Mintys.Pertvarkymai istorijaPaslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti kodo pakeitimus 2023 rugsėjo 16 d., 16:57
atliko -
Pridėtos 53-55 eilutės:
Gyvybės savybės
2021 rugsėjo 01 d., 18:55
atliko -
Pridėtos 24-26 eilutės:
2021 rugsėjo 01 d., 16:26
atliko -
Pakeista 251 eilutė iš:
į:
2021 rugsėjo 01 d., 16:25
atliko -
Pakeista 251 eilutė iš:
į:
2021 rugsėjo 01 d., 16:22
atliko -
Pridėta 251 eilutė:
2021 rugsėjo 01 d., 16:22
atliko -
Pakeista 246 eilutė iš:
į:
Pridėtos 249-250 eilutės:
2021 rugsėjo 01 d., 16:15
atliko -
Pakeistos 246-248 eilutės iš
į:
2021 rugsėjo 01 d., 16:10
atliko -
Pakeista 246 eilutė iš:
į:
2021 rugsėjo 01 d., 16:05
atliko -
Pakeista 246 eilutė iš:
į:
2021 rugsėjo 01 d., 16:05
atliko -
Pakeista 246 eilutė iš:
į:
2021 rugsėjo 01 d., 16:02
atliko -
Pridėtos 245-246 eilutės:
2021 gegužės 13 d., 10:20
atliko -
Pridėtos 241-244 eilutės:
Užrašai
2021 kovo 06 d., 17:26
atliko -
Pakeistos 155-156 eilutės iš
į:
Pakeistos 158-159 eilutės iš
į:
2021 sausio 13 d., 22:26
atliko -
Pakeistos 5-6 eilutės iš
Yra trys tvarkos: seka, medis, tinklas. Šeši pertvarkymai vieną tvarką pertvarko kita tvarka. į:
Kaip pertvarkymai grindžia sąmoningumą? Pakeista 8 eilutė iš:
į:
Ištrinta 10 eilutė:
Pridėtos 16-17 eilutės:
Yra trys tvarkos: seka, medis, tinklas. Šeši pertvarkymai vieną tvarką pertvarko kita tvarka. 2021 sausio 13 d., 22:22
atliko -
Pakeista 26 eilutė iš:
į:
2020 spalio 02 d., 17:00
atliko -
Pridėta 101 eilutė:
2020 rugsėjo 02 d., 17:43
atliko -
Pakeistos 40-46 eilutės iš
į:
Ryškėjantis tarpas
Ištrintos 48-56 eilutės:
2020 rugsėjo 02 d., 17:31
atliko -
Pakeistos 44-45 eilutės iš
į:
Pridėta 152 eilutė:
2020 rugsėjo 02 d., 17:29
atliko -
Pridėtos 44-52 eilutės:
Pridėtos 68-71 eilutės:
Pridėtos 112-117 eilutės:
Each pair may be thought of as describing learning and growth, thus eternal life.
Pruning grows the gap! Meaningful experience of absence. Pridėtos 123-124 eilutės:
Pakeistos 148-153 eilutės iš
į:
Ištrintos 190-225 eilutės:
Paskiri pertvarkymai
Pertvarkymų visuma
Užrašai Mes valdome savo veiksmus. Seka yra suvaldoma, tiek baigtinė, tiek begalinė. Tad atbulai veikiame, suvaldome tvarkas, kolei suvaldome seką (gero vaiko kryptis - išskiriame esmę). Tada apsiverčia ir atsiremdami į Dievą galim amžinai plėtoti (blogo vaiko kryptis - esame atviri).
Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką. Vadinas, pirma atsigręžiama į tvarką grindžiančią tvarką, o paskui susitelkiama į tarp tarp tvarkų. Taip ieškomas kiekvienos tvarkos tikslas. Priedo, taip supaprastinama tvarka - raidos begalinis galimybių medis tampa metraščio laikotarpių medžiu; žemėlapyno begalinė ryšių raizgalynė tampa esminių apylankų tinklu; vadovėlio begalinė nurodymų seka tampa esminių žingsnių vėrinys. Taip išgaunama esmė, išverčiant tvarkų tarpą. O ženklų savybių poros (medžiai, tinklai, sekos) išgauna tuos tvarkų tarpus.
Pertvarkymais žengiame trejybei priešinga kryptimi: iš vykdymo seka į nusistatymą medžiu; iš nusistatymo medžiu į permąstymą tinklu; iš permąstymo tinklu į vykdymą seka. Iš pradžių tai vyksta iš baigtinės tvarkos į nesuskaičiuojamą tvarką, bet apėjus ratu vieną kartą persivirsta ir vyksta iš nesuskaičiuojamos tvarkos į baigtinę tvarką. Tokiu būdu iš pradžių ieškoma baigtinės tvarkos pagrindo, o paskui išreiškiamas tvarkų vidinis tarpas ir ieškoma jo tikslo. Pakeistos 200-219 eilutės iš
Counterquestions yield combinations.
Ways of learning, growing more defined.
Catalog: The counterquestions have us take up wider perspectives. Relate to the counterquestions as ways of figuring things out... ways of better defining - refining definitions... (evolution: judge the tree by the fruit); atlas: judge the big by the little; handbook: judge yourself as you judge others; chronicle: wait for the master, share in the treasure; catalog: belong to the lord, share in the favor; odyssey: follow the teacher, share in the virtue ??? į:
Ženklų savybių poros (medžiai, tinklai, sekos) išgauna tvarkų tarpus.
Pertvarkymai, dvejonės, mokymosi būdai Žinojimo rūmai sieja pertvarkymus, dvejones, išsiaiškinimo būdus santvarkoje
Dvejone mąstome platesniu požiūriu. Dvejonės suduria, tad pertvarko. Pertvarkymu tiksliname apibrėžimą. Pakeistos 229-238 eilutės iš
The first structure is taken as fixed and the second structure as a changing perspective. (Relate this to the qualities of signs and their two levels). There is thus coordinated movement between the structures. They are coupled. Also, the first structure can be thought of as a situation and the second as a perspective, so that together they define a counterquestion. The second three reorderings have to do with a circumscribed primary structure, which may be endless but yet has certain limits, thus an inside and an outside, which can be distinguished. These primary structures may be associated with growth as defined by the previous reorderings, where the secondary structure defines the growth of the primary structure. Also, each pair may be thought of as describing learning and growth, thus eternal life.
Pruning grows the gap! Meaningful experience of absence. į:
Paskiri pertvarkymai
Pertvarkymų visuma
Ištrinta 243 eilutė:
2020 rugsėjo 02 d., 16:45
atliko -
Pakeistos 219-222 eilutės iš
Life is the goodness of God. Counterquestions relate perspective and situation. Ways of figuring things out develop concepts. į:
Ištrinta 228 eilutė:
How things become defined - what happens to the gap - qualities of signs? pairs of levels? - meaning keeps getting progressively added - divisions of everything 2020 rugsėjo 02 d., 16:40
atliko -
Pakeistos 126-127 eilutės iš
į:
Pridėtos 139-156 eilutės:
They - no perspective, You - a perspective, I - any perspective, God - all perspectives Ištrintos 211-227 eilutės:
They - no perspective, You - a perspective, I - any perspective, God - all perspectives God - no circumstances, I - a circumstance, You - any circumstance, They - all circumstances God (spirit) - no perspective, I (structure) - perspective, You (representation) - perspective on perspective, They (unity - gap) - perspective on perspective on perspective Relate 4 persons and 6 conversations to 6 restructurings. Look at properties of life. Look at commandments, at qualities of signs. Love supports life and eternal life Pakeistos 214-223 eilutės iš
Note how the gap grows better defined, from thing to flow. How does it relate to the properties of life? To the lessons between Them, You, I and God? To the qualities of signs? To the counterquestions? To the divisions of everything? How we invert everything. į:
Pakeistos 222-225 eilutės iš
The gap grows more defined, until there is a gap within the gap. Where do the persons come from? Consider the qualities of signs, the counterquestions, the ways of figuring things out, the commandments. į:
Ištrinta 224 eilutė:
Pridėta 230 eilutė:
Ištrinta 250 eilutė:
Look for how the gap is defined within the gap. Note also how growth is defined. 2020 rugsėjo 02 d., 16:31
atliko -
Pridėtos 35-37 eilutės:
Lygmenų poros
Ištrinta 56 eilutė:
Pakeistos 59-64 eilutės iš
į:
Dievas išeina už savęs tvarkomis (antrinėmis sandaromis):
ir mes panašiai bręstame. Pridėtos 97-103 eilutės:
Pertvarkymų poros Tvarkų eiga apsiverčia, kaip kad žinojimu klausimas išverčiamas atsakymu:
Pakeistos 264-275 eilutės iš
But here there is no higher or lower amongst S, H, N. They are a very different structure. So how are these structures to be reconciled? Dievas išeina už savęs tvarkomis:
ir mes panašiai bręstame. Tvarkų eiga apsiverčia, kaip kad žinojimu klausimas išverčiamas atsakymu:
į:
2020 rugsėjo 02 d., 16:27
atliko -
Pakeistos 53-57 eilutės iš
į:
Pridėtos 81-85 eilutės:
Tarpas tarp dvieju tvarkų
Pakeistos 249-251 eilutės iš
į:
Ištrintos 253-267 eilutės:
Pertvarkymai ir ženklų savybės
It does seem that the "presence" which relates
I think that "obeying, believing, caring" are critical to life, and the different kinds of structure are providing different structural frameworks for expressing them in different but shared ways. I will pursue this further. Pakeistos 261-268 eilutės iš
į:
2020 rugsėjo 02 d., 16:12
atliko -
Pridėta 18 eilutė:
Pakeistos 32-33 eilutės iš
į:
Pridėtos 46-48 eilutės:
Pakeistos 62-65 eilutės iš
į:
Pakeistos 207-235 eilutės iš
Relate to ten commandments... Love's support of ambiguity, increasing variety. Between undefinition, generality (God) and definition, specificity (They). A unity of knowledge involves different points of view. God's Mind A moment of eternal life. Here and now! Crossing the river Saved by grace God doesn't have to be good... and the good kid's world The bad kid's world į:
Pakeistos 234-239 eilutės iš
į:
Pakeista 237 eilutė iš:
į:
Pakeistos 239-253 eilutės iš
Visualizations are restructurings that allow us to consider prospective choices as both thoughts and actions on thoughts. The primary structure gives the thoughts that are acted upon, and the secondary structure gives the thoughts that act. These structures are: sequences, hierarchies or networks. The secondary structure must differ from the primary structure. The three external structurings are hierarchies , sequences , and networks. It is an open problem how to structurally derive definitions for them. Related structures: Applying to something the mechanics inherent in the properties of everything . The foursome, fivesome, sixsome. The emotional dimensions . The markings of the foursome: malleable and memorable are expressed in terms of trees (hierarchies), modifiable and meaningful are expressed in terms of microattributes (networks), mobile and motivated are expressed in terms of tokens (sequences). [9/99, Andrius Kulikauskas] Organizing Thoughts into Sequences, Hierarchies and Networks by Andrius Kulikauskas and Saulius Maskeliunas http://www.ms.lt/en/andrius/understanding/diagrams/010224mindset.gif Apie pertvarkymus
But here there is no higher or lower amongst S, H, N. They are a very different structure. So how are these structures to be reconciled? į:
But here there is no higher or lower amongst S, H, N. They are a very different structure. So how are these structures to be reconciled? 2020 rugsėjo 02 d., 16:03
atliko -
Pridėtos 27-32 eilutės:
Kaip pertvarkymų poros susijusios su:
Pakeistos 121-123 eilutės iš
į:
Pertvarkymų visuma
Užrašai Pakeistos 131-133 eilutės iš
O pertvarkymus papildome Dievu ir gerumu (vidine tvarka - lentelėmis) kurių nereik išsakyti. Visa tai susideda į aštuongubį kelią. į:
Pakeistos 269-281 eilutės iš
===Discussion=== The six restructurings, visualizations (chronicle SH, catalog HN, canon SN, evolution HS, atlas NH, tour NS) lead me to think that: The structures may agree in spirit, but not match up item by item. The restructurings have us change our organizing principle (where S is sequence, H is hierarchy, N is network). This change occurs because the first organizing principle is too robust, and breaks down, because our mind can't encompass it. So our mind patches it up with a second organizing principle. This allows for visualization because our mind can stay fixed on the first organization, and our mind's eye can move about the second organization. į:
Apie pertvarkymus
Pakeistos 275-282 eilutės iš
The qualities of signs come in pairs, in complements. Likewise, the restructuring come in pairs, reversals. These pairs seem to match, I will have to explore this. [Do the three pairs accord with: care, believe, obey?][Do they express the mental movements of the foursome (knowledge), fivesome (decision making), sixsome (morality)?] [Do they relate to "stands, actions, thoughts" as in the ways or re-thinking, such as "our own thoughts"?] į:
Pertvarkymai ir ženklų savybės
Ištrintos 290-291 eilutės:
Ištrintos 299-301 eilutės:
Užrašai 2020 rugsėjo 02 d., 15:36
atliko -
Pakeistos 17-18 eilutės iš
į:
Tvarkos
Pakeistos 20-21 eilutės iš
į:
Pertvarkymas
Pertvarkymai Pridėtos 26-28 eilutės:
Pertvarkymų eilės tvarka
Pridėtos 30-32 eilutės:
Pertvarkymų visuma
Pridėta 38 eilutė:
Pridėta 63 eilutė:
Pakeistos 65-66 eilutės iš
į:
Pridėtos 90-108 eilutės:
Pertvarkymai ir permainos
Pertvarkymai ir lygmenų poros Šeši laipsniai nuo asmeninės tiesos iki besąlygiškos tiesos sieja lygmenų poras:
Pakeistos 116-140 eilutės iš
Lygmenų poros
Nesusivedimai, pertvarkymai
Palyginti pertvarkymus su permainomis:
į:
Ištrinta 121 eilutė:
Medžiu nusistatome, seka vykdome ir tinklu permąstome. 2020 rugsėjo 02 d., 15:30
atliko -
Pakeista 22 eilutė iš:
į:
2020 rugsėjo 02 d., 15:28
atliko -
Pakeistos 21-23 eilutės iš
į:
Ištrintos 85-86 eilutės:
Simetrinių funkcijų bazės?, įvertintos tikrinėse vertėse, gal išsako persitvarkymus. Pavyzdžiui, užmirštoji bazė išsakoma dvejomis abėcėlėmis, tai gal ryšys tarp dviejų tvarkų. 2020 rugsėjo 02 d., 15:28
atliko -
Pakeista 21 eilutė iš:
į:
Pakeistos 37-39 eilutės iš
į:
Ištrintos 54-55 eilutės:
Pridėtos 71-75 eilutės:
Eilės tvarkos pagrindimas
Ištrintos 80-89 eilutės:
2020 rugsėjo 02 d., 15:23
atliko -
Pridėtos 13-15 eilutės:
改组 Pakeista 17 eilutė iš:
į:
Pakeistos 19-21 eilutės iš
į:
Pakeistos 24-26 eilutės iš
改组 į:
Pakeistos 28-30 eilutės iš
į:
Pakeista 33 eilutė iš:
į:
Pertvarkymo tikslas Pakeistos 35-36 eilutės iš
į:
Pakeistos 37-41 eilutės iš
į:
Pridėta 39 eilutė:
Pakeistos 41-46 eilutės iš
į:
Sąmoningumas pasąmonę pertvarko sąmone
2020 rugsėjo 02 d., 15:13
atliko -
Pakeista 2 eilutė iš:
į:
Pakeistos 8-9 eilutės iš
į:
Pridėta 11 eilutė:
2020 rugsėjo 02 d., 15:13
atliko -
Pridėtos 1-2 eilutės:
Pakeistos 11-22 eilutės iš
į:
Tvarkų rūšys
Pakeistos 27-31 eilutės iš
Tvarkos
į:
Pirminė tvarka ir antrinė tvarka
Ištrintos 81-95 eilutės:
Ištirta, jog kairinis pusrutulis mąsto kaip ir dalis, o dešininis pusrutulis mąsto koks ir visumą. Pertvarkymas sieja visumą ir dalis, tad įdomu tą ryšį geriau suprasti.
2020 rugsėjo 02 d., 14:39
atliko -
Pridėtos 19-20 eilutės:
Pridėtos 25-40 eilutės:
Pertvarkymų seka:
Pertvarkymai išsako ryškėjančią prieštaravimo galimybę.
Pakeistos 55-71 eilutės iš
Pertvarkymų seka:
Pertvarkymai išsako ryškėjančią prieštaravimo galimybę.
į:
2020 rugsėjo 02 d., 14:38
atliko -
Pakeistos 10-12 eilutės iš
Kiekvienas pertvarkymas savaip išreiškia Dievo vaidmens raidą. į:
Pertvarkymų esmė Pakeistos 13-16 eilutės iš
į:
Tvarkos Pridėtos 19-20 eilutės:
Pertvarkymų eilės tvarka Pridėtos 22-23 eilutės:
Paskiri pertvarkymai 2020 rugsėjo 02 d., 14:36
atliko -
Pridėtos 2-8 eilutės:
Yra trys tvarkos: seka, medis, tinklas. Šeši pertvarkymai vieną tvarką pertvarko kita tvarka. Skaičiau šiuos pranešimus apie pertvarkymus:
2020 rugsėjo 02 d., 14:30
atliko -
Pridėtos 4-6 eilutės:
2020 birželio 06 d., 13:02
atliko -
Pakeistos 277-278 eilutės iš
į:
2020 vasario 21 d., 19:42
atliko -
Pakeistos 220-221 eilutės iš
[http://www.ms.lt/ms/projects/structurekinds/paper052499.html Organizing Thoughts into Sequences, Hierarchies and Networks] by Andrius Kulikauskas and Saulius Maskeliunas į:
Organizing Thoughts into Sequences, Hierarchies and Networks by Andrius Kulikauskas and Saulius Maskeliunas Pakeistos 270-273 eilutės iš
Užrašai į:
Užrašai Pakeistos 277-278 eilutės iš
į:
2018 liepos 31 d., 05:15
atliko -
Pridėtos 46-51 eilutės:
2018 vasario 21 d., 20:38
atliko -
Pakeistos 262-264 eilutės iš
Raiška: Požiūris - seka, padalinimas - medis, nuoroda-įvardis? - tinklas. Sekos apsukimas. Medžio apvertimas, tinklo apvertimas. Prieštaravimas išeina už savęs į neprieštaravimą per pertvarkyme siaurėjantį tarpą tarp dviejų tvarkų. į:
Užrašai
2018 sausio 19 d., 20:28
atliko -
Pridėtos 4-5 eilutės:
2017 lapkričio 10 d., 18:30
atliko -
Pridėtos 26-33 eilutės:
Pertvarkymai išsako ryškėjančią prieštaravimo galimybę.
2017 spalio 14 d., 13:00
atliko -
Pridėtos 253-254 eilutės:
Prieštaravimas išeina už savęs į neprieštaravimą per pertvarkyme siaurėjantį tarpą tarp dviejų tvarkų. 2017 spalio 14 d., 12:24
atliko -
Pakeistos 241-242 eilutės iš
Užrašai į:
Pakeistos 250-254 eilutės iš
į:
Raiška: Požiūris - seka, padalinimas - medis, nuoroda-įvardis? - tinklas. Sekos apsukimas. Medžio apvertimas, tinklo apvertimas. 2017 kovo 21 d., 19:07
atliko -
Pridėtos 53-62 eilutės:
Nesusivedimai, pertvarkymai
Palyginti pertvarkymus su permainomis:
2017 kovo 21 d., 19:07
atliko -
Pridėtos 44-52 eilutės:
Lygmenų poros
2016 gruodžio 25 d., 20:39
atliko -
Pridėtos 16-17 eilutės:
2016 liepos 08 d., 12:46
atliko -
Pridėtos 32-33 eilutės:
Ištirta, jog kairinis pusrutulis mąsto kaip ir dalis, o dešininis pusrutulis mąsto koks ir visumą. Pertvarkymas sieja visumą ir dalis, tad įdomu tą ryšį geriau suprasti. 2016 vasario 12 d., 15:10
atliko -
Pakeistos 77-82 eilutės iš
A perspective on all circumstances. Building blocks (strings of letters) - Malleable - Evolution - Matters of Order - One perspective - discuss preferences: Do I truly like this? How does it seem to me? (extending a sequence) Any perspective on all circumstances. Diversity of niches - Modifiable - Atlas - Matters of Existence - Two perspectives - truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree) Any perspective on any circumstances. Nonlinearity - Mobile - Handbook - Matters of Participation - Three perspectives - Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours) All perspectives on a circumstance. Internal models (operators as factors) - Memorable - Matters of Knowledge - Four perspectives - Chronicle - Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval) All perspectives on any circumstance. Tags (equivalences) - Meaningful - Catalog - Matters of Decisionmaking - Five perspectives - Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch) All perspectives on all circumstances. Flows - Motivated - Odyssey - Matters of Morality - Six perspectives - Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards) į:
Pakeistos 95-102 eilutės iš
Evolution: a perspective on all circumstances Atlas: any perspective on all circumstances Handbook: any perspective on any circumstance Chronicle: all perspectives on a circumstance Catalog: all perspectives on any circumstance Odyssey: all perspectives on all circumstances į:
Pridėta 145 eilutė:
Pakeistos 147-153 eilutės iš
Do I truly like this? How does it seem to me? (moving along the sequence) - Evolution - clarifying one's deepest value - define the mental circumstances by empathizing with them, their wholeness, their center, so that they grow ever sharper (like lamb, like nearsighted child, seated in God's lap - identify with what I see (what seems) as it grows more clear - center myself in the seeming) One way to figure things out is to empathize with what we take to be the center of such a system and imagine what we see as it unfolds: How does it seem to me? Do I truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree) - Atlas - establishing the available perspectives, thus, the limits of the mind - defining a structure by the variety of perspectives that it allows for Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours) Handbook - ranking judgements, thus, figuring things out - compare and contrast, define essential features of a structure Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval) Chronicle - placing interactions with God in context (within our limited interval) - define my purpose - my role - with regard to my limited circumstances Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch) Catalog - sort out the contributions of God (outside branch) and good (within our limited branch) - Note existing categories, their sufficiency, define accordingly, distinguish answers, distinguish well defined or not. Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards) Odyssey - nurturing a culture of feedback loops (within our limited network) between God and love - Live out tensions, note completeness, including contradictions - define contradictions. Am I doing anything about this? į:
Pakeistos 158-161 eilutės iš
Malleable - growing tree/sequence, memorable - pruning; (grows (walks) away from root, prunes towards root) Modifiable - growing network/tree, meaningful - pruning; (grows nodes, sprouts branches, prunes - breaks into pieces) Mobile - growing sequence/network, motivated - pruning; (grows end, extends it, prunes middle) į:
Pakeistos 207-212 eilutės iš
"work takes shape" and "goal is achieved" is one of obeying; "every effect has its cause" and "not every cause has had its effect" is one of believing; "having needs has us anticipate needs" and "making choice has us anticipate choices" is one of caring. į:
Pakeistos 214-225 eilutės iš
pursue this further. į:
pursue this further. Užrašai Dievas išeina už savęs tvarkomis:
ir mes panašiai bręstame. Tvarkų eiga apsiverčia, kaip kad žinojimu klausimas išverčiamas atsakymu:
2014 lapkričio 24 d., 21:23
atliko -
Pridėtos 16-23 eilutės:
Pertvarkymų seka:
2014 lapkričio 24 d., 21:23
atliko -
Pridėtos 6-23 eilutės:
2014 lapkričio 24 d., 21:09
atliko -
Pridėtos 4-5 eilutės:
2014 lapkričio 09 d., 10:26
atliko -
Ištrintos 12-13 eilutės:
Kaip pertvarkymus išreikšti muzika (pavyzdžiui, raida - kylantys ar krentantys garsai ir t.t.) Ištrintos 138-142 eilutės:
Ar pertvarkymai susiję su Jėzaus pasisakymais? Ar jisai kalba apie seką (laukimą), medį (valdymą, priklausymą), tinklą (sekimą)? Kaip suprasti tarpą, augimą pertvarkyme ar nesusivedime? Kaip tasai tarpas mažėja, taip kad mes atsiduriame jo viduryje, jisai vidurį tvarkos? Ar tvarkų saitai žymi tarpus? 2014 lapkričio 04 d., 21:42
atliko -
Pridėtos 2-3 eilutės:
Kiekvienas pertvarkymas savaip išreiškia Dievo vaidmens raidą. 2014 liepos 24 d., 12:31
atliko -
Pridėtos 1-8 eilutės:
Raida, Žemėlapynas, Vadovėlis, Metraštis, Žinynas, Kelionė Simetrinių funkcijų bazės?, įvertintos tikrinėse vertėse, gal išsako persitvarkymus. Pavyzdžiui, užmirštoji bazė išsakoma dvejomis abėcėlėmis, tai gal ryšys tarp dviejų tvarkų. 2014 birželio 09 d., 23:24
atliko -
Pakeistos 141-184 eilutės iš
į:
Visualizations are restructurings that allow us to consider prospective choices as both thoughts and actions on thoughts. The primary structure gives the thoughts that are acted upon, and the secondary structure gives the thoughts that act. These structures are: sequences, hierarchies or networks. The secondary structure must differ from the primary structure. The three external structurings are hierarchies , sequences , and networks. It is an open problem how to structurally derive definitions for them. Related structures: Applying to something the mechanics inherent in the properties of everything . The foursome, fivesome, sixsome. The emotional dimensions . The markings of the foursome: malleable and memorable are expressed in terms of trees (hierarchies), modifiable and meaningful are expressed in terms of microattributes (networks), mobile and motivated are expressed in terms of tokens (sequences). [9/99, Andrius Kulikauskas] [http://www.ms.lt/ms/projects/structurekinds/paper052499.html Organizing Thoughts into Sequences, Hierarchies and Networks] by Andrius Kulikauskas and Saulius Maskeliunas http://www.ms.lt/en/andrius/understanding/diagrams/010224mindset.gif ===Discussion=== The six restructurings, visualizations (chronicle SH, catalog HN, canon SN, evolution HS, atlas NH, tour NS) lead me to think that: The structures may agree in spirit, but not match up item by item. The restructurings have us change our organizing principle (where S is sequence, H is hierarchy, N is network). This change occurs because the first organizing principle is too robust, and breaks down, because our mind can't encompass it. So our mind patches it up with a second organizing principle. This allows for visualization because our mind can stay fixed on the first organization, and our mind's eye can move about the second organization. But here there is no higher or lower amongst S, H, N. They are a very different structure. So how are these structures to be reconciled? The qualities of signs come in pairs, in complements. Likewise, the restructuring come in pairs, reversals. These pairs seem to match, I will have to explore this. [Do the three pairs accord with: care, believe, obey?][Do they express the mental movements of the foursome (knowledge), fivesome (decision making), sixsome (morality)?] [Do they relate to "stands, actions, thoughts" as in the ways or re-thinking, such as "our own thoughts"?] It does seem that the "presence" which relates "work takes shape" and "goal is achieved" is one of obeying; "every effect has its cause" and "not every cause has had its effect" is one of believing; "having needs has us anticipate needs" and "making choice has us anticipate choices" is one of caring. I think that "obeying, believing, caring" are critical to life, and the different kinds of structure are providing different structural frameworks for expressing them in different but shared ways. I will pursue this further. 2014 vasario 24 d., 00:28
atliko -
Pridėtos 2-3 eilutės:
Kaip pertvarkymus išreikšti muzika (pavyzdžiui, raida - kylantys ar krentantys garsai ir t.t.) 2014 vasario 18 d., 15:34
atliko -
Pridėtos 35-126 eilutės:
A perspective on all circumstances. Building blocks (strings of letters) - Malleable - Evolution - Matters of Order - One perspective - discuss preferences: Do I truly like this? How does it seem to me? (extending a sequence) Any perspective on all circumstances. Diversity of niches - Modifiable - Atlas - Matters of Existence - Two perspectives - truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree) Any perspective on any circumstances. Nonlinearity - Mobile - Handbook - Matters of Participation - Three perspectives - Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours) All perspectives on a circumstance. Internal models (operators as factors) - Memorable - Matters of Knowledge - Four perspectives - Chronicle - Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval) All perspectives on any circumstance. Tags (equivalences) - Meaningful - Catalog - Matters of Decisionmaking - Five perspectives - Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch) All perspectives on all circumstances. Flows - Motivated - Odyssey - Matters of Morality - Six perspectives - Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards) They - no perspective, You - a perspective, I - any perspective, God - all perspectives God - no circumstances, I - a circumstance, You - any circumstance, They - all circumstances God (spirit) - no perspective, I (structure) - perspective, You (representation) - perspective on perspective, They (unity - gap) - perspective on perspective on perspective Relate 4 persons and 6 conversations to 6 restructurings. Look at properties of life. Look at commandments, at qualities of signs. Love supports life and eternal life Counterquestions yield combinations. Evolution: a perspective on all circumstances Atlas: any perspective on all circumstances Handbook: any perspective on any circumstance Chronicle: all perspectives on a circumstance Catalog: all perspectives on any circumstance Odyssey: all perspectives on all circumstances Note how the gap grows better defined, from thing to flow. How does it relate to the properties of life? To the lessons between Them, You, I and God? To the qualities of signs? To the counterquestions? To the divisions of everything? How we invert everything. Life is the goodness of God. Counterquestions relate perspective and situation. Ways of figuring things out develop concepts. The gap grows more defined, until there is a gap within the gap. Where do the persons come from? Consider the qualities of signs, the counterquestions, the ways of figuring things out, the commandments. Ways of learning, growing more defined. Relate to ten commandments... Love's support of ambiguity, increasing variety. Between undefinition, generality (God) and definition, specificity (They). A unity of knowledge involves different points of view. God's Mind A moment of eternal life. Here and now! Crossing the river Saved by grace God doesn't have to be good... and the good kid's world The bad kid's world Catalog: The counterquestions have us take up wider perspectives. Relate to the counterquestions as ways of figuring things out... ways of better defining - refining definitions... (evolution: judge the tree by the fruit); atlas: judge the big by the little; handbook: judge yourself as you judge others; chronicle: wait for the master, share in the treasure; catalog: belong to the lord, share in the favor; odyssey: follow the teacher, share in the virtue ??? How things become defined - what happens to the gap - qualities of signs? pairs of levels? - meaning keeps getting progressively added - divisions of everything Ways of learning (breaking up with the secondary, finite structure) are related to how things become defined (the primary structure's substrate becomes apparent). Do I truly like this? How does it seem to me? (moving along the sequence) - Evolution - clarifying one's deepest value - define the mental circumstances by empathizing with them, their wholeness, their center, so that they grow ever sharper (like lamb, like nearsighted child, seated in God's lap - identify with what I see (what seems) as it grows more clear - center myself in the seeming) One way to figure things out is to empathize with what we take to be the center of such a system and imagine what we see as it unfolds: How does it seem to me? Do I truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree) - Atlas - establishing the available perspectives, thus, the limits of the mind - defining a structure by the variety of perspectives that it allows for Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours) Handbook - ranking judgements, thus, figuring things out - compare and contrast, define essential features of a structure Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval) Chronicle - placing interactions with God in context (within our limited interval) - define my purpose - my role - with regard to my limited circumstances Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch) Catalog - sort out the contributions of God (outside branch) and good (within our limited branch) - Note existing categories, their sufficiency, define accordingly, distinguish answers, distinguish well defined or not. Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards) Odyssey - nurturing a culture of feedback loops (within our limited network) between God and love - Live out tensions, note completeness, including contradictions - define contradictions. Am I doing anything about this? The first structure is taken as fixed and the second structure as a changing perspective. (Relate this to the qualities of signs and their two levels). There is thus coordinated movement between the structures. They are coupled. Also, the first structure can be thought of as a situation and the second as a perspective, so that together they define a counterquestion. The second three reorderings have to do with a circumscribed primary structure, which may be endless but yet has certain limits, thus an inside and an outside, which can be distinguished. These primary structures may be associated with growth as defined by the previous reorderings, where the secondary structure defines the growth of the primary structure. Also, each pair may be thought of as describing learning and growth, thus eternal life. Malleable - growing tree/sequence, memorable - pruning; (grows (walks) away from root, prunes towards root) Modifiable - growing network/tree, meaningful - pruning; (grows nodes, sprouts branches, prunes - breaks into pieces) Mobile - growing sequence/network, motivated - pruning; (grows end, extends it, prunes middle) Pruning grows the gap! Meaningful experience of absence. Look for how the gap is defined within the gap. Note also how growth is defined. 2014 vasario 13 d., 01:07
atliko -
Pridėtos 26-34 eilutės:
Pamąstyti kaip tokie dvigubiniai pertvarkymai išreiškia ženklų savybes, tuo pačiu medžius, mikrosavybes (tinklus) ir sagas (sekas):
Tai gali padėti ženklų savybėmis susieti su asmenų poromis. Viena lygmenų ar tvarkų pora yra papildinys kitai lygmenų ar tvarkų porai, ją papildo ar "myli". 2014 vasario 12 d., 14:00
atliko -
Pakeistos 13-15 eilutės iš
Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką. Vadinas, pirma atsigręžiama į tvarką grindžiančią tvarką, o paskui susitelkiama į tarp tarp tvarkų. Taip ieškomas kiekvienos tvarkos tikslas. į:
Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką. Vadinas, pirma atsigręžiama į tvarką grindžiančią tvarką, o paskui susitelkiama į tarp tarp tvarkų. Taip ieškomas kiekvienos tvarkos tikslas. Priedo, taip supaprastinama tvarka - raidos begalinis galimybių medis tampa metraščio laikotarpių medžiu; žemėlapyno begalinė ryšių raizgalynė tampa esminių apylankų tinklu; vadovėlio begalinė nurodymų seka tampa esminių žingsnių vėrinys. Taip išgaunama esmė, išverčiant tvarkų tarpą. O ženklų savybių poros (medžiai, tinklai, sekos) išgauna tuos tvarkų tarpus. 2014 vasario 12 d., 13:55
atliko -
Pakeista 13 eilutė iš:
Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką. į:
Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką. Vadinas, pirma atsigręžiama į tvarką grindžiančią tvarką, o paskui susitelkiama į tarp tarp tvarkų. Taip ieškomas kiekvienos tvarkos tikslas. 2014 vasario 12 d., 13:47
atliko -
Pakeista 23 eilutė iš:
Pertvarkymais žengiame trejybei priešinga kryptimi: iš vykdymo seka į nusistatymą medžiu; iš nusistatymo medžiu į permąstymą tinklu; iš permąstymo tinklu į vykdymą seka. Iš pradžių tai vyksta iš baigtinės tvarkos į nesuskaičiuojamą tvarką, bet apėjus ratu vieną kartą persivirsta ir vyksta iš nesuskaičiuojamos tvarkos į baigtinę tvarką. Tokiu būdu iš pradžių ieškoma baigtinės tvarkos pagrindo, o paskui ieškoma jos tikslo. į:
Pertvarkymais žengiame trejybei priešinga kryptimi: iš vykdymo seka į nusistatymą medžiu; iš nusistatymo medžiu į permąstymą tinklu; iš permąstymo tinklu į vykdymą seka. Iš pradžių tai vyksta iš baigtinės tvarkos į nesuskaičiuojamą tvarką, bet apėjus ratu vieną kartą persivirsta ir vyksta iš nesuskaičiuojamos tvarkos į baigtinę tvarką. Tokiu būdu iš pradžių ieškoma baigtinės tvarkos pagrindo, o paskui išreiškiamas tvarkų vidinis tarpas ir ieškoma jo tikslo. 2014 vasario 12 d., 13:45
atliko -
Pridėtos 22-24 eilutės:
Pertvarkymais žengiame trejybei priešinga kryptimi: iš vykdymo seka į nusistatymą medžiu; iš nusistatymo medžiu į permąstymą tinklu; iš permąstymo tinklu į vykdymą seka. Iš pradžių tai vyksta iš baigtinės tvarkos į nesuskaičiuojamą tvarką, bet apėjus ratu vieną kartą persivirsta ir vyksta iš nesuskaičiuojamos tvarkos į baigtinę tvarką. Tokiu būdu iš pradžių ieškoma baigtinės tvarkos pagrindo, o paskui ieškoma jos tikslo. Pakeista 26 eilutė iš:
Ar pertvarkymai susiję su Jėzaus pasisakymais? Ar jisai kalba apie seką (laukimą), medį, tinklą (sekimą)? į:
Ar pertvarkymai susiję su Jėzaus pasisakymais? Ar jisai kalba apie seką (laukimą), medį (valdymą, priklausymą), tinklą (sekimą)? 2014 vasario 08 d., 12:28
atliko -
Pridėtos 23-24 eilutės:
Ar pertvarkymai susiję su Jėzaus pasisakymais? Ar jisai kalba apie seką (laukimą), medį, tinklą (sekimą)? 2014 vasario 04 d., 10:52
atliko -
Ištrinta 21 eilutė:
2014 vasario 04 d., 10:51
atliko -
Pridėta 22 eilutė:
2014 vasario 04 d., 10:51
atliko -
Ištrinta 22 eilutė:
2014 vasario 04 d., 10:51
atliko -
Pridėtos 1-31 eilutės:
Mes valdome savo veiksmus. Seka yra suvaldoma, tiek baigtinė, tiek begalinė. Tad atbulai veikiame, suvaldome tvarkas, kolei suvaldome seką (gero vaiko kryptis - išskiriame esmę). Tada apsiverčia ir atsiremdami į Dievą galim amžinai plėtoti (blogo vaiko kryptis - esame atviri). O pertvarkymus papildome Dievu ir gerumu (vidine tvarka - lentelėmis) kurių nereik išsakyti. Visa tai susideda į aštuongubį kelią. Medžiu nusistatome, seka vykdome ir tinklu permąstome.
Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką.
Kaip suprasti tarpą, augimą pertvarkyme ar nesusivedime? Kaip tasai tarpas mažėja, taip kad mes atsiduriame jo viduryje, jisai vidurį tvarkos? Ar tvarkų saitai žymi tarpus? |
PertvarkymaiNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2023 rugsėjo 16 d., 16:57
|