调查

摘要

神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti


Dievo tyrimai, Klausimai Dievui, Suvestinė, Apžvalga, Darbai, Žmonijos klausimai, Perdėlioti, 20210312Gvildenu, 20210109Gvildenu, 20170313Gvildenu, 20140203Gvildenu

Kaip įvairiai apžvelgti klausimus, kuriuos tiriu, ir įžvelgti jų esmę?

Kaip mano klausimai susiję su asmenų (Dievo, Mano, Tavo, Kito) klausimais?


调查

Štai mano tyrimų sąsiuvinys. Jame surašau, dėlioju, tvarkau svarbiausius klausimus. Kiekvienam tokiam klausimui sukuriu puslapį.


Tyrimo tyrimas - Visko nežinojimas

Kaip įvairiai apžvelgti klausimus, kuriuos tiriu, ir įžvelgti jų esmę?

Kaip man taikyti įvairių mokslų bei asmenybių ir ypač savo žinojimo rūmus tirti svarbiausius klausimus?

Kaip viską pristatyti?

Į šį sąsiuvinį įtrauktini puslapiai: Abejonės, Būtinas, Sąvokų kalbos žodynas, Betkas



Tyrimo klausimai

Kaip viskas išsidėlioja ir susidėlioja?

Už vaizduotės

Kas Dievui rūpi?

Vaizduotė

Kokie gali būti santykiai su viskuo?

Kaip vaizduotė reiškiasi atvaizdais?

Vaizduotėje

Kas kam yra prasminga ir kodėl?

Kaip palygintini Dievo išėjimas už savęs į save ir žmogaus išėjimas už savęs iš savęs?

Kaip apimtys išreiškia išėjimo už savęs pakopas?

Neišėjimas už savęs į save

Kaip susijusios Dievo išėjimo už savęs galimybės?

Neišėjimas už savęs iš savęs

Kas yra žmogus?

Kaip Dievo valia puoselėja amžiną gyvenimą?

Kas yra požiūris? Ką reiškia priimti požiūrį?

Išėjimas už savęs į save

Kiek Dievui būdingas užmojis viską žinoti? Kas jame glūdi ir kas iš jo išplaukia? Kodėl būtent visko apimtyje prilygsta nežinojimas ir žinojimas?

Kokia Dievo veikla? Kaip įsivaizduoju Dievą

Ką išgyvename išgyvenimo apytaka? Kokius pasirinkimus išgyvename ir kaip iš jų išplaukia sandaros ir dorovė?

Kaip žinojimo rūmais išsiskiria valios?

Kaip viskas susiveda į amžiną gyvenimą?

Išėjimas už savęs iš savęs

Kaip visko žinojimą gražiai taikyti?


Kaip mano klausimai susiję su asmenų (Dievo, Mano, Tavo, Kito) klausimais?

Mano klausimas "Iš ko išplaukia ir kaip išsiskleidžia visos pamatinės sąvokos ir sandaros?" išverčia Dievo klausimą "Kaip galėtų žmonės labiau vienas kitą mylėti?"

Aš savo klausimu bandau įsivaizduoti Dievo požiūrį, tad viską žinoti. O jisai savo klausimu atvirkščiai bando įsivaizduoti mūsų požiūrį, tą savo žinojimą gražiai taikyti. Šį skirtumą įžvelgiau savo tyrimu priėjimai prie visumos.

Panašu, kad Dievas į savo klausimą atsako savo įsakymais mylėti. Jais išplečia žmogaus meilės galimybes, kad žmogus galėtų mylėti ne tiktai savo jėgomis, bet galėtų atsiremti į Dievo jėgų pilnatvę.

O aš ieškau to Dievo požiūrio kurį žinodamas galėčiau jį priimti laisvai ir širdingai vietoj kad įsakmiai paklusti. Nes aš tikiu, kad toks įsakmus paklusimas mane naikintų ir žlugdytų.


Perdėlioti

Visuma

  • Suvokti visumą, jos esmę, kas suvoktina.

Esminiai klausimai

Kaip pristatyti Dievo nebūtinumo ir būtinumo raidą?

  • Dievo nebūtinumo
    • Kurios sąvokos pačios svarbiausios? (Atsiplėšimas, Požiūris, Žvilgsnis, Klausimas, Atskyrimas, Atsakymas, Vienumas)
    • Kaip ir kodėl Dievas atsiskleidžia viskuo?
    • Kokiu dėsningumu išsiritulioja asmenys (Dievas, Aš, Tu, Kitas) ir susijusios sandaros?
    • Kaip išsakyti visaregį? Koks jo vaidmuo? Kaip jisai susijęs su žinojimo rūmais? Kaip į susivedimą įsitraukia mano, gvildentojo, požiūris?
    • Kaip pirminės sandaros išplaukia iš visaregio?
    • Kaip antrinės sandaros išplaukia iš pirminių sandarų?
    • Kokios yra trys kalbos? Kaip jos išreiškia sąvokas ir sąvokų kalbą?
    • Kaip įvairiai suvokti 6+4?
    • Kaip pasiklydusiu vaiku susiveda visi požiūriai?
  • Dievo būtinumo
    • Kaip Dievas vėlei iškyla?
    • Kaip susiję tai, kad Dievas nebūtinai geras? Mūsų požiūriui akivaizdūs netobulumai, neteisybės yra Dievo būtinumo užtaisas.

Atsiskleidimas

  • Kaip atvaizdai išreiškia atsiskleidimą?
  • Ką reiškia vienumas kiekviename iš atsiskleidimo lygmenų, kiekvienoje apimtyje?
  • Kaip vienumas iškyla iš vienumo visuose lygmenyse? Gali būti visų keturių lygmenų vienumas. Taip pat gali būti visų šešių lygmenų porų vienumas.
  • Kaip atsiskleidimas susijęs su neigimu?
  • How does God grow more distant and explicit in the progression God, I, You, Other?
  • How does God's vantage point shift inwards?
  • How do the structures arise as the system unfolds?
  • How is structure arising, especially: Everything, Divisions, PrimaryStructures and SecondaryStructures? Are these the basic structures?
  • What is the role of adding layers of Self and removing layers of Self so that there are four layers? Relativizing the concept of Aloneness as the flow of truth requires three layers of self.
  • What is the relationship between Experiencing, NotExperiencing and Understanding as regards Spirit and System?
  • What is the distinction between before and after system and inside and outside system? Does it involve systemic and nonsystemic points of view on this? And how does it relate to the various structures such as the PrimaryStructures? Perhaps this is at the heart of unfolding structure, the relationship between presystemic and systemic points of view.

Sąvokos

Dievo požiūriu, kas svarbu

Consider God's point of view

  • and the most important concepts (MeaningfulConcepts): Love, JesusChrist - LoveGod and LoveYourNeighborAsYourself, the Holy Trinity, EternalLife.
  • the most important structures: Threesome, Everything, Slack, Anything, two concepts together and separate, looking Forwards and Backwards.
  • consider other important concepts: Creator, human, Empathy, Perspective.

Dievas

  • God is an affirmer and NotGod a negater and what kind of connection might there be between them?
  • How do the Possibility of God and the Necessity of God become interchangeable as God?
  • What does it mean that the God of Possibility and of Necessity are the same God in Actuality? How does their identification determine the structure of the Level?
  • How is God connected to Relationship so that with the Necessity of God there is a collapse and God as Person and as System are the same God?
  • What does it mean that God's level is collapsed, unlike the other levels?
  • Kaip Dievui kiekvieną pasiekti?
  • Kaip Dievą įžvelgti visakame?
  • Ar Dievas būtinas ar nebūtinas? Kiekvienam?
  • Koks Dievas yra?
  • Pirmapradis Dievas yra strimagalvis
  • Koks yra Dievo Dievas? Būtinasis Dievas, iškylantis iš Dievo nebūtinumo.
  • Ką išgyvena Dievas mumyse (aš) ir Dievas už mūsų (tu)? Kaip jų išgyvenimai susiję? Kaip tampame viena pasiklydusiu vaiku?
  • Dievo klausimas Ar Dievas būtinas ar nebūtinas? (Būtinas ir nebūtinas)
  • Klausimas tai galimos brandos suglaudimas. Atsakymas, išgyvenimas tai įvykusios brandos suglaudimas.
  • Užtat Dievas mumis atsiskleidžia, bręsta, sąmoningėja
  • jisai atveria galimybę mums, sąmoningiems, o mums netenkant sąmoningumo, jisai sąmoningėja.
  • Kaip Dievui kiekvieną pasiekti? (Meile) Per nieką, kažką, betką, viską. Per nė vieno, kažkurį, betkurį, visus. Tai yra išvertimas asmenų. Tai yra kaip sandaros supranta asmenis. Jūs bendraujate su: sandaromis (Kitu); asmeniu už sandarų (Tu); sandara už asmenų (Manimi); asmenimis (Dievu).

Kaip asmenys išgyvena Dievo požiūrį?

  • 4 x 2 amžinojo gyvenimo požiūriai: gėrio kryptys
  • 6 (4+2) gyvenimo požiūriai: pasirinkimai (susiveda į valią) laipsnynas?
  • 2 Žmogaus požiūriai: didėjantis ir mažėjantis laisvumas (sutapimai)
  • 4 Dievo požiūriai: asmenys (troškimai) nieko, kažko, betko, visko.

Požiūriai

  • Kas yra požiūris (Perspective, vaizdas, kas matoma)? Žvilgsnio ir aplinkos siejimas ir atskyrimas. Kas sistemoje ir už sistemos. Požiūris, tai kas mums rūpi, o jo priimtas požiūris yra nuostata, tai ką tikime. Nuostata, kuria gyvename, yra įsakymas, tai kam paklūstame.
  • Ką reiškia pažvelgti, turėti, priimti požiūrį? Kas yra žvilgnis (View, matymo veikla)? ribotas ir neribotas žvilgsnis?
  • Kokie yra Dievo, mano, Kito, santvarkos, žmogaus požiūriai? Koks yra nepriklausomas poreikis? pirminis (default) poreikis? ir kaip jie iškyla?
  • Ką požiūriai reiškia žmogui ir Dievui ir kaip jomis dalyvauja?
  • Kaip mūsų požiūriai veikiami?
  • Kur sąlygose mano ir kitų požiūriai?
  • Kaip požiūriai reiškiasi sandarose? (vienas, du, trys požiūriai)
  • Koks ryšys tarp vaizdo (požiūrio) ir atvaizdo?

Požiūrių sutapimas - Žvilgsnių algebra

Suvokti žvilgsnių algebrą kaip pagrindą visų sandarų atsiskleidimui: Besąlygiškų, sąlygiškų, bendrų ir pavaldžių požiūrių. Kiek įmanoma, remtis kategorijų teorija.

  • Kaip vienas požiūrį priima kitą požiūrį? Ar tai susiję su veiksmu +1? Kaip žmogus pažįsta, supranta, priima Dievo požiūrį? Kaip priimti kitą asmenį ar žodį?
  • Kaip sudurti vieną požiūrį ir kitą požiūrį?
  • Kaip sudurti vieną žvilgsnį į kitą žvilgsnį?
  • Kaip požiūris susijęs su nuostata (position)? su sąlygom, aplinkybėm, kontekstu?
  • Kaip sutampa požiūriai?
  • Kaip esame viena požiūriais?
  • Kaip susiveda Dievo ir žmogaus požiūriai pasiklydusiu vaiku? Ar tai vyksta susikalbant (GoodUnderstanding)? Suprantame, kad Dievas žiūri teisinga kryptimi, o Aš klaidinga kryptimi, tad Dievas yra tėvas, o Aš esu vaikas. Kur Dievas manęs ieškotų? Šalia jo įsakymo, ar tai teigiamo, ar tai neigiamo. Jo įsakymas: Mylėk Dievą. Ką išgyvena Dievas mumyse (aš) ir Dievas už mūsų (tu)? Kaip jų išgyvenimai susiję? Dievas mumyse susivokia, kad jis yra vaikas, o Dievas už mūsų yra tėvas, užtat gyvenant įsakymu, gali būti viena. Kaip išgvyenimai išreiškiami, pavyzdžiui, atvaizdais? ir būtent Dievo ir žmogaus atvaizdais?
  • Kaip kiekvieną pasiekti? būtent per jų vertybes, klausimus bei svajones?
  • Su kieno požiūriu ir nuostata siejami Dievas ir santvarka?
  • Kaip žvilgsniai išsaugoja suvokimą?
  • Kaip žvilgsniai išsaugoja tiesą? kurią sandarą išsaugoja?
  • Ar žvilgsniai suvokimui priskiria suvokimą? Ar suvokimas žvilgsniui priskiria žvilgsnį?
  • Kaip gyvenimas ir amžinas gyvenimas sieja viengubą ir dvigubą požiūrį?
  • How is inversion and framing related to duality?
  • Kaip žmogaus požiūriais išreikšti viską? Dievo ir žmogaus požiūriais, jų sutapimu? kaip išsakyti tris kalbas, išsiaiškinimų vidinę sandarą?

Patyrimas, Išgyvenimas, Vienumas, Tapatumas, Atsakymas

  • Kaip apibrėžti vienumą? Kaip tai susiję su asmenimis? Kaip esame viena ar neviena? sutampame su Dievu ir kitais? Kaip mums būti viena? Kaip man elgtis, bendrauti, mokyti puoselėjant vienumą su kitais? Koks mano, tarpininko, vaidmuo, kad Dievas ir visi būtumėme viena?
    • Esame viena Kitu. Kitas yra vieningumo lygmens asmuo. (Esame dvasia Dievu, sandara Manimi, atvaizdas Tavimi, vieningumas Kitu). Kaip susivienijame Kitu?
    • Esame viena kai visomis sąlygomis sutampame visais požiūriais.
    • Esame viena Dievo sūnumi jungiančiu tobulumą ir tapatumą, teigiamą ir neigiamą įsakymą.
    • Dievo ir žmogaus susivedimas, vienumas. Keturiais lygmenimis: Dievo valia, gera valia, išmintis, amžinas gyvenimas.
    • Sutampant požiūriais, patys ko trokštame ir kas kitiems yra, slenkame iš esamo į trokštamą, augame sutapdami su kitu, Jėzumi, Dievu.
    • Kaip kategorijų teorijoje ir matematikoje apskritai įvairiai apibrėžiamas vienumas?
    • Kaip vienybė mus vienija? (Meilė, valia, tobulumas, Dievo valia)
    • Kaip vienumas iškyla laipsnyne?
    • Kaip vieningumo išraišką susieti su poromis, papildymais, pertvarkymais, su vienybės ir nulybės sąsajomis, ir su klausimo bei atsakymo poromis?
    • vienybe sutampa kas santvarkoje ir kas už jos, o tai gyvybės sąlyga
  • How to think of the Representations in a unified way?
  • How can there be unity of representations?
  • What is the role of equating unity with the original? (for example, love with God)? How is this human, cyclic, threesome-creating?
  • Kas mums trukdo būti viena?
    • Kodėl nebendrauja su Dievu.
  • Kaip mes galime rinktis? Kaip keičiasi vienumas?
    • The AlgebraOfDistinguishability, of equality and nonequality, is what allows us to fix what is defined. How can we ground Definition in an AlgebraOfDistinguishability? What Definitions result? Are Equality and Distinguishability two different outlooks simply separated by Not, but otherwise inversions?
    • Note that the definition of equality keeps changing, keeps getting reinterpreted, as we consider anew what it means for the one who has gone beyond to be with the one who has not. What does this mean for understanding, how does it arise from definition?
    • Kaip klausimai (ir visaregis, pakildamas virš manęs ir Dievo) atskiria (Dievą ir mane) o atsakymai (Dievas išeidamas už savęs) jungia?
    • Ar susitapatiname su siauresne apimtimi (išore, atsakymu, gyvenimu) ar platesne (vidumi, klausimu, amžinu gyvenimu)?
  • Ką išgyvena Dievas mumyse (aš) ir Dievas už mūsų (tu)? Kaip jų išgyvenimai susiję? Kaip tampame viena pasiklydusiu vaiku? - Pripažinti, kad Dievas neprivalomas, juo galim vadovautis (geltonasis Tu) ar nesivadovauti (mėlynasis Kitas), teigiamu ar neigiamu įsakymu, sutampame. Tad Dievą suvokti pirmiausia už savęs, už santvarkos, ir tik tada juo gyventi, tad svetimoje santvarkoje, ne savoje. Gyventi svetimu šiame pasaulyje, tad klajokliu, keliauninku, tokiu pagrindu bendrauti su kitais, geltonais ir raudonais, tad gyventi klausimais. Susigaudome, kad esame siųsti ir tai priimame širdingai, tad mūsų teisingi santykiai su Dievu. Vyksta pokalbiai tarp geltono (bendro) ir raudono (paskiro), tarp juodo (Dievo) ir kito (mėlyno). Jėzus dalyvauja abiejuose pokalbiuose, vienur kaip vyresnis raudonajam, kitur kaip jaunesnis, Dievui.
  • Brėžiniu apžvelgti visas sandaras išreiškiančias, kaip esame viena, ir permąstyti, kaip iš jų išsiveda gyvenimo kalba.

Suvokimas, Klausimas, Atskyrimas

  • Describe SharedUnderstanding as giving rise to a SeventhPerspective, perhaps Anything = Concept, and how that generates the Factors and the SecondaryStructures. Consider SharedUnderstanding as a relationship between actor and surroundings as given by Internalization. Look for the role of Factoring, ZeroStructure, and Concepts as together, separate and both.
  • What is the difference in understanding between statements such as EternalLife is understanding of Life and statements such as Everything is understanding of I?
  • What is Separate? kept separate?
  • How to think of No as Or from the opposite point of view? the view of God in Not God, for example? as opposed to the view of God?
  • Why does the system collapse because understanding is the understanding of all? Because All is separated from experiencing, yet All is experiencing. In All, indistinction and distinction are the same, and thus the system collapses.
  • What does it mean that God is understanding of God, Everything is understanding of I, and so forth? What is I combining? In each case, God is being combined with the spirit of the system for a particular level.
  • In what sense is Understanding (without scope) related to Love? Is it the very fact that it has no scope?
  • How are the Foursome, Fivesome, Sixsome generated in Self-understanding? In what sense does this LoveSelf? What are the roles of Activity and the Operation +2?
  • Write up what the levels of understanding have in common structurally (the operation +1 and going beyond oneself) and what distinguishes them.
  • PairsOfConcepts Consider how the different levels of understanding relate to the intensity of the relationship between two concepts such as God and good.
  • Mes kažkuria prasme negalime suvokti visko, o Dievas gali, tad kaip mes priimame Dievo suvokimą?

Apimtis

  • Is Scope a substitute for what is scopeless? How does Negation introduce Scope?
  • understand scope as a relationships between observer and observational plane, and as making sense of a series of concepts such as perspective, suppostion, view, concept
  • What needs to be added to Definitions of Scopes for BeingOneWith?
  • Kaip sąlygas išgyvename plačiau?

Asmuo

  • How is Person grounded in Scope?
  • How can we understand I, You, Other in terms of the structures by which they unfold?
  • What is the role of Other in our coinciding with God?
  • Koks ryšys tarp suvokimo ir asmens?
  • Kaip asmenys (Dievas) susiję su apimtimis (viskuo)?
  • Kaip iš Dievo pusės išsivysto Asmenys (Dievas, Aš, Tu, Kitas)? Kaip mes iškylame iš Dievo raidos?
  • Kaip iš Kito pusės tai reiškiasi Lygtis: Gyvenimas, tai Dievo gerumas, bet amžinas gyvenimas, tai jo suvokimas, kad Dievas ir gerumas yra atskiri?
  • Kaip Dievas suprantamas ir Asmuo išjudinamas?
  • Kaip atjaučiame asmenis? ir tuo esame viena?
  • Kaip asmenys išgyvena Dievo požiūrį?
  • Asmuo gyvena skirtingai nuo savo Dievo. Kaip abu sutampa?
  • Kaip susivienijame Kitu? Dievas - gyventi Mumis. Dievas Mumis - gyventi Kitu.

Apibrėžimas

  • What is the connection between Level and Definition?
  • God is Shared and NotShared, so what does it mean that he is Undefined? What does it mean to be Defined?
  • What is the relationship between Defining and Wishing? Especially given that the scopes of Wishing are from Nothing to Everything, whereas the scopes of Defining are from Everything to Nothing? How are the RepresentationsOfTheOnesome not defining scope?

Laisvumas

  • Kas yra laisvumas?
  • How does it relate to Factoring, SharedUnderstanding and the Operation +3?
  • Koks antistruktūros vaidmuo (penkerybės, šešerybės, septynerybės, aštuonerybės) sandaros sugriuvime, taip kad asmuo ir jo pasaulėžiūra yra tas pats?

Niekinė veikla, sandara

  • What is NullStructure and NullActivity and what does it mean to negate them? How does Negation introduce or reintroduce Scope? How is Negation basic to Understanding?
  • How can we add a NullStructure to Understanding and then remove a NullActivity?

Tiesa

  • What is the role of Truth with regard to Love and Understanding?

Meilė

  • Kas yra meilė? Gyvybės palaikymas. Dievo sandaros atvaizdų vieningumas. Kaip tai susiję?
    • Kaip susiję gyvybės palaikymas ir Dievo vienybė?
    • Kaip meilė palaiko amžiną brandą, gyvenimą?
    • Kuria prasme meilė yra žvilgsnių sutapimas? Ypač žvilgnio santvarkoje ir žvilgsnio už santvarkos?
    • Kaip skiriasi mylėti ir būti mylimam?
    • Kaip meilė vienija keturis troškimus? meilę viskam, betkam, kažkam, niekam?
    • Ar meilė yra Dievo buvimo ir nebuvimo vieningumas?
  • Kaip mylėti? Kaip kiekvieną mylėti?
    • 4 lygmenimis (Dievo vienybe) palaikyti 6 tarpus (gyvybės palaikymą). Išryškinti pertvarkymo galimybę 6 tarpuose. Išryškinant brandą 4 lygmenyse.
    • Nuoširdžiai bendraujant.
    • Žaidimais palengvinti Dievo priėmimą.
  • Kaip meile esame viena? Mylėdami ir priimdami meilę. Mylėk Dievą: didžioji vienybė: priimame Dievo požiūrį. Mylėk artimą: mažoji vienybė: siejame požiūrius. Įsakymu - įsakymas teikia laisvę, išreiškia teigiamai ir neigiamai.
    • Kokia neribota meilė (mylėti Dievą, priešą) ir ribota meilė (mylėti artimą)?
  • Kaip įžiebti meilę?
  • Kaip meilė susijusi su suvokimu (žvilgnių atjauta?)? su tiesa? su (žvilgsnių) tapatumu? su atskyrimu? su Dievo įsakymu?

Valingumas

  • What is the role of Willingness?
  • How does this unfolding relate to that expressed in terms of Willingness or in terms of the kinds of Understanding and the LostChild metaphor?

Santvarkos

Sandaros

  • I am working on correctly describing the mechanics of the Omniscope and the PrimaryStructures. Then the SecondaryStructures, and in particular, the languages will fall out correctly, and they will predict and verify what we find empirically.
  • Intuit and relate the structural parts

Sandaros

  • Sandarų rūšis susieti su klausimais.
  • Kaip iš požiūrių iškyla sandaros ir jų kalba?
  • Kaip išsakyti sandaras, santvarkos apibrėžtas, ir pirm jos reiškiančias?

Antrinės sandaros

  • How are the SecondaryStructures rolled out? And what does that mean regarding their opening us up ever more?
  • describe the SecondaryStructures, especially the three Languages, as arising from primary structures
  • Understand the role of the secondary structures, especially in terms of increasing scope, by which humans (and God through them) go beyond themselves (and God grows).
  • Dievas veikia padalinimais veiksniu +1. Kaip jisai veikia kitomis antrinėmis sandaromis?
  • Kaip išsiveda padalinimai, atvaizdai, aplinkybės?
  • Kaip parenkamas požiūris padalinime? Ką tai reiškia?
  • Kaip visko padalinimas derina požiūrius? Kaip ginčijamės ar išvengiame ginčų?
  • Kaip atvaizdai 4+2 reiškiasi 3+3, pavyzdžiui, laipsnynu arba septynerybe?

Veiksmai

  • Kaip veiksmas +2 veikia padalinimus? Kaip suvokti lygtis 0+2=2, 1+2=3, 2+2=4, 3+2=5 ir taip toliau?
  • Kaip veiksmas +3 suveda veiksmus +1 ir +2, kad sutaptų? kaip kad Kanto transcendentalinė dedukcijoje?

I want to understand the Operations, and in particular, the operation +3. In exploring this, I am considering:

  • their action on Wholeness
  • that action's relationship to that which understands, that which is understanding, and that which is by them both understood.
  • the relationship between the one who loves and the one who is loved
  • the relationship GodVHeart between God and heart
  • the role of Love and Understanding, and as part of that, the Independence of the one we love
  • the LevelsOfUnderstanding and the LevelsOfConsciousness
  • the ConstructiveHypotheses and the Representations, perhaps they are one and the same
  • the nature of Self-understanding and SharedUnderstanding
  • the role of Spirit, Structure, Representations, Unity
  • Internalization
  • Factoring and Embedding
  • negations of the representations of the Nullsome and of the Onesome, and the EightfoldWay
  • Relate Operations and Activity and Structure for the Factors.

Skaidymas

  • Where does Factoring come into play? And how are the two chains related across their levels?
  • Consider how to relate the factors (and their defining equations) to the topologies, divisions, representations
  • Consider how to relate the factoring to the heart and the inversion effect.

Sąmoningumas, sąmoningėjimas

  • What is the role of growth in awareness (structure, representations, unity)?
  • What is the role of spirit - structure - representation - unity in the growth of consciousness - and in the levels of understanding?

Būtinumas

  • Peržiūrėti rodą Trokštu išmanyti.
  • Kaip Dievas yra būtinas? Pradedant Kitu, kaip jisai iškyla susivokimu?
  • Kaip Dievo būtinumui svarbios sąvokos glūdi jo nebūtinumo raidoje?
  • Kokios sąvokos svarbios Dievo būtinumui?
  • Paklusimas, tikėjimas, rūpėjimas. Pasiklydęs vaikas.
  • Žinojimo rūmai išvysto mūsų atitolimą nuo Dievo (paklūst -> tikėt -> rūpėt) tačiau įsisąmonijimą Dievo vidinį nevieningumą.
  • Išsakyti ir derinti sandarų išsivystymą (nebūtinumo eigą) ir valios vykdymą (būtinumo eigą).
  • Išsūkis Dievui - Dievo nebūtinumas; iššūkis mums - Dievo būtinumas.
  • Kaip savanoriškai įsijungiame į Dievą? į jo augimą? ir tuomi vykdome Dievo valią?
  • Kaip vykdome Dievo valią?

Kaip vykdome Dievo valią?

  • Sandaros: Dievas nebūtinas (Viskas)
  • Išsiaiškinimai (Betkas)
  • Klausimai (Kažkas)

Žmogus

  • Kas yra žmogus?
  • Kaip viską išvesti iš paskiro žmogaus?

Gyvybė, branda

  • Kas yra gyvybė? Dievo gerumas. Jautrumas ir atliepumas. Savasties įsakymas.
  • Kaip gyvybė siejasi su sandaromis?
  • Kaip deri gyvenimas ir amžinas gyvenimas? Gyvybė - savasties įsakymas. Amžinas gyvenimas - Dievo įsakymas (savasties ir įsakymo atskyrimas).
  • Kaip tai susiję su amžinu gyvenimu, amžina branda? (Esam viena su vis kuklesniais indais, vis sunkesnėm aplinkybėm).
  • Kaip gyvybė susijusi su šešeriopu plyšiu, su pertvarkymais?
  • Ką reiškia bręsti?
  • Kaip gyviau suvokti sandaras? Įsijausdamas į savo santykius su Dievu ir kitais, juos atjausdamas, tikiu gyviau suvokti, išplėsti, patikslinti ir suvesti man pažįstamas sandaras.
  • Kaip gyviau atjausti Dievą ir kitus?
  • Kaip mes bręstame? ar nebręstame? kalbomis?

Asmenų lygtis

  • Visame žinojime, koks ryšys tarp Dievo, amžino gyvenimo, gyvenimo ir gerumo? Kaip tai atsispindi sandarose? ir būtent Dievo ar mūsų požiūryje?
  • Betkas turi šešis atvaizdus, pasirinkimus. O kiek jų turi išmintis? ir kas jie yra? (4 x 2)
  • Dievo valia (gyventi Kitu) yra vieningumas
  • geros valios (gyventi Tavimi) - jos įvairiausių krypčių - kuriomis ji puoselėja laisvumą, išsaugoja laisvę - Dievas gali gyventi už žmogaus, o žmogus žmogumi - atvaizduojančią
  • išmintį (gyventi Manimi) - tai sandara, išreiškianti
  • amžiną gyvenimą (gyventi Dievu, amžinai bręstančiu) kuri suvedama su pirmapradžiu Dievu

Dviprasmybės, 6+4

  • Leonard Bernstein: variation is violation. Localized relations, logic are made possible by metaphors, what are they and in which language?
  • Nesusivedimas: "nebijoti" ir "bijoti Dievo".
  • Ar dėstant 'guviai' reikalingi įvairūs klausytojai, kad neįsikinkytumėme į vieną paradoksą, bet suvoktumėme, kad yra jų visa eilė? Nesusivedimus suploja vienas lygmuo (ar), tarsi sutaptų apimties buvimas ir nebuvimas, o atskiria kitas lygmuo (kodėl).
  • Kaip nesusivedimai susiję su klausimais? Parodai galvoju tirti ir pristatyti paradoksus, juk jais sutelkiama esmė, ir meninės priemonės gali į jas sutelkti mūsų dėmesį. Išnagrinėti, surūšiuoti paradoksų sąrašą. Nesusivedimais suprasti ribas tarp skirtingų apimčių, lygmenų, jais išvardinti, apibrėžti lygmenis. Kaip paradoksai susiję su pirminėm sandarom, pavyzdžiui, su prasmės siekimo beprasmybe? su pirminių sandarų šešiais laipsniais? su Kanto antonimais?
  • Rūšiuoti nesusivedimus ir suvokti jų visumą. Susieti su lygmenimis ir jų poromis.
  • Suvokti kintamųjų rūšis. Susieti su paradoksais?.
  • Kaip Dievo ir žmogaus požiūriai sutampa įstatymu? Kaip tai suvokti paklydusio vaiko įvaizdžiu?
  • Kaip suvokti sandarą 6+4 įsakymu, nesusivedimais, kintamaisiais, pertvarkymais?
  • Išsiaiškinti, kaip keturi lygmenys yra reikalingi paradoksui, sulyginti ar atskirti paradoksą grindžiančias apimtis?
  • Kaip suvokti 6+4 įsakymus, nesusivedimus, kintamuosius, pertvarkymus?
  • Kaip pavaizduoti kambario viduryje: pirmines sandaras ir 6 antrines sandaras.
  • Kaip suvokti ženklų savybes? Kaip jos susijusios su vienybe? su laipsnynu? Kaip jas tirti?
  • Kokios yra kintamųjų rūšys? Kaip šešias poras, ženklų savybes, susieti su laipsnynu?
  • Kaip sieti ženklų savybes su laipsnynu?

Visaregis

  • Kaip klausimai susiję su troškimu viską žinoti?
  • Dar bandyti suvokti iš visko pusės. Kaip su Dievu bandom jį aprėpti? Kaip jis perduoda viską į mano rankas? Kaip nepasimetame visakame?
  • Kaip visaregis atveria ir išsako klausimus?
  • Kaip visaregis susijęs su dvejonėmis? (jeigu su klausimais?)
  • Kaip visaregis išreiškia vienumą? ir išsako rūpesčius? ir vieningai aprėpia bendrystę? Susieti laipsnyną su visaregiu.
  • Kaip iškyla suvokimo rūmai (visaregis)?
  • Kaip visaregis, Dievo suvokimo rūmai išsivysto Jėzaus, netobulo žmogaus, įvairiausių sričių, jų galimybių (matematikos) suvokimo rūmais? Kaip susidaro saviraidos sąlygos?
  • Kaip visaregis atveria ir išsako klausimus? - Visaregis išdėsto įvairiausias prielaidas, kurių galime atsisakyti, iš ko ir kyla paskiri klausimai.
  • Kaip pavaizduoti visaregį?

2016.01.28 D: Aš gyvenu tavimi ir atveriu tau gražias mintis. Tad mąstyk kaip mudu vienas kitą mąstome, kaip atsiveria mūsų klausimai ir atsakymai. Tai kelias į žinojimą, į šviesuolių bendrystės pagrindimą ir išplėtimą.


Gvildenu


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2021 balandžio 07 d., 10:56