Sąvokynas, Vocabulary, Išsivystymas, Rodyklė, Suvestinė, Dievo tyrimai, Klausimai Dievui, Apžvalga, Darbai, Žmonijos klausimai, Perdėlioti, 20240228Gvildenu, 20220822Gvildenu, 20210717Gvildenu, 20210312Gvildenu, 20210109Gvildenu, 20170313Gvildenu, 20140203Gvildenu, Klausimai apie sąvokas
Ką bandau pasiekti savo klausimais?
Štai mano tyrimų sąsiuvinys. Jame surašau, dėlioju, tvarkau svarbiausius klausimus. Kiekvienam tokiam klausimui sukuriu puslapį.
Mano tyrimo svarbiausi darbai
Tvarkyti puslapius
- Išgryninti kiekvieną klausimą šiame puslapyje ir jam skirti atskirą puslapį apie atitinkamą sąvoką.
- Išskirti pačius svarbiausius puslapius, svarbius puslapius - taipogi čia paminėtus - ir šalutinius puslapius.
- Svarbiausiuose puslapiuose sutvarkyti klausimus.
- Svarbiausiuose puslapiuose sutvarkyti užrašus.
- Svarbiausiuose puslapiuose tvarkingai išdėstyti mintis.
- Svarbiausių puslapių mintis išsakyti Math4Wisdom vaizdo įrašais.
- Svarbius puslapius priskirti svarbiausiems, o šalutinius svarbiems.
Apmąstyti tyrimus
- Sudaryti svarbiausių puslapių sąrašą ir nurodyti sau, kaip puoselėsiu jų tyrimus.
- Apžvelgus tyrimo visumą, sustatyti ką, kaip, kodėl dabar tiriu.
- Išmąstyti, puoselėti šiuos tyrimus, tiek visumos tyrimą, tiek dalių tyrimus.
Einamieji darbai
- Užrašai Nesurūšiuotus užrašus perkelti į atitinkamus puslapius.
Sustatau ir apžvelgiu savo tyrimą
Kaip užmojis gyventi išmintimi patikslina mano užmojį viską žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti?
Išmąstyti dėsnius kuriais klausimai išsiplėtoja.
Kaip man brandinti save?
- Kaip man pasimokyti iš savęs?
- Kokios yra mano prielaidos?
- Kaip brendau išgyvenimais ir kitais būdais?
- Kaip man įžvelgti, suprasti, apžvelgti savo klaidas ir iš jų pasimokyti?
- Kaip man pasimokyti iš Dievo?
- Kaip man tapti tuo kokiu derėčiau būti?
Kaip man palaikyti kitų brandą?
Į šį sąsiuvinį įtrauktini puslapiai: Abejonės, Būtinas, Sąvokų kalbos žodynas, Betkas
Naujai peržiūrėti ir sutvarkyti puslapius su gvildenimų brėžiniais: Raida, Žemėlapynas, Vertybės, Vertybių žemėlapis, Vadovėlis, Metraštis, Žinynas, Kelionė
Tvarkau svarbiausius puslapius
Tyrimai
Išsivystymas
- Tvarkingai surašyti šio puslapio mintis.
- Perpaišyti brėžinį kaip meilės mokslo brėžinį.
- Suderinti šį puslapį su kitais puslapiais: Meilės mokslas, Suvestinė
Trys kalbos
Tyrimo klausimai
Išminties kalba
- Kaip parodyti Stulbinančios Išminties tikrovės galiojimo mastą?
- Kaip paaiškinti, kas yra proto sandara?
Kaip trys protai supranta įvairius pagrindus: Dievą, viską, neapibrėžtumą ir taip toliau?
- Rinkti tris protus grindžiančius įrodymus.
- Suprasti trijų protų ir požiūrių grandinės svarbą.
Gilus ir lėkščias mąstymas
- Kaip atskirti gilų ir lėkščią mąstymą?
Padalinimai
- Rinkti visko padalinimų pavyzdžius.
- Tiksliai apibrėžti ketverybės, penkerybės, šešerybės, septynerybės poslinkius.
- Suprasti santykį tarp septynerybės ir nesandarumo.
- Suprasti visko padalinimus ir jų papildinius kaip aštuonerybės trupmenas.
- Išvesti visko padalinimus iš savarankiško Dievo dvejonių.
- Išmąstyti kiekvieną iš 24 lygčių išsakančių, kaip 3 protai veda tarp 8 visko padalinimų.
- Išvystyti bendrą supratimą 24 lygčių, kaip jos pasireiškia išgyvenimo apytakoje.
Atvaizdai ir aplinkybės
- Išvesti 6 atvaizdus iš širdies jaudulių, kurias išgyvena savarankiškasis Dievas.
- Išvesti 12 aplinkybių iš širdies jaudulių, kurias išgyvena užtikrintas Dievas.
- Koks ryšys tarp šešerybės dviejų atvaizdų ir trejybės keturių atvaizdų?
Troškimai ir netroškimai
- Bendrai, su visom smulkmenom, apibūdinti 4 netroškimus, ir mūsų atsakus, ir kaip atsakais vadovaujamės Dievu ar savimi.
Trys kalbos
- Širdies ir pasaulio tiesų pagrindu išmąstyti įvardijimo kalbą.
- Šachmatų žaidimų pagrindu išmąstyti pagrindimo kalbą.
- Išvesti pagrindimą iš to, kaip ramusis Dievas išgyvena aštuongubą kelią.
- Išvesti įvardijimą iš to, kaip užtikrintasis Dievas išgyvena aštuongubą kelią.
- Išvesti pasakojimą iš to, kaip savarankiškasis Dievas išgyvena aštuongubą kelią.
Šviesuolių bendrystė
- Suprasti svarbą savarankiško mąstymo, šviesuolių brandos ir kokios yra tam alternatyvos.
- Suvokti kokią bendrystę Math 4 Wisdom turėtų puoselėti.
4+6
- Susieti {$4+2$} atvaizdus, {$\binom{4}{2}$} ženklų savybes, {$\binom{4}{2}$} pokalbius ir {$3\times 2\times 1$} vaizdavimus.
Mokslai
- Tiksliai nusakyti Dievo šokį, jo sudėtines dalis ir ypač, jo trejybės ratą.
- Išdėlioti ir suvokti išgyvenimo apytaką, kaip ji sieja ir grindžia visas sandaras, kurias esu aptikęs, kaip ji išsako mūsų prasmingus išgyvenimus ir visą mūsų gyvenimą.
- Ištirti daug įvairių mokslų ir asmenybių žinojimo rūmų, išaiškinti ką jie visi turi bendro ir koks jų įvairovės pagrindas, kokių mokslų ir asmenybių gali būti.
- Išdėlioti ir suvokti meilės mokslą, jos 24 vienumo raiškas, kaip ji grindžia Mus, kaip ji sieja tiesos teorijas, kaip ji nusako tiesos kraštovaizdį, kaip iš jos kyla kertinės vertybės, kaip ji suveikia, kaip maldos mokslas, kaip ji nusako ir sieja Dievo bei žmogaus tyrimus.
- Paaiškinti kaip šie keturi mokslai išplaukia vienas iš kito, pradedant Dievo šokiu ir baigiant meilės mokslu.
Gyvenimo lygtis: Kokia gyvenimo lygties reikšmė?
- Suvokti skirtumą tarp gyvenimo lygties ir keturių lygmenų.
- Suvokti, kodėl ir kaip iškyla gyvenimo lygtis ir jos keturi lygmenys.
- Suvokti prasmę šios {$4x4$} sąvokų lentelės.
- Suprasti gyvenimo lygties lygmenis, kaip vieną klodą keičia kitas?
- Kaip amžiną gyvenimą išsako išmintis, kaip išmintį išsako gera valia ir kaip gerą valią išsako Dievo valia?
- Amžino gyvenimo pjūvis: Kaip amžino gyvenimo raiškos grindžia visko prasmę?
- Išsiaiškinti, kaip amžinas gyvenimą grindžia išmintį, išmintis grindžia gerą valią, ir kaip gera valia grindžia Dievo valią.
- Suprasti kas yra savybės, kaip ir kodėl skiriasi Dievo ir visko savybės, kaip suprasti troškimus, kuria prasme tai Dievo ir asmenų savybės, kaip suprasti amžino gyvenimo klodus (asmenų Dievo savybes): amžiną gyvenimą, išmintį, gerą valią, Dievo valią.
- Amžinas gyvenimas: Ką reiškia amžinas gyvenimas?
- Suvestinė: Kaip gyventi amžinai?
- Dievo valia: Kaip Dievo valia puoselėja amžiną gyvenimą?
- Gerumas: Kaip gerumas sieja žmones ir Dievą?
Tyrimai
- Suvokti kaip mokslai išsivysto požiūrių grandine grįsdami Dievo tyrimus.
- Suvokti kaip žmogus, savo ir Dievo požiūrių grandine, grindžia jų tyrimus kaip netroškimus, renkasi Dievą vietoj savęs, atsisako savęs ir savo sąmoningumo, Mumis gyvena su Dievu ir visais.
- Žmogus: Kas yra žmogus?
- Išmąstyti kaip tirti savo tyrimą, kuriuo viskas susiveda, kaip gyventi išmintimi? Sudėlioti susijusius klausimus.
- Rūpintis savo branda, tad saviugda, Dievo branda, branda, amžinu gyvenimu, savo išgyvenimais, išgyvenimo apytaka, dorovė, meilės mokslu.
- Suvokimo lygmenys: Kaip sąvokos suvokiamos?
- Suprasti ryšį tarp Dievo tyrimų ir žmogaus tyrimų.
- Suprasti ką reiškia Dievo požiūris ir žmogaus požiūris.
- Kaip susiję Dievo požiūris ir jokio požiūrio neturėjimas?
- Sudėlioti Dievo ir žmogaus kampus.
- Kaip susieti savo klausimą, Kaip gyventi Dievo savybėmis (amžinai, išmintimi, gera valia, Dievo valia)?, su Dievo klausimu, (Ar, Koks, Kaip, Kodėl) Dievas yra ?
- Išėjimas už savęs: Kaip palygintini Dievo išėjimas už savęs į save ir žmogaus išėjimas už savęs iš savęs?
- Ir keturi: Kaip atsidavimas sieja Dievą, gerumą ir žmogų?
- Suprasti ką Dievo ir žmogaus tyrimų santykiai nusako apie apytakas.
- Peržiūrėti Dievo atsakymus, kaip jie sieja mano ir Dievo tyrimus?
- Gvildenu: Ką bandau pasiekti savo klausimais?
- Suprasti kaip mokslai siejasi su netroškimais.
- Suprasti asmenų vaidmenį netroškimuose ir apytakose.
- Nagrinėti trejybės atvaizdų vaidmenį netroškimuose ir apytakose ir susieti su nulybės atvaizdais, visko savybėmis ir t.t.
- Suprasti apytakų ir netroškimų vaidmenį amžinam gyvenimui grindžiant išmintį, išminčiai grindžiant gerą valią, gerai valiai grindžiant Dievo valią.
- Apžvelgti prasmę.
- Netroškimai: Kaip keturi netroškimai per Tave išsako žmogaus santykį su Dievu? Išėjimai už vaizduotės keturiuose lygmenyse.
- Kaip netroškimus išreiškia apytakų aštuonerybės?
- Kaip netroškimus veikia trejybės ratas?
- Kaip atsiliepimais suvokiami mokslų dalykai: Dievas, viskas, troškimai, meilė?
- Kaip atsiliepimai palaiko atitinkamų mokslų tyrimus, apytakas?
- Kaip suvokimo lygmenys grindžia atitinkamas apytakas?
- Vertybės: Kaip vertybė tiek neigia, tiek teigia meilę? ir klausimai
- Kaip trejybės rate glūdi suvokimo lygmenų susivedimas?
- Kaip viskas susiveda paskutine pakopa, meilės mokslu ir aštuongubu keliu?
- Koks meilės vaidmuo susivedime?
- Kaip žmogaus supratimu Dievą (Dievo kampu) pakeičia viskas (Mano kampu), kurį pakeičia troškimai (Tavo kampu), kuriuos pakeičia meilė (Kito kampu)? Ir atitinkamai, kaip Dievo tyrimą Dievo šokiu pakeičia Mano tyrimas Išgyvenimo apytaka, ir kaip aną pakeičia Tavo tyrimas Žinojimo rūmais, ir kaip pastarąjį pakeičia Kito tyrimas Meilės mokslu?
2016.01.28 D: Aš gyvenu tavimi ir atveriu tau gražias mintis. Tad mąstyk kaip mudu vienas kitą mąstome, kaip atsiveria mūsų klausimai ir atsakymai. Tai kelias į žinojimą, į šviesuolių bendrystės pagrindimą ir išplėtimą.