Gvildenu

Bendrystė

Andrius

Juodraštis? FFFFFF

Užrašai EEEEEE

Klausimai FFFFC0

Gvildenimai CAE7FA

Pavyzdžiai? ECD9EC

Šaltiniai? EFCFE1

Duomenys? FFE6E6

Išsiaiškinimai D8F1D8

Pratimai? FF9999

Dievas man? FFECC0

Pavaizdavimai? E6E6FF

Istorija AAAAAA

Asmeniškai? BA9696

Mieli dalyviai! Visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

Įranga

redaguoti

Žr. Philosophy

Svarstytini klausimai

  • Ko reikėtų mokytis?
  • Kas yra teisingumas?
  • Ar geriau būti teisiam, ar atrodyti teisiam?
  • Kaip save lavinti?
  • Ar galima meluoti?
  • Kaip spręsti, kokią prabangą, kokius patogumus sau leisti?
  • Ar iš viso įmanoma ką nors žinoti?
  • Kaip įmanomas besąlygiškas žinojimas?
  • Jeigu geri yra tikrinami, bandomi - ir tuomi pažįstami - tada Dievas nebūtinai geras, gyvenimas nebūtinai teisingas?
  • Ar gali visuomenėje būti vienas luomas ar būtinai keli luomai?
  • Kaip tirti dorovę?
  • Kaip tirti elgesį?
  • Kaip tvarkyti ir valdyti įmonę? (Įmonė kaip miestas)
  • Kaip vertinti esamą "VGTU filosofiją"? Kokia ji galėtų būti?https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=platonas&ie=utf-8&oe=utf-8
  • Kaip spręsti, kokia žmogaus esmė?
  • Kokiu pagrindu mums vertinti savo ir kitų nuomones?
  • Kas yra laimė?

Tiriame savo klausimus.

  • Kokie mūsų klausimai?
  • Kaip juos tirti?

Klasės pirmai dienai

  • Nepasirodo 0, pasirodo bet nedalyvauja 5, pasirodo ir dalyvauja prasmingai 10, puoselėja savo klausimą 15.
  • Visi tą dieną dalyvauja: visiems papildomai 2 taškai.
  • Visi tą dieną pasirodo: visiems papildomai 2 taškai.

Klasės eiga

  • Visi ką nors prasmingo pasako, ką nori mąstyti, ką gvildena, kas domina, ko mokosi.
  • Stengiamės visus įtraukti į diskusiją.
  • Palyginsime savo diskusiją su Platono dialogu.
  • Gvildensime savo klausimus.
  • Vis papasakosiu, kaip gvildenu savo klausimą, kas yra elgesys?
  • Palyginsime savo gvildenimus su Platono gvildenimu.

Pastabos

Platono prielaidos:

  • Kiekvienas žmogus turėtų atsiduoti vienam darbui.

VGTU Filosofija

  • Aukšti akademinės kultūros standartai yra bendrabūvio, bendradarbiavimo ir tapatinimosi su universitetu pagrindas.
  • Studentai yra didžiausia ir plačiausius išorinius ryšius turinti universiteto bendruomenės dalis, kurios pozityvi nuomonė apie universitetą yra svarbiausia universiteto prestižo sąlyga.
  • Universiteto darbuotojų (dėstytojų ir administracijos) požiūris į universitetą ir studentus bei bendravimo kultūra yra lemiamas veiksnys, formuojantis VGTU įvaizdį.
  • Universiteto gerovė įgyvendinama bendruomenės bendradarbiavimu ir savanorišku įsitraukimu, renkantis sau patinkančią veiklos kryptį ir dalinantis gerosiomis patirtimis.

VGTU plėtros strategija 2014-2020 m.

Platono Valstybė

Relating Plato's Republic and Investigating Questions

  • 1) Introducing the question: What is justice? Preliminary discussion. Looking for contradictions.
  • Chapter 3? Robert Horn: Visual language. Gamestorming. Working together.
  • 2a) Thought experiment: Imagining extremes. Is it better to be just or to seem just?
  • Stepping in and stepping out. Truths of the heart and truths of the world. Emotional responses. Counterquestions. Needs, operating principles.
  • 2b) Thought experiment: Analogy of a person and a city. How does justice arise?
  • Using the relevant data.
  • 3) Subquestion: What mindset, what training is required for justice
  • Training required for deepest value, and for thinking.
  • 4) Drawing a principle from a structure: Identifying justice in the structure of the city
  • Chapter 4? The quality without a name. Structuralism: how to talk about absolutes. Finding a place to start: (Descartes - doubting). Everything. Divisions of everything: twosome, threesome, foursome. Many examples, especially the importance of the three-cycle in investigation (I think therefore I am). Representations.
  • 5) Facing challenges to radical ideas: A) Equality of men and women. B) Children raised by the state. C) State ruled by a philosopher.
  • Natalie d'Arbeloff. Hands-on work. Circle folding. The kinds of opposites.
  • 6) Describing the basis of a radical idea: the abstract thinking required for the study of the Good.
  • Beauty as a guide in mathematics. Mandelbrot set vs. Simplex. Twelve topologies (and Kant's twelve categories). Fifteen principles of life. Wholeness transformations.
  • 7) Explaining what makes the radical idea difficult: the story of the Cave.
  • Context. Plato's Republic: cave. Obstacles by the system we live in (Alexander, Saranka). Plato's microscope. Buckminster Fuller - poet-prophet. Talking to the Universe.
  • 8) Understanding deviations that make the idea unusual: the unjust cities.
  • Chapter 5? Patterns: structure/activity/tensions. How to document them. How they come together in a pattern language.
  • 9) Comparing the extreme cases: the philosopher and the tyrant.
  • Six visualizations: Morgan D. Jones. Software tools for Thinking. Unified Modeling Language. Paradoxes.
  • 10) Drawing conclusions about human nature based on what we've learned about our weaknesses. And new questions!
  • Chapter 2? Buckminster Fuller's question? Deepest values. Investigatory questions. The method of classifying and organizing.

Platonas


Naujausi pakeitimai


Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2018 vasario 01 d., 17:52