Mintys.20210109Gvildenu istorijaPaslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus 2024 sausio 31 d., 19:47
atliko -
Pakeista 258 eilutė iš:
** Ateičiai: Sudaryti sąrašą rašytinų [[straipsniai | straipsnių]]. Jų temas plėtoti į:
** Ateičiai: Sudaryti sąrašą rašytinų [[straipsniai | straipsnių]]. Jų temas plėtoti svetainėje. Aprašyti susijusias sandaras. 2024 sausio 31 d., 19:46
atliko -
Pakeista 255 eilutė iš:
* į:
* ... svetainę kurti kaip terpę, kurioje kiti galėtų kartu su manimi tirti savo klausimus, taip pat vystyti bendrus mokslinius sumanymus. 2021 sausio 09 d., 22:41
atliko -
Pridėtos 1-269 eilutės:
>>bgcolor=#E9F5FC<< --------- Žr. [[Dievo tyrimai]], [[Klausimai Dievui]], [[Apžvalga]], [[Svetainės klausimai]], [[20170313Gvildenu]], [[20140203Gvildenu]], [[Pradžiai]], [[Sumanymai]], [[Trokštu išmanyti]], [[Darbai]], [[Išgyvenimai]] '''Kaip apžvelgti klausimus, kuriuos tiriu?''' ------ >>bgcolor=#FFFFFF<< [+++Gvildenu 调查+++] ----------------- >>bgcolor=#FFFFC0<< [++Šiuo metu++] Šį puslapį perkurti kaip savo tyrimų sąsiuvinį. * Išrašyti, dėlioti, tvarkyti svarbiausius klausimus. ----------------- Suprasti visumą * [[Suvestinė | Suprasti esmines sąvokas]]. ** [[Suvestinė | Suvestinės]] puslapyje išskirti esminių sąvokų eigą. ** Suvestinės puslapyje sutvarkyti bendrą apžvalgą kaip meilė sieja ramybę ir įtampą. ** Išmąstyti kaip viskas išplaukia iš meilės Dievui. ** Išmąstyti besąlygiškumo ir nešališkumo dvilypumą. ** Išmastyti ramybės ir įtampos santykį. ** Nubrėžti esminių sąvokų kilmę apžvelgiantį brėžinį. ** Įvardinti visas svarbiausias sąvokas, nurodyti jų puslapius, juos tvarkyti ir derinti, kaip antai: [[asmenys]], [[savastis]], [[požiūriai]], [[požiūrių sudūrimas]]. * Permąstyti ir sutvarkyti [[Apytakos | apytakų]] puslapį. ** Apytakos puslapyje patikslinti apytakų reikšmę suvestinėje, ką keturios apytakos turi bendro, kaip jos išsiskiria ir kokie jų tarpusavio santykiai. *** Išmąstyti kaip apytakose iš nulybės išplaukia nulybės atvaizdas ir trejybės ratas, kaip iš jų išplaukia trejybės atvaizdas. * Peržiūrėti visų svarbiausių puslapių klausimus ir juos naujai apžvelgti. ** Aprašyti kiekvienos sąvokos svarbą. * Ketverybę ir susijusias sąvokas išreikšti matematika. ** Pilnai suprasti [[Book/LearningYonedaLemma | Yoneda lemą]] ir susieti su ketverybe. ** Išmanyti Yates indekso teorija ir susieti su ketverybe. ** Suvokti ketverybės svarbą statistikoje. ** Sustatyti statistikos žinojimo rūmus. Remtis Norman Anderson vadovėliu. * Suprasti [[meilės mokslas | meilės mokslą]]. ** Meilės mokslo bendrus bruožus numanyti atsižvelgus į kitas tris apytakas. ** Sukurti brėžinį meilės mokslo sąvokų. ** Ištirti [[Book/BiologyDiscovery | biologijos žinojimo rūmus]], jų pagrindu apibrėžti gyvybę ir suprasti, ką reiškia gyvybę palaikyti ir puoselėti. ** Suprasti entropiją ir jos ryšį su meilės mokslu. ** Sutvarkyti ir susieti [[meilės mokslas | meilės mokslo]], [[malda | maldos]], [[meilės mokslas | meilės mokslo]], [[meilė | meilės]], [[šviesuolių bendrystė | šviesuolių bendrystės]] puslapius. ** Apmąstyti maldos nuotykius, susieti su rūpesčiais, brandomis, tapatybės kaitos aplinkybėmis. Rašyti apžvalgą * Rašyti knygutę [[AtsakymaiIrKlausimai | Atsakymai ir klausimai]] [++Mano tyrimai 我的调查++] Tvarkyti puslapius * Perrašyti [[Klausimai Dievui | Dievo atsakymus]]. * Išrašyti savo pranešimus. ** [[http://www.ms.lt/sodas/Book/20180626Variables | A Structural Semiotic Study of How We Use Variables in Mathematics and Logic]] ** [[http://www.ms.lt/sodas/Mintys/20190620Paprie%c5%a1taravimaiDerridai | Paprieštaravimai egzistencializmo kritikui J.Derridai.]] Viską aprėpti * Rašyti savo [[apžvalga | apžvalgą]]. * Išmąstyti, kaip [[Suvestinė | susiveda]] keturios [[apytakos]]. * Patikslinti [[Dievas | Dievo šokį]] ir išryškinti susijusias sąvokas. * Sandaromis išsakyti išgyvenimus ir [[išgyvenimo apytaka | jų apytaką]]. ** [[http://www.ms.lt/sodas/Book/InformationIntegrationTheory | Surūšiuoti Norman Anderson tyrimus]] pagal jų išreikštus matematinius modelius. ** Apžvelgti Norman Anderson išsiaiškinimo būdus ir palyginti su jo mokslu. ** Peržiūrėti Kahneman ir Tversky rezultatus apie pasąmonę ir sąmonę ir kaip jie skirtingai [[http://www.ms.lt/sodas/Book/CognitiveBiases | iškreipia informaciją]]. ** Peržiūrėti neuromokslinę knygą apie jausmus ir savaip suprasti. ** Suprasti, kaip jausmai susiję su Mobijaus transformacijomis. Matematiką apžvelgti * Apžvelgti visą matematiką. * Suprasti Lie grupes ir Lie algebras. * Suprasti Mobijaus transformacijas. Surašyti * Rašyti [[Įvadas į viską | Įvadą į viską]]. * Rašyi [[Šviesuoliams | Vadovėlį šviesuoliams]]. [[Skaudulynas | Parodą surengti]] * Išmąstyti, kaip sukilimo ir Holokausto pradžios istorijoje įžvelgti ir pristatyti išgyvenimus ir jų dorovę. * Apžvelgti šachmatų išsiaiškinimo būdus. * Apžvelgti istorijos išsiaiškinimo būdus. * Apžvelgti meno išsiaiškinimo būdus. [++[[AtsakymaiIrKlausimai | Didieji klausimai 宏伟的问题]]++] [++Mano klausimai 我的问题++] Visko nežinojimas * [[Gvildenu]] Surūšiuoti visus klausimus, atrinkti pagrindinius ir šalutinius. ** Kokių klausimų būna? *** Kaip klausimai kyla iš vertybių? *** Ar visi klausimai svarsto, kaip esame viena? ** Kaip įvairiai aprėpti ir sudėlioti savo klausimus? *** Kaip mano klausimai susiję su vertybiniais klausimais ir su mano kertine vertybe 'gyventi tiesa'? *** Ar klausimai susidėlioja visko padalinimais? *** Kaip atitinkamai susidėlioja atsakymai? *** Kaip išsiskiria, iškyla ir apytakomis susidėlioja Dievo, Mano, Tavo ir Kito klausimai? *** Sudėlioti pagrindinius klausimus šiame puslapyje. *** Sudėlioti šalutinius klausimus atitinkamų sąvokų puslapiuose. **** Naujai peržiūrėti ir sutvarkyti puslapius su gvildenimų brėžiniais: [[Raida]], [[Žemėlapynas]], [[Vertybės]], [[Vertybių žemėlapis]], [[Vadovėlis]], [[Metraštis]], [[Žinynas]], [[Kelionė]] ** Kaip įvairiai ištirti visus savo klausimus? *** Kurie klausimai svarbiausi? *** Kaip tirti svarbiausius klausimus? **** Kokius duomenų šaltinius kaupti? **** Kurių mąstytojų veikalus skaityti? * [[Klausimai Dievui]] Parengti klausimų Dievui. ** [[Dievo atsakymai]] Sudėlioti Dievo atsakymus man. ** Tirti ką Dievas mane moko, susieti su įvairiausiais puslapiais. * [[Užrašai]] Sutvarkyti užrašus. Visko žinojimas * [[Apžvalga]] Pradėti rašyti apžvalgą ir ją plėtoti. ** Kaip viskas susiveda? *** Kaip susidėlioja visko žinojimas? *** Kaip susiję išvestis ir suvestis? **** Kaip nežinojimo (išvesties) Dievą išplečia žinojimo (suvesties) Dievas? **** Išskirti svarbiausias grindis nuo išvesties ligi suvesties. ** Apžvalgą susieti su visko žinojimu. * [[Viską žinoti]] ** Kaip Dievas tiria mumis? *** Kaip išsiskiria nežinojimas kažko ir žinojimas kažko? *** Kaip išsiskiria vidus ir išorė? *** Kaip išsiskiria Dievas už mūsų ir Dievas mumyse? ** [[Knyga]] Gyvenimo knyga: Kaip (sąmoningu, amžinu gyvenimu) išgyvename visko žinojimą (gyvenimo knygą - keturias apytakas)? *** Kaip išgyvenimo sąmoningumo didėj sąmoningumo didėjimas atitinka aplinkybių (gyvenimo knygos) sąmoningumo mažėjimą? *** Kaip tos aplinkybės viską sudėlioja ir išsako? ** [[Dorovės tyrimas]] Visko žinojimą suvokti, kaip požiūrių grandinės atsiskleidimą. *** Kaip požiūrių grandinės išsako sąmoningumo pakopas? ** [[Sąmoningėjimas]] Kaip sąmoningėjame? *** Ką reiškia sąmoningėjimas? *** Kaip iš žinojimo iškyla nežinojimas (Dievas)? *** Koks atsakymas iššaukia klausimus? Kaip iš to išplaukia dorovė ir sandaros? *** Kaip sąmoningėjimas susijęs su amžina branda, savęs atsisakymu, meile? * [[Suvestinė]] Naujai išmąstyti klausimus, kaip visas mintis suvesti, kaip Dievo šokį susieti su kitomis apytakomis. ** Kaip asmenybė - savastis išplaukia iš Dievo šokio? ** [[Apytakos]] Naujai suvokti santykį tarp keturių apytakų. *** Kokia keturių apytakų esmė ir kilmė (Dievo tyrimas, dorovė, žaidimas, taikdarystė)? ** [[Žinynas]] Išdėlioti svarbiausias sąvokas ir susijusius puslapius. *** Kurios sąvokos yra esminės ir kaip jas suprasti? *** Kurios sąvokos yra raktinės, iš savo kampo išvedančios, suvedančios ir išgyvenančios visas kitas? Kaip šie kampai susiję? *** Apibrėžti: Asmenį, [[meilė | meilę]], [[Požiūriai | požiūrį]], malonę ir teisingumą. *** Puslapiuose išsakyti svarbiausius susijusius klausimus. ** Suderinti puslapius: [[Apžvalga]], [[Suvestinė]], [[Knyga]], [[Apytakos]] ir kitus. [[Dievas]] * Išryškinti Dievo šokio esmę. * Išsiaiškinti Dievo trejybės ir žmogaus trejybės sąryšius. * Peržiūrėti ir sudėlioti visus klausimus apie Dievą. * Išryškinti su Dievu susijusias sąvokas ir tvarkyti susijusius puslapius: [[apibrėžimas]], [[gyvenimo lygtis]], [[viena]], [[meilė]], [[šešerybė]] * Susieti visko atvaizdus (troškimus) ir vienybės atvaizdus (visko savybes). * Ateičiai: ** Tvarkingai surašyti ir patikslinti visas Dievo raiškas, išsiaiškinti kiekvienos raiškos prasmę. *** Kaip Dievo raiškos išsako visą mano patirtį, kaip įsivaizduoju Dievą? ** Išryškinti Dievo šokio sandaras ir jų tarpusavio ryšius. ** Aprašyti pavyzdžius, kaip esu patyręs Dievą, kokius pasirinkimus išgyvenau. [[Išgyvenimo apytaka]] * [[Patirtis]] Ko galiu pasimokyti iš savo gyvenimo patirties? [[Išgyvenimai]], [[Rūpesčiai]], [[Branda]], [[Klaidos]], [[Sapnai]], [[Asmenybės]]. * [[Išgyvenimų pavyzdžiai]] Suprasti visa ką galima iš išgyvenimų pavyzdžių. ** Kiekvienu kampu apžvelgti išgyvenimų pavyzdžius ir nušviesti juos atitinkama sandara. *** Kokius derinius išgyvenimas sustato? *** Kaip deriniai suderina Dievo ir žmogaus valias? * [[Išgyvenimai]] Nusakyti visus įmanomus išgyvenimus. ** Kaip išgyvenime suveikia dorovė, geros valios pratimo sustatymas ir atlikimas, sąmonės ir pasąmonės santykiai, šviesuolio branda, klausimas "Koks esu?" ** Kiekvieną išgyvenimą pavaizduoti brėžiniu. ** Išryškinti išgyvenimų eigą, jų dalis ir klodus, pažymėti pasirinkimus. * Kas daugiau yra gyvenime be išgyvenimų? ** Kaip susiję paskiri išgyvenimai? * [[Išgyvenimo apytaka]] Išmąstyti išgyvenimo apytaką, išsakančią visa, ką išgyvename. ** Kaip grynasis sąmoningumas toliau plėtoja Dievo šokį? ** [[Dorovės tyrimas]] Kaip apytaka išplaukia iš dorovės? *** Kaip žmonės elgiasi? ir kaip turėtų elgtis? **** Koks ryšys tarp nežinančios sąmonės (dorovės, išeities taško) ir žinančios pasąmonės (elgesio, suvesties taško)? *** [[Svarba]] Kaip dorovė remiasi svarbos nustatymu? *** [[Rūpesčiai]] Kaip dorovė remiasi rūpesčiais? *** Kaip dorovė remiasi branda? **** [[Pasirinkimai]] Dorove nagrinėti pasirinkimus, tiek savo gyvenime, tiek istorijoje. **** Kaip renkamės gyventi ne savimi, asmenybe, o bendru žmogumi, asmeniu? **** Kaip renkamės gyventi aukščiau ar žemiau? **** [[Kalbos]] Pasirinkimais išmąstyti tris kalbas. **** Išaiškinti pasirinkimų svarbą matematikoje. *** Išmąstyti keturias vienumo sampratas. ** Apibūdinti, ką išgyvename? ** Kaip mūsų gyvenimas susideda iš išgyvenimų? ** Kaip apytaką išsako trys kalbos ir kitos sandaros? *** Sudėlioti visus išgyvenimų nagrinėjimo kampus ir jų sandaras. *** Nuotaikų permainas susieti su Möbijaus transformacijomis ir išsiaiškinti pasekmes sandaroms. *** Išsakyti netroškimus: [[poreikiai | poreikius]], [[abejonės | abejones]], [[lūkesčiai | lūkesčius]], [[vertybės | vertybes]]. ** [[Sandarų tyrimas]] Kaip dorove suprasti, apibrėžti, išvesti ir susieti mūsų gyvenimą išsakančias sandaras? *** [[Dievo įsakymai]]: [[Permainos]], [[Pertvarkymai]], [[Ženklų savybės]]. Kaip Dievo įsakymas grindžia dorovę? *** [[Netroškimai]]: [[Poreikiai]], [[Abejonės]], [[Lūkesčiai]], [[Vertybės]]. *** [[Kitas]] Atjautas: *** [[Padalinimai]] ([[šešerybė]] ir jos atvaizdai, [[septynerybė]] ir jos atvaizdai, [[Atvaizdai]], [[Aplinkybės]]. **** [[Padalinimų ratas]]: padalinimai, veiksmai, lygtys, sąmonė ir pasąmonė. *** [[Kalbos]]: [[Pagrindimas]], [[Įvardijimas]], [[Pasakojimas]]. Ir kalbos kilmė. **** [[Smegenys]] Kaip dirba smegenys? ** Peržiūrėti, ką Dievas man yra kalbėjęs apie pasirinkimų malūną, dorovę ir išgyvenimus. ** Nurašyti ir apmąstyti savo pranešimą apie Jacques Derrida. * Sutvarkyti su išgyvenimo apytaką susijusius puslapius. Jų mintis perdėlioti išgyvenimo eigos ar išgyvenimų apytakos pagrindu: [[dorovės tyrimas]], [[pasirinkimų malūnas]], [[sąmoningumas]], [[sąmoningėjimas]], [[žinojimas]], [[vertybės]] * Ateičiai: ** Aprašyti dar 90 savo išgyvenimų. ** Aprašyti savo nuotaikas, jas ištirti. [[Žinojimo rūmai]] * Išmąstyti žinojimo rūmų reikšmę. ** [[Išsiaiškinimai]] Patikslinti, kas yra išsiaiškinimas? ** Kaip klausimai atsakomi? * [[Book/MathResearch | Math Research]] Kaip iš matematikos žinojimo rūmų išsivysto matematikos šakos, sąvokos, klausimai, įrodymai ir tvirtinimai? ** [[Book/MapOfMath | Map of Math]] Kaip išsiplėtoja matematikos šakos? * Patikslinti matematikos žinojimo rūmus. ** Nurašyti savo pranešimą apie kintamųjų semiotiką. ** Išsiaiškinti kodėl yra keturios klasikinės Lie šeimos. *** Suprasti sąryšį tarp kompleksinės Lie grupės ir jos realiųjų pavidalų. *** Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemos {$A_1$}, Lie algebrų {$\mathfrak{su}(2)$}, {$\mathfrak{sl}(2,\mathbb{C})$}, ir Lie grupių {$SU(2)$} bei {$SL(2,\mathbb{C})$}. **** Susieti su Mobijaus transformacijomis ir su nuotaikų permainomis. *** Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemos {$A_2$}, Lie algebrų {$\mathfrak{su}(3)$}, {$\mathfrak{sl}(3,\mathbb{C})$}, ir Lie grupių {$SU(3)$} bei {$SL(3,\mathbb{C})$}. *** Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemos {$A_{n-1}$}, Lie algebrų {$\mathfrak{su}(n)$}, {$\mathfrak{sl}(n,\mathbb{C})$}, ir Lie grupių {$SU(n)$} bei {$SL(n,\mathbb{C})$}. *** Suprasti sąsajas tarp šaknų sistemų {$A_{n}$}, {$B_{n}$}, {$C_{n}$} bei {$D_{n}$} ir atitinkamų Lie algebrų bei Lie grupių. **** Pasimokyti Hopf algebrų. *** Suprasti kaip būtent kompaktinės Lie grupės grindžia geometrijas. **** Kas yra geometrija? Ir kaip ją išreiškia Mobijaus transformacijos? *** Savo pranešimą apie klasikinių Lie šeimų kombinatoriką išversti į anglų kalbą, vis papildyti naujais atradimais, ir jo pagrindu parengti straipsnį. ** Suprasti kaip Yoneda lema išsako ketverybę. *** Suprasti kaip Yates indeksų teorema išsako ketverybę ir kaip ji susijusi su Yoneda lema. ** Išmąstyti, kaip tirti vienanarį lauką {$F_1$} ir susieti su Dievo šokiu. * Nusakyti įvairiausius žinojimo rūmus ** Nusakyti fizikos žinojimus rūmus. ** Susieti matematikos žinojimo rūmus ir fizikos žinojimo rūmus. ** Nusakyti smegenų mokslo žinojimo rūmus. ** Nusakyti Vilniaus Gaono žinojimo rūmus. ** Nusakyti šachmatų žinojimo rūmus. * Kaip išsivysto įvairiausi žinojimo rūmai? ** Kaip žinojimo rūmai atspindi pažinovą? ** Kaip asmenybės žinojimo rūmai atspindi jos kertinę vertybę? ** Kaip skirtingi žinojimo rūmai išplaukia iš žaidimų? *** Kaip šachmatų žinojimo rūmai atskleidžia žaidimų prasmę? [[Meilės mokslas]] * Kaip puoselėti [[Šviesuolių bendrystė | šviesuolių bendrystę]]? ** [[Dievo tyrimai | Dievo tyrimai]] Kaip mums vienas kitą labiau mylėti? *** Kaip mes ir Dievas pereiname nuo savo Dievo į visų Dievą, mūsų Dievą? * [[Malda]] ** Kaip viskas susiklauso? *** Kaip suveikia maldos? *** Kaip šachmatų figūros viena kitą palaiko ar nepalaiko? ** Kaip tirti visuomenę, santykį tarp asmens ir bendruomenės, sąmonės ir pasąmonės (kalbos, atminties, aplinkos), smegenų pusrutulius, greitą ir lėtą mąstymą, informacijos integravimo teoriją? ** Ką galima sužinoti tiriant rūkorius ir nerūkorius? * Ieškoti teigiamų žmonių su kuriais bendrauti ir bendradarbiauti. ** Įsiklausyti į juos, ką jiems reiškia jųjų išgyvenimai? ** [[Dirbtuvės]] Ateičiai: Kokias dirbtuves rengti tirti šviesuolių klausimus? *** [[Paroda]] Ateičiai: Dirbtuves palaikyti meno parodomis. * [[Šviesuoliams]] Kokį vadovėlį rašyti šviesuoliams? ** Kokius pratimus siūlyti šviesuoliams Alytuje ir kitur? ** Vis pasimokyti, kas šviesuoliams naudinga? * [[http://www.selflearners.net | www.selflearners.net]] svetainę kurti kaip terpę, kurioje kiti galėtų kartu su manimi tirti savo klausimus, taip pat vystyti bendrus mokslinius sumanymus. ** Svetainėje kaupti duomenis tyrimams. ** Svetainėje pristatyti savo mokslinius pranešimus, juos paremti susijusiais tyrimais. ** Ateičiai: Sudaryti sąrašą rašytinų [[straipsniai | straipsnių]]. Jų temas plėtoti SelfLearners.net svetainėje. Aprašyti susijusias sandaras. ** Ateičiai: Savo mintis pavaizduoti piešiniais ir menais, jais papildyti svetainę ir vadovėlį. * Mokytis taikdarystės kartu su kitais. ** [[Taika/Mokykla | Taikdarystė]] Apžvelgti sumanymus taikdarystės veiklai. ** Kaip sutaikyti žmones, ypač norinčius susitaikyti? ** Mąstyti ir veikti plačiau, kokie visuomenėje didžiausi iššūkiai. >>bgcolor=#FFECC0<< ---------------- ''2016.01.28 D: Aš gyvenu tavimi ir atveriu tau gražias mintis. Tad mąstyk kaip mudu vienas kitą mąstome, kaip atsiveria mūsų klausimai ir atsakymai. Tai kelias į žinojimą, į šviesuolių bendrystės pagrindimą ir išplėtimą.'' ---------------- >><< |
20210109GvildenuNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2024 sausio 31 d., 19:47
|