我的调查

调查

神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti

Mintys.GerosValiosPratimųTeiginiai istorija

Paslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus

2024 balandžio 01 d., 16:44 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 45 eilutė iš:
|| || I must [invest my energy] to [invest my energy] to [accomplish X]. || I have [invested my energy] in my [principles] and so I [accomplish X] and I [gain energy] || [investing energy] || I am [using energy][effectively] when I [invest my energy] to [direct greater energy][not my energy] || I am [using energy][decisively] when I [direct energy][my own] ||
į:
|| || I must [invest my energy] to [invest my energy] to [accomplish X]. || I have [invested my energy] in my [principles] and so I [accomplish X] and I [gain energy] || Process: [investing energy] || I am [using energy][effectively] when I [invest my energy] to [direct greater energy][not my energy] || I am [using energy][decisively] when I [direct energy][my own] ||
Pakeista 47 eilutė iš:
|| || [others think][I think][not][worthwhile thinking] || [others think][I think][worthwhile thinking] || [worthwhile thinking] || [why][is][worthwhile thinking] || [how][is][worthwhile thinking] ||
į:
|| || [others think][I think][not][worthwhile thinking] || [others think][I think][worthwhile thinking] || Thinking: [worthwhile thinking] || [why][is][worthwhile thinking] || [how][is][worthwhile thinking] ||
2024 balandžio 01 d., 16:40 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 32 eilutė iš:
||%red%Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti. %%||
į:
||Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti.||
2024 balandžio 01 d., 16:39 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 32 eilutė iš:
%red%||Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti. ||%%
į:
||%red%Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti. %%||
2024 balandžio 01 d., 16:39 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 32 eilutė iš:
||Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti. ||
į:
%red%||Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti. ||%%
2024 balandžio 01 d., 16:37 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 1-2 eilutės:
>>bgcolor=#E9F5FC<<
-----------------
Pridėtos 5-8 eilutės:
'''Kaip įvardijimo kalbą išmąstyti geros valios pratimų duomenų pagrindu?'''

--------------------
>><<
Pridėtos 10-21 eilutės:
>>bgcolor=#FFFFC0<<
-------------------

* Kaip geros valios pratimų duomenys nusako aplinkybę?
* Kaip ketverybės lygmenys sudalyvauja aplinkybės nusakyme?

-------------------
>><<

[+Pagrindai+]

Įvardijimo kalba yra sąmonės kalba, vedanti iš 8 padalinimų į 12 aplinkybių.
2024 balandžio 01 d., 16:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 9 eilutė iš:
Širdies ir pasaulio tiesos giluminiu reikalu sulygina žinojimo lygmenis (kodėl, kaip, koks, ar).
į:
Širdies ir pasaulio tiesos giluminiu reikalu sulygina pora žinojimo lygmenų iš kodėl, kaip, koks, ar.
2024 balandžio 01 d., 16:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 3-11 eilutės iš
[+Geros valios pratimų teiginiai+]
į:
[++Geros valios pratimų teiginiai++]

[+Išvados+]

Jausmų šaltiniai apibūdina lūkesčius, kokiu pavidalu jie tenkinami arba netenkinami.

Širdies ir pasaulio tiesos giluminiu reikalu sulygina žinojimo lygmenis (kodėl, kaip, koks, ar).

[+Duomenys: Teiginiai
+]
2024 balandžio 01 d., 16:20 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 19 eilutė:
|| || I must [invest my energy] to [invest my energy] to [accomplish X]. || I have [invested my energy] in my [principles] and so I [accomplish X] and I [gain energy] || [investing energy] || I am [using energy][effectively] when I [invest my energy] to [direct greater energy][not my energy] || I am [using energy][decisively] when I [direct energy][my own] ||
Pridėta 21 eilutė:
|| || [others think][I think][not][worthwhile thinking] || [others think][I think][worthwhile thinking] || [worthwhile thinking] || [why][is][worthwhile thinking] || [how][is][worthwhile thinking] ||
2024 kovo 22 d., 16:13 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 6-7 eilutės iš
||Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Daugis: Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti. ||
|| ||Siekiu X [vertybėse] ir tik tada X [ryšyje] ||Užmezgu X [ryšyje] ir tik tada X [vertybėse] || X paieškos || [X paieškos] remiasi [X veikloje] kurioje randamas [X vertybėse] ||[X ieškau] [ryšyje su žmogumi] patvirtinti [aš esu X] ||
į:
||Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti. ||
|| || [ieškau bendrumo][vertybėse] ir tik tada [ieškau bendrumo][ryšyje] || [randu bendrumą][ryšyje] ir tik tada [randu bendrumą][vertybėse] || Daugis: [bendrumo paieškos] || [bendrumo paieškos] remiasi [X veikloje] kurioje randamas [X vertybėse] ||[X ieškau] [ryšyje su žmogumi] patvirtinti [aš esu X] ||
2024 kovo 22 d., 16:11 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 6 eilutė iš:
||Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti. ||
į:
||Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Daugis: Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti. ||
2024 kovo 22 d., 16:07 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 9 eilutė iš:
|| ||I [not][address X] thus [make worse X] ||I [address X] thus [make better X] ||Address X ||X are [obstacles that keep us from [addressing what we want to address]] ||X are [challenges that [address us to address them]] ||
į:
|| ||I [not][address X] thus [make worse X] ||I [address X] thus [make better X] || One: [Address X] ||X are [obstacles that keep us from [addressing what we want to address]] ||X are [challenges that [address us to address them]] ||
2024 kovo 22 d., 16:04 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 9 eilutė iš:
|| ||I [ignore X] thus [make worse X] ||I [address X] thus [make better X] ||Address X ||X are [obstacles that keep us from [addressing what we want to address]] ||X are [challenges that [address us to address them]] ||
į:
|| ||I [not][address X] thus [make worse X] ||I [address X] thus [make better X] ||Address X ||X are [obstacles that keep us from [addressing what we want to address]] ||X are [challenges that [address us to address them]] ||
2024 kovo 22 d., 15:38 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 11 eilutė iš:
|| || I [do not][know my why] thus I [cannot][do my how] || I [know my why] thus I [can][do my how] || [whether [how [my why]]] || [I learn from [I fail in [how]]] [is good] because [I grow]] || [I succeed in how][is good] because [my why] is important]] ||
į:
|| || I [do not][know my why] thus I [cannot][do my how] || I [know my why] thus I [can][do my how] || Subject: [whether [how [my why]]] || [I learn from [I fail in [how]]] [is good] because [I grow]] || [I succeed in how][is good] because [my why] is important]] ||
2024 kovo 22 d., 14:46 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 15 eilutė iš:
|| || [my][ [time] determines [priorities]] || [my][ [priorities] determine [time]] || Being: [priorities] and [time] || Our [priorities] are what we [like] to do. The higher the [priority], [like] thus [spend time] || The higher the [priority], [need][to do well] thus [use well][time] ||
į:
|| || [my][ [time] determines [priorities]] || [my][ [priorities] determine [time]] || Being: [priorities] and [time] || Our [priorities] are what we [like] to do. The higher the [priority], [like] thus [spend][time] || The higher the [priority], [need][to do well] thus [use well][time] ||
2024 kovo 22 d., 14:45 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 13 eilutė iš:
|| || I choose to worry about [X][without why] || I choose to worry about [another's][X] || choose to worry about X || I should worrry about [how X] because [that is what I am] || I should worry about [whether X] because [there may not be][whether X] ||
į:
|| || I [choose to worry] about [X][without why] || I [choose to worry] about [another's][X] || Subject: [choose to worry] about X || I should [worry] about [how X] because [that choice][is what I am] || I [should worry] about [whether X] because [there may not be][that choice][whether X] ||
Pridėta 17 eilutė:
|| || I [not have] enough space to [express myself], I [distinguish] my [actions and intentions] || I [have] enough space to [express myself], I [not distinguish] my [actions and intentions] || Doing: [express myself]=[be][me] || I [am][myself][in me], the [only me] of my own [self]. || I [am][myself] [anywhere], when [I am] natural, have [no self]. ||
2024 kovo 22 d., 14:17 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 15 eilutė iš:
|| || [my][[time] determines [priorities]] || [my][[priorities] determine [time]] || Being: [priorities] and [time] || Our [priorities] are what we [like] to do. The higher the [priority], [like] thus [spend time] || The higher the [priority], [need][to do well] thus [use well][time] ||
į:
|| || [my][ [time] determines [priorities]] || [my][ [priorities] determine [time]] || Being: [priorities] and [time] || Our [priorities] are what we [like] to do. The higher the [priority], [like] thus [spend time] || The higher the [priority], [need][to do well] thus [use well][time] ||
2024 kovo 22 d., 14:16 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 15 eilutė:
|| || [my][[time] determines [priorities]] || [my][[priorities] determine [time]] || Being: [priorities] and [time] || Our [priorities] are what we [like] to do. The higher the [priority], [like] thus [spend time] || The higher the [priority], [need][to do well] thus [use well][time] ||
2024 kovo 21 d., 23:11 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 1-57 eilutės:
[[Geros valios pratimai]], [[Geros valios pratimų pavyzdžiai]]

[+Geros valios pratimų teiginiai+]

||'''Paviršutinis reikalas''' ||'''Neigiamų jausmų šaltinis''' ||'''Teigiamų jausmų šaltinis''' ||'''Giluminis reikalas''' ||'''Širdies tiesa''' ||'''Pasaulio tiesa''' ||
||Norėčiau žinoti ir taikyti universalius mandagumo dėsnius. ||Siekiu bendrų vertybių ir tik tada man rūpi ryšys su žmogumi. ||Užmezgu pagarbų ryšį su žmogumi ir tik tada ieškau bendrų vertybių. ||Bendrumo ieškojimas. ||Bendrumo ieškojimas remiasi bendra veikla kurioje randamos ir realizuojamos vertybės bendros man ir anam. ||Bendrumo ieškau bandydamas susikalbėti su žmogumi, kad patvirtinčiau, jog mano vidinį gyvenimą įmanoma visuotinai suprasti. ||
|| ||Siekiu X [vertybėse] ir tik tada X [ryšyje] ||Užmezgu X [ryšyje] ir tik tada X [vertybėse] || X paieškos || [X paieškos] remiasi [X veikloje] kurioje randamas [X vertybėse] ||[X ieškau] [ryšyje su žmogumi] patvirtinti [aš esu X] ||
||I feel bad if I do bad at a task. ||I contribute to a problem. ||I engage a problem. ||Addressing problems. ||Problems are obstacles that daunt us from doing what is characteristic of us to do. ||Problems are challenges that call us to action to solve them. ||
|| ||I [ignore X] thus [make worse X] ||I [address X] thus [make better X] ||Address X ||X are [obstacles that keep us from [addressing what we want to address]] ||X are [challenges that [address us to address them]] ||
||I want to know the future. ||If I do not know my purpose, then I cannot try. ||If I know my purpose, then I can try. ||Trying to achieve a purpose. [Applying myself.] ||It is good that I learn from mistakes because it is important that I develop. ||It is good that success brings the goal closer because it is important that it be achieved. ||
|| || I [do not][know my why] thus I [cannot][do my how] || I [know my why] thus I [can][do my how] || [whether [how [my why]]] || [I learn from [I fail in [how]]] [is good] because [I grow]] || [I succeed in how][is good] because [my why] is important]] ||
||I do not know how to help the poor. ||I choose to worry about what there is no reason to worry about. ||I choose to worry about what others have to worry about. ||What we choose to worry about. ||I should worry about how to do something because that defines who I am. ||I should worry about whether to do something so that I do not lose the opportunity. ||
|| || I choose to worry about [X][without why] || I choose to worry about [another's][X] || choose to worry about X || I should worrry about [how X] because [that is what I am] || I should worry about [whether X] because [there may not be][whether X] ||
||I feel pressure from my parents to get married. ||My priorities are determined by my time. ||My time reflects my priorities. ||Time and priorities. [Time set aside.] ||Our priorities are what we like to do. The higher the priority, the more time we spend on it because we prefer it. ||Our priorities are what we need to do. The higher the priority, the more efficiently we work on it because we need to do it well. ||
||I have music in my heart but don't express it. ||I am uncomfortable when I do not have enough space and need to distinguish between my intentions and my actions. [I need to distinguish between my actions and my intentions and moreover I don't have a space for expression] ||I am comfortable when I have a space for expression where I don't have to distinguish between my intentions and actions. [I have a space for expression and moreover I don't need to distinguish between my actions and my intentions] ||Expressing myself. ||I am myself in the privacy of my own boundaries. ||I am myself when I am natural and have no boundaries. ||
||I feel bad if I am running around in circles. I feel not bad if I am striking out in new directions. ||I need to psyche myself up to get something done and that costs energy. ||My success flows from my principles and I gain energy. ||Energy. [Amassing energy.] ||I am effective if I spend my energy to direct greater energy outside of my direct control. ||I am decisive if I concentrate the energy that is under my direct control. ||
||My parents are unhappy with me. ||Others think that what I think about is not worth thinking about. ||Others think that what I think about is worth thinking about. ||What is worth thinking about. [Evaluating thoughts] ||It is worth thinking about what goal to have. ||It is worth thinking about how to achieve the goal. ||
||Women are discriminated against. ||An unfair obstacle is placed in front of somebody. ||An unfair obstacle is removed from somebody. ||Unfair obstacles. [Suffering from obstacles.] ||An obstacle is unfair to a group if it does not apply to everyone equally. ||An obstacle is unfair to an individual if overcoming it does not prepare one for what comes next. ||
||I am afraid of what other people will think about me. ||Others think that I have not been paying attention, which is to say, am old-fashioned, rude, clueless, … ||Others think that I have been paying attention, which is to say, am fashionable, polite, shrewd, sensitive, … ||Paying attention. ||I can see who I am right now by watching where my attention naturally drifts to. ||I can control who I will be by controlling what I turn my attention to. ||
||There is something real about listening to God. || || ||[God talks to me] ||I pause and God points to what he means, as when I do not know what to do, so I pray and listen. ||God stops me and lets me decide what he means, as when I almost get hit by a car while riding my bike. ||
||My being irresponsible can place a burden on other people. ||I place my aspirations over other people's aspirations. ||I place other people's aspirations over my aspirations. ||Valuing aspirations. ||You value an aspiration based on its anticipated consequences on people. ||You value an aspiration based on the extent that it challenges a person. ||
||If I don't separate my domains in the way I operate then people can get burned and possibly turn off. ||People make me operate on their channels so they wouldn't have to operate on my channels. ||People show me their channels so I could connect them with my channels. ||Finding channels [Offering channels] ||I find a channel by letting the other person affect me directly. ||When we create a new channel, we can nurture it is as equals. ||
||If war breaks out, is it my fault ? || || ||[War breaks out] ||War breaks out when I keep looking the other way. ||War breaks out when I keep being selfish. ||
||It is frustrating to have to push somebody, and exciting when they push themselves. ||I have to push them. ||People push themselves. ||I am who I am. ||I create who I am. ||My actions reveal who I am. ||
||When I talk to my neighbors, I am building a neighborhood. || || ||[Getting to know each other as neighbors] ||Do they have something to offer ? ||Are they available ? ||
||I could engage others nonviolently so often. Why don't I ? || || ||[Choosing to engage nonviolently] ||[I do engage nonviolently, but I am often unaware of it, so my action ends up unfocused.] ||[I mean to engage nonviolently, but I lose sight of the other's point of view, so my action ends up half-hearted.] ||
||I am judged by my outside. Do I have an inside ? || || || ||I choose my culture. ||I am given my culture. ||
||We help people around the world, but they still feel distant. So how do we know, how much to help ? || || ||[Giving] ||Give thoughtfully, give to individual people. ||Give efficiently, give to people in general. ||
||Can one get others interested in a project without steering them into it ? || || ||[Dividing a project into steps] ||Each and every step should be an end in itself. ||Each and every step should lead to a further step. ||
||I want to be organized without having an organization. ||Inertia is contributed to getting things done. [Something needs to get done and somebody has inertia] ||Energy is contributed to getting things done. [Somebody is energetic, and it helps to get something done] ||Contributing to getting things done. ||People contribute when they want to share feelings with the group. ||People contribute when they respond to their own individual feelings. ||
||I lose genuine feedback from people I know. || || ||[Establishing contact] ||Approach people genuinely, and they will be genuine with you. ||People control whether they talk and what they talk about. ||
||The people of an entire block can be intimidated and paralyzed by one house. || || ||[Engaging] ||We should approach those who are or may be doing wrong. [approach them directly] ||We should leave them alone so that they would leave us alone. ||
||With some people we never learn how to get our conversation off the ground and keep it on track. || || ||[Communication] ||We should be able to communicate with anybody. The procedures of communication are universal. ||With some people we are unable to establish or maintain conversation. ||
||We meet people on the street who ask us for money, for food, for work, for help. || || ||We can help or hurt another person. [Providing help] ||We should help those who ask for help. ||Our help could make things worse. ||
||A gang intimidates and paralyzes the people of an entire block. || || ||[Engaging harmful people] ||We should engage people. [by going to them directly] ||People can hurt us. [so we should leave them alone] ||
||žmonės nemąsto. ||žmogus mąsto išsireiškimais nesidomėdamas jų reikšme. ||žmogus randa kaip taikliai išreikšti jam rūpimą mintį. ||Dėmesingumas savo minčiai. ||Nepasiduodami mus blaškančioms mintims, o įtraukdami tik tas susijusias su sprendžiamuoju uždaviniu, mes susikaupiame, - galime valingai veikti. ||Reikia pastebėti klaidingas mintis kuo greičiau, nes iš jų bus daromos klaidingos išvados kurias bus dar sunkiau ištaisyti. ||
||Patinka klajoti. ||Tenka pasitenkinti duotu tašku stebėti kraštovaizdį. ||Mums bejudant atsiveria kraštovaizdis. ||Atradimai. ||Atrandam ką nors iškeldami hipotezę ir tikrindami ar pasiteisina. ||Atrandam ką nors kada esame imlūs įspūdžiams. ||
||Deciding whether to work here (rich, but the job isn't stable) or return back to where they are from (poor, but stable, can get housing and insurance from the government). || || || ||I like working here. ||You'd go back, otherwise, if you lose this work, you'll be homeless. ||
||Tolstu nuo bažnyčios ir gal nuo Dievo ir nenoriu to prarasti. ||Elgiuos kaip manau iš tikrųjų tinka būrelio nariui, o kiti nariai skuba abejoti mano tikslais. ||Vadovaujuos platesniu požiūriu, o visi nariai sulaukiam patvirtinimo, kad jis iš tikrųjų nariui tinka. ||Nariui deramas elgesys. ||?? Nariui dera palaikyti gerus santykius su kitais nariais, kad kartu ieškotų tikslo sprendimų. ||?? Nariui dera būrelio tikslus įgyvendinti atsižvelgiant į visų gerovę - tiek narių, tiek nenarių. ||
||Nežinomumas ar baimė, kad skveras bus savanaudiškai užstatytas. ||Reikalui esant neprisidedu prie teisingųjų. ||Be išskaičiavimo prisidedu prie teisingųjų. ||Apsisprendimas prisidėti. || || ||
||Kova prieš blogį, nepasidavimas pykčiui, meilė priešui. ||įsijungdamas į visuotinį tikslą smerkiu žmogų per kurį ateina nesėkmė, kad sutrukdė įgyvendinti mano užmojį. ||Pasirinkdamas visuotinį tikslą suprantu esu bejėgis įkūnyti jį ir šaukiuosi Dievo panaudoti mane kaip įrankį. ||Visus liečiančio tikslo įgyvendinimas. ||žmogus išklauso ir apsvarsto naujai ir nešališkai nušviestą padėtį, suvokia ir savo atsakomybę už ją. ||žmogaus atsidavimas tikslui nevalingai veikia kitus kuriems tas tikslas nesvetimas bet neranda kaip įgyvendinti. ||
||Meniškumas. || ||Valia įžiūri idealą, o dėmesys į jį savaime grįžta. || || || ||
||Negaliu užsidirbti. ||Aš jaučiu katras darbas labiausia man tinka, o esu spaudžiamas užsiimti kitais darbais. ||Mano darbo vaisius vertina ir mane palaiko, kad galėčiau daug dirbti. ||žmogui tinkamas darbas. ||žmogus atlieka savo paskirtį atrasdamas, išvystydamas ir taikydamas jam duotus talentus. ||Kada žmogui darbas yra mielas, tada jis be pastangų dirba našiai ir išradingai. ||
||Kaip maistas įtakoja žmogų. ||Specialistas nesidomi ir dar menkina žinias. ||Nežinovas ieško žinių ir jam rūpi taikyti kitų naudai. ||žinių vertinimas. ||žmogus tik patirties pamokytas supranta konkrečių žinių vertę. ||žmogus pajutęs spragą žinių visumoje sąmoningai siekia ją užpildyti. ||
||Iš ko dera užsidirbti ? ||Derinčiau įvairius darbus, bet galiu nuostolingai sujaukti atsakomybes. ||Priimu atsakomybę už vieną darbą, o dėl to kiti darbai dirbami sėkmingai. ||Atsakomybė už darbą ||Privalau rūpintis savo veikla, kad nebūtų kenksminga ir mane žalotų, o būtų prasminga ir mane ugdytų. ||Privalau rūpintis rezultato kokybe, kad mano darbas būtų suderinamas su kitų darbu. ||
||Veidmainystė aplamai mane sujaukia. ||žlunga žmonių pasitikėjimas nes kiti sąmoningai savanaudiškai juos apgauna ir išduoda. ||Turiu rimtą pagrindą nepasitikėti žmogumi, o tas žmogus nesąmoningai nuoširdžiai palaiko bendrą reikalą. ||Pagrindas pasitikėjimui. ||žmogus parodo kaip jisai mąsto ir leidžia matyti kaip jo mintys sutampa su jo veiksmais ir galima numanyti kiek tam žmogui patikėti. ||Neturiu pakankamo pagrindo pasitikėti kitu žmogumi, bet aplinkybės mane priverčia spręsti, tad sprendžiu pagal savo vidinį balsą, o kas bebus priimu kaip Dievo valią. ||
||Du gyvenimai ||Prarandu valią iškelti kas glūdi, pasiduodu tam kas prasiveržia. ||Atskleidžiu savo vidinę patirtį kitam žmogui ir mūsų jausmų bendrumas sužadina kūrybą. ||Vidaus turinio atidavimas į rankas. ||Kada mumyse per daug išorinio gyvenimo įspūdžių, veržiamės lauk pas kitą žmogų, su jo pagalba atsitokėjame, leidžiame jam atrinkti mūsų įspūdžius, šalčiau juos vertiname. ||Kada mums trūksta argumentų, tada vedame kitą žmogų į savo vidinį gyvenimą, su jo pagalba įsijaučiame, leidžiame jam įnešti ką nors savo, pasijuntame jo suprasti. ||
||Nemoku su merginom draugauti. ||Siekiu būti, o visa tai pavirsta tikslų apibrėžimu. ||Gyvenimo smulkmena tampa ženklu įamžinančiu prasmę. ||Būties apipavidalinimas. ||Pavidalo raidoje kiekvienai savybei ateina laikas kada ji pilniausia atsiskleidžia. ||Mane pritrenkia kada apsireiškia pavidalas esybės kurios ankščiau nė negalėjau įtarti. ||
||Man neaiški bendravimo draugijoje prasmė. ||Bandau įsijungti į besimezgantį bendravimą, bet jo visumoje nerandu prasmės. ||Iš anksto numatytoje veikloje visi ryšiai tampa betarpiški. ||Vaidmens radimas bendravimo sandaroje. ||Nuoširdžiai išbaigdami vieną vaidmenį išryškinam vaidmenis kuriuos kiti gali atlikti. ||Palaikome bendravimo visumą priimdami jame vis naujai atsirandančius vaidmenis. ||
||Piliečio dalyvavimas mieste. ||Tyčiniai kenkėjai įveda savas normas, o kovoje su jais aš nė įnešu savo minčių kurias galėtumėm įgyvendinti, nė aš dalykiškai paremiu kitų pastangas. ||Investuoju laiką, lėšas, reputaciją laimėti konkretų reikalą, o žmogus savarankiškai nuoširdžiai palaiko idėją įprasminančią reikalą, tuo sutvirtina mane ir skatina pasitempti ir bendradarbiauti. ||Vertybės įtvirtinimas. ||Vertybė įtvirtinama vis randant naujų su ja sutampančių vertybių, nes tada daugiau priežasčių ragina mus jos laikytis, uoliau jos laikomės, ir ji tampa įpročiu. ||Vertybė įtvirtinama palaipsniui praplečiant jos taikymą naujais atvejais nes tokiu būdu susiduriame su priešingomis vertybėmis ir pasidarome vis labiau jautrūs jos vertei ir jos apimčiai. ||
||Teisingumas ir efektyvumas vienas kitam prieštarauja. ||Yra bendras reikalas siekius sutramdyti, bet kiekviena pusė atsisako derinti norėdama pajusti pergalę. ||Visos pusės kartu sutinka pažiūrėti į savo siekius iš šalies ir dėl to kiekvienas siekis tampa prasmingesnis negu buvo įmanoma tikėtis. ||Galimybė matyti, kad siekius tenka naujai vertinti ||Kada žmogus daug aukojasi vienam tikslui ir sulaukia kažko blogo, tada suabejoja pačiu siekiu. ||Kada žmogus pripažįsta daug siekių ir nieko gero nesulaukia, tada suabejoja ar iš viso ko siekė. ||
||Kūrybinio dėliojimo laisvė ||Esmė glūdi atrinktame ir išbaigtame pavyzdyje, o mane spaudžia jį perkurti ir papildyti. ||į kūrybinį darbą įtraukiu visus savo gyvenimo blyksnius ir visa susiveda į tai kas neišsitenka mano būties ribose. ||Sustatytų reiškinių patalpinimas kūne ||Neveikiančioje sistemoje dalys išderintos ir kūnas turi būti pakankamai erdvus mums jas naujai perdėlioti ir pamatyti kurios vienas kitą palaiko. ||Teisingai sudėtas dalis reikia kuo glausčiau įvilkti į kūną kuris kartu su jomis sudarytų išbaigtą savarankiškai veikiančią sistemą. ||
||Kryptingumas gyvenimo kelyje leidžiantis augti. Pamačius, kai kuriuos žmones, kryptingumas jaučiasi ir tai džiugina. ||Man svetimi kitų siūlomi siekiai, pats nejaučiu kas man svarbu, o reikia planuoti savo ateitį. ||Yra kryptis kurios veikla mane brandina, kurios man miela laikytis ir kurios pasėkmės kitiems naudingos. ||Neabejingumas kelio tiesimui. ||Kiek mano kelias tausoja mano jėgas, tiek aiškiai suprantu savo tikslą. ||Mano vertybės yra gyvenimiškos jeigu jomis įveikiu bet kurias kliūtis ir tiesiu kelią toliau. ||
||If it's not our job to look after each other, then some of us will get into trouble. ||I have to help somebody grow in ability even though they already dominate over me socially. ||We share different ideas with each other and agree on something that is new. ||Teaching a capability. ||A student needs to keep perfecting the basics because otherwise the student will stop advancing and no longer be encouraged by their progress. ||A teacher builds trust by concentrating on the special circumstances of a pupil, and then the pupil feels safe and can look for their own way of approaching a subject. ||
||I am working on a method and I want to apply and develop it with other people but not be the only source of initiative and intuition. ||I want to function within a universal framework, but none of the people I work with believes in practice that there could be one. ||A person wants me to work with them to develop the theoretical basis correctly and believes all of the practical applications will follow. ||Projecting oneself make practical use of a complete system. ||It scares me when I am unfamiliar with the rules of a system, and I don't know whether my natural instincts are correct, so I can't reduce my risk. ||I don't want to participate in a system that doesn't live up to what it promises because I may be always held accountable for any goals I endorse. ||
||Noriu, kad kelionė skirta įvairių tautų žmonių bendravimui sėkmingai klostytųsi ir iškeltų Lietuvą. ||Išgirstu abejonių, kokiais tikslais rūpinuos kitais, ir priekaištų, kodėl taip mažai dėmesio kreipiu į aplinkinių reikalus. ||Rūpindamasi kitais įveikiu neįsivaizduotą kliūtį ir suvokiu jų dėkingumą už būtiną pagalbą. ||Rūpindamasi kitais suprantu kas kaip vertina užmojį. ||Kada man žmogus yra brangus, o jam uždavinys yra svarbus, tada noriu pasikliauti jo išvadomis, nes tikiu jos yra ne be pagrindo. ||Kam rūpi ugdyti žmogų, tam svarbu, kad jis turėtų savo užmojį, nes tada galime skatinti jį brandinti tą užmojį. ||
||Aš bijau, kad man gali pasisekti. ||Artėju prie galutinio tikslo, bet pritrūksta valios toliau gyventi koks esu, o ne koks būsiu. ||Galutinis tikslas netikėtai įgyvendinamas ir nepastebimai tapau kuo siekiau būti. ||Mano santykis su ataskaitos tašku. || || ||

GerosValiosPratimųTeiginiai


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2024 balandžio 01 d., 16:44