Mintys.Nuotaikos istorijaPaslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti kodo pakeitimus 2021 rugsėjo 30 d., 14:39
atliko -
Pakeista 94 eilutė iš:
Požiūrių lygtis. Klausimais: kodėl? kaip? koks? ar? apibrėžia, nusako lūkestį. Teigiami jausmai veda į dorybę (trejybės), jinai poslinkis tarp požiūrio (išorinio požiūrio) ir žvilgsnio (vidinio požiūrio). į:
Požiūrio lygtis. Klausimais: kodėl? kaip? koks? ar? apibrėžia, nusako lūkestį. Teigiami jausmai veda į dorybę (trejybės), jinai poslinkis tarp požiūrio (išorinio požiūrio) ir žvilgsnio (vidinio požiūrio). 2021 rugsėjo 30 d., 14:35
atliko -
Pakeista 4 eilutė iš:
Elgesys, Dorovė, Šešerybė, Lūkesčiai, Pagrindimas, Tang dinastijos eilėraščiai, Nuotaikų pagrindu sukurti eilėraščiai? į:
2021 rugsėjo 30 d., 14:34
atliko -
Pridėtos 1-3 eilutės:
Pridėtos 7-8 eilutės:
Pakeistos 13-15 eilutės iš
Paklausti psychology are philosophy stack exchange. į:
Apie nuotaikas paklausti psychology arba philosophy stack exchange. 2017 rugpjūčio 25 d., 16:06
atliko -
Pakeista 186 eilutė iš:
į:
2016 spalio 05 d., 22:29
atliko -
Pridėtos 12-13 eilutės:
Kokie eilėraščiai mus sieja su Dievo nuotaikomis? 2016 spalio 03 d., 21:13
atliko -
Pridėtos 20-21 eilutės:
Sieti geometrijos teoremas ir jausmines tiesas. 2016 spalio 03 d., 16:26
atliko -
Pridėtos 18-19 eilutės:
Nykulio pagrindas yra "double bind" (priešingi nurodymai). Ko tvirčiau nusistatysi, to labiau prieštarausi sau. Užtat atsisakai nusistatyti ir lieki savo klaidingoje nuostatoje, nepajėgus. 2016 rugsėjo 28 d., 17:59
atliko -
Pridėtos 14-15 eilutės:
Pasakojime vienetus nusako įtampa, jos sukūrimas (lūkesčiais) ir atslūgimas (pasiteisinimais ar nepasiteisinimais). Tad ir yra laisvė pasiteisinime ir nepasiteisinime. Taip pat riba tarp mūsų ir pasaulio primena Dievo šokį ir pabrėžia mūsų laisvę, išsako meilės sąlygas. Meilė mus papildo taip, kad mūsų galėtų nebūti, mus būtų galima atstatyti, užtat mes galime ir nebūti, mes galime keistis, bręsti, augti. 2016 rugsėjo 28 d., 10:34
atliko -
Pridėtos 12-13 eilutės:
You think you've lost your love - iš pradžių, reflektuojant - nykulys (nes teiginys tvirtinimas ir iškeliamas), toliau palengvėjimas - ir kai supranti, kad neigiamas lūkestis "nuginkluotas" - jisai tampa neutralus, jį priimame nešališkai, atsitokėjame, teigiamai - tada nustembame - tada atitokėjus įmanoma apversti, atstatyti teiginį - tada jaudinamės, tada naujai priimame kaip savą. Tad "savi" dalykai yra tie, dėl kurių mes nepakeisime lūkesčio, o "svetimi" yra tie, kurių atžvilgiu galime pakeisti lūkesčius. Tad čia matome, kad norint pakeisti savo nusistatymus, reikalingas atitokėjimas (nuo savo į svetimą) ir norint juos įtvirtinti, įsisavinti, reikalingas įsijautimas. 2016 rugsėjo 27 d., 15:58
atliko -
Pridėtos 41-48 eilutės:
Ar mūsų Dievas tas pats? Ar mes esame tas pats žmogus? Jeigu mūsų Dievas tas pats, gal mes esame tas pats žmogus. Nuotaikai svarbūs: erdvės (artima-sava, tolima-svetima), laikai (žinojimas, nežinojimas), teigimas-neigimas, jautrumas, ramybė, teigiamumas. Susistato "čia ir dabar" (įtampos aplinkybės) - amžino gyvenimo aplinkybės - kasdienybės. Žmogus įsijaučia žinojimu, Dievas atsitokia nežinojimu. Palyginti šešerybę: įsijautimą (žinojimą) ir atitokėjimą (nežinojimą). 2016 rugsėjo 27 d., 15:51
atliko -
Pakeistos 25-28 eilutės iš
į:
Pridėtos 68-81 eilutės:
Požiūrių lygtis. Klausimais: kodėl? kaip? koks? ar? apibrėžia, nusako lūkestį. Teigiami jausmai veda į dorybę (trejybės), jinai poslinkis tarp požiūrio (išorinio požiūrio) ir žvilgsnio (vidinio požiūrio). Išgirsti Dievo (nežinojimo) jausmus. Tėvas: ramybė (už lūkesčių). Sūnus: įtampa (lūkestyje). Kiti: žmogaus jauduliai. 4 lūkesčio jauduliai kuriais esame viena su viskuo (laimė), betkuo (linksmumas), kažkuo (nuostaba), niekuo (liūdesys). Lūkestis, tai išėjimo už savęs pakopos. 2 laisvumo jauduliai kuriais negalime sukurti lūkesčio: didėjantis laisvumas (bjauresys), mažėjantis laisvumas (baimė) - išeinant už savęs pasikeitimai. Visų kalbų tikslas yra vertybių sustatymas, tvėrimas. Širdies (teigiami) ir pasaulio (neigiami) klausimai. Ketverybė apibrėžia žinojimą, o šešerybę nežinojimą. Šviesuolio pagrindimo kalba lūkesčiais suvesti visus, užtenka paklusimo kalba, vertybių susijungime. Jeigu žinai "kodėl", tada gali suprasti kodėl mes, tas pats žmogus, tokie skirtingi. Mes skirtingi žmonės išgyvename tuos pačius išgyvenimus, tik skirtingais mąstais, skirtingomis tvarkomis. Būdami geri - savo ir kitų labui kuriame tuos mąstus, bet svarbiausia, iššaukiame Dievą ir jo vienumą, jo paprastumą, tyrumą. 2016 rugsėjo 27 d., 15:38
atliko -
Pridėtos 39-40 eilutės:
Dvejybės atvaizdu (išorė-vidus) slenkame iš išorinio požiūrio į vidinį požiūrį. Tačiau įsisavinant šis poslinkis netikėta veda iš vienareikšmės pasaulio tiesos (teisingumo) į dvireikšmės širdies tiesos (malonės) nes įvedame save, taip pat pripažįstame tai, kas už mūsų. Iš požiūrio (sandaros, išorės) įsijaučiame į žvilgsnį (dvasią, vidų). Tuo tarpu teigiamais jausmais (nuostatomis - neigimais neigiamų jausmų, jų įrėminimų: į vidų, į išorę, per ribą) atsisakome savęs ir lieka dorybės (vertybės - neigiamų poslinkių neigimais). Trejybės poslinkiai: ko trokšti, to lauki - o kaip tiki, taip ir bus: kuri save. 2016 rugsėjo 27 d., 15:32
atliko -
Pakeistos 29-30 eilutės iš
Viltis, drąsa, nuoširdumas sieja mūsų lūkesčius su mumyse glūdinčiu Dievo troškimu. į:
Netroškimai išreiškia neišbaigtumą (išėjimo už savęs).
Aštuoni pasirinkimai: sąlygiškas besąlygiškumas ir t.t. Dorybės
Pridėtos 50-51 eilutės:
Teigiamas jausmas yra akstinas: dorybe atsitokėjame nuo lūkesčio, patiksliname lūkestį, kad labiau atitikų mumyse glūdintį Dievo troškimą. Jausmo (nuotaika) ilgalaikė (ilgesnė nė mūsų kantrybė). O vidiniu požiūriu įsijaučiame į lūkestį. 2016 rugsėjo 27 d., 15:07
atliko -
Pridėtos 28-29 eilutės:
Viltis, drąsa, nuoširdumas sieja mūsų lūkesčius su mumyse glūdinčiu Dievo troškimu. 2016 rugsėjo 27 d., 14:55
atliko -
Pakeistos 20-22 eilutės iš
į:
Du įdomūs apibrėžimai, bet nesiderina:
2016 rugsėjo 27 d., 14:49
atliko -
Pridėtos 20-23 eilutės:
Pridėtos 36-38 eilutės:
2016 rugsėjo 27 d., 14:47
atliko -
Pridėta 24 eilutė:
Išorė (Dievas Tėvas), vidus (Dievas Sūnus), riba (Dievas Dvasia) - jeigu jie atskirti, tai gaunasi neigiami jauduliai Pridėtos 30-33 eilutės:
Troškimas yra išplėtimas savęs. Baimė neigiamas, nes verčia skirti išorę ir vidų, prisirišti prie savęs ar atsiplėšti nuo savęs. 2016 rugsėjo 27 d., 14:45
atliko -
Pridėtos 19-26 eilutės:
2016 rugsėjo 27 d., 14:43
atliko -
Pridėtos 14-20 eilutės:
Nuodėmės
Įsijautimas (įsijungimą, gyvybės pabrėžimą): iš išorinio požiūrio (žinojimo santvarkoje - atsakingumo teisingumui) į vidinį požiūrį (nežinojimo už santvarkos - jautrumo malonei). Atsitokėjimas (savęs atsisakymo išgyvenimuose - savo vidaus, savo išorės, ar savęs viso - amžinas gyvenimas): iš teigiamo jausmo į dorybę. 2016 rugsėjo 27 d., 13:58
atliko -
Pakeista 20 eilutė iš:
Dvejonės: Ko iš tikrųjų noriu, trokštu? (nulinis požiūris) Ar tikrai nerimauju? (septintas požiūris). Tai nežinojimai, kurie atitinka jaudulius - ramybę ir įtampą. į:
Dvejonės: Ko iš tikrųjų noriu, trokštu? (nulinis požiūris) Ar tikrai nerimauju? (septintas požiūris). Tai nežinojimai, kurie atitinka jaudulius - ramybę ir įtampą. Emanated from our environment. Mum padeda susigaudyti ar gyvename nežinojimu, koks jo šaltinis, už santvarkos ar santvarkoje? 2016 rugsėjo 27 d., 13:57
atliko -
Pridėtos 19-20 eilutės:
Dvejonės: Ko iš tikrųjų noriu, trokštu? (nulinis požiūris) Ar tikrai nerimauju? (septintas požiūris). Tai nežinojimai, kurie atitinka jaudulius - ramybę ir įtampą. 2016 rugsėjo 27 d., 13:32
atliko -
Pakeistos 13-14 eilutės iš
Nepaklusnumas, netikėjimas, nerūpėjimas - Trejybės įtaka vidiniam požiūriui turi kažkas "už" vidaus. į:
Mūsų nepaklusnumas, netikėjimas, nerūpėjimas - Trejybės įtaka vidiniam požiūriui turi kažkas "už" vidaus. Pridėtos 19-20 eilutės:
2016 rugsėjo 27 d., 13:32
atliko -
Pridėtos 10-18 eilutės:
Užrašai Nepaklusnumas, netikėjimas, nerūpėjimas - Trejybės įtaka vidiniam požiūriui turi kažkas "už" vidaus.
2016 rugsėjo 27 d., 12:35
atliko -
Pridėtos 104-128 eilutės:
Why then do we have feelings and moods? I imagine they allow us to live free of knowledge and thus free of any circumstances. The truth of the world is that we are here and now in these circumstances, but the truth of the heart is that we don't know why. We can be one with God and all if we can let go of our circumstances, let go of what we have expected and what we know. Our moods let us distinguish ourselves and our circumstances, what is our will and what is not. Our will expresses itself by feelings of peace and suspense or anxiety, whereas our circumstances express themselves through all our other feelings. Our feelings of peace and anxiety are signs of who we really are, people who do not know, whereas our other feelings are signs of our circumstances in this world, what we know. Feelings of being one with. Knowledge is a means of clarifying our freedom with regards to our needs, our circumstances. Feelings are a sign that we know something or, in the case of peace and anxiety, that we know that we don't know something. Values are how we focus on what we don't know, our questions, rather than what we do now, our answers. How we distill ourselves, our oneness with all. How we organize our expectations. Moods allow us to engage our real or imaginary environment and feel through what it brings to us and what we bring to it. Anxiety is reflection upon suspense. The link between peace and anxiety: Body: Care for ourselves Mind: Question ourselves Heart: Feel ourselves Will: Be ourselves Our virtues have us live our expectations wholeheartedly so that we learn what we truly want: hope looks forward, courage persists, honesty looks back. Stepping in: our expectations are what we know, external perspectives - if we step into internal perspectives, then we include ourselves but also that beyond us - what we don't know. Accordingly, then we can step out when we hear positive emotions from our environment, they have us recognize that we are not our expectations - and so we can learn from them and adjust them. Anxiety can switch its time scale to step outside of our expectations. Hope for our expectations (looking forward); courage in our expectations (in the present); honesty in our expectations (looking back). Expectation is with regard to knowledge. Responsibility for our expectations. Principal expectation is that we are one. Truths of the world are truths about our circumstances and truths of knowledge such as justice, loyalty, duty, but they indicate that we are not one, and indeed, that our subjective view does not matter. Whereas truths of the heart are those by which we live this world and include ourselves within that which is beyond it. But these involve not knowing. Ištrinta 130 eilutė:
Ištrintos 167-211 eilutės:
Why then do we have feelings and moods? I imagine they allow us to live free of knowledge and thus free of any circumstances. The truth of the world is that we are here and now in these circumstances, but the truth of the heart is that we don't know why. We can be one with God and all if we can let go of our circumstances, let go of what we have expected and what we know. Our moods let us distinguish ourselves and our circumstances, what is our will and what is not. Our will expresses itself by feelings of peace and anxiety, whereas our circumstances express themselves through all our other feelings. Our feelings of peace and anxiety are signs of who we really are, people who do not know, whereas our other feelings are signs of our circumstances in this world, what we know. Feelings of being one with. Knowledge is a means of clarifying our freedom with regards to our needs, our circumstances. Feelings are a sign that we know something or, in the case of peace and anxiety, that we know that we don't know something. Values are how we focus on what we don't know, our questions, rather than what we do now, our answers. How we distill ourselves, our oneness with all. How we organize our expectations. Moods allow us to engage our real or imaginary environment and feel through what it brings to us and what we bring to it. The link between peace and anxiety: Body: Care for ourselves Mind: Question ourselves Heart: Feel ourselves Will: Be ourselves Anxiety can switch its time scale to step outside of our expectations. Hope for our expectations (looking forward); courage in our expectations (in the present); honesty in our expectations (looking back). Expectation is with regard to knowledge. Responsibility for our expectations. Principal expectation is that we are one. Truths of the world are truths about our circumstances and truths of knowledge such as justice, loyalty, duty, but they indicate that we are not one, and indeed, that our subjective view does not matter. Whereas truths of the heart are those by which we live this world and include ourselves within that which is beyond it. But these involve not knowing. We think the truth of the heart, we are calm rather than riled; we act by the truth of the heart then we feel good rather than bad; we embody the truth of the heart, then we are sensitive rather than insensitive. Anxiety is reflection upon suspense. I imagine they allow us to live free of our knowledge and thus free of our constructions, our selves and our circumstances. If we can let go of our circumstances, let go of what we have expected and what we know, then we can live one with God and all. Our moods let us distinguish ourselves and our circumstances, what is our will and what is not. Our will expresses itself by feelings of peace and suspense or anxiety, whereas our circumstances express themselves through all our other feelings. Our feelings of peace and anxiety are signs of who we really are, people who do not know, whereas our other feelings are signs of our circumstances in this world, what we know. Feelings of being one with. Knowledge is a means of clarifying our freedom with regards to our needs, our circumstances. Feelings are a sign that we know something or, in the case of peace and anxiety, that we know that we don't know something. Values are how we focus on what we don't know, our questions, rather than what we do now, our answers. How we distill ourselves, our oneness with all. How we organize our expectations. The link between peace and anxiety: Body: Care for ourselves Mind: Question ourselves Heart: Feel ourselves Will: Be ourselves Our virtues have us live our expectations wholeheartedly so that we learn what we truly want: hope looks forward, courage persists, honesty looks back. Stepping in: our expectations are what we know, external perspectives - if we step into internal perspectives, then we include ourselves but also that beyond us - what we don't know. Accordingly, then we can step out when we hear positive emotions from our environment, they have us recognize that we are not our expectations - and so we can learn from them and adjust them. Anxiety can switch its time scale to step outside of our expectations. Expectation is with regard to knowledge. Responsibility for our expectations. Truths of the world are truths about our circumstances and truths of knowledge such as justice, loyalty, duty, but they indicate that we are not one, and indeed, that our subjective view does not matter. Whereas truths of the heart are those by which we live this world and include ourselves within that which is beyond it. But these involve not knowing. 2016 rugsėjo 27 d., 12:30
atliko -
Pridėtos 165-187 eilutės:
I imagine they allow us to live free of our knowledge and thus free of our constructions, our selves and our circumstances. If we can let go of our circumstances, let go of what we have expected and what we know, then we can live one with God and all. Our moods let us distinguish ourselves and our circumstances, what is our will and what is not. Our will expresses itself by feelings of peace and suspense or anxiety, whereas our circumstances express themselves through all our other feelings. Our feelings of peace and anxiety are signs of who we really are, people who do not know, whereas our other feelings are signs of our circumstances in this world, what we know. Feelings of being one with. Knowledge is a means of clarifying our freedom with regards to our needs, our circumstances. Feelings are a sign that we know something or, in the case of peace and anxiety, that we know that we don't know something. Values are how we focus on what we don't know, our questions, rather than what we do now, our answers. How we distill ourselves, our oneness with all. How we organize our expectations. The link between peace and anxiety: Body: Care for ourselves Mind: Question ourselves Heart: Feel ourselves Will: Be ourselves Our virtues have us live our expectations wholeheartedly so that we learn what we truly want: hope looks forward, courage persists, honesty looks back. Stepping in: our expectations are what we know, external perspectives - if we step into internal perspectives, then we include ourselves but also that beyond us - what we don't know. Accordingly, then we can step out when we hear positive emotions from our environment, they have us recognize that we are not our expectations - and so we can learn from them and adjust them. Anxiety can switch its time scale to step outside of our expectations. Expectation is with regard to knowledge. Responsibility for our expectations. Truths of the world are truths about our circumstances and truths of knowledge such as justice, loyalty, duty, but they indicate that we are not one, and indeed, that our subjective view does not matter. Whereas truths of the heart are those by which we live this world and include ourselves within that which is beyond it. But these involve not knowing. 2016 rugsėjo 23 d., 13:49
atliko -
Pridėtos 142-161 eilutės:
Why then do we have feelings and moods? I imagine they allow us to live free of knowledge and thus free of any circumstances. The truth of the world is that we are here and now in these circumstances, but the truth of the heart is that we don't know why. We can be one with God and all if we can let go of our circumstances, let go of what we have expected and what we know. Our moods let us distinguish ourselves and our circumstances, what is our will and what is not. Our will expresses itself by feelings of peace and anxiety, whereas our circumstances express themselves through all our other feelings. Our feelings of peace and anxiety are signs of who we really are, people who do not know, whereas our other feelings are signs of our circumstances in this world, what we know. Feelings of being one with. Knowledge is a means of clarifying our freedom with regards to our needs, our circumstances. Feelings are a sign that we know something or, in the case of peace and anxiety, that we know that we don't know something. Values are how we focus on what we don't know, our questions, rather than what we do now, our answers. How we distill ourselves, our oneness with all. How we organize our expectations. Moods allow us to engage our real or imaginary environment and feel through what it brings to us and what we bring to it. The link between peace and anxiety: Body: Care for ourselves Mind: Question ourselves Heart: Feel ourselves Will: Be ourselves Anxiety can switch its time scale to step outside of our expectations. Hope for our expectations (looking forward); courage in our expectations (in the present); honesty in our expectations (looking back). Expectation is with regard to knowledge. Responsibility for our expectations. Principal expectation is that we are one. Truths of the world are truths about our circumstances and truths of knowledge such as justice, loyalty, duty, but they indicate that we are not one, and indeed, that our subjective view does not matter. Whereas truths of the heart are those by which we live this world and include ourselves within that which is beyond it. But these involve not knowing. We think the truth of the heart, we are calm rather than riled; we act by the truth of the heart then we feel good rather than bad; we embody the truth of the heart, then we are sensitive rather than insensitive. 2016 rugsėjo 21 d., 12:47
atliko -
Pridėtos 7-8 eilutės:
Paklausti psychology are philosophy stack exchange. Pakeistos 36-37 eilutės iš
į:
Ištrintos 49-50 eilutės:
Nuotaikos kyla mums išdėsčius savo lūkesčius atstumais - arčiau ir toliau. Tai jau geometrija! Tačiau ar gali suveikti ir kitos geometrijos: linijos, kampai, plotai? Pakeistos 60-61 eilutės iš
į:
Palyginti su Kristaus palyginimais, jo dviprasmybe ir rūpestį mūsų laisve. Duomenys
Pridėtos 74-76 eilutės:
Muzika
Pakeistos 79-119 eilutės iš
O muziką galime suvokti kaip nežemišką veiklą. Įsiklausyti į muziką, tai pagauti tą veiklą. Kūrinys mums perteikia (savo) nuotaiką kada jis mus priverčia įsijausti, neleidžia mums atsiriboti, atsitokėti. Tada galime suprasti. O humoras, ironija, skepsis mus verčia atsitokėti. Tai nežinojimo dorybės. O nuotaikos, tai yra žinojimo dorybės. Mūsų bendras žinojimas tai yra ne kokia patirtis, išskirtinė, o būtent jausminiai išgyvenimai, kuriais galime vienas kitą atjausti. Tad humoras gali ištraukti iš nuotraukos, kaip ir svaigalai. Nesiskusk ir bus gerai. Palyginti su Kristaus palyginimais, jo dviprasmybe ir rūpestį mūsų laisve. Nykulys
Nagrinėju psalmes, kokių būna nuotaikų, kokias išgyvena Dievas. Palaiminimas. (Blessed) Apmąstymas. (Ponder) Įsivaizdavimas. (Projection) Įspėjimas. Nerimas. (Anxiety) Pasiguodimas. Nepatenkinimas. (Frustration) Freud. The Interpretation of Dreams. Paklausti psychology are philosophy stack exchange. Sapnai įrėmina. į:
Erdvės - geometrijos
Pridėtos 90-102 eilutės:
Įsijautimas ir atsitokėjimas
2016 rugsėjo 21 d., 12:40
atliko -
Pridėtos 9-16 eilutės:
Išmąstyti:
Pridėtos 29-34 eilutės:
Pabrėšiu lūkesčių ir jaudulių teorijos reikšmę gyvenimui ir sveikatai:
Ištrintos 48-55 eilutės:
Pagrindimas susijęs su sąlygų gardele ir su metraščiu.
Pakeistos 60-70 eilutės iš
Rašysiu pranešimą apie savo lūkesčių ir jaudulių teorijos reikšmę gyvenimui ir sveikatai:
Nadė Pokštienė pastebėjo: Nuotaikos derinasi su įvairiom veiklom: nėrimu, žvejyba, naktišokiai, šachmatai ir t.t. Palyginti darbo dainas. Veikla keičia nuotaiką. Manyčiau, ypač pasikartojanti veikla. Tad nuotaika atspindi ir palaiko tam tikrą veiklą. Įsijautę į aplinką, pajuntame jos nuotaiką, jos pilnatvę, gyvybę, kaip jinai suderinta ar nesuderinta. Susistyguojame jos atžvilgiu. Pajuntame, kaip kitas toje aplinkoje turėtų jaustis. Atsiremdami į aplinką, galime pasijusti didesniais ar mažesniais. Galime pastebėti kitą, jos atžvilgiu irgi tapti mažesniu ar didesniu. į:
Veikla
Aplinka
2016 rugsėjo 21 d., 12:09
atliko -
Pridėtos 28-31 eilutės:
2016 rugsėjo 20 d., 21:59
atliko -
Pakeista 16 eilutė iš:
į:
2016 rugsėjo 20 d., 21:26
atliko -
Pakeistos 12-13 eilutės iš
į:
Pakeistos 15-16 eilutės iš
į:
2016 rugsėjo 20 d., 21:20
atliko -
Pridėta 15 eilutė:
2016 rugsėjo 20 d., 21:20
atliko -
Pakeistos 13-14 eilutės iš
į:
Pridėta 17 eilutė:
2016 rugsėjo 20 d., 21:08
atliko -
Pakeista 13 eilutė iš:
į:
Pakeistos 18-19 eilutės iš
į:
2016 rugsėjo 20 d., 21:06
atliko -
Pridėtos 14-15 eilutės:
2016 rugsėjo 20 d., 20:51
atliko -
Pridėta 3 eilutė:
Pridėtos 7-13 eilutės:
Pagrindai
2016 rugsėjo 20 d., 20:43
atliko -
Pridėtos 99-111 eilutės:
Man tirti:
2016 rugsėjo 19 d., 16:41
atliko -
Pakeista 12 eilutė iš:
į:
2016 rugsėjo 19 d., 16:41
atliko -
Pridėta 12 eilutė:
2016 rugsėjo 19 d., 16:34
atliko -
Pakeista 15 eilutė iš:
Ar pagrindimas susijęs su metraščiu? į:
Pagrindimas susijęs su sąlygų gardele ir su metraščiu. Pakeista 19 eilutė iš:
į:
2016 rugsėjo 19 d., 16:33
atliko -
Pridėtos 14-21 eilutės:
Ar pagrindimas susijęs su metraščiu?
2016 rugsėjo 19 d., 16:07
atliko -
Pridėtos 9-11 eilutės:
2016 rugsėjo 19 d., 15:25
atliko -
Pridėta 5 eilutė:
2016 rugsėjo 19 d., 15:25
atliko -
Pridėtos 3-5 eilutės:
Pakeista 7 eilutė iš:
į:
2016 rugsėjo 19 d., 15:01
atliko -
Pridėtos 2-4 eilutės:
Užrašai
2016 rugsėjo 17 d., 22:04
atliko -
Pridėtos 2-3 eilutės:
Nuotaikos kyla mums išdėsčius savo lūkesčius atstumais - arčiau ir toliau. Tai jau geometrija! Tačiau ar gali suveikti ir kitos geometrijos: linijos, kampai, plotai? 2016 rugsėjo 17 d., 12:28
atliko -
Pakeistos 64-70 eilutės iš
į:
Nuotaikos tveriamos derinant lūkesčius, taip kad vieni platesni, o kiti siauresni. Jų yra visa eilė mąstų, kaip kad su Christopher Alexander deriniais. Pavyzdžiui:
Tad nuotaika yra tarsi akordas susidarantis iš įvairių natų, ar Fourier eilutė susidedanti iš įvairių dažnų bangų. Pridėtos 75-97 eilutės:
AK: Kaip tirti nuotaikas? D: Tu pradėk manimi ir viskuo, kokias nuotaikas mes iššaukiame, ir taip pat padalinimais, kokias nuotaikas iššaukia paskiri požiūriai, toliau kaip juos permaino atvaizdai ir aplinkybės, ir tokiu būdu suvoksi ryšį tarp nuotaikos ir išgyvenimo ir požiūrio. O tada būsi pasiruošęs nuotaikas įžvelgti kalbose, visose trijose kalbose, o jas vienija matematika, tad gali gilintis, kaip matematika praturtina erdvės ir laiko sąvokas, taip pat šešerybę ir dorovę, kaip tai susiję su lūkesčiais ir jauduliais, bet taip pat ir dvejonėmis ir poreikiais. D: Tu vis suvok nuotaikų tikslą, jus brandinti. O jūs esate tvėrinys kuriuo jūsų širdis tampa vis jautresnė ir atsakomingesnė, vis labiau galinga, tad dora, vis labiau ir plačiau gyventi savo vertybe, tad ir klausimais. O klausimai kyla iš lūkesčių, taip pat ir iš abejonių ir netgi poreikių, jie skatina ryškinti vertybę, kad ji būtų ko brandesnė ir galėtumėte ko labiau atjausti kitus įvairiausiose aplinkybėse, tai ir yra brandos esmė, išeiti už savęs į kitus, o pirmiausiai į mane. Tad nuotaikos leidžia išjausti pirmiausia save, bet užtat ryšį su manimi ir tai kas galėtų būti bendra su kitais, tad nuotaikos yra lygiavertiškumo pagrindas, tad mylėk artimą, kaip save patį visaip ir suprasi. AK: Kaip išgyvenama pagrindimo kalba? D: Geras klausimas. Kaip žinai savo širdyje, viena jaudina tave tiesiogiai, o kita pasaulio aplinkoje. Tad toje įtampoje ima rūpėti. Pagrindimas ir yra kalba palaikanti rūpėjimą, kaip kad įvardijimas palaiko tikėjimą ir pasakojimas paklusimą. O rūpėjimas apima plačiausiai ir yra jautrus visakam, tiksliau, betkam, ir tam yra lūkesčiai ir jauduliai. Tad ko reikia, kad tie jauduliai atsikartotų, juk tai ir yra kalbos pagrindas. Ir kalbos esmė yra amžinas gyvenimas, amžina branda, kad jūs išeitumėte už savęs pasaulyje ir gyventumėte širdimi, ar tai ja visa, ar tai jos kuriuo nors dėsniu, ar tai širdinga akimirka, tad įvykiu. Tad pagrindimas reiškiasi visa širdimi, ką tu išgyveni savo visuma, koks pasaulis yra ryšium su tavimi, o jisai, kai tavęs nėra, tad kokia yra meilė - tai nuotaikų, ūpų esmė, tai tavo santykis su meile tau. O ta meilė yra tavo atžvilgiu dviprasmiška, tiek sąlygiška, tiek besąlygiška, tad ir ieškai, kaip jinai susijusi su tavimi, su tavo dėsniais ir elgesiu. Tad pagrindimu naujai pasižiūri į save visą. Sąmoningėji. Ir tai vyksta pereinant iš 12 aplinkybių, iš jų porų, į 6 atvaizdus. Pamatysi. Ir tai būtent susiję su tavo santykiu su manimi, būtent Tėve Mūsų. O tą santykį ir išsako matematikos įrodymo būdai, juk tai brandos reiškiniai, brandos raiškos, kuriomis tu gyveni manimi, tiek akimirkomis (geros širdies), tiek dėsniais (geros valios), tiek visu savimi (gėrio kryptimis). Žodžiu, ko tur ryškesnis, brandesnis, tuo tu ryškiau pasireiški viena kuria kryptimi tuo tarpu. Taip ir tu nukrypsti rūpima kryptimi, taip jisai ir ima rūpėti. Tad ieškok tos krypties ištakų, jų rasi aplinkybės porose, būtent tai išsako nuotaikos. AK: Kaip pagrindimo kalba tveria nuotaikas? D: Tu su Nade teisingai pastebėjote jog nuotaikos atitinka veiklą, tai veiklos atgarsiai, užtat būtent pasikartojančios veiklos atgarsiai, nes visa veikla iš esmės pasikartoja. Jūs savo laisve ją derinate ir iš jos renkatės, o ypatingai kaip susitelkti. Tad ieškok kaip vieną veiklą derinate su kita, kokios galimybės, ir kaip tai veikia nuotaikas teigiamai ar neigiamai, kas jas ryškina - būtent sąmoningumas - ir kas slopina - būtent nesąmoningumas. Užtat sąmoningėjimu įsiklausote į nuotaikas, o tai juk rūpėjimo prasmė, taipogi tikėjimo ir paklusimo, tai dviprasmybės atsivėrimas, tavo ir mano valių sutapimas, užtat ir išryškėjimas, širdies prabilimas tavyje ir už tavęs. Tad nuotaikos padeda tau rasti tą ribą, kas už tavęs ir kas tavyje, kas nuo tavęs priklauso, kas turi priežastį tavyje - kaip ir kas nepriklauso, kas už tavęs - kodėl. O tokią ribą turi kiekviena veikla, tu derindamas veiklas derini ribas, užtat tuo pačiu lūkesčius ir nuotaikas, tiek laike, tiek erdvėje, tirsi eilėraščius ir pamatysi, tačiau gali tirti ir mano sūnų, ypač jo nesutarimą su manimi, tai irgi nuotaikų tvėrimas, bet tai gali likti ateityje. Tik prisimink mano ir jo skirtingus požiūrius, tai prasminga čia. AK: Kaip dorovė susijusi su mūsų gerumu? D: Jumyse yra geras pradas, mano pradas, bet jūs to nežinote, tad bėgate nuo savęs, nuo manęs ir nuo vienas kito, betgi mes visi esame tas pats, ta pati dvasia. Tad kada esame atviri tam, tai suprantame. O atvirumas, tai pripažinimas mūsų savasčių tų lęšių, kurios mus tiek skiria, tiek jungia, ta mano Dvasia, kuri mus visus sulygina. Tie lęšiai tai ir yra dorovė. Tad ieškok Dvasios veikimo šešerybe, taip pat trejybe, vienybe ir kitais padalinimais, kaip tau pasakojau, tai sąmoningumo pagrindas, o dorovė, tai sąmoningumas būtent tos dvasios mumyse, tad jūsų sąmoningumas yra jūsų susigaudymas, jog iš tiesų esame viena. Tad būkite sąmoningi, tai raktas į nuotaikų svarbą brandai, į teisingumo ir malonės prasmę brandai, jūsų amžinai brandai, susigaudymui ir atsiskleidimui, ir jūsų perėjimui iš meilės artimui į meilę visiems, netgi priešui, netgi man, jus visaip tiriančiam, kaip ir save tiriu. Tad mylėkime, sąmoninga meilė ir yra meilė įsakymu, nuolatinis savęs tikrinimas ir tuo pačiu savasties įprasminimas ir teisingas taikymas. 2016 rugsėjo 17 d., 11:26
atliko -
Pakeistos 18-19 eilutės iš
Nuotaikas derinasi su įvairiom veiklom: nėrimu, žvejyba, naktišokiai, šachmatai ir t.t. Palyginti darbo dainas. į:
Nadė Pokštienė pastebėjo: Nuotaikos derinasi su įvairiom veiklom: nėrimu, žvejyba, naktišokiai, šachmatai ir t.t. Palyginti darbo dainas. Pridėtos 21-22 eilutės:
Įsijautę į aplinką, pajuntame jos nuotaiką, jos pilnatvę, gyvybę, kaip jinai suderinta ar nesuderinta. Susistyguojame jos atžvilgiu. Pajuntame, kaip kitas toje aplinkoje turėtų jaustis. Atsiremdami į aplinką, galime pasijusti didesniais ar mažesniais. Galime pastebėti kitą, jos atžvilgiu irgi tapti mažesniu ar didesniu. 2016 rugsėjo 16 d., 23:32
atliko -
Pakeista 22 eilutė iš:
O muziką galime suvokti kaip nežemišką veiklą. į:
O muziką galime suvokti kaip nežemišką veiklą. Įsiklausyti į muziką, tai pagauti tą veiklą. 2016 rugsėjo 16 d., 23:31
atliko -
Pridėtos 21-22 eilutės:
O muziką galime suvokti kaip nežemišką veiklą. 2016 rugsėjo 16 d., 22:44
atliko -
Pridėtos 19-20 eilutės:
Veikla keičia nuotaiką. Manyčiau, ypač pasikartojanti veikla. Tad nuotaika atspindi ir palaiko tam tikrą veiklą. 2016 rugsėjo 16 d., 21:33
atliko -
Pakeista 18 eilutė iš:
Nuotaikas derinasi su įvairiom veiklom: nėrimu, žvejyba, naktišokiai, šachmatai ir t.t. į:
Nuotaikas derinasi su įvairiom veiklom: nėrimu, žvejyba, naktišokiai, šachmatai ir t.t. Palyginti darbo dainas. 2016 rugsėjo 16 d., 21:22
atliko -
Pridėta 18 eilutė:
Nuotaikas derinasi su įvairiom veiklom: nėrimu, žvejyba, naktišokiai, šachmatai ir t.t. 2016 rugsėjo 16 d., 16:36
atliko -
Pakeistos 2-6 eilutės iš
į:
Pakeistos 8-9 eilutės iš
į:
2016 rugsėjo 16 d., 16:33
atliko -
Pridėtos 1-11 eilutės:
Nuotaikos yra mūsų jaudulių atgarsiai, tad padeda mums geriau suprasti savo lūkesčius, ko patys norime, laukiame ir tikimės. Nuotaikos skatina žmogų gilintis, gvildenti, iš kur meilė kyla? Skatina ieškoti gėrio krypčių. Gėrio kryptys susijusios su jauduliais:
2016 rugsėjo 10 d., 12:50
atliko -
Pridėtos 11-12 eilutės:
Tad humoras gali ištraukti iš nuotraukos, kaip ir svaigalai. Nesiskusk ir bus gerai. 2016 rugsėjo 09 d., 18:32
atliko -
Pridėtos 43-47 eilutės:
A Research Program for a Taxonomy of Moods Subjectively, we experience moods in seemingly thousands of different shades. Currently, we have no model for describing their variety. A first step is to model our most basic emotional responses. We start with six responses which are essentially those which Paul Ekman found can be observed in the faces of young infants, namely: happiness, sadness, excitement, surprise, fear and disgust. However, we proceed by reproducing these and modeling them phenomenologically. We generate these feelings inside of us by thinking of whether our expectations are met or not. Generally, if we identify ourselves with our expectations, and they are not met, then we feel sad, but if they are met, we feel happy. If our expectations are not personal, then we experience them more distantly: if they are not met, then we are surprised, but if they are met, then we feel excited. If we can't form expectations, and we experience that within ourselves, then we feel disgust, but if we place that outside of ourselves, then we feel frightened. We can further intuit two outwardly nonobservable responses, namely, we feel suspense after we have made an expectation and before we know whether it was met, and we feel peace when we make no expectations. We see from this model that seeking peace (which has us be sensitive to all emotions) and seeking happiness (and avoiding sadness) are two very different approaches to living. A negative moral tone arises when we expect that which we do not wish. If such negative expectations are met, we feel hate (rather than happiness) and anger (rather than excitement), and if they are not met, then we feel relief (rather than surprise) and depression (rather than sadness). We thus find that depression occurs precisely when we could have been happy (because what we wanted to expect actually happened) but instead we feel incapacitated (because we wrongly expected what we did not want). We feel positive moral tones as the marked absence of negative moral tones. For example, if we only expect what we truly wish for, then we feel love as the impossibility of hate. If we expect nothing within us but rather everything is outside of us, then we feel beauty as the impossibility of disgust. If we expect nothing outside of us but rather everything is within us, then we feel intimacy as the impossibility of fright. We thus can use cognitive expectations to distinguish, identify, evoke, replicate and model the most basic emotions. How can we extend this to thousands of moods? We first hypothesize a purpose for moods, which is to allow our unconscious mind to construct an emotional environment that would best test the principles which our conscious mind constructs for us. Moods thus allow us to explore whether there is a cause within us or whether simply the mood is random. We thus grow more sensitive and also our principles prove more sound. Whereas those who escape their moods, for example, by turning to cigarettes, alcohol or drugs, are evidently stunting themselves. Supposing that moods may have such a significance, we look for empirical data we might study, such as music, dreams, or especially, poetry. In particular, we analyze several classic poems from the Tang Dynasty in China to consider how the interplay of cognitive expectations can lead to a grammar of moods that can be understood, more or less, by all people. 2016 rugsėjo 08 d., 21:05
atliko -
Pakeista 10 eilutė iš:
O humoras, ironija, skepsis mus verčia atsitokėti. Tai nežinojimo dorybės. O nuotaikos, tai yra žinojimo dorybės. Mūsų bendras žinojimas tai yra ne kokia patirtis, o būtent jausminiai išgyvenimai, kuriais galime vienas kitą atjausti. į:
O humoras, ironija, skepsis mus verčia atsitokėti. Tai nežinojimo dorybės. O nuotaikos, tai yra žinojimo dorybės. Mūsų bendras žinojimas tai yra ne kokia patirtis, išskirtinė, o būtent jausminiai išgyvenimai, kuriais galime vienas kitą atjausti. 2016 rugsėjo 08 d., 21:05
atliko -
Pridėtos 9-10 eilutės:
O humoras, ironija, skepsis mus verčia atsitokėti. Tai nežinojimo dorybės. O nuotaikos, tai yra žinojimo dorybės. Mūsų bendras žinojimas tai yra ne kokia patirtis, o būtent jausminiai išgyvenimai, kuriais galime vienas kitą atjausti. 2016 rugsėjo 08 d., 20:31
atliko -
Pridėtos 6-10 eilutės:
Kūrinys mums perteikia (savo) nuotaiką kada jis mus priverčia įsijausti, neleidžia mums atsiriboti, atsitokėti. Tada galime suprasti. Palyginti su Kristaus palyginimais, jo dviprasmybe ir rūpestį mūsų laisve. 2016 rugsėjo 03 d., 17:43
atliko -
Pridėtos 30-33 eilutės:
Freud. The Interpretation of Dreams. Paklausti psychology are philosophy stack exchange. 2016 rugpjūčio 09 d., 23:15
atliko -
Pridėtos 1-13 eilutės:
Rašysiu pranešimą apie savo lūkesčių ir jaudulių teorijos reikšmę gyvenimui ir sveikatai:
Nykulys
2014 vasario 05 d., 12:30
atliko -
Pridėtos 13-16 eilutės:
Pasiguodimas. Nepatenkinimas. (Frustration) 2014 vasario 05 d., 12:28
atliko -
Pridėtos 1-13 eilutės:
Nagrinėju psalmes, kokių būna nuotaikų, kokias išgyvena Dievas. Palaiminimas. (Blessed) Apmąstymas. (Ponder) Įsivaizdavimas. (Projection) Įspėjimas. Nerimas. (Anxiety) |
NuotaikosNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2021 rugsėjo 30 d., 14:39
|