调查

Bendrystė

Andrius

Įvadas E9F5FC

Juodraštis? FFFFFF

Užrašai FCFCFC

Klausimai FFFFC0

Gvildenimai CAE7FA

Pavyzdžiai? F6EEF6

Šaltiniai? EFCFE1

Duomenys? FFE6E6

Išsiaiškinimai D8F1D8

Pratimai? FF9999

Dievas man? FFECC0

Pavaizdavimai? E6E6FF

Istorija AAAAAA

Asmeniškai? BA9696

Mieli dalyviai! Visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

Įranga

redaguoti

Išmokti naujų mankštų:

Lower Abs

Reverse push ups

Heel raises (calves)

Bėgimas

600 m, Vingio parke

  • 2016-02-25 2:43

Akims

  • 1. Patogiai atsisėskite prieš langą ir 5 sekundes pažiūrėkite į tolį.
  • 2. Stipriai užmerkite ir atmerkite akis. Kartokite 6 kartus.
  • 3. Nesukdami galvos pažiūrėkite į viršų–į apačią, į kairę–dešinę. Kartokite 6 kartus.
  • 4. Nesukdami galvos sukite akis ratu. Kartokite 6 kartus į vieną pusę, paskui į kitą.
  • 5. Užsimerkite. Judinkite akis į viršų–apačią, į kairę–dešinę. Kartokite 6 kartus.
  • 6. Užsimerkę sukite akis ratu. Į kiekvieną pusę kartokite 6 kartus.
  • 7. Greitai mirksėkite.
  • 8. Žiūrėkite į tolį 3 sek., paskui iškelkite pirštą prieš save 30 cm atstumu nuo akių ir žiūrėkite į piršto galiuką 5 sek. Nuleiskite ranką, vėl žiūrėkite į tolį 3sek. Po to vėl žiūrėkite į piršto galiuką. Kartokite 6 kartus.
  • 9. Užsimerkite ir sukamaisiais judesiais švelniai masažuokite akis pirštu 1min.
  • 10. Užsimerkite ir švelniai paspauskite akis pirštais. Kartokite 6 kartus.

Mankšta


Naujausi pakeitimai


Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2018 birželio 01 d., 13:48