Iš Gvildenu svetainės

Mintys: Tyrimai


Kaip tyrimu išeinama už savęs?


调查Diàochá

Dievo šokis ir Dievo savęs įrodymas

Kaip išsivysto kampai, kuriais suprantamas Dievas ir toliau žmogus?

Kaip iš pirmapradžio Dievo iškyla reikšmingumai?

Kaip iš tyrimo išsivysto asmuo?

Kaip keturis pirmapradžius reikšmingumus išsako keturios realiosios Klifordo algebros kurių generatoriai kvadratu yra {$e_j^2=+1$}.

Kas yra pirm dešimtgubo kelio?

Neišėjimas už savęs

Kaip suprasti neišėjimą už savęs?

Išsivertimas

Koks skirtumas tarp išėjimo už savęs, tyrimo ir tiriančiojo proto?

Kaip susiję asmuo ir savastis?

Koks ryšys tarp suvokimo ir apibrėžimo?

Išgyvenimo apytaka

Kaip susiję dešimtgubas kelias ir išgyvenimo apytaka?

Kaip iš tyrimo išsivysto savastis?

Koks iš tyrimo išsivysto žinojimas?

Kaip iš tyrimo išsivysto visos sandaros ir sąvokos?


Tiriu

Kadangi pats tiriu, tai nuoseklu ir suprantama, kad pirmumą teikiu tyrimui.

Santrauka: Kampų raida

Dievo raiška - Dievo savęs įrodymas visiems

Visko prasmė Dievui: tiesa

Dievas reiškiasi: Yra tai, kas reiškiasi.

Tai tiesos šūkis, juk tiesa nenuslepiama. Būtent tiesa plėtoja Dievą. Tad Dievas yra tiesos dvasia.

Dievas save įrodo, ir būtent kam, visiems, tad plėtoja visus ir kartu savo galimą ryšį su jais.

Dievui visko prasmė yra tyrimas. Tyrimas yra išėjimas už savęs. Tyrimas skiria atsakymą ir klausimą, tad atveria išsivystymą, amžiną gyvenimą, santykį tarp Dievo ir gerumo.

Dievas tyrimu reiškiasi. Yra tai, kas reiškiasi. Dievas tyrimu yra ir netgi yra būtinas. Dievas yra bet kokio tyrimo sąlygos. Viskas išplaukia iš Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų.

Dievo savęs įrodymas

Pradai išplaukia iš Dievo savęs įrodymo.

Pirmapradis Dievas tiria ar jisai būtinas, ar jisai būtų jeigu jo nebūtų?

Jisai išskiria dvi galimybes:

Užtat Dievas yra būtinas.

Gyvenimo lygtis apima Dievo savęs įrodymo prielaidas

Gyvenimo lygtis sieja Dievą, gerumą, jų sutapimą - gyvenimą ir jų atskyrimą - amžiną gyvenimą.

Gyvenimo lygtis sieja tapatumą (bosoniškumą) ir atskirtumą (fermioniškumą). Tapatumas yra Dievo esmė, o atskirtumas yra raiškos esmė.

Tiesa derina tapatumą (ji tapati sau ir atvira visakam) ir atskirtumą (jinai atskirta nuo netiesos, kuri netapati sau ir neatvira).

Dvejybės atvaizdas Ar lygmenyje išskiria tapatumą ir skirtumą.

Reikšmingumai išskiria Dievo savęs įrodymo prielaidas, tad suvokimo prielaidas

Dievas reiškiasi tiesa. Tiesa sutampa turinys ir išraiška. Tiesa (jos išraiška, pavidalas) išsako Dievą (jo turinį) ten, kur jo nėra. Tad tiesa Dievas išeina už savęs.

Įrodymo prielaidos (pirmapradžiai reikšmingumai) yra:

Žmogus iškyla gyvenimo lygtimi ir būtent gyvenimu. Žmogus tada gali suprasti Dievą ir būtent amžiną gyvenimą kaip suvokimą.

Dievas yra Dievas galimybėms. Ką reiškia būti Dievu? Tai reiškia būti Dievu kam nors. Dievas yra Dievas būtent galimybėms.

Tad Dievas galimybėms yra jų ištakos, akistata ir darna.

Dvasios reikšmes bandyti suprasti kaip dvasios pasitraukimą, kurio pagrindu iškyla sandara. Bandyti suprasti, tas pasitraukimas yra aštuonerybėje tie požiūriai, kurie paskui neprieinami nes jie yra papildiniai. Dievo šokyje aštuonerybė yra dviejų galų, Tėvo ir Sūnaus - Tėvas pasitraukia reikšmėmis, o Sūnus žengia padalinimais.

Reikšmingumai išsako Dievo kampus

Reikšmingumai papildo padalinimus

Išgyvenimo apytaka Sūnaus požiūris penkerybe, šešerybe, septynerybe papildo šiuos Tėvo reikšmingumus.

Dievas yra tyrimo dvasia

Dievas yra

Tyrimo akstinas yra Dievo būtinumas ar nebūtinumas

Kodėl tiriama

Dievas grindžia tyrimą, jo laikosi, numano, kuo jisai baigsis, būtent amžinu gyvenimu, kuriame Dievas išlieka.

Išėjimas už savęs ir aštuonerybė išreiškia kaip nebuvimui atrodo buvimas, kaip meilei atrodo Dievas, kaip vieningumui atrodo dvasia.

Išėjimas už savęs yra tyrimas

Išėjimas už savęs yra poslinkis iš neapibrėžto Dievo į apibrėžtą bendrąjį žmogų ir taipogi iš apibrėžto bendrojo žmogaus į neapibrėžtą Dievą. Taip atrodo iš Dievo išeities taško. Išėjimu už savęs bendras žmogus išsilaisvina nuo savęs, nuo skirtumo tarp pasąmonės ir sąmonės, įsijautimo ir atsitokėjimo.

Žmogaus išgyvenimų ratu, padalinimų ratu, žmogus neišeina už savęs, bet užtat panašiai, išeina į save arba iš savęs, įsijaučia arba atsitokėja, kaip kad simetrija {$H\leftrightarrow H^*$}

Išėjimas už savęs yra:

Trejybės ratas

Trejybės ratas sieja tyrimo hipotezę (Kodėl ir paskui Ar), eksperimentą (Kaip), rezultatą (Koks).

Dievas tiria savo požiūriu, suvokimu, atskyrimu, tad žmogumi

Suvokimas Dievo požiūriu išdėsto jo savęs įrodymą.

Žmogus (bendra būtybė) yra tiriantysis protas

Tiriantysis protas yra

Žmogaus išgyvenimų rate tyrimas yra atsakymo ir klausimo suderinimas.

Tyrimas yra visko užtaisas, tad visko prasmė.

Tyrimas yra išėjimas už savęs.

Dievo šokis išplaukia iš Dievo požiūrio, atveriančio Sūnaus ir Dvasios požiūrius

Atsivėrus suvokimui ir Dievo (Tėvo) požiūriui, iškyla Sūnaus ir Dvasios požiūriai, tad Dievo šokis. Požiūriais reikšmingumų dvasia susiejama su tam tikru sandaros kampu, taip kad išsiskiria dvasios kampai, išsiskiria požiūriai.

Dievo šokio aštuonerybėje, Dievas pasitraukia reikšmingumais, Jėzus pereina į Dievą, paskui Jėzus grįžta toliau tęsiant padalinimus. Tad nulybė gal yra pas Jėzų patį, o ketverybė yra kaip jisai suvokia Dievą ir paskui jisai grįžta būtent tais papildiniais - reikšmėmis.

Tiriantysis tiria Dievą

Tiriančiuoju iškyla galimybė tirti, tad tirti būtent Dievą. O būtent Dievo tyrimas atveria padalinimų ratą, skiria klausimą ir atsakymą. Pirmiausiai yra klausimas apie Dievą, tad nesąmoningas Dievo neapčiuopiamumas. Toliau iškyla visko apčiuopiamumas ir būties (Dievo įrodymo prieštaravimo būdu) apčiuopiamumas.

Tyrimą sustato trys protai

Tris protus išgyvena ir grindžia sąmoningumas 0+3=3

Viskas išsiskleidžia Dievo ir žmogaus išsiskyrimu

Tyrimas išskiria Dievą už tyrimo, žmogų tyrime ir jųdviejų santykį. Išsiskleidimą išryškina jų išeities taškų skirtingumo pabrėžimas.

Išsiskiria Dievo tyrimai ir žmogaus tyrimai. Dievas tiria apytakomis, susidedančiomis iš 24 raiškų. Žmogus tiria netroškimais, susidedančiais iš 8 požiūrių. Žmogaus netroškimas glūdi atitinkamoje Dievo apytakoje. Žmogaus netroškimai išsako Sūnaus būklę, kaip ją ketveriopai išgyvena žmogus tyrėjas.

Žmogus skiria save ir Dievą, tad yra žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė. Dievas neskiria savęs ir kitų asmenų bet juos sukuria požiūrių grandine.

Dievo tyrimai plėtoja visko žinojimą

Viską žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti

Dievo tyrimais viską žinome, būtent apie Dievą, o žmogaus tyrimais tą žinojimą gražiai taikome, kaip gyventi Dievu.

Dievas tirdamas sukuria savastį, apytaką, išeina už savęs į save, į žmogų, bendrą būtybę, bendrą protą

Dievui pirma yra klausimas, o tuomet iškyla atsakymas, jo savastis. Savastis iškyla pasitraukiant klausimui.

Dievo tyrimas veda iš atsakymo (Dievo) į klausimą (apie Dievą).

Dievas tiria apytakomis, atsiremdamas vis labiau į žmogų.

Dievo tyrimai yra išėjimai už savęs į save, tad į asmenis

Dievas išsijudina Dievo tyrimu.

Tyrimas taipogi nuramina Dievą ir jam suteikia tolydumo, nuoseklumo, tįsumo.

Dievo šokis išplaukia iš Dievo, kaip tyrėjo, ką jis išgyvena.

Dievas tiria Dievą:

Asmenimis išryškėja trys protai: pasąmonė (Aš), sąmonė (Tu), sąmoningumas (Kitas). Manimi iškyla nepriklausomumas, Tavimi bendruomeniškumas ir Kitu visuotinumas.

Apytakos išreiškia Dievo suvokimo lygmenis, kaip žmogus supranta Dievą. Kiekviename lygmenyje tyrimas išsiskleidžia atitinkamu trejybės atvaizdu ir vyksta atitinkamame moksle, apytakoje.

Dievas savo tyrimais pats save tiria kiekvienu asmeniu, kaip jų Dievas, atitinkamai amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas. Šias savybes grindžia Dievulėlis, Dievas Sūnus, iškylantis Dievui pasitraukus. Dievas tiria atitinkamais keturiais mokslais, susidedančiais iš 24-ių raiškų.

Apytakos išsako ką Dievas išgyvena žmogumi.

Išėjimu už savęs užduodami gyvenimo klausimai, apytakų tyrimų klausimai: Ar, Koks, Kaip, Kodėl asmuo yra?

Apytakos, asmenų mokslai, jų pasitikrinimai, išsako jų tyrimų 24 išorines galimybes, koks tyrimas vyksta.

Dievas išsiplečia tyrėju, tad išgyvenimo apytakoje tyrėjas jau tiria savo pagrindu, apie save, savo buvimą, tačiau kadangi jisai jau yra aplinkoje, tai jo klausimas virsta Koks Aš esu? Šiame klausime glūdi keturi asmenys: Dievas pirma Manęs, jokiu požiūriu, Aš kaip savastis bei tyrėjas, savo požiūriu, Tu kaip lemiantis ribą tarp savęs ir aplinkos, ir Kitas kaip siejantis Mane ir Tave už manęs, aplinkoje, taigi, duodantį man rinktis Save (kuriuo Aš esu židinys) ar Dievą (kuriuo Aš ir Tu esame lygiaverčiai).

Išgyvenimo apytakoje tyrėjui Dievas iškyla besivystant Neapibrėžtumui (dvasiai), Apibrėžtumui (sandarai), Įsivaizduojamumui (atvaizdams), Neįsivaizduojamumui (vieningumui).

Dievo išeities taškas yra aukštas ir platus, tad Dievo tyrimas vyksta gilyn-siauryn.

Dievas išeidamas už savęs į save tveria sandarą.

Dievo Dievas

Dievo tyrimas išryškėja, kad Dievo užtaisas yra Dievo Dievas. Dievas yra Dievui reikmuo, vaidmuo, tapatybė.

Sąmoningas supratimas Dievo: 0+3=3. Trejybės ratu nebuvimo grindimas grindžia buvimą. Ketverybės apimtimis tai reiškiasi paskirų asmenų apytakomis ir bendro žmogaus netroškimais.

Požiūris išverčia išėjimą už savęs

Dievo požiūrių grandinė

Dievas yra pirm suvokimo užtat Dievo požiūrių grandine iškyla suvokimas: Suvokiantis, atskiriantis Dievas, nesuvoktasis, neatskirtas Aš, nesuvokiantis, neatskiriantis Tu, suvoktasis, atskirtasis Kitas.

Dievo pagrindu asmenys išplaukia iš Dievo pridedant požiūrius: jokį požiūrį (Dievas), požiūrį (Aš), požiūrį į požiūrį (Tu), požiūrį į požiūrį į požiūrį (Kitas). Dievas yra dvasia, o požiūris yra sandara. Tad tai sandaros grandinė.

Dievo išėjimas už savęs į save sustato savastį, jo apimtį, išėjimo už savęs pakopas: nulybę, vienybę, dvejybę, trejybę.

Neapibrėžtumo santykis su apibrėžtumu. Padalinimai ir neapibrėžtumas, apibrėžtumas, įsivaizduojamumas, neįsivaizduojamumas

Palyginti šią senesnę mintį su visko padalinimais dešimtgubame kelyje.

Požiūrių grandinė {$P^0, P^1, P^2, P^3$} yra aštuonerybės trys veiksmai.

Dievas įprasmina ir išplečia žmogų

Dievas tiria Dievą asmenimis, tad juos sudėjus, kiekvienu iš mūsų, Žmogumi. Dievą išplečia Žmogus, galintis gyventi ar negyventi Dievu - amžinu, išmintingu, geravališku, valingu. Tai yra Dievo Dvasios išsakoma dorovė, dešimt Dievo įsakymų.

Apytakos išplečia aštuonerybę, pridėdamos trejybės ratą, trijų protų kampus ir Dvasios žvilgsniu iš šalies išsakytą keturių lygmenų ir šešių jų porų santvarką.

Dievas atsiskleisdamas parodo, kad jisai net ir labiausiai atsiskleidęs, tad labiausiai suvaržytas, yra visai nesuvaržytas, o tiesiog viską valdo. Jisai atsiskleidžia kaip visko valdytojas. Užtat mes galime prisijungti prie juo, galime atpažinti jį ir gyventi jo valią, galime valdyti kartu su juo. Mes, jam pavaldūs, taipogi valdome, susitelkdami į mums duotas aplinkybes, užtat jas įdvasindami, įprasmindami.

Apytakos sustato žmogaus tyrimus

Dievo ir žmogaus tyrimai vienas kitą išverčia. Meilės mokslu išverčiame savo tyrimą.

Žmogus sustatytas trijų protų ir dešimtgubo kelio

Žmogaus savastis sustatyta trijų protų nusakančių jo proto būsenas ir kaip jisai gali išeiti iš savęs už savęs į Dievą.

Padalinimų ratas sieja Dievo išsiplėtojimą ir žmogaus susivienijimą.

Išėjimas už savęs +1

Žmogus tiria atsisakydamas savasties, išeidamas už savęs iš savęs

Žmogus yra jau esant suvokimui, užtat žmogumi iškyla suvokimo lygmenys.

Žmogus yra savastyje. Jam pirma yra atsakymas, o atsakymui pasitraukiant iškyla klausimas. Taip žmogus atsisako savasties.

Sąmoningumas išryškėja kuomet žmogus atsisako savo patirties bei išankstinių nusistatymų, taip pat atsisako savo sampratų ir samprotavimų.

Žmogaus tyrimai veda iš klausimo (apie Dievą) į atsakymą (gyvenimą Dievu).

Žmogaus tyrimai

Mes žmonės tiriame, kaip gyventi Dievu:

Mūsų tyrimais kiekviena mūsų dalis tiria atskirai ir tuomi grindžia Žmogų.

Žmogus tiria netroškimais, atsiremdamas į Dievą.

Žmogui tyrimas yra

Žmogus renkasi ar tirti

Galima viską suprasti kaip tyrimą nes trys protai yra būdai viską suprasti.

Žmogus tiria netroškimais

Žmogus klausia, kaip gyventi Dievu, amžino gyvenimo klodais

Žmogus žiūri atgal į pradžią, o Dievas žiūri pirmyn į pabaigą

Žmogaus požiūris žiūri atgal į pradžios tašką

Dievo požiūris žiūri pirmyn į akiratį, į suvesties tašką

Žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė

Žmogaus pagrindu asmenų terpės iškyla atsisakant žvilgsnių Žmogaus ir Dievo žvilgsnių grandinėje:

Sąmoningumo, sąmonės, pasąmonės atsisakoma trumpinant šią dvasios grandinę.

Žmogaus išeities taškas yra žemas ir siauras, tad žmogaus tyrimas vyksta aukštyn-platyn.

Žmogaus išėjimas už savęs iš savęs nusako išėjimą už savęs, dvilypumą, didėjantį ir mažėjantį laisvumą, ketverybe, penkerybe, šešerybe, septynerybe.

Mums išeinant už savęs iš savęs, mes savyje esame priežastis ir mes už savęs esame pasekmė kuri dar gali išsivystyti. O sprendimo taškas yra savastį išgyvenantysis. Būtent išgyvenantysis išgyvena tą išėjimą už savęs, sieja priežastį ir pasėkmę. Sprendimo taške sueina dvi kryptys, Dievo būtinumo klausimai (iš Dievo į Kitą) ir žmogaus buvimo klausimai (iš Kito į Dievą).

Žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė nurodo suvokimo lygmenį, išėjimą iš santvarkos (žmogaus požiūriu į Dievo požiūrį) ir įėjimą į santvarką (Dievo požiūriu į žmogaus požiūrį).

Apibrėžimas jokio požiūrio = žmogaus požiūris ir atvirkščiai. Žmogui reikalingas Dievo požiūris.

ŽDŽDŽ yra gyvenimo lygties trejybės ratas, kurio poslinkiais atsisakome požiūrio, arba trikdžiu jo neatsisakome.

Suvokimo lygtis

Dievo išėjimas už savęs į save ir Žmogaus išėjimas už saves už savęs grindžia suvokimo lygtį {$0=ŽD$}. Dievas yra suvokimas, suduriantis Žmogaus žvilgsnį su Dievo žvilgsniu. Suvokimas yra pagrindas išeiti už savęs, išsiplėsti. Žmogus yra Dievo išsiplėtimas. Atlupus Žmogaus savasties klodus, jam atsisakant jų, aptinkamas suvokimui prilygstantis Dievas.

Žmogus savo sąmoningumą įsisavina jo atsisakymu ir taip susitelkia į Dievą

Aštuongubas kelias sieja Dievo išsiplėtojimą ir žmogaus savęs atsisakymą.

Visko žinojimo gražus taikymas, tai šviesuolių bendrystė

Dievo ir žmogaus tyrimų priešpastatymas

Pereiname iš vieningo Dievo tyrimo (įvairiais asmenimis ir apytakomis) į dvilypį amžiną gyvenimą (jų pasirinkimais gyventi ne šiaip, netroškimus taikyti Dievo pagrindu).

Išėjimas už savęs į save nesant savasčiai yra iš besąlygiškos pradžios į besąlygišką pabaigą.Esant savasčiai, tai prilygsta neišėjimui už savęs iš sąlygiškos pradžios į sąlygišką pabaigą, tai yra, tarp sąlygiškų būsenų, kurios gali sietis su kitomis tolimesnėmis būsenomis.
Mažėjančiu laisvumu (Dievui išeinant už savęs į save) joks požiūris tampa vienu požiūriu.Didėjančiu laisvumu (žmogui išeinant už savęs iš savęs) vienas požiūris tampa dviem.
Išeinant už savęs į save, apimtys išsiskiria ir išsidėlioja, išskleidžia santvarkos vidų.Išeinant už savęs iš savęs, požiūriai susidėlioja, vieningai veda už santvarkos.
Apytakos išsiplėtoja viena kryptimi..Apytakos susitelkia į Dievo asmenį kita kryptimi.
Suvesties taško tyrimas yra Dievo dieviškasis tyrimas kuriuo jisai būdamas Dievas bando suvokti ir priimti mūsų požiūrius.Išeities taško tyrimas yra mano žmogiškasis tyrimas kuriuo aš kaip žmogus bandau suvokti ir priimti Dievo požiūrį.
Dievo tyrimas yra amžinas gyvenimas.Žmogaus tyrimas yra gyvenimas.
Visko žinojimas išsako Dievo nebūtinumą.Visko nežinojimas išsako Dievo būtinumą.
Dvasia plėtojasi sandara, užtat atsiranda trys sandaros (Tėvo, Sūnaus, Dvasios), einama link jų atvaizdų ir vieningumo.(Vaizduotės) vieningumas plėtojasi atvaizdais, iš jų kyla paprasčiausia sandara - trejybė, ir už jos Dievas.
Matome iš Dievo pusės - iš asmens pusės - iš dvasios pusės.Matome iš savasties pusės - iš vaizduotės pusės - iš vieningumo pusės - iš meilės pusės.
Dievas pradeda neapibrėžtumu, toliau apibrėžtumu, įsivaizduojamumu, neįsivaizduojamumu.Mes pradedame neįsivaizduojamuoju - susikalbėjimo pagrindu, ir toliau lukštename įsivaizduojamumą, apibrėžtumą ir galiausiai, neapibrėžtumą.
Duomenys - visko žinojimas.Įžvalgos - gražus taikymas. (Vaizdo įraše "Trokštu išmanyti".)
Omega: paskutinysis: Dievas po viskoAlfa: pirmasis: Dievas pirm visko
Vieningumas reiškiasi išėjimu už savęs į save, gilyn.Dvilypumas reiškiasi išėjimu už savęs iš savęs, platyn.
Vieningumas reiškiasi asmeniu - visko žinojimu, požiūrių grandine.Dvilypumas reiškiasi meile, žmogaus ir Dievo požiūrių grandine, pasirinkimu tarp jų - taikymu.
Bott periodiškumas dviem nariais vyksta Dievo požiūriu, nes jisai išeina už savęs į mus ir mes išeiname už savęs į jį.Mūsų požiūriu yra Bott periodiškumas aštuoniais nariais. Dievas yra pirm mūsų, tad jisai išeina už savęs į mus keturiomis pakopomis ir mes į jį taipogi.

Išsivertimas

Suvokimas ir neapibrėžtumas

Dievas yra suvokiantysis ir taip pat išeities taškas.

Išeities tašku galima paimti ne Dievą, tai yra, nesuvokiantįjį, ir taip gaunasi neapibrėžtumas kaip išeities taškas.

Išgyvenimo apytaka

Keturios terpės: Neapibrėžtumas, apibrėžtumas, įsivaizduojamumas, neįsivaizudojamumas

Gyvenimo lygtis sustato neapibrėžtumą, apibrėžtumą, įsivaizduojamumą, neįsivaizduojamumą

Dievas yra neapibrėžtumas, tad besąlygiškas. Gerumas yra apibrėžtumas, tai Dievas sąlygose. Gyvenimas yra įsivaizduojamumas, būtent Dievo gerumas, tad Dievo išėjimas už savęs į gerumą. Amžinas gyvenimas yra neįsivaizduojamumas, tai, kad Dievas nebūtinai geras, tai gerumo išėjimas už savęs į Dievą.

Išgyvenimo apytaka ir dešimtgubas kelias

Dešimtgubas kelias išsako tai, kas svarbu išgyvenimo apytakai. Dešimtgubas kelias pasižiūri į žmogų ir Dievą iš šalies.

Dievo šokyje Dievas reiškiasi trejybe ir grindžia tris protus: Dievas Tėvas pasąmonę, Dievas Sūnus sąmonę, Dievas Dvasia sąmoningumą. Dvasia (trečiasis protas) derina Tėvą (pirmąjį protą) ir Sūnų (antrąjį protą). Tad Dievo šokyje pirmumas teikiamas Dievui Tėvui, nes kiti vaidmenys iš jo išplaukia.

Išgyvenimo apytakoje trys protai yra suprantami atskirai nuo Dievo. Dievas yra už jų. Dešimtgubas kelias paaiškina jų santykį su Dievu.

Dešimtgubame kelyje, Dievo plotmėje, Dievas laikomas neapibrėžtumu ir sąmoningumas laikomas apibrėžtumu. Žmogaus plotmėje, pasąmonė laikoma įsivaizduojamumu ir sąmonė laikoma neįsivaizduojamumu. Tad dešimtgubame kelyje, einame iš Dievo +0 į sąmoningumą +3, toliau į įsivaizduojamumą +1 ir galiausiai neįsivaizduojamumą +2.

Išgyvenimo apytaka Sūnaus aštuonerybė tampa padalinimų ratu. Sūnaus aštuonerybėje yra susikalbėjimas tarp dviejų dalyvių, Tėvo ir Sūnaus. O padalinimų ratą išgyvena vieningas išgyventojas, tačiau trimis protais.

Išgyvenimo apytaka Dievo tyrimo klausimas pasitraukia, užtat yra visą apimantis atsakymas. Jame iškyla paskiri klausimai, viską suskaldantys į betką. Tyrimai sieja tuos klausimus su atsakymu, grindžia kažką.

Tyrimų ryšys

Dievo ir žmogaus tyrimus sieja trys laidai.

Neišėjimas už savęs

Neišėjimas už savęs

Dvilypumas

Atsidavimas +4




Užrašai


Transcendence

Aesthetics: For Hegel all culture is a matter of "absolute spirit" coming to be manifest to itself, stage by stage, changing to a perfection that only philosophy can approach. Art is the first stage in which the absolute spirit is manifest immediately to sense-perception, and is thus an objective rather than subjective revelation of beauty.


2005.03.23 A: Kaip išėjimai už savęs leidžia mums suvokti tave esantį nepriklausomą nuo mūsų? D: Aš jus myliu, o jūs mano meilę įsivaizduojate mylėdami kartu su manimi, pirmiausia save, paskui kitus, galiausia mane.

2005.02.17 A: Kaip man suvokti nulinę sandarą? D: Tavo širdis išeina už savęs ir tu su ja iš kart sutampi. Suprask. A: Per kitus žmones? D: Taip. Būtent.

2004.05.13 A: Kas yra požiūris? D: Išėjimas už savęs. A: O kas yra sąvoka? D: Tai kas būna su savimi.

2005.05.02 A: Kaip širdis išeina už savęs? D: Širdis pripažįsta apimtį, jai duotą iš aukščiau, vis arčiau savęs, kuri jinai mylima, kol galiausia ji gyvena išvien su manimi.

2004.12.04 A: Kaip man išeiti už savęs? D: Tu būk didelės širdies.

2004.11.29 A: Kaip žmogus išeina už savęs? D: Tavo širdyje yra širdis. Ir jeigu tu gali ja gyventi, tada tu išeini už savęs. A: Ačiū tau už Kotryną. D: Mylėk!


Parsiųstas iš http://www.ms.lt/sodas/Mintys/Tyrimai
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2025 birželio 12 d., 16:08