Mintys.Platonas istorijaPaslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus 2018 vasario 01 d., 17:52
atliko -
Pakeistos 58-94 eilutės iš
[[http://classics.mit.edu/Plato/republic.html | Platono Valstybė]] į:
[[http://classics.mit.edu/Plato/republic.html | Platono Valstybė]] Relating Plato's Republic and Investigating Questions * 1) Introducing the question: What is justice? Preliminary discussion. Looking for contradictions. * Chapter 3? Robert Horn: Visual language. Gamestorming. Working together. * 2a) Thought experiment: Imagining extremes. Is it better to be just or to seem just? * Stepping in and stepping out. Truths of the heart and truths of the world. Emotional responses. Counterquestions. Needs, operating principles. * 2b) Thought experiment: Analogy of a person and a city. How does justice arise? * Using the relevant data. * 3) Subquestion: What mindset, what training is required for justice * Training required for deepest value, and for thinking. * 4) Drawing a principle from a structure: Identifying justice in the structure of the city * Chapter 4? The quality without a name. Structuralism: how to talk about absolutes. Finding a place to start: (Descartes - doubting). Everything. Divisions of everything: twosome, threesome, foursome. Many examples, especially the importance of the three-cycle in investigation (I think therefore I am). Representations. * 5) Facing challenges to radical ideas: A) Equality of men and women. B) Children raised by the state. C) State ruled by a philosopher. * Natalie d'Arbeloff. Hands-on work. Circle folding. The kinds of opposites. * 6) Describing the basis of a radical idea: the abstract thinking required for the study of the Good. * Beauty as a guide in mathematics. Mandelbrot set vs. Simplex. Twelve topologies (and Kant's twelve categories). Fifteen principles of life. Wholeness transformations. * 7) Explaining what makes the radical idea difficult: the story of the Cave. * Context. Plato's Republic: cave. Obstacles by the system we live in (Alexander, Saranka). Plato's microscope. Buckminster Fuller - poet-prophet. Talking to the Universe. * 8) Understanding deviations that make the idea unusual: the unjust cities. * Chapter 5? Patterns: structure/activity/tensions. How to document them. How they come together in a pattern language. * 9) Comparing the extreme cases: the philosopher and the tyrant. * Six visualizations: Morgan D. Jones. Software tools for Thinking. Unified Modeling Language. Paradoxes. * 10) Drawing conclusions about human nature based on what we've learned about our weaknesses. And new questions! * Chapter 2? Buckminster Fuller's question? Deepest values. Investigatory questions. The method of classifying and organizing. 2016 rugsėjo 12 d., 23:58
atliko -
Pakeistos 53-55 eilutės iš
[[http://www.vgtu.lt/uploads/files/dir8/18_0.php | VGTU plėtros strategija 2014-2020 m.]] į:
[[http://www.vgtu.lt/uploads/files/dir8/18_0.php | VGTU plėtros strategija 2014-2020 m.]] [[http://classics.mit.edu/Plato/republic.html | Platono Valstybė]] 2016 rugsėjo 08 d., 15:28
atliko -
Pakeistos 51-53 eilutės iš
* Universiteto gerovė įgyvendinama bendruomenės bendradarbiavimu ir savanorišku įsitraukimu, renkantis sau patinkančią veiklos kryptį ir dalinantis gerosiomis patirtimis. į:
* Universiteto gerovė įgyvendinama bendruomenės bendradarbiavimu ir savanorišku įsitraukimu, renkantis sau patinkančią veiklos kryptį ir dalinantis gerosiomis patirtimis. [[http://www.vgtu.lt/uploads/files/dir8/18_0.php | VGTU plėtros strategija 2014-2020 m.]] 2016 rugsėjo 08 d., 13:36
atliko -
Pakeistos 51-52 eilutės iš
* Universiteto gerovė įgyvendinama bendruomenės bendradarbiavimu ir savanorišku įsitraukimu, renkantis sau patinkančią veiklos kryptį ir dalinantis gerosiomis patirtimis. į:
* Universiteto gerovė įgyvendinama bendruomenės bendradarbiavimu ir savanorišku įsitraukimu, renkantis sau patinkančią veiklos kryptį ir dalinantis gerosiomis patirtimis. 2016 rugsėjo 08 d., 13:22
atliko -
Pakeistos 44-52 eilutės iš
* Kiekvienas žmogus turėtų atsiduoti vienam darbui. į:
* Kiekvienas žmogus turėtų atsiduoti vienam darbui. '''VGTU Filosofija''' * Aukšti akademinės kultūros standartai yra bendrabūvio, bendradarbiavimo ir tapatinimosi su universitetu pagrindas. * Studentai yra didžiausia ir plačiausius išorinius ryšius turinti universiteto bendruomenės dalis, kurios pozityvi nuomonė apie universitetą yra svarbiausia universiteto prestižo sąlyga. * Universiteto darbuotojų (dėstytojų ir administracijos) požiūris į universitetą ir studentus bei bendravimo kultūra yra lemiamas veiksnys, formuojantis VGTU įvaizdį. * Universiteto gerovė įgyvendinama bendruomenės bendradarbiavimu ir savanorišku įsitraukimu, renkantis sau patinkančią veiklos kryptį ir dalinantis gerosiomis patirtimis. 2016 rugsėjo 08 d., 13:02
atliko -
Pridėta 18 eilutė:
* Kokiu pagrindu mums vertinti savo ir kitų nuomones? 2016 rugsėjo 08 d., 11:59
atliko -
Pakeista 17 eilutė iš:
* į:
* Kaip spręsti, kokia žmogaus esmė? 2016 rugsėjo 08 d., 11:58
atliko -
Pakeistos 16-17 eilutės iš
* Kaip vertinti esamą "VGTU filosofiją"? Kokia ji galėtų būti? į:
* Kaip vertinti esamą "VGTU filosofiją"? Kokia ji galėtų būti?https://www.google.com/search?client=ubuntu&channel=fs&q=platonas&ie=utf-8&oe=utf-8 * Kokia žmogaus esmė? 2016 rugsėjo 07 d., 13:03
atliko -
Pridėta 16 eilutė:
* Kaip vertinti esamą "VGTU filosofiją"? Kokia ji galėtų būti? 2016 rugsėjo 07 d., 12:25
atliko -
Pridėta 15 eilutė:
* Kaip tvarkyti ir valdyti įmonę? (Įmonė kaip miestas) 2016 rugsėjo 07 d., 10:22
atliko -
Pridėta 12 eilutė:
* Ar gali visuomenėje būti vienas luomas ar būtinai keli luomai? 2016 rugsėjo 07 d., 10:11
atliko -
Pakeista 25 eilutė iš:
* Visi ką nors prasmingo pasako, ką į:
* Visi ką nors prasmingo pasako, ką nori mąstyti, ką gvildena, kas domina, ko mokosi. 2016 rugsėjo 06 d., 21:14
atliko -
Pridėta 10 eilutė:
* Jeigu geri yra tikrinami, bandomi - ir tuomi pažįstami - tada Dievas nebūtinai geras, gyvenimas nebūtinai teisingas? 2016 rugsėjo 06 d., 17:36
atliko -
Pakeistos 21-28 eilutės iš
į:
'''Klasės eiga''' * Visi ką nors prasmingo pasako, ką gvildena, arba kas domina. * Stengiamės visus įtraukti į diskusiją. * Palyginsime savo diskusiją su Platono dialogu. * Gvildensime savo klausimus. * Vis papasakosiu, kaip gvildenu savo klausimą, kas yra elgesys? * Palyginsime savo gvildenimus su Platono gvildenimu. 2016 rugsėjo 06 d., 17:34
atliko -
Pakeistos 8-10 eilutės iš
į:
* Ar iš viso įmanoma ką nors žinoti? * Kaip įmanomas besąlygiškas žinojimas? Pridėtos 14-21 eilutės:
'''Klasės pirmai dienai''' * Nepasirodo 0, pasirodo bet nedalyvauja 5, pasirodo ir dalyvauja prasmingai 10, puoselėja savo klausimą 15. * Visi tą dieną dalyvauja: visiems papildomai 2 taškai. * Visi tą dieną pasirodo: visiems papildomai 2 taškai. Vis papasakosiu, kaip gvildenu savo klausimą, kas yra elgesys? 2016 rugsėjo 06 d., 14:04
atliko -
Pridėtos 1-17 eilutės:
'''Svarstytini klausimai''' * Kas yra teisingumas? * Ar geriau būti teisiam, ar atrodyti teisiam? * Kaip save lavinti? * Ar galima meluoti? * Kaip spręsti, kokią prabangą, kokius patogumus sau leisti? Tiriame savo klausimus. * Kokie mūsų klausimai? * Kaip juos tirti? '''Pastabos''' Platono prielaidos: * Kiekvienas žmogus turėtų atsiduoti vienam darbui. |
PlatonasNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2018 vasario 01 d., 17:52
|