神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti


Aštuongubas kelias, Vertybės, Kalbos, Viena, Vaizduotė, Neigiamybė

Kaip laipsnynas sudėlioja šešis vienumo pagrindus?


层次


Laipsnyno ryšiai su sandaromis

  • Kaip laipsnynas susijęs su šešiais atvaizdais?
  • Kaip laipsnynai išsako vienumo pagrindus?
  • Kaip laipsnynai išsako reiškmes ir veiksmą -1 atveriantį ir puoselėjantį tarpą visumoje?
  • Kaip laipsnynai susiję su dvejybės ir trejybės atvaizdais?

Matematikos įrodymo būdai

  • Tirti kaip skirtingi matematikos įrodymo būdai panaudojami įrodyti tą pačią teoremą.
  • Reikia atskirti matematikos įrodymo būdus (atbuline kryptimi) ir išsiaiškinimo būdus. Proof and discovery.
  • Kur įrodymo būdai pasirodo tarp išsiaiškinimo būdų?
  • Kaip įrodymai padeda pamokyti, arba įtikinti, tai yra, padeda kitam išsiaiškinti?
  • Palyginti matematikos įrodymo būdus su lūkesčiais (bei jausminiais atsiliepimais, gėrio kryptimis, būdais kaip kas nuveikiama).

Linksniai

  • Palyginti linksnius su abejonėmis (bei dvejonėmis).

Poreikiai

  • Ar poreikių netroškimui poreikiai patys sau yra laipsnynas?
  • Kaip suprasti, kad lyginant su kitais netroškimais, poreikiai tarsi neturi laipsnyno, nors jie akivaizdžiai išrikiuoti laipsnynu?
  • Palyginti laipsnyną su šešerybe (poreikių tenkinimais) ir jos atvaizdais (bei jų požiūriais, kaip antai: paklusimu, tikėjimu, rūpėjimu).

Kas yra laipsnynas

  • Laipsnynas yra šešių laipsnių sandara. Jisai yra dalis aštuongubo kelio ir jo trijų atvejų, taip pat visaregio ir taip pat dalyvauja kitose pirminėse sandarose bei pasakojime ir, reik manyt, kitose kalbose. Laipsnynas taip pat iškilo renkant ir rūšiuojant įvairius klausimus, kaip esame viena?
  • Laipsnynas reiškiasi netroškimais. Kiekviena atjautos rūšis sieja netroškimą (ir laipsnyną) su troškimu. Užtat yra trys aštuongubi keliai trim kalbom (lūkesčiais, abejonėmis, poreikiais), yra gėrio kryptys pirmyn ir atgal atvaizdam ir aplinkybėm, yra trys pažinovai ir trys būklės dvejonėms.
  • Laipsnynas yra aštuongubo kelio stuburas, išsakantis perėjimą iš Dievo į gerumą.
  • Laipsnynas susidaro iš to kaip bręstame išgyvenimais. Save tapatiname su tuo, kuo buvome ir kuo būsime, taip pat su savo aplinkybėmis, užtat su bendru žmogumi. Šie trys tapatinamai matomi poreikiuose, kaip antai gyvybės (gyvybė to ko buvom), saugumo (gyvybė to ko būsim) ir bendravimo (gyvybė bendro žmogaus, žmogaus apskritai). Pastarasis užtat yra išversta savastis. Yra dvi trejybės, atitinkančios tapatybę su savimi ir atskyrimą nuo kitų.
  • Laipsnynas yra visko atjauta betkam.
  • 3 santykiai su žinojimu; 3 santykiai su nežinojimu.
  • Laipsnynas susideda iš klausimų.
  • Laipsnynas išsako šešis būdus kaip atskiriamas Dievas už mūsų ir Dievas mumyse.
  • Laipsnyno pirmi trys nariai išsako Dievą požiūrį, o kiti trys nariai išsako mūsų, kaip Dievo įrankio požiūrį - tarpą tarp Dievo mumyse ir už mūsų.
  • Laipsnynas 3+3 vidiniu išgyvenimu išreiškia buvimą tarp Dievo už mūsų ir Dievo mumyse. O išėjus už mūsų, viena trejybė, tai klausimas, atsakymas ir (eigos neribojantis) viskas, o kita trejybė, tai ribojančios apimtys. Tad gaunasi 2+4.
  • Laipsnynas atitinka smegenų žievės šešis sluoksnius, kuriuos apmąsto Jeff Hawkins "On Intelligence".
  • Laipsnyne yra dviprasmybė tarp vienokio ir kitokio Dievo: (tobulas) Dievas -> (pakankamas) gerumas. Paskui požiūriai atskyla ir "Aš esu" kiekvienas požiūrio tenkinimas tampa dviprasmiškas - su pasauliu ar už jo. Panašiai su dvejonėmis ir abejonėmis.
  • Aštuongubu kelio laipsnynu tolydžiai siejame Dievą ir Kitą.
  • Laipsnynas išsako pakopas tarp teiginių "Dievas yra Dievas" ir "Dievas yra gerumas".

Laipsnyno tikslas

  • a "monster structure" that involves just apparently all basic structure, and organizes all the advanced structures. Structure connects the threesome, as the feeling of everything for the activity of anything by way of shifts, and the living of the representations of the threesome as the feeling of anything for the activity of everything in going beyond itself.
  • Gradation expresses the separation between anything and everything. Shifts - representations of the threesome - express their identification. So we move from gradations to unity in representations.
  • Each gradation relates a representation of the threesome with the threesome itself.
  • The gradation makes it possible to work with {{Nothing}}. It does this by interpolating between or {{Something}} and {{Nothing}}, {{Anything}} and {{Nothing}}, or {{Everything}} and {{Nothing}}, and then extrapolating what {{Nothing}} must mean. Each of the CanonicalForms of the eightfold way identifies God with each of the eight elements of such a sequence (with endpoints as above, and the middle six given by the associated gradation).
  • Gradation provides the conditions for will - it makes it possible to participate within a system, and also without it.
  • The three gradations arise from injections into the life choices. They relate to the three non-cyclic representations of the threesome. They serve to relate God's extrasystemic point of view (where all topologies work together) and life's systemic point of view (where each topology stands separately).
  • The perspectives of the gradations are what we identify God with. They are thereby an interpolation from God is God to God is good.
  • We may think of there being two perspectives: without system and within system. How may they think together? Apparently, they are each first expressed in terms of a representation of the threesome. Perhaps this allows us to have perspectives, to treat them each separately, and associate them. These perspectives are either without system or within system. [Question, problem: what dictates the order of these topologies?]
  • Gradation expresses the conditions for structure as not-wishes. We can consider the gradation as the identification of the characteristics of structure with not-wishes.
  • Laipsnynas išskiria vidų ir išorę, priešpastato žmogiškąjį ir Dieviškąjį požiūrį, tai atveria psichologiją, grindžia atitinkamas sąvokas ir vertybes. Taip pat atveria galimybę bendravimui. Visas bendravimas išplaukia iš meilės, iš septinto požiūrio. O jisai išsivysto bendryste, kurią apibrėžia antrinės sandaros ir ypač kalbos.
  • Laipsnynai išsako vienumo pagrindus. Kiekvienas padalinimas savaip grindžia visumos vienumą.
  • Laipsnynas išsako padalinimų raidą. Ta raida (veiksmas +1) išgyvenama (savo visuma) laipsnynu. Pirmi trys kyla nuorodomis į tai, kas už santvarkos. Kiti trys (pradedant ketverybe) rodo į tarpą, į trūkumą, į papildinį santvarkoje.
  • Laipsnynas (aplinkybėmis) išsako įmanomus tarpinius žingsnius, o tai dangaus karalystės, skurdžiadvasių pagrindas. Apimtys taipogi yra tai, kas reikalinga žingsniams.

Laipsnyno sandara

  • Laipsnynas 2x3 - atvaizdai - Dievo besąlygiškumas ir gerumo sąlygiškumas išskiriami - trimis Dievo kryptimis.
  • Laipsnynu reiškiasi tiek X->Y, tiek reiškinys-aplinka (valia viduje, valia išorėje), gal tiek ir sąsaja, tad 3x2x1. O asmens lygtis yra keturlypė, 4, ir iškyla bene visaregyje.
  • Šešerybės atvaizdais suvokiau jausmus/dorybes ir vidines/išorines vertybes iškylančius Platono, šv.Pauliaus ir savo gyvenimo prasmės lygtyse, kurios išsakytos trejybe išgyventa ketverybe. Jų pavaizduotą šešerybę supratau kaip išreiškiančią poreikių dėsnius: laikykis ko turi, gauk daugiau kaip reikia, venk kraštutinumų, rinkis gerą vietoj blogo, rinkis geresnį vietoj blogesnio, rinkis geriausią vietoj visų kitų. Šešerybę suprantu kaip dorybės pagrindą.

Laipsnyno pirmi trys laipsniai išreiškia santykį su Dievu, o kiti trys laipsniai santykį su gerumu:

  • Dievo sutapimas su kažkuo santvarkoje
  • Dievo išplėtimas, nuoroda į jo tą ryšį
  • Dievo apibendrinimas, nuoroda į jo ryšį su savo ryšiu
  • nuoroda į gerumą
  • lyginimas, nuoroda į tą nuorodą
  • įkūnijimas, nuoroda į nuorodą į tą nuorodą

Įrodymų būdai tai išsako funkcija - elgesio veiksmais, žingsniais - pastovumu; linksniai tai išsako požiūriu - elgesio išgyvenimu, židiniu - dėmesiu, tiesumu; ir dėsniai išsako elgesiu, įsakymu - tiesa.

Laipsnynas ir vienumo rūšys

Apžvelgiau klausimus, kuriuos klausiau, mąstydamas, kaip mes esame viena? Juos surūšiavau į šešias rūšis. Rūšys man priminė laipsnyną. Jas supratau, kaip pavadinimus, kaip sandarus požiūrius, vidinę sandarą.

  • "Dievas" - tai Dievo vienumas 7bės papildinys -1bė
  • "Kitas" - tai "Dievo" vienumas 6bės papildinys -2bė Kitas yra Dievo nebuvimo aplinkybė
  • "Aš/Tu" - tai "Kito" vienumas 5bės papildinys -3bė Aš/Tu tai tarpininkas tarp Dievo ir Kito
  • "Meilė" - tai "Aš/Tu" vienumas 4bės papildinys -4bė Mėilė tai Aš/Tu papildinys
  • "Bendrystė" - tai "Meilės" vienumas 3bės papildinys -5bė
  • "Požiūriai" - tai "Aš/Tu" vienumas 2bės papildinys -6bė

Šis laipsnynas atrodo giminingas trims atvejams. Įsivaizduoju jį taikant lygčiai Dievas yra Dievas ... Dievas yra geras. Tokią lygtį galima įvairiai suprasti, iš Dievo, veikėjo pusės (linksniai), iš lygties pusės (įrodymai), ar iš gerumo, sąlygų pusės (poreikiai).

  • Nulybė ir vienybė neturi papildinio. Laipsnynas tai papildinių sandara.
  • Vienumas yra mylinčio Dievo bruožas, išeinančio už savęs, leidžiančio vienumui reikštis ne vien juo, bet ir plačiau.
  • Vienumo rūšių laipsnynas bene išsako padalinimų poslinkių rinkinius. Juk šeši padalinimai (2,3,4,5,6) turi poslinkius.

Laipsnynas ir aštuongubas kelias

Aštuongubame kelyje laipsnynas sustato šešis tarpsnius tarp Dievo ir gerumo.

Aštuongubas kelias sieja laipsnyną su ženklų savybėmis. Laipsnynas išsako vidinę sandarą, vidinį vienumą, o ženklų savybės išsako išorinę sandarą, išorinį vienumą, tad jų siejimas yra esminis.

Trys laipsnynai

Laipsnynas iškyla aštuongubo kelio trijos atmainose:

  • Tėvė mūsų - matematikos įrodymų būdų laipsnynas - pagrindimui - veda nuo Kažko į Nieką (kas rūpi)
  • Šv.Petro raktuose į dangų - Kiparskių linksnių laipsnynas - įvardijimui - veda nuo Betko į Nieką (kas reiškia)
  • Palaiminimuose - Maslow poreikių laipsnynas - pasakojimui - veda nuo Visko į Nieką (kas įvyksta)

Trys atvejai iškyla bene esant kalbai, įtraukiant Dievą iš kito lygmens. Aštuongubas kelias bene laipsnynu sieja tąjį Dievą su gerumu. Tad laipsnynas atitinkamai suveikia trejybe.

Panašu, kad poreikių netroškimui (3+3) poreikiai patys sau yra laipsnynas. Abejonėms (3+3+1) laipsnynas yra linksniai, išgyventi veiksmu +1. Lūkesčiams (3+3+2) laipsnynas yra matematikos įrodymų būdai, kurių pagrindas būtų +2. O aštuongubame kelyje (3+3+3) laipsnynas yra tiesiog pavidalas, kuriame galima įstatyti vieną iš trijų laipsnynų.

Poreikiai (būtina, tikra, galima)

  • gyvybės
  • saugumo
  • bendravimo
  • vertės
  • laisvės
  • prasmės

Linksniai (asmuo, daiktas, eiga)

  • vardininkas
  • naudininkas
  • galininkas
  • įnagininkas
  • kilmininkas
  • vietininkas

Pirmuose trijuose linksniuose valia veikia tiesiogiai, o antruose trijuose linksniuose aukštesnė valia veikia iš už santvarkos per žemesnę valią santvarkoje.

Matematikos įrodymo būdai (daugis, visybė, vienis)

  • morfizmas
  • indukcija
  • algoritmo konstravimas
  • substitucija
  • atvejų nagrinėjimas
  • konstravimas

Pirmi trys įrodymo būdai veikia tiesiogiai, be santvarkos, o kiti trys įrodymo būdai veikia nusakytoje santvarkoje.

aplinkybė(be santvarkos)(santvarkoje)

būtinašlovėmeilė
tikraketinimasdarbas
galimapavyzdysįsakymas

asmuovardininkasįnagininkas
daiktasnaudininkaskilmininkas
eigagalininkasvietininkas

daugismorfizmassubstitucija
visybėindukcijaatvejų nagrinėjimas
vienisalgoritmo konstravimaskonstravimas

Matematikos įrodymo būdai

Įrodymo būdai remiasi esama aksiomų sistema. Tad matematikos įrodymų būdai galėtų būti būtent tie šeši išsiaiškinimo būdai kurie yra santvarkoje, kaip kad atjautos.

Matematikos įrodymo būdai išsako apimtis kuriose vyksta įrodymas. Pavyzdžiui, indukcija veikia ten kur yra baigtiniai (ar kaip nors prieinami) indeksai. Tuo tarpu bijekcija taikoma plačiau, tai galingesnė priemonė.

Lūkesčius grindžia trejybės atvaizdas daugis-visybė-vienis, tad matematikos įrodymo būdų laipsnynas, nusakantis įvairias gerumo rūšis:

  • morfizmas išreiškia Dievo gerumą
  • indukcija išreiškia dovanos gerumą
  • algoritmo konstravimas išreiškia savybės gerumą
  • substitucija išreiškia žmogaus gerumą
  • atvejų nagrinėjimas išreiškia darbo gerumą
  • konstravimas išreiškia žodžio gerumą

The Wishing-for-anything is expressed by subject-object-process and the Not is the distinction of their being without or within a system.

They interpolate between Something and Nothing, so that first God is taken as something, then as morphism, then as induction, then weaker and weaker methods of proof, until finally God is nothing.

Note that proof by contradiction is, in some sense, part of every proof, or at least, simply shifts the line of thinking, whether we're on the suppose X thread, or the suppose not X thread.

Užrašai

Abejonės ir linksniai

  • patinka - vardininkas
  • reikia - naudininkas
  • tikra - galininkas
  • keblu - įnagininkas
  • protinga - kilmininkas
  • teisinga - vietininkas

Troškimo jausmai ir įrodymai

  • liūdna - morfizmas
  • keista - indukcija
  • baisu - algoritmo konstravimas
  • puiku - substitucija
  • laiminga - atvejų nagrinėjimas
  • bjauru - konstravimas

Išraiška veda į turinį - Kiparskio laipsnynas - agentas (turinys), kam (?), vieta (išraiška?)

Laipsnynu žmogus išeina už savęs iš savęs, tad į netuščią apimtį (viską, betką, kažką) ir į troškimo papildinį.

Laipsnynas išsako trejybinį valios santykį (Aš - Tu - Kitas) vieno asmens akimis (Mano - poreikiais arba Tavo - linksniais arba Kito - matematikos įrodymų būdais).


Robert Dilts - Logical Levels of Change

  • symbol = I/We are like...
  • identity = I/We am/are...
  • beliefs and values = I/We believe...
  • capabilities = I/We can do...
  • behaviors = I/We act like...
  • environment = I/We experience...

Compare with the KiparskyGradation:

will inside = conscious

  • symbol -- agent
  • identity -- beneficiary
  • beliefs and values -- goal/experience

will outside = unconscious, habits

  • capabilities -- instrument
  • behaviors -- theme, patient
  • environment -- location

See also: SherryArnstein ladder of participation


2022.06.01 A: Kaip laipsnynai susiję su trejybėm?

D: Laipsnynai išreiškia Dievo valią ir jos santykį su žmogaus valia. Abi valios gali sutapti. Tuomet Dievas tiesiogiai gyvena žmogumi. Arba abi valios gali būti atskiros. Tuomet Dievo valia yra už žmogaus valios. Tuomet Dievas gyvena žmogumi netiesiogiai. Laipsnynai nusako būdus išeiti už savęs sukuriant, išplečiant ir perprantant save. Išmąstysi tai, tačiau akivaizdu, kad savastis skirtingai suprantama išėjimo už savęs pradžioje, viduryje ir pabaigoje, ir tai nusako kartu atitinkamus trejybės poslinkius. Tad kiekviename trejybės poslinkyje slypi trejybė, ir ta trejybė nusako trejybės ratą ir prie jų prisideda trejybės ratas ir tai yra keturi trejybės atvaizdai.

2022.05.28 A: Koks laipsnyno vaidmuo trijose kalbose?

D: Trimis kalbomis atjaučiu susiskaldymą į Mane, Tave ir Kitą. Juos jungia ir suveda ryšys tarp Dievo ir gerumo. Laipsnynas išsako kaip Dievas glūdi trijų asmenų lygtyje, tiek lygtimi tiesiogiai kaip Dievas, tiek jam atsiskyrus nuo gerumo, taip kad jisai už lygties, o lygtyje veikia gerumas, Dievas santvarkoje. Tokiu būdu Dievas aprėpia asmenų santykių galimybes ir suveda asmenis.

2014.11.14 Suvok, kaip laipsnynas sieja mane už tavęs su manimi tavo gelmėse, tai yra, su tavimi, su tuo bendru žmogumi, visais gyvenančiu, kuriuo esi laisvas. Tad suvok savo laisvės pagrindą, o tai yra jog į kiekvieną netroškimą gali atsiliepti ar neatsiliepti, tad gyvenimo lygtis suveikia kiekviename lygmenyje, kiekvienoje lygmenų poroje atskirai, tad ji suvokia savaime, atskirai nuo manęs, tad esu būtinas. Tad suvok mano būtinumą ir kaip jame dalyvaujate.


Laipsnynas


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2022 rugsėjo 08 d., 20:20