- Gvildenu, Išsivystymas, Suvestinė
- Dievo tyrimai, Asmenų tyrimai
- Apytakos, Tyrimas, Klausimas, Atsakymas, Trys protai, Trejybės, Ketverybės,
Kaip apžvelgti viską?
Apžvelgti visumą
Permąstyti tyrimus
- Palyginti, ką tyrimas reiškia Dievui, jo moksluose, ir žmogui, jo netroškimuose.
Viską aprėpti meilės mokslu
- Kaip meilės mokslas ir aštuongubas kelias apima visus kitus mokslus ir netroškimus, tad viską?
Sieti mokslus ir netroškimus
- Kaip netroškimas glūdi atitinkamoje apytakoje, pirm santvarkos, 4+4 raiškose?
- Suvokti, kaip trejybės ir ketverybės grindžia tyrimą.
- Kaip trejybės atvaizdai reiškiasi netroškimuose ir juos sieja su atitinkamomis apytakomis?
Suprasti sąmoningumo ir suvokimo lygmenų vaidmenį
- Koks sąmoningumo vaidmuo apytakose ir netroškimuose?
Surūšiuoti
Pagrindinis tyrimas
- Ką Dievo ir žmogaus tyrimų santykiai nusako apie apytakas ir netroškimus?
- Kaip apytakos ir netroškimai sieja Dievo ir žmogaus tyrimus?
- Palyginti kaip apytakos ir netroškimai apibrėžia asmenų Dievo savybes (amžino gyvenimo stulpelį).
Papildomai
- Rodyklėje sudėlioti svarbiausių sąvokų puslapius.
- Gvildenu Sudėlioti svarbiausių puslapių klausimus.
Žmogaus požiūris į suvokimo lygmenis
- Kaip žmogaus požiūris į suvokimo lygmenenį susijęs su atitinkama apytaka?
Suvokimo lygmenys ir terpės
- 4 terpės nusako santykį tarp Dievo ir žmogaus, jų santykio atžvilgiu. O 3 reikšmės (ištakos, akistata, darna) išsako Dievo kampu, Dievo ir jo galimybių atžvilgiu. Palyginti šituos du kampus. Kaip jie susiję su 6 terpių poromis? Ar yra daugiau kampų?
- Ar yra ryšys tarp keturių suvokimo lygmenų ir keturių terpių: neapibrėžtumo, apibrėžtumo, įsivaizduojamumo ir neįsivaizduojamumo?
Dievo ir žmogaus santykis
- Koks mano ir Dievo santykis kai esame viena su X ? ir jaučiame atitinkamus jaudulius? ir nusakome atvaizdus?
Koks ryšys tarp ... ?
- (mūsų) Dievo savybių: amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas
- troškimų: savarankiškas, užtikrintas, ramus, mylintis
- nulybės atvaizdų: tiesus, betarpiškas, pastovus, prasmingas
Nagrinėti trejybes ir ketverybes. Rinkti ir rūšiuoti pavyzdžius.
Dievas ir žmogus
- Koks gyvasis santykis tarp Dievo ir žmogaus?
- Kaip Dievas ir žmogus susiveda?
- Kaip žmogus išplečia Dievą?
- Kaip susiję keturi netroškimai ir keturi mokslai?
- Ar kiekvienas netroškimas išsako atitinkamos apytakos santvarką?
- Ar apytakos santvarkos sustato laipsnynus?
- Ar netroškimai glūdi moksluose kaip dvieju ketverybės atvaizdų susiejimai aštuonerybės atvaizdu, išreiškiančiu, kas pirm santvarkos?
- Dievo šokyje ieškoti poreikių tenkinimo, išgyvenimo apytakoje - abejonių ir dvejonių, žinojimo rūmuose - lūkesčių jaudulių, meilės moksle - aštuongubo kelio.
- Kaip suprasti, kad netroškimai taip pat pasireiškia santvarkoje 4+6, pavyzdžiui, dvejonės?
- Kaip binomo formulė sieja žmogaus netroškimą (aštuongubą kelią) 1+3+3+1 ir (Dievo mokslų) santvarką 4+6?
- Kaip keturi mokslai išsako keturis troškimus?
- Kaip Dievo troškimas ir žmogaus suvokimas (ar žinojimas) vienas kitą papildo?
- Kaip Dievo troškimai susiję su neapibrėžtumu, apibrėžtumu, įsivaizduojamumu ir neįsivaizduojamumu?
- Ar troškimo ir suvokimo (žinojimo) vienas kito papildymas išreiškia jin ir jang, pasąmonę ir sąmonę?
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip padalinimų ratą?
- Kaip apsisuka ketverybė?
- Kaip sudalyvauja netroškimai?
- Kaip tai atrodo iš įvairių asmenų apimčių?
- Kaip Dievo išėjimą už savęs ir žmogaus išėjimą už savęs suprasti kaip ketverybės poslinkių apvertimą ir gyvenimo prasmės ketverybės poslinkių apvertimą?
Žmogus link Dievo
- Kaip netroškimai išsako žmogaus suvokimus?
- Kaip žmogus aštuongubu keliu atsisako savo kertinės vertybės?
- Kaip šešios atjautos ir jų tarpe trys kalbos sieja Dievo asmenis ir žmogaus suvokimus?
Galima viską suprasti kaip tyrimą.
Dievo tyrimai ir žmogaus tyrimai
Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų. Dievas sustato, užveda, atveria tyrimą, o žmogus jį išgyvena, atlieka, išpildo iš vidaus, kaip tyrėjas. Tyrimas ir yra būtent apie tai, jų ryšius.
Dievas grindžia tyrimą, jo laikosi, numano, kuo jisai baigsis, būtent amžinu gyvenimu, kuriame Dievas išlieka. Žmogus imasi tyrimo, renkasi jo ar nesirenka, plėtoja ar neplėtoja, nežino, kuo jisai baigsis, nežino, ar nori sužinoti.
Apytakos ir netroškimai
Apytakos, asmenų mokslai, jų pasitikrinimai, išsako jų tyrimų 24 išorines galimybes, koks tyrimas vyksta. Atitinkami netroškimai išsako tyrėjų vidines galimybes, kaip imasi tyrimu.
Suvokimo lygmenys
Dievą ir žmogų, kaip tyrėjus, išskiria ir derina suvokimo lygmenys. Jais sąmoningumas reiškiasi, suveikia, savęs atsisako.
Tyrimas reiškiasi suvokimo lygmenimis. Kiekviename lygmenyje tyrimas išsiskleidžia atitinkamu trejybės atvaizdu ir vyksta atitinkamame moksle, apytakoje.
- Suvokimu, Dievo šokiu, vyksta Dievo tyrimas savęs. Būtinumu-tikrumu-galimumu.
- Savęs suvokimu, išgyvenimo apytaka, vyksta Mano tyrimas savęs, išsiskiria trys protai: pasąmonė, sąmonė, sąmoningumas. Daiktu-eiga-asmeniu.
- Bendru suvokimo, žinojimo rūmais, vyksta Tavo (žmogaus) tyrimas Dievo, grindžiamos įvairiausios bendruomenės. Vieniu-visybe-daugiu.
- Susikalbėjimu, meilės mokslu, vyksta Kito (Dievo) tyrimas savęs, viskas susiveda. Buvimu-veikimu-mąstymu.
Tyrimas glūdi praduose
Tyrimą išsako trejybės ratas. Tai sąmoningas supratimas Dievo, nulybės, lygtimi 0+3=3.
Trys protai sustato tyrimą, derina sąmonės klausimą ir pasąmonės atsakymą.
- Sąmoningumas tyrimu užtikrina, kad sąmonė nenuklystų, nesusitelktų į klaidingą atsakymą, nepasiduotų išankstiniam nusistatymui.
Tyrimo sąlygas nusako gyvybės lygtis.
Ryšys tarp tyrimo ir tikslo yra ryšys tarp trejybės ir ketverybės lygmens Kodėl.