神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti

Mintys.Menai istorija

Rodyti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus

2021 sausio 15 d., 01:20 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 73-74 eilutės:

* Čikagoje: http://www.never-the-same.org
2016 gruodžio 19 d., 16:46 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 1 eilutė iš:
Žr. [[Paroda]], [[ŠvMišiosVisiems]]
į:
Žr. [[Paroda]], [[ŠvMišiosVisiems]], [[Paraiška Užupiui]]
2015 vasario 04 d., 12:55 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeista 1 eilutė iš:
Žr. [[Paroda]], [[ŠvMišiosVisiems]], [[Veiksmai]]
į:
Žr. [[Paroda]], [[ŠvMišiosVisiems]]
2015 vasario 04 d., 12:54 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 1-4 eilutės iš
Žr. [[Paroda]]

[[ŠvMišiosVisiems]], [[DievoProtas20120401]], [[Veiksmai]]
į:
Žr. [[Paroda]], [[ŠvMišiosVisiems]], [[Veiksmai]]
Pakeistos 85-86 eilutės iš
* [[Dievo Dievas]].
į:
* [[Dievo Dievas]]
* [[DievoProtas20120401]]
2015 vasario 04 d., 12:44 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 81-83 eilutės iš
'''Išgarsinti'''

'''
Savamokslius menininkus pristatančios galerijos'''
į:
Savamokslius menininkus pristatančios galerijos
2015 vasario 04 d., 12:44 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėta 6 eilutė:
* Šešis pokalbius ir pertvarkymus.
Ištrinta 9 eilutė:
Pakeistos 11-12 eilutės iš
* pavyzdžiais, kaip įvairios gyvensenos ir menininkai vaizdavo vertybes.
į:
* pavyzdžiais, kaip įvairios gyvensenos ir menininkai vaizdavo vertybes. Nagrinėti, ką menai vaizduoja, ką yra vaizdavę.
* Man įdomu apžvelgti įvairiausius vertybes išreiškiusius meno kūrinius, pristatyti jų kopijas, ieškoti dėsningumų. Kūrinius galiu kompiuteriu supaprastinti, paskui išspausdinti ant popieriaus, įvairiai modifikuoti, koduoti. Taip pat į kodavimą įtraukti molį (geometrinius raštus?), drožybą? ir t.t. Parodyti, kad galiu tą meną supaprastinti ir liks minties grožis
.
Pakeistos 19-20 eilutės iš
* žaidimais.
į:
* žaidimais
* svetaine, ja rinkti vertybes, jas sieti su mano atrastomis sandaromis, jas vaizduoti meno kūriniais, skirti, kurios kam labiau artimos, kurios labiau tolimos.

Noriu pristatyti žmonių kertines vertybes ir gvildenamus klausimus.
* Noriu kiekvieną vertybę susieti su visako žinojimu, iškelti ją apibrėžiančias sandaras.
* Noriu suprasti, kaip viskas atrodo to vertybės požiūriu, ja gyvenančio žmogaus požiūriu.
* Noriu sukurti vertybių žemėlapį.
* Noriu susipažinti, kaip menininkai yra tą vertybę pristatę menais, kokių yra dėsningumų, kaip man ją pristatyti, kokios galimybės ir kaip jos visos susijusios.
* Noriu panašiai ir su Dievo vertybe meile.
* Noriu Dievo vertybe ir jo klausimus susieti su kitų vertybėmis ir klausimais.
* Noriu visako žinojimą suvokti Dievo požiūriu.
* Noriu suvokti mano ir Dievo santykio raidą mano gyvenime.
* Noriu suvokti, kaip mano vertybė (gyventi tiesa) ir Dievo vertybė (meilė) yra susiję.
* Noriu suvokti, kaip santykiai tarp vertybių yra susiję su kalbomis.
* Koks ryšys tarp metraščio (mano santykių su Dievo) ir raidos (mūsų vertybių)? Ir panašiai, tarp žinyno ir žemėlapyno, tarp kelionraščio ir vadovėlio?

Aprėpti savo mąstymą, šešis pokalbius, šešis pertvarkymus, tarpą
* jį pristatyti, pavaizduoti ir puoselėti toliau.
* Sostą - Dievo keliai - iš kurių viskas matosi (gal ir veidrodžių pagalba) - visko žinojimas.
* Svarbiausia man kaip nors Dievą išsakyti, kaip juo viskas susiveda.
* Parodos tema gali būti santykis tarp Dievo ir gerumo - pirminės sandaros derina (troškimus ir netroškimus/išmąstymus), o antrinės sandaros juos atskiria. Tai gyvenimas ir amžinas gyvenimas, atitinkamai. Antrinės sandaros sudaro galimybes savarankiškai trejybei, riktams, aklavietėms.
* Tai galėtų būti tarpas. Ir pertvarkymai bei nesusivedimai. Ir kaip jie vaizduoja ryšius tarp asmenų. Ir tarpas tarp asmenų. Ir išgyvenimai: tarpas tarp asmens ir meilės, kuria asmuo gali augti, kuria asmenys gali būti viena. O jei visi keturi asmenys yra viena visais šešiais būdais, tai esame viena.
* Čiurlionio galerijoje yra ryškus tarpas tarp dviejų plačių stulpų.
* Tarpas tarpais tarpsta terpėje.
* Ko platesnis žemėlapis, to daugiau tarpų, ko daugiau tarpų, to ryškesnis tarpo vaidmuo
.
Pakeistos 51-56 eilutės iš
į:
* Vaizduoti "vilkus" ir "avinus" (su veidais) ir iš veidų daryti Užgavėnių kaukes.
* Avinų veidus išminkyti iš molio, išdegti.
* Sukurti marionetes.
* Sukurti fonus teatrui.
* Surengti improvizacinę vaidybą.
Pridėta 63 eilutė:
* Kūno žemėlapiai
Pakeistos 69-71 eilutės iš
į:
* Mišriausia technika (drožyba, molis, grafika, pianinas,...)
* Kurti akis, nosis, burnas, ausis... dalis ir taip pat veidus... smegenis.... širdis... rankas, kojas... taip pat rankoms įrankius, rankenas, priemones, muzikos instrumentus ... visa kas tik gali įeiti į kūno žemėlapį. O aplinką rodyti? Tai bus drobės?
* Milžinišką kūną paguldyti ?
Ištrintos 79-131 eilutės:


* Sukurti svetainę rinkti vertybes, jas sieti su mano atrastomis sandaromis, jas vaizduoti meno kūriniais, skirti, kurios kam labiau artimos, kurios labiau tolimos.
* Vertybes rūšiuoti, sieti su sandaromis, ieškoti dėsningumų, santykių, daryti jų žemėlapį.
* Nagrinėti, ką menai vaizduoja, ką yra vaizdavę.

Noriu aprėpti savo mąstymą, jį pristatyti, pavaizduoti ir puoselėti toliau.

Noriu pristatyti žmonių kertines vertybes ir gvildenamus klausimus.
* Noriu kiekvieną vertybę susieti su visako žinojimu, iškelti ją apibrėžiančias sandaras.
* Noriu suprasti, kaip viskas atrodo to vertybės požiūriu, ja gyvenančio žmogaus požiūriu.
* Noriu sukurti vertybių žemėlapį.
* Noriu susipažinti, kaip menininkai yra tą vertybę pristatę menais, kokių yra dėsningumų, kaip man ją pristatyti, kokios galimybės ir kaip jos visos susijusios.
* Noriu panašiai ir su Dievo vertybe meile.
* Noriu Dievo vertybe ir jo klausimus susieti su kitų vertybėmis ir klausimais.
* Noriu visako žinojimą suvokti Dievo požiūriu.
* Noriu suvokti mano ir Dievo santykio raidą mano gyvenime.
* Noriu suvokti, kaip mano vertybė (gyventi tiesa) ir Dievo vertybė (meilė) yra susiję.
* Noriu suvokti, kaip santykiai tarp vertybių yra susiję su kalbomis.
* Koks ryšys tarp metraščio (mano santykių su Dievo) ir raidos (mūsų vertybių)? Ir panašiai, tarp žinyno ir žemėlapyno, tarp kelionraščio ir vadovėlio?

Noriu susieti su savo istoriniu atsakomybės tyrimo metodu ir pritaikyti Holokaustui.
* Vaizduoti "vilkus" ir "avinus" (su veidais) ir iš veidų daryti Užgavėnių kaukes.
* Avinų veidus išminkyti iš molio, išdegti.
* Sukurti marionetes.
* Sukurti fonus teatrui.
* Surengti improvizacinę vaidybą.

Man įdomu apžvelgti įvairiausius vertybes išreiškiusius meno kūrinius, pristatyti jų kopijas, ieškoti dėsningumų. Kūrinius galiu kompiuteriu supaprastinti, paskui išspausdinti ant popieriaus, įvairiai modifikuoti, koduoti. Taip pat į kodavimą įtraukti molį (geometrinius raštus?), drožybą? ir t.t. Parodyti, kad galiu tą meną supaprastinti ir liks minties grožis.

Sostą - Dievo keliai - iš kurių viskas matosi (gal ir veidrodžių pagalba) - visko žinojimas.

'''Mintis: Tarpas'''

Svarbiausia man kaip nors Dievą išsakyti, kaip juo viskas susiveda.

Parodos tema gali būti santykis tarp Dievo ir gerumo - pirminės sandaros derina (troškimus ir netroškimus/išmąstymus), o antrinės sandaros juos atskiria. Tai gyvenimas ir amžinas gyvenimas, atitinkamai. Antrinės sandaros sudaro galimybes savarankiškai trejybei, riktams, aklavietėms.

Tai galėtų būti tarpas. Ir pertvarkymai bei nesusivedimai. Ir kaip jie vaizduoja ryšius tarp asmenų. Ir tarpas tarp asmenų. Ir išgyvenimai: tarpas tarp asmens ir meilės, kuria asmuo gali augti, kuria asmenys gali būti viena. O jei visi keturi asmenys yra viena visais šešiais būdais, tai esame viena.

Čiurlionio galerijoje yra ryškus tarpas tarp dviejų plačių stulpų.

Tarpas tarpais tarpsta terpėje.

Ko platesnis žemėlapis, to daugiau tarpų, ko daugiau tarpų, to ryškesnis tarpo vaidmuo.

'''Priemonės: Kūno žemėlapiai'''

Mišriausia technika (drožyba, molis, grafika, pianinas,...)

Kurti akis, nosis, burnas, ausis... dalis ir taip pat veidus... smegenis.... širdis... rankas, kojas... taip pat rankoms įrankius, rankenas, priemones, muzikos instrumentus ... visa kas tik gali įeiti į kūno žemėlapį. O aplinką rodyti? Tai bus drobės?

Milžinišką kūną paguldyti ?
2015 vasario 04 d., 12:34 atliko Andrius Kulikauskas -
Ištrinta 2 eilutė:
Pakeistos 5-24 eilutės iš
* Ieškoti ryšių tarp vertybių ir Holokausto Lietuvoje bei mano atsakomybės išsiaiškinimo būdo.
* Vertybes išsakyti grafika, skulptūra (sandaras)
, muzika (giesmėmis, mišiomis), vaidyba - komedija (suvokti keturis [[asmenys | asmenis]], jų asmenybes), [[Lėlių namelis | lėlių namelį]] ir kitais menais.
* Kurti vaidinimėlius, rodas, žaidimus.

Kūriau meno kūrinį [[Dievo Dievas]].

Rengti parodą, vaizduojančią atsakomybės tyrimą. Pristatyti Holokausto
Lietuvoje ištakas būtent Vytauto Mačiuikos akimis.

Ketinau rengti parodą Čikagos Jaunimo centre ir taip pat kitur Čikagoje ir Lietuvoje. Bet persigalvojau.

Štai ką išmąstau
.

Darbai:
* Parašyti Draugui straipsnį, kaip ruošiuosi meno parodai, kaip kiti gali įsijungti.
* Nubrėžti smegenų žemėlapį, pabrėžiant jų svarbiausias dalis
* Išdrožti smegenų formą
* Išdegti molinius smegenis
* Išdegti molines akis, ausis, liežuvius
* Rinkti pavyzdžius, kaip įvairios gyvensenos ir menininkai vaizdavo vertybes.
* Ieškoti rėmėjų vertybių parodai.
į:
Man svarbiausia paroda vaizduoti ir palaikyti maldų suveikimą. Tuo pačiu galiu sieti ir vaizduoti:
* Vertybių žemėlapį.
* Atsakomybės
, dorovės pavyzdžius iš Holokausto Lietuvoje.


Vertybes išsakyti:
* pavyzdžiais, kaip įvairios gyvensenos ir menininkai vaizdavo vertybes.
* grafika
* skulptūra (sandaras)
* muzika (giesmėmis, mišiomis)
* vaidyba - komedija (suvokti keturis [[asmenys | asmenis]], jų asmenybes)
* [[Lėlių namelis | lėlių nameliu]]
* rodomis
* žaidimais.

Holokaustą
Lietuvoje pristatyti:
*
Vytauto Mačiuikos akimis
* sąžinę
* išdėstyti elgesio galimybes, kaip kas yra įvairiai pasielgę.
* nagrinėti žmonių vertybes, tai sieti su jų poelgiu
.
* pavaizduoti šešis brėžinius, pateikti žinias.

Smegenis vaizduoti:
* smegenų žemėlapiu, nurodant dalių veiklą
* drožyba
* moliu

Ieškoti raiškos pradų, kas mus veikia
* Kurti kūno dalis
** Išdegti molines akis, ausis, liežuvius
* Kurti meno kalbą
** Grįžti prie hieroglifų
** Susipažinti su kiniečių rašmenų dėsningumais



Parodas rengti:
* Čikagos Jaunimo centre

Bendradarbiauti su:
* Draugu
* 7 meno dienomis
* galimais rėmėjais
Pakeistos 53-54 eilutės iš
* Kviesti rašyti paraišką Čikagos meno mėnesiui.
į:
Ištrintos 93-99 eilutės:
Holokaustas Lietuvoje

* Holokaustu galėčiau pristatyti sąžinę.
* Holokaustu galėčiau išdėstyti elgesio galimybes, kaip kas yra įvairiai pasielgę.
* Holokaustu galėčiau nagrinėti žmonių vertybes, tai sieti su jų poelgiu.
* Holokausto tema galėčiau pavaizduoti šešis brėžinius.
Ištrinta 104 eilutė:
Pridėtos 109-110 eilutės:
Ankščiau sukurti kūriniai:
* [[Dievo Dievas]].
2015 vasario 03 d., 13:31 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 2-93 eilutės:


[[ŠvMišiosVisiems]], [[DievoProtas20120401]], [[Veiksmai]]

* Ieškoti ryšių tarp vertybių ir Holokausto Lietuvoje bei mano atsakomybės išsiaiškinimo būdo.
* Vertybes išsakyti grafika, skulptūra (sandaras), muzika (giesmėmis, mišiomis), vaidyba - komedija (suvokti keturis [[asmenys | asmenis]], jų asmenybes), [[Lėlių namelis | lėlių namelį]] ir kitais menais.
* Kurti vaidinimėlius, rodas, žaidimus.

Kūriau meno kūrinį [[Dievo Dievas]].

Rengti parodą, vaizduojančią atsakomybės tyrimą. Pristatyti Holokausto Lietuvoje ištakas būtent Vytauto Mačiuikos akimis.

Ketinau rengti parodą Čikagos Jaunimo centre ir taip pat kitur Čikagoje ir Lietuvoje. Bet persigalvojau.

Štai ką išmąstau.

Darbai:
* Parašyti Draugui straipsnį, kaip ruošiuosi meno parodai, kaip kiti gali įsijungti.
* Nubrėžti smegenų žemėlapį, pabrėžiant jų svarbiausias dalis
* Išdrožti smegenų formą
* Išdegti molinius smegenis
* Išdegti molines akis, ausis, liežuvius
* Rinkti pavyzdžius, kaip įvairios gyvensenos ir menininkai vaizdavo vertybes.
* Ieškoti rėmėjų vertybių parodai.
* Sukurti svetainę rinkti vertybes, jas sieti su mano atrastomis sandaromis, jas vaizduoti meno kūriniais, skirti, kurios kam labiau artimos, kurios labiau tolimos.
* Vertybes rūšiuoti, sieti su sandaromis, ieškoti dėsningumų, santykių, daryti jų žemėlapį.
* Nagrinėti, ką menai vaizduoja, ką yra vaizdavę.
* Kviesti rašyti paraišką Čikagos meno mėnesiui.

Noriu aprėpti savo mąstymą, jį pristatyti, pavaizduoti ir puoselėti toliau.

Noriu pristatyti žmonių kertines vertybes ir gvildenamus klausimus.
* Noriu kiekvieną vertybę susieti su visako žinojimu, iškelti ją apibrėžiančias sandaras.
* Noriu suprasti, kaip viskas atrodo to vertybės požiūriu, ja gyvenančio žmogaus požiūriu.
* Noriu sukurti vertybių žemėlapį.
* Noriu susipažinti, kaip menininkai yra tą vertybę pristatę menais, kokių yra dėsningumų, kaip man ją pristatyti, kokios galimybės ir kaip jos visos susijusios.
* Noriu panašiai ir su Dievo vertybe meile.
* Noriu Dievo vertybe ir jo klausimus susieti su kitų vertybėmis ir klausimais.
* Noriu visako žinojimą suvokti Dievo požiūriu.
* Noriu suvokti mano ir Dievo santykio raidą mano gyvenime.
* Noriu suvokti, kaip mano vertybė (gyventi tiesa) ir Dievo vertybė (meilė) yra susiję.
* Noriu suvokti, kaip santykiai tarp vertybių yra susiję su kalbomis.
* Koks ryšys tarp metraščio (mano santykių su Dievo) ir raidos (mūsų vertybių)? Ir panašiai, tarp žinyno ir žemėlapyno, tarp kelionraščio ir vadovėlio?

Noriu susieti su savo istoriniu atsakomybės tyrimo metodu ir pritaikyti Holokaustui.
* Vaizduoti "vilkus" ir "avinus" (su veidais) ir iš veidų daryti Užgavėnių kaukes.
* Avinų veidus išminkyti iš molio, išdegti.
* Sukurti marionetes.
* Sukurti fonus teatrui.
* Surengti improvizacinę vaidybą.

Man įdomu apžvelgti įvairiausius vertybes išreiškiusius meno kūrinius, pristatyti jų kopijas, ieškoti dėsningumų. Kūrinius galiu kompiuteriu supaprastinti, paskui išspausdinti ant popieriaus, įvairiai modifikuoti, koduoti. Taip pat į kodavimą įtraukti molį (geometrinius raštus?), drožybą? ir t.t. Parodyti, kad galiu tą meną supaprastinti ir liks minties grožis.

Sostą - Dievo keliai - iš kurių viskas matosi (gal ir veidrodžių pagalba) - visko žinojimas.

'''Mintis: Tarpas'''

Svarbiausia man kaip nors Dievą išsakyti, kaip juo viskas susiveda.

Parodos tema gali būti santykis tarp Dievo ir gerumo - pirminės sandaros derina (troškimus ir netroškimus/išmąstymus), o antrinės sandaros juos atskiria. Tai gyvenimas ir amžinas gyvenimas, atitinkamai. Antrinės sandaros sudaro galimybes savarankiškai trejybei, riktams, aklavietėms.

Tai galėtų būti tarpas. Ir pertvarkymai bei nesusivedimai. Ir kaip jie vaizduoja ryšius tarp asmenų. Ir tarpas tarp asmenų. Ir išgyvenimai: tarpas tarp asmens ir meilės, kuria asmuo gali augti, kuria asmenys gali būti viena. O jei visi keturi asmenys yra viena visais šešiais būdais, tai esame viena.

Čiurlionio galerijoje yra ryškus tarpas tarp dviejų plačių stulpų.

Tarpas tarpais tarpsta terpėje.

Ko platesnis žemėlapis, to daugiau tarpų, ko daugiau tarpų, to ryškesnis tarpo vaidmuo.

Holokaustas Lietuvoje

* Holokaustu galėčiau pristatyti sąžinę.
* Holokaustu galėčiau išdėstyti elgesio galimybes, kaip kas yra įvairiai pasielgę.
* Holokaustu galėčiau nagrinėti žmonių vertybes, tai sieti su jų poelgiu.
* Holokausto tema galėčiau pavaizduoti šešis brėžinius.

'''Priemonės: Kūno žemėlapiai'''

Mišriausia technika (drožyba, molis, grafika, pianinas,...)

Kurti akis, nosis, burnas, ausis... dalis ir taip pat veidus... smegenis.... širdis... rankas, kojas... taip pat rankoms įrankius, rankenas, priemones, muzikos instrumentus ... visa kas tik gali įeiti į kūno žemėlapį. O aplinką rodyti? Tai bus drobės?

Milžinišką kūną paguldyti ?

'''Išgarsinti'''

'''Savamokslius menininkus pristatančios galerijos'''

* [[http://www.hammergallery.com | Carl Hammer Gallery]]
* [[http://www.jsaslowgallery.com | Judy Saslow Gallery]]
* [[http://www.bowmanart.com | Russell Bowman Art Advisory]]
2015 vasario 03 d., 13:30 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 1-9 eilutės iš
* Dievo ir kitų vertybes, klausimus, požiūrius pavaizduoti parodomis.
** Sukurti vertybių žemėlapį.
** Ieškoti ryšių tarp vertybių ir Holokausto Lietuvoje bei mano atsakomybės išsiaiškinimo būdo.
** Vertybes išsakyti grafika, skulptūra (sandaras), muzika (giesmėmis, mišiomis), vaidyba - komedija (suvokti keturis
[[asmenys | asmenis]], jų asmenybes), [[Lėlių namelis | lėlių namelį]] ir kitais menais.
** Išmąstyti, kaip savo namelyje ir kieme sukurti kūrybinę aplinką, ten pristatyti savo ir kitų mintis, gvildenimus.
** Kurti vaidinimėlius, rodas, žaidimus.

* Aprašau kaip [[Dievas]] įvairiausiai reiškiasi sandaromis ir gyvenimu, tuomi aprašau viską.
** Kuriu meno kūrinį [[Dievo Dievas]].
į:
Žr. [[Paroda]]
2015 vasario 03 d., 13:24 atliko Andrius Kulikauskas -
Ištrintos 9-12 eilutės:
** Kursiu [[Mišios Visiems | mišias visiems]].
** Meno kūriniu aprėpsiu Holokausto dorovę.
* Ateityje kursiu [[Savišvieta | savišvietos drobes]], kaupiu galimybes, kurčiau pratimus mokytis proporcijų.
2014 rugpjūčio 04 d., 13:12 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 6-13 eilutės iš
** Kurti vaidinimėlius, rodas, žaidimus.
į:
** Kurti vaidinimėlius, rodas, žaidimus.

* Aprašau kaip [[Dievas]] įvairiausiai reiškiasi sandaromis ir gyvenimu, tuomi aprašau viską.
** Kuriu meno kūrinį [[Dievo Dievas]].
** Kursiu [[Mišios Visiems | mišias visiems]].
** Meno kūriniu aprėpsiu Holokausto dorovę.
* Ateityje kursiu [[Savišvieta | savišvietos drobes]], kaupiu galimybes, kurčiau pratimus mokytis proporcijų.
2014 rugpjūčio 04 d., 13:10 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 1-6 eilutės:
* Dievo ir kitų vertybes, klausimus, požiūrius pavaizduoti parodomis.
** Sukurti vertybių žemėlapį.
** Ieškoti ryšių tarp vertybių ir Holokausto Lietuvoje bei mano atsakomybės išsiaiškinimo būdo.
** Vertybes išsakyti grafika, skulptūra (sandaras), muzika (giesmėmis, mišiomis), vaidyba - komedija (suvokti keturis [[asmenys | asmenis]], jų asmenybes), [[Lėlių namelis | lėlių namelį]] ir kitais menais.
** Išmąstyti, kaip savo namelyje ir kieme sukurti kūrybinę aplinką, ten pristatyti savo ir kitų mintis, gvildenimus.
** Kurti vaidinimėlius, rodas, žaidimus.

Menai


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2021 sausio 15 d., 01:20