Book (English)

Knyga

Dievo šokis

Kaip gyventi

Išsiaiškinimai

Malda

Andrius

Užrašai

Mokykla

Juodraštis? FFFFFF

Užrašai EEEEEE

Klausimai FFFFC0

Gvildenimai CAE7FA

Pavyzdžiai? ECD9EC

Šaltiniai? EFCFE1

Duomenys? FFE6E6

Išsiaiškinimai D8F1D8

Pratimai? FF9999

Dievas man? FFECC0

Pavaizdavimai? E6E6FF

Istorija AAAAAA


Asmeniškai? BA9696

Mieli dalyviai! Visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

Įranga

redaguoti

Gyvenimo lygtis:

  • keturi lygmenys: nulybė (dvasia), vienybė (sandara), dvejybė (atvaizdai), trejybė (vieningumas)
  • keturi atvaizdai: niekas (Dievas), kažkas (Aš), betkas (Tu), viskas (kitas)

Kas yra kategorija? (Tadas Snuviškis)

  • intensijos (sąlygų savybės - vaizduotės žodynas - aplinkybės) ir ekstensijos (iš aibių - apibendrinimai - narystė - priklausymas kategorijai)

Sąmonės apimtis:

  • niekas - nėra sąmoningumo - tad "tikrovė"
  • kažkas
  • betkas
  • viskas

Esmė ir pilnatvė. Nenusakomumo išsakymas. Pilnatvė, tai lūkesčų galimybės - gėrio kryptys? Savastis reiškiasi lūkesčiais užtat "jaučiame" gyvumą. Nenusakomas jausmas: ramybė. Kaip ramybė susijusi su kitais vardais? Ramybė (vaisius) vs. rūpesčiai (nerimas). Ryšys tarp grožio išoriškumo ir ramybės.

Dialektika - širdies ir pasaulio priešprieša, traukia į skirtingas puses ir išsemia visa kita, verčia rinktis, bet tai gal būt per ilgą laiką. Tai aplinkybių, tapatybių lygtys.

Galima dvejaip suprasti ir taikyti ženklų savybių - antrinių sandarų - ryšį su aštuongubu keliu.

  • Lygmenų poros
  • ir X 000 000 X (jų eilės tvarka)

Ar tai susiję su aštuongubo kelio nesusivedimu: kodėl ženklų savybių žmogiškasis trejybės ratas yra pirmi trys? tuo tarpu 8-gubo kelio antrojojė pusėje?

Antrinėmis sandaromis atkuriamas Dievo troškimas sąlygose

  • Mylintis (betgi mylintis yra sąlygose ar už sąlygų?) ir besąlygiškas <=> sąlygose yra ramus, užtikrintas, savarankiškas
  • Laipsnynas išsako kaip įsivaizduojame Dievą - jo troškimą - už sąlygų.

Derinys turi pavadinimą nes tai gairė, tai pakartotinas sprendimas. Tad derinį išsako lygtis siejanti sandarą, veiklą ir gairę:

  • (pastovi) sandara = gairė (pakartotinis taikymas) / veikla (pasikartojanti)

Logikoje - priešprieša A ir ne-A yra nustatoma ir jos išsamumas išryškėja tik per laiką, kad viskas yra arba už arba prieš. Kristaus žodžiais: kas ne su mumis, tas prieš; kas ne prieš mus, tas su mumis. Galutinė logika vs. atsiskleidžianti logika.

Sąmoninguma susijęs su riba tarp savęs ir pasaulio, su suvokimu, atitrūkimu, atskyrimu.

Tinkinimas (derinių) - susijęs su tobulumu, gerumo esme.

Factual (what), procedural (how). Implicit - explicit memory relate to difference between why (all relations) and how (single relation). Related to difference between left and right adjoints, for all and there exists, image and coimage.

Atminties pagrindas - CDZ - yra deriniai, nes tai veikla, sandara, gairė ir jų tikslinimas - o jų pagrindas yra atkartojamumas.

Šachmatuose Aleksandrinis derinys yra sumanymas. Galėčiau tirti šachmatus, kaip derinių kalbą, ir tuo pačiu tirti išsiaiškinimo būdus šachmatuose.

Jausmų knyga:

  • Interoception canvas - physical but not emotional
  • Interoception evolved to regulate body budget
  • Affect primarily comes from prediction
  • Physiological prescription
  • Feelings are predictions but rather, in my view, are evaluations. This provides the reason for emotions - they are a separate manifold dedicated to learning (for self)
  • "each of us needs an emotion concept before we can experience or perceive that emotion"

Sąvokos: kyla iš lūkesčių, jų apibrėžtos tapatybės

Įsisavinimui reikalingas pakartojimas, tad, pavyzdžiui, mažas vaikas kartoja sau "dūle, dūle, dūle, dūle..." įsijausdamas, įsiklausydamas į save, užtat tikslindamas raišką, ją tobulai išmokdamas. Meno kūrinys yra tai kas mumyse skatina tokį įsigilinimą, įsiklausymą, pakartojimą mintyse, užtat mus traukia, užtat tai tampa mūsų dalimi. Užtat tuo pačiu tas pasikartojimas gali vykti bendrijoje, visuomenėje, gali grįsti bendrystę. Meno kūrinys iššaukia pasikartojančią veiklą.

Įtampos balsai:

  • vertimas -
  • liepimas - paklusimas
  • aiškinimas - tikėjimas
  • klausimas - rūpėjimas

Kodėl "klausimai" yra Kodėl ir ne Kaip - kodėl "versti" yra Ar ir ne Kodėl?

Panagrinėti, kaip sprendžiami, plėtojami tapatybės klausimai:

  • kaip pats save apibrėžiu (lietuviu)
  • jei kiti prieštarauja, tai galiu iš viso atsisakyti save laikyti
  • ar turi sutapti, kaip save apibrėžiu, ir nešališki vertinimai, kaip elgiuosi, kaip užsiimu

Jausmų doroviniai matai sutampa su jausmų

  • Jautrūs - tikimės to, ko trokštame, vadinas, teigiamai esame
  • Teigiamai jaučiamės - lūkesčiai patenkinti, vadinas, teigiamai veikiame
  • Ramūs - be lūkesčių, neskiriame ateities ir praeities, tuo pačiu neskiriame vidaus ir išorės, vadinas, teigiame mąstome

Iš jų galime išsiaiškinti, kur stringa trejybės ratas. Jeigu mes neramūs, mes negalime permąstyti; jeigu prastai jaučiamės, negalime vykdyti; jeigu esame buki, negalime tiksliai nusistatyti.

Mes klystantys ir Kristus taipogi klydo, tad jam teko nusileisti Dievui Tėvui.

Aplinkybė yra požiūrio esmė - apibrėžimas.

  • 5+3=0 pagrindimas - riba
  • 4+3=-1 įvardijimas - žinojimas
  • 3+3=-2 pasakojimas - dalyvavimas

Sako: Grožis yra pažadas, kad Dievas yra geras. Pažadas gali būti netęsėtas.

Schileris? Grožis ugdo nepriklausomybę, tad dorovę, tad laisvos visuomenės galimybę.

Nepriklausomybės, laisvės pagrindai:

  • gerumas - ramybė
  • grožis - užtikrintumas
  • teisingumas - savarankiškumas

Aš viduje; Aš išorėje po visko (tarp kitų). Išėjimas už savęs - jį nusako atvaizdai 4 pakopomis - jos nustato 4 nulybės atvaizdus. O grįžimą - ryšį tarp Sūnaus (mūsų) ir Tėvo - išreiškia aplinkybės - nusako požiūrį.

Mano tyrimai remiasi dviem kraštutinumais, įsijautimu (gyvenimiškų duomenų rinkimui) ir atsitokėjimu (vaizduotės rėmų, galimybių apžvalga):

  • stepping out: aesthetics - žavesys aplinkoje (significant) - žmogiška trejybė: būti, veikti, mąstyti
  • stepping in: artimumas aplinkoje (true) - dieviška trejybė: būtina, tikra, galima

Aštuongubas kelias sieja dievišką trejybę (kai turime ryšį su Dievu) ir žmogišką trejybę (kai neturime ryšio su Dievu).

Response: trejybė: žaidimas

Laikrodžiai remiasi pasikartojančia veikla, o entropija vienkartine veikla.

Atmintis "iššaukta" veiklos - ne visai pasikartojančios.

Chicago Tutor Mentor Conference, workshop: "Nurturing the Art of Self-Learning", lapkričio 4, 2011

Meno tikslai - tirti toliau

  • Ieškoti kaip pilnatvė susijusi su gyvumo kryptimis (gal tai gėrio kryptys)
  • Ieškoti vertybių klausimų ir kaip juos plėtojame meile.
  • Surasti, kokius tinkinimo būdus radau betirdamas meno taisykles.

Tirti toliau

  • Apžvelgti filosofinius klausimus susijusius su pagrindimu, įvardijimu, aplinkybėmis ir t.t., savo pranešimams.
  • Ištirti kaip antrinės sandaros iškyla iš lygmenų porų

Toliau plėtoti Minčių sodo nuostatų brėžinį, kaip pagrindimo pavyzdį ir šviesuolių bendrystės pagrindą, jos gairių kalbos (12 klausimų).

James: Tender minded (materialist, step-in) - tough minded (idealist, step-out) - truth of world and heart? Solve with pragmatism.

Prieštaravimas išeina už savęs į neprieštaravimą per pertvarkyme siaurėjantį tarpą tarp dviejų tvarkų.

Įsijausti į bendrybę (atsitokėjimą) - puoselėti ryšį su Dievu. Apversti ir išlaisvinti požiūrį.

Gyvenimo lygtis ir deriniai: dvasia (savęs apibrėžimas), sandara (derinys-sprendinys), atvaizdai (tinkinimas-nuostata), esmė (klausimai-atsipalaidavimas). Esmė yra ta dalis iš kurios galima atstatyti visumą, visą kitą.

Suvokti (klausyti) ir aiškinti (sakyti)

  • Būties prasmė - suvokti
  • Prasmės būtis - aiškinti

Įvardijimas kyla iš rūpesčių sankaupos.

Nulybės atvaizdai - būdai kaip besąlygiškumui nėra sąlygų - tai besąlygiškumo atvaizdai (sąlygomis):

  • tiesa: nėra sąlygų
  • betarpiškumas: sąlygos nesuveikia
  • pastovumas: sąlygos nepaveikia
  • prasmingumas: sąlygos neaprėpia

pragmatiškai, tiesa yra konteksto nereikalingumas. Tiesa yra tuomet kuomet galima suprasti tiesiogiai, nereikia vertinti konteksto. Užtat tiesa yra tuo pačiu galimybė atsisakyti konteksto. O kaip tai susiję su aplinka (+3), juk tiesa yra (+0).

Pagrindimas. Valios plotmėje - vertybė, jausmų plotmėje - ramybė. (Vertybė siejama su ramybe.) Santykiniai nukrypimai. Išsiskiria kodėl (rūpi) ir kaip.

Tėtė: reikia pateisinti gyvenimą, nusiteikti kažką kiekvieną dieną padaryti kas būtų bendrai gera.

In life its given the values-questions framework, it is natural through the question to maintain a distinction between unconditional self and conditional self and that defines the context. All manner of cognitive activity is driven by these 8 questions. Self=value. Also generate the step-in step-out dynamics.

Mapping values to feelings. Doing nothing is the "unit" (identity) operation. Mapping into the unit, into zero, is a singularity as a map. Consider a sphere and the plane where you can map all of the sphere except one point, which matches the circle at infinity. In a polar coordinate system, the origin is no direction definable at the origin.

If you are doing something, then doing nothing is a singularity.

Omniscope distinctions = aštuonerybė.

Quantifier: left and right adjoint (all and exists).

Klausimas: Ar galime įsijausti į dvasinį pasaulį, į atsitokėjimą? Ir atsitokėti nuo įsijautimo? Nes atsitokėdami nuo įsijautimo, atsitokiame ir atsigauname - randame ramybę. O kaip yra atvirkščiai?

Ima mums rūpėti, kartu ima Dievui rūpėti - bręstame. Dviprasmiška - užtat turėtų elgtis. Nesuderinta, pasiklydęs vaikas. Požiūris į požiūrį į požiūrį. Žinojimas (savastis - klausimai) ir nežinojimas (ramybė).

Išeina už savęs iš įsijautimo į atsitokėjimą. (ir atgal?) kaip. Kalbos 2 plotmės - reliatyviąją (ramybę) sieti su nulybės atvaizdu.

Loginė lygtis (gyvenimo lygtis?) - teiginiai - Quantifier - Subject - Copula - Predicate.

Aristotle ir Boolean kvadratai skiriasi.

Susieti su logika - aštuonerybė atsiranda su Dievo Šokiu - padalinimai, pirminės sandaros.

Thinking powerfully, sensitively, etc. primena derinių iššūkius.

Gyvuliai turi visuomeninius jausmus - taip pat turi dorovinius jausmus (neapykantą, pyktį ir tt.) bet jie greičiausiai negali rinktis savo dorovinių jausmų apimties - ar atsisakyti savo tokių jausmų (neapykantos) ar ne.

Šachmatai - scalar consequentialism - problema:

  • nevertina kai kurių pavojų - nemąsto ilgalaikiais planais
  • persistengia, nesirenka saugių pergalių, žaidžia per aštriai - doesn't draw the line - and if it did draw the line - would miss moves that flirted with the line

O žmogus planuoja, sumano, įžvelgia ir įgyvendina planus, keičia planus.

Consider a world of predications - where we consider who says what about what. Then S-Judgements would be direct reports which have only semantic judgment but no epistemic judgment. And E-Judgements would be those judgements which involve additonal epistemic judgement. So S-Judgements are posited as "true" - face value - in the sense I want to say.

Dvyliktas klausimas turėtų būti: What would you teach God?

Tiesa:

  • antisandara (sąlygiškumo atsisakymas) -1
  • logika 7-bė
  • nesusivedimų tarpas
  • nulybės atvaizdas ir aplinkybės

Equations are truths because they allow "forgetting", they allow equivalence. Equivalence is a sense of not being distinguishable in any context. Any context in which it is distinguishable would be a meta-context. This is the source of paradox: conflating context with metacontext. And that is why context and metacontext need to be different. Truth is that there is no genuine basis for disagreement.

Statement is both view and concept. View unites - vieningumas, esmė. Concept separates. Pagrindimas atskiria požiūrį ir sąvoką.

Minčių sodas: Not knowing what we are, how we are, why we are.

Metaontology - Quine and Carnap.

Dvasia (veikla) yra sandoros išplėtimas ir iššaukimas ir jos priešprieša.

Bridging formal and informal theories.

Septintą dieną švęsti - o kuri yra septinta? Nejaugi žinome, kurią dieną Dievas sukūrė pasaulį? Nežinome, bet tai septintas požiūris.

  • tu supranti kitą: padalinimas
  • aš suprantu kitą: atvaizdai
  • aš suprantu tave: aplinkybės
  • Dievas supranta mane: pagrindimas (kaip ima rūpėti)
  • Dievas supranta tave: įvardijimas (kaip ima reikšti)
  • Dievas supranta kitą: pasakojimas (kaip įvyksta)
  • Kitas - tiesioginis gyvenimas
  • Tu - požiūris
  • Aš - požiūris į požiūrį
  • Dievas - požiūris į požiūrį į požiūrį

Mes išgyvename Mane ir Tave

Lyginti counterfactuals ir contradiction.

Ištirti http://www.philpapers.org bendrai ir paskirose srityse, kuriose rašau straipsnius: vertybės, pagrindimas ir t.t.

Design as an unformalized application of Science - converting a question into an answer - or as an application of technology. Is this a healthy family? Philosophy (klauimai) and Technology (atsakymai), Science and Design, Business and Art. Ar tai šeši atvaizdai?

Tiesa yra melas nes nėra santvarkoje. Visi teiginiai melagingi, nes teiginiai yra modelyje, o modelis nėra tikrovė.

Dirbtuvės: Ar prasminga klausti klausimus? Duomenys: Kodėl klausiame klausimus?

Šachmatų kompiuteris neskiria ar padėtis yra "lengva pergalė" ar "neaiški pergalė" - jis tik vertina "absoliučią persvarą". Ogi žmogui šis skirtumas labai svarbus.

Šachmatų kompiuterio žaidimo savybės gali nurodyti, kaip elgiasi birža ir kaip galima ją "nugalėti".

Compare: Mind (intentionality) and life (interest).

Teiginiai remiasi visa esama žmogaus patirtimi ir ją tiesiog truputį išplečia. Ir tarp žmonių irgi yra priimta ištisa bendra patirtis (common knowledge), kurios pagrindu plėtojami visi nauji teiginiai.

Žmogus mąsto žodžiais ir sakiniais nes jisai mąsto ko tyliau, ko ramiau ir tai yra ko mažiau "triukšmingas" mąstymas. Panašiai su jauduliais, gyvename ko mažiau jaudulingais jauduliais. Užtat labai lengva klaidingai suprasti jausmų ar minčių teoriją jeigu kreipiame dėmesį į triukšmingiausius, kraštutinius reiškinius.

Strateginis planavimas (šachmatuose) - jeigu prasmingas - tai gali palaikyti strateginį planavimą ekonomikoje - pavyzdžiui, Airijoje.

Įvardijimo kalbos pagrindas yra mokymasis, kaip įvairiai geriau išmokstame sąvokas. Dažnai pradedame nuo vieno pavyzdžio; pereiname į kelis pavyzdžius, kuriuos apibendriname; susikuriame pavyzdinį atvejį; ir galimybių lauką; tą lauką išplečiame porūšimis; tą lauką išreiškiame savybėmis; iš tų savybių sudarome apibrėžimą; ir sukuriame išimtis. Tokiais būdais kiekviena sąvoka yra išplėtojama. Galima panašiai pradėti nuo veiksmo, nuo vietovės, nuo žodžio arba ženklo ir t.t.

Laikas gydo žaizdas. Laikas keičia artimumą ir tolimumą - erdvės sąvokas.

Vaizduotė gali iššaukti reiškinius ir juos jautriai išgyvename nes juos lyginame būtent su tyla.

Mąstytojus - žymius filosofus tirti pagal jų klausimus, išsiaiškinimo būdus, bandyti išsakyti jų kertines vertybes, ir jų sandaras. Kaip visa tai susiję?

Adolfs Šilde - latvis antisemitas Antisemitism in Latvia in 1941

Septynerybė? In 1960s psychosemantic studies became popular after Osgood's massive cross-cultural studies using his semantic differential (SD) method that used thousands of nouns and adjective bipolar scales. A specific form of the SD, Projective Semantics method[7] uses only most common and neutral nouns that correspond to the 7 groups (factors) of adjective-scales most consistently found in cross-cultural studies (Evaluation, Potency, Activity as found by Osgood, and Reality, Organization, Complexity, Limitation as found in other studies). In this method, seven groups of bipolar adjective scales corresponded to seven types of nouns so the method was thought to have the object-scale symmetry (OSS) between the scales and nouns for evaluation using these scales. For example, the nouns corresponding to the listed 7 factors would be: Beauty, Power, Motion, Life, Work, Chaos. Beauty was expected to be assessed unequivocally as “very good” on adjectives of Evaluation-related scales, Life as “very real” on Reality-related scales, etc.

Užrašai


Naujausi pakeitimai


Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2017 gegužės 24 d., 13:06
Tweet