我的调查

调查

神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti

Mintys.PramogųIndustrijos istorija

Paslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus

2021 gegužės 07 d., 15:02 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 28 eilutė iš:
* Esu sukūręs kokį šimtą filmukų ir reportažų "Kaimo TV" http://www.internetinetv.lt
į:
* Esu sukūręs kokį šimtą filmukų ir reportažų "Kaimo TV" www.internetinetv.lt
2015 lapkričio 08 d., 23:45 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 72-75 eilutės:

Beplėtojant šiuos klausimus, mokinių grupės surengs po vieną renginį pirmoje klasės pusėje, taip pat persigrupuos ir surengs po vieną renginį antroje klasės pusėje. Šiuos renginius išgyvens kaip savotiškus pratimus - pirm jų aprašys ko siekia, taip pat po jų aprašys, ką patyrė, ko pasimokė. Taip pat pabaigai palygins darbą abiejose grupėse.

Bendrai mokiniai išmoks save suprasti nepriklausomai nuo pramogų pramonės, joje iškelti savo asmeniškus siekius, ir pabandyti joje sudalyvauti ir išlikti savimi.
2015 lapkričio 08 d., 23:41 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 71 eilutė iš:
Galiausiai, susipažinsime su ekonominę teoriją kurią išvysčiau savo straipsnyje. Jos esmė, kad "turtas yra ryšiai". Tad jeigu mums rūpi pragyventi, suvokime kokį turtą mūsų veiklą sugeba padidinti. Pavyzdžiui, jeigu mūsų renginiai sutelkia vienoje erdvėje pasiturinčius ir nepasiturinčius, jeigu padedame vargšams įsitraukti, tai praturtiname visuomenę. Taip pat aišku, jog visada uždirbs būtent organizatoriai.
į:
Galiausiai, susipažinsime su ekonominę teoriją kurią išvysčiau savo straipsnyje. Jos esmė, kad "turtas yra ryšiai". Tad jeigu mums rūpi pragyventi, suvokime kokį turtą mūsų veiklą sugeba padidinti. Pavyzdžiui, jeigu mūsų renginiai sutelkia vienoje erdvėje pasiturinčius ir nepasiturinčius, jeigu padedame vargšams įsitraukti, tai praturtiname visuomenę. Taip pat aišku, jog visada uždirbs būtent organizatoriai. Tad tenka rimtai žiūrėti į organizacinį darbą. Kūrybinis darbas gali būti tiesiogiai nepelningas tačiau jisai dažnai būna netiesiogiai susijęs su kitomis veiklomis iš kurių pragyvenama.
2015 lapkričio 08 d., 23:38 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 58-59 eilutės iš
Tuo pačiu aptarsime kognityvinį ryšį tarp žmogaus lūkesčių ir jaudulių, paaiškinančių kada jisai patenkintas, liūdnas, sujaudintas, nustebęs, kada jam baisu ar bjauru, kada išgyvena ramybę ar įtampą, kada neigiami lūkesčiai (kada laukiame to ko nenorime) iššaukia neapykantą, pyktį, nykulį ar palengvėjimą. Tai vaisingas modelis, kurį esu išmąstęs, kažkiek pagrįstas Paul Ekman'o tyrimais.
į:
Tuo pačiu aptarsime kognityvinį ryšį tarp žmogaus lūkesčių ir jaudulių, paaiškinančių kada jisai patenkintas, liūdnas, sujaudintas, nustebęs, kada jam baisu ar bjauru, kada išgyvena ramybę ar įtampą, kada neigiami lūkesčiai (kada laukiame to ko nenorime) iššaukia neapykantą, pyktį, nykulį ar palengvėjimą. Tai vaisingas modelis, kurį esu išmąstęs, kažkiek pagrįstas Paul Ekman'o tyrimais. Pabrėšiu skirtumą tarp "linksmybės" (kuria mūsų visuomenė pagrįsta) ir "ramybės" (kurios Jėzus ir kiti linkėjo, taip kad gyvename jautrūs visiems jausmams).
Pakeistos 71-76 eilutės iš


* Christopher Alexander, derinių kalba "The Timeless Way of Building", "A Pattern Language
", gyvybės dėsniai, "The Nature of Order"
* filmai - "Citizen Kane"
* pasilinksminimo istorija
* panagrinėti Šekspyro vaidinimų istoriją per amžius
į:
Galiausiai, susipažinsime su ekonominę teoriją kurią išvysčiau savo straipsnyje. Jos esmė, kad "turtas yra ryšiai". Tad jeigu mums rūpi pragyventi, suvokime kokį turtą mūsų veiklą sugeba padidinti. Pavyzdžiui, jeigu mūsų renginiai sutelkia vienoje erdvėje pasiturinčius ir nepasiturinčius, jeigu padedame vargšams įsitraukti, tai praturtiname visuomenę. Taip pat aišku, jog visada uždirbs būtent organizatoriai.
2015 lapkričio 08 d., 23:32 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 41 eilutė iš:
* Kiti klasikiniai skaitiniai, to paties Platono pasisakymai apie muzikos poveikį; Augustino išpažintys apie gladiatorių kovų potraukį; pasakojimas, kaip Dovydas muzika ramindavo karalių Saulių; gal ką nors rasti iš kiniečių "Raudonojo kambario sapno"; Platono pasisakymai apie poetus, filosofus ir kilnų mitą.
į:
* Kiti klasikiniai skaitiniai, to paties Platono pasisakymai apie muzikos poveikį; Augustino išpažintys apie gladiatorių kovų potraukį; pasakojimas, kaip Dovydas muzika ramindavo karalių Saulių; gal ką nors rasti iš kiniečių "Raudonojo kambario sapno"; Platono pasisakymai apie poetus, filosofus ir kilnų melą.
2015 lapkričio 08 d., 23:30 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 37-38 eilutės iš
* Taip pat maždaug kas savaitę parašys vieną puslapio atsakymą į filosofinį klausimą susijusį su kūrybos bei pramogų įtaka.
į:
* Taip pat maždaug kas savaitę parašys vieną puslapio atsakymą į filosofinį klausimą susijusį su kūrybos bei pramogų įtaka. Puslapį gali papildyti skaitmeninė nuotrauka.
Pridėtos 45-46 eilutės:
Doroviškai panagrinėsime esamas pramogas. Kokias vertybes jos mums perša? Ar pasitaiko tarp jų kokių nors teigiamų dalykų? Kiekvienas panagrinės vieną pavyzdį.
Pakeistos 58-60 eilutės iš
Taip pat aprašys, kaip pažįstamą žmogų paveikė pramogos, subkultūra, laiko dvasia, judėjimas ar kažkas tokio. Bendrai aptarsime.
į:
Tuo pačiu aptarsime kognityvinį ryšį tarp žmogaus lūkesčių ir jaudulių, paaiškinančių kada jisai patenkintas, liūdnas, sujaudintas, nustebęs, kada jam baisu ar bjauru, kada išgyvena ramybę ar įtampą, kada neigiami lūkesčiai (kada laukiame to ko nenorime) iššaukia neapykantą, pyktį, nykulį ar palengvėjimą. Tai vaisingas modelis, kurį esu išmąstęs, kažkiek pagrįstas Paul Ekman'o tyrimais.

Kiekvienas mokinys pasikalbės su vyresnio amžiaus žmogumi ir aprašys, kaip jį yra paveikę pramogos, subkultūra, laiko dvasia, judėjimas ar kažkas tokio. Bendrai aptarsime.

Susipažinsime su Christopher Alexander derinių kalba ("pattern language"). Jos pagrindas - pasikartojanti veikla. Tad nagrinėsime mūsų apžvelgtas pramogas įžvelgdami pasikartojančią veiklą ir jos iššauktas sandaras, tarp jų architektūrą, erdves, bet taip pat ir įstaigas, bendruomenes. Nagrinėsime, kaip tos pačios sandaros skatina ar slopina tą veiklą. Aptarsime, kaip mūsų sumanyti renginiai įsipaišo tarp esamų pramogų Vilniuje. Aptarsime, ką įžvelgiame teigiamo iš esamų renginių ir vietovių, ir kaip būtų įmanoma prie jų prisiglausti ir prie jų prisidėti?

Supažindinsiu su naratyvo (pasakojimo) teorija, kurią esu išmąstęs, su tikslu pamokyti, kaip išryškinti kūrinio turinį. Dėmesys išlaikomas įtampai kylant ir atslūgstant. Tai nusako pasakojimo vienetus. Yra keturi įtampos balsai, pavyzdžiui, norint kad žmogus nusiimtų švarką, galima:
* priversti (pavyzdžiui, saulei kaitinant žmogų)
* liepti - "Nusiimk švarką!"
* paaiškinti - "Jeigu nusiimtumėte švarką, jums nebūtų taip karšta."
* rūpintis, klausti - "Ar nenorėtumėte nusiimti švarko?"
Pasakojimo pradžioje būna pastovus balsas, o pabaigoje taipogi pastovus, bet skirtingas balsas. Jie lemia pasakojimo turinį. Aš čia labai glaustai. Tikslas yra paskatinti pamąstyti, kaip savo kūrinį sustyguoti ko tikslingiau.
2015 lapkričio 08 d., 23:08 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 37-38 eilutės iš
į:
* Taip pat maždaug kas savaitę parašys vieną puslapio atsakymą į filosofinį klausimą susijusį su kūrybos bei pramogų įtaka.
Pakeistos 50-53 eilutės iš
Žodžiu, pamokysiu, kaip išryškinti ir įžvelgti šį skirtumą. Kiekvienas mokinys parinks ir aprašys širdies tiesą, kurią norėtų išsakyti kūryba.
į:
Žodžiu, pamokysiu, kaip išryškinti ir įžvelgti šį skirtumą.

Kiekvienas mokinys parinks ir aprašys širdies tiesą, kurią norėtų išsakyti kūryba. Ir padės vienas kitam rasti kūrinių kažką panašaus išsakančio. Aptarsime, kaip jų kūrėjams ir atlikėjams pavyksta tai išreikšti.

Kiekvienas mokinys susiras vyresnio amžiaus žmogų, kuris papasakotų, kaip jo gyvenimą įtakojo kuris nors paskiras kūrinys. Tai aprašys. Bendrai aptarsime.

Taip pat aprašys, kaip pažįstamą žmogų paveikė pramogos, subkultūra, laiko dvasia, judėjimas ar kažkas tokio. Bendrai aptarsime.
Ištrinta 64 eilutė:
* darbai - išsiskirti vaidmenimis (agentas, rengėjas, kūrėjas, atlikėjas, reklamuotojas, vedėjas, įrašinėtojas, kritikas) surengti du renginius skirtingose komandose
2015 lapkričio 08 d., 22:47 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 44-51 eilutės iš
Toliau mokysiu, jog yra tokių įsimintinų gyvenimo tiesų, kurių visuomenė visaip kratosi. Kūrybos tikslas, tai mumyse palaikytas tokias tiesas, jomis atsispirti visuomenei. Kaip pavyzdį, jų paieškosime Jėzaus "Pamoksle nuo kalno".
į:
Toliau mokysiu, jog yra tokių įsimintinų gyvenimo tiesų, kurių visuomenė visaip kratosi. Kūrybos tikslas, tai mumyse palaikytas tokias tiesas, jomis atsispirti visuomenei. Kaip pavyzdį, jų paieškosime Jėzaus "Pamoksle nuo kalno". Mokiniai gali paieškoti ir kituose kūriniuose, kaip antai Bhagavad Gita ar Dhammapada. Aš papasakosiu, kaip 1996-1998 m. su draugais ir pažįstamais rengiau "geros valios pratimus" su tikslu susidoroti su aplinkybėmis, kuriose mums širdis ragina viena, pasaulis priešingai, ir tai mus neramina. Teko išmokti atskirti širdies ir pasaulio tiesas. Pavyzdžiui, mane Čikagoje jaudindavo benamiai, kaulinantys išmaldos. Supratau, kad "1) nuo mano pagalbos jie gali nukentėti (pinigus išleisti narkotikams)", bet taip pat, kad "2) privalau padėti žmonėms, kuriems pagalba reikalinga ar jos prašo". Pristatysiu keturius būdus kaip atskirti širdies ir pasaulio tiesas:
* Tasai, kuris jaudinasi, klysta. Man asmeniškai labiau rūpėjo tiesa #1, bet iš tikrųjų širdies tiesa yra #2.
* Širdies tiesa veda į pasaulio tiesą, bet ne atvirkščiai. Jeigu man rūpės padėti, tai taps svarbu, kad anie nenukėntėtų. Bet jeigu rūpi pirmiausiai, kad jie nenukentėtų nuo mano pagalbos, tai niekad nerūpės jiems padėti.
* Pasaulio tiesą galima parodyti gyvenimiškais pavyzdžiais (kaip žmonės nukentėjo nuo mano pagalbos). Bet širdies tiesa yra tautologiška, jos nėra kaip pasimokyti, ji turi jau iš anksto glūdėti mumyse (kad "reikia" padėti).
* Iš keturių klausimų (kodėl? kaip? koks? ar?) širdis klausia platesnį klausimą nė pasaulis. Pasaulis klausia Kokia turėti būti mūsų pagalba? (Nuo kurios nenukentėtų), o širdis klausia Kodėl mes padedame? (nes mums "reikia" padėti).
Žodžiu, pamokysiu, kaip išryškinti ir įžvelgti šį skirtumą. Kiekvienas mokinys parinks ir aprašys širdies tiesą, kurią norėtų išsakyti kūryba.
2015 lapkričio 08 d., 21:47 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 42-44 eilutės iš
Daugiausia laiko skirsime šiuolaikiniam mąstytojui, architektui Christopher Alexander. Jisai nagrinėja klausimą, kodėl nuo amžių "mėgėjų" statomi namai ir pastatai yra jaukūs, pakraunantys gyvybe, o mūsų laikų "profesionalų" statiniai nežmoniškai slegia? Nuo ko priklauso pastato "gyvybė"? Jisai labai gražiai, įvairiai, poetiškai, "daoistiškai" apibūdina šią "nenusakomą gyvybę" ("the quality without a name"). Jis taip pat tvirtina, jog šios savybės buvimą kūriniuose galime moksliškai, nešališkai nusakyti, pavyzdžiui, lyginant skirtingus kūrinius ir klausiant, kuris mums atrodo labiau skleidžia šios pilnatvės savybę. Tad pirmas uždavinys bus lyginti įvairių žanrų muzikos kūrinius šituo atžvilgiu ir taip pat vertinti, kaip jie mus asmeniškai veikia. Mokiniai padės atrinkti įvairius kūrinius. Pasitikrinsime ar, kaip Alexander tvirtina, žmonės dėl to sutaria.

Toliau mokysiu
, jog yra tokių įsimintinų gyvenimo tiesų, kurių visuomenė visaip kratosi. Kūrybos tikslas
į:
Daugiausia laiko skirsime šiuolaikiniam mąstytojui, architektui Christopher Alexander. Jisai nagrinėja klausimą, kodėl nuo amžių "mėgėjų" statomi namai ir pastatai yra jaukūs, pakraunantys gyvybe, o mūsų laikų "profesionalų" statiniai nežmoniškai slegia? Nuo ko priklauso pastato "gyvybė"? Jisai labai gražiai, įvairiai, poetiškai, "daoistiškai" apibūdina šią "nenusakomą gyvybę" ("the quality without a name"). Jis taip pat tvirtina, jog šios savybės buvimą kūriniuose galime moksliškai, nešališkai nusakyti, pavyzdžiui, lyginant skirtingus kūrinius ir klausiant, kuris mums atrodo labiau skleidžia šios pilnatvės savybę. Tad pirmas uždavinys bus lyginti įvairių žanrų muzikos kūrinius šituo atžvilgiu ir taip pat vertinti, kaip jie mus asmeniškai veikia. Mokiniai pasiūlys po du kūrinius, vieną skleidžiantį pilnatvę, kitą ją naikinantį. Pasitikrinsime ar, kaip Alexander tvirtina, žmonės dėl to sutaria. Aptarsime ar randame dėsningumų.

Toliau mokysiu, jog yra tokių įsimintinų gyvenimo tiesų, kurių visuomenė visaip kratosi. Kūrybos tikslas, tai mumyse palaikytas tokias tiesas, jomis atsispirti visuomenei. Kaip pavyzdį, jų paieškosime Jėzaus "Pamoksle nuo kalno".
2015 lapkričio 08 d., 21:31 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 26 eilutė:
* 2014 m. Antano Andrijausko surengtoje konferencijoje skaičiau pranešimą "Kūrybos prasmė ir meno taisyklės" http://www.ms.lt/sodas/Mintys/K%C5%ABrybosPrasm%C4%97IrMenoTaisykl%C4%97s
Pakeistos 42-44 eilutės iš
Daugiausia laiko skirsime šiuolaikiniam mąstytojui, architektui Christopher Alexander. Jisai nagrinėja klausimą, kodėl nuo amžių "mėgėjų" statomi namai ir pastatai yra jaukūs, pakraunantys gyvybe, o mūsų laikų "profesionalų" statiniai nežmoniškai slegia? Nuo ko priklauso pastato "gyvybė"? Jisai labai gražiai, įvairiai, poetiškai apibūdina šią
į:
Daugiausia laiko skirsime šiuolaikiniam mąstytojui, architektui Christopher Alexander. Jisai nagrinėja klausimą, kodėl nuo amžių "mėgėjų" statomi namai ir pastatai yra jaukūs, pakraunantys gyvybe, o mūsų laikų "profesionalų" statiniai nežmoniškai slegia? Nuo ko priklauso pastato "gyvybė"? Jisai labai gražiai, įvairiai, poetiškai, "daoistiškai" apibūdina šią "nenusakomą gyvybę" ("the quality without a name"). Jis taip pat tvirtina, jog šios savybės buvimą kūriniuose galime moksliškai, nešališkai nusakyti, pavyzdžiui, lyginant skirtingus kūrinius ir klausiant, kuris mums atrodo labiau skleidžia šios pilnatvės savybę. Tad pirmas uždavinys bus lyginti įvairių žanrų muzikos kūrinius šituo atžvilgiu ir taip pat vertinti, kaip jie mus asmeniškai veikia. Mokiniai padės atrinkti įvairius kūrinius. Pasitikrinsime ar, kaip Alexander tvirtina, žmonės dėl to sutaria.

Toliau mokysiu, jog yra tokių įsimintinų gyvenimo tiesų, kurių visuomenė visaip kratosi. Kūrybos tikslas
2015 lapkričio 08 d., 21:15 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 41 eilutė iš:
Daugiausia laiko skirsime šiuolaikiniam mąstytojui, architektui Christopher Alexander.
į:
Daugiausia laiko skirsime šiuolaikiniam mąstytojui, architektui Christopher Alexander. Jisai nagrinėja klausimą, kodėl nuo amžių "mėgėjų" statomi namai ir pastatai yra jaukūs, pakraunantys gyvybe, o mūsų laikų "profesionalų" statiniai nežmoniškai slegia? Nuo ko priklauso pastato "gyvybė"? Jisai labai gražiai, įvairiai, poetiškai apibūdina šią
2015 lapkričio 08 d., 20:59 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 19 eilutė iš:
Suvokti, jog yra sudėtinga pragyventi iš tokios veiklos. Neaišku ar universitete galima ar būtina išmokti tai, kas reikalinga toje srityje įsidarbinti ar kitaip užsitkrinti pragyvenimą. Tačiau galim susigaudyti dėl įtampos tarp siekių žmones ugdyti ir jiems pataikauti. "Verslas" vargu ar pamokys, kaip įmanoma prasmingai įtakoti kitus. Tad nagrinėsime šį klausimą ir kaip eiti link to su kitais to trokštančiais. Tuomet išryškės kliūtys, galimybės ir dėsniai, kaip bandyti pragyventi.
į:
Suvokti, jog yra sudėtinga pragyventi iš tokios veiklos. Neaišku ar universitete galima ar būtina išmokti tai, kas reikalinga toje srityje įsidarbinti ar kitaip užsitikrinti pragyvenimą. Tačiau galim susigaudyti dėl įtampos tarp siekių žmones ugdyti ir jiems pataikauti. "Verslas" vargu ar pamokys, kaip įmanoma prasmingai įtakoti kitus. Tad nagrinėsime šį klausimą ir kaip eiti link to su kitais to trokštančiais. Tuomet išryškės kliūtys, galimybės ir dėsniai, kaip bandyti pragyventi.
2015 lapkričio 08 d., 20:58 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 17-18 eilutės iš
* Pagrindinis klausimas: Kaip suderinti siekį teigiamai įtakoti žmones (kokiais jie galėtų būti) su siekiu pačiam pragyventi iš įtakojimo, vadinas, tenkinti žmonių norus (kokie jie šiuo metu yra)?
* Susiję klausimai:
Ką reiškia teigiamai įtakoti save ir kitus žmones? Kokiais būdais tai įmanoma? Kaip tai derinasi su pramogų pramone?
į:
Siūlau iš karto sutelkti klasę į pagrindinį klausimą: Kaip suderinti siekį teigiamai įtakoti žmones (kokiais jie galėtų būti) su siekiu pačiam pragyventi iš įtakojimo, vadinas, tenkinti žmonių norus (kokie jie šiuo metu yra)? Nagrinėsime susijusius klausimus: Ką reiškia teigiamai įtakoti save ir kitus žmones? Kokiais būdais tai įmanoma? Kaip tai derinasi su pramogų pramone?
2015 lapkričio 08 d., 20:56 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 17 eilutė iš:
* Pagrindinis klausimas: Kaip suderinti siekį teigiamai įtakoti žmones (kokiais jie galėtų būti) su siekiu pačiam pragyventi iš įtakojimo, vadinas, tenkinti norus (kokie jie šiuo metu yra)?
į:
* Pagrindinis klausimas: Kaip suderinti siekį teigiamai įtakoti žmones (kokiais jie galėtų būti) su siekiu pačiam pragyventi iš įtakojimo, vadinas, tenkinti žmonių norus (kokie jie šiuo metu yra)?
2015 lapkričio 08 d., 20:55 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 20 eilutė iš:
Suvokti, jog yra sudėtinga pragyventi iš tokios veiklos. Neaišku ar universitete galima ar būtina išmokti tai, kas reikalinga įsidarbinti toje srityje. Tačiau galim susigaudyti dėl įtampos tarp šių dviejų siekių. "Verslas" vargu ar pamokys, kaip įmanoma prasmingai įtakoti kitus. Tad nagrinėsime šį klausimą ir kaip eiti link to su kitais to trokštančiais.
į:
Suvokti, jog yra sudėtinga pragyventi iš tokios veiklos. Neaišku ar universitete galima ar būtina išmokti tai, kas reikalinga toje srityje įsidarbinti ar kitaip užsitkrinti pragyvenimą. Tačiau galim susigaudyti dėl įtampos tarp siekių žmones ugdyti ir jiems pataikauti. "Verslas" vargu ar pamokys, kaip įmanoma prasmingai įtakoti kitus. Tad nagrinėsime šį klausimą ir kaip eiti link to su kitais to trokštančiais. Tuomet išryškės kliūtys, galimybės ir dėsniai, kaip bandyti pragyventi.
2015 lapkričio 08 d., 20:51 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 5 eilutė iš:
* [[https://www.qut.edu.au/study/courses/bachelor-of-entertainment-industries | Queensland University, Australia]], [[https://www.qut.edu.au/study/courses/bachelor-of-entertainment-industries | programa]], [[
į:
* [[https://www.qut.edu.au/study/courses/bachelor-of-entertainment-industries | Queensland University, Australia]], [[https://www.qut.edu.au/study/courses/bachelor-of-entertainment-industries | programa]]
Pakeistos 18-19 eilutės iš
* Susiję klausimis: Ką reiškia teigiamai įtakoti save ir kitus žmones? Kokiais būdais tai įmanoma? Kaip tai derinasi su pramogų pramone?
į:
* Susiję klausimai: Ką reiškia teigiamai įtakoti save ir kitus žmones? Kokiais būdais tai įmanoma? Kaip tai derinasi su pramogų pramone?
Pakeista 24 eilutė iš:
Tokį kursą dėstydamas galiu remtis savo asmenine patirtimi.
į:
Tokį kursą dėstydamas remsiuosi ir savo asmenine patirtimi.
Pridėtos 32-33 eilutės:
* Vilniuje suorganizavau Europos Sąjungos tematinio tinklo COMMUNIA konferenciją "visuomenės turto" doros klausimais.
* Laimėjau $15,000 ateities žurnalizmą palaikančią Knight News Challenge Award premiją rašyti blogą apie savo sumanymus įtraukti Afrikos šviesuolius naujoviškomis technologijomis.
2015 lapkričio 08 d., 20:43 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 22-31 eilutės iš
Klasės tikslas yra padėti suvokti, jog gyvenimo viršūnė gali būti dalyvauti visuomenėje įkvėpiančiame judėjime, jį brandinančioje kūrybinėje veikloje ir jo dvasią išreiškiančiuose renginiuose. Tai išgyveno Lietuvos Sąjūdžio dalyviai. Šviesūs pavyzdžiai, tai asmenys Andrius Mamontovas, Algirdas Kaušpėdas, Vytautas Kernagis, Veronika Pavilionienė, ir renginiai "Gatvės muzikos diena", "Roko maršas", "Poezijos pavasaris". Ar mes palaikysime žmones brandinančią veiklą ar garsinsime menkas "žvaigždeles", teisinsime žmonių ydas ir gundysime juos riedėti žemyn?
į:
Klasės tikslas yra padėti suvokti, jog gyvenimo viršūnė gali būti dalyvauti visuomenėje įkvėpiančiame judėjime, jį brandinančioje kūrybinėje veikloje ir jo dvasią išreiškiančiuose renginiuose. Tai išgyveno Lietuvos Sąjūdžio dalyviai. Šviesūs pavyzdžiai, tai asmenys Andrius Mamontovas, Algirdas Kaušpėdas, Vytautas Kernagis, Veronika Pavilionienė, ir renginiai "Gatvės muzikos diena", "Roko maršas", "Poezijos pavasaris". Ar mes palaikysime žmones brandinančią veiklą ar garsinsime menkas "žvaigždeles", teisinsime žmonių ydas ir gundysime juos riedėti žemyn? Ar su mumis norės dirbti šviesūs kūrėjai, kuriems pinigai ne pirmoj vietoj?

Tokį kursą dėstydamas galiu remtis savo asmenine patirtimi.
* Dalyvavau 1989 m. Roko marše su savo grupe "Naujas kraujas". Pasidalinome antrą vietą 1988 m. už metų geriausią kasetę.
* 2009-2013 m. kaip "laukinis" menininkas surengiau keturias dideles personalines meno parodas Užupio Galeroje ir tris garsiausioje Čikagos juodųjų galerijoje.
* Iš Lietuvos vadovavau "taikos piramidei" 2009 m. numalšinti žudynes Kenijoje, subūriau šimtą taikdarių (jų tarpe akrobatų) ir šimtą talkininkų internete.
* Esu sukūręs kokį šimtą filmukų ir reportažų "Kaimo TV" http://www.internetinetv.lt
* Lankiau keturis improvizacinės vaidybos kursus Čikagoje esančiame Annoyance Theatre.
* http://www.BarCamp.org "unconference" judėjimo pradininkas Chris Messina, paklaustas, kas įtakojo judėjimą, išskyrė būtent mane, "an obscure Lithuanian philosopher", ir mano straipsnį, "An Economy for Giving Everything Away". http://www.learning-org.com/docs/GivingAway.html
* Savo įmone "Minčių sodas" būriau šviesuolius, dirbom įvairom įmonėm, tarp jų ir reklamoje - Jungtinės Karalystės internetinėse grupėse garsinome "Mornflakes" avižinius dribsnius.
2015 lapkričio 08 d., 20:19 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 22-23 eilutės iš
Klasės tikslas yra padėti suvokti, jog gyvenimo viršūnė gali būti dalyvauti visuomenėje įkvėpiančiame judėjime, jį brandinančioje kūrybinėje veikloje ir jo dvasią išreiškiančiuose renginiuose. Tai išgyveno Lietuvos Sąjūdžio dalyviai. Šviesūs pavyzdžiai, tai asmenys Andrius Mamontovas, Algirdas Kaušpėdas, Vytautas Kernagis, Veronika Pavilionienė, ir renginiai "Gatvės muzikos diena", "Roko maršas", "Poezijos pavasaris". Ar mes palaikysime tokią veiklą ar menkų "žvaigždelių" garsinimą?
į:
Klasės tikslas yra padėti suvokti, jog gyvenimo viršūnė gali būti dalyvauti visuomenėje įkvėpiančiame judėjime, jį brandinančioje kūrybinėje veikloje ir jo dvasią išreiškiančiuose renginiuose. Tai išgyveno Lietuvos Sąjūdžio dalyviai. Šviesūs pavyzdžiai, tai asmenys Andrius Mamontovas, Algirdas Kaušpėdas, Vytautas Kernagis, Veronika Pavilionienė, ir renginiai "Gatvės muzikos diena", "Roko maršas", "Poezijos pavasaris". Ar mes palaikysime žmones brandinančią veiklą ar garsinsime menkas "žvaigždeles", teisinsime žmonių ydas ir gundysime juos riedėti žemyn?
Pakeistos 25-26 eilutės iš
* Kiekvienas mokinys dalyvaus rengiant du muzikos, vaidybos ar kitokio meno pristatymus. Kiekvienas mokinys pasirinks vaidmenį: kūrėjas, atlikėjas, rengėjas, reklamuotojas, agentas, vedėjas, įrašinėtojas, kritikas. Kiekvienas mokinys priklausys dviems skirtingoms grupėms su kuria surengs viešą pasirodymą kur nors Vilniuje. Šių dviejų pasirodymų pagrindu galės aprašyti savo patirtį.
į:
* Kiekvienas mokinys dalyvaus rengiant du muzikos, vaidybos ar kitokio meno pristatymus. Kiekvienas mokinys pasirinks vaidmenį: kūrėjas, atlikėjas, rengėjas, reklamuotojas, agentas, vedėjas, įrašinėtojas, kritikas. Kiekvienas mokinys priklausys dviems skirtingoms grupėms su kuria surengs viešą pasirodymą kur nors Vilniuje. Mokiniai aprašys savo lūkesčius prieš pasirodymus ir įspūdžius po jų, kokią patirtį įsigijo.
Pakeistos 29-32 eilutės iš
* Kiti klasikiniai skaitiniai, to paties Platono pasisakymai apie muzikos poveikį; Augustino išpažintys apie gladiatorių kovų potraukį; pasakojimas, kaip Dovydas muzika ramindavo karalių Saulių; gal ką nors rasti iš kiniečių "Raudonojo kambario sapno";
į:
* Kiti klasikiniai skaitiniai, to paties Platono pasisakymai apie muzikos poveikį; Augustino išpažintys apie gladiatorių kovų potraukį; pasakojimas, kaip Dovydas muzika ramindavo karalių Saulių; gal ką nors rasti iš kiniečių "Raudonojo kambario sapno"; Platono pasisakymai apie poetus, filosofus ir kilnų mitą.

Daugiausia laiko skirsime šiuolaikiniam mąstytojui, architektui Christopher Alexander.
2015 lapkričio 08 d., 20:04 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 17-29 eilutės iš
* Platono "Valstybė", skyrius apie urvą
į:
* Pagrindinis klausimas: Kaip suderinti siekį teigiamai įtakoti žmones (kokiais jie galėtų būti) su siekiu pačiam pragyventi iš įtakojimo, vadinas, tenkinti jų norus (kokie jie šiuo metu yra)?
* Susiję klausimis: Ką reiškia teigiamai įtakoti save ir kitus žmones? Kokiais būdais tai įmanoma? Kaip tai derinasi su pramogų pramone?

Suvokti, jog yra sudėtinga pragyventi iš tokios veiklos. Neaišku ar universitete galima ar būtina išmokti tai, kas reikalinga įsidarbinti toje srityje. Tačiau galim susigaudyti dėl įtampos tarp šių dviejų siekių. "Verslas" vargu ar pamokys, kaip įmanoma prasmingai įtakoti kitus. Tad nagrinėsime šį klausimą ir kaip eiti link to su kitais to trokštančiais.

Klasės tikslas yra padėti suvokti, jog gyvenimo viršūnė gali būti dalyvauti visuomenėje įkvėpiančiame judėjime, jį brandinančioje kūrybinėje veikloje ir jo dvasią išreiškiančiuose renginiuose. Tai išgyveno Lietuvos Sąjūdžio dalyviai. Šviesūs pavyzdžiai, tai asmenys Andrius Mamontovas, Algirdas Kaušpėdas, Vytautas Kernagis, Veronika Pavilionienė, ir renginiai "Gatvės muzikos diena", "Roko maršas", "Poezijos pavasaris". Ar mes palaikysime tokią veiklą ar menkų "žvaigždelių" garsinimą?

Pažymys priklausys nuo praktinių uždavinių. Iš jų pagrindinis:
* Kiekvienas mokinys dalyvaus rengiant du muzikos, vaidybos ar kitokio meno pristatymus. Kiekvienas mokinys pasirinks vaidmenį: kūrėjas, atlikėjas, rengėjas, reklamuotojas, agentas, vedėjas, įrašinėtojas, kritikas. Kiekvienas mokinys priklausys dviems skirtingoms grupėms su kuria surengs viešą pasirodymą kur nors Vilniuje. Šių dviejų pasirodymų pagrindu galės aprašyti savo patirtį.

Pradėsime nuo skaitinių išsakančių įtampą kylančią siekiant kitus teigiamai įtakoti.
* Svarbiausias skaitinys, tai Platono "Valstybės" skyrius apie urvą, kaip sunku yra žmonėms bandyti išsakyti tiesą, kaip juos veikia "medijos". Platonui prieš 2,500 metų teko išgalvoti keisčiausią palyginimą išsakyti tai, kas televizijos ir post-televizijos laikais yra visiems apčiuopiami klausimai ir visgi neišspręsti.
* Kiti klasikiniai skaitiniai, to paties Platono pasisakymai apie muzikos poveikį; Augustino išpažintys apie gladiatorių kovų potraukį; pasakojimas, kaip Dovydas muzika ramindavo karalių Saulių; gal ką nors rasti iš kiniečių "Raudonojo kambario sapno";
2015 lapkričio 08 d., 19:08 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 5 eilutė iš:
* [[https://www.qut.edu.au/study/courses/bachelor-of-entertainment-industries | Queensland University, Australia]]
į:
* [[https://www.qut.edu.au/study/courses/bachelor-of-entertainment-industries | Queensland University, Australia]], [[https://www.qut.edu.au/study/courses/bachelor-of-entertainment-industries | programa]], [[
2015 lapkričio 08 d., 17:22 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 1-2 eilutės:
Žr.[[Pragyvenimui]]
2015 lapkričio 08 d., 17:09 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 10-13 eilutės iš

į:
* [[http://vpa.syr.edu/academics/setnor/about/departments/music-entertainment-industries/ | Syracuse University]]
2015 lapkričio 08 d., 17:06 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 23-27 eilutės iš
* panagrinėti Šekspyro vaidinimų istoriją per amžius
į:
* panagrinėti Šekspyro vaidinimų istoriją per amžius

'''Knygos'''

* [[http://www.amazon.com/Entertainment-Industries-Cultural-System/dp/1138008966 | Entertainment Industries: Entertainment as a Cultural System]]
2015 lapkričio 08 d., 17:05 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 7 eilutė:
* [[https://www.uclaextension.edu/pages/ProgramDetails.aspx?reg=CF541 | UCLA, Los Angeles]]
2015 lapkričio 08 d., 17:03 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 8 eilutė iš:
į:
* [[http://www.billboard.com/articles/business/6259155/top-music-business-schools-colleges-programs | Top Music Business Schools]]
2015 lapkričio 08 d., 17:02 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 3 eilutė:
* [[https://www.qut.edu.au/study/courses/bachelor-of-entertainment-industries | Queensland University, Australia]]
2015 lapkričio 08 d., 17:02 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 6 eilutė:
* [[http://www.csun.edu/mike-curb-arts-media-communication/music/music-industry-studies-option | California State University, Northridge]]
2015 lapkričio 08 d., 16:54 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 19 eilutė iš:
* darbai - išsiskirti vaidmenimis (agentas, rengėjas, kūrėjas, atlikėjas, reklamuotojas, vedėjas, įrašinėtojas) surengti du renginius skirtingose komandose
į:
* darbai - išsiskirti vaidmenimis (agentas, rengėjas, kūrėjas, atlikėjas, reklamuotojas, vedėjas, įrašinėtojas, kritikas) surengti du renginius skirtingose komandose
2015 lapkričio 08 d., 16:54 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 19 eilutė iš:
* darbai - išsiskirti vaidmenimis (agentas, rengėjas, kūrėjas, atlikėjas, reklamuotojas, vedėjas, filmuotojas) surengti du renginius skirtingose komandose
į:
* darbai - išsiskirti vaidmenimis (agentas, rengėjas, kūrėjas, atlikėjas, reklamuotojas, vedėjas, įrašinėtojas) surengti du renginius skirtingose komandose
2015 lapkričio 08 d., 16:53 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 4 eilutė:
* [[http://www.ucdenver.edu/academics/colleges/CAM/programs/meis/Pages/index.aspx | University of Colorado, Denver]]
2015 lapkričio 08 d., 16:44 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 18-19 eilutės iš
* darbai - išsiskirti vaidmenimis (agentas, rengėjas, kūrėjas, atlikėjas, reklamuotojas, vedėjas, filmuotojas) surengti du renginius skirtingose komandose
į:
* darbai - išsiskirti vaidmenimis (agentas, rengėjas, kūrėjas, atlikėjas, reklamuotojas, vedėjas, filmuotojas) surengti du renginius skirtingose komandose
* panagrinėti Šekspyro vaidinimų istoriją per amžius
2015 lapkričio 08 d., 16:43 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 4 eilutė:
* [[http://drexel.edu/westphal/resources/Rudman/ | Kal and Lucille Rudman Institute for Entertainment Industry Studies, Drexel University, Philadelphia]]
2015 lapkričio 08 d., 16:41 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 3 eilutė iš:
http://www.belmont.edu/cemb/degree-programs/eis.html
į:
* [[http://www.belmont.edu/catalog/undergrad2014jun/cemb/eis/index.html | Belmont University, Nashville]]
2015 lapkričio 08 d., 16:38 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 17 eilutė iš:
* darbai - išsiskirti vaidmenimis (agentas, rengėjas, kūrėjas, atlikėjas, reklamuotojas, vedėjas) surengti du renginius skirtingose komandose
į:
* darbai - išsiskirti vaidmenimis (agentas, rengėjas, kūrėjas, atlikėjas, reklamuotojas, vedėjas, filmuotojas) surengti du renginius skirtingose komandose
2015 lapkričio 08 d., 16:38 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 1-17 eilutės:
'''Entertainment Industry Studies'''

http://www.belmont.edu/cemb/degree-programs/eis.html







'''Siūlau'''

* Platono "Valstybė", skyrius apie urvą
* Christopher Alexander, derinių kalba "The Timeless Way of Building", "A Pattern Language", gyvybės dėsniai, "The Nature of Order"
* filmai - "Citizen Kane"
* pasilinksminimo istorija
* darbai - išsiskirti vaidmenimis (agentas, rengėjas, kūrėjas, atlikėjas, reklamuotojas, vedėjas) surengti du renginius skirtingose komandose

PramogųIndustrijos


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2021 gegužės 07 d., 15:02