Žr. Mokykla
Rašau apie taikos žygių dalyvius. Kaip galėtumėme toliau bendrauti?
Taikdariai, pokalbininkai, susikalbėliai
Ar puoselėti bendrą klausimą: Ko galima pasimokyti iš istorijos? Ar galima pasimokyti dorovės?
Dalyviai
- Andrius Kulikauskas. Jaudina: žmonių (ir lietuvių) menkumas, neatsakingumas, abejingumas, neatjauta. Ramintų: sugebėti atsiremti į žmonių kilnumą
- Valdas Valiūnas: Kodėl lietuviai šaudė tuos žydus? Juk baisu šaudyti žmones. Ką daryti, kad tokie baisumai nepasikartotų? (Ko galima pasimokyti iš istorijos?)
- Giedrius Grabauskas. Darna. Kaip gyvenimiškai įsisavinti darnos sampratą? Kaip pilietiškai dalyvauti nenukrypus nuo savo gyvenimo? Jisai yra už taiką ir istorinę tiesą.
- Chaimas Bargmanas. Jaudina: patys nuožmiausi nusikaltėliai yra garbinami: Ignatavičius, Impulevičius, Juodis, Krikštaponis, Barzda, Noreika. Ramintų: Žinoti, kad yra žmonių, kurie priešinasi.
- Evaldas Balčiūnas. Jaudina: Niekas nemato, kas yra blogai (blogo elgesio).
Galimi dalyviai
- Rytas Narvydas. Domintų: Atskleisti įvykio tikrą esmę. Domina Lietuvos nepriklausomybės kovos 1918-1920.
- Kęstutis Trečiakauskas. Atstatyti tiesą. Kaip atsisakyti priešpriešos? Kas darėsi pirmoje sovietų okupacijoje? Kokios priežastys baisenybės? Ko pasimokyti, kad nebūtų amžino antisemitizmo? Asmeniškai pažinojo kunigą Joną Žvinį.
- Saulius Beržinis - Chaimas siūlė susisiekti.
- Raimundas Kaminskas. Jį domina, Kaip ir ko mokytis iš istorijos? Kaip ateityje bus su Lietuva? Pilietiškumas ir patriotizmas. Apatiškumas. Lietuvybė yra bendravimas.