Knyga

Dievo šokis

Dorovės tyrimas

Išsiaiškinimai

Malda

Andrius

Užrašai

Bendrystė

Juodraštis? FFFFFF

Užrašai EEEEEE

Klausimai FFFFC0

Gvildenimai CAE7FA

Pavyzdžiai? ECD9EC

Šaltiniai? EFCFE1

Duomenys? FFE6E6

Išsiaiškinimai D8F1D8

Pratimai? FF9999

Dievas man? FFECC0

Pavaizdavimai? E6E6FF

Istorija AAAAAA


Asmeniškai? BA9696

Mieli dalyviai! Visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

Įranga

redaguoti

Mintys.ŠviesuoliųBendrystė istorija

Paslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus

2017 lapkričio 21 d., 20:11 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 194-195 eilutės iš
* Markus Petz. Meaningful inclusion in both directions. How can I get noncommercial funding to do my PhD research? How can an individual deal with collective tyrannies and still keep a voice? (Have a dog in the ring.)
į:
* Markus Petz. Meaningful inclusion in both directions. How can I get noncommercial funding to do my PhD research? How can an individual deal with collective tyrannies and still keep a voice? (Have a dog in the ring.) Practical experimens using social media and also conversations with people and Internet based research, search engines.
* Nigel Stonham. Follow your passion. How to get 426,000 jobseekers in Austria to contribute in their community according to their passion?
2017 lapkričio 09 d., 21:12 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 215 eilutė iš:
* Evaldas Balčiūnas. Baimė. Ar pakaks man stiprybės priimti gyvenimo iššūkius, kaip tikintieji sako, vykdyti Dievo valią?
į:
* Evaldas Balčiūnas. Baimė, kad nepajėgsiu kažką išspręsti. Ar pakaks man stiprybės priimti gyvenimo iššūkius, kaip tikintieji sako, vykdyti Dievo valią?
2017 lapkričio 05 d., 18:39 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 1 eilutė iš:
Žr. [[Gvildenu]]
į:
Žr. [[Gvildenu]], [[Raida]]
2017 lapkričio 05 d., 18:31 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 1-2 eilutės:
Žr. [[Gvildenu]]
Ištrintos 15-16 eilutės:

Žr. [[Gvildenu]]
2017 lapkričio 05 d., 18:27 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 246-574 eilutės iš
* Kaip atsiranda nuodėmė?
į:
* Kaip atsiranda nuodėmė?

[[Viena bendryste]], [[Šviesuolių tauta]]

Bendrystė tai retas žodis, bet graži sąvoka, kuri man atstoja svetimybę ''[[kultūra]]''. Jį naudoja vienuoliai. Jis graziai siejasi su veiksmazodziu bendrauti.

Trokštu išryškinti ir įtvirtinti šviesuolių bendrystę, Jėzaus Kristaus skelbiamą dangaus karalystę. Ją suvokiu, kaip nusiteikimą čia ir dabar amžinai ugdytis, bręsti, gyventi.

'''Kas yra bendrystė?'''

* Bendros mokymosi sąlygos, aplinkybės, rėmai.
* Ryšys tarp pasąmonės (langas į Dievą, kas išmokta, vertybės, atsakymai) ir sąžinės (ko mokomės, klausimai, dvejonės).
* Kas lieka, išėmus paskirus žmones
* Atskiria kūrybą ir meilę.
* Atskiria buvimą, veikimą, mąstymą.
* Rėmai mūsų nuostatom, remtis atskiriant buvimą, veikimą, mąstymą.
* Sąvokos palaikančios skirtingas įsitraukimo sąlygas: paklusimą, tikėjimą, rūpėjimą.
* Masinė meilė.

'''Kokia šviesuolių bendrystė?'''

* Jėzaus skelbiama dangaus karalystė.
* Amžino mokymosi sąlygos.
* Skurdžiadvasių bendrystė: kaip tiki, taip bus. Amžina branda čia ir dabar.
* Amžinas gyvenimas, branda čia ir dabar.
* Kaip tiki, taip ir bus.
* Skurdžiadvasių palaima.
* Hierarchija (pavaldinystė), tad tikėjimas (ir bendrumas, vienumas) galimas plačiau ir siauriau.
* Dangaus karalystė - tai skaistykla (kaimas), tarp pragaro (miesto, pasaulio) ir dangaus (gamtos, prigimties, širdies). (Lyginu su Vilijos Bortkevičienės sąvokomis: miestas, kaimas, gamta-priigimtis.) Tai prigimtis sąlygose, ribose. Tai "kaip tiki, taip ir bus", pagal mūsų vaizduotės ribotumą. O gamtoje, ką randi, tą myli.

'''Kam yra bendrystė?'''

* Dievo meilę išplėčiame paklusdami, tikėdami, rūpindamiesi, tad 4 lygmenys
* Sąlygas išgyventi vis platesniu požiūriu, tad suvokimu apversti dvejybę.

'''Kaip palaikyti skurdžiadvasių bendrystę?'''

* Ima rūpėti, tikėti (reikšti), paklusti (įvykti).
* Vieningumas, solidarumas.
* Neigiamas požiūris (6 tarpai) yra platesnis požiūris.
* Poreikius ir kitus 24 visaregio rūpesčius išplėsti amžinybe, kad kad Jėzaus pasakymais, "Esu..."
* Ją įsisavinti, išsakyti ir įtvirtinti.
* Gyventi kitu, ne vien savimi. Gyventi šešėliu.

'''Kaip bręsti?'''

* Manau, svarbu gyventi taip ir mokytis to, kad patys ko labiau atsivertumėme.

'''Kaip ugdyti?'''

* Palaikyti kitų vertybes, gvildenimus, juos sieti su išsiaiškinimais
* Priimti kitų sąlygas

Bendrystės pagrindas šv.Trejybe, Dievo sąmoningumas.

Noriu nuodugniai suvokti Jėzaus Kristaus požiūrį ir kaip jisai suprato dangaus karalystę, jos gaires. Kas giminingai veikia ir mąsto?

Dievo Sūnaus Jėzaus Kristaus skelbiamą dangaus karalystę įsivaizduoju kaip [[[Bendrystė | šviesuolių bendrystę]].

Bendrystė susijusi su visuomeninėmis taisyklėmis, elgesio gairėmis. O jos yra tarpe, tai mūsų lūkesčiai. Taip pat mūsų įsitikinimai. Jie išreiškia tarpą, tai tarpo išraiška. Aleksandro deriniai, tai pavyzdys. Išsiaiškinimai, tai irgi pavyzdys. Aleksandro deriniai yra išsiaiškinimai.

Įstrižainės išskiria šviesuolių pasaulį (tikėjimas, bendrystė) ir tamsuolių pasaulį (teisė, rinka).

Bendrystė, tai taisyklių visuma, tai laisvės varžymas. (Zenonas)

Bendravimas tai bendra santvarkos kūryba, tiek dviejų žmonių, tiek ištisos visuomenės.

[[Savišvieta]], [[Sąlygos]]

Šviesuolių bendrystėje [[Savišvieta | mokomės]] - ko Dievas mus moko - dorovės, kas mums bendra, mūsų bendrumo pagrindas.

Berods, sandarą suvokiame bendriau per kitą, užtat tenka savo ypatumus išreikšti sandaros papildymu, tuo pačiu išreiškiame ir Dievo ypatumus.

Manyčiau, išsiaiškinimais tarpsta, bręsta sandaros, kuriomis vis labiau išauga bendrumo prielaidos, užtat mes patys ir kiti, kol visiškai atsiskleidžiame ir sutampame.

Bendrumas kyla prileidus pašnekovą. Šviesuolių bendrystė tad yra bendrumo [[karalystė]], įvairiausios apimtys bendrumui.

Mane domina sąžinė kaip pavyzdys to, ką mes bendrai kuriame, dorovinę terpę, lūkesčius. Teisingumą.

>>bgcolor=#FFFFC0<<


>>bgcolor=#EEEEEE<<

Gyvybės raida - tai bendrystės požiūris - be dangaus karalystės požiūrio, nebūtų jokios gyvybės, nebūtų jos raidos.

Šviesuolių bendrystė palaikoma [[meilė | meile]]. Meile esame [[viena]]. Esame viena priimdami [[Dievo požiūris | Dievo požiūrį]].

Bendrystė reiškiasi Dievu, aš (visaregiu), tu (pirminėm sandarom) ir kitu (antrinėm sandarom). Sandaras noriu naujai suprasti požiūriais, nuostatomis, įsakymais.
* Visaregiu bene atsiplėšiame nuo savo aplinkybių, nuo savo požiūrio.
* Pirminėmis sandaromis bene galime priimti kito požiūrį ar neturėti nė jokio požiūrio.

''Kas yra bendrystė?''

Bendrystė yra aplinka palaikanti valios vykdymą. Bendrystė yra darybos, kūrybos galimybė, tai sandūros galimybė, užtat išreiškiama kategorijų teorijos, išsakoma bendrybėmis.

''Kokia šviesuolių bendrystė?''

Dievo bendrystė palaiko Dievo valios vykdymą, tad palaiko paklusimą, tikėjimą ir rūpėjimą.

Bendrystėje išsiskiria Dievas, aš, tu ir kitas. Juk skirtingo dalyvavimo tikimės iš jų.

Žinojimo rūmuose du skirtingi sparnai palaiko tikėjimą ir rūpėjimą. Abu sparnai kartu palaiko paklusimą.

Žmonių bendrystė išsiskiria ne elgesio (emulative learning), o valios atkartojimu (imitative learning).

''Kokių yra [[bendrystės | bendrysčių]]? Ko iš jų galima mokytis?''

Ieškant doro darbo, pragyvenimo šaltinio, svarbu lavinti savo ir kitų valią.

-------

Kovojame su pasauliu mylėdami širdingai.

[[http://groups.yahoo.com/group/veiktiplaciau/message/1181 | Šviesuolių bendrystė juodųjų Čikagoje ir Lietuvos kaime]]


'''Čikagoje'''

Jean says that the crisis in our
neighborhood is that we haven't learned to work together. She also
focuses on the youth because they still have hope to grow and remake our
neighborhood. We all would like to include the not included.

'''Save suvokti, kaip Dievo priemone visų gerovei'''

I was born in 1964. I grew up in Orange County, California. I enjoyed it
as a utopia. I believed that we lived in the greatest part of the
greatest state of the greatest country at the greatest time in the history
of the universe. If there was anything wrong in America, certainly
somebody was at work fixing it.

I'm Lithuanian. We used to visit our grandparents in Chicago's
neighborhood Marquette Park, which at the time was the "capital" of
Lithuanians in the free world. It was strange to see the race line along
Western Ave, where 100% of the people on one side were black, and 100 % on
the other side were white.

All my life I appreciated that my talents weren't for my sake, but for
everybody's. I went to the University of Chicago, and later I lived with
my grandmother in Marquette Park when the neighborhood became primarily
Black American, and I have also stayed in Englewood with my friend David
Ellison-Bey of the Moorish Cultural Workshop. I've worked for Ivy League
Tutoring, a black owned business, and I pray at St.Benedict the African
East. I know and say that I am Black American, a member of Black America,
by choice, and I am accepted.

My culture is to be drawn to where I could be most useful. I have
enormous talents and so I'm drawn to where there's tremendous need.

'''Vienumo įtampa tarp visų tapatumo ir skirtingo sąmoningumo'''

I believe in my heart that we're all the same. I believe that there is a
culture of unity which is basic to all of us. Yet I have learned that
almost all people live in a different culture, a "normal" culture, a
pernicious culture, that keeps us distant, separate, segregated. I think
that those who want the culture of unity will know to come together for it
in Englewood, which is so distraught and so convenient, and other such
places. I am rewarded to discover Jean, Wanda, Christine, David, Sherri
and others.

This culture is very much what Jesus declares as the kingdom of heaven.
Central is this oneness, that we are there for each other.

'''Amžinas gyvenimas čia ir dabar'''

The kingdom of heaven is "eternal life" experienced in this life.
Generally, this life is too much for us, we try to tune it out and shut it
down. For example, choosing to abuse drugs is choosing to be stunted, to
not grow, not listen and learn from our moods. But God loves us more than
we love ourselves, wants us to learn forever, grow forever, live forever,
here and now. We can choose to live that life here and now, as we do in
the meaningful moments in our lives, which last forever. All of our
moments could be such, and if we choose, will be such, will become
meaningful.

'''Prasmės tiltas'''

"What you believe is what happens." This says that God's impulsiveness -
what he thinks is what he does is what is - fits within the confines of
what we ourselves believe. The kingdom of heaven is the occupation of
this earthly life by a heavenly life. It is a bridge of meaning that
links all that will ever be with what is here and now. It links tangibly
each of us through our intuition, our accumulated perspective.

'''Dvylika klausimų'''

Imagine a culture where every truth is available, tangible, at hand. Every
question can and will be answered. People seek and live the truth. And
every challenge can be made human-sized. Questions such as:
* What is your deepest value in life, which includes all of your other values?
* What is a question that you don't know the answer to, but wish to answer?
* What do you wish to achieve?
We can organize around each other, around our answers, and thus all be
leaders, as relevant.

'''Klausytis Dievo'''

I'm used to engaging God, listening to God, collaborating with God,
especially with regard to my life, what to do with it all. I'm struck
that so are Jean and Wanda. They do what they do in part because they
feel that's what God wants them to do. I believe that is essential for
leadership in this culture. It's crucial to have a channel to the highest
perspective, to get outside of our own self-centeredness, and imagine how
we can be interpreted as people-in-general doing what any good person (or
Jesus) would do in the situation that we find ourselves. We have the
opportunity to encourage in each other that listening to God. And thus to
welcome in each of us the utmost dedication.

I suppose this link with God, this greater self-integrity is essential for
leaders who want to live and move outside of the current norm and yet make
a new norm tangible through our behavior.

'''Skurdžiadvasiai'''

Jesus speaks of the kingdom of heaven as for the "poor-in-spirit", which I
take to mean the "skeptical". The rich-in-spirit are the martyrs, the
ones who say "I believe!" unconditionally. That is not earthly! We want
to see things right, block by block, soul by soul, step by step, moment by
moment.

'''Persekiojami dėl teisybės'''

Jesus also speaks of the kingdom of heaven as for "those who are
persecuted for the sake of righteousness". We know how this system has
slapped us around for being good, honest, true, compassionate, righteous.
We know it is wrong. It's supposed to be wrong. That is how we know each
other. We are "for real".

'''Susitelkimas ten kur nykiausia'''

We know that we are at the right end of the rope. My friend David speaks
of a racial caste system which I think of as a moral caste system. I'm
doubtful if there is much honest work in America which pays more than the
average wage. Industry by industry - education, food, finance, military,
police, health care, technology, social work, government - it's hard to
find a well paying job which you can keep without lying or looking the
other way when it hurts others and our world. But those who have a job,
say, a telemarketer, so often looks down on those who don't: At least I
work a job. And the unemployed: At least I don't use drugs. And those who
do: At least I don't sell them. And those who do: At least I don't sell my
body. And it goes on and on. At the end of the rope it's about race and
sex because it's got to become crude and visible. But who cares about the
end of the rope?

Jean told me how men come out of jail and go back to Englewood. Some of
them shake down stores for protection money. We have so few stores as it
is. Recently, one of these racketeers got shot. When the police came,
they got asked, why don't you help this man? And the police replied, we'll
wait for him to die. He's no good. We're all better off without him. And
that's the way we're dealt with at the end of the rope.

I told Jean, Wanda and Christine, we can choose, what partners we seek.
If we want to foster a culture, we can think it through, and seek friends
and partners accordingly. If we rely on government or corporations or
non-profits, then we may avoid recognizing the real problems and
addressing them. We live in a city where all 50 aldermen belong to the
same party machine, where the National Democratic Party has not thought of
banning the local party, but depends on it, and that is why that racketeer
is left to die. We live in a state where I think 68 of 118
representatives ran unopposed, and is it four out of five governors have
been jailed for corruption. We live in an American dream that is a
threefold lie:
* instead of fostering our own culture, we're indoctrinated to live this dream
* we suffer prejudice - whether for being black or for being good - in achieving this dream
* when we finally achieve this dream, we're ridiculed for realizing that it was just a mirage, there was no point to it, as if we didn't know.

'''Menai'''

We can foster our own culture. We can pursue our questions and discover
our truths. We can share our dreams and work together. In particular,
through the arts, we can express challenging ideas that people don't want
to hear - such as "God doesn't have to be good, life doesn't have to be
fair; how does that good kid deal with that? how does the bad kid?" - and
art changes the rules, art holds us together, we are able to talk, as is
happening with my art http://www.selflearners.net

'''Savarankiškumas'''

We found each other because we know where to go, namely Englewood. We
have each other and can invest in each other. We have a fantastic base.
But how do we sustain that in this world?

Instead of asking for money, we can ask for work. What is work that each
of us wishes to do?

If we are strong as individuals, then we can support our own base. I for
now have a part-time job that pays well, and I could contribute money for
a space, but especially if I could have a place to live, a place to do my
art work.

Could each of us have our own incomes, our own businesses? Isn't that what
we want for ourselves and each other?

For example, Wanda publishes newspapers, blogs, podcasts. Why shouldn't
that yield viable income with reports from Englewood to the world?
Especially if God told Wanda to be working such work?

Christine prepares youth for college. Isn't there enormous potential for
related income. Or, for example, there are businesses whose workers don't
know any math, and would benefit if we taught them even the basics, how to
do a 10% discount.

This all helps us think of our center as a place where temporary part-time
staffers develop their own businesses as they work for our center until
they can help support it.

I admit that I've gone bankrupt in failing to make my online laboratory
work, as well as related centers. I realized that the relevant culture
was too weak. Yet I'm encouraged that Jean and Wanda very much embrace me
and my perspective.

'''Numatyti žingsniai'''

In summary, I'm grateful that Jean has invited me to help Wanda and our
center develop income for operating expenses. At our next meeting I hope
we might further:
* Imagine the culture we seek.
* Consider what our culture might mean for God and others, including them and their concerns.
* Consider the activities each of us personally want to do.
* Imagine what friends or partners we might attract to our center.
* Consider what kind of business opportunities relate to our desired activities.
* Plan who to engage accordingly.

http://www.ms.lt/derlius/Norms2x2.png

Palyginti: Ką randi, tą myli.
2017 lapkričio 05 d., 18:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 14-246 eilutės:

Žr. [[Gvildenu]]

[[Andrius Kulikauskas]]: Rašau [[knyga|vadovėlį]] šviesuoliams. Tuo pačiu pradėsiu vesti šviesuolių mokyklą. Vedu [[https://groups.yahoo.com/neo/groups/minciu_sodas_LT/info | susirašinėjimą]].

Svarbu pamokyti šviesuolius:
* gvildenti klausimus
* mąstyti ir susikalbėti sąvokomis
* rūpintis kitais
* pažinti save
* melstis.

Pamokos
* dvylika klausimų šviesuolių brandai ir bendrystei
* sandarų abėcėlė ir gyvenimo lygtis
* išsiaiškinimo būdai - gyvenimiškų duomenų rinkimas ir sandarų įžvelgimas.

Klausimai
* Klausimu atsisakome savo pasauliu. Be klausimo, tenka susipažinti su žmogaus ištisu pasauliu. Bet ar tas žmogus auga?

[++Dalyviai++]

'''[[Andrius Kulikauskas]]'''
* Vertybė: Gyventi tiesa.
* Klausimas: Kaip parašyti vadovėlį, kad būtų naudinga skaitytojui?
* Klausimas: Kaip iš Dievo požiūrio išplaukia visos proto sandaros?
* Klausimas: Kaip dorai elgtis dorovės liūne kada nesvarbu kaip elgsiesi, vis tiek bus blogai?

'''[[Tadas Snuviškis]]'''
* Vertybė: Bendrystės ieška pagarba gyvybei, visam, kas yra gyva.
* Klausimas: Kaip "diegti" gyvybės vertybę? Kaip padaryti, kad žmogus būtų laimingas, tobulas, džiaugsmingas ir patenkintas visu kuo, kaip padaryti, kad visiems taip būtų? Ir ne tik žmonėms, bet visai gyvybei, visam pasauliui, tobulos laimės santykyje. Noriu savyje kažką keisti, kurioje srityje man dirbti, gal teoriniame lygmenyje? Gal vadovauti ir telkti? Mano geba teorinė. Taip pat: Kas yra valstybė? ir daugybė kitų klausimų. Įtraukti ko įmanoma daugiau žmonių, nors jų yra skirtingiausių. Taip, kaip yra, man nepatinka. Kaip padaryti, kad būtų gera, žmonės nori ir stengiasi bet jiems nepavyksta.
* Kokiu būdu žmonių skirtingumas išsivysto? Bet visgi susikalbėti įmanoma. Kas grindžia bendrumą?
* Kaip apibrėžti gyvybę?
* Nemėgsta išskirti dalykų, rūpi visuma.

'''[[Tautvydas Vėželis]]'''
* Vertybė: Vadovautis nežinojimu: ironija, skeptiškumas, humoras.
** Kaip asmeniškai savitai laikytis akistata su viską suprekinančia ir suišteklinančia bevarde galia? Ir rinkti duomenis: Kaip asmeniškai savitai laikomės įvairių galybių akistatoje?
** Ar gali pakist žmogaus ontologinė situacija šioje vakarų civilizacijoje ir civilizacija galėtų įveikti nihilizmą? Nes po nihilizmo diasnotikų - Dostojevskio, Ničės ir Heidegerio - atrodo, kad neįmanoma, kaip kad neįmanoma žmogui peršokti savo šešėlio.
** Tautvydo Vėželio klausimas: Ar yra kaip civilizacijai (ir žmogui) išsigelbėti iš dviejų Heidegerio nurodytų engimų: geschtelle (postatos, stovio) - pavergimo eigos - ir machenschass - visko pavertimo girneliais - iš didžiojo Anonimo kylanti galia, kuri visus esinius, tarp jų ir žmones, suišteklina ir suprekina pajungia.
** Kokia būties prasmė?
*** Tai jam svarbiausias klausimas. Tad sudarys brėžinį savo įvairiausių klausimų.
*** Pamąstys, ką reiškia prasmė, rinks pavyzdžius, nagrinės ir apžvelgs.
** Kaip pakeisti neteisingą burbulo ekonomiką į teisingą sveiką ekonomiką? (Kilus ekonominei krizei, didžiųjų valstybių monetarinė ekonominė politika pagamina tuščius, auksu ar sidabru nepadengtus pinigus.
* Klausimas: Kodėl iš viso kažkas yra o ne priešingai, nieko?
Tautvydo tyrimui:
* Sudaryti brėžinį visų jo klausimų ir ištakų.
* Kokia prasmės klausimo prasmė? Prasmės prasme susiveda atsakymas, panašiai kaip būties būtis atsiveria klausimu. Tai dvi tautologijos, kurių eiga turininga.
* Kaip jisai įvairiai supranta būtį?
* Rinkti prasmės (ir beprasmybės) pavyzdžius.

* Alanas Petrauskas. Meilė - kantrybės siekiant meilės. Kaip vektorių sandaugą susieti su posūkiu? [[http://laimeskelias.lt | Laimeskelias.lt]]

VGTU
* '''[[Tomas Kačerauskas]]'''. Kritiškai ir savikritiškai mąstyti. Kas yra metakomunikacija? Kokiais būdais įmanoma kalbėti apie komunikaciją? Kokie kalbėjimo apie komunikaciją bruožai? Ankščiau: Kas yra komunikacija? Kokios komunikacijos reikia žmogaus buvimui? Kaip komunikacija lemia mūsų egzistenciją?
** Atidus mąstymas, rūpestingas mąstymas, blaivus mąstymas - critical thinking?
* Aistė Diržytė. Atjauta. Kaip Lietuvoje ugdyti gimnazistų ir universitetų studentų atjautą?
** Aistė paminėjo: Marshall Rosenberg, [[https://en.wikipedia.org/wiki/Nonviolent_Communication | Nonviolent communication]] - Compassionate communication.
* Elena Kocai. Pilnavertis gyvenimas. Kodėl taip elgiamės?
* Aušra Žemienė. Gyventi prasmingai. Koks žmogaus vaidmuo?
* Aistė Ptakauskė. Kūrybiškumas. Kaip kūrybiškumas tampa būtina išgyvenimo sąlyga?
* Jolita Šliogerienė. Žodžio galia.
* Vytis Valatka. Kaip neprarasti tikėjimo ribinėse situacijose?
* Remigijus Venckus. Meno kūryba. Kas ir kur ir kaip?




* Thomas Gajdosik. Gyventi iš Dievo. How to overcome my shortcomings to do what I should do? Jo gyvenimo užmojis: Grow as a person. Ankščiau: How should I organize my life in a way that I will follow? Think and pray about it. How honest am I to myself?
* Onute Gaidamavičiūtė. Meilė visiems žmonėms be išskaičiavimo. Kiek gyvenime derėtų remtis nuojauta, o kiek - protu?
* Dovid Katz. Fighting for what I strongly believe is true and leaving a record of my arguments. What difference can I make in my life to the survival or nonsurvival of a culture including one of its languages?
* Rimvydas Krasauskas. Gyventi paskirtimi. Kokia mano paskirtis?
* Eugenijus Paliokas. Grožis. Meilė. Kodėl kažkas neleidžia skelbti esminius dalykus?
* Algirdas Šukys. Kaip įtikinti pasaulį, kad Vakarų pasaulis eina ne tuo keliu?
* Ingrida: Kas yra žmogaus laisva valia ir Dievo valia, kaip tai reiškiasi ir kuom tai skiriasi? Ar dar yra kokių valių?
* Albinas Plėšnys. Kaip suprasti Aristotelio indukciją? Ar sutampa gramatica speculativa (konceptas, daiktas, vardas) ir semantinė teorija. John Mill "System of Logic" vardų teoriją iškreipė? Analogija, indukcija ir vardų teorija.
* Indrė Gajdosikienė. Kad atitiktų tai ką mąstau su tai ką darau. Kaip save rimtai traktuoti? How to treat myself seriously?
* Justas Nugaras. Stabilumas - tvirtas pagrindas. Kaip būti laimingam?
* Tadas Jonaitis. Besąlygiška Dievo meilė žmonėm. Ar mūsų išsivaikščiojimas susijęs su meile sau, su pykčiu kitų atžvilgiu, ir nepagarba palaikams ir kitų skausmui?
* Audra Girijotė. Jautrumas. Juo rasi būdą, kaip teisingai elgtis arba nebus tos žalos, kurią sistema gali padaryti. Kaip elgtis, kad būtų jautrumo daugiau, o visuotinės kančios mažiau?
* Nerijus Stasiulis. Teorijos ir praktikos vienovė. Suprasti "gerąją naujieną" - filosofijos pagrindinę žinią. Koks filosofijos ir kultūros posūkis reikalingas mūsų laikais? (apie kurį kalbėjo Vitgenšteinas ir Heidegeris) http://gimimasbesmurto.blogspot.lt
* Jonas Čiurlionis. Meilė, tapimas vertu jos mokslui, kaip kad Sokratas pasakoja Platono Puotoje. Kaip tobulėti meilės keliu?
* Rytė Žiūrienė. Meilė. Savęs atidavimas kitam.
* Evaldas Palskys. Meilė kitam (Prema). Kaip pamilti?
* Rugilė Taujotaitė. Atjauta. Kokiu būdu žmonių širdis atverti bendrijai ir atjautai gyvūnams?
* Saulius. Darna. Koks gyvenimo tikslas?
* Kazimieras Seibutis. Humilitas.
* Žmoniškumas. Kaip padaryti, kad velnias į prarają nestumtų?
* Reda Paškauskaitė. Saviraiška. Kaip žinoti, kad elgiesi teisingai/teigiamai?
* Mindaugas Česlikauskas. Būti savimi. Kaip suvaldyti ego?
* [[Mindaugas Rūkas]]. Pažinti koks Dievo planas Inos ir Mindaugo santuokai?
* Sigita Dudienė. Kaip jungiasi skirtybės?
* Jūratė. Laisvė, kai tu gali valdyti savo jausmus ir protą užtat valdyti visą savo gyvenimą. Pasakojo, kaip jai keitėsi laisvės sąvoka. Pasakojo sėkmės schemą: 1) pradinė galimybė, 2) elgsena (mąstomas modelis), 3) ryšys su savimi/Dievu (pakeisti modelį)
* Justina Kaminskaitė. Kūrybos turiningumas kylantis iš ryšio per mane. Kas aš esu? Kaip pereiti iš taisyklių režimo į tų pačių apribojimų laikymasis iš meilės?
* Algimantas Klimas. Gyvenimas su šeima. Kaip parodyti gyvenimo kelią savo šeimai, savo vaikams?
* Vita Marytė Janušauskienė. Nenusižengti savo principams/vertybėms. Kaip išlikti ištikimam savo vertybėms, kai situacija verčia elgtis kitaip..? Kaip gyventi, kad po savęs paliktum jei ne geriau, tai bent ne blogiau, nei radai..?



Senuosiuose Trakuose
* Sesė Agnė. Dievo baimė - suprasti, kad Dievas yra DIEVAS ir mes tokie mazi niekniekiai. Mes turime jam duoti viską kas mes esame ir gyventi kaip Jis mums liepė, tai teisingumas. Bet irgi, tai negali būti atskirta nuo maldingumo - supratimo, kad Dievas yra mūsų Tėtis ir jis mus myli, ir mes NORIME jam tarnauti, kadangi suprantame, kad esame jo sūnūs ir dukros. Kodėl daugybei žmonių nerūpi, kad Jėzus Kristus mus mylėjo iki mirties, mums parodant tokią didelę meilę? :o((( Kaip liudna!

'''Klaipėdoje'''

* [[Andrej Ščelkun]]. Pusiausvyra. Bet kurioje situacijoje, emocijoje, reaguoti tinkamai, nepasiduoti tom emocijom.
** Kaip tinkamiausiai meniškai vaizduoti garsą?
** Kaip teigiamai veikti žmogų?
** Ar susiję garso bangos su elektromagnetinėmis bangomis?
** Kaip garso bangos gali paveikti žmogų? (Iš pradžių buvo Žodis)
** Kokiu algoritmu galima susieti skirtingus klausimus?
** Iš kur viskas kyla? Nuo pačių pradžių, kaip viskas atsirado?
** Ar tikėjimas yra energija kažkokia?
** (Ar čia Andrejaus klausimai?) Iš kur galim mylėti žmogų? Ir kas tą įtakoja? Kaip ir kodėl jis sugeba mylėti? Kam jam to reikia? Ar laiko neatsuksi? Tu turėsi tik vieną pasirinkimą? Išminties paieškos.
* Ieva Vaitkevičiūtė. Gyventi prasmingai. Ar Dievas gali jaustis vienišu, jaučia vienatvę?
* Rūta Jakštonienė. Būčiau šalia artimų žmonių.
** Kaip reikia užauginti tikrumą?
** Iš kur ateina kūrybinis pradas?
** Kas verčia žmogų vaizduoti savo išgyvenimus? Rinks pavyzdžius.
* Žydrūnė Jonušienė. Tikėjimas.
* Virgilijus Burba. Jausmas. Kodėl aš Dievo ieškau protu? Ar savo namuose galiu rasti Jo namus? Kaip man gamtoje ir gyvenime įžvelgti tą gerumą, kurį Dievas įžvelgė kurdamas pasaulį?
* Giedrė Burbienė. Ištikimybė. Ar šventųjų relikvijos galia priklauso nuo to kiek žmogus tiki?
* [[Remigijus Treigys]]. Tikėjimas, kuris mus daro tikrais, pavyzdžiui, kūryboje. (Tarkovoskio filme Nostalgija tikinčiosios sako, kad gali klūpėti, nes turi tikėjimo.)
** Ar tikėjimas yra mūsų, yra tikrumas, kad taip, o ne kitaip?
** Kaip atsirasti toje teisingoje vietoje, teisingu laiku kur brandintų teisingi klausimai?
** Ar tikėjimas gali įsikūnyti, materializuoti? Kūrybos energija turi siuntėją, kurinys, tai antena, vyksta energijos ping-pongas.
** Kodėl mes dabar esame čia?
** Kodėl vyksta taip, o ne kitaip?
* Antanas Garjonas
* Tomas Kiauka. Prasmė - jausmas, kuris leidžia gerai jaustis. Kaip atsiranda sąvokos ar žodžio "Dievo" reikšmė? Ir kaip dėl to susikalbame? Iš ko kyla klausimai?
* Danas Andriulionis. Siekti tobulumo per darbą. Kaip pasiekti tobulumą tapybos darbe? ir savo gyvenime?
* Alvydas Klimas. Sąžiningumas sau ir kitiems. Kas lemia studentų elgesį? Rengs apklausą.
* Vakaris Bernotas. Pažinimas. Bendravimas, pakantumas susieti su pažinimu, jisai nesavatikslis, gera dalintis, gera sugebėti priimti pasaulį, koks jisai yra. Gebėjimas užduoti teisingus klausimus. Klausimas jau yra atsakymas. Kas aš esu?
* Simona Pielikytė. Sąžiningumas prieš save. Kaip pajusti tvirtumą bet kokiose aplinkybėse ir atpažinti teisingą, kitų neprimestą gyvenimo kelią? Kaip sukurti neutraliausią aplinką; per neutralumo būseną save girdėti; pačiam skleisti vibracijas.
* Saulius Jusionis. Kaip šviesti žmones, kad jie nebūtų buki?
* Rita Skirpstaitė: Būti kuo geriau kiekviena akimirka

VDA Kiti
* Gintarė Lygnugarytė. Ar yra Dievas?
* Ana Alfimova. Dėmesys žmonėms: jeigu visiems gerai, tai ir man bus gerai.
* Jevgenija Škaliova. Tiesa - nemeluoti sau. Ką galėčiau palikti kitiem žmonėm prasmingo? Domisi kūrybiniais tyrimais, fotografija.
* Patricija. Kam viskas sukurta?



Klaipėdos universitetas
* Vitalijus Denisovas. Pilnumas, perfekcionizmas.
** Ar jauduliai yra pastovi būsena?
* Gediminas Gricius. Kasdien ką nors naujo sužinoti.
** Kaip vidinę jausminę būseną pamatuoti kūno rodikliais?
* Dominykas Raila. Pažinimas.


'''Eičiūnuose'''

* Audronė Anušauskienė. Veikti vis plačiau. Kaip pasiekti, kad žmonės labiau tikėtų?
* Zenonas Anušauskas. Kūrybinė talka. Kaip įveikti alkoholizmą Lietuvoje ir kaip suveiks naujasis įstatymas dėl neblaivaus vairavimo? Kaip sujungti žmonių protus ir atmintis, kad kartu dirbtų našiau, kaip atskirai?
* Danutė Vervečkienė. Pragmatiškas tarnavimas. Kaip dirbti su vaikais mūsų kaime?
* Irena Linkevičienė. Tikėjimas į Dievą ir šeimą. Kodėl žmonės yra tokie žiaurūs ir vienas kitam nepadeda?
* Algirdas Judickas. Gyventi dorai. Kaip Lietuvoje atvirai gyventi pagal Biblijos tiesą ir veikti kitus?
* Eimantas Sakavičius. Dirbti sau mielą darbą. Ar yra pomirtinis gyvenimas? Kodėl pasaulis pagrįstas žiaurumu, pavyzdžiui, valgymu?
* Dalia Jusienė. Nuoširdumas. Kaip pritraukti žmones į renginius?
* Violeta Vaitkevičienė. Tarnavimas - būti naudinga. Kodėl žmonės neišeina iš savo namų?
* Petras Ulevičius. Pagarba, karma yra paveldama, jeigu kažkam padarysiu gerą ar blogą, tai gal ir man padarys.
* Nerijus Kisielius. Kam Dievas padeda labiau, tam kuris stoja į kovą prieš blogį, ar tam kuris atsitraukia?

Jiezne
* Erika Švenčionienė. Vaikų dvasinė gerovė. Ką man daryti, kad mano vaiko vertybių sistema sutvirtėtų?
* Gvidas Švenčionis. Kažką gražaus padaryti ir palikti. Kaip mano dukra gyvens?

Kaune
* Nadiežda Pokštienė. Šiluma, žmogaus atvirumas. Kodėl yra taip sunku sąžiningai gyventi?
** Džiaugtis kiekviena diena.
* Audrijanas Pokštas. Meilė: artimumas, rūpestingumas, jaudinimasis.
* Raimundas Vaitkevičius. Tobulėti. Kaip žinoti, kokia mano veikla būtų vaisingiausia kiekvienu laiku? Kaip tikslingai ir našiai tvarkyti savo laiką?
* prisiminti šv.Mato bažnyčios kun.Deimantą Jasulaitį

Svečiai iš užsienio
* Jinan Kodapully. To be. How to 'be' without making any attempt? How to hold a question without any conscious attempt to answer?

Austrijoje
* Markus Petz. Meaningful inclusion in both directions. How can I get noncommercial funding to do my PhD research? How can an individual deal with collective tyrannies and still keep a voice? (Have a dog in the ring.)

Internete
* Jonathan Weinberger. Looking behind the wall, getting behind things, getting the bigger picture. Can I get the big image of anything in life the way that my intuition pushes me to?
* Shu-Hong Zhu. How do things become fashionable?
* Pamela McLean. How do we not just remember together but think together?

Kiti ir kitur, kuriuos galėčiau bandyti įtraukti
* Dovydas Caturianas. Kokios žmogaus pažinimo ribos? Koks yra religijos ir politikos santykis?
* Aušra: Koks yra amžinas gyvenimas?
VGTU Filosofijos ir komunikacijos katedroje
* Laima Monginaitė. Kūryba. Kokia mano misija?
* Stanislavas Dadelo. Nebūti išdaviku. Negyventi tik klausimais, be atsakymo. Turėti savo nuomonę ir gerbti kitų nuomonę.
* Jovilė Barevičiūtė. Skaidri ir sąžininga karjera kuri būtų paveiki mūsų socialiniams ir kultūriniams procesams. Kaip darniai ir tvariai suderinti fundamentalias akademines žinias bei intelektualines madas bei inovacijas šiuolaikiniame universitete?
* Edvardas Rimkus. Ar erdvė begalinė ar ne?
* Agnieška Juzefovič. Laisvė.
Estijoje
* Peeter Kase. Jesus, what he would do. How long will the world go on in this bad way. (Tartu katalikų bažnyčioje.)
* Meelis (žmona Birutė Vilniuje). Awakening of all people and all creation. What is this activity of awakening?

Šiauliai
* Evaldas Balčiūnas. Baimė. Ar pakaks man stiprybės priimti gyvenimo iššūkius, kaip tikintieji sako, vykdyti Dievo valią?

Estija
* Kaya York. Alleviating suffering. How should I relate to God?

Brazilija
* Ivan Capeller. Equality. How can human society combine a maximum level of equality with a maximum level of freedom?


------------

'''[[Paulius Mikšta]]'''
* Vertybė: Kilniaširdiškumas ir gailestis. Kilniaširdiškumą išskiriu dėl to, kad tuo metu būna paneigtas egoizmas ir gerovė sau, tuomet žmogus pastebi kitą žmogų pavyzdžiui kenčiantį ir jo kankynės yra visiškai artimos ir suprantamos, kas žiauriam egoistui yra visiškai svetima, kiti žmonės jam yra lyg nieko nereiškiančios kaukės. Gailesti išskiriu todėl, nes manau, kad žmogus yra tokia būtybė kurios verčiau išvis nebūtu, o pasaulį laikau kančių buveinę, malonumo ir gerovės stokojančią katorga, tam tikrą trukmę kurią reikia iškentėti, paprastai šnekant pasaulis man yra darbas, tarnyba, kažkokia kariuomenė kurią reikia atkentėti, todėl moralės požiuriu manau, kad mes nieko kito negalim padaryti kaip tik vienas kito pagailėti, paguosti, mylėti iš gaileščio ir panašiai.
* Klausimas: Kas yra žiaurumas? Kaip jis atsiranda, kaip jis veikia žmoguje, kaip žiaurus žmogus suvokia aplinką pavyzdžiui kitą žmogų?
* Klausimas: Kas yra genialumas?

'''[[Ignas Gutauskas]]'''
* Vertybė: Žmogaus suvokimas, kad jis kaip gyva būtybė yra iš esmės tapatus kitoms gyvoms būtybėms (ypač, kad yra tapatus kitam žmogui bet kokiu atveju).
* Klausimas: Kokios yra žmogaus žiaurumo, blogio šaknys: ar glūdi jis (ir kiek tuomet jo ten glūdi) žmogaus prigimtyje, ar tai mūsų proto klaidų vaisius, ar tai protingumo trūkumo sąlygotas dalykas, ar jis pradeda reikštis dėl aplinkos veiksnių ir t.t. Kodėl mes kenkiame vienas kitam? Kas čia yra didžiausias kaltininkas? Kas yra to pradas? Ar kalbant apie žmonijos ateitį galima turėti vilties, ar būtų teisingiausia žvelgti į ją pesimistiškai?

'''Žilvinas Beniušis'''
* Vertybė: Aš esu niekas.
* Klausimas: Kaip ištisai gyventi Dievu?
* Klausimas: Kaip išlaikyti pastovų budrumą? (Nepsis) Kaip atskirti Dievo valią?
* Klausimas: Kaip neįklimpti į nuodėmę? Kaip jos iš anksto išvengti?
* Tiesos šaltinis: Jėzaus malda. ([[http://www.ortodoksas.lt/2015/11/kas-yra-jezaus-malda-kas-yra-jezaus.html | Aprašas]])


[+Bendri tyrimai+]

'''Galimi tyrimai'''
* Kaip atsiranda nuodėmė?
2017 lapkričio 05 d., 18:25 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 1-13 eilutės:
>>bgcolor=#FFFFC0<<

[+Puoselėti šviesuolių bendrystę+]

Išmąstyti, aprašyti, kaip puoselėti šviesuolių bendrystę.
* Rašyti pamokas šviesuoliams, kaip pažinti save, melsti Dievą, gvildenti klausimus, susikalbėti, puoselėti bendrystę.
** Apžvelgti dvylikos klausimų svarbą.
** Palyginti su lapeliais kuriais ankščiau aprašiau šviesuolių bendrystės tvarkymą.

Pabendrauti, užkalbinti
* Tikėjimas - Malcolm

>><<

ŠviesuoliųBendrystė


Naujausi pakeitimai


Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2017 lapkričio 21 d., 20:11
Tweet