神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti

Mintys.Kampai istorija

Paslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus

2022 birželio 03 d., 15:41 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 1-132 eilutės iš
>>bgcolor=#e9f5fc<<
------------
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]], [[Išsivertimai]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Aštuonerybė]], [[Gyvenimo lygtis]], [[Dievas]], [[Priėjimai prie visumos]], [[Prasmė]]

'''Kokių yra kampų? ir kaip jie grindžia sandaras ir sąvokas?'''

'''''Įžvelgti Dievo ir žmogaus įvairius kampus.'''''
-------------
>><<
[+++角度+++]
>>bgcolor=#FFFFC0<<
------------
* Kokiais būdais Dievas išgyvena sandaras?
* Kokiais būdais žmogus išgyvena sandaras?
* Kaip susistato įvairiausi sandarų išgyvenimo būdai?

* Kaip neapibrėžtumo trejybė (ištakos, akistata, darna) susijusi su kitais Dievo ir žmogaus kampais?

* Išvardinti sandaras, išvardinti sąvokas, ir surūšiuoti pagal kampus.
* Kaip kampai susiję su išėjimu ar neišėjimu už savęs?
* Kuriais kampais viskas išplaukia, viskas susiveda, viskas persimaino?
* Pirmaprades sandaras (ketverybę, požiūrių lygtį ir t.t.) nusakyti kampais, kas ir kaip juos išgyvena.
* Suprasti kaip iškyla įvairūs sandaras grindžiantys kampai ir kaip jie susiję.
* Surašyti visus apžvalgos būdus ir ieškoti kampo.

* Kaip įvairiai bendraujame su Dievu?
* Kaip sudalyvauja Dievas ir visuma?
* Kaip Dievas ir žmogus bendrauja pirminėse sandarose, užtat ir antrinėse?

Aštuonerybė ir gyvenimo lygtis
* Kaip susiveda ketverybė ir požiūrio lygtis?
* Kaip padalinimų ratas sudeda pažinovų ketverybę ir suvokimo lygtį?

Atsidavimas: Veiksmas +4
* Koks ryšys tarp meilės ir atsidavimo?
* Kaip suprasti atsidavimą blogiui?

Dievas ir žmogus
* Kaip Dievas ir žmogus bendrauja pirminėse sandarose, užtat ir antrinėse?
* Kaip Dievo užmojis (gražiai taikyti ir viską žinoti) ir mano užmojis (viską žinoti ir ta žinojimą gražiai taikyti) yra susiję su Dievo požiūriu ir mano požiūriu?

Požiūrių grandinės
* Kaip ∅ (joks požiūris) prilygsta ŽD (žmogaus požiūriui į Dievo požiūrį)?
* Kaip požiūrių grandinė PPP prilygsta žmogaus ir Dievo požiūrių grandinei ŽDŽDŽ ?

Trejybės ratas
* Kaip Dievas įsisuka į trejybės ratą?
* Kaip žmogus išsisuka iš trejybės rato?
* Kaip žmogus stringa trejybės rate?
--------------
>><<

'''Kur ieškoti kampų'''

* [[Suvokimo lygmenys]]
* ∅ - PPP Požiūrių grandinės
* ŽD - ŽDŽDŽ [[Pasiklydęs vaikas]]
* 3+3+8+10 [[Apytakos]]
* 4+4 [[Aštuonerybė]], [[Padalinimų ratas]]
* 6+1+1 [[Netroškimai]]
* 4x4 [[Gyvenimo lygtis]]
* [[Ketverybės]]
* [[Trejybės]]
* 3+3 [[Išgyvenimų rūšys]]
* (4 2) [[Ženklų savybės]]
* 4+2 [[Atvaizdai]]

'''Dievo kampas ir žmogaus kampas'''

* Yra vienintelis veidrodis - Dievas - išverčiantis išėjimą už savęs. Dievas atspindi savo kampą, savo kryptį, ir taipogi Dievas atspindi žmogaus kampą, žmogaus kryptį.
* Dievo kampu nėra savasties, užtat savastis sukuriama. Dievo kampu išeinama už savęs į save. Dievo kampas atsipindi save, taip kad Dievas išeina už savęs vis giliau į save. Išvertus gaunasi požiūrių grandinė: joks požiūris, požiūris, požiūris į požiūrį, požiūris į požiūrį į požiūrį. Šiame išvertime požiūriai yra be asmens užtat jie apibrėžia asmenis.
* Žmogaus kampu yra jį nusakanti savastis. Žmogaus kampas atspindi save Dievu kampu. Jis tokiu būdu atsisako savęs ir naujai prisiima save. Žmogui atsigręžus į Dievą, Dievas jam suteikia laisvę, jį ragina žvelgti ir eiti pirmyn kartu su juo. Gaunasi žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė. Šiais požiūriais yra asmenys, jie nusako požiūrius, tačiau juos taip suporavus subliuška savastis. Kadangi yra trys savasties klodai, tad jie subliukšta per tris kartus.
* Žmogus yra asmenys be Dievo: Aš, Tu, Kitas susidėlioję trejybės ratu. Žmogui besisukant trejybės ratu vis atsiveria ryšio su besąlygišku Dievu galimybė. Trejybės rato pasisukimais žmogus dėsningai atgauna ryšį su Dievu ir jo netenka, atgauna sąmoningumą ir jo atsisako. Tačiau nesisukant trejybės ratu, įstrigus, prailgsta jo atitrūkimas nuo Dievo, tarsi jisai būtų sąmoningai atsisakęs Dievo. Sąmoningumui +3 priklauso palaikti ryšį su Dievu, tai ir yra atsidavimas +4.
* Dievo veikla yra suvokti, žmogaus veikla yra nesuvokti.
* Žmogaus požiūris atspindi suvokimo sandarą: nusistatyti - nesuvoktas, o verčiau sukuria suvoktą; vykdyti - ne suvokimas, o verčiau sukuria suvokimą; permąstyti - ne suvokėjas, o verčiau sukuria suvokėją.
* Žmogaus požiūris yra ribotas, uždaras, užsiskleidžiantis, nors sau atviras, atsiveriantis.
* Dievo požiūris yra neribotas, atviras sau ir išeinantis už savęs.
* Dievo požiūrį pažįstame apimtimis kuriais jisai prisiima žmogaus požiūrį, vis gilyn - jokiu požiūriu, požiūriu, požiūriu į požiūrį, ir požiūriu į požiūrį į požiūrį.
* Dievo žengimas į žmogaus požiūrį užsisklendžia trejybės ratu, kurį sudaro lygmenys kodėl, kaip, koks.
* Žmogus pažindamas trejybės ratą pažįsta savo vaizduotės ribas, kaip jos užsiskleidžia, užtat tuo pačiu savimi supranta, susigaudo, jog patsai yra kaip toks laisvas santvarkos viduje, dargi gali būti kažkas laisvas už santvarkos, pirm santvarkos.
* Žmogaus požiūris prasideda susikalbėjimu, kuriuo išryškėja jo santykis su Dievu, o toliau šis santykis supaprastėja, pažingsniui, pereinant į vis paprastesnę suvokimo sampratą, atsisakant požiūrių.
* Žmogus Dievo požiūrio nešamas sąmoningėja iš nulybės į trejybę. O Dievas žmogaus požiūrio nešamas grįžta žmogaus pasirinkimais. Tad juos sieja dvilypumas, kas ką neša.
* Mūsų darbas yra surinkti dvasią, o Dievo darbas yra ją išbarstyti. Užtat Dievas nebūtinai geras. Mūsų doroviniai pasirinkimai reikalauja, kad rinktumėme aukštesnes vienumo sampratas.
* Dievas nebūtinai geras, bet Dievas mumis renkasi būti geru - turi savo valią - mylėti netobulą. Mūsų santykį su Dievu išsako požiūrių grandinės, suvokimo lygmenys, paklydęs vaikas - susikalbėjimas, kuriuo gyvename tarpiniais asmenimis, gyvename abipus ribos tarp pasąmonės ir sąmonės - ten kur Dievas mūsų ieškotų - ten kur reiškiasi gera valia - ne per daug, kad būtumėme arčiau ribos.
* Dievui išeinant už savęs į save vieną, antrą, trečią kartą, išvirkščiai susikuria požiūris, požiūris į požiūrį, ir požiūris į požiūrį į požiūrį, užsiskleidžiantys į trejybės ratą. Žmogus trejybės rate, įveikdamas trikdžius, slinkdamas gilyn, įprasmina trejybės ratą, pasirenka Dievą vietoj savęs, išskleidžia ketverybę, slinkdamas gilyn, atstato tris matus ir Dievą jų apibrėžtame kampe.

|| Išeities taškai || Besąlygiškas, asmenimis (Dievu, Manimi, Tavimi, Kitu), įsitraukiant į požiūrį, į sąlygiškumą. || Sąlygiškas, pradedant vieningumu, atsiplėšiant nuo savęs, link besąlygiškumo, link savo prielaidų. ||
|| Įsakymai mylėti || Mylėk Dievą, priešą || Mylėk artimą, draugą ||

'''Aštuonerybė ir gyvenimo lygtis'''

* Aštuonerybė išverčia ketverybę ir požiūrių lygtį taip kad jie sutampa. Jie išreiškia besąlygiškumą, visumą, ir asmuo gali juos visus išgyventi. (Tapatinimas yra dvilypumas, išvertimas.) Gyvenimo lygtis jų nesutapatina užtat juos sudaugina. (Nesutapatinimas yra sandauga.)
* Gyvenimo lygtimi ir jame glūdinčiu nesutapatinimu iškyla galimybė rinktis Dievą vietoj savęs.
* Aštuonerybė išsako kaip yra, o gyvenimo lygtis išsako kaip gali būti.
* Iš besąlygiškumo išplaukia aštuonerybė ir padalinimų ratas bei trys veiksmai. O juos išverčia gyvenimo lygtis susivedantis į nešališkumą. Šį išvertimą vykdo trejybės ratas, juos išverčiantis lęšis.
* Trejybės ratas tad sprendžia modeliavimo problemą iškylantį kilpų M-teorijoje.
* Gyvenimo lygtis sieja ketverybę ir suvokimo lygtį.
* Gyvenimo lygtis sieja visko žinojimą (suvokimo lygtį) su gyvenimu Dievu (ketverybe).
* Gyvenimo lygtis sieja suvokimo lygtį ir asmenų ketverybę. Suvokimo lygtis (ar požiūrio lygtis) išsako pažinovo santykį su savimi.
* Gyvenimo lygtis tokiu būdu sieja (ketverybės) keturis giminingus, šališkus tyrėjus ir (suvokimo lygties) keturis paskirus, nešališkus tyrimus. Kiekviename tyrime Dievas už sąlygų pasireiškia vis nauju asmeniu, vis dalykiškiau išsakytose aplinkybėse. Tuo tarpu Dievas sąlygose tyrimus suveda suvokimo lygtimi: Dievą už sąlygų ir Dievą sąlygose (Mane - gerumą) sieja jų sutapimas (Tavimi - gyvenimu) ir jų atskyrimas (Kitu - amžinu gyvenimu).
* Gyvenimo lygtis išsako ką požiūris reiškia įvairiems požiūriams, tai yra, įvairiems požiūrio nariams. O tie nariai sudaro ketverybę. (4x4)

Vystosi dvilypumas tarp to kas vyksta apytakoje ir už jų visų.
* Tėvo trejybė, pradžia-pabaiga-vidurys glūdi kiekvienoje apytakoje, taip pat išėjime už savęs į save.
* Asmenys išgyvena apytakas, požiūriai jas sieja už apytakų. Tai išsako dešimts Dievo įsakymų.
* Aštuongubas kelias apytakoje sieja ketverybę ir požiūrių lygtį, gyvenimo lygtis jas sieja už apytakų.
* Trejybės ratas yra kiekvienoje apytakoje, taip pat sieja tris apytakas išplaukiančias iš neišėjimo už savęs, tad iš požiūrių.

'''Kaip Dievas įvairiai reiškiasi sandaromis?'''

Dievas dalyvauja trokšdamas, ugdydamas, arba tiesiogiai (neigiamais įsakymais, antrinėmis sandaromis), arba papildiniu (teigiamais įsakymais, pirminėmis sandaromis):
* jis trokšta betko, tad pasakojimu 6->8
* jis trokšta kažko, tad įvardijimu 8->12 ir aplinkybėmis
* jis trokšta nieko, tad pagrindimu 12->6, atvaizdais ir padalinimais
Tad šiuos tris sluoksnius galima bene pavaizduoti atskirai.
O papildiniais:
* jis trokšta nieko, kažko, betko, visko o mes netrokštame, išgyvename

------------------------
Attach:savoku-apibrezimas.png
-----------------------
Attach:savoku-raida.png
-----------------------
Attach:doroves-tyrimas.png

>>bgcolor=#FFECC0<<
----------------------
2019.02.19 A: Kaip trys veiksmai sieja ketverybę, kuria veiksmus išgyvename, ir suvokimo lygtį, kuri veiksmus nustato? [[Suvestinė]]

D: Suvokimo lygtis išsako mano prielaidas, o ketverybė išsako mane. Tad tai mano nebuvimas ir buvimas, tai mano apibrėžimas ir mano išgyvenimas. O juos sieja viskas. Tad suvok kaip viskas apibrėžia save savo savybėmis ir kaip tas savybes galima suprasti atskirais nulybės atvaizdais, ar visas kartu vienybės atvaizdais. Ir palygink ir ieškok kaip jos nusako padalinimų ratą.
----------------------
>><<
į:
[[Žmogaus bendras suvokimas]]
2022 gegužės 07 d., 13:53 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 25-28 eilutės:

* Kaip įvairiai bendraujame su Dievu?
* Kaip sudalyvauja Dievas ir visuma?
* Kaip Dievas ir žmogus bendrauja pirminėse sandarose, užtat ir antrinėse?
2022 gegužės 05 d., 16:01 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 40 eilutė:
* Kaip požiūrių grandinė PPP prilygsta žmogaus ir Dievo požiūrių grandinei ŽDŽDŽ ?
2022 balandžio 11 d., 15:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 81-83 eilutės:

|| Išeities taškai || Besąlygiškas, asmenimis (Dievu, Manimi, Tavimi, Kitu), įsitraukiant į požiūrį, į sąlygiškumą. || Sąlygiškas, pradedant vieningumu, atsiplėšiant nuo savęs, link besąlygiškumo, link savo prielaidų. ||
|| Įsakymai mylėti || Mylėk Dievą, priešą || Mylėk artimą, draugą ||
2022 kovo 18 d., 14:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 16-17 eilutės:

* Kaip neapibrėžtumo trejybė (ištakos, akistata, darna) susijusi su kitais Dievo ir žmogaus kampais?
2021 kovo 20 d., 15:40 atliko AndriusKulikauskas -
2021 kovo 20 d., 15:40 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 75-79 eilutės iš
į:
* Žmogus Dievo požiūrio nešamas sąmoningėja iš nulybės į trejybę. O Dievas žmogaus požiūrio nešamas grįžta žmogaus pasirinkimais. Tad juos sieja dvilypumas, kas ką neša.
* Mūsų darbas yra surinkti dvasią, o Dievo darbas yra ją išbarstyti. Užtat Dievas nebūtinai geras. Mūsų doroviniai pasirinkimai reikalauja, kad rinktumėme aukštesnes vienumo sampratas.
* Dievas nebūtinai geras, bet Dievas mumis renkasi būti geru - turi savo valią - mylėti netobulą. Mūsų santykį su Dievu išsako požiūrių grandinės, suvokimo lygmenys, paklydęs vaikas - susikalbėjimas, kuriuo gyvename tarpiniais asmenimis, gyvename abipus ribos tarp pasąmonės ir sąmonės - ten kur Dievas mūsų ieškotų - ten kur reiškiasi gera valia - ne per daug, kad būtumėme arčiau ribos.
* Dievui išeinant už savęs į save vieną, antrą, trečią kartą, išvirkščiai susikuria požiūris, požiūris į požiūrį, ir požiūris į požiūrį į požiūrį, užsiskleidžiantys į trejybės ratą. Žmogus trejybės rate, įveikdamas trikdžius, slinkdamas gilyn, įprasmina trejybės ratą, pasirenka Dievą vietoj savęs, išskleidžia ketverybę, slinkdamas gilyn, atstato tris matus ir Dievą jų apibrėžtame kampe.
Ištrintos 107-117 eilutės:

* Žmogus Dievo požiūrio nešamas sąmoningėja iš nulybės į trejybę. O Dievas žmogaus požiūrio nešamas grįžta žmogaus pasirinkimais. Tad juos sieja dvilypumas, kas ką neša.

* Mūsų darbas yra surinkti dvasią, o Dievo darbas yra ją išbarstyti. Užtat Dievas nebūtinai geras. Mūsų doroviniai pasirinkimai reikalauja, kad rinktumėme aukštesnes vienumo sampratas.

* Dievas nebūtinai geras, bet Dievas mumis renkasi būti geru - turi savo valią - mylėti netobulą. Mūsų santykį su Dievu išsako požiūrių grandinės, suvokimo lygmenys, paklydęs vaikas - susikalbėjimas, kuriuo gyvename tarpiniais asmenimis, gyvename abipus ribos tarp pasąmonės ir sąmonės - ten kur Dievas mūsų ieškotų - ten kur reiškiasi gera valia - ne per daug, kad būtumėme arčiau ribos.



Dievui išeinant už savęs į save vieną, antrą, trečią kartą, išvirkščiai susikuria požiūris, požiūris į požiūrį, ir požiūris į požiūrį į požiūrį, užsiskleidžiantys į trejybės ratą. Žmogus trejybės rate, įveikdamas trikdžius, slinkdamas gilyn, įprasmina trejybės ratą, pasirenka Dievą vietoj savęs, išskleidžia ketverybę, slinkdamas gilyn, atstato tris matus ir Dievą jų apibrėžtame kampe.
2021 kovo 20 d., 15:34 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 13-16 eilutės:
* Kokiais būdais Dievas išgyvena sandaras?
* Kokiais būdais žmogus išgyvena sandaras?
* Kaip susistato įvairiausi sandarų išgyvenimo būdai?
Ištrintos 94-95 eilutės:
Ištrintos 95-96 eilutės:

Būtinai šitą reikia apžvelgti... tai viską suves...
2021 kovo 20 d., 15:32 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 63-71 eilutės iš
į:
* Dievo veikla yra suvokti, žmogaus veikla yra nesuvokti.
* Žmogaus požiūris atspindi suvokimo sandarą: nusistatyti - nesuvoktas, o verčiau sukuria suvoktą; vykdyti - ne suvokimas, o verčiau sukuria suvokimą; permąstyti - ne suvokėjas, o verčiau sukuria suvokėją.
* Žmogaus požiūris yra ribotas, uždaras, užsiskleidžiantis, nors sau atviras, atsiveriantis.
* Dievo požiūris yra neribotas, atviras sau ir išeinantis už savęs.
* Dievo požiūrį pažįstame apimtimis kuriais jisai prisiima žmogaus požiūrį, vis gilyn - jokiu požiūriu, požiūriu, požiūriu į požiūrį, ir požiūriu į požiūrį į požiūrį.
* Dievo žengimas į žmogaus požiūrį užsisklendžia trejybės ratu, kurį sudaro lygmenys kodėl, kaip, koks.
* Žmogus pažindamas trejybės ratą pažįsta savo vaizduotės ribas, kaip jos užsiskleidžia, užtat tuo pačiu savimi supranta, susigaudo, jog patsai yra kaip toks laisvas santvarkos viduje, dargi gali būti kažkas laisvas už santvarkos, pirm santvarkos.
* Žmogaus požiūris prasideda susikalbėjimu, kuriuo išryškėja jo santykis su Dievu, o toliau šis santykis supaprastėja, pažingsniui, pereinant į vis paprastesnę suvokimo sampratą, atsisakant požiūrių.
Ištrintos 91-98 eilutės:
* Dievo veikla yra suvokti, žmogaus veikla yra nesuvokti.
* Žmogaus požiūris atspindi suvokimo sandarą: nusistatyti - nesuvoktas, o verčiau sukuria suvoktą; vykdyti - ne suvokimas, o verčiau sukuria suvokimą; permąstyti - ne suvokėjas, o verčiau sukuria suvokėją.
* Žmogaus požiūris yra ribotas, uždaras, užsiskleidžiantis, nors sau atviras, atsiveriantis.
* Dievo požiūris yra neribotas, atviras sau ir išeinantis už savęs.
* Dievo požiūrį pažįstame apimtimis kuriais jisai prisiima žmogaus požiūrį, vis gilyn - jokiu požiūriu, požiūriu, požiūriu į požiūrį, ir požiūriu į požiūrį į požiūrį.
* Dievo žengimas į žmogaus požiūrį užsisklendžia trejybės ratu, kurį sudaro lygmenys kodėl, kaip, koks.
* Žmogus pažindamas trejybės ratą pažįsta savo vaizduotės ribas, kaip jos užsiskleidžia, užtat tuo pačiu savimi supranta, susigaudo, jog patsai yra kaip toks laisvas santvarkos viduje, dargi gali būti kažkas laisvas už santvarkos, pirm santvarkos.
* Žmogaus požiūris prasideda susikalbėjimu, kuriuo išryškėja jo santykis su Dievu, o toliau šis santykis supaprastėja, pažingsniui, pereinant į vis paprastesnę suvokimo sampratą, atsisakant požiūrių.
2021 kovo 20 d., 15:31 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 83-84 eilutės iš
Thought: Understanding is the activity of God; not understanding is the activity of human. The human perspective reflects the structure of understanding: take a stand - not understood, but rather creates understood; follow through - not understanding, but rather creates understanding; reflect - not understander, but rather creates understander. The human perspective is bounded: closed upon itself (but open to itself). God's perspective is unbounded: open upon itself it goes beyond itself. We therefore know it by the extent that it goes to view the human perspective: through 0, 1, 2 or 3 nodes. First of itself, and then futher out: why, how, what - each going beyond the previous and deeper into the human perspective. Threesome + null
į:

* Dievo veikla yra suvokti, žmogaus veikla yra nesuvokti.
* Žmogaus požiūris atspindi suvokimo sandarą: nusistatyti - nesuvoktas, o verčiau sukuria suvoktą; vykdyti - ne suvokimas, o verčiau sukuria suvokimą; permąstyti - ne suvokėjas, o verčiau sukuria suvokėją.
* Žmogaus požiūris yra ribotas, uždaras, užsiskleidžiantis, nors sau atviras
, atsiveriantis.
* Dievo požiūris yra neribotas, atviras sau ir išeinantis už savęs.
* Dievo požiūrį pažįstame apimtimis kuriais jisai prisiima žmogaus požiūrį, vis gilyn - jokiu požiūriu, požiūriu, požiūriu į požiūrį, ir požiūriu į požiūrį į požiūrį.
* Dievo žengimas į žmogaus požiūrį užsisklendžia trejybės ratu, kurį sudaro lygmenys kodėl
, kaip, koks.
* Žmogus pažindamas trejybės ratą pažįsta savo vaizduotės ribas, kaip jos užsiskleidžia, užtat tuo pačiu savimi supranta, susigaudo, jog patsai yra kaip toks laisvas santvarkos viduje, dargi gali būti kažkas laisvas už santvarkos, pirm santvarkos.
* Žmogaus požiūris prasideda susikalbėjimu, kuriuo išryškėja jo santykis su Dievu, o toliau šis santykis supaprastėja, pažingsniui, pereinant į vis paprastesnę suvokimo sampratą, atsisakant požiūrių.
Ištrinta 103 eilutė:
2021 kovo 20 d., 13:06 atliko AndriusKulikauskas -
Ištrintos 83-88 eilutės:

'''Veiksmas +4'''

* Veiksmas +4 išsako Bott periodiškumą kompleksiniais skaičiais, dviem būsenom.
* Veiksmas +4 išsako atsidavimą, kuriuo Dievas išeina už santvarkos į gerumą, o gerumas išeina per žmogų į Dievą. Žmogus gyvena veiksmais +1, +2, +3, o Dievas gyvena veiksmu +4, užtat išskleidžia Dievo ir žmogaus požiūrių grandinę.
* Dievo veiksmas +4. Pirmyn ir atgal tarp dviejų būsenų, nulybės ir ketverybės: neturėjimo išankstinio nusistatymo (be žinojimo sąvokos, be nežinojimo sąvokos) ir tobulo išankstinio susistygavimo (su žinojimo ir nežinojimo sąvoka).
2021 kovo 20 d., 13:05 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 28-31 eilutės:
Dievas ir žmogus
* Kaip Dievas ir žmogus bendrauja pirminėse sandarose, užtat ir antrinėse?
* Kaip Dievo užmojis (gražiai taikyti ir viską žinoti) ir mano užmojis (viską žinoti ir ta žinojimą gražiai taikyti) yra susiję su Dievo požiūriu ir mano požiūriu?
Pakeistos 103-104 eilutės iš
Kaip Dievas ir žmogus bendrauja pirminėse sandarose, užtat ir antrinėse?
į:
Pakeistos 110-111 eilutės iš
Dievo požiūris, žmogaus požiūris
* Dievo užmojis yra gražiai taikyti ir viską žinoti, o mano užmojis yra viską žinoti ir ta žinojimą gražiai taikyti. Kaip tai susiję su Dievo požiūriu ir mano požiūriu?
į:
2021 kovo 18 d., 22:23 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 55 eilutė iš:
* Yra vienintelis veidrodis - Dievas - išverčiantis išėjimą už savęs. Dievas atspindi savo kampą ir taipogi Dievas atspindi žmogaus kampą.
į:
* Yra vienintelis veidrodis - Dievas - išverčiantis išėjimą už savęs. Dievas atspindi savo kampą, savo kryptį, ir taipogi Dievas atspindi žmogaus kampą, žmogaus kryptį.
2021 kovo 18 d., 22:23 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 55 eilutė iš:
* Yra vienintelis veidrodis - Dievas. Dievas atspindi savo kampą ir taipogi Dievas atspindi žmogaus kampą.
į:
* Yra vienintelis veidrodis - Dievas - išverčiantis išėjimą už savęs. Dievas atspindi savo kampą ir taipogi Dievas atspindi žmogaus kampą.
2021 kovo 18 d., 22:21 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 55 eilutė:
* Yra vienintelis veidrodis - Dievas. Dievas atspindi savo kampą ir taipogi Dievas atspindi žmogaus kampą.
2021 kovo 18 d., 19:39 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 30-34 eilutės:

Trejybės ratas
* Kaip Dievas įsisuka į trejybės ratą?
* Kaip žmogus išsisuka iš trejybės rato?
* Kaip žmogus stringa trejybės rate?
Pridėta 57 eilutė:
* Žmogus yra asmenys be Dievo: Aš, Tu, Kitas susidėlioję trejybės ratu. Žmogui besisukant trejybės ratu vis atsiveria ryšio su besąlygišku Dievu galimybė. Trejybės rato pasisukimais žmogus dėsningai atgauna ryšį su Dievu ir jo netenka, atgauna sąmoningumą ir jo atsisako. Tačiau nesisukant trejybės ratu, įstrigus, prailgsta jo atitrūkimas nuo Dievo, tarsi jisai būtų sąmoningai atsisakęs Dievo. Sąmoningumui +3 priklauso palaikti ryšį su Dievu, tai ir yra atsidavimas +4.
2021 kovo 18 d., 19:33 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 50-51 eilutės iš
* Dievo kampas atsipindi save, taip kad Dievas išeina už savęs vis giliau į save. Išvertus gaunasi požiūrių grandinė: joks požiūris, požiūris, požiūris į požiūrį, požiūris į požiūrį į požiūrį.
* Žmogaus kampas atspindi save Dievu kampu. Mat, žmogui atsigręžus
į Dievą, Dievas jam suteikia laisvę, jį ragina žvelgti ir eiti pirmyn kartu su juo. Gaunasi žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė.
į:
* Dievo kampu nėra savasties, užtat savastis sukuriama. Dievo kampu išeinama už savęs į save. Dievo kampas atsipindi save, taip kad Dievas išeina už savęs vis giliau į save. Išvertus gaunasi požiūrių grandinė: joks požiūris, požiūris, požiūris į požiūrį, požiūris į požiūrį į požiūrį. Šiame išvertime požiūriai yra be asmens užtat jie apibrėžia asmenis.
* Žmogaus kampu yra jį nusakanti savastis. Žmogaus kampas atspindi save Dievu kampu. Jis tokiu būdu atsisako savęs ir naujai prisiima save. Žmogui atsigręžus į Dievą, Dievas jam suteikia laisvę, jį ragina žvelgti ir eiti pirmyn kartu su juo. Gaunasi žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė. Šiais požiūriais yra asmenys, jie nusako požiūrius, tačiau juos taip suporavus subliuška savastis. Kadangi yra trys savasties klodai, tad jie subliukšta per tris kartus.
2021 kovo 18 d., 19:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 27-29 eilutės:

Požiūrių grandinės
* Kaip ∅ (joks požiūris) prilygsta ŽD (žmogaus požiūriui į Dievo požiūrį)?
2021 kovo 18 d., 19:24 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 33-37 eilutės iš
* Požiūrių grandinės
* [[Pasiklydęs vaikas]]
* [[Apytakos]]
* [[Aštuonerybė]]
* [[Gyvenimo lygtis]]
į:
* ∅ - PPP Požiūrių grandinės
* ŽD - ŽDŽDŽ [[Pasiklydęs vaikas]]
* 3+3+8+10 [[Apytakos]]
* 4+4 [[Aštuonerybė]], [[Padalinimų ratas]]
* 6+1+1 [[Netroškimai]]
* 4x4
[[Gyvenimo lygtis]]
Pridėtos 41-43 eilutės:
* 3+3 [[Išgyvenimų rūšys]]
* (4 2) [[Ženklų savybės]]
* 4+2 [[Atvaizdai]]
2021 kovo 18 d., 19:17 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 40-44 eilutės:

'''Dievo kampas ir žmogaus kampas'''

* Dievo kampas atsipindi save, taip kad Dievas išeina už savęs vis giliau į save. Išvertus gaunasi požiūrių grandinė: joks požiūris, požiūris, požiūris į požiūrį, požiūris į požiūrį į požiūrį.
* Žmogaus kampas atspindi save Dievu kampu. Mat, žmogui atsigręžus į Dievą, Dievas jam suteikia laisvę, jį ragina žvelgti ir eiti pirmyn kartu su juo. Gaunasi žmogaus ir Dievo požiūrių grandinė.
2021 kovo 13 d., 17:55 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 7 eilutė:
'''''Įžvelgti Dievo ir žmogaus įvairius kampus.'''''
2021 kovo 06 d., 21:00 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 3 eilutė iš:
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]], [[Išsivertimai]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Aštuonerybė]], [[Gyvenimo lygtis]], [[Dievas]], [[Priėjimai prie visumos]]
į:
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]], [[Išsivertimai]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Aštuonerybė]], [[Gyvenimo lygtis]], [[Dievas]], [[Priėjimai prie visumos]], [[Prasmė]]
2021 kovo 06 d., 17:18 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 17 eilutė:
* Surašyti visus apžvalgos būdus ir ieškoti kampo.
2021 kovo 06 d., 15:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 88-90 eilutės:

Dievui išeinant už savęs į save vieną, antrą, trečią kartą, išvirkščiai susikuria požiūris, požiūris į požiūrį, ir požiūris į požiūrį į požiūrį, užsiskleidžiantys į trejybės ratą. Žmogus trejybės rate, įveikdamas trikdžius, slinkdamas gilyn, įprasmina trejybės ratą, pasirenka Dievą vietoj savęs, išskleidžia ketverybę, slinkdamas gilyn, atstato tris matus ir Dievą jų apibrėžtame kampe.
2021 kovo 06 d., 15:13 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 85-87 eilutės:

Dievo požiūris, žmogaus požiūris
* Dievo užmojis yra gražiai taikyti ir viską žinoti, o mano užmojis yra viską žinoti ir ta žinojimą gražiai taikyti. Kaip tai susiję su Dievo požiūriu ir mano požiūriu?
2021 kovo 06 d., 14:37 atliko AndriusKulikauskas -
Ištrinta 17 eilutė:
Pridėtos 21-24 eilutės:

Atsidavimas: Veiksmas +4
* Koks ryšys tarp meilės ir atsidavimo?
* Kaip suprasti atsidavimą blogiui?
2021 kovo 06 d., 14:37 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 61 eilutė iš:
į:
* Dievo veiksmas +4. Pirmyn ir atgal tarp dviejų būsenų, nulybės ir ketverybės: neturėjimo išankstinio nusistatymo (be žinojimo sąvokos, be nežinojimo sąvokos) ir tobulo išankstinio susistygavimo (su žinojimo ir nežinojimo sąvoka).
2021 kovo 06 d., 14:37 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 16-18 eilutės iš
į:
* Suprasti kaip iškyla įvairūs sandaras grindžiantys kampai ir kaip jie susiję.
Pakeistos 59-60 eilutės iš
Veiksmas +4 išsako atsidavimą, kuriuo Dievas išeina už santvarkos į gerumą, o gerumas išeina per žmogų į Dievą. Žmogus gyvena veiksmais +1, +2, +3, o Dievas gyvena veiksmu +4, užtat išskleidžia Dievo ir žmogaus požiūrių grandinę.
į:
* Veiksmas +4 išsako Bott periodiškumą kompleksiniais skaičiais, dviem būsenom.
* Veiksmas +4 išsako atsidavimą, kuriuo Dievas išeina už santvarkos į gerumą, o gerumas išeina per žmogų į Dievą. Žmogus gyvena veiksmais +1, +2, +3, o Dievas gyvena veiksmu +4, užtat išskleidžia Dievo ir žmogaus požiūrių
grandinę.
Pridėtos 80-81 eilutės:

* Dievas nebūtinai geras, bet Dievas mumis renkasi būti geru - turi savo valią - mylėti netobulą. Mūsų santykį su Dievu išsako požiūrių grandinės, suvokimo lygmenys, paklydęs vaikas - susikalbėjimas, kuriuo gyvename tarpiniais asmenimis, gyvename abipus ribos tarp pasąmonės ir sąmonės - ten kur Dievas mūsų ieškotų - ten kur reiškiasi gera valia - ne per daug, kad būtumėme arčiau ribos.
2021 kovo 06 d., 14:19 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 74-75 eilutės:

* Mūsų darbas yra surinkti dvasią, o Dievo darbas yra ją išbarstyti. Užtat Dievas nebūtinai geras. Mūsų doroviniai pasirinkimai reikalauja, kad rinktumėme aukštesnes vienumo sampratas.
2021 kovo 05 d., 15:58 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 73 eilutė:
* Žmogus Dievo požiūrio nešamas sąmoningėja iš nulybės į trejybę. O Dievas žmogaus požiūrio nešamas grįžta žmogaus pasirinkimais. Tad juos sieja dvilypumas, kas ką neša.
2021 kovo 05 d., 11:55 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 3 eilutė iš:
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]], [[Išsivertimai]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Aštuonerybė]], [[Gyvenimo lygtis]], [[Ryšiai su Dievu]], [[Priėjimai prie visumos]]
į:
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]], [[Išsivertimai]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Aštuonerybė]], [[Gyvenimo lygtis]], [[Dievas]], [[Priėjimai prie visumos]]
2021 kovo 05 d., 11:54 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 3 eilutė iš:
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]], [[Išsivertimai]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Aštuonerybė]], [[Gyvenimo lygtis]]
į:
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]], [[Išsivertimai]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Aštuonerybė]], [[Gyvenimo lygtis]], [[Ryšiai su Dievu]], [[Priėjimai prie visumos]]
2021 kovo 05 d., 11:54 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 58-72 eilutės:

'''Kaip Dievas įvairiai reiškiasi sandaromis?'''

Būtinai šitą reikia apžvelgti... tai viską suves...

Dievas dalyvauja trokšdamas, ugdydamas, arba tiesiogiai (neigiamais įsakymais, antrinėmis sandaromis), arba papildiniu (teigiamais įsakymais, pirminėmis sandaromis):
* jis trokšta betko, tad pasakojimu 6->8
* jis trokšta kažko, tad įvardijimu 8->12 ir aplinkybėmis
* jis trokšta nieko, tad pagrindimu 12->6, atvaizdais ir padalinimais
Tad šiuos tris sluoksnius galima bene pavaizduoti atskirai.
O papildiniais:
* jis trokšta nieko, kažko, betko, visko o mes netrokštame, išgyvename

Kaip Dievas ir žmogus bendrauja pirminėse sandarose, užtat ir antrinėse?
2021 kovo 04 d., 14:14 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 57 eilutė iš:
Veiksmas +4 išsako atsidavimą, kuriuo Dievas išeina už santvarkos į gerumą, o gerumas išeina per žmogų į Dievą. Žmogus gyvena veiksmais +1, +2, +3, o Dievas gyvena veiksmu +4.
į:
Veiksmas +4 išsako atsidavimą, kuriuo Dievas išeina už santvarkos į gerumą, o gerumas išeina per žmogų į Dievą. Žmogus gyvena veiksmais +1, +2, +3, o Dievas gyvena veiksmu +4, užtat išskleidžia Dievo ir žmogaus požiūrių grandinę.
2021 kovo 04 d., 14:14 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 57 eilutė iš:
Veiksmas +4 išsako atsidavimą, kuriuo Dievas išeina už santvarkos į gerumą, o gerumas išeina per žmogų į Dievą.
į:
Veiksmas +4 išsako atsidavimą, kuriuo Dievas išeina už santvarkos į gerumą, o gerumas išeina per žmogų į Dievą. Žmogus gyvena veiksmais +1, +2, +3, o Dievas gyvena veiksmu +4.
2021 kovo 04 d., 14:13 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 54-57 eilutės:

'''Veiksmas +4'''

Veiksmas +4 išsako atsidavimą, kuriuo Dievas išeina už santvarkos į gerumą, o gerumas išeina per žmogų į Dievą.
2021 kovo 04 d., 13:47 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 52-53 eilutės:

Thought: Understanding is the activity of God; not understanding is the activity of human. The human perspective reflects the structure of understanding: take a stand - not understood, but rather creates understood; follow through - not understanding, but rather creates understanding; reflect - not understander, but rather creates understander. The human perspective is bounded: closed upon itself (but open to itself). God's perspective is unbounded: open upon itself it goes beyond itself. We therefore know it by the extent that it goes to view the human perspective: through 0, 1, 2 or 3 nodes. First of itself, and then futher out: why, how, what - each going beyond the previous and deeper into the human perspective. Threesome + null
2021 vasario 27 d., 15:24 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 26 eilutė iš:
* [[Požiūrių grandinės]]
į:
* Požiūrių grandinės
Pakeista 32 eilutė iš:
* [[Trejybės]]]]
į:
* [[Trejybės]]
2021 vasario 27 d., 15:10 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 25-32 eilutės iš
* Suvokimo lygmenys
* Požiūrių grandinės
* Pasiklydęs vaikas
* Apytakos
* Aštuonerybė
* Gyvenimo lygtis
* Ketverybės
* Trejybės
į:
* [[Suvokimo lygmenys]]
* [[Požiūrių grandinės]]
* [[Pasiklydęs vaikas]]
* [[Apytakos]]
* [[Aštuonerybė]]
* [[Gyvenimo lygtis]]
* [[Ketverybės]]
* [[Trejybės]]]]
2021 vasario 27 d., 13:29 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 59-66 eilutės iš
---------------------------
į:
>>bgcolor=#FFECC0<<
----------------------
2019.02.19 A: Kaip trys veiksmai sieja ketverybę, kuria veiksmus išgyvename, ir suvokimo lygtį, kuri veiksmus nustato? [[Suvestinė]]

D: Suvokimo lygtis išsako mano prielaidas, o ketverybė išsako mane. Tad tai mano nebuvimas ir buvimas, tai mano apibrėžimas ir mano išgyvenimas. O juos sieja viskas. Tad suvok kaip viskas apibrėžia save savo savybėmis ir kaip tas savybes galima suprasti atskirais nulybės atvaizdais, ar visas kartu vienybės atvaizdais. Ir palygink ir ieškok kaip jos nusako padalinimų ratą.
----------------------
>><<
2021 vasario 27 d., 13:27 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 53-54 eilutės:
------------------------
Attach:savoku-apibrezimas.png
2021 vasario 27 d., 13:21 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 46-51 eilutės:

Vystosi dvilypumas tarp to kas vyksta apytakoje ir už jų visų.
* Tėvo trejybė, pradžia-pabaiga-vidurys glūdi kiekvienoje apytakoje, taip pat išėjime už savęs į save.
* Asmenys išgyvena apytakas, požiūriai jas sieja už apytakų. Tai išsako dešimts Dievo įsakymų.
* Aštuongubas kelias apytakoje sieja ketverybę ir požiūrių lygtį, gyvenimo lygtis jas sieja už apytakų.
* Trejybės ratas yra kiekvienoje apytakoje, taip pat sieja tris apytakas išplaukiančias iš neišėjimo už savęs, tad iš požiūrių.
2021 vasario 27 d., 12:10 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 45-51 eilutės iš
* Gyvenimo lygtis išsako ką požiūris reiškia įvairiems požiūriams, tai yra, įvairiems požiūrio nariams. O tie nariai sudaro ketverybę. (4x4)
į:
* Gyvenimo lygtis išsako ką požiūris reiškia įvairiems požiūriams, tai yra, įvairiems požiūrio nariams. O tie nariai sudaro ketverybę. (4x4)

-----------------------
Attach:savoku-raida.png
-----------------------
Attach:doroves-tyrimas.png
---------------------------
2021 vasario 27 d., 12:01 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 32-45 eilutės iš
* Trejybės
į:
* Trejybės

'''Aštuonerybė ir gyvenimo lygtis'''

* Aštuonerybė išverčia ketverybę ir požiūrių lygtį taip kad jie sutampa. Jie išreiškia besąlygiškumą, visumą, ir asmuo gali juos visus išgyventi. (Tapatinimas yra dvilypumas, išvertimas.) Gyvenimo lygtis jų nesutapatina užtat juos sudaugina. (Nesutapatinimas yra sandauga.)
* Gyvenimo lygtimi ir jame glūdinčiu nesutapatinimu iškyla galimybė rinktis Dievą vietoj savęs.
* Aštuonerybė išsako kaip yra, o gyvenimo lygtis išsako kaip gali būti.
* Iš besąlygiškumo išplaukia aštuonerybė ir padalinimų ratas bei trys veiksmai. O juos išverčia gyvenimo lygtis susivedantis į nešališkumą. Šį išvertimą vykdo trejybės ratas, juos išverčiantis lęšis.
* Trejybės ratas tad sprendžia modeliavimo problemą iškylantį kilpų M-teorijoje.
* Gyvenimo lygtis sieja ketverybę ir suvokimo lygtį.
* Gyvenimo lygtis sieja visko žinojimą (suvokimo lygtį) su gyvenimu Dievu (ketverybe).
* Gyvenimo lygtis sieja suvokimo lygtį ir asmenų ketverybę. Suvokimo lygtis (ar požiūrio lygtis) išsako pažinovo santykį su savimi.
* Gyvenimo lygtis tokiu būdu sieja (ketverybės) keturis giminingus, šališkus tyrėjus ir (suvokimo lygties) keturis paskirus, nešališkus tyrimus. Kiekviename tyrime Dievas už sąlygų pasireiškia vis nauju asmeniu, vis dalykiškiau išsakytose aplinkybėse. Tuo tarpu Dievas sąlygose tyrimus suveda suvokimo lygtimi: Dievą už sąlygų ir Dievą sąlygose (Mane - gerumą) sieja jų sutapimas (Tavimi - gyvenimu) ir jų atskyrimas (Kitu - amžinu gyvenimu).
* Gyvenimo lygtis išsako ką požiūris reiškia įvairiems požiūriams, tai yra, įvairiems požiūrio nariams. O tie nariai sudaro ketverybę. (4x4)
2021 vasario 27 d., 11:22 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 22-32 eilutės:

'''Kur ieškoti kampų'''

* Suvokimo lygmenys
* Požiūrių grandinės
* Pasiklydęs vaikas
* Apytakos
* Aštuonerybė
* Gyvenimo lygtis
* Ketverybės
* Trejybės
2021 vasario 27 d., 11:20 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 3-4 eilutės iš
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]], [[Išsivertimai]]
į:
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]], [[Išsivertimai]], [[Suvokimo lygmenys]], [[Aštuonerybė]], [[Gyvenimo lygtis]]
Pridėtos 16-19 eilutės:

Aštuonerybė ir gyvenimo lygtis
* Kaip susiveda ketverybė ir požiūrio lygtis?
* Kaip padalinimų ratas sudeda pažinovų ketverybę ir suvokimo lygtį?
2021 vasario 27 d., 10:30 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 15 eilutė iš:
į:
* Pirmaprades sandaras (ketverybę, požiūrių lygtį ir t.t.) nusakyti kampais, kas ir kaip juos išgyvena.
2021 vasario 27 d., 10:29 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 3 eilutė iš:
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]]
į:
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]], [[Išsivertimai]]
2021 vasario 27 d., 10:29 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 14 eilutė:
* Kuriais kampais viskas išplaukia, viskas susiveda, viskas persimaino?
2021 vasario 26 d., 21:33 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 3-4 eilutės iš
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Apytakos]]
į:
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Santvarka]], [[Apytakos]], [[Išėjimas už savęs]]
Pridėta 13 eilutė:
* Kaip kampai susiję su išėjimu ar neišėjimu už savęs?
2021 vasario 26 d., 20:22 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 12 eilutė iš:
*
į:
* Išvardinti sandaras, išvardinti sąvokas, ir surūšiuoti pagal kampus.
2021 vasario 26 d., 16:21 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 14 eilutė:
--------------
2021 vasario 26 d., 16:21 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 1-14 eilutės:
>>bgcolor=#e9f5fc<<
------------
[[Suvestinė]], [[Vaizduotė]], [[Apytakos]]

'''Kokių yra kampų? ir kaip jie grindžia sandaras ir sąvokas?'''

-------------
>><<
[+++角度+++]
>>bgcolor=#FFFFC0<<
------------
*

>><<

Kampai


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2022 birželio 03 d., 15:41