvokimą, iš savęs patikrinimo į buvimą tobulu. 2021 birželio 15 d., 18:53
atliko -
Pridėtos 156-157 eilutės:
2021 birželio 04 d., 16:31
atliko -
Pridėta 155 eilutė:
2021 gegužės 28 d., 22:21
atliko -
Pridėta 27 eilutė:
2021 gegužės 13 d., 10:07
atliko -
Pakeista 153 eilutė iš:
į:
2021 balandžio 17 d., 16:26
atliko -
Pridėtos 137-153 eilutės:
Užrašai
2021 kovo 16 d., 15:11
atliko -
Pakeistos 16-17 eilutės iš
į:
2021 kovo 16 d., 13:59
atliko -
Pakeistos 3-4 eilutės iš
Suvestinė, Dievas, Dievo šokis, Kampai, Dievo kryptys, Suvokimas, Pasirinkimai, Savastis, Nulinė veikla į:
Suvestinė, Dievas, Viską žinoti, Taikymas, Dievo šokis, Kampai, Dievo kryptys, Suvokimas, Pasirinkimai, Savastis, Nulinė veikla Pakeistos 69-70 eilutės iš
Dievo išėjimas už savęs į save į:
Pakeista 92 eilutė iš:
Žmogaus ar gerumo išėjimas už savęs iš savęs į:
2021 kovo 16 d., 13:58
atliko -
Pakeistos 56-57 eilutės iš
Kuom skirasi išėjimas už savęs į save ir iš savęs į:
Kuom skirasi išėjimas už savęs į save ir iš savęs Pakeistos 63-65 eilutės iš
Išėjimo už savęs išvertimas Požiūriai ir kitos sąvokos į:
Išėjimo už savęs išvertimas: Požiūriai ir kitos sąvokos Pakeistos 71-72 eilutės iš
Dvejopas įsivaizdavimas į:
Dvejopas įsivaizdavimas Pakeistos 74-76 eilutės iš
Iš ko išplaukia Dievo išėjimas už savęs į save? Dievo išėjimas už savęs į save išplaukia iš: į:
Iš ko išplaukia Dievo išėjimas už savęs į save? Pakeistos 80-81 eilutės iš
Kaip santvarka išsiskleidžia? į:
Kaip santvarka išsiskleidžia? 2021 kovo 16 d., 13:47
atliko -
Ištrintos 142-150 eilutės:
Sąvokoms reikalingi trys kampai, kaip kad meilės moksle, kad galėtumėme jomis suvokti. Vaizduotei reikalingi du kampai, kaip kad žinojimo rūmuose. Išgyvenimui ir požiūriui reikalingas vienas kampas, atsakingasis asmuo gyvenantis savo pasirinkimais išgyvenimo apytaka. O dvasiai reikalingas joks kampas, tad Dievo šokio apibrėžtas trejybės ratas. Požiūriai ir sandaros, vaizduotės žvilgsniai ir atvaizdai, sąvokos ir jų vieningumas iškyla tiktai apytakomis. Žvilgsniai kuriais įsivaizduojame iškyla tiktai kuomet galime požiūriu į požiūriu stebėti kaip įsijaučime. 2021 kovo 16 d., 13:44
atliko -
Pakeistos 62-63 eilutės iš
į:
Pakeistos 126-127 eilutės iš
į:
Ištrintos 146-155 eilutės:
Žmogaus išėjimas už savęs - Vaizduotės pranokimas Šiuos santykius galima išsakyti sąvokomis ir įsivaizduoti atvaizdais tačiau juos tenka išgyventi savo išgyventais požiūriais ir dargi priskirti Dievo dvasiai. O tie santykiai įsivaizduojami šešeriopai atvaizdais. Jie įsivaizduojami dinamiškai laisvumo atvaizdais, išsiskleidimu iš nežinojimo į žinojimą ir susitelkimu iš žinojimo į nežinojimą taikymo riboje. Jie įsivaizduojami statiškai ketverybės lygmenimis: kodėl yra viskas - dvasia, kaip yra viskas - sandaromis, koks yra viskas - atvaizdais, ar yra viskas - sąvokomis. Jie vyksta per dvasią ir toliau reiškiasi per (išgyvenamų požiūrių) sandarą, (vaizduotės pasirenkamus) atvaizdus ir (sąvokų) vieningumą. Visi santykiai vyksta per dvasią, dargi tie santykiai gali reikštis šiais tolimesniais pavidalais, kuriuos atitinkamai išgyvena Dievas, Aš, Tu, Kitas. Dievo dvasia yra pirm visko ir už visko, tad jos santykiu iškyla viskas. O kiti asmenys ir jų dvasių pavidalai yra viskame. Kiekvieno asmens santykį su viskuo išsako atitinkama apytaka. Asmenys ir jų apytakos nusako viską. Iš Dievo išplaukia asmenys ir jų apytakos, kartu ir viskas. Tad viską žinoti yra suprasti Dievą kaip visko šaltinį. O viską gražiai taikyti yra viskame gyventi Dievo dvasia, tad puoselėti šviesuolių bendrystę ir amžinai bręsti kartu su visais. Ištrinta 151 eilutė:
Išeities taško tyrimas yra mano žmogiškasis tyrimas kuriuo aš kaip žmogus bandau suvokti ir priimti Dievo požiūrį. O suvesties taško tyrimas yra Dievo dieviškasis tyrimas kuriuo jisai būdamas Dievas bando suvokti ir priimti mūsų požiūrius. Mūsų tyrimai vienas kitą išverčia tačiau mano tyrimas yra gyvenimas, o Dievo tyrimas yra amžinas gyvenimas. Meilės mokslu išverčiame savo tyrimą. O klausimas kaip Dievui tyrėjui geriau? 2021 kovo 16 d., 13:41
atliko -
Pakeistos 61-62 eilutės iš
į:
Pridėtos 121-125 eilutės:
Vaizduotės pranokimas
Pakeistos 150-155 eilutės iš
Žmogui išeiti iš mąstymo "kaip-koks" reikia tą išėjimą už savęs (požiūrio įsisavinimą)(tą poslinkį, tą perėjimą, tą nepriėmimą, tą nepriešpastatymą) suprasti keturiomis pakopomis: 4+2. Paskui reikia tas keturias pakopas pritaikyti tiek iš Kaip pusės, tiek iš Koks pusės, tad aštuonerybe: 4x2. Tokiu atveju lieka: 8-6=2. Iškyla dieviška ašis: Kodėl-Ar. Galime ne tiktai gyventi vaizduotėje bet ją pranokti. Gera valia galima įžvelgti ir išskirti visko atvaizdus - troškimus - ir juos atskirti nuo laisvumo atvaizdų - tapatumų - ir taip atskyrus gyventi aštuoniomis gėrio kryptimis iš geros širdies ir į gerą širdį. Ogi Dievas yra gera širdis, nulinė gėrio kryptis. Tad galima atverti galimybes pripažinti Dievą už mūsų ir taip pat gyventi Dievu mumyse. Tam turi liudyti kiekvienas žmogus, kiekvienas iš mūsų. Apytakos išsako asmenų santykius su savo apimtimis, savo būklėmis, ir apskritai, su vaizduote. į:
Ištrinta 158 eilutė:
Apytakos išsiplėtoja viena kryptimi, o susitelkia į Dievo asmenį kita kryptimi. 2021 kovo 16 d., 13:34
atliko -
Pakeistos 59-60 eilutės iš
į:
Pridėtos 90-96 eilutės:
Apimčių išsidėliojimas
Pridėtos 109-112 eilutės:
Požiūrių susidėliojimas
Pakeistos 138-143 eilutės iš
į:
2021 kovo 16 d., 13:23
atliko -
Pakeistos 59-60 eilutės iš
į:
Pakeistos 97-100 eilutės iš
Sąmoningas pasirinkimas
į:
Pasirinkimas
Pakeistos 108-129 eilutės iš
Dievo ir žmogaus išėjimai už savęs
į:
Išėjimas už savęs ir atsidavimas Atsidavimas +4
Išėjimas už savęs +1
Neišėjimas už savęs Neišėjimas už savęs
Dvilypumas
2021 kovo 16 d., 13:12
atliko -
Pakeista 58 eilutė iš:
į:
2021 kovo 16 d., 13:11
atliko -
Pakeistos 54-59 eilutės iš
į:
Kuom skirasi išėjimas už savęs į save ir iš savęs
Pridėtos 70-73 eilutės:
Dvejopas įsivaizdavimas
Pakeistos 90-91 eilutės iš
Išejimas už savęs link Dievo į:
Išėjimas už savęs iš savęs
Pakeistos 94-98 eilutės iš
į:
2021 kovo 16 d., 13:05
atliko -
Pakeistos 33-34 eilutės iš
Išėjimasu už savęs iš savęs į:
Išėjimas už savęs iš savęs Pridėtos 45-46 eilutės:
Išėjimas už savęs Pridėtos 55-62 eilutės:
Išėjimo už savęs išvertimas Požiūriai ir kitos sąvokos
Ištrintos 72-79 eilutės:
Išėjimo už savęs išvertimas Požiūriai ir kitos sąvokos
Pridėtos 78-79 eilutės:
Žmogaus ar gerumo išėjimas už savęs iš savęs 2021 kovo 16 d., 13:02
atliko -
Pakeistos 27-29 eilutės iš
Vaizduotės pranokimas
į:
Išėjimas ir neišėjimas už savęs Pridėta 29 eilutė:
Pakeistos 31-32 eilutės iš
į:
Pakeistos 33-40 eilutės iš
į:
Išėjimasu už savęs iš savęs
Sąvokos ir sandaros
Pridėtos 52-53 eilutės:
Dievo išėjimas už savęs į save Pridėtos 62-63 eilutės:
Išėjimo už savęs išvertimas Pakeistos 72-80 eilutės iš
The quality of BeingOneWith unfolds as regards its definition. How does it relate to Knowledge? Does the Conditional imply the Unconditional? It keeps removing the Unconditional, but that keeps reappearing until ultimately the Conditional is itself Unconditional. Coinciding of perspectives is given by conditions, as well as their noncoinciding. Upon their coinciding there are ever new conditions, does the default coincide with its coinciding? In this way structure unfolds until coinciding with oneself is unconditional. And that is ordered by Love. Thus we should love all: God, I, You, Other. The system unfolds
į:
2021 kovo 15 d., 14:08
atliko -
Pakeistos 115-116 eilutės iš
Žmogaus išėjimas už savęs į:
Žmogaus išėjimas už savęs - Vaizduotės pranokimas Pridėtos 118-131 eilutės:
Galime ne tiktai gyventi vaizduotėje bet ją pranokti. Gera valia galima įžvelgti ir išskirti visko atvaizdus - troškimus - ir juos atskirti nuo laisvumo atvaizdų - tapatumų - ir taip atskyrus gyventi aštuoniomis gėrio kryptimis iš geros širdies ir į gerą širdį. Ogi Dievas yra gera širdis, nulinė gėrio kryptis. Tad galima atverti galimybes pripažinti Dievą už mūsų ir taip pat gyventi Dievu mumyse. Tam turi liudyti kiekvienas žmogus, kiekvienas iš mūsų. Apytakos išsako asmenų santykius su savo apimtimis, savo būklėmis, ir apskritai, su vaizduote. Šiuos santykius galima išsakyti sąvokomis ir įsivaizduoti atvaizdais tačiau juos tenka išgyventi savo išgyventais požiūriais ir dargi priskirti Dievo dvasiai. O tie santykiai įsivaizduojami šešeriopai atvaizdais. Jie įsivaizduojami dinamiškai laisvumo atvaizdais, išsiskleidimu iš nežinojimo į žinojimą ir susitelkimu iš žinojimo į nežinojimą taikymo riboje. Jie įsivaizduojami statiškai ketverybės lygmenimis: kodėl yra viskas - dvasia, kaip yra viskas - sandaromis, koks yra viskas - atvaizdais, ar yra viskas - sąvokomis. Jie vyksta per dvasią ir toliau reiškiasi per (išgyvenamų požiūrių) sandarą, (vaizduotės pasirenkamus) atvaizdus ir (sąvokų) vieningumą. Visi santykiai vyksta per dvasią, dargi tie santykiai gali reikštis šiais tolimesniais pavidalais, kuriuos atitinkamai išgyvena Dievas, Aš, Tu, Kitas. Dievo dvasia yra pirm visko ir už visko, tad jos santykiu iškyla viskas. O kiti asmenys ir jų dvasių pavidalai yra viskame. Kiekvieno asmens santykį su viskuo išsako atitinkama apytaka. Asmenys ir jų apytakos nusako viską. Iš Dievo išplaukia asmenys ir jų apytakos, kartu ir viskas. Tad viską žinoti yra suprasti Dievą kaip visko šaltinį. O viską gražiai taikyti yra viskame gyventi Dievo dvasia, tad puoselėti šviesuolių bendrystę ir amžinai bręsti kartu su visais. Sąvokoms reikalingi trys kampai, kaip kad meilės moksle, kad galėtumėme jomis suvokti. Vaizduotei reikalingi du kampai, kaip kad žinojimo rūmuose. Išgyvenimui ir požiūriui reikalingas vienas kampas, atsakingasis asmuo gyvenantis savo pasirinkimais išgyvenimo apytaka. O dvasiai reikalingas joks kampas, tad Dievo šokio apibrėžtas trejybės ratas. Požiūriai ir sandaros, vaizduotės žvilgsniai ir atvaizdai, sąvokos ir jų vieningumas iškyla tiktai apytakomis. Žvilgsniai kuriais įsivaizduojame iškyla tiktai kuomet galime požiūriu į požiūriu stebėti kaip įsijaučime. Apytakos išsiplėtoja viena kryptimi, o susitelkia į Dievo asmenį kita kryptimi. Išeities taško tyrimas yra mano žmogiškasis tyrimas kuriuo aš kaip žmogus bandau suvokti ir priimti Dievo požiūrį. O suvesties taško tyrimas yra Dievo dieviškasis tyrimas kuriuo jisai būdamas Dievas bando suvokti ir priimti mūsų požiūrius. Mūsų tyrimai vienas kitą išverčia tačiau mano tyrimas yra gyvenimas, o Dievo tyrimas yra amžinas gyvenimas. Meilės mokslu išverčiame savo tyrimą. O klausimas kaip Dievui tyrėjui geriau? 2021 kovo 13 d., 17:40
atliko -
Pakeista 19 eilutė iš:
į:
2021 kovo 13 d., 17:38
atliko -
Pridėta 7 eilutė:
Suprasti įsijautimą į vaizduotę ir atsiplėšimą nuo vaizduotės. 2021 kovo 13 d., 16:28
atliko -
Pridėta 14 eilutė:
2021 kovo 13 d., 16:27
atliko -
Pridėtos 12-26 eilutės:
Suprasti įsijautimą į vaizduotę ir atsiplėšimą nuo vaizduotės.
Vaizduotės pranokimas
2021 kovo 06 d., 20:56
atliko -
Pakeistos 5-6 eilutės iš
Kaip palygintini Dievo išėjimas už savęs į save ir žmogaus išėjimas už savęs iš savęs? į:
Kaip palyginti Dievo išėjimą už savęs į save ir žmogaus išėjimą už savęs iš savęs? Pakeistos 95-96 eilutės iš
Mažėjančiu laisvumu (Dievui išeinant už savęs į save) joks požiūris tampa vienu požiūriu. Didėjančiu laisvumu (žmogui išeinant už savęs iš savęs) vienas požiūris tampa dviem požiūriais. į:
2021 kovo 06 d., 17:25
atliko -
Pridėtos 90-91 eilutės:
2021 kovo 06 d., 15:44
atliko -
Pridėta 18 eilutė:
2021 kovo 06 d., 15:44
atliko -
Pridėtos 93-96 eilutės:
Žmogaus išėjimas už savęs Žmogui išeiti iš mąstymo "kaip-koks" reikia tą išėjimą už savęs (požiūrio įsisavinimą)(tą poslinkį, tą perėjimą, tą nepriėmimą, tą nepriešpastatymą) suprasti keturiomis pakopomis: 4+2. Paskui reikia tas keturias pakopas pritaikyti tiek iš Kaip pusės, tiek iš Koks pusės, tad aštuonerybe: 4x2. Tokiu atveju lieka: 8-6=2. Iškyla dieviška ašis: Kodėl-Ar. 2021 kovo 06 d., 15:42
atliko -
Pridėtos 89-92 eilutės:
Dievo ir žmogaus išėjimai už savęs Mažėjančiu laisvumu (Dievui išeinant už savęs į save) joks požiūris tampa vienu požiūriu. Didėjančiu laisvumu (žmogui išeinant už savęs iš savęs) vienas požiūris tampa dviem požiūriais. 2021 kovo 06 d., 14:31
atliko -
Pakeista 17 eilutė iš:
į:
2021 kovo 05 d., 15:49
atliko -
Pridėta 16 eilutė:
2021 kovo 05 d., 12:05
atliko -
Pakeista 3 eilutė iš:
Suvestinė, Dievas, Dievo šokis, Kampai, Dievo kryptys, Suvokimas, Pasirinkimai, Nulinė veikla į:
Suvestinė, Dievas, Dievo šokis, Kampai, Dievo kryptys, Suvokimas, Pasirinkimai, Savastis, Nulinė veikla 2021 kovo 05 d., 12:05
atliko -
Pridėtos 86-87 eilutės:
2021 vasario 27 d., 13:57
atliko -
Pridėtos 79-85 eilutės:
2021 vasario 27 d., 13:51
atliko -
Pridėtos 72-78 eilutės:
2021 vasario 27 d., 13:24
atliko -
Pakeistos 3-4 eilutės iš
Suvestinė, Dievas, Dievo šokis, Kampai, Dievo kryptys, Suvokimas, Nulinė veikla į:
Suvestinė, Dievas, Dievo šokis, Kampai, Dievo kryptys, Suvokimas, Pasirinkimai, Nulinė veikla Pridėtos 65-71 eilutės:
Meilė Dievui
2021 vasario 27 d., 13:01
atliko -
Pridėtos 62-64 eilutės:
Sąmoningas pasirinkimas
2021 vasario 27 d., 12:41
atliko -
Pridėtos 60-61 eilutės:
2021 vasario 27 d., 11:55
atliko -
Pridėtos 53-59 eilutės:
Išejimas už savęs link Dievo
2021 vasario 26 d., 21:50
atliko -
Pakeistos 3-4 eilutės iš
į:
Suvestinė, Dievas, Dievo šokis, Kampai, Dievo kryptys, Suvokimas, Nulinė veikla Ištrintos 18-21 eilutės:
See also: Overview, Defining, Understanding, ZeroStructure, Heart, Love 2021 vasario 26 d., 21:49
atliko -
Pakeistos 3-4 eilutės iš
į:
Ištrintos 38-61 eilutės:
Kaip susiję įvairūs matai kaip Dievas išeina už savęs į save?
They all seem defined from within the system, so how can they be relevant prior to any system? And then what motivates God to go beyond himself? In what sense is this Creation through Love? Here are the ways of going beyond oneself:
We may consider these as track that get bundled together:
2021 vasario 26 d., 21:48
atliko -
Pakeistos 29-30 eilutės iš
į:
Pakeistos 38-39 eilutės iš
į:
Ištrintos 51-63 eilutės:
What drives the logic is that God is Uniting. He allows for that which is not yet aware of him, which is separate from him, and is able to take up it's point of view, which is that he is Unity, and so he becomes ever more defined. See also: Perspective, Self, Overview Going beyond oneself is the concept at the heart of knowing everything which makes it so unusual. We are used to thinking in terms of the logic of a particular context, a particular situation. Going beyond oneself is how we can generate a logic, establish a context. A Position is that which goes beyond itself. A Perspective is a special case of a Position, for it is an ObservationalPlane that has gone beyond itself into an Observer, which is to say, an Observer that has pulled away from an ObservationalPlane. Ištrinta 52 eilutė:
Pakeistos 58-59 eilutės iš
We may consider these as tracks that get bundled together: į:
We may consider these as track that get bundled together: Pakeistos 64-79 eilutės iš
Aesthetics: For Hegel all culture is a matter of "absolute spirit" coming to be manifest to itself, stage by stage, changing to a perfection that only philosophy can approach. Art is the first stage in which the absolute spirit is manifest immediately to sense-perception, and is thus an objective rather than subjective revelation of beauty. Atsiskleidimas Sandara, santvarka atsiskleidžia Dievui išeinant už savęs. O jo išėjimas už savęs yra santvarką išsaugojantis ir palaikantis, mylintis, ugdantis virsmas, vyksmas. See also: Overview How does the System unfold? į:
Požiūriai ir kitos sąvokos
Kaip santvarka išsiskleidžia? Pridėtos 84-85 eilutės:
Pridėtos 88-89 eilutės:
Aesthetics: For Hegel all culture is a matter of "absolute spirit" coming to be manifest to itself, stage by stage, changing to a perfection that only philosophy can approach. Art is the first stage in which the absolute spirit is manifest immediately to sense-perception, and is thus an objective rather than subjective revelation of beauty. Pakeista 91 eilutė iš:
į:
2021 vasario 26 d., 21:44
atliko -
Pakeistos 79-86 eilutės iš
2004.05.13 A: Kas yra po�iūris? D: I�ėjimas u� savęs. A: O kas yra sąvoka? D: Tai kas būna su savimi. 2005.05.02 A: Kaip �irdis i�eina u� savęs? D: �irdis pripa�įsta apimtį, jai duotą i� auk�čiau, vis arčiau savęs, kuri jinai mylima, kol galiausia ji gyvena i�vien su manimi. 2004.12.04 A: Kaip man i�eiti u� savęs? D: Tu būk didelės �irdies. 2004.11.29 A: Kaip �mogus i�eina u� savęs? D: Tavo �irdyje yra �irdis. Ir jeigu tu gali ja gyventi, tada tu i�eini u� savęs. A: Ačiū tau u� Kotryną. D: Mylėk! į:
Pridėtos 112-119 eilutės:
2004.05.13 A: Kas yra požiūris? D: Išėjimas už savęs. A: O kas yra sąvoka? D: Tai kas būna su savimi. 2005.05.02 A: Kaip širdis išeina už savęs? D: Širdis pripažįsta apimtį, jai duotą iš aukščiau, vis arčiau savęs, kuri jinai mylima, kol galiausia ji gyvena išvien su manimi. 2004.12.04 A: Kaip man išeiti už savęs? D: Tu būk didelės širdies. 2004.11.29 A: Kaip žmogus išeina už savęs? D: Tavo širdyje yra širdis. Ir jeigu tu gali ja gyventi, tada tu išeini už savęs. A: Ačiū tau už Kotryną. D: Mylėk! 2021 vasario 26 d., 21:32
atliko -
Pridėtos 14-15 eilutės:
2021 vasario 26 d., 21:24
atliko -
Pakeistos 29-31 eilutės iš
===What drives God to go beyond himself?=== I'm trying to understand what is the relationship between various ways of going beyond oneself: į:
Iš ko išplaukia Dievo išėjimas už savęs į save? Dievo išėjimas už savęs į save išplaukia iš:
Kaip susiję įvairūs matai kaip Dievas išeina už savęs į save? 2021 vasario 26 d., 21:17
atliko -
Pakeistos 19-21 eilutės iš
See also: Overview, Defining, {{Understanding}}, ZeroStructure, Heart, {{Love}} į:
See also: Overview, Defining, Understanding, ZeroStructure, Heart, Love Pakeistos 27-28 eilutės iš
į:
Pakeistos 45-46 eilutės iš
See also: {{Perspective}}, {{Self}}, {{Overview}} į:
See also: Perspective, Self, Overview Pakeistos 57-58 eilutės iš
į:
Pakeistos 71-78 eilutės iš
2004.05.13 {{A}}: Kas yra po�iūris? {{D}}: I�ėjimas u� savęs. {{A}}: O kas yra sąvoka? {{D}}: Tai kas būna su savimi. 2005.05.02 {{A}}: Kaip �irdis i�eina u� savęs? {{D}}: �irdis pripa�įsta apimtį, jai duotą i� auk�čiau, vis arčiau savęs, kuri jinai mylima, kol galiausia ji gyvena i�vien su manimi. 2004.12.04 {{A}}: Kaip man i�eiti u� savęs? {{D}}: Tu būk didelės �irdies. 2004.11.29 {{A}}: Kaip �mogus i�eina u� savęs? {{D}}: Tavo �irdyje yra �irdis. Ir jeigu tu gali ja gyventi, tada tu i�eini u� savęs. {{A}}: Ačiū tau u� Kotryną. {{D}}: Mylėk! į:
2004.05.13 A: Kas yra po�iūris? D: I�ėjimas u� savęs. A: O kas yra sąvoka? D: Tai kas būna su savimi. 2005.05.02 A: Kaip �irdis i�eina u� savęs? D: �irdis pripa�įsta apimtį, jai duotą i� auk�čiau, vis arčiau savęs, kuri jinai mylima, kol galiausia ji gyvena i�vien su manimi. 2004.12.04 A: Kaip man i�eiti u� savęs? D: Tu būk didelės �irdies. 2004.11.29 A: Kaip �mogus i�eina u� savęs? D: Tavo �irdyje yra �irdis. Ir jeigu tu gali ja gyventi, tada tu i�eini u� savęs. A: Ačiū tau u� Kotryną. D: Mylėk! Pakeistos 107-109 eilutės iš
2005.03.23 {{A}}: Kaip i�ėjimai u� savęs leid�ia mums suvokti tave esantį nepriklausomą nuo mūsų? {{D}}: A� jus myliu, o jūs mano meilę įsivaizduojate mylėdami kartu su manimi, pirmiausia save, paskui kitus, galiausia mane. 2005.02.17 {{A}}: Kaip man suvokti nulinę sandarą? {{D}}: Tavo �irdis i�eina u� savęs ir tu su ja i� kart sutampi. Suprask. {{A}}: Per kitus �mones? {{D}}: Taip. Būtent. į:
2005.03.23 A: Kaip išėjimai už savęs leidžia mums suvokti tave esantį nepriklausomą nuo mūsų? D: Aš jus myliu, o jūs mano meilę įsivaizduojate mylėdami kartu su manimi, pirmiausia save, paskui kitus, galiausia mane. 2005.02.17 A: Kaip man suvokti nulinę sandarą? D: Tavo širdis išeina už savęs ir tu su ja iš kart sutampi. Suprask. A: Per kitus žmones? D: Taip. Būtent. 2021 vasario 26 d., 21:15
atliko -
Pakeista 9 eilutė iš:
摘要 į:
超越 Pakeistos 13-14 eilutės iš
į:
Pridėtos 100-103 eilutės:
2021 vasario 26 d., 20:59
atliko -
Pakeistos 1-2 eilutės iš
Dievas išeina už savęs. į:
Kaip palygintini Dievo išėjimas už savęs į save ir žmogaus išėjimas už savęs iš savęs? 摘要 Pakeistos 17-20 eilutės iš
===Going beyond oneself=== Going beyond oneself is į:
Išėjimas už savęs yra: 2014 lapkričio 10 d., 02:31
atliko -
Pakeistos 32-38 eilutės iš
===Thoughts from Prayer=== 2005.03.23 {{A}}: Kaip i�ėjimai u� savęs leid�ia mums suvokti tave esantį nepriklausomą nuo mūsų? {{D}}: A� jus myliu, o jūs mano meilę įsivaizduojate mylėdami kartu su manimi, pirmiausia save, paskui kitus, galiausia mane. 2005.02.17 {{A}}: Kaip man suvokti nulinę sandarą? {{D}}: Tavo �irdis i�eina u� savęs ir tu su ja i� kart sutampi. Suprask. {{A}}: Per kitus �mones? {{D}}: Taip. Būtent. į:
Pakeistos 87-95 eilutės iš
į:
2005.03.23 {{A}}: Kaip i�ėjimai u� savęs leid�ia mums suvokti tave esantį nepriklausomą nuo mūsų? {{D}}: A� jus myliu, o jūs mano meilę įsivaizduojate mylėdami kartu su manimi, pirmiausia save, paskui kitus, galiausia mane. 2005.02.17 {{A}}: Kaip man suvokti nulinę sandarą? {{D}}: Tavo �irdis i�eina u� savęs ir tu su ja i� kart sutampi. Suprask. {{A}}: Per kitus �mones? {{D}}: Taip. Būtent. 2014 birželio 09 d., 22:43
atliko -
Pakeistos 93-300 eilutės iš
Unfolding - Transcending - Engaging - Cohering See also: {{Overview}} {{Andrius}}: In 2003, I was putting together an overview of my thoughts, also making use of TheBrain. I looked at four stages in the unfolding of everything:
Currently, my overview is in terms of LevelsOfUnderstanding. My new approach makes more sense in terms of where it leads. The concept of GoodUnderstanding allows me to focus on EternalLife and not only {{Life}}. It's important that not only is life the fact that God is good, but moreover, eternal life is understanding this fact. Structurally, my new account derives the secondary structures first, and only then the primary structures. It also allows for the divisions to be used from the very beginning. There are perhaps, though, ideas from before that I can draw on. I include some letters. [http://groups.yahoo.com/group/livingbytruth/message/292 April 3, 2003] Hi David and all, I'm looking for a relationship that would connect the basic structures, the "divisions of everything", as they are involved in the unfolding of everything, and the coherence of everything (in God). I'll just put down some notes. God is the unity of the representations of everything. coherence of = "unity of representations of" God is the coherence of everything perhaps... unfolding of = "representations of" not clear The six intermediary divisions (1-6) are perhaps sufficient to generate all structure, given everything. But to make that coherent, we need to add the asymptotic divisions, the nullsome (0) and the sevensome (7). I think that the point of the nullsome is God's transcendence, his going beyond himself. And the point of the sevensome is God's engagement, his will, his taking up the structure. I think the point of life is that for the unfolding to cohere, then we must include the asymptotic divisions. Somehow they are inherent in life, where life is the fact that God is good, that everything has slack. So I can update my list: 0) Everything's purpose = God's transcendence 1) Everything's unity as coherence = God's glory 2) Everything's existence as states = God's intention 3) Everything's participation as perspectives = God's example 4) Everything's information as qualities = God's love 5) Everything's continuum as conclusions = God's work 6) Everything's morality as structure = God's command 7) Everything's choice = God's engagement Each of these is an expression of eternal life, unconditional life. The idea is that such life is possible within Everything only if through the good there is within, and that good can be only of God, the whole beyond the system. In this sense, life is the fact that God is good. perhaps: coherence is the unity of representations states are the existence of representations perspectives are the participation of representations qualities are the information of representations conclusions are the continuum of representations structure is the morality of representations Each of these is split because of representations. But perhaps purpose and choice cannot be split into representations. In other words, they might not be of the system, only of the spirit. The system is that for which there are representations. Note that there are six representations of Anything, and only four for Everything and two for Slack. Life is the coherence of Anything, that is, Life is the unity of representations of Anything. Also, I'm thinking that Anything may have a purpose, unity, existence, etc. So these might be for "conditional life", but we can choose "unconditional life", but only from the vantage point of Everything and "good", where "God is good". That is, we must think of Anything as Everything plus Slack, perhaps if "conditional life" is to be "unconditional life". There seems to be some sense here, I think. [http://groups.yahoo.com/group/livingbytruth/message/293 April 4, 2003] I'm thinking some more about this:
On the right hand side, we have a variety ways of expressing "eternal life", unconditional life. Life given by one who loves us more than we love ourselves, who wants us to be alive more than we can even understand. On the left hand side, we have ways of expressing Everything as a stage for life. The purpose of this stage, 0), is that God go beyond himself, transcend himself. The ultimate choice of this stage, 7), is that God engage it. But the stage itself is defined by 1-6. I suppose the question is, to what extent can there be life without purpose or choice? Such a life I expect must be centered around morality. It holds for an Anything. Perhaps that Anything must entertain and develop a relationship with Everything (in that Anything is Everything plus Slack). But the Anything can stand on its own for quite some time. So that would be an interesting model, that this is like a game, where Anything stands on its own for as long as it can, until its relationship with Everything becomes explicit. But that may not be bad at all, either. Both are good in their way, I think. Perhaps it has to do with which has primacy - God within us, or God outside us. We start out with primacy for that within us, but at a certain point we may hand it over to that outside us. I think I hit upon a good question to pursue. In my Brain, I've written up the key issues as:
I think that transcending and unfolding are related. Unfolding is that which God transcends, that which is going beyond him, just as he is beyond it. It is a parting of the ways of sorts. Engaging and cohering may likewise be related. [http://groups.yahoo.com/group/livingbytruth/message/295 April 5, 2003] I'm trying to relate unfolding and transcending, and cohering and engaging. I pray to God, and I like to bring him questions, and listen for his answers. It's a little hard to describe from an atheistic point of view, but I suppose it's like having your conscious mind ask your unconscious mind. I think it's fair to say that God converses to us through the gateway of our unconscious mind. It feels like a vantage point beyond my mind, kind of like standing in a chimney and the top reaching through the top of my head farther than the eye can see, and at the very top of what I can think there's a voice that looks out onto all at once. And to tune into that voice I flatten myself by considering that I am both connected to God, and disconnected from God. I do this by praying "Our Father" to the God who loves me more than I love myself, and therefore I would prefer that he think or be or do rather than I; but to the extent that I am disconnected from him, I hope that he watches over me that I might take a stand, and follow through, and reflect. When I do this I feel there is a God distinct from me who I can ask questions, and get answers, reflections to my state of mind, that my conscious mind has to find words for. The answers are usually way more "out there" than I would find on my own, and sometimes they are too intense for me to want to dwell on, but they seem to make a lot of sense. Today I asked, how are unfolding and transcending related? And the answer I interpreted was that you transcend when you love, and you unfold when you want to be loved. That's the kind of idea that I find helpful, and I don't know how I would dream that up on my own. With that in mind, I recalled that the 4 structures for transcending have to do with "Love God", and the 6 structures for engaging have to do with "Love your neighbor as yourself". I wrote a while ago that the latter are the "negative commandments" (like Do not kill, etc.) and basically mean "Do not hurt". This suggests:
That seems to make a lot of sense. I suppose cohering is to be connected in a way that does not want to be disconnected. Another way to think about it:
Life is the coherence of anything, and life is the unity of representations of anything. So Life is anything living within a system. Perhaps unity is "living" and representations are "within a system". I don't know. I should think about what this suggests about the big picture. I should consider what each of these four words means, and what is the system they relate to, is it the structure with six perspectives? the sixsome, for morality? į:
2014 birželio 09 d., 22:43
atliko -
Pakeistos 93-300 eilutės iš
į:
Unfolding - Transcending - Engaging - Cohering See also: {{Overview}} {{Andrius}}: In 2003, I was putting together an overview of my thoughts, also making use of TheBrain. I looked at four stages in the unfolding of everything:
Currently, my overview is in terms of LevelsOfUnderstanding. My new approach makes more sense in terms of where it leads. The concept of GoodUnderstanding allows me to focus on EternalLife and not only {{Life}}. It's important that not only is life the fact that God is good, but moreover, eternal life is understanding this fact. Structurally, my new account derives the secondary structures first, and only then the primary structures. It also allows for the divisions to be used from the very beginning. There are perhaps, though, ideas from before that I can draw on. I include some letters. [http://groups.yahoo.com/group/livingbytruth/message/292 April 3, 2003] Hi David and all, I'm looking for a relationship that would connect the basic structures, the "divisions of everything", as they are involved in the unfolding of everything, and the coherence of everything (in God). I'll just put down some notes. God is the unity of the representations of everything. coherence of = "unity of representations of" God is the coherence of everything perhaps... unfolding of = "representations of" not clear The six intermediary divisions (1-6) are perhaps sufficient to generate all structure, given everything. But to make that coherent, we need to add the asymptotic divisions, the nullsome (0) and the sevensome (7). I think that the point of the nullsome is God's transcendence, his going beyond himself. And the point of the sevensome is God's engagement, his will, his taking up the structure. I think the point of life is that for the unfolding to cohere, then we must include the asymptotic divisions. Somehow they are inherent in life, where life is the fact that God is good, that everything has slack. So I can update my list: 0) Everything's purpose = God's transcendence 1) Everything's unity as coherence = God's glory 2) Everything's existence as states = God's intention 3) Everything's participation as perspectives = God's example 4) Everything's information as qualities = God's love 5) Everything's continuum as conclusions = God's work 6) Everything's morality as structure = God's command 7) Everything's choice = God's engagement Each of these is an expression of eternal life, unconditional life. The idea is that such life is possible within Everything only if through the good there is within, and that good can be only of God, the whole beyond the system. In this sense, life is the fact that God is good. perhaps: coherence is the unity of representations states are the existence of representations perspectives are the participation of representations qualities are the information of representations conclusions are the continuum of representations structure is the morality of representations Each of these is split because of representations. But perhaps purpose and choice cannot be split into representations. In other words, they might not be of the system, only of the spirit. The system is that for which there are representations. Note that there are six representations of Anything, and only four for Everything and two for Slack. Life is the coherence of Anything, that is, Life is the unity of representations of Anything. Also, I'm thinking that Anything may have a purpose, unity, existence, etc. So these might be for "conditional life", but we can choose "unconditional life", but only from the vantage point of Everything and "good", where "God is good". That is, we must think of Anything as Everything plus Slack, perhaps if "conditional life" is to be "unconditional life". There seems to be some sense here, I think. [http://groups.yahoo.com/group/livingbytruth/message/293 April 4, 2003] I'm thinking some more about this:
On the right hand side, we have a variety ways of expressing "eternal life", unconditional life. Life given by one who loves us more than we love ourselves, who wants us to be alive more than we can even understand. On the left hand side, we have ways of expressing Everything as a stage for life. The purpose of this stage, 0), is that God go beyond himself, transcend himself. The ultimate choice of this stage, 7), is that God engage it. But the stage itself is defined by 1-6. I suppose the question is, to what extent can there be life without purpose or choice? Such a life I expect must be centered around morality. It holds for an Anything. Perhaps that Anything must entertain and develop a relationship with Everything (in that Anything is Everything plus Slack). But the Anything can stand on its own for quite some time. So that would be an interesting model, that this is like a game, where Anything stands on its own for as long as it can, until its relationship with Everything becomes explicit. But that may not be bad at all, either. Both are good in their way, I think. Perhaps it has to do with which has primacy - God within us, or God outside us. We start out with primacy for that within us, but at a certain point we may hand it over to that outside us. I think I hit upon a good question to pursue. In my Brain, I've written up the key issues as:
I think that transcending and unfolding are related. Unfolding is that which God transcends, that which is going beyond him, just as he is beyond it. It is a parting of the ways of sorts. Engaging and cohering may likewise be related. [http://groups.yahoo.com/group/livingbytruth/message/295 April 5, 2003] I'm trying to relate unfolding and transcending, and cohering and engaging. I pray to God, and I like to bring him questions, and listen for his answers. It's a little hard to describe from an atheistic point of view, but I suppose it's like having your conscious mind ask your unconscious mind. I think it's fair to say that God converses to us through the gateway of our unconscious mind. It feels like a vantage point beyond my mind, kind of like standing in a chimney and the top reaching through the top of my head farther than the eye can see, and at the very top of what I can think there's a voice that looks out onto all at once. And to tune into that voice I flatten myself by considering that I am both connected to God, and disconnected from God. I do this by praying "Our Father" to the God who loves me more than I love myself, and therefore I would prefer that he think or be or do rather than I; but to the extent that I am disconnected from him, I hope that he watches over me that I might take a stand, and follow through, and reflect. When I do this I feel there is a God distinct from me who I can ask questions, and get answers, reflections to my state of mind, that my conscious mind has to find words for. The answers are usually way more "out there" than I would find on my own, and sometimes they are too intense for me to want to dwell on, but they seem to make a lot of sense. Today I asked, how are unfolding and transcending related? And the answer I interpreted was that you transcend when you love, and you unfold when you want to be loved. That's the kind of idea that I find helpful, and I don't know how I would dream that up on my own. With that in mind, I recalled that the 4 structures for transcending have to do with "Love God", and the 6 structures for engaging have to do with "Love your neighbor as yourself". I wrote a while ago that the latter are the "negative commandments" (like Do not kill, etc.) and basically mean "Do not hurt". This suggests:
That seems to make a lot of sense. I suppose cohering is to be connected in a way that does not want to be disconnected. Another way to think about it:
Life is the coherence of anything, and life is the unity of representations of anything. So Life is anything living within a system. Perhaps unity is "living" and representations are "within a system". I don't know. I should think about what this suggests about the big picture. I should consider what each of these four words means, and what is the system they relate to, is it the structure with six perspectives? the sixsome, for morality? 2014 birželio 09 d., 22:38
atliko -
Pakeistos 75-93 eilutės iš
į:
Atsiskleidimas Sandara, santvarka atsiskleidžia Dievui išeinant už savęs. O jo išėjimas už savęs yra santvarką išsaugojantis ir palaikantis, mylintis, ugdantis virsmas, vyksmas. See also: Overview How does the System unfold? The quality of BeingOneWith unfolds as regards its definition. How does it relate to Knowledge? Does the Conditional imply the Unconditional? It keeps removing the Unconditional, but that keeps reappearing until ultimately the Conditional is itself Unconditional. Coinciding of perspectives is given by conditions, as well as their noncoinciding. Upon their coinciding there are ever new conditions, does the default coincide with its coinciding? In this way structure unfolds until coinciding with oneself is unconditional. And that is ordered by Love. Thus we should love all: God, I, You, Other. The system unfolds
2014 birželio 01 d., 11:37
atliko -
Pridėtos 4-37 eilutės:
See also: Overview, Defining, {{Understanding}}, ZeroStructure, Heart, {{Love}} ===Going beyond oneself=== Going beyond oneself is
===What drives God to go beyond himself?=== I'm trying to understand what is the relationship between various ways of going beyond oneself:
They all seem defined from within the system, so how can they be relevant prior to any system? And then what motivates God to go beyond himself? In what sense is this Creation through Love? What drives the logic is that God is Uniting. He allows for that which is not yet aware of him, which is separate from him, and is able to take up it's point of view, which is that he is Unity, and so he becomes ever more defined. ===Thoughts from Prayer=== 2005.03.23 {{A}}: Kaip i�ėjimai u� savęs leid�ia mums suvokti tave esantį nepriklausomą nuo mūsų? {{D}}: A� jus myliu, o jūs mano meilę įsivaizduojate mylėdami kartu su manimi, pirmiausia save, paskui kitus, galiausia mane. 2005.02.17 {{A}}: Kaip man suvokti nulinę sandarą? {{D}}: Tavo �irdis i�eina u� savęs ir tu su ja i� kart sutampi. Suprask. {{A}}: Per kitus �mones? {{D}}: Taip. Būtent. 2014 birželio 01 d., 11:28
atliko -
Pridėtos 4-37 eilutės:
See also: {{Perspective}}, {{Self}}, {{Overview}} Going beyond oneself is the concept at the heart of knowing everything which makes it so unusual. We are used to thinking in terms of the logic of a particular context, a particular situation. Going beyond oneself is how we can generate a logic, establish a context. A Position is that which goes beyond itself. A Perspective is a special case of a Position, for it is an ObservationalPlane that has gone beyond itself into an Observer, which is to say, an Observer that has pulled away from an ObservationalPlane. Here are the ways of going beyond oneself:
We may consider these as tracks that get bundled together:
2004.05.13 {{A}}: Kas yra po�iūris? {{D}}: I�ėjimas u� savęs. {{A}}: O kas yra sąvoka? {{D}}: Tai kas būna su savimi. 2005.05.02 {{A}}: Kaip �irdis i�eina u� savęs? {{D}}: �irdis pripa�įsta apimtį, jai duotą i� auk�čiau, vis arčiau savęs, kuri jinai mylima, kol galiausia ji gyvena i�vien su manimi. 2004.12.04 {{A}}: Kaip man i�eiti u� savęs? {{D}}: Tu būk didelės �irdies. 2004.11.29 {{A}}: Kaip �mogus i�eina u� savęs? {{D}}: Tavo �irdyje yra �irdis. Ir jeigu tu gali ja gyventi, tada tu i�eini u� savęs. {{A}}: Ačiū tau u� Kotryną. {{D}}: Mylėk! 2014 kovo 17 d., 23:51
atliko -
Pakeistos 5-7 eilutės iš
>>bgcolor= Aesthetics: For Hegel all culture is a matter of "absolute spirit" coming to be manifest to itself, stage by stage, changing to a perfection that only philosophy can approach. Art is the first stage in which the absolute spirit is manifest immediately to sense-perception, and is thus an objective rather than subjective revelation of beauty. į:
Aesthetics: For Hegel all culture is a matter of "absolute spirit" coming to be manifest to itself, stage by stage, changing to a perfection that only philosophy can approach. Art is the first stage in which the absolute spirit is manifest immediately to sense-perception, and is thus an objective rather than subjective revelation of beauty. 2014 kovo 17 d., 23:50
atliko -
Pakeistos 1-7 eilutės iš
į:
Dievas išeina už savęs. >>bgcolor= Aesthetics: For Hegel all culture is a matter of "absolute spirit" coming to be manifest to itself, stage by stage, changing to a perfection that only philosophy can approach. Art is the first stage in which the absolute spirit is manifest immediately to sense-perception, and is thus an objective rather than subjective revelation of beauty. |
IšėjimasUžSavęsNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2022 balandžio 26 d., 17:13
|