Mintys.ViskoPrasmė istorijaRodyti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus 2025 balandžio 18 d., 14:17
atliko -
Pakeistos 1-171 eilutės iš
--------- '''Kokia visko prasmė Dievui?''' ------ >><< ||[++++一切的意义++++] || [++Yīqiè de yìyì++]|| >>bgcolor=#FFFFC0<< ----------------- * Suprasti kaip trys kryptys (nepaneigiamumas, nešališkumas, besąlygiškumas) reiškiasi trijų proto raiškomis. * Suprasti kaip trys kryptys ir keturios apimtys ir dvi kryptys (iš Dievo į žinojimą ir atgal)(tad 6=4+2 atvaizdai ir 12=4x3 aplinkybės) išsako santykį tarp Dievo ir žinojimo, kaip Dievas tveria žinojimą ir kaip žinojimas iššaukia Dievą. * Išnagrinėti, kaip trejopai apibrėžti asmenį, kaip tai susiję su besąlygiškumu, nepaneigiamumu, nešališkumu ir lygčių lygtimi, kaip tai susiję su trimis protais ir su apytakų išsivertimais. * Kaip Dievas įveikia apimtis išsivertimais? * Kaip trejybės ratas išreiškia kaip Dievo nesivaržymas įveikia apimtis? ----------------- >><< [+Visko prasmė Dievui+] '''Tiriu''' Kadangi pats tiriu, tai nuoseklu ir suprantama, kad pirmumą teikiu tyrimui. '''Dievas''' Dievas yra tai, ką bandau tyrimu suprasti, būtent jo supratimą. Užtat nuoseklu ir suprantama, kad Dievą suvokiu kaip save tiriantį tyrėją. Dievas man tad yra pradžia, pabaiga ir jų sąsaja. O kas išjudina Dievą? Tyrimas. Jis taipogi nuramina Dievą ir jam suteikia tolydumo, nuoseklumo, tįsumo. '''Tyrimas''' Tyrimas yra visko užtaisas. * Tyrimu išsiskiria Dievas ir viskas, tad toliau troškimai ir meilė. * Tyrimu išsiskiria dvi galimybės. Tyrėjas (Dievas) yra už tyrimo. Arba tyrėjas (žmogus) yra tyrime. * Šį išskyrimą galima suprasti Gordon Spencer-Brown prasme. '''Tyrimą sustato trys protai''' * Tyrimas sieja atsakymą ir klausimą. * Į atsakymą, klausimą, tyrimą susitelkia trys protai. * Tyrimas ieško, kaip išeiti už tyrimo, tuo lygina atsakymą ir klausimą, taip ieško Dievo už tyrimo. '''Tris protus išgyvena ir grindžia sąmoningumas 0+3=3''' * Veiksmas +3 ir kartu lygtis 0+3=3 sąlygoja keturis lygmenis: +0, +1, +2, +3. * Veiksme +3 glūdi veiksmai +1 ir +2, tad visi trys protai. * Veiksmu +3 ir jo sąlygoti keturi lygmenis grindžia padalinimus ir padalinimų ratą. '''Viskas išsiskleidžia Dievo ir žmogaus išsiskyrimu''' Tyrimas išskiria Dievą už tyrimo, žmogų tyrime ir jųdviejų santykį. Išsiskleidimą išryškina jų išeities taškų skirtingumo pabrėžimas. Išsiskiria Dievo tyrimai ir žmogaus tyrimai. Dievas tiria apytakomis, susidedančiomis iš 24 raiškų. Žmogus tiria netroškimais, susidedančiais iš 8 požiūrių. Žmogaus netroškimas glūdi atitinkamoje Dievo apytakoje. Žmogaus netroškimai išsako Sūnaus būklę, kaip ją ketveriopai išgyvena žmogus tyrėjas. Žmogus skiria save ir Dievą, tad yra žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė. Dievas neskiria savęs ir kitų asmenų bet juos sukuria požiūrių grandine. '''[[Dievo tyrimai]]''' Dievas tiria Dievą: * Dievu tiria: Ar Dievas yra? Ar Dievas būtinas? * Manimi tiria: Koks Dievas yra? Ar Dievas būtinai geras? * Tavimi tiria: Kaip Dievas yra? Kaip Dievui kiekvieną pasiekti? * Kitu tiria: Kodėl Dievas yra? Kaip mums vienas kitą labiau mylėti? Dievas savo tyrimais pats save tiria kiekvienu asmeniu, kaip jų Dievas, atitinkamai amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas. Šias savybes grindžia Dievulėlis, Dievas Sūnus, iškylantis Dievui pasitraukus. Dievas tiria atitinkamais keturiais mokslais, susidedančiais iš 24-ių raiškų. Dievas išsiplečia tyrėju, tad išgyvenimo apytakoje tyrėjas jau tiria savo pagrindu, apie save, savo buvimą, tačiau kadangi jisai jau yra aplinkoje, tai jo klausimas virsta Koks Aš esu? Šiame klausime glūdi keturi asmenys: Dievas pirma Manęs, jokiu požiūriu, Aš kaip savastis bei tyrėjas, savo požiūriu, Tu kaip lemiantis ribą tarp savęs ir aplinkos, ir Kitas kaip siejantis Mane ir Tave už manęs, aplinkoje, taigi, duodantį man rinktis Save (kuriuo Aš esu židinys) ar Dievą (kuriuo Aš ir Tu esame lygiaverčiai). Išgyvenimo apytakoje tyrėjui Dievas iškyla besivystant Neapibrėžtumui (dvasiai), Apibrėžtumui (sandarai), Įsivaizduojamumui (atvaizdams), Neįsivaizduojamumui (vieningumui). '''Dievo Dievas''' Dievo tyrimas išryškėja, kad Dievo užtaisas yra Dievo Dievas. Dievas yra Dievui reikmuo, vaidmuo, tapatybė. Sąmoningas supratimas Dievo: 0+3=3. Trejybės ratu nebuvimo grindimas grindžia buvimą. Ketverybės apimtimis tai reiškiasi paskirų asmenų apytakomis ir bendro žmogaus netroškimais. '''Dievo požiūrių grandinė''' Dievo pagrindu asmenys išplaukia iš Dievo pridedant požiūrius: jokį požiūrį (Dievas), požiūrį (Aš), požiūrį į požiūrį (Tu), požiūrį į požiūrį į požiūrį (Kitas). Dievas yra dvasia, o požiūris yra sandara. Tad tai sandaros grandinė. '''Dievas įprasmina ir išplečia žmogų''' Dievas tiria Dievą asmenimis, tad juos sudėjus, kiekvienu iš mūsų, Žmogumi. Dievą išplečia Žmogus, galintis gyventi ar negyventi Dievu - amžinu, išmintingu, geravališku, valingu. Tai yra Dievo Dvasios išsakoma dorovė, dešimt Dievo įsakymų. Apytakos išplečia aštuonerybę, pridėdamos trejybės ratą, trijų protų kampus ir Dvasios žvilgsniu iš šalies išsakytą keturių lygmenų ir šešių jų porų santvarką. Dievas atsiskleisdamas parodo, kad jisai net ir labiausiai atsiskleidęs, tad labiausiai suvaržytas, yra visai nesuvaržytas, o tiesiog viską valdo. Jisai atsiskleidžia kaip visko valdytojas. Užtat mes galime prisijungti prie juo, galime atpažinti jį ir gyventi jo valią, galime valdyti kartu su juo. Mes, jam pavaldūs, taipogi valdome, susitelkdami į mums duotas aplinkybes, užtat jas įdvasindami, įprasmindami. '''Žmogaus tyrimai''' Mes žmonės tiriame, kaip gyventi Dievu: * Kaip kūnui gyventi amžiną gyvenimą? * Kaip protui gyventi išmintimi? * Kaip širdžiai gyventi gera valia? * Kaip valiai gyventi Dievo valia? Mūsų tyrimais kiekviena mūsų dalis tiria atskirai ir tuomi grindžia Žmogų. Mūsų tyrimus sustato keturi netroškimai, susidedantys iš 8-ių požiūrių. '''Žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė''' Žmogaus pagrindu asmenų terpės iškyla atsisakant žvilgsnių Žmogaus ir Dievo žvilgsnių grandinėje: * Valios terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį. * Širdies terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį į Dievo žvilgsnį. * Proto terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį. * Kūno terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį. Sąmoningumo, sąmonės, pasąmonės atsisakoma trumpinant šią dvasios grandinę. '''Suvokimo lygtis''' Dievo išėjimas už savęs į save ir Žmogaus išėjimas už saves už savęs grindžia suvokimo lygtį {$0=ŽD$}. Dievas yra suvokimas, suduriantis Žmogaus žvilgsnį su Dievo žvilgsniu. Suvokimas yra pagrindas išeiti už savęs, išsiplėsti. Žmogus yra Dievo išsiplėtimas. Atlupus Žmogaus savasties klodus, jam atsisakant jų, aptinkamas suvokimui prilygstantis Dievas. '''Žmogus savo sąmoningumą įsisavina jo atsisakymas ir taip susitelkdamas į Dievą''' Žmogus atsisakydamas savo sąmoningumo sieja išsiskyrusias pakopas - valią, širdį, protą, kūną - ir vieningai suveda tarpus tarp pakopų. Dievo išsiskleidimu aiškėja, kad Dievas iš tikrųjų yra visuotinas. Jį galima varžyti ir jis vis tiek lieka valdytoju. Jį galima papildyti žmonėmis ir jis vis tiek juos priima į savo vienybę, kas tik neprieštarauja vienybei. Kas neprieštarauja vienybei, tas Dievui neprieštaraus, verčiau jį pripažins. '''[[Tyrimų ryšys]]''' Dievo ir žmogaus tyrimus sieja trys laidai. [+Apžvalgų apžvalga+] Mano mintys yra išsimėtusios įvairiuose puslapiuose. Noriu juos sutvarkyti. [[Gvildenu]] Mano klausimų sąrašas. Gana gerai sutvarkytas. [[Visko prasmė]] Šiame puslapyje apžvelgiu visumą. Jį reikėtų suvienyti su šiais tvarkytinais puslapiais. * [[Tyrimai]] Tyrimas yra visko pagrindas. Kaip apžvelgti viską? Tyrimas: Išėjimas už savęs. Dievo tyrimas ir žmogaus tyrimas. * [[Išėjimas už savęs]] Tyrimas ir išėjimas už savęs yra tas pats dalykas. * [[Gyventi išmintimi]] Ką reiškia viską žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti? Toliau reikia išskirti Dievo tyrimus ir žmogaus tyrimus. [[Dievo tyrimai]] Kokie Dievo tyrimai? * [[Viską žinoti]] * [[Dievo tyrimų gvildenimas]] Kaip su Dievo gvildenti jo tyrimus? * [[Išmintis]] Ką reiškia viską žinoti? * [[Viskas]] Kas yra viskas? * [[Apytakos]] Kas yra apytakos? ** [[Išsivertimai]] Kaip apytakos išsiskleidžia ir viena kitą grindžia? ** [[Trys protai]] Kaip trys protai iškyla išgyvenimo apytaka? Kaip apžvelgti trijų protų raiškas? ** [[Išgyvenimo apytaka]] Kaip išgyvenimo apytaka grindžia sandaras? ** [[Meilės mokslas]] Į kokį tikslą, į kokią mūsų veiklą viskas susiveda? *** [[Tiesos kraštovaizdis]] Kaip žmogus susitelkia į santykį su tiesa bei kertine vertybę? [[Žmogaus tyrimai]] * [[Taikymas]] Žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė * [[Suvokimo lygmenys]] * [[Netroškimai]] Kaip apibrėžti netroškimus? * [[Atjautos]] Kaip išvedžioti atjautas iš netroškimų? * [[Kalbos]] Kaip apibrėžti trijų protų kalbas? [[Tyrimų ryšys]], [[Laidai]] Kaip Dievo ir žmogaus tyrimai susiję? * [[Prasmė]] Kas kam prasminga ir kodėl? ** [[Ženklų savybės]] [+Užrašai+] * Pereiname iš Dievo tyrimo (įvairiais asmenimis ir apytakomis) į amžiną gyvenimą (jų pasirinkimais gyventi ne šiaip, netroškimus taikyti Dievo pagrindu). į:
[[Tyrimas]] 2025 balandžio 18 d., 14:08
atliko -
Pridėtos 80-85 eilutės:
'''Dievo Dievas''' Dievo tyrimas išryškėja, kad Dievo užtaisas yra Dievo Dievas. Dievas yra Dievui reikmuo, vaidmuo, tapatybė. Sąmoningas supratimas Dievo: 0+3=3. Trejybės ratu nebuvimo grindimas grindžia buvimą. Ketverybės apimtimis tai reiškiasi paskirų asmenų apytakomis ir bendro žmogaus netroškimais. Pakeistos 128-132 eilutės iš
[ Užtaisas yra Dievo Dievas. Sąmoningas supratimas Dievo: 0+3=3 į:
'''[[Tyrimų ryšys]]''' Dievo ir žmogaus tyrimus sieja trys laidai. 2025 balandžio 18 d., 13:57
atliko -
Pridėtos 66-83 eilutės:
'''[[Dievo tyrimai]]''' Dievas tiria Dievą: * Dievu tiria: Ar Dievas yra? Ar Dievas būtinas? * Manimi tiria: Koks Dievas yra? Ar Dievas būtinai geras? * Tavimi tiria: Kaip Dievas yra? Kaip Dievui kiekvieną pasiekti? * Kitu tiria: Kodėl Dievas yra? Kaip mums vienas kitą labiau mylėti? Dievas savo tyrimais pats save tiria kiekvienu asmeniu, kaip jų Dievas, atitinkamai amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas. Šias savybes grindžia Dievulėlis, Dievas Sūnus, iškylantis Dievui pasitraukus. Dievas tiria atitinkamais keturiais mokslais, susidedančiais iš 24-ių raiškų. Dievas išsiplečia tyrėju, tad išgyvenimo apytakoje tyrėjas jau tiria savo pagrindu, apie save, savo buvimą, tačiau kadangi jisai jau yra aplinkoje, tai jo klausimas virsta Koks Aš esu? Šiame klausime glūdi keturi asmenys: Dievas pirma Manęs, jokiu požiūriu, Aš kaip savastis bei tyrėjas, savo požiūriu, Tu kaip lemiantis ribą tarp savęs ir aplinkos, ir Kitas kaip siejantis Mane ir Tave už manęs, aplinkoje, taigi, duodantį man rinktis Save (kuriuo Aš esu židinys) ar Dievą (kuriuo Aš ir Tu esame lygiaverčiai). Išgyvenimo apytakoje tyrėjui Dievas iškyla besivystant Neapibrėžtumui (dvasiai), Apibrėžtumui (sandarai), Įsivaizduojamumui (atvaizdams), Neįsivaizduojamumui (vieningumui). '''Dievo požiūrių grandinė''' Dievo pagrindu asmenys išplaukia iš Dievo pridedant požiūrius: jokį požiūrį (Dievas), požiūrį (Aš), požiūrį į požiūrį (Tu), požiūrį į požiūrį į požiūrį (Kitas). Dievas yra dvasia, o požiūris yra sandara. Tad tai sandaros grandinė. Pridėtos 86-87 eilutės:
Dievas tiria Dievą asmenimis, tad juos sudėjus, kiekvienu iš mūsų, Žmogumi. Dievą išplečia Žmogus, galintis gyventi ar negyventi Dievu - amžinu, išmintingu, geravališku, valingu. Tai yra Dievo Dvasios išsakoma dorovė, dešimt Dievo įsakymų. Pridėtos 92-115 eilutės:
'''Žmogaus tyrimai''' Mes žmonės tiriame, kaip gyventi Dievu: * Kaip kūnui gyventi amžiną gyvenimą? * Kaip protui gyventi išmintimi? * Kaip širdžiai gyventi gera valia? * Kaip valiai gyventi Dievo valia? Mūsų tyrimais kiekviena mūsų dalis tiria atskirai ir tuomi grindžia Žmogų. Mūsų tyrimus sustato keturi netroškimai, susidedantys iš 8-ių požiūrių. '''Žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė''' Žmogaus pagrindu asmenų terpės iškyla atsisakant žvilgsnių Žmogaus ir Dievo žvilgsnių grandinėje: * Valios terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį. * Širdies terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį į Dievo žvilgsnį. * Proto terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį. * Kūno terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį. Sąmoningumo, sąmonės, pasąmonės atsisakoma trumpinant šią dvasios grandinę. '''Suvokimo lygtis''' Dievo išėjimas už savęs į save ir Žmogaus išėjimas už saves už savęs grindžia suvokimo lygtį {$0=ŽD$}. Dievas yra suvokimas, suduriantis Žmogaus žvilgsnį su Dievo žvilgsniu. Suvokimas yra pagrindas išeiti už savęs, išsiplėsti. Žmogus yra Dievo išsiplėtimas. Atlupus Žmogaus savasties klodus, jam atsisakant jų, aptinkamas suvokimui prilygstantis Dievas. Ištrintos 120-183 eilutės:
[+Dievo išsiskledimas (perkelti į kitą puslapį)+] '''Dievas išsiskleidžia trimis protais''' Dievas išsiskleidžia trimis protais * Veiksmu +1 jisai savo būtinumo tyrimu vysto visko padalinimus į požiūrius. * Veiksmu +2 jisai atvaizdais ir aplinkybėmis (požiūriais į požiūrius) vysto trijų protų raiškas. * Veiksmu +3 jisai turėtų suderinti veiksmus +1 ir +2. '''Dievo išsiskleidimas veiksmu +2''' Apimtis nusako kiek Dievas yra suvaržytinas. O tai priklauso nuo to kiek Dievas pats susivaržo. * Jeigu Dievas yra dvasia, tai jisai nesivaržo, tad kaip toks turi būti visiškai suvaržytas nieko apimtyje, o kaip toks jisai yra pirmapradis Dievas iš kurio viskas kildenama. * Jeigu Dievas yra dvasios sandara, tad viskas, tai jisai pats save varžo pasitraukdamas, tad gali būti laikomas kažkuo, į kurį atsiremia žmogus. * Jeigu Dievas yra dvasios sandaros atvaizdas, tad troškimu, tai jisai toliau save varžo, atitikdamas paskirą pažinovą, tai jis gali reikštis betkame, bet kokiame moksle arba bet kuriai asmenybei. * Jeigu Dievas yra esmė, dvasios sandaros atvaizdų vieningumas, tai jisai pats save visiškai suvaržo nieko apimtyje, užtat jisai gali valdyti, įtakoti, palaikyti viską, būtent kaip pasitraukianti meilė. Visa tai parodo, kad Dievas yra tas pats nesivaržantis Dievas nepaisant apimties, užtat jis tikrai yra visuotinis Dievas. Trys kryptys - nepaneigiamumas, nešališkumas, besąlygiškumas - yra pagrindai, kuriais Dievas įveikia apimtis. * Nepaneigiamumas veda už nieko (Dievo) į kažką (Mane). * Nešališkumas veda už kažko (Manęs) į betką (Tave). * Besąlygiškumas veda už betko (Tavęs) į viską (Kitą). Tai grindžia tris protus. '''Tyrimai''' Dievas tiria Dievą: * Dievu tiria: Ar Dievas yra? Ar Dievas būtinas? * Manimi tiria: Koks Dievas yra? Ar Dievas būtinai geras? * Tavimi tiria: Kaip Dievas yra? Kaip Dievui kiekvieną pasiekti? * Kitu tiria: Kodėl Dievas yra? Kaip mums vienas kitą labiau mylėti? Dievas savo tyrimais pats save tiria kiekvienu asmeniu, kaip jų Dievas, atitinkamai amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas. Šias savybes grindžia Dievulėlis, Dievas Sūnus, iškylantis Dievui pasitraukus. Dievas tiria atitinkamais keturiais mokslais, susidedančiais iš 24-ių raiškų. Dievas išsiplečia tyrėju, tad išgyvenimo apytakoje tyrėjas jau tiria savo pagrindu, apie save, savo buvimą, tačiau kadangi jisai jau yra aplinkoje, tai jo klausimas virsta Koks Aš esu? Šiame klausime glūdi keturi asmenys: Dievas pirma Manęs, jokiu požiūriu, Aš kaip savastis bei tyrėjas, savo požiūriu, Tu kaip lemiantis ribą tarp savęs ir aplinkos, ir Kitas kaip siejantis Mane ir Tave už manęs, aplinkoje, taigi, duodantį man rinktis Save (kuriuo Aš esu židinys) ar Dievą (kuriuo Aš ir Tu esame lygiaverčiai). Išgyvenimo apytakoje tyrėjui Dievas iškyla besivystant Neapibrėžtumui (dvasiai), Apibrėžtumui (sandarai), Įsivaizduojamumui (atvaizdams), Neįsivaizduojamumui (vieningumui). Dievas tiria Dievą asmenimis, tad juos sudėjus, kiekvienu iš mūsų, Žmogumi. Dievą išplečia Žmogus, galintis gyventi ar negyventi Dievu - amžinu, išmintingu, geravališku, valingu. Tai yra Dievo Dvasios išsakoma dorovė, dešimt Dievo įsakymų. Mes tiriame, kaip gyventi Dievu: * Kaip kūnui gyventi amžiną gyvenimą? * Kaip protui gyventi išmintimi? * Kaip širdžiai gyventi gera valia? * Kaip valiai gyventi Dievo valia? Mūsų tyrimais kiekviena mūsų dalis tiria atskirai ir tuomi grindžia Žmogų. Mūsų tyrimus sustato keturi netroškimai, susidedantys iš 8-ių požiūrių. '''Požiūrių grandinės''' Dievo pagrindu asmenys išplaukia iš Dievo pridedant požiūrius: jokį požiūrį (Dievas), požiūrį (Aš), požiūrį į požiūrį (Tu), požiūrį į požiūrį į požiūrį (Kitas). Dievas yra dvasia, o požiūris yra sandara. Tad tai sandaros grandinė. Žmogaus pagrindu asmenų terpės iškyla atsisakant žvilgsnių Žmogaus ir Dievo žvilgsnių grandinėje: * Valios terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį. * Širdies terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį į Dievo žvilgsnį. * Proto terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį. * Kūno terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį. Sąmoningumo, sąmonės, pasąmonės atsisakoma trumpinant šią dvasios grandinę. '''Suvokimo lygtis''' Dievo išėjimas už savęs į save ir Žmogaus išėjimas už saves už savęs grindžia suvokimo lygtį {$0=ŽD$}. Dievas yra suvokimas, suduriantis Žmogaus žvilgsnį su Dievo žvilgsniu. Suvokimas yra pagrindas išeiti už savęs, išsiplėsti. Žmogus yra Dievo išsiplėtimas. Atlupus Žmogaus savasties klodus, jam atsisakant jų, aptinkamas suvokimui prilygstantis Dievas. 2025 balandžio 18 d., 13:42
atliko -
Pakeistos 148-149 eilutės iš
[+ į:
[+Apžvalgų apžvalga+] Pakeistos 152-176 eilutės iš
[[Gvildenu]] Mano klausimų sąrašas. [[Tyrimai]] Kaip apžvelgti viską? Tyrimas: Išėjimas už savęs. Dievo tyrimas ir žmogaus tyrimas * * [[Dievo tyrimai]] Kokie ** [[Dievo tyrimų gvildenimas]] Kaip su Dievo gvildenti jo tyrimus? ** [[Išmintis]] Ką reiškia viską žinoti? ** *** [[Išsivertimai]] Kaip apytakos išsiskleidžia ir viena kitą grindžia *** [[Trys protai]] Kaip trys protai iškyla išgyvenimo apytaka? Kaip apžvelgti trijų protų raiškas? *** * * ** [[Suvokimo lygmenys]] ** [[Netroškimai]] Kaip apibrėžti netroškimus ** [[ ** [[ * [[Tyrimų ryšys]], [[Laidai]] Kaip Dievo ir žmogaus tyrimai susiję? [[Prasmė]] Kas kam prasminga ir kodėl į:
[[Gvildenu]] Mano klausimų sąrašas. Gana gerai sutvarkytas. [[Visko prasmė]] Šiame puslapyje apžvelgiu visumą. Jį reikėtų suvienyti su šiais tvarkytinais puslapiais. * [[Tyrimai]] Tyrimas yra visko pagrindas. Kaip apžvelgti viską? Tyrimas: Išėjimas už savęs. Dievo tyrimas ir žmogaus tyrimas. * [[Išėjimas už savęs]] Tyrimas ir išėjimas už savęs yra tas pats dalykas. * [[Gyventi išmintimi]] Ką reiškia viską žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti? Toliau reikia išskirti Dievo tyrimus ir žmogaus tyrimus. [[Dievo tyrimai]] Kokie Dievo tyrimai? * [[Viską žinoti]] * [[Dievo tyrimų gvildenimas]] Kaip su Dievo gvildenti jo tyrimus? * [[Išmintis]] Ką reiškia viską žinoti? * [[Viskas]] Kas yra viskas? * [[Apytakos]] Kas yra apytakos? ** [[Išsivertimai]] Kaip apytakos išsiskleidžia ir viena kitą grindžia? ** [[Trys protai]] Kaip trys protai iškyla išgyvenimo apytaka? Kaip apžvelgti trijų protų raiškas? ** [[Išgyvenimo apytaka]] Kaip išgyvenimo apytaka grindžia sandaras? ** [[Meilės mokslas]] Į kokį tikslą, į kokią mūsų veiklą viskas susiveda? *** [[Tiesos kraštovaizdis]] Kaip žmogus susitelkia į santykį su tiesa bei kertine vertybę? [[Žmogaus tyrimai]] * [[Taikymas]] Žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė * [[Suvokimo lygmenys]] * [[Netroškimai]] Kaip apibrėžti netroškimus? * [[Atjautos]] Kaip išvedžioti atjautas iš netroškimų? * [[Kalbos]] Kaip apibrėžti trijų protų kalbas? [[Tyrimų ryšys]], [[Laidai]] Kaip Dievo ir žmogaus tyrimai susiję? * [[Prasmė]] Kas kam prasminga ir kodėl? ** [[Ženklų savybės]] 2025 balandžio 18 d., 13:31
atliko -
Pridėtos 70-71 eilutės:
Dievas atsiskleisdamas parodo, kad jisai net ir labiausiai atsiskleidęs, tad labiausiai suvaržytas, yra visai nesuvaržytas, o tiesiog viską valdo. Jisai atsiskleidžia kaip visko valdytojas. Užtat mes galime prisijungti prie juo, galime atpažinti jį ir gyventi jo valią, galime valdyti kartu su juo. Mes, jam pavaldūs, taipogi valdome, susitelkdami į mums duotas aplinkybes, užtat jas įdvasindami, įprasmindami. Pridėtos 76-77 eilutės:
Dievo išsiskleidimu aiškėja, kad Dievas iš tikrųjų yra visuotinas. Jį galima varžyti ir jis vis tiek lieka valdytoju. Jį galima papildyti žmonėmis ir jis vis tiek juos priima į savo vienybę, kas tik neprieštarauja vienybei. Kas neprieštarauja vienybei, tas Dievui neprieštaraus, verčiau jį pripažins. Ištrintos 94-95 eilutės:
Dievas atsiskleisdamas parodo, kad jisai net ir labiausiai atsiskleidęs, tad labiausiai suvaržytas, yra visai nesuvaržytas, o tiesiog viską valdo. Jisai atsiskleidžia kaip visko valdytojas. Ir mes galime valdyti kartu su juo. Ir mes, jam pavaldūs, taipogi valdome, susitelkdami į mums duotas aplinkybes, užtat jas įdvasindami, įprasmindami. 2025 balandžio 17 d., 13:52
atliko - 2025 balandžio 17 d., 13:52
atliko -
Pakeistos 70-71 eilutės iš
į:
'''Žmogus savo sąmoningumą įsisavina jo atsisakymas ir taip susitelkdamas į Dievą''' Žmogus atsisakydamas savo sąmoningumo sieja išsiskyrusias pakopas - valią, širdį, protą, kūną - ir vieningai suveda tarpus tarp pakopų. [+Dievo išsiskledimas (perkelti į kitą puslapį)+] 2025 balandžio 17 d., 13:49
atliko -
Pakeistos 33-35 eilutės iš
Dievas yra tai, ką bandau tyrimu suprasti, būtent jo supratimą. Dievas man tad yra pradžia į:
Dievas yra tai, ką bandau tyrimu suprasti, būtent jo supratimą. Užtat nuoseklu ir suprantama, kad Dievą suvokiu kaip save tiriantį tyrėją. Dievas man tad yra pradžia, pabaiga ir jų sąsaja. 2025 balandžio 17 d., 13:48
atliko -
Pakeista 29 eilutė iš:
Kadangi pats tiriu, tai nuoseklu ir suprantama, į:
Kadangi pats tiriu, tai nuoseklu ir suprantama, kad pirmumą teikiu tyrimui. 2025 balandžio 17 d., 12:52
atliko -
Pridėtos 27-30 eilutės:
'''Tiriu''' Kadangi pats tiriu, tai nuoseklu ir suprantama, kodėl pirmumą teikiu tyrimui. Pakeistos 33-34 eilutės iš
Dievas yra į:
Dievas yra tai, ką bandau tyrimu suprasti, būtent jo supratimą. Dievas man tad yra pradžia, pabaiga ir jų tąsa. O kas išjudina Dievą? Tyrimas. Jis taipogi nuramina Dievą ir jam suteikia tolydumo, nuoseklumo, tįsumo. Pridėtos 55-69 eilutės:
* Veiksme +3 glūdi veiksmai +1 ir +2, tad visi trys protai. * Veiksmu +3 ir jo sąlygoti keturi lygmenis grindžia padalinimus ir padalinimų ratą. '''Viskas išsiskleidžia Dievo ir žmogaus išsiskyrimu''' Tyrimas išskiria Dievą už tyrimo, žmogų tyrime ir jųdviejų santykį. Išsiskleidimą išryškina jų išeities taškų skirtingumo pabrėžimas. Išsiskiria Dievo tyrimai ir žmogaus tyrimai. Dievas tiria apytakomis, susidedančiomis iš 24 raiškų. Žmogus tiria netroškimais, susidedančiais iš 8 požiūrių. Žmogaus netroškimas glūdi atitinkamoje Dievo apytakoje. Žmogaus netroškimai išsako Sūnaus būklę, kaip ją ketveriopai išgyvena žmogus tyrėjas. Žmogus skiria save ir Dievą, tad yra žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė. Dievas neskiria savęs ir kitų asmenų bet juos sukuria požiūrių grandine. '''Dievas įprasmina ir išplečia žmogų''' Apytakos išplečia aštuonerybę, pridėdamos trejybės ratą, trijų protų kampus ir Dvasios žvilgsniu iš šalies išsakytą keturių lygmenų ir šešių jų porų santvarką. 2025 balandžio 17 d., 11:45
atliko -
Pakeistos 27-30 eilutės iš
''' į:
'''Dievas''' Dievas yra pradžia, pabaiga ir jų tąsa. O kas išjudina Dievą? Tyrimas. '''Tyrimas''' Tyrimas yra visko užtaisas. * Tyrimu išsiskiria Dievas ir viskas, tad toliau troškimai ir meilė. * Tyrimu išsiskiria dvi galimybės. Tyrėjas (Dievas) yra už tyrimo. Arba tyrėjas (žmogus) yra tyrime. * Šį išskyrimą galima suprasti Gordon Spencer-Brown prasme. '''Tyrimą sustato trys protai''' * Tyrimas sieja atsakymą ir klausimą. * Į atsakymą, klausimą, tyrimą susitelkia trys protai. * Tyrimas ieško, kaip išeiti už tyrimo, tuo lygina atsakymą ir klausimą, taip ieško Dievo už tyrimo. '''Tris protus išgyvena ir grindžia sąmoningumas 0+3=3''' * Veiksmas +3 ir kartu lygtis 0+3=3 sąlygoja keturis lygmenis: +0, +1, +2, +3. Pridėtos 113-118 eilutės:
[+Kitos mintys+] '''Užtaisas: Dievo Dievas''' Užtaisas yra Dievo Dievas. Sąmoningas supratimas Dievo: 0+3=3. Trejybės ratu nebuvimo grindimas grindžia buvimą. Ketverybės apimtimis tai reiškiasi paskirų asmenų apytakomis ir bendro žmogaus netroškimais. 2025 balandžio 16 d., 13:16
atliko -
Pridėta 111 eilutė:
**** [[Tiesos kraštovaizdis]] Kaip žmogus susitelkia į santykį su tiesa bei kertine vertybę? 2025 balandžio 16 d., 12:40
atliko -
Pakeistos 114-116 eilutės iš
** Kaip į:
** [[Netroškimai]] Kaip apibrėžti netroškimus? ** [[Atjautos]] Kaip išvedžioti atjautas iš netroškimų? ** [[Kalbos]] Kaip apibrėžti trijų protų kalbas? 2025 balandžio 16 d., 12:14
atliko -
Pakeista 108 eilutė iš:
*** [[Trys protai]] Kaip trys protai iškyla išgyvenimo apytaka? į:
*** [[Trys protai]] Kaip trys protai iškyla išgyvenimo apytaka? Kaip apžvelgti trijų protų raiškas? Pridėta 114 eilutė:
** Kaip išvedžioti atjautas iš netroškimų? 2025 balandžio 16 d., 12:12
atliko -
Pakeistos 106-108 eilutės iš
** [[Apytakos]] į:
** [[Apytakos]] Kas yra apytakos? *** [[Išsivertimai]] Kaip apytakos išsiskleidžia ir viena kitą grindžia? *** [[Trys protai]] Kaip trys protai iškyla išgyvenimo apytaka? 2025 balandžio 16 d., 12:09
atliko -
Pridėtos 106-108 eilutės:
** [[Apytakos]], [[Išsivertimai]] Kas yra apytakos ir kaip jos viena kitą grindžia? *** [[Išgyvenimo apytaka]] Kaip išgyvenimo apytaka grindžia sandaras? *** [[Meilės mokslas]] Į kokį tikslą, į kokią mūsų veiklą viskas susiveda? 2025 balandžio 15 d., 12:39
atliko -
Pakeista 47 eilutė iš:
Dievas atsiskleisdamas parodo, kad jisai net ir labiausiai atsiskleidęs, tad labiausiai suvaržytas, yra visai nesuvaržytas, o tiesiog viską valdo. Jisai atsiskleidžia kaip visko valdytojas. Ir mes galime valdyti kartu su juo. į:
Dievas atsiskleisdamas parodo, kad jisai net ir labiausiai atsiskleidęs, tad labiausiai suvaržytas, yra visai nesuvaržytas, o tiesiog viską valdo. Jisai atsiskleidžia kaip visko valdytojas. Ir mes galime valdyti kartu su juo. Ir mes, jam pavaldūs, taipogi valdome, susitelkdami į mums duotas aplinkybes, užtat jas įdvasindami, įprasmindami. 2025 balandžio 15 d., 12:38
atliko -
Pridėtos 46-47 eilutės:
Dievas atsiskleisdamas parodo, kad jisai net ir labiausiai atsiskleidęs, tad labiausiai suvaržytas, yra visai nesuvaržytas, o tiesiog viską valdo. Jisai atsiskleidžia kaip visko valdytojas. Ir mes galime valdyti kartu su juo. 2025 vasario 20 d., 16:30
atliko -
Pakeistos 31-38 eilutės iš
''' į:
'''Dievas išsiskleidžia trimis protais''' Dievas išsiskleidžia trimis protais * Veiksmu +1 jisai savo būtinumo tyrimu vysto visko padalinimus į požiūrius. * Veiksmu +2 jisai atvaizdais ir aplinkybėmis (požiūriais į požiūrius) vysto trijų protų raiškas. * Veiksmu +3 jisai turėtų suderinti veiksmus +1 ir +2. '''Dievo išsiskleidimas veiksmu +2''' 2025 vasario 20 d., 16:15
atliko -
Pridėta 16 eilutė:
* Suprasti kaip trys kryptys ir keturios apimtys ir dvi kryptys (iš Dievo į žinojimą ir atgal)(tad 6=4+2 atvaizdai ir 12=4x3 aplinkybės) išsako santykį tarp Dievo ir žinojimo, kaip Dievas tveria žinojimą ir kaip žinojimas iššaukia Dievą. 2025 vasario 20 d., 16:13
atliko -
Pridėta 15 eilutė:
* Suprasti kaip trys kryptys (nepaneigiamumas, nešališkumas, besąlygiškumas) reiškiasi trijų proto raiškomis. 2025 vasario 20 d., 15:53
atliko -
Pridėtos 39-42 eilutės:
* Nepaneigiamumas veda už nieko (Dievo) į kažką (Mane). * Nešališkumas veda už kažko (Manęs) į betką (Tave). * Besąlygiškumas veda už betko (Tavęs) į viską (Kitą). Tai grindžia tris protus. 2025 vasario 20 d., 15:51
atliko -
Pridėtos 37-38 eilutės:
Trys kryptys - nepaneigiamumas, nešališkumas, besąlygiškumas - yra pagrindai, kuriais Dievas įveikia apimtis. 2025 vasario 20 d., 15:47
atliko -
Pridėtos 16-17 eilutės:
* Kaip Dievas įveikia apimtis išsivertimais? * Kaip trejybės ratas išreiškia kaip Dievo nesivaržymas įveikia apimtis? 2025 vasario 20 d., 15:45
atliko -
Pakeistos 23-24 eilutės iš
'''Užtaisas''' į:
'''Užtaisas: Dievo Dievas''' Pridėtos 26-34 eilutės:
'''Dievo išsiskleidimas''' Apimtis nusako kiek Dievas yra suvaržytinas. O tai priklauso nuo to kiek Dievas pats susivaržo. * Jeigu Dievas yra dvasia, tai jisai nesivaržo, tad kaip toks turi būti visiškai suvaržytas nieko apimtyje, o kaip toks jisai yra pirmapradis Dievas iš kurio viskas kildenama. * Jeigu Dievas yra dvasios sandara, tad viskas, tai jisai pats save varžo pasitraukdamas, tad gali būti laikomas kažkuo, į kurį atsiremia žmogus. * Jeigu Dievas yra dvasios sandaros atvaizdas, tad troškimu, tai jisai toliau save varžo, atitikdamas paskirą pažinovą, tai jis gali reikštis betkame, bet kokiame moksle arba bet kuriai asmenybei. * Jeigu Dievas yra esmė, dvasios sandaros atvaizdų vieningumas, tai jisai pats save visiškai suvaržo nieko apimtyje, užtat jisai gali valdyti, įtakoti, palaikyti viską, būtent kaip pasitraukianti meilė. Visa tai parodo, kad Dievas yra tas pats nesivaržantis Dievas nepaisant apimties, užtat jis tikrai yra visuotinis Dievas. 2025 vasario 19 d., 14:44
atliko -
Pakeista 25 eilutė iš:
Užtaisas yra Dievo Dievas. Sąmoningas supratimas Dievo: 0+3=3. Trejybės ratu nebuvimo grindimas grindžia buvimą. į:
Užtaisas yra Dievo Dievas. Sąmoningas supratimas Dievo: 0+3=3. Trejybės ratu nebuvimo grindimas grindžia buvimą. Ketverybės apimtimis tai reiškiasi paskirų asmenų apytakomis ir bendro žmogaus netroškimais. 2025 vasario 19 d., 14:43
atliko -
Pridėtos 22-25 eilutės:
'''Užtaisas''' Užtaisas yra Dievo Dievas. Sąmoningas supratimas Dievo: 0+3=3. Trejybės ratu nebuvimo grindimas grindžia buvimą. 2025 vasario 10 d., 16:23
atliko -
Pakeistos 82-86 eilutės iš
[[Viskas]] Kas yra viskas? į:
[[Viskas]] Kas yra viskas? [+Užrašai+] * Pereiname iš Dievo tyrimo (įvairiais asmenimis ir apytakomis) į amžiną gyvenimą (jų pasirinkimais gyventi ne šiaip, netroškimus taikyti Dievo pagrindu). 2025 sausio 23 d., 16:23
atliko -
Pridėtos 34-35 eilutės:
Išgyvenimo apytakoje tyrėjui Dievas iškyla besivystant Neapibrėžtumui (dvasiai), Apibrėžtumui (sandarai), Įsivaizduojamumui (atvaizdams), Neįsivaizduojamumui (vieningumui). 2025 sausio 23 d., 16:14
atliko -
Pridėtos 32-33 eilutės:
Dievas išsiplečia tyrėju, tad išgyvenimo apytakoje tyrėjas jau tiria savo pagrindu, apie save, savo buvimą, tačiau kadangi jisai jau yra aplinkoje, tai jo klausimas virsta Koks Aš esu? Šiame klausime glūdi keturi asmenys: Dievas pirma Manęs, jokiu požiūriu, Aš kaip savastis bei tyrėjas, savo požiūriu, Tu kaip lemiantis ribą tarp savęs ir aplinkos, ir Kitas kaip siejantis Mane ir Tave už manęs, aplinkoje, taigi, duodantį man rinktis Save (kuriuo Aš esu židinys) ar Dievą (kuriuo Aš ir Tu esame lygiaverčiai). 2025 sausio 19 d., 10:25
atliko -
Pridėtos 54-57 eilutės:
'''Suvokimo lygtis''' Dievo išėjimas už savęs į save ir Žmogaus išėjimas už saves už savęs grindžia suvokimo lygtį {$0=ŽD$}. Dievas yra suvokimas, suduriantis Žmogaus žvilgsnį su Dievo žvilgsniu. Suvokimas yra pagrindas išeiti už savęs, išsiplėsti. Žmogus yra Dievo išsiplėtimas. Atlupus Žmogaus savasties klodus, jam atsisakant jų, aptinkamas suvokimui prilygstantis Dievas. 2025 sausio 19 d., 09:24
atliko -
Pridėtos 23-24 eilutės:
'''Tyrimai''' Pridėtos 43-53 eilutės:
'''Požiūrių grandinės''' Dievo pagrindu asmenys išplaukia iš Dievo pridedant požiūrius: jokį požiūrį (Dievas), požiūrį (Aš), požiūrį į požiūrį (Tu), požiūrį į požiūrį į požiūrį (Kitas). Dievas yra dvasia, o požiūris yra sandara. Tad tai sandaros grandinė. Žmogaus pagrindu asmenų terpės iškyla atsisakant žvilgsnių Žmogaus ir Dievo žvilgsnių grandinėje: * Valios terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį. * Širdies terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį į Dievo žvilgsnį. * Proto terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį į Žmogaus žvilgsnį. * Kūno terpę išsako Žmogaus žvilgsnis į Dievo žvilgsnį. Sąmoningumo, sąmonės, pasąmonės atsisakoma trumpinant šią dvasios grandinę. 2025 sausio 18 d., 16:03
atliko -
Pridėtos 14-16 eilutės:
* Išnagrinėti, kaip trejopai apibrėžti asmenį, kaip tai susiję su besąlygiškumu, nepaneigiamumu, nešališkumu ir lygčių lygtimi, kaip tai susiję su trimis protais ir su apytakų išsivertimais. 2025 sausio 18 d., 11:44
atliko -
Pakeistos 56-58 eilutės iš
* [[Ženklų savybės]] į:
* [[Ženklų savybės]] [[Viskas]] Kas yra viskas? 2025 sausio 18 d., 11:44
atliko -
Pakeista 53 eilutė iš:
* [[Tyrimų ryšys]] Kaip Dievo ir žmogaus tyrimai susiję? į:
* [[Tyrimų ryšys]], [[Laidai]] Kaip Dievo ir žmogaus tyrimai susiję? 2025 sausio 18 d., 11:44
atliko -
Pakeistos 25-29 eilutės iš
Dievas savo tyrimais pats save tiria kiekvienu asmeniu, kaip jų Dievas Dievas Dievas tiria Dievą į:
Dievas savo tyrimais pats save tiria kiekvienu asmeniu, kaip jų Dievas, atitinkamai amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas. Šias savybes grindžia Dievulėlis, Dievas Sūnus, iškylantis Dievui pasitraukus. Dievas tiria atitinkamais keturiais mokslais, susidedančiais iš 24-ių raiškų. Dievas tiria Dievą asmenimis, tad juos sudėjus, kiekvienu iš mūsų, Žmogumi. Dievą išplečia Žmogus, galintis gyventi ar negyventi Dievu - amžinu, išmintingu, geravališku, valingu. Tai yra Dievo Dvasios išsakoma dorovė, dešimt Dievo įsakymų. 2025 sausio 18 d., 11:41
atliko -
Pakeista 25 eilutė iš:
Dievas savo tyrimais pats save tiria kiekvienu asmeniu, kaip jų Dievas: amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas. į:
Dievas savo tyrimais pats save tiria kiekvienu asmeniu, kaip jų Dievas: amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas. Šias savybes grindžia Dievulėlis, Dievas Sūnus, iškylantis Dievui pasitraukus. 2025 sausio 18 d., 11:40
atliko -
Pakeistos 25-26 eilutės iš
Dievas savo tyrimais pats tiria kiekvienu asmeniu. į:
Dievas savo tyrimais pats save tiria kiekvienu asmeniu, kaip jų Dievas: amžinas, išmintingas, geravališkas, valingas. Pakeista 29 eilutė iš:
Dievas tiria Dievą mumis, tai yra, Žmogumi. į:
Dievas tiria Dievą mumis, tai yra, Žmogumi. Dievą išplečia Žmogus, galintis gyventi ar negyventi Dievu - amžinu, išmintingu, geravališku, valingu. Tai yra Dievo Dvasios išsakoma dorovė, dešimt Dievo įsakymų. 2025 sausio 15 d., 19:48
atliko -
Pakeista 29 eilutė iš:
Dievas tiria Dievą mumis. į:
Dievas tiria Dievą mumis, tai yra, Žmogumi. Žmogus išplečia Dievą kaip galintis gyventi ar negyventi Dievu, o tai yra Dievo Dvasios išsakoma dorovė, dešimt Dievo įsakymų. 2025 sausio 15 d., 15:21
atliko -
Ištrintos 13-14 eilutės:
* Kaip kiekvienos apytakos aštuonerybėje glūdi atitinkamas netroškimas 0, 1, 2, 3 laidais? 2025 sausio 15 d., 15:21
atliko -
Pakeista 3 eilutė iš:
[[Gvildenu]], [[Dievas]], [[Viskas]], [[Prasmė]], [[Ženklų savybės]] į:
[[Gvildenu]], [[Dievas]], [[Viskas]], [[Prasmė]], [[Ženklų savybės]], [[Laidai]] 2025 sausio 15 d., 15:20
atliko -
Pakeista 15 eilutė iš:
* Kaip į:
* Kaip kiekvienos apytakos aštuonerybėje glūdi atitinkamas netroškimas 0, 1, 2, 3 laidais? 2025 sausio 15 d., 15:20
atliko -
Pakeista 15 eilutė iš:
* į:
* Kaip kiekvienoje apytakos aštuonerybėje glūdi atitinkamas netroškimas 0, 1, 2, 3 laidais? 2025 sausio 14 d., 22:28
atliko -
Pakeistos 23-27 eilutės iš
* į:
* Dievu tiria: Ar Dievas yra? Ar Dievas būtinas? * Manimi tiria: Koks Dievas yra? Ar Dievas būtinai geras? * Tavimi tiria: Kaip Dievas yra? Kaip Dievui kiekvieną pasiekti? * Kitu tiria: Kodėl Dievas yra? Kaip mums vienas kitą labiau mylėti? Dievas savo tyrimais pats tiria kiekvienu asmeniu. Pridėta 38 eilutė:
Mūsų tyrimais kiekviena mūsų dalis tiria atskirai ir tuomi grindžia Žmogų. 2025 sausio 11 d., 21:01
atliko -
Pridėta 47 eilutė:
** [[Gyventi išmintimi]] Ką reiškia viską žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti? 2025 sausio 11 d., 20:57
atliko -
Pridėta 49 eilutė:
** [[Išmintis]] Ką reiškia viską žinoti? Pridėtos 51-52 eilutės:
** [[Taikymas]] Žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė ** [[Suvokimo lygmenys]] 2025 sausio 10 d., 21:18
atliko -
Pakeista 49 eilutė iš:
* [[ į:
* [[Žmogaus tyrimai]] 2025 sausio 10 d., 20:42
atliko -
Pridėtos 48-50 eilutės:
** [[Dievo tyrimų gvildenimas]] Kaip su Dievo gvildenti jo tyrimus? ** [[Buvimas Dievu]] * [[Asmenų tyrimai]] 2025 sausio 10 d., 14:33
atliko -
Pakeistos 48-51 eilutės iš
* [[Tyrimų ryšys]] Kaip Dievo ir žmogaus tyrimai susiję? į:
* [[Tyrimų ryšys]] Kaip Dievo ir žmogaus tyrimai susiję? [[Prasmė]] Kas kam prasminga ir kodėl? * [[Ženklų savybės]] 2025 sausio 10 d., 14:32
atliko -
Pakeistos 47-48 eilutės iš
į:
* [[Dievo tyrimai]] Kokie Dievo tyrimai? * [[Tyrimų ryšys]] Kaip Dievo ir žmogaus tyrimai susiję? 2025 sausio 08 d., 12:24
atliko -
Ištrintos 19-24 eilutės:
[[Dievo tyrimai]] Pakeistos 38-46 eilutės iš
Mūsų tyrimus sustato keturi netroškimai, susidedantys iš 8-ių požiūrių. į:
Mūsų tyrimus sustato keturi netroškimai, susidedantys iš 8-ių požiūrių. [+Sutvarkytini puslapiai+] Mano mintys yra išsimėtusios įvairiuose puslapiuose. Noriu juos sutvarkyti. [[Tyrimai]] Kaip apžvelgti viską? Tyrimas: Išėjimas už savęs. Dievo tyrimas ir žmogaus tyrimas. [[Dievo tyrimai]] 2025 sausio 08 d., 12:22
atliko -
Pakeistos 34-35 eilutės iš
Dievas tiria atitinkamais mokslais, į:
Dievas tiria atitinkamais keturiais mokslais, susidedančiais iš 24-ių raiškų. Pridėtos 43-44 eilutės:
Mūsų tyrimus sustato keturi netroškimai, susidedantys iš 8-ių požiūrių. 2025 sausio 08 d., 12:21
atliko -
Pakeistos 5-6 eilutės iš
'''Kokia visko prasmė?''' į:
'''Kokia visko prasmė Dievui?''' Pridėtos 24-42 eilutės:
[+Visko prasmė Dievui+] Dievas tiria Dievą: * Ar Dievas yra? Ar Dievas būtinas? * Koks Dievas yra? Ar Dievas būtinai geras? * Kaip Dievas yra? Kaip Dievui kiekvieną pasiekti? * Kodėl Dievas yra? Kaip mums vienas kitą labiau mylėti? Dievas tiria atitinkamais mokslais, apytakomis. Dievas tiria Dievą mumis. Mes tiriame, kaip gyventi Dievu: * Kaip kūnui gyventi amžiną gyvenimą? * Kaip protui gyventi išmintimi? * Kaip širdžiai gyventi gera valia? * Kaip valiai gyventi Dievo valia? 2025 sausio 08 d., 12:16
atliko -
Pakeista 20 eilutė iš:
[[Tyrimai]] į:
[[Tyrimai]] Kaip apžvelgti viską? Tyrimas: Išėjimas už savęs. Dievo tyrimas ir žmogaus tyrimas. 2025 sausio 08 d., 12:00
atliko -
Pridėtos 1-18 eilutės:
>>bgcolor=#E9F5FC<< --------- [[Gvildenu]], [[Dievas]], [[Viskas]], [[Prasmė]], [[Ženklų savybės]] '''Kokia visko prasmė?''' ------ >><< ||[++++一切的意义++++] || [++Yīqiè de yìyì++]|| >>bgcolor=#FFFFC0<< ----------------- * ----------------- >><< |
ViskoPrasmėNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2025 balandžio 18 d., 14:18
|