笔记 Dievas už poreikių yra nepajudinamas taškas, tuo tarpu poreikių tenkininimas savo atžvilgiu ištisai keičia savastį. Jėzus (Jono 3) - gimę vandeniu (tiesa - ateina iš dangaus į žemę, viena kryptimi, lyja lietus žemyn) ir dvasia (vėju - pučia kur nori, danguje ar žemėje). Likimas (vienakryptiškumas) ir laisva valia (dvikryptiškumas). Niekas nepakilo į dangų, tik Sūnus (dvasios pagrindu?) Pokalbis su Raimundu
Lūkesčiai, įvardijimas, įtampa - nerimas.
Ar veiklos būdai (kaip kas pasidaro) išsako dėžių (aplinkybių) santykį? Įvardijimas veda iš padalinimų (porų - lygčių) į aplinkybes. ženklų savybių trejybės ratas (kas yra - teigiami akstinai)
ženklų savybių sąmoningumo lygmenys (ko trūksta - neigiami akstinai)
Humoras (kaip ir ironija) glaudžiai susijęs su aplinka (su kontekstu). u Ar humoru galėčiau tirti įvardijimą? Trys Dievo vienumai yra žmonių vienumai. Išėjimas už savęs - suvokimo lygmenys
išraiška veda į turinį - Kiparskio laipsnynas - agentas (turinys), kam (?), vieta (išraiška?) Vilniuje
Susapnavau: Ar skaitosi darbas jeigu nieko negamina, o tiesiog skaičiuoja įmonės apimtis, vadinas, išreiškia įmonės galimybę save valdyti? Išgyvenimo apytaka išsako Dievo šokio sandaras, kas glūdi sandarose, iš kurių pasitraukė dvasia, kokia yra savastis. Ar kūnas iš esmės nesuderinamas su dvasia? Ar jį galima suderinti su dvasia? O gal tik dalinai, gal tai amžina kova, amžinos brandos? Ar kūnui iš esmės trūksta lygsvaros, ar tai išreiškia kūno polinkis daugintis? Nikodemas spendžia pagal stebuklus, o gimusysis dvasia gyvena be patirties Kaip ironiją įžvelgti muzikoje?
Lūkesčiai gali būti ketveriopai paneigti (niekuo, kažkuo, didėjančiu laisvumu, mažėjančiu laisvumu) ir dvejopai patvirtinti (viskuo, betkuo). Įtampos vaidmuo
Padalinimai sustato ir išreiškia įtampos išsiskirstymą tarp požiūrių. Šachmatų figūros https://www.actonecostumes.net/chbihanh.html Laipsnynu žmogus išeina už savęs iš savęs, tad į netuščią apimtį (viską, betką, kažką) ir į troškimo papildinį.
Yra pagrindinės trejybės ir toliau jas plėtoja ir išplečia kitomis trejybėmis žmogaus ir Dievo požiūriais. Nesveikoje ironijoje neaišku koks žmogaus santykis su prieštaravimu, neaišku kuris nulybės atvaizdas tai išreiškia. Sveikoje ironijoje aplinkybė nurodo žmogaus santykį su prieštaravimu. Patarlių 30 Dviejų dalykų iš tavęs prašau, neatsisakyk jų suteikti man dar prieš mirtį: 8 atitolink nuo manęs vylių bei melą, ir neduok man nei skurdo, nei turtų, 9 tik suteik kasdienės duonos, kad, būdamas sotus, neišsiginčiau tavęs ir nesakyčiau: „Kas tas VIEŠPATS?“ arba, būdamas skurde, vogčiau ir paniekinčiau savo Dievo vardą. Laipsnynas išsako trejybinį valios santykį (Aš - Tu - Kitas) vieno asmens akimis (Mano - poreikiais arba Tavo - linksniais arba Kito - matematikos įrodymų būdais). Pasakojime atvaizdais Aš atsiskleidžiu ir vėl užsiskleidžiu kaip įtampos židinys. O Tu, paveiktas įtampos balso, išgyveni pasikeitimą, pasakojimo turinį, padalinimą. Dievo požiūris yra joks požiūris. Galime tyrinėti, kaip bendrauti su amžinybėje gyvenančiais, panašiai bendraudami su čia ir dabar gyvenančiais. Teigiami jausmai (įamžintini) ir trys kryptys: Žavesys - nešališkumas, meilė - nepaneigamumas, artimumas - besąlygiškumas. Kaip aštuongubo kelio atmainos veda iš įsisavinimo (vidinių požiūrių) į įamžinimą (teigiamus jausmus)? Aštuongubo kelio atmainos remiasi vertybių ketverybėmis:
Atvaizdų išvedžiojime: Laisvumas - ne vienumas - skiria Tėvą ir Sūnų. Grindžia didėjantį ir mažėjantį laisvumą.
Poreikius suprasti keturiomis terpėmis, be asmens, be Dievo. Jauduliai išreiškia tapatumus. O lūkesčiai juos išsako gėrio kryptimis. O gera valia išreiškia kalbėjimu į gerumą. Iš gero Dievo išplaukia gera dovana (iš vidaus į išorę), o priešingai, geras darbas nurodo gerą žmogų (iš išorės į vidų). Dvejonės išsako Dievo (Tėvo) pasitraukimą, taip kad jisai visai pasitraukia ir lieka pasaulis. Troškimų-netroškimų-atliepimų-pranokimų-atjautų pagrindas yra žmogaus suvokimo keturios terpės (neapibrėžtumas, apibrėžtumas, įsivaizduojamumas, neįsivaizduojamumas) - Dievo išėjimo už savęs keturios pakopos. Ketveriopai iškyla vienumo klausimas:
Nes turi sutapti visose keturiose pakopose tiek asmuo, tiek būklė Gera valia - dviejų vienumui reikalingas gerumas, o jis gali slypėti įvairiose vietose Gera naujiena - tiek Tėvo, tiek Sūnaus išėjimai yra tas pats išėjimas. Gera širdis - nėra jokio išėjimo nes Tėvas ir Sūnus sutampa, nėra vienumo (susivienijimo) nes jau yra viena. Žinojimas yra susigaudymas netroškime, kokios yra širdies ir pasaulio tiesos ir kurią rinktis. Troškimams nereikia žinoti nes troškimai savaime yra pasirinkimas išeiti už savęs. Tad žinojimas išplečia troškimą požiūriais, jų grandinėmis. O troškimu (nežinojimu) išeinama į žinojimą.
Vertybės išlaiko lygsvara, nuoseklumą, tad prieštarauja dieviškam postūmiui, nenuoseklumui. Meilė parodo Dievo ir jo postūmio būtinumą, kad jisai yra santvarkoje ir už savęs išėjęs pilnai, kartu jo nebūtinumą. Aštuongubas kelias atsiremia ne tik į troškimus bet kartu ir į netroškimuose glūdinčius laipsnynus:
Abejonės ir linksniai
Troškimo jausmai ir įrodymai
Koks mano ir Dievo santykis kai esame viena su X ? ir jaučiame atitinkamus jaudulius? ir nusakome atvaizdus? Budizmas
Troškimai grindžia suvokimo lygmenis, taip pat atjautas. Pasakojime įtampos slopintojas įvykdo nieką, nes vieneto pabaiga nepaveikia pasakos turinio, tai lieka atskira, ar palaiko įtampos kūrėją ar židinį, nesvarbu. Įvardijime susitelkiama į kažką, kaip kad Aleksandro derinių taikyme. Pagrindime puoselėjama bendra taisyklė, dėsnis, gairė. Užtikrintumas išreiškia nepajudinamą tašką, sutelktumą, tad savęs suvokimą, juo remiasi įvardijimas, taip pat aplinkybės. Įvardijime ir taip pat aplinkybėse ieškoti reikšmės įgavimo, kaip valios susitelkia dviprasmybe kalboje. Ramybė yra lygties lygsvara, vidus prilygsta išorei, tai grindžia bendrą suovkimą. Meilė peržengia ribą, jos asimetrija grindžia susikalbėjimą. Vidury nakties pagalvojau bene apie Dievo ir žmogaus akis netroškimuose: trejybė atjaučia nulybę, vienybę, dvejybę; dvejybė atjaučia vienybę, nulybę; vienybė atjaučia nulybę ar kažką panašaus. Kaip suprasti? Kaip Aristotelio keturios priežastys paaiškina kodėl ketveriopai: lygmenimis Ar, Koks, Kaip, Kodėl. Pavyzdžiui, kodėl višta perėjo kelią? Galima atsakyti:
Mūsų esminė laisvė yra pripažinti ar nepripažinti kito požiūrį. Kaip asmenys (Dievas, Aš, Tu, Kitas) sieja neapibrėžtumą (aštuonios, septynios, šešios, penkios reikšmės) ir neįsivaizduojamumą? Suvokime pasiekus lygsvarą (tarp suvokiančiojo ir susivokiančiojo per suvoktąjį) yra dviprasmybė. Ir tuomet galima perkelti kampą iš suvokiančiojo (Dievo) į susivokiantįjį (žmogų) arba atvirkščiai. Smurtą grindžia nesutarančių grupių kalba. Smurtas yra sąvokų lygyje. Palyginti su Jėzaus pamokymu pasukti skruostą. Robert C. Culley. Oral Tradition and Biblical Studies. Ketverybės lygmenų neigimas: Požiūris, žvilgsnis, nuostata, vertybė. Gerumas yra vaizduotės vienumo dvasia, tad laisvumo dvasia. Gilinamės, kiekvienas žvelgiame vidun, atsisakome išorinių smulkmenų, kad galėtumėme prieiti prie esmės, ir tai yra mūsų vienybės pagrindas. Dievas išeidamas už savęs į save išskiria keturis asmenis. Žmogus išeidamas iš savęs už savęs surenka keturis asmenis ir juos suvienija Dievu. Visur yra ta pati dvasia. Šviesuolių ratelis Dievo neįsivaizduojamumas išreiškia Dievo brandą, o Dievo neapibrėžtumas išsako, kad tai yra vis tas pats Dievas. Savo tyrimą pradėjau vaizduojamuoju (vaizduotės ribose), ir perėjau (gražiu taikymu) į neįsivaizduojamąjį, ir (visko žinojimu) į apibrėžtumą, galiausiai, abu sudėjus, į neapibrėžtumą. Dievo turėjimas
Trejybės ratas 4 suprastas 1 3 3 1 Šventumas yra atskirtumas, tad tai kas suvokta. Ir tai yra paskyrimas Dievui, pavyzdžiui, žydų tautos arba švento žmogaus. Žmonėms svarbu: Kas Dievas galėtų būti? 3 x 4.
Jėzaus šeši įsakymai - šeši atvaizdai
Cualquiera simple, venga acá. A los faltos de cordura dijo: 5 Venid, comed mi pan, Y bebed del vino que yo he templado. 6 Dejad las simplezas, y vivid; Y andad por el camino de la inteligencia. Da al sabio, y será más sabio: Enseña al justo, y acrecerá su saber. Dvejybė: žinojimas-nežinojimas ir troškimas (o kaip su netroškimu?)
Ir šio trejybės rato atvaizdai yra suvokimo lygmenys. O apytakos sieja atitinkamus suvokimo lygmenis su trejybės ratu. |
UžrašaiNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2022 birželio 29 d., 15:24
|