Book (English)

Knyga

Dievo šokis

Kaip gyventi

Išsiaiškinimai

Malda

Andrius

Užrašai

Mokykla

Juodraštis? FFFFFF

Užrašai EEEEEE

Klausimai FFFFC0

Gvildenimai CAE7FA

Pavyzdžiai? ECD9EC

Šaltiniai? EFCFE1

Duomenys? FFE6E6

Išsiaiškinimai D8F1D8

Pratimai? FF9999

Dievas man? FFECC0

Pavaizdavimai? E6E6FF

Istorija AAAAAA


Asmeniškai? BA9696

Mieli dalyviai! Visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

Įranga

redaguoti

Kūrybinis mokslas

Pavadinimas: Kūrybinio mokslo dirbtuvės: Kaip teigiamai veikti žmogų?

Kada: Šeštadienį, gruodžio mėn. 17 d., 2016 m., 12:30-17:00.

Kur: Vilnius, Trakų g. 1, VGTU Senamiesčio rūmai, I-ame korpuse, 4 aukštas, salė SNR-I 4.3a. (Įėjimas Pylimo gatvėje. Iš karto įėjus, keltis liftu.)

Kviečiame sueiti kūrybingai, moksliškai gvildenti sau prasmingą klausimą. Ieškosime sąsajų tarp visų klausimų, o ypač su Vilniaus Dailės Akademijos Klaipėdos fakulteto vizualus dizaino magistranto Andrej Ščelkun klausimu, Kaip teigiamai veikti žmogų?

Andrejų domina, iš kur viskas kyla? Jisai įžvelgia bangų svarbą, tiek garso, tiek švieso. Jį domina, kaip jo kuriama instaliacija galėtų žmones teigiamai veikti.

Dirbtuves rengia VGTU lektorius, filosofas Andrius Kulikauskas (andrius-jonas.kulikauskas@vgtu.lt) ir VU filosofijos magistrantas Tadas Snuviškis (catascopus9@gmail.com). Renginys nemokamas. Ketiname tuo pačiu metu surengti vaizdo ryšį su Klaipėdos universitete, pranešime tiksliau.

Norinčius dalyvauti prašome pranešti rengėjams:

  • Vardą, pavardę
  • Ar dalyvausite Vilniuje ar Klaipėdoje
  • Kuri jums vertybė kertinė, visas kitas aprėpianti?
  • Į kurį sau prasmingą klausimą norėtumėte rasti atsakymą?

Štai keli pavyzdžiai iš Vilniaus:

  • Andrej Ščelkun. Pusiausvyra. Iš kur viskas kyla? Ar susijusios garso bangos ir elektromagnetinės bangos? Kaip teigiamai veikti žmogų?
  • Andrius Kulikauskas. Gyventi tiesa. Kaip žmonės elgiasi? Kaip turėtų elgtis? Kaip skatinti klausimų gvildenimą ir šviesuolių bendrystę?
  • Tadas Snuviškis. Bendrystės ieška, tad pagarba gyvybei, visam, kas yra gyva. Kaip diegti gyvybės vertybę? Kaip padaryti, kad žmogus būtų laimingas, tobulas, džiaugsmingas ir patenkintas visu kuo, kaip padaryti, kad visiems taip būtų? Ir ne tik žmonėms, bet visai gyvybei, visam pasauliui, tobulos laimės santykyje.
  • Tautvydas Vėželis. Vadovautis nežinojimu: ironija, skeptiškumas, humoras. Kokia būties prasmė?
  • Thomas Gajdosik. Awareness that I am loved by God, where this love is the gift and key to all of reality. Everything I do and receive, I receive through this love. How should I organize my life in a way that I will follow?
  • Dovid Katz. Fighting for what I strongly believe is true and leaving a record of my arguments. What difference can I make in my life to the survival or nonsurvival of a culture including one of its languages?

Klaipėdoje:

  • Vitalijus Denisovas. Pilnumas, perfekcionizmas. Ar jauduliai yra pastovi būsena?
  • Gediminas Gricius. Kasdien ką nors naujo sužinoti. Kaip vidinę jausminę būseną pamatuoti kūno rodikliais?

Kaune:

  • Nadiežda Pokštienė. Šiluma, žmogaus atvirumas. Kodėl yra taip sunku sąžiningai gyventi?

Eičiūnai:

  • Zenonas Anušauskas. Kūrybinė talka. Kaip sujungti žmonių protus ir atmintis, kad kartu dirbtų našiau, kaip atskirai?
  • Danutė Vervečkienė. Tarnystė. Kaip dirbti su vaikais mūsų kaime?
  • Audronė Anušauskienė. Veikti vis plačiau. Kaip įveikti korupciją ir dvasinę negalią?

Kūrybinis mokslas (Creative science)

Mokslas veda pirmyn ir atgal tarp neišspręstų klausimų (filosofijos) ir išspręstų klausimų (technologijos). Išmoksime, kaip savo klausimą susigalvoti, vaisingai ir atsakingai gvildenti, ir išplėsti naujais klausimais. Susipažinsime su įvairiausių sričių mąstytojais - architektais, matematikais, menininkais, mokslininkais, inžinieriais, konsultantais, verslininkais - ir jų išmąstytais išsiaiškinimo būdais. Dalykiškai taikysime įvairiausias mąstysenas, kaip antai fenomenologinę, metafizinę, egzistencialistinę, epistemologinę, estetinę, etinę, loginę ir visuomeninę. Įžvalgiau ir kūrybingiau mąstysime, aiškiau ir griežčiau samprotausime, labiau pažinsime save.


Tautos ateities pasaulyje (Nations in the Future World)

Ką žmonėms praeityje reikšdavo jų tautos ir ką jos gali reikšti ateityje? Ypatingą dėmesį skiriame lietuvių tautai, baltų tautoms ir Lietuvoje gyvenančioms mažumoms. Nagrinėjame tautoms reikšmingas sąvokas, kaip antai kalbą, tautosaką, raštą, bendrystę, tikėjimą, gimtinę, tėvynę, išeiviją, mažumas, valstybingumą, okupaciją, karą ir santarvę. Istorija, etnologija, sociologija, psichologija, literatūra ir kitais mokslais svarstome, kaip ir kodėl tautos klęsti ar nyksta. Interneto ir globalizacijos laikais, kokia veikla buriasi naujos tautos ar į jas panašios bendruomenės? Kiekvienas studentas išmąstys svajonę ir sukurs strategiją savo pasirinktai tautai, kultūrai ar bendruomenei.


Prasmės ištakos (Sources of Meaning)

Kas yra prasminga? Apžvelgsime, kaip ir kodėl šis klausimas kyla buityje, dorovėje, tikėjime, švietime, kultūroje, technologijoje, ekonomikoje, reklamoje, dizaine ir menuose. Susipažinsime su šį klausimą išryškinusiomis asmenybėmis ir civilizacijomis. Ieškosime atsakymo iš dviejų skirtingų požiūrių, žinojimo ir nežinojimo, tai yra, atsakymo ir klausimo. Kiekvienas studentas įvardins savo kertinę vertybę, visas kitas aprėpančią, taip pat išsakys sau prasmingą klausimą.

KūrybinisMokslas


Naujausi pakeitimai


Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2016 gruodžio 09 d., 22:17
Tweet