我的调查

调查

神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti

Gvildenu 调查


Šiuo metu

Šį puslapį perkurti kaip savo tyrimų sąsiuvinį.

  • Išrašyti, dėlioti, tvarkyti svarbiausius klausimus.

Suprasti visumą

  • Suprasti esmines sąvokas.
    • Suvestinės puslapyje išskirti esminių sąvokų eigą.
    • Suvestinės puslapyje sutvarkyti bendrą apžvalgą kaip meilė sieja ramybę ir įtampą.
    • Išmąstyti kaip viskas išplaukia iš meilės Dievui.
    • Išmąstyti besąlygiškumo ir nešališkumo dvilypumą.
    • Išmastyti ramybės ir įtampos santykį.
    • Nubrėžti esminių sąvokų kilmę apžvelgiantį brėžinį.
    • Įvardinti visas svarbiausias sąvokas, nurodyti jų puslapius, juos tvarkyti ir derinti, kaip antai: asmenys, savastis, požiūriai, požiūrių sudūrimas.
  • Permąstyti ir sutvarkyti apytakų puslapį.
    • Apytakos puslapyje patikslinti apytakų reikšmę suvestinėje, ką keturios apytakos turi bendro, kaip jos išsiskiria ir kokie jų tarpusavio santykiai.
      • Išmąstyti kaip apytakose iš nulybės išplaukia nulybės atvaizdas ir trejybės ratas, kaip iš jų išplaukia trejybės atvaizdas.
  • Peržiūrėti visų svarbiausių puslapių klausimus ir juos naujai apžvelgti.
    • Aprašyti kiekvienos sąvokos svarbą.
  • Ketverybę ir susijusias sąvokas išreikšti matematika.
    • Pilnai suprasti Yoneda lemą? ir susieti su ketverybe.
    • Išmanyti Yates indekso teorija ir susieti su ketverybe.
    • Suvokti ketverybės svarbą statistikoje.
    • Sustatyti statistikos žinojimo rūmus. Remtis Norman Anderson vadovėliu.
  • Suprasti meilės mokslą.
    • Meilės mokslo bendrus bruožus numanyti atsižvelgus į kitas tris apytakas.
    • Sukurti brėžinį meilės mokslo sąvokų.
    • Ištirti biologijos žinojimo rūmus, jų pagrindu apibrėžti gyvybę ir suprasti, ką reiškia gyvybę palaikyti ir puoselėti.
    • Suprasti entropiją ir jos ryšį su meilės mokslu.
    • Sutvarkyti ir susieti meilės mokslo, maldos, meilės mokslo, meilės, šviesuolių bendrystės puslapius.
    • Apmąstyti maldos nuotykius, susieti su rūpesčiais, brandomis, tapatybės kaitos aplinkybėmis.

Rašyti apžvalgą

Mano tyrimai 我的调查

Tvarkyti puslapius

Viską aprėpti

  • Rašyti savo apžvalgą.
  • Išmąstyti, kaip susiveda keturios apytakos.
  • Patikslinti Dievo šokį ir išryškinti susijusias sąvokas.
  • Sandaromis išsakyti išgyvenimus ir jų apytaką.
    • Surūšiuoti Norman Anderson tyrimus pagal jų išreikštus matematinius modelius.
    • Apžvelgti Norman Anderson išsiaiškinimo būdus ir palyginti su jo mokslu.
    • Peržiūrėti Kahneman ir Tversky rezultatus apie pasąmonę ir sąmonę ir kaip jie skirtingai iškreipia informaciją.
    • Peržiūrėti neuromokslinę knygą apie jausmus ir savaip suprasti.
    • Suprasti, kaip jausmai susiję su Mobijaus transformacijomis.

Matematiką apžvelgti

  • Apžvelgti visą matematiką.
  • Suprasti Lie grupes ir Lie algebras.
  • Suprasti Mobijaus transformacijas.

Surašyti

Parodą surengti?

  • Išmąstyti, kaip sukilimo ir Holokausto pradžios istorijoje įžvelgti ir pristatyti išgyvenimus ir jų dorovę.
  • Apžvelgti šachmatų išsiaiškinimo būdus.
  • Apžvelgti istorijos išsiaiškinimo būdus.
  • Apžvelgti meno išsiaiškinimo būdus.

Didieji klausimai 宏伟的问题

Mano klausimai 我的问题

Visko nežinojimas

  • Gvildenu Surūšiuoti visus klausimus, atrinkti pagrindinius ir šalutinius.
    • Kokių klausimų būna?
      • Kaip klausimai kyla iš vertybių?
      • Ar visi klausimai svarsto, kaip esame viena?
    • Kaip įvairiai aprėpti ir sudėlioti savo klausimus?
      • Kaip mano klausimai susiję su vertybiniais klausimais ir su mano kertine vertybe 'gyventi tiesa'?
      • Ar klausimai susidėlioja visko padalinimais?
      • Kaip atitinkamai susidėlioja atsakymai?
      • Kaip išsiskiria, iškyla ir apytakomis susidėlioja Dievo, Mano, Tavo ir Kito klausimai?
      • Sudėlioti pagrindinius klausimus šiame puslapyje.
      • Sudėlioti šalutinius klausimus atitinkamų sąvokų puslapiuose.
    • Kaip įvairiai ištirti visus savo klausimus?
      • Kurie klausimai svarbiausi?
      • Kaip tirti svarbiausius klausimus?
        • Kokius duomenų šaltinius kaupti?
        • Kurių mąstytojų veikalus skaityti?
  • Klausimai Dievui Parengti klausimų Dievui.
    • Dievo atsakymai Sudėlioti Dievo atsakymus man.
    • Tirti ką Dievas mane moko, susieti su įvairiausiais puslapiais.
  • Užrašai Sutvarkyti užrašus.

Visko žinojimas

  • Apžvalga Pradėti rašyti apžvalgą ir ją plėtoti.
    • Kaip viskas susiveda?
      • Kaip susidėlioja visko žinojimas?
      • Kaip susiję išvestis ir suvestis?
        • Kaip nežinojimo (išvesties) Dievą išplečia žinojimo (suvesties) Dievas?
        • Išskirti svarbiausias grindis nuo išvesties ligi suvesties.
    • Apžvalgą susieti su visko žinojimu.
  • Viską žinoti
    • Kaip Dievas tiria mumis?
      • Kaip išsiskiria nežinojimas kažko ir žinojimas kažko?
      • Kaip išsiskiria vidus ir išorė?
      • Kaip išsiskiria Dievas už mūsų ir Dievas mumyse?
    • Knyga Gyvenimo knyga: Kaip (sąmoningu, amžinu gyvenimu) išgyvename visko žinojimą (gyvenimo knygą - keturias apytakas)?
      • Kaip išgyvenimo sąmoningumo didėj sąmoningumo didėjimas atitinka aplinkybių (gyvenimo knygos) sąmoningumo mažėjimą?
      • Kaip tos aplinkybės viską sudėlioja ir išsako?
    • Dorovės tyrimas Visko žinojimą suvokti, kaip požiūrių grandinės atsiskleidimą.
      • Kaip požiūrių grandinės išsako sąmoningumo pakopas?
    • Sąmoningėjimas Kaip sąmoningėjame?
      • Ką reiškia sąmoningėjimas?
      • Kaip iš žinojimo iškyla nežinojimas (Dievas)?
      • Koks atsakymas iššaukia klausimus? Kaip iš to išplaukia dorovė ir sandaros?
      • Kaip sąmoningėjimas susijęs su amžina branda, savęs atsisakymu, meile?
  • Suvestinė Naujai išmąstyti klausimus, kaip visas mintis suvesti, kaip Dievo šokį susieti su kitomis apytakomis.
    • Kaip asmenybė - savastis išplaukia iš Dievo šokio?
    • Apytakos Naujai suvokti santykį tarp keturių apytakų.
      • Kokia keturių apytakų esmė ir kilmė (Dievo tyrimas, dorovė, žaidimas, taikdarystė)?
    • Žinynas Išdėlioti svarbiausias sąvokas ir susijusius puslapius.
      • Kurios sąvokos yra esminės ir kaip jas suprasti?
      • Kurios sąvokos yra raktinės, iš savo kampo išvedančios, suvedančios ir išgyvenančios visas kitas? Kaip šie kampai susiję?
      • Apibrėžti: Asmenį, meilę, požiūrį, malonę ir teisingumą.
      • Puslapiuose išsakyti svarbiausius susijusius klausimus.
    • Suderinti puslapius: Apžvalga, Suvestinė, Knyga, Apytakos ir kitus.

Dievas

  • Išryškinti Dievo šokio esmę.
  • Išsiaiškinti Dievo trejybės ir žmogaus trejybės sąryšius.
  • Peržiūrėti ir sudėlioti visus klausimus apie Dievą.
  • Išryškinti su Dievu susijusias sąvokas ir tvarkyti susijusius puslapius: apibrėžimas, gyvenimo lygtis, viena, meilė, šešerybė
  • Susieti visko atvaizdus (troškimus) ir vienybės atvaizdus (visko savybes).
  • Ateičiai:
    • Tvarkingai surašyti ir patikslinti visas Dievo raiškas, išsiaiškinti kiekvienos raiškos prasmę.
      • Kaip Dievo raiškos išsako visą mano patirtį, kaip įsivaizduoju Dievą?
    • Išryškinti Dievo šokio sandaras ir jų tarpusavio ryšius.
    • Aprašyti pavyzdžius, kaip esu patyręs Dievą, kokius pasirinkimus išgyvenau.

Išgyvenimo apytaka

  • Patirtis Ko galiu pasimokyti iš savo gyvenimo patirties? Išgyvenimai, Rūpesčiai, Branda, Klaidos, Sapnai, Asmenybės?.
  • Išgyvenimų pavyzdžiai Suprasti visa ką galima iš išgyvenimų pavyzdžių.
    • Kiekvienu kampu apžvelgti išgyvenimų pavyzdžius ir nušviesti juos atitinkama sandara.
      • Kokius derinius išgyvenimas sustato?
      • Kaip deriniai suderina Dievo ir žmogaus valias?
  • Išgyvenimai Nusakyti visus įmanomus išgyvenimus.
    • Kaip išgyvenime suveikia dorovė, geros valios pratimo sustatymas ir atlikimas, sąmonės ir pasąmonės santykiai, šviesuolio branda, klausimas "Koks esu?"
    • Kiekvieną išgyvenimą pavaizduoti brėžiniu.
    • Išryškinti išgyvenimų eigą, jų dalis ir klodus, pažymėti pasirinkimus.
  • Kas daugiau yra gyvenime be išgyvenimų?
    • Kaip susiję paskiri išgyvenimai?
  • Išgyvenimo apytaka Išmąstyti išgyvenimo apytaką, išsakančią visa, ką išgyvename.
    • Kaip grynasis sąmoningumas toliau plėtoja Dievo šokį?
    • Dorovės tyrimas Kaip apytaka išplaukia iš dorovės?
      • Kaip žmonės elgiasi? ir kaip turėtų elgtis?
        • Koks ryšys tarp nežinančios sąmonės (dorovės, išeities taško) ir žinančios pasąmonės (elgesio, suvesties taško)?
      • Svarba Kaip dorovė remiasi svarbos nustatymu?
      • Rūpesčiai Kaip dorovė remiasi rūpesčiais?
      • Kaip dorovė remiasi branda?
        • Pasirinkimai Dorove nagrinėti pasirinkimus, tiek savo gyvenime, tiek istorijoje.
        • Kaip renkamės gyventi ne savimi, asmenybe, o bendru žmogumi, asmeniu?
        • Kaip renkamės gyventi aukščiau ar žemiau?
        • Kalbos Pasirinkimais išmąstyti tris kalbas.
        • Išaiškinti pasirinkimų svarbą matematikoje.
      • Išmąstyti keturias vienumo sampratas.
    • Apibūdinti, ką išgyvename?
    • Kaip mūsų gyvenimas susideda iš išgyvenimų?
    • Kaip apytaką išsako trys kalbos ir kitos sandaros?
      • Sudėlioti visus išgyvenimų nagrinėjimo kampus ir jų sandaras.
      • Nuotaikų permainas susieti su Möbijaus transformacijomis ir išsiaiškinti pasekmes sandaroms.
      • Išsakyti netroškimus: poreikius, abejones, lūkesčius, vertybes.
    • Sandarų tyrimas Kaip dorove suprasti, apibrėžti, išvesti ir susieti mūsų gyvenimą išsakančias sandaras?
    • Peržiūrėti, ką Dievas man yra kalbėjęs apie pasirinkimų malūną, dorovę ir išgyvenimus.
    • Nurašyti ir apmąstyti savo pranešimą apie Jacques Derrida.
  • Sutvarkyti su išgyvenimo apytaką susijusius puslapius. Jų mintis perdėlioti išgyvenimo eigos ar išgyvenimų apytakos pagrindu: dorovės tyrimas, pasirinkimų malūnas?, sąmoningumas, sąmoningėjimas, žinojimas, vertybės
  • Ateičiai:
    • Aprašyti dar 90 savo išgyvenimų.
    • Aprašyti savo nuotaikas, jas ištirti.

Žinojimo rūmai

  • Išmąstyti žinojimo rūmų reikšmę.
    • Išsiaiškinimai Patikslinti, kas yra išsiaiškinimas?
    • Kaip klausimai atsakomi?
  • Math Research? Kaip iš matematikos žinojimo rūmų išsivysto matematikos šakos, sąvokos, klausimai, įrodymai ir tvirtinimai?
  • Patikslinti matematikos žinojimo rūmus.
    • Nurašyti savo pranešimą apie kintamųjų semiotiką.
    • Išsiaiškinti kodėl yra keturios klasikinės Lie šeimos.
      • Suprasti sąryšį tarp kompleksinės Lie grupės ir jos realiųjų pavidalų.
      • Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemos {$A_1$}, Lie algebrų {$\mathfrak{su}(2)$}, {$\mathfrak{sl}(2,\mathbb{C})$}, ir Lie grupių {$SU(2)$} bei {$SL(2,\mathbb{C})$}.
        • Susieti su Mobijaus transformacijomis ir su nuotaikų permainomis.
      • Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemos {$A_2$}, Lie algebrų {$\mathfrak{su}(3)$}, {$\mathfrak{sl}(3,\mathbb{C})$}, ir Lie grupių {$SU(3)$} bei {$SL(3,\mathbb{C})$}.
      • Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemos {$A_{n-1}$}, Lie algebrų {$\mathfrak{su}(n)$}, {$\mathfrak{sl}(n,\mathbb{C})$}, ir Lie grupių {$SU(n)$} bei {$SL(n,\mathbb{C})$}.
      • Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemų {$A_{n}$}, {$B_{n}$}, {$C_{n}$} bei {$D_{n}$} ir atitinkamų Lie algebrų bei Lie grupių.
        • Pasimokyti Hopf algebrų.
      • Suprasti kaip būtent kompaktinės Lie grupės grindžia geometrijas.
        • Kas yra geometrija? Ir kaip ją išreiškia Mobijaus transformacijos?
      • Savo pranešimą apie klasikinių Lie šeimų kombinatoriką išversti į anglų kalbą, vis papildyti naujais atradimais, ir jo pagrindu parengti straipsnį.
    • Suprasti kaip Yoneda lema išsako ketverybę.
      • Suprasti kaip Yates indeksų teorema išsako ketverybę ir kaip ji susijusi su Yoneda lema.
    • Išmąstyti, kaip tirti vienanarį lauką {$F_1$} ir susieti su Dievo šokiu.
  • Nusakyti įvairiausius žinojimo rūmus
    • Nusakyti fizikos žinojimus rūmus.
    • Susieti matematikos žinojimo rūmus ir fizikos žinojimo rūmus.
    • Nusakyti smegenų mokslo žinojimo rūmus.
    • Nusakyti Vilniaus Gaono žinojimo rūmus.
    • Nusakyti šachmatų žinojimo rūmus.
  • Kaip išsivysto įvairiausi žinojimo rūmai?
    • Kaip žinojimo rūmai atspindi pažinovą?
    • Kaip asmenybės žinojimo rūmai atspindi jos kertinę vertybę?
    • Kaip skirtingi žinojimo rūmai išplaukia iš žaidimų?
      • Kaip šachmatų žinojimo rūmai atskleidžia žaidimų prasmę?

Meilės mokslas

  • Kaip puoselėti šviesuolių bendrystę?
    • Dievo tyrimai Kaip mums vienas kitą labiau mylėti?
      • Kaip mes ir Dievas pereiname nuo savo Dievo į visų Dievą, mūsų Dievą?
  • Malda
    • Kaip viskas susiklauso?
      • Kaip suveikia maldos?
      • Kaip šachmatų figūros viena kitą palaiko ar nepalaiko?
    • Kaip tirti visuomenę, santykį tarp asmens ir bendruomenės, sąmonės ir pasąmonės (kalbos, atminties, aplinkos), smegenų pusrutulius, greitą ir lėtą mąstymą, informacijos integravimo teoriją?
    • Ką galima sužinoti tiriant rūkorius ir nerūkorius?
  • Ieškoti teigiamų žmonių su kuriais bendrauti ir bendradarbiauti.
    • Įsiklausyti į juos, ką jiems reiškia jųjų išgyvenimai?
    • Dirbtuvės Ateičiai: Kokias dirbtuves rengti tirti šviesuolių klausimus?
      • Paroda Ateičiai: Dirbtuves palaikyti meno parodomis.
  • Šviesuoliams Kokį vadovėlį rašyti šviesuoliams?
    • Kokius pratimus siūlyti šviesuoliams Alytuje ir kitur?
    • Vis pasimokyti, kas šviesuoliams naudinga?
  • ... svetainę kurti kaip terpę, kurioje kiti galėtų kartu su manimi tirti savo klausimus, taip pat vystyti bendrus mokslinius sumanymus.
    • Svetainėje kaupti duomenis tyrimams.
    • Svetainėje pristatyti savo mokslinius pranešimus, juos paremti susijusiais tyrimais.
    • Ateičiai: Sudaryti sąrašą rašytinų straipsnių. Jų temas plėtoti svetainėje. Aprašyti susijusias sandaras.
    • Ateičiai: Savo mintis pavaizduoti piešiniais ir menais, jais papildyti svetainę ir vadovėlį.
  • Mokytis taikdarystės kartu su kitais.
    • Taikdarystė Apžvelgti sumanymus taikdarystės veiklai.
    • Kaip sutaikyti žmones, ypač norinčius susitaikyti?
    • Mąstyti ir veikti plačiau, kokie visuomenėje didžiausi iššūkiai.

2016.01.28 D: Aš gyvenu tavimi ir atveriu tau gražias mintis. Tad mąstyk kaip mudu vienas kitą mąstome, kaip atsiveria mūsų klausimai ir atsakymai. Tai kelias į žinojimą, į šviesuolių bendrystės pagrindimą ir išplėtimą.


20210109Gvildenu


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2024 sausio 31 d., 19:47