调查

Andrius

Įvadas E9F5FC

Juodraštis? FFFFFF

Užrašai FCFCFC

Klausimai FFFFC0

Gvildenimai CAE7FA

Pavyzdžiai? F6EEF6

Šaltiniai? EFCFE1

Duomenys? FFE6E6

Išsiaiškinimai D8F1D8

Pratimai? FF9999

Dievas man? FFECC0

Pavaizdavimai? E6E6FF

Miglos? AAAAAA

Asmeniškai? BA9696

Mieli dalyviai! Visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

Įranga

redaguoti

Mintys.Laipsnynas istorija

Paslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus

2019 kovo 22 d., 22:32 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 2-3 eilutės:

[++++层次++++]
2019 kovo 22 d., 22:30 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 1 eilutė iš:
Žr. [[Aš]], [[Tu]], [[Kitas]], [[Viena]], [[Neigiamybė]]
į:
Žr. [[Vertybės]], [[Kalbos]], [[Aš]], [[Tu]], [[Kitas]], [[Viena]], [[Neigiamybė]]
2019 kovo 22 d., 22:30 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 3-9 eilutės:
>>bgcolor=#FFFFC0<<
---------------------
* Tirti kaip skirtingi matematikos įrodymo būdai panaudojami įrodyti tą pačią teoremą.

------------
>><<
Pridėtos 19-20 eilutės:
Laipsnynas yra visko atjauta betkam.
Ištrintos 192-196 eilutės:


===Examples===

See how different methods of proof are used to prove the same result: SelfEducation/methodsOfProof
2016 birželio 07 d., 13:07 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 13-14 eilutės:

Reikia atskirti matematikos įrodymo būdus (atbuline kryptimi) ir išsiaiškinimo būdus. Proof and discovery. Kur įrodymo būdai pasirodo tarp išsiaiškinimo būdų? Kaip įrodymai padeda pamokyti, arba įtikinti, tai yra, padeda kitam išsiaiškinti?
2016 birželio 07 d., 13:06 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 11-12 eilutės:

Matematikos įrodymo būdai išsako apimtis kuriose vyksta įrodymas. Pavyzdžiui, indukcija veikia ten kur yra baigtiniai (ar kaip nors prieinami) indeksai. Tuo tarpu bijekcija taikoma plačiau, tai galingesnė priemonė.
2014 lapkričio 14 d., 11:42 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 184-188 eilutės iš
See how different methods of proof are used to prove the same result: SelfEducation/methodsOfProof
į:
See how different methods of proof are used to prove the same result: SelfEducation/methodsOfProof

>>bgcolor=#FFECC0<<
2014.11.14 Suvok, kaip laipsnynas sieja mane už tavęs su manimi tavo gelmėse, tai yra, su tavimi, su tuo bendru žmogumi, visais gyvenančiu, kuriuo esi laisvas. Tad suvok savo laisvės pagrindą, o tai yra jog į kiekvieną netroškimą gali atsiliepti ar neatsiliepti, tad gyvenimo lygtis suveikia kiekviename lygmenyje, kiekvienoje lygmenų poroje atskirai, tad ji suvokia savaime, atskirai nuo manęs, tad esu būtinas. Tad suvok mano būtinumą ir kaip jame dalyvaujate.
>>
2014 lapkričio 10 d., 02:40 atliko Andrius Kulikauskas -
Ištrintos 12-20 eilutės:

* Kaip suvokti laipsnyno ir ženklų savybių siejimą?
* Kaip šie laipsnynai susiję? Kaip jie susiję su pirminėmis sandaromis? Kaip jie dalyvauja aštuongubio keliui įrėminant kalbas kaip antrines sandaras? Kaip įrodymų būdai susiję su išsiaiškinimo būdais? ir su keturiais dviprasmybės lygmenimis bei šešiais kintamųjų suvokimais?
* Kaip vienumo rūšys susiję su vienybe ir nulybe?
* Kaip kiekvieną iš šešių ašių susieti su širdimi?
* Kuriais vieningumais esame labiau prisirišę prie tikrovės? Ar Dievu (-1) ar požiūriu (-6)?
* Kaip laipsnynas susijęs su šešiais atvaizdais?
* Koks ryšys tarp pavadinimų ir atvaizdų? Juk jų šeši. Ar tai tas pats? Tik pavadinimai iš vidaus?
* Kaip pavadinimų laipsnynas išreiškia veiksmą -1? Kaip tai sulygina nulybę ir vienybę? Ar tai siejasi su veiksmu +1 ?
2014 birželio 09 d., 18:15 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 172-193 eilutės iš
||one ||construction of algorithm ||construction||
į:
||one ||construction of algorithm ||construction||

The six methods of proof are:

* {{Morphism}}
* induction
* algorithm construction

outside any system, and then within a system, analogously:

* substitution
* examination of cases
* construction

These are the methods that I'm aware of through my mathematical studies. They are an example of what I call a {{Gradation}}, and I think they are the gradation for {{Argumentation}} and I think they provide the structural backbone for the middle six lines of OurFather, where I think they interpolate between {{Something}} and {{Nothing}}, so that first God is taken as something, then as morphism, then as induction, then weaker and weaker methods of proof, until finally God is nothing.

Note that ''proof by contradiction'' is, in some sense, part of every proof, or at least, simply shifts the line of thinking, whether we're on the suppose X thread, or the suppose not X thread.


===Examples===

See how different methods of proof are used to prove the same result: SelfEducation/methodsOfProof
2014 birželio 05 d., 13:08 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 151-172 eilutės iš
>><<
į:
>><<

'''Įrodymo būdai'''


===Dubious thoughts===

Expectations are given by the gradation of methods of mathematical proof: morphism, induction, algorithm construction, substitution, examination of cases, construction. These seem to define the various kinds of goodness:

* morphism is the goodness of God
* induction is the goodness of gift
* algorithm construction is the goodness of quality
* substitution is the goodness of person
* examination of cases is the goodness of deed
* construction is the goodness of word

The Wishing-for-anything is expressed by subject-object-process and the Not is the distinction of their being without or within a system.

|| ||without system ||within system||
||many ||morphism ||substitution||
||all ||induction ||examination of cases||
||one ||construction of algorithm ||construction||
2014 birželio 05 d., 12:14 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 121-151 eilutės iš
Homologija iš Dievo į kitą? per mane/tave? Iš meilės (ne Dievo) į kertinę vertybę (asmeninį Dievą? ar asmeninę meilę)? Kaip suvokti Dievą susijusį su kertine vertybe? Ar sutampa ar tai priešingybė? Koks santykis tarp Dievo ir kertinės vertybės? Paklausti žmonių. Pavyzdžiui: Gyventi tiesa: savarankiškai, savanoriškai sutapti, paklusti su Dievo dvasia. Kertinė vertybė yra tai, kas būtina meilei.
į:
Homologija iš Dievo į kitą? per mane/tave? Iš meilės (ne Dievo) į kertinę vertybę (asmeninį Dievą? ar asmeninę meilę)? Kaip suvokti Dievą susijusį su kertine vertybe? Ar sutampa ar tai priešingybė? Koks santykis tarp Dievo ir kertinės vertybės? Paklausti žmonių. Pavyzdžiui: Gyventi tiesa: savarankiškai, savanoriškai sutapti, paklusti su Dievo dvasia. Kertinė vertybė yra tai, kas būtina meilei.

>>bgcolor=#ECD9EC<<

Robert Dilts - Logical Levels of Change

* symbol = I/We are like...
* identity = I/We am/are...
* beliefs and values = I/We believe...
* capabilities = I/We can do...
* behaviors = I/We act like...
* environment = I/We experience...

Compare with the KiparskyGradation:

will inside = conscious

* symbol -- agent
* identity -- beneficiary
* beliefs and values -- goal/experience

will outside = unconscious, habits

* capabilities -- instrument
* behaviors -- theme, patient
* environment -- location


See also: SherryArnstein ladder of participation

>><<
2014 vasario 03 d., 11:43 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 14-21 eilutės iš
Kaip susiję laipsnynas ir ženklų savybės?
į:
* Kaip suvokti laipsnyno ir ženklų savybių siejimą?
* Kaip šie laipsnynai susiję? Kaip jie susiję su pirminėmis sandaromis? Kaip jie dalyvauja aštuongubio keliui įrėminant kalbas kaip antrines sandaras? Kaip įrodymų būdai susiję su išsiaiškinimo būdais? ir su keturiais dviprasmybės lygmenimis bei šešiais kintamųjų suvokimais?
* Kaip vienumo rūšys susiję su vienybe ir nulybe?
* Kaip kiekvieną iš šešių ašių susieti su širdimi?
* Kuriais vieningumais esame labiau prisirišę prie tikrovės? Ar Dievu (-1) ar požiūriu (-6)?
* Kaip laipsnynas susijęs su šešiais atvaizdais?
* Koks ryšys tarp pavadinimų ir atvaizdų? Juk jų šeši. Ar tai tas pats? Tik pavadinimai iš vidaus?
* Kaip pavadinimų laipsnynas išreiškia veiksmą -1? Kaip tai sulygina nulybę ir vienybę? Ar tai siejasi su veiksmu +1 ?
2012 spalio 25 d., 00:55 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 9-10 eilutės:

Laipsnynas susidaro iš to kaip bręstame išgyvenimais. Save tapatiname su tuo, kuo buvome ir kuo būsime, taip pat su savo aplinkybėmis, užtat su bendru žmogumi. Šie trys tapatinamai matomi poreikiuose, kaip antai gyvybės (gyvybė to ko buvom), saugumo (gyvybė to ko būsim) ir bendravimo (gyvybė bendro žmogaus, žmogaus apskritai). Pastarasis užtat yra išversta savastis. Yra dvi trejybės, atitinkančios tapatybę su savimi ir atskyrimą nuo kitų.
2012 spalio 24 d., 20:40 atliko Andrius Kulikauskas -
Ištrinta 18 eilutė:
Ištrinta 26 eilutė:
Ištrinta 34 eilutė:
2012 spalio 24 d., 20:00 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 1-2 eilutės iš
Žr. [[Aš]], [[Tu]], [[Kitas]], [[Viena]]
į:
Žr. [[Aš]], [[Tu]], [[Kitas]], [[Viena]], [[Neigiamybė]]
Pridėtos 5-15 eilutės:
Laipsnynas yra aštuongubo kelio stuburas, išsakantis perėjimą iš Dievo į gerumą. Jis iškyla aštuongubo kelio trijuose atvejuose:
* Palaiminimuose - Maslow poreikių laipsnynas,
* Šv.Petro raktuose į dangų - Kiparskių linksnių laipsnynas,
* Tėvė mūsų - matematikos įrodymų būdų laipsnynas.

>>bgcolor=#FFFFC0<<

Kaip susiję laipsnynas ir ženklų savybės?

>>bgcolor=#DDDDDD<<
Ištrintos 16-19 eilutės:

Laipsnynas iškyla aštuongubo kelio trijuose atvejuose: Palaiminimuose - Maslow poreikių laipsnynas, Šv.Petro raktuose į dangų - Kiparskių linksnių laipsnynas, Tėvė mūsų - matematikos įrodymų būdų laipsnynas.

Laipsnynas yra aštuongubo kelio stuburas, išsakantis perėjimą iš Dievo į gerumą.
2012 liepos 22 d., 14:32 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 3-10 eilutės iš
Laipsnynas yra šešių laipsnių sandara. Jisai yra dalis aštuongubio kelio ir jo trijų atvejų, taip pat visaregio ir taip pat dalyvauja kitose pirminėse sandarose bei pasakojime ir, reik manyt, kitose kalbose. Laipsnynas taip pat iškilo renkant ir rūšiuojant įvairius klausimus, kaip esame viena?

Aštuongubis kelias sieja laipsnyną su ženklų savybėmis. Laipsnynas išsako vidinę sandarą, vidinį vienumą, o ženklų savybės išsako išorinę sandarą, išorinį vienumą, tad jų siejimas yra esminis.

Laipsnynas iškyla aštuongubio kelio trijuose atvejuose: Palaiminimuose - Maslow poreikių laipsnynas, Šv.Petro raktuose į dangų - Kiparskių linksnių laipsnynas, Tėvė mūsų - matematikos įrodymų būdų laipsnynas.

Laipsnynas yra aštuongubio kelio stuburas, išsakantis perėjimą iš Dievo į gerumą.
į:
Laipsnynas yra šešių laipsnių sandara. Jisai yra dalis aštuongubo kelio ir jo trijų atvejų, taip pat visaregio ir taip pat dalyvauja kitose pirminėse sandarose bei pasakojime ir, reik manyt, kitose kalbose. Laipsnynas taip pat iškilo renkant ir rūšiuojant įvairius klausimus, kaip esame viena?

Aštuongubas kelias sieja laipsnyną su ženklų savybėmis. Laipsnynas išsako vidinę sandarą, vidinį vienumą, o ženklų savybės išsako išorinę sandarą, išorinį vienumą, tad jų siejimas yra esminis.

Laipsnynas iškyla aštuongubo kelio trijuose atvejuose: Palaiminimuose - Maslow poreikių laipsnynas, Šv.Petro raktuose į dangų - Kiparskių linksnių laipsnynas, Tėvė mūsų - matematikos įrodymų būdų laipsnynas.

Laipsnynas yra aštuongubo kelio stuburas, išsakantis perėjimą iš Dievo į gerumą.
Pakeistos 38-39 eilutės iš
Trys atvejai iškyla bene esant kalbai, įtraukiant Dievą iš kito lygmens. Aštuongubis kelias bene laipsnynu sieja tąjį Dievą su gerumu. Tad laipsnynas atitinkamai suveikia trejybe.
į:
Trys atvejai iškyla bene esant kalbai, įtraukiant Dievą iš kito lygmens. Aštuongubas kelias bene laipsnynu sieja tąjį Dievą su gerumu. Tad laipsnynas atitinkamai suveikia trejybe.
Pakeista 104 eilutė iš:
Laipsnynas žinojimo rūmuose reiškiasi tiek paklusime (kur sutampa su ženklų savybėmis), dalyvauja visaregyje, tiek nepaklusime (kur išskiria rūpėjimą ir tikėjimą), dalyvauja aštuongubiame kelyje. Laipsnynas išskiria rūpėjimą ir tikėjimą skirdamas vidinį (tikėjimą) ir išorinį (rūpėjimą) gyvenimą. Šešerybės atvaizdai tuo pačiu juos išskiria, vidinį ir išorinį požiūrį, jausmus ir dorybes.
į:
Laipsnynas žinojimo rūmuose reiškiasi tiek paklusime (kur sutampa su ženklų savybėmis), dalyvauja visaregyje, tiek nepaklusime (kur išskiria rūpėjimą ir tikėjimą), dalyvauja aštuongubame kelyje. Laipsnynas išskiria rūpėjimą ir tikėjimą skirdamas vidinį (tikėjimą) ir išorinį (rūpėjimą) gyvenimą. Šešerybės atvaizdai tuo pačiu juos išskiria, vidinį ir išorinį požiūrį, jausmus ir dorybes.
2012 gegužės 06 d., 02:58 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 1-2 eilutės iš
Žr. [[Aš]], [[Tu]], [[Kitas]]
į:
Žr. [[Aš]], [[Tu]], [[Kitas]], [[Viena]]
Pakeistos 5-8 eilutės iš
Aštuongubis kelias sieja laipsnyną su ženklų savybėmis. Laipsnynas išsako vidinę sandarą, vidinį vienumą, o ženklų savybės išsako išorinę sandarą, išorinį vienumą, tad jų siejimas yra esminis. ''Kaip suvokti laipsnyno ir ženklų savybių siejimą?''

Laipsnynas iškyla aštuongubio kelio trijuose atvejuose: Palaiminimuose - Maslow poreikių
laipsnynas, Šv.Petro raktuose į dangų - Kiparskių linksnių laipsnynas, Tėvė mūsų - matematikos įrodymų būdų laipsnynas. ''Kaip šie laipsnynai susiję? Kaip jie susiję su pirminėmis sandaromis? Kaip jie dalyvauja aštuongubio keliui įrėminant kalbas kaip antrines sandaras? Kaip įrodymų būdai susiję su išsiaiškinimo būdais? ir su keturiais dviprasmybės lygmenimis bei šešiais kintamųjų suvokimais?''
į:
Aštuongubis kelias sieja laipsnyną su ženklų savybėmis. Laipsnynas išsako vidinę sandarą, vidinį vienumą, o ženklų savybės išsako išorinę sandarą, išorinį vienumą, tad jų siejimas yra esminis.

Laipsnynas iškyla aštuongubio kelio trijuose atvejuose: Palaiminimuose - Maslow poreikių laipsnynas, Šv.Petro raktuose į dangų - Kiparskių linksnių
laipsnynas, Tėvė mūsų - matematikos įrodymų būdų laipsnynas.
Ištrintos 39-40 eilutės:
''Koks ryšys, jei iš viso koks yra, tarp lūkesčių ir gėrio krypčių ir matematikos įrodymo būdų? Ir tarp abejonių bei linksnių?''
Pakeistos 42-43 eilutės iš
Palyginti su šešerybe ir jos atvaizdais. Šešerybės atvaizdais suvokiau jausmus/dorybes ir vidines/išorines vertybes iškylančius Platono, šv.Pauliaus ir savo gyvenimo prasmės lygtyse, kurios išsakytos trejybe išgyventa ketverybe. Jų pavaizduotą šešerybę supratau kaip išreiškiančią poreikių dėsnius: laikykis ko turi, gauk daugiau kaip reikia, venk kraštutinumų, rinkis gerą vietoj blogo, rinkis geresnį vietoj blogesnio, rinkis geriausią vietoj visų kitų. Šešerybę suprantu kaip dorybės pagrindą. ''Kuria prasme šešerybė yra visko padalinimas? Kaip ji grindžia dorybę? Ką jos ryšys su poreikių pirmine sandara pasako kitų pirminių sandarų atžvilgiu?''
į:
Palyginti su šešerybe ir jos atvaizdais. Šešerybės atvaizdais suvokiau jausmus/dorybes ir vidines/išorines vertybes iškylančius Platono, šv.Pauliaus ir savo gyvenimo prasmės lygtyse, kurios išsakytos trejybe išgyventa ketverybe. Jų pavaizduotą šešerybę supratau kaip išreiškiančią poreikių dėsnius: laikykis ko turi, gauk daugiau kaip reikia, venk kraštutinumų, rinkis gerą vietoj blogo, rinkis geresnį vietoj blogesnio, rinkis geriausią vietoj visų kitų. Šešerybę suprantu kaip dorybės pagrindą.
Ištrintos 62-63 eilutės:
''Kaip vienumo rūšys susiję su vienybe ir nulybe?''
Ištrintos 70-71 eilutės:
Kaip kiekvieną iš šešių ašių susieti su širdimi?
Pakeistos 108-112 eilutės iš
Kuriais vieningumais esame labiau prisirišę prie tikrovės? Ar Dievu (-1) ar požiūriu (-6)?

Homologija iš Dievo į kitą? per mane/tave? Iš meilės (ne Dievo) į kertinę vertybę (asmeninį Dievą
? ar asmeninę meilę)? Kaip suvokti Dievą susijusį su kertine vertybe? Ar sutampa ar tai priešingybė? Koks santykis tarp Dievo ir kertinės vertybės? Paklausti žmonių. Pavyzdžiui: Gyventi tiesa: savarankiškai, savanoriškai sutapti, paklusti su Dievo dvasia. Kertinė vertybė yra tai, kas būtina meilei.

Kokia išsiaiškinimų vidinė sandara? Tas gali sietis su vieningumais, su laipsnynu, taip pat su geros valios pratimų sustatymu
.
į:
Homologija iš Dievo į kitą? per mane/tave? Iš meilės (ne Dievo) į kertinę vertybę (asmeninį Dievą? ar asmeninę meilę)? Kaip suvokti Dievą susijusį su kertine vertybe? Ar sutampa ar tai priešingybė? Koks santykis tarp Dievo ir kertinės vertybės? Paklausti žmonių. Pavyzdžiui: Gyventi tiesa: savarankiškai, savanoriškai sutapti, paklusti su Dievo dvasia. Kertinė vertybė yra tai, kas būtina meilei.
2012 gegužės 06 d., 02:09 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 67-118 eilutės iš
"Tėve mūsų" maldoje, pirmosios eilutės neigia vienybės atvaizdus, mat yra ryšys su Dievu, tad renkam Dievą vietoj savęs. O paskutinės eilutės neigia nulybės atvaizdus, mat neturim ryšio su Dievu. "Tėve mūsų" sieja vienybę su Aš, ir ji neigiama Mumis, juk tai Mūsų Dievas ir meldžiame už Mus. Bene pagrindimas sieja vienybę su Aš, o įvardijimas su Tu, o pasakojimas su Kitu.
į:
"Tėve mūsų" maldoje, pirmosios eilutės neigia vienybės atvaizdus, mat yra ryšys su Dievu, tad renkam Dievą vietoj savęs. O paskutinės eilutės neigia nulybės atvaizdus, mat neturim ryšio su Dievu. "Tėve mūsų" sieja vienybę su Aš, ir ji neigiama Mumis, juk tai Mūsų Dievas ir meldžiame už Mus. Bene pagrindimas sieja vienybę su Aš, o įvardijimas su Tu, o pasakojimas su Kitu.

---------

Šešios ašys yra visos vieningos, yra tai, kas vieninga, kas priima savo priešingybę, neatskirta nuo jos. Paprastai, kiekvienas daiktas, reikalas, žodis, įvykis yra atikirstas nuo savo priešingybės, o ašys neatkirstos. Taip bene iškyla kalba, išskiriant kas atskirta ir kas neatskirta, kas apibrėžta, laike ir vietoje, ir kas neapibrėžta, visuotina, begalybėje, be aplinkybių.

Yra vienų-vienumo laipsniai.

Kaip kiekvieną iš šešių ašių susieti su širdimi?

(different - viskas visvien) Yra viena <=> sakome, tvirtiname, kad yra viena (same - priešingybės greta) (ir tai ir tai yra viena - ir tai reikalauja permąstymo?) [Tai siejimas nulybės ir vienybės]

Šešios ašys yra neigiamas skaičiavimas, ko nėra, kas atsiveria. Dievu (-1) viskas yra viena - tai kaip jis nusistato, vykdo, permąsto, kaip jis yra ir nėra. Toliau, bene išsiskiria vidinis nevieningumas kitame (-2), manyje (-3), toliau meilėje (-4), bendrystėje (-5), požiūryje (-6). Tai yra padalinimų papildiniai, septynerybės, šešerybės, penkerybės, ketverybės, trejybės, dvejybės, išsakantys, išsakyti ko nėra, kas primesta. Papildinių neturi tik nulybė ir vienybė, berods jos pačios sau papildiniai? Nulybė nulybei ir nulybė vienybei? Vienumas išreiškiamas tuo, ko nėra. Kalbėti iš širdies, tai sutapti savimi, tuo pačiu būti ir nebūti. Žvelgiant neigiamai, nėra skirtumo tarp dvasios ir sistemos, tarp nulybės ir vienybės, jos sutampa. Žvelgiant teigiamai, jos nesutampa, jos išsiskiria.

Dievas, kitas, aš (sutampa, kas yra ir ko nėra)
* Dievas
* kitas: išsiskiria kito mąstymas (ką tiki, ko link bręsta) ir buvimas (kaip yra, Dievo priėmimas jį varžančių aplinkybių)
* aš: išsiskiria dar ir veikimas, kaip dalyvaujame, siejame Dievą ir kitą

Meilė, bendrystė, požiūris
* Meilė - sutampa buvimas ir veikimas? - bet išsiskiria kas yra ir ko nėra
* bendrystė - išsiskiria buvimas ir veikimas kur nėra
* požiūris - viskas išsiskiria

Tad ašys išreiškia vienumų vieningumą, bet vienas kitą išplėčia vienumų išskyrimais. Pavyzdžiui, kitas yra Dievas neDieve, aplinkybėse. Aš sieju Dievą ir kitą, kaip bendrai suprastas Dievas? Ar visa tai vystosi, kaip Dievo operacija +1 ? ar kaip?

Tai yra:
* vienumas glūdintis apskritai, sandaroje, nulybėje, Dieve: Dievas - tai sulygina nulybę ir trūkstamybę (lacksome) - tad klausimas naujai iškyla, koks vienumas tame glūdinčiame Dieve?
* vienumas glūdintis Dieve: kitas (naudininkas)
* vienumas glūdintis kitame: aš/tu
* vienumas glūdintis manyje/tavyje: meilė (Dievo papildinyje)
* vienumas glūdintis meilėje: bendrystė (kito papildinyje)
* vienumas glūdintis bendrystėje: požiūris (mano/tavo papildinyje)
Žodžiu, kryptis -1 vis bręsta gilyn, ieškant vienumo vienume. Vienumas požiūryje baigtųsi vienybe (išoriniu vienumu), tad sutampa vidus ir išorė, dvasia ir sandara, tarsi apsiverčia paviršius. Tad galim tokiu atveju vadovautis gėriu, gerumu vietoj, kad Dievu, tad laipsnynas veda mus iš lygties Dievas yra Dievas į lygtį Dievas yra geras. Ir laipsnynas yra išgyventas trejybėje, sąmoningai, tad Dievas pirmame laipsnyje yra ne visai tas pats, kaip Dievas nuliniame laipsnyje, tai (vienybe) apimtasis Dievas, vidinis Dievas.

Ašimis išreikšta vienybė yra vieningumas, "unity", "anti-division", be požiūrių! tad kaip suprasti? Tai yra atliekami požiūriai. Tai yra įvairiai išreikšta atvaizdų vienybė, įvairių laipsnių. Tad kaip ji susijusi su laipsnynu? -1 + 1; -2 + 2; ir t.t. iki -6 + 6. Ir baigiasi požiūriu.

Padalinimai atsiranda Dievui mąstant dvejones, jas prisiimant. O laipsnynas iškyla ankščiau, visaregiu. Kaip jis ketveriopai suprantamas? Bene ketveriopai suprantant lygtį -1+1; ir t.t.

Aš yra penkerybės (erdvės/laiko) papildinys, rečiausiai aptinkamo padalinimo.

Vieningumai išreiškia vidinę sandarą (palyginti su išsiaiškinimų vidinę sandarą), o padalinimai, požiūriai išreiškia išorinę sandarą. Vidinės sandaros galutinis tikslas yra apibrėžti požiūrį. Vidinė sandara yra tai, ką prileidžiame.

Laipsnynas žinojimo rūmuose reiškiasi tiek paklusime (kur sutampa su ženklų savybėmis), dalyvauja visaregyje, tiek nepaklusime (kur išskiria rūpėjimą ir tikėjimą), dalyvauja aštuongubiame kelyje. Laipsnynas išskiria rūpėjimą ir tikėjimą skirdamas vidinį (tikėjimą) ir išorinį (rūpėjimą) gyvenimą. Šešerybės atvaizdai tuo pačiu juos išskiria, vidinį ir išorinį požiūrį, jausmus ir dorybes.

Vienumo vienume seka baigiasi +2 (=-6) buvimu, užtat buvimas suvokiamas, kaip pagrindimas, besąlygiškumas, nors tai galima priimti sąlygiškai.

Kuriais vieningumais esame labiau prisirišę prie tikrovės? Ar Dievu (-1) ar požiūriu (-6)?

Homologija iš Dievo į kitą? per mane/tave? Iš meilės (ne Dievo) į kertinę vertybę (asmeninį Dievą? ar asmeninę meilę)? Kaip suvokti Dievą susijusį su kertine vertybe? Ar sutampa ar tai priešingybė? Koks santykis tarp Dievo ir kertinės vertybės? Paklausti žmonių. Pavyzdžiui: Gyventi tiesa: savarankiškai, savanoriškai sutapti, paklusti su Dievo dvasia. Kertinė vertybė yra tai, kas būtina meilei.

Kokia išsiaiškinimų vidinė sandara? Tas gali sietis su vieningumais, su laipsnynu, taip pat su geros valios pratimų sustatymu
.
2012 sausio 14 d., 21:31 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 62-63 eilutės:

Vienumo rūšių laipsnynas bene išsako padalinimų poslinkių rinkinius. Juk šeši padalinimai (2,3,4,5,6) turi poslinkius.
2012 sausio 13 d., 23:21 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 63-65 eilutės iš
''Kaip vienumo rūšys susiję su vienybe ir nulybe?''
į:
''Kaip vienumo rūšys susiję su vienybe ir nulybe?''

"Tėve mūsų" maldoje, pirmosios eilutės neigia vienybės atvaizdus, mat yra ryšys su Dievu, tad renkam Dievą vietoj savęs. O paskutinės eilutės neigia nulybės atvaizdus, mat neturim ryšio su Dievu. "Tėve mūsų" sieja vienybę su Aš, ir ji neigiama Mumis, juk tai Mūsų Dievas ir meldžiame už Mus. Bene pagrindimas sieja vienybę su Aš, o įvardijimas su Tu, o pasakojimas su Kitu.
2012 sausio 13 d., 23:10 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 61-63 eilutės iš
Vienumas yra tad mylinčio Dievo bruožas, išeinantis už savęs, leidžiantis vienumui reikštis ne vien juo, bet ir plačiau.
į:
Vienumas yra tad mylinčio Dievo bruožas, išeinantis už savęs, leidžiantis vienumui reikštis ne vien juo, bet ir plačiau.

''Kaip vienumo rūšys susiję su vienybe ir nulybe?''
2012 sausio 13 d., 22:04 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeista 1 eilutė iš:
Žr. [[Aš]], [[Tu]]
į:
Žr. [[Aš]], [[Tu]], [[Kitas]]
2012 sausio 13 d., 22:03 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 59-61 eilutės iš
Nulybė ir vienybė neturi papildinio. Laipsnynas tai papildinių sandara.
į:
Nulybė ir vienybė neturi papildinio. Laipsnynas tai papildinių sandara.

Vienumas yra tad mylinčio Dievo bruožas, išeinantis už savęs, leidžiantis vienumui reikštis ne vien juo, bet ir plačiau
.
2012 sausio 13 d., 21:23 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 56-57 eilutės:

Šis laipsnynas atrodo giminingas trims atvejams. Įsivaizduoju jį taikant lygčiai Dievas yra Dievas ... Dievas yra geras. Tokią lygtį galima įvairiai suprasti, iš Dievo, veikėjo pusės (linksniai), iš lygties pusės (įrodymai), ar iš gerumo, sąlygų pusės (poreikiai).
2012 sausio 13 d., 21:18 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 38-39 eilutės:
Trys atvejai iškyla bene esant kalbai, įtraukiant Dievą iš kito lygmens. Aštuongubis kelias bene laipsnynu sieja tąjį Dievą su gerumu. Tad laipsnynas atitinkamai suveikia trejybe.
Pakeistos 51-53 eilutės iš
* "Kitas" - tai "Dievo" vienumas 6bės papildinys -2bė
* "Aš/Tu" - tai "Kito" vienumas 5bės papildinys -3bė
*
"Meilė" - tai "Aš/Tu" vienumas 4bės papildinys -4bė
į:
* "Kitas" - tai "Dievo" vienumas 6bės papildinys -2bė Kitas yra Dievo nebuvimo aplinkybė
* "Aš/Tu"
- tai "Kito" vienumas 5bės papildinys -3bė Aš/Tu tai tarpininkas tarp Dievo ir Kito
* "Meilė"
- tai "Aš/Tu" vienumas 4bės papildinys -4bė Mėilė tai Aš/Tu papildinys
Pakeistos 55-57 eilutės iš
* "Požiūriai" - tai "Aš/Tu" vienumas 2bės papildinys -6bė
į:
* "Požiūriai" - tai "Aš/Tu" vienumas 2bės papildinys -6bė

Nulybė ir vienybė neturi papildinio. Laipsnynas tai papildinių sandara.
2012 sausio 13 d., 21:13 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 9-10 eilutės:
Laipsnynas yra aštuongubio kelio stuburas, išsakantis perėjimą iš Dievo į gerumą.
Pakeistos 42-53 eilutės iš
Palyginti su šešerybe ir jos atvaizdais. Šešerybės atvaizdais suvokiau jausmus/dorybes ir vidines/išorines vertybes iškylančius Platono, šv.Pauliaus ir savo gyvenimo prasmės lygtyse, kurios išsakytos trejybe išgyventa ketverybe. Jų pavaizduotą šešerybę supratau kaip išreiškiančią poreikių dėsnius: laikykis ko turi, gauk daugiau kaip reikia, venk kraštutinumų, rinkis gerą vietoj blogo, rinkis geresnį vietoj blogesnio, rinkis geriausią vietoj visų kitų. Šešerybę suprantu kaip dorybės pagrindą. ''Kuria prasme šešerybė yra visko padalinimas? Kaip ji grindžia dorybę? Ką jos ryšys su poreikių pirmine sandara pasako kitų pirminių sandarų atžvilgiu?''
į:
Palyginti su šešerybe ir jos atvaizdais. Šešerybės atvaizdais suvokiau jausmus/dorybes ir vidines/išorines vertybes iškylančius Platono, šv.Pauliaus ir savo gyvenimo prasmės lygtyse, kurios išsakytos trejybe išgyventa ketverybe. Jų pavaizduotą šešerybę supratau kaip išreiškiančią poreikių dėsnius: laikykis ko turi, gauk daugiau kaip reikia, venk kraštutinumų, rinkis gerą vietoj blogo, rinkis geresnį vietoj blogesnio, rinkis geriausią vietoj visų kitų. Šešerybę suprantu kaip dorybės pagrindą. ''Kuria prasme šešerybė yra visko padalinimas? Kaip ji grindžia dorybę? Ką jos ryšys su poreikių pirmine sandara pasako kitų pirminių sandarų atžvilgiu?''

'''Vienumo rūšys'''

Apžvelgiau klausimus, kuriuos klausiau, mąstydamas, kaip mes esame viena? Juos surūšiavau į šešias rūšis. Rūšys man priminė laipsnyną. Jas supratau, kaip pavadinimus, kaip sandarus požiūrius, vidinę sandarą.

* "Dievas" - tai Dievo vienumas 7bės papildinys -1bė
* "Kitas" - tai "Dievo" vienumas 6bės papildinys -2bė
* "Aš/Tu" - tai "Kito" vienumas 5bės papildinys -3bė
* "Meilė" - tai "Aš/Tu" vienumas 4bės papildinys -4bė
* "Bendrystė" - tai "Meilės" vienumas 3bės papildinys -5bė
* "Požiūriai" - tai "Aš/Tu" vienumas 2bės papildinys -6bė
2012 sausio 12 d., 20:26 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 35-36 eilutės:

''Koks ryšys, jei iš viso koks yra, tarp lūkesčių ir gėrio krypčių ir matematikos įrodymo būdų? Ir tarp abejonių bei linksnių?''
2012 sausio 12 d., 20:12 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeista 38 eilutė iš:
Palyginti su šešerybe ir jos atvaizdais.
į:
Palyginti su šešerybe ir jos atvaizdais. Šešerybės atvaizdais suvokiau jausmus/dorybes ir vidines/išorines vertybes iškylančius Platono, šv.Pauliaus ir savo gyvenimo prasmės lygtyse, kurios išsakytos trejybe išgyventa ketverybe. Jų pavaizduotą šešerybę supratau kaip išreiškiančią poreikių dėsnius: laikykis ko turi, gauk daugiau kaip reikia, venk kraštutinumų, rinkis gerą vietoj blogo, rinkis geresnį vietoj blogesnio, rinkis geriausią vietoj visų kitų. Šešerybę suprantu kaip dorybės pagrindą. ''Kuria prasme šešerybė yra visko padalinimas? Kaip ji grindžia dorybę? Ką jos ryšys su poreikių pirmine sandara pasako kitų pirminių sandarų atžvilgiu?''
2012 sausio 12 d., 19:58 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 34-38 eilutės iš
* konstravimas
į:
* konstravimas

Palyginti su abejonėmis (bei dvejonėmis) ir su lūkesčiais (bei jausminiais atsiliepimais, gėrio kryptimis, būdais kaip kas nuveikiama).

Palyginti su šešerybe ir jos atvaizdais.
2012 sausio 12 d., 19:44 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 3-5 eilutės iš
Laipsnynas yra šešių laipsnių sandara. Jisai yra dalis aštuongubio kelio ir jo trijų išskirtinių pavyzdžių, taip pat visaregio ir taip pat dalyvauja kitose pirminėse sandarose bei pasakojime ir, reik manyt, kitose kalbose.

Aštuongubis kelias sieja laipsnyną su ženklų savybėmis. Laipsnynas išsako vidinę sandarą
, vidinį vienumą, o ženklų savybės išsako išorinę sandarą, išorinį vienumą, tad jų siejimas yra esminis. ''Kaip suvokti laipsnyno ir ženklų savybių siejimą?''
į:
Laipsnynas yra šešių laipsnių sandara. Jisai yra dalis aštuongubio kelio ir jo trijų atvejų, taip pat visaregio ir taip pat dalyvauja kitose pirminėse sandarose bei pasakojime ir, reik manyt, kitose kalbose. Laipsnynas taip pat iškilo renkant ir rūšiuojant įvairius klausimus, kaip esame viena?

Aštuongubis kelias sieja laipsnyną su ženklų savybėmis. Laipsnynas išsako vidinę sandarą, vidinį vienumą, o ženklų savybės išsako išorinę sandarą, išorinį vienumą, tad jų siejimas yra esminis.
''Kaip suvokti laipsnyno ir ženklų savybių siejimą?''

Laipsnynas iškyla aštuongubio kelio trijuose atvejuose: Palaiminimuose - Maslow poreikių laipsnynas, Šv.Petro raktuose į dangų - Kiparskių linksnių laipsnynas, Tėvė mūsų - matematikos įrodymų būdų laipsnynas. ''Kaip šie laipsnynai susiję? Kaip jie susiję su pirminėmis sandaromis? Kaip jie dalyvauja aštuongubio keliui įrėminant kalbas kaip antrines sandaras? Kaip įrodymų būdai susiję su išsiaiškinimo būdais? ir su keturiais dviprasmybės lygmenimis bei šešiais kintamųjų suvokimais?''

Poreikiai

* gyvybės
* saugumo
* bendravimo
* vertės
* laisvės
* prasmės

Linksniai

* vardininkas
* naudininkas
* galininkas
* įnagininkas
* kilmininkas
* vietininkas

Įrodymai

* morfizmas
* indukcija
* algoritmo konstravimas
* substitucija
* atvejų nagrinėjimas
* konstravimas
2012 sausio 12 d., 19:24 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 3-5 eilutės iš
Laipsnynas yra šešių laipsnių sandara. Jisai yra dalis aštuongubio kelio ir jo trijų išskirtinių pavyzdžių, taip pat visaregio ir taip pat dalyvauja kitose pirminėse sandarose bei pasakojime ir, reik manyt, kitose kalbose.
į:
Laipsnynas yra šešių laipsnių sandara. Jisai yra dalis aštuongubio kelio ir jo trijų išskirtinių pavyzdžių, taip pat visaregio ir taip pat dalyvauja kitose pirminėse sandarose bei pasakojime ir, reik manyt, kitose kalbose.

Aštuongubis kelias sieja laipsnyną su ženklų savybėmis. Laipsnynas išsako vidinę sandarą, vidinį vienumą, o ženklų savybės išsako išorinę sandarą, išorinį vienumą, tad jų siejimas yra esminis. ''Kaip suvokti laipsnyno ir ženklų savybių siejimą?''
2012 sausio 12 d., 19:22 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 1-3 eilutės:
Žr. [[Aš]], [[Tu]]

Laipsnynas yra šešių laipsnių sandara. Jisai yra dalis aštuongubio kelio ir jo trijų išskirtinių pavyzdžių, taip pat visaregio ir taip pat dalyvauja kitose pirminėse sandarose bei pasakojime ir, reik manyt, kitose kalbose.

Laipsnynas


Naujausi pakeitimai


Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2019 kovo 22 d., 22:32