调查

摘要

神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti

Mintys.Pertvarkymai istorija

Paslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus

2021 sausio 13 d., 22:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 5-6 eilutės iš
Yra trys tvarkos: seka, medis, tinklas. Šeši pertvarkymai vieną tvarką pertvarko kita tvarka.
į:
'''Kaip pertvarkymai grindžia sąmoningumą?'''
Pakeista 8 eilutė iš:
* '''[[http://www.ms.lt/sodas/Book/20180624VisualizationsParadoxes | Visualization as Restructuring and thus a Source of Logical Paradox]]'''
į:
* '''[[http://www.math4wisdom.com/wiki/Research/20180624VisualizationsParadoxes | Visualization as Restructuring and thus a Source of Logical Paradox]]'''
Ištrinta 10 eilutė:
Pridėtos 16-17 eilutės:
Yra trys tvarkos: seka, medis, tinklas. Šeši pertvarkymai vieną tvarką pertvarko kita tvarka.
2021 sausio 13 d., 22:22 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 26 eilutė iš:
* [[Book/SymmetricFunctions | Simetrinių funkcijų bazės]], įvertintos tikrinėse vertėse, gal išsako persitvarkymus. Pavyzdžiui, užmirštoji bazė išsakoma dvejomis abėcėlėmis, tai gal ryšys tarp dviejų tvarkų.
į:
* [[http://www.math4wisdom.com/wiki/Research/SymmetricFunctions | Simetrinių funkcijų bazės]], įvertintos tikrinėse vertėse, gal išsako persitvarkymus. Pavyzdžiui, užmirštoji bazė išsakoma dvejomis abėcėlėmis, tai gal ryšys tarp dviejų tvarkų.
2020 spalio 02 d., 17:00 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 101 eilutė:
* Pertvarkymas išplaukia iš išvirkštinio santykio tarp vienos tvarkos (pasąmonės) ir kitos tvarkos (sąmonės). Ir tai vyksta trijuose matuose.
2020 rugsėjo 02 d., 17:43 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 40-46 eilutės iš
į:
Ryškėjantis tarpas
* Kaip tarpas išryškėja?
* Kaip dalykai tampa vis labiau apibrėžti? Kas atsitinka tarpui? Kaip reikšmė vis papildoma? Kaip tai susiję su visko padalinimais, lygmenų poromis, ženklų savybėmis?
* Kaip ryškėjantis tarpas susijęs su gyvybės savybėmis? Su asmenų pokalbiais, pamokymais? Su ženklų savybėmis? Su dvejonėmis? Su visko padalinimais? Su tuo kaip viską išverčiame?
* Kaip septintu-vidiniu pertvarkymu tarpas apibrėžiamas tarpe?
Ištrintos 48-56 eilutės:

* Kaip ryškėjantis tarpas susijęs su gyvybės savybėmis? Su asmenų pokalbiais, pamokymais? Su ženklų savybėmis? Su dvejonėmis? Su visko padalinimais? Su tuo kaip viską išverčiame?
* Where do the persons come from? Consider the qualities of signs, the counterquestions, the ways of figuring things out, the commandments.
* Relate to ten commandments...
* Relate 4 persons and 6 conversations to 6 restructurings. Look at properties of life. Look at commandments, at qualities of signs.
* Look for how the gap is defined within the gap. Note also how growth is defined.
* How things become defined - what happens to the gap - qualities of signs? pairs of levels? - meaning keeps getting progressively added - divisions of everything
2020 rugsėjo 02 d., 17:31 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 44-45 eilutės iš
* Note how the gap grows better defined, from thing to flow. How does it relate to the properties of life? To the lessons between Them, You, I and God? To the qualities of signs? To the counterquestions? To the divisions of everything? How we invert everything.
į:
* Kaip ryškėjantis tarpas susijęs su gyvybės savybėmis? Su asmenų pokalbiais, pamokymais? Su ženklų savybėmis? Su dvejonėmis? Su visko padalinimais? Su tuo kaip viską išverčiame?
Pridėta 152 eilutė:
* Note how the gap grows better defined, from thing to flow.
2020 rugsėjo 02 d., 17:29 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 44-52 eilutės:

* Note how the gap grows better defined, from thing to flow. How does it relate to the properties of life? To the lessons between Them, You, I and God? To the qualities of signs? To the counterquestions? To the divisions of everything? How we invert everything.
* Where do the persons come from? Consider the qualities of signs, the counterquestions, the ways of figuring things out, the commandments.
* Relate to ten commandments...
* Relate 4 persons and 6 conversations to 6 restructurings. Look at properties of life. Look at commandments, at qualities of signs.
* Look for how the gap is defined within the gap. Note also how growth is defined.
* How things become defined - what happens to the gap - qualities of signs? pairs of levels? - meaning keeps getting progressively added - divisions of everything
Pridėtos 68-71 eilutės:
* Medis išskiria sąvokas, kad jos būtų ko toliau nuo vienas kito, nors ir ko lengviau prieinamos. Medis turi Vieną židinį.
* Tinklas sieja sąvokas. Tinklas Neturi židinio.
* Seka kiekvieną sąvoką išsako vieną kartą. Seka turi Du židinius, pradžią ir pabaigą.
Pridėtos 112-117 eilutės:
Each pair may be thought of as describing learning and growth, thus eternal life.
* Malleable - growing tree/sequence, memorable - pruning; (grows (walks) away from root, prunes towards root)
* Modifiable - growing network/tree, meaningful - pruning; (grows nodes, sprouts branches, prunes - breaks into pieces)
* Mobile - growing sequence/network, motivated - pruning; (grows end, extends it, prunes middle)
Pruning grows the gap! Meaningful experience of absence.
Pridėtos 123-124 eilutės:
* Mes valdome savo veiksmus. Seka yra suvaldoma, tiek baigtinė, tiek begalinė. Tad atbulai veikiame, suvaldome tvarkas, kolei suvaldome seką (gero vaiko kryptis - išskiriame esmę). Tada apsiverčia ir atsiremdami į Dievą galim amžinai plėtoti (blogo vaiko kryptis - esame atviri).
Pakeistos 148-153 eilutės iš
į:
* Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką. Vadinas, pirma atsigręžiama į tvarką grindžiančią tvarką, o paskui susitelkiama į tarp tarp tvarkų. Taip ieškomas kiekvienos tvarkos tikslas. Priedo, taip supaprastinama tvarka - raidos begalinis galimybių medis tampa metraščio laikotarpių medžiu; žemėlapyno begalinė ryšių raizgalynė tampa esminių apylankų tinklu; vadovėlio begalinė nurodymų seka tampa esminių žingsnių vėrinys. Taip išgaunama esmė, išverčiant tvarkų tarpą.
* Pertvarkymais žengiame trejybei priešinga kryptimi: iš vykdymo seka į nusistatymą medžiu; iš nusistatymo medžiu į permąstymą tinklu; iš permąstymo tinklu į vykdymą seka. Iš pradžių tai vyksta iš baigtinės tvarkos į nesuskaičiuojamą tvarką, bet apėjus ratu vieną kartą persivirsta ir vyksta iš nesuskaičiuojamos tvarkos į baigtinę tvarką. Tokiu būdu iš pradžių ieškoma baigtinės tvarkos pagrindo, o paskui išreiškiamas tvarkų vidinis tarpas ir ieškoma jo tikslo.
* Ways of learning, growing more defined.
* Love's support of ambiguity, increasing variety. Between undefinition, generality (God) and definition, specificity (They).
* A unity of knowledge involves different points of view.
Ištrintos 190-225 eilutės:
'''Paskiri pertvarkymai'''

* Raida: auga į begalybę - tai išorinė tvarka, plintanti.
* Žinynas: Sąsaja -> seka (atsiranda metrika (metric))
* Metraštis: intervalas, tai vidinė tvarka.

'''Pertvarkymų visuma'''

* Pertvarkymus papildome Dievu ir gerumu (vidine tvarka - lentelėmis) kurių nereik išsakyti. Visa tai susideda į aštuongubį kelią.

------------------------

[+Užrašai+]

Mes valdome savo veiksmus. Seka yra suvaldoma, tiek baigtinė, tiek begalinė. Tad atbulai veikiame, suvaldome tvarkas, kolei suvaldome seką (gero vaiko kryptis - išskiriame esmę). Tada apsiverčia ir atsiremdami į Dievą galim amžinai plėtoti (blogo vaiko kryptis - esame atviri).



* Medis išskiria sąvokas, kad jos būtų ko toliau nuo vienas kito, nors ir ko lengviau prieinamos. Medis turi Vieną židinį.
* Tinklas sieja sąvokas. Tinklas Neturi židinio.
* Seka kiekvieną sąvoką išsako vieną kartą. Seka turi Du židinius, pradžią ir pabaigą.

Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką. Vadinas, pirma atsigręžiama į tvarką grindžiančią tvarką, o paskui susitelkiama į tarp tarp tvarkų. Taip ieškomas kiekvienos tvarkos tikslas. Priedo, taip supaprastinama tvarka - raidos begalinis galimybių medis tampa metraščio laikotarpių medžiu; žemėlapyno begalinė ryšių raizgalynė tampa esminių apylankų tinklu; vadovėlio begalinė nurodymų seka tampa esminių žingsnių vėrinys. Taip išgaunama esmė, išverčiant tvarkų tarpą.

O ženklų savybių poros (medžiai, tinklai, sekos) išgauna tuos tvarkų tarpus.

* M S 1<-2
* T M 0<-1
* S T 2<-0

* S M 2->1
* M T 1->0
* T S 0->2

Pertvarkymais žengiame trejybei priešinga kryptimi: iš vykdymo seka į nusistatymą medžiu; iš nusistatymo medžiu į permąstymą tinklu; iš permąstymo tinklu į vykdymą seka. Iš pradžių tai vyksta iš baigtinės tvarkos į nesuskaičiuojamą tvarką, bet apėjus ratu vieną kartą persivirsta ir vyksta iš nesuskaičiuojamos tvarkos į baigtinę tvarką. Tokiu būdu iš pradžių ieškoma baigtinės tvarkos pagrindo, o paskui išreiškiamas tvarkų vidinis tarpas ir ieškoma jo tikslo.
Pakeistos 200-219 eilutės iš
---------

Counterquestions yield combinations.

* Note how the gap grows better defined, from thing to flow. How does it relate to the properties of life? To the lessons between Them
, You, I and God? To the qualities of signs? To the counterquestions? To the divisions of everything? How we invert everything.
* Where do the persons come from? Consider
the qualities of signs, the counterquestions, the ways of figuring things out, the commandments.
* Relate to ten commandments...
* Relate 4 persons and 6 conversations to 6 restructurings. Look at properties of life
. Look at commandments, at qualities of signs.
* Look for how the gap is defined within the gap. Note also how growth is defined.
* How things become defined - what happens to the gap - qualities of signs? pairs of levels? - meaning keeps getting progressively added - divisions of everything

Ways of learning, growing more defined.

* Love's support of ambiguity, increasing variety. Between undefinition, generality (God) and definition, specificity (They).
* A unity of knowledge involves different points of view.

Catalog:
The counterquestions have us take up wider perspectives. Relate to the counterquestions as ways of figuring things out... ways of better defining - refining definitions... (evolution: judge the tree by the fruit); atlas: judge the big by the little; handbook: judge yourself as you judge others; chronicle: wait for the master, share in the treasure; catalog: belong to the lord, share in the favor; odyssey: follow the teacher, share in the virtue ???
į:
Ženklų savybių poros (medžiai, tinklai, sekos) išgauna tvarkų tarpus.

* M S 1<-2
* T M 0<-1
* S T 2<-0

* S M 2->1
* M T 1->0
* T S 0->2

'''Pertvarkymai, dvejonės
, mokymosi būdai'''

Žinojimo rūmai sieja pertvarkymus, dvejones, išsiaiškinimo būdus santvarkoje
* evolution: judge
the tree by the fruit
* atlas: judge the big by the little
* handbook: judge yourself as you judge others
* chronicle: wait for
the master, share in the treasure
* catalog: belong to the lord
, share in the favor
* odyssey: follow the teacher, share in the virtue ???
Dvejone mąstome platesniu požiūriu. Dvejonės suduria, tad pertvarko
. Pertvarkymu tiksliname apibrėžimą.
Pakeistos 229-238 eilutės iš
The first structure is taken as fixed and the second structure as a changing perspective. (Relate this to the qualities of signs and their two levels). There is thus coordinated movement between the structures. They are coupled. Also, the first structure can be thought of as a situation and the second as a perspective, so that together they define a counterquestion.

The second three reorderings have to do with a circumscribed primary structure, which may be endless but yet has certain limits, thus an inside and an outside, which can be distinguished. These primary structures may be associated with growth as defined by the previous reorderings, where the secondary structure defines the growth of the primary structure. Also, each pair may be thought of as describing learning and growth, thus eternal life.

* Malleable - growing tree/sequence, memorable - pruning; (grows (walks) away from root, prunes towards root)
* Modifiable
- growing network/tree, meaningful - pruning; (grows nodes, sprouts branches, prunes - breaks into pieces)
* Mobile - growing sequence/network, motivated - pruning; (grows end, extends it, prunes middle)

Pruning grows the gap! Meaningful experience of absence
.
į:

*
The first structure is taken as fixed and the second structure as a changing perspective. (Relate this to the qualities of signs and their two levels). There is thus coordinated movement between the structures. They are coupled. Also, the first structure can be thought of as a situation and the second as a perspective, so that together they define a counterquestion.
* The second three reorderings have to do with a circumscribed primary structure, which may be endless but yet has certain limits, thus an inside and an outside, which can be distinguished. These primary structures may be associated with growth as defined by the previous reorderings, where the secondary structure defines the growth of the primary structure.

'''Paskiri pertvarkymai'''

* Raida: auga į begalybę - tai išorinė tvarka, plintanti.
* Žinynas: Sąsaja -> seka (atsiranda metrika (metric))
* Metraštis: intervalas, tai vidinė tvarka.

'''Pertvarkymų visuma'''

* Pertvarkymus papildome Dievu ir gerumu (vidine tvarka
- lentelėmis) kurių nereik išsakyti. Visa tai susideda į aštuongubį kelią.
Ištrinta 243 eilutė:
2020 rugsėjo 02 d., 16:45 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 219-222 eilutės iš
Life is the goodness of God. Counterquestions relate perspective and situation. Ways of figuring things out develop concepts.
į:
* How things become defined - what happens to the gap - qualities of signs? pairs of levels? - meaning keeps getting progressively added - divisions of everything
Ištrinta 228 eilutė:
How things become defined - what happens to the gap - qualities of signs? pairs of levels? - meaning keeps getting progressively added - divisions of everything
2020 rugsėjo 02 d., 16:40 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 126-127 eilutės iš
į:
* The gap grows more defined, until there is a gap within the gap.
Pridėtos 139-156 eilutės:
* Evolution: a perspective on all circumstances
* Atlas: any perspective on all circumstances
* Handbook: any perspective on any circumstance
* Chronicle: all perspectives on a circumstance
* Catalog: all perspectives on any circumstance
* Odyssey: all perspectives on all circumstances

* God - no circumstances, I - a circumstance, You - any circumstance, They - all circumstances
* God (spirit) - no perspective, I (structure) - perspective, You (representation) - perspective on perspective, They (unity - gap) - perspective on perspective on perspective

* A perspective on all circumstances. Building blocks (strings of letters) - Malleable - Evolution - Matters of Order - One perspective - discuss preferences: Do I truly like this? How does it seem to me? (extending a sequence)
* Any perspective on all circumstances. Diversity of niches - Modifiable - Atlas - Matters of Existence - Two perspectives - truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree)
* Any perspective on any circumstances. Nonlinearity - Mobile - Handbook - Matters of Participation - Three perspectives - Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours)
* All perspectives on a circumstance. Internal models (operators as factors) - Memorable - Matters of Knowledge - Four perspectives - Chronicle - Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval)
* All perspectives on any circumstance. Tags (equivalences) - Meaningful - Catalog - Matters of Decisionmaking - Five perspectives - Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch)
* All perspectives on all circumstances. Flows - Motivated - Odyssey - Matters of Morality - Six perspectives - Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards)
They - no perspective, You - a perspective, I - any perspective, God - all perspectives
Ištrintos 211-227 eilutės:

* A perspective on all circumstances. Building blocks (strings of letters) - Malleable - Evolution - Matters of Order - One perspective - discuss preferences: Do I truly like this? How does it seem to me? (extending a sequence)
* Any perspective on all circumstances. Diversity of niches - Modifiable - Atlas - Matters of Existence - Two perspectives - truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree)
* Any perspective on any circumstances. Nonlinearity - Mobile - Handbook - Matters of Participation - Three perspectives - Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours)
* All perspectives on a circumstance. Internal models (operators as factors) - Memorable - Matters of Knowledge - Four perspectives - Chronicle - Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval)
* All perspectives on any circumstance. Tags (equivalences) - Meaningful - Catalog - Matters of Decisionmaking - Five perspectives - Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch)
* All perspectives on all circumstances. Flows - Motivated - Odyssey - Matters of Morality - Six perspectives - Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards)
They - no perspective, You - a perspective, I - any perspective, God - all perspectives

God - no circumstances, I - a circumstance, You - any circumstance, They - all circumstances

God (spirit) - no perspective, I (structure) - perspective, You (representation) - perspective on perspective, They (unity - gap) - perspective on perspective on perspective

Relate 4 persons and 6 conversations to 6 restructurings. Look at properties of life. Look at commandments, at qualities of signs.

Love supports life and eternal life
Pakeistos 214-223 eilutės iš
* Evolution: a perspective on all circumstances
* Atlas: any perspective on all circumstances
* Handbook: any perspective on any circumstance
* Chronicle: all perspectives on a circumstance
* Catalog: all perspectives on any circumstance
* Odyssey: all perspectives on all circumstances


Note how
the gap grows better defined, from thing to flow. How does it relate to the properties of life? To the lessons between Them, You, I and God? To the qualities of signs? To the counterquestions? To the divisions of everything? How we invert everything.
į:
* Note how the gap grows better defined, from thing to flow. How does it relate to the properties of life? To the lessons between Them, You, I and God? To the qualities of signs? To the counterquestions? To the divisions of everything? How we invert everything.
* Where do
the persons come from? Consider the qualities of signs, the counterquestions, the ways of figuring things out, the commandments.
* Relate to ten commandments...
* Relate 4 persons and 6 conversations to 6 restructurings
. Look at properties of life. Look at commandments, at qualities of signs.
* Look for how the gap is defined within the gap. Note also how growth is defined.
Pakeistos 222-225 eilutės iš
The gap grows more defined, until there is a gap within the gap.

Where do the persons come from? Consider the qualities of signs, the counterquestions, the ways of figuring things out, the commandments.
į:
Ištrinta 224 eilutė:
* Relate to ten commandments...
Pridėta 230 eilutė:
Ištrinta 250 eilutė:
Look for how the gap is defined within the gap. Note also how growth is defined.
2020 rugsėjo 02 d., 16:31 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 35-37 eilutės:
Lygmenų poros
* Kaip pertvarkymai atitinka lygmenų poroms?
Ištrinta 56 eilutė:
Pakeistos 59-64 eilutės iš
į:
Dievas išeina už savęs tvarkomis (antrinėmis sandaromis):
* +1 skaidymu (medžiu) - padalinimais - nusistato iš to ką mąsto
* +2 požiūriu (seka) - atvaizdais - mąsto, ką vykdo
* +3 sąsajomis (tinklu) - aplinkybėmis - vykdo, ką nusistato
ir mes panašiai bręstame.
Pridėtos 97-103 eilutės:
'''Pertvarkymų poros'''

Tvarkų eiga apsiverčia, kaip kad žinojimu klausimas išverčiamas atsakymu:
* 1) raida: medis auga vis naujais laipais, link įvairovės 4) metraščiu: einama link medžio kamieno, link aprėpimo;
* 2) žemėlapynas: abipusiai nariai sieja tinklo narius esančius netinklo naryje, 5) žinynas: vienpusiai ryšiai sieja netinklo narius;
* 3) vadovėlis: nurodymų seka teka pirmyn, 6) klajonė: priežasčių seka nagrinėjama atgal.
Pakeistos 264-275 eilutės iš
-----------------

But here there is no higher or lower amongst S, H, N. They are a very different structure. So how are these structures to be reconciled?

Dievas išeina už savęs tvarkomis:
* +1 skaidymu (medžiu) - padalinimais - nusistato iš to ką mąsto
* +2 požiūriu (seka) - atvaizdais - mąsto, ką vykdo
* +3 sąsajomis (tinklu) - aplinkybėmis - vykdo, ką nusistato
ir mes panašiai bręstame. Tvarkų eiga apsiverčia, kaip kad žinojimu klausimas išverčiamas atsakymu:
* 1) raida: medis auga vis naujais laipais, link įvairovės 4) metraščiu: einama link medžio kamieno, link aprėpimo;
* 2) žemėlapynas: abipusiai nariai sieja tinklo narius esančius netinklo naryje, 5) žinynas: vienpusiai ryšiai sieja netinklo narius;
* 3) vadovėlis: nurodymų seka teka pirmyn, 6) klajonė: priežasčių seka nagrinėjama atgal.
į:
-----------------
2020 rugsėjo 02 d., 16:27 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 53-57 eilutės iš
į:
* Hierarchija (pavaldinystė), tad tikėjimas (ir bendrumas, vienumas) galimas plačiau ir siauriau.

* Raiška: Požiūris - seka, padalinimas - medis, nuoroda-įvardis? - tinklas. Sekos apsukimas. Medžio apvertimas, tinklo apvertimas.
Pridėtos 81-85 eilutės:
Tarpas tarp dvieju tvarkų
* Prieštaravimas išeina už savęs į neprieštaravimą per pertvarkyme siaurėjantį tarpą tarp dviejų tvarkų.
* Pertvarkymai du skirtingus žinojimus (tvarkas - vieną didelę žinojimo tvarką ir kitą mažesnę nežinojimo tvarką) sieja nežinojimu (tarpu).
* Smegenų moksle: du pusrutuliai - žinojimo ir nežinojimo - nežinojimo tvarka pertvarko žinojimo tvarką - ir tai pasireiškia keturių klaidų šešiuose ištaisymuose.
Pakeistos 249-251 eilutės iš
į:
Attach:propertiesoflife.gif
-----------------
Ištrintos 253-267 eilutės:
Pertvarkymai ir ženklų savybės
* The qualities of signs come in pairs, in complements. Likewise, the restructurings come in pairs, reversals. These pairs seem to match, I will have to explore this.

It does seem that the "presence" which relates
* "work takes shape" and "goal is achieved" is one of obeying;
* "every effect has its cause" and "not every cause has had its effect" is one of believing;
* "having needs has us anticipate needs" and "making choice has us anticipate choices" is one of caring.

I think that "obeying, believing, caring" are critical to life, and the
different kinds of structure are providing different structural
frameworks for expressing them in different but shared ways. I will
pursue this further.

Attach:propertiesoflife.gif
Pakeistos 261-268 eilutės iš
* 3) vadovėlis: nurodymų seka teka pirmyn, 6) klajonė: priežasčių seka nagrinėjama atgal.


* Raiška: Požiūris - seka, padalinimas - medis, nuoroda-įvardis? - tinklas. Sekos apsukimas. Medžio apvertimas, tinklo apvertimas.
* Prieštaravimas išeina už savęs į neprieštaravimą per pertvarkyme siaurėjantį tarpą tarp dviejų tvarkų.
* Pertvarkymai du skirtingus žinojimus (tvarkas - vieną didelę žinojimo tvarką ir kitą mažesnę nežinojimo tvarką) sieja nežinojimu (tarpu).
* Smegenų moksle: du pusrutuliai - žinojimo ir nežinojimo - nežinojimo tvarka pertvarko žinojimo tvarką - ir tai pasireiškia keturių klaidų šešiuose ištaisymuose.
* Hierarchija (pavaldinystė), tad tikėjimas (ir bendrumas, vienumas) galimas plačiau ir siauriau
.
į:
* 3) vadovėlis: nurodymų seka teka pirmyn, 6) klajonė: priežasčių seka nagrinėjama atgal.
2020 rugsėjo 02 d., 16:12 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 18 eilutė:
* Kaip tiksliai ir teisingai apibrėžti sekas, medžius bei tinklus?
Pakeistos 32-33 eilutės iš
* "Minčių sodo" darbo grupėmis "our own..." vs. "other..." X "stands, actions, thoughts"
į:
* su lūkesčių-jaudulių matais?
*
"Minčių sodo" darbo grupėmis "our own..." vs. "other..." X "stands, actions, thoughts"?
Pridėtos 46-48 eilutės:
* The three external structurings are hierarchies, sequences, and networks.
* Applying to something the mechanics inherent in the properties of everything.
* Ženklų savybės: malleable and memorable are expressed in terms of trees (hierarchies), modifiable and meaningful are expressed in terms of microattributes (networks), mobile and motivated are expressed in terms of tokens (sequences).
Pakeistos 62-65 eilutės iš
į:
* The structures may agree in spirit, but not match up item by item.
* The restructurings have us change our organizing principle (where S is sequence, H is hierarchy, N is network). This change occurs because the first organizing principle is too robust, and breaks down, because our mind can't encompass it. So our mind patches it up with a second organizing principle. This allows for visualization because our mind can stay fixed on the first organization, and our mind's eye can move about the second organization.
* Visualizations are restructurings that allow us to consider prospective choices as both thoughts and actions on thoughts. The primary structure gives the thoughts that are acted upon, and the secondary structure gives the thoughts that act. These structures are: sequences, hierarchies or networks. The secondary structure must differ from the primary structure.
Pakeistos 207-235 eilutės iš
Relate to ten commandments...

Love's support of ambiguity, increasing variety. Between undefinition, generality (God) and definition, specificity (They).

A unity of knowledge involves different points of view.


God's Mind

A moment of eternal life.

Here and now!

Crossing the river

Saved by grace

God doesn't have to be good...



and the good kid's world



The bad kid's world
į:
* Relate to ten commandments...
* Love's support of ambiguity, increasing variety. Between undefinition, generality (God) and definition, specificity (They).
* A unity of knowledge involves different points of view.
Pakeistos 234-239 eilutės iš

>>bgcolor=#FFFFC0<<

>><<
į:
----------------
Pakeista 237 eilutė iš:
į:
----------------
Pakeistos 239-253 eilutės iš
Visualizations are restructurings that allow us to consider prospective choices as both thoughts and actions on thoughts. The primary structure gives the thoughts that are acted upon, and the secondary structure gives the thoughts that act. These structures are: sequences, hierarchies or networks. The secondary structure must differ from the primary structure.

The three external structurings are hierarchies , sequences , and networks. It is an open problem how to structurally derive definitions for them. Related structures: Applying to something the mechanics inherent in the properties of everything . The foursome, fivesome, sixsome. The emotional dimensions . The markings of the foursome: malleable and memorable are expressed in terms of trees (hierarchies), modifiable and meaningful are expressed in terms of microattributes (networks), mobile and motivated are expressed in terms of tokens (sequences). [9/99, Andrius Kulikauskas]

''Organizing Thoughts into Sequences, Hierarchies and Networks'' by Andrius Kulikauskas and Saulius Maskeliunas

http://www.ms.lt/en/andrius/understanding/diagrams/010224mindset.gif


Apie pertvarkymus
* The structures may agree in spirit, but not match up item by item. The restructurings have us change our organizing principle (where S is sequence, H is hierarchy, N is network). This change occurs because the first organizing principle is too robust, and breaks down, because our mind can't encompass it. So our mind patches it up with a second organizing principle. This allows for visualization because our mind can stay fixed on the first organization, and our mind's eye can move about the second organization.

But here there is no higher or lower amongst S, H, N. They are a very

different structure. So how are these structures to be reconciled?
į:
----------------

But here there is no higher or lower amongst S, H, N. They are a very
different structure. So how are these structures to be reconciled?
2020 rugsėjo 02 d., 16:03 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 27-32 eilutės:
Kaip pertvarkymų poros susijusios su:
* ženklų savybių poromis?
* vidiniais požiūriais: paklusimu, tikėjimu, rūpėjimu?
* poslinkiais ketverybėje (žinojime), penkerybėje (sprendime), šešerybėje (dorovėje)?
* "Minčių sodo" darbo grupėmis "our own..." vs. "other..." X "stands, actions, thoughts"
Pakeistos 121-123 eilutės iš
į:
'''Pertvarkymų visuma'''

* Pertvarkymus papildome Dievu ir gerumu (vidine tvarka - lentelėmis) kurių nereik išsakyti. Visa tai susideda į aštuongubį kelią.

------------------------

[+Užrašai+]
Pakeistos 131-133 eilutės iš
O pertvarkymus papildome Dievu ir gerumu (vidine tvarka - lentelėmis) kurių nereik išsakyti. Visa tai susideda į aštuongubį kelią.
į:
Pakeistos 269-281 eilutės iš
===Discussion===

The six restructurings, visualizations
(chronicle SH, catalog HN, canon SN
, evolution HS, atlas NH, tour NS)
lead me to think that:
The structures may agree in spirit, but not match up item by item.
The restructurings have us
change our organizing principle (where S is
sequence, H is hierarchy, N is network).
This change occurs because the first organizing principle is too robust,
and breaks down, because our mind can't encompass it
. So our mind
patches it up with a second organizing principle. This allows for
visualization because
our mind can stay fixed on the first organization,
and our mind's eye can move about the second organization
.
į:
Apie pertvarkymus
* The structures may agree in spirit
, but not match up item by item. The restructurings have us change our organizing principle (where S is sequence, H is hierarchy, N is network). This change occurs because the first organizing principle is too robust, and breaks down, because our mind can't encompass it. So our mind patches it up with a second organizing principle. This allows for visualization because our mind can stay fixed on the first organization, and our mind's eye can move about the second organization.
Pakeistos 275-282 eilutės iš
The qualities of signs come in pairs, in complements. Likewise, the
restructuring come
in pairs, reversals. These pairs seem to match, I
will have to explore this. [Do the three pairs accord with: care,
believe, obey?][Do they express the mental movements of the foursome
(knowledge), fivesome (decision making), sixsome (morality)?] [Do they
relate to "stands, actions, thoughts" as in the ways or re-thinking,
such as "our own thoughts"?]
į:

Pertvarkymai ir ženklų savybės
* The qualities of signs come in pairs,
in complements. Likewise, the restructurings come in pairs, reversals. These pairs seem to match, I will have to explore this.
Ištrintos 290-291 eilutės:
>>bgcolor=#EEEEEE<<
Ištrintos 299-301 eilutės:
>><<

[+Užrašai+]
2020 rugsėjo 02 d., 15:36 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 17-18 eilutės iš
* Kaip pertvarkymai sieja dalį ir visumą?
* Bandyti naujai suprasti šešis pertvarkymus juos papildant septinta vidine ir aštunta (jokia) tvarka.
į:
Tvarkos
* Susieti su trejybe: Nusistatyti (medis 1-židinys), vykdyti (seka 2-židiniai), permąstyti (tinklas 0-židinių).
Pakeistos 20-21 eilutės iš
* Ar vykdymui būdinga seka, nusistatymui medis ir mąstymui tinklas?
* Susieti su trejybe: Nusistatyti (medis 1-židinys), vykdyti (seka 2-židiniai), permąstyti (tinklas 0-židinių).
į:
Pertvarkymas
* Kaip pertvarkymai sieja dalį ir visumą?

Pertvarkymai
Pridėtos 26-28 eilutės:

Pertvarkymų eilės tvarka
* Nesusivedimai eilės tvarka - naujasis nesusivedimas išsprendžia ankstyvesnį nesusivedimą. Šitą reikėtų išmąstyti sandarų atžvilgiu, kaip viena sandara naujai permąstoma.
Pridėtos 30-32 eilutės:
Pertvarkymų visuma
* Bandyti naujai suprasti šešis pertvarkymus juos papildant septinta vidine ir aštunta (jokia) tvarka.
Pridėta 38 eilutė:
* Medžiu nusistatome, seka vykdome ir tinklu permąstome.
Pridėta 63 eilutė:
------------
Pakeistos 65-66 eilutės iš
į:
------------
Pridėtos 90-108 eilutės:
'''Pertvarkymai ir permainos'''

* raida = atspindys
* žemėlapynas = ištiesinimas
* vadovėlis = pasukimas
* metraštis = dydžio nustatymas
* žinynas = palyginimas
* klajonė = perkėlimas

'''Pertvarkymai ir lygmenų poros'''

Šeši laipsniai nuo asmeninės tiesos iki besąlygiškos tiesos sieja lygmenų poras:
* Raida: Kitas (malda) ir Tu (išsiaiškinimai)
* Žemėlapynas: Kitas (malda) ir Aš (elgesys)
* Vadovėlis: Tu (išsiaiškinimai) ir Aš (elgesys)
* Metraštis: Aš (elgesys) ir Dievas (šokis)
* Žinynas: Tu (elgesys) ir Dievas (šokis)
* Kelionė: Kitas (malda) ir Dievas (šokis)
Pakeistos 116-140 eilutės iš
>>bgcolor=#ECD9EC<<

>><<

>>bgcolor=#EEEEEE<<

Lygmenų poros
* Šeši laipsniai nuo asmeninės tiesos iki besąlygiškos tiesos sieja lygmenų poras:
* Raida: Kitas (malda) ir Tu (išsiaiškinimai)
* Žemėlapynas: Kitas (malda) ir Aš (elgesys)
* Vadovėlis: Tu (išsiaiškinimai) ir Aš (elgesys)
* Metraštis: Aš (elgesys) ir Dievas (šokis)
* Žinynas: Tu (elgesys) ir Dievas (šokis)
* Kelionė: Kitas (malda) ir Dievas (šokis)

Nesusivedimai, pertvarkymai
* Nesusivedimai eilės tvarka - naujasis nesusivedimas išsprendžia ankstyvesnį nesusivedimą. Šitą reikėtų išmąstyti sandarų atžvilgiu, kaip viena sandara naujai permąstoma.
Palyginti pertvarkymus su permainomis:
* raida = atspindys
* žemėlapynas = ištiesinimas
* vadovėlis = pasukimas
* metraštis = dydžio nustatymas
* žinynas = palyginimas
* klajonė = perkėlimas
į:
Ištrinta 121 eilutė:
Medžiu nusistatome, seka vykdome ir tinklu permąstome.
2020 rugsėjo 02 d., 15:30 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 22 eilutė iš:
* [[Simetrinių funkcijų bazės]], įvertintos tikrinėse vertėse, gal išsako persitvarkymus. Pavyzdžiui, užmirštoji bazė išsakoma dvejomis abėcėlėmis, tai gal ryšys tarp dviejų tvarkų.
į:
* [[Book/SymmetricFunctions | Simetrinių funkcijų bazės]], įvertintos tikrinėse vertėse, gal išsako persitvarkymus. Pavyzdžiui, užmirštoji bazė išsakoma dvejomis abėcėlėmis, tai gal ryšys tarp dviejų tvarkų.
2020 rugsėjo 02 d., 15:28 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 21-23 eilutės iš
* Susieti su trejybe: Nusistatyti (medis 1-židinys), vykdyti (seka 2-židiniai), permąstyti (tinklas 0-židinių).
į:
* Susieti su trejybe: Nusistatyti (medis 1-židinys), vykdyti (seka 2-židiniai), permąstyti (tinklas 0-židinių).
* [[Simetrinių funkcijų bazės]], įvertintos tikrinėse vertėse, gal išsako persitvarkymus. Pavyzdžiui, užmirštoji bazė išsakoma dvejomis abėcėlėmis, tai gal ryšys tarp dviejų tvarkų.
Ištrintos 85-86 eilutės:

[[Simetrinių funkcijų bazės]], įvertintos tikrinėse vertėse, gal išsako persitvarkymus. Pavyzdžiui, užmirštoji bazė išsakoma dvejomis abėcėlėmis, tai gal ryšys tarp dviejų tvarkų.
2020 rugsėjo 02 d., 15:28 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 21 eilutė iš:
į:
* Susieti su trejybe: Nusistatyti (medis 1-židinys), vykdyti (seka 2-židiniai), permąstyti (tinklas 0-židinių).
Pakeistos 37-39 eilutės iš
į:
* Pertvarkymas: tarpas tarp išorinės sandaros ir vidinės sandaros, panašiai kaip kategorijų teorijoje, tarp tvarkos objekte ir už objekto.
* Vidiniai požiūriai (kaip antai, susivaldymas) valdo išorinį požiūrį (kaip antai, teisingumą) pertvarkymu.
Ištrintos 54-55 eilutės:
* Plačiausias požiūris - raida - o siauriausias - klajonė.
Pridėtos 71-75 eilutės:
Eilės tvarkos pagrindimas
* Plačiausias požiūris - raida - o siauriausias - klajonė.
* Pertvarkymai tampa vidiniai, užtat iškyla vidinis prieštaravimas. Pradedant metraščiu: prieštaravimas gali būti dalinis.
* Iš sekos (vykdymo, 0-židinių) eina atgal, iš antros į pirmą tvarką, kolei apeina trejybės ratą. Paskui eina atgal - pirmyn, iš pirmos į antrą tvarką.
Ištrintos 80-89 eilutės:

* Susieti su trejybe: Nusistatyti (medis 1-židinys), vykdyti (seka 2-židiniai), permąstyti (tinklas 0-židinių).
* Iš sekos (vykdymo, 0-židinių) eina atgal, iš antros į pirmą tvarką, kolei apeina trejybės ratą. Paskui eina atgal - pirmyn, iš pirmos į antrą tvarką.
* Vidiniai požiūriai (kaip antai, susivaldymas) valdo išorinį požiūrį (kaip antai, teisingumą) pertvarkymu.

* Pertvarkymai tampa vidiniai, užtat iškyla vidinis prieštaravimas. Pradedant metraščiu: prieštaravimas gali būti dalinis.

* Pertvarkymas: tarpas tarp išorinės sandaros ir vidinės sandaros, panašiai kaip kategorijų teorijoje, tarp tvarkos objekte ir už objekto.
2020 rugsėjo 02 d., 15:23 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 13-15 eilutės:
>>bgcolor=#FFFFFF<<
[++++改组++++]
------------
Pakeista 17 eilutė iš:
* Kaip pertvarymai sieja dalį ir visumą?
į:
* Kaip pertvarkymai sieja dalį ir visumą?
Pakeistos 19-21 eilutės iš
į:
* Pamąstyti, kaip tvarkų (sekų, medžių, tinklų) skirtumas susijęs su apdorotojų skirtumu ir su trejybės ratu - perėjimams iš vieno nario į kitą tenka pereiti iš vienos tvarkos į kitą.
* Ar vykdymui būdinga seka, nusistatymui medis ir mąstymui tinklas?
Pakeistos 24-26 eilutės iš
[++++改组++++]
--------------
į:
Pakeistos 28-30 eilutės iš
į:
* Medis auga kurdamas vis naujus narius, taip kad visi nariai yra būtinai skirtingi, ir jų skirtingumas išplaukia iš ankstyvesnių narių skirtingumo. Naujas ryšys sieja seną narį su nauju nariu. O tinklas augdamas gali sieti du senus, esamus narius, arba du naujus narius, arba seną ir naują. Tad tinklas įsimena visus narius, bet nedraudžia juos sieti. O tinklas draudžia sieti narius bet juos visus laiko visuma.
* Mylėti save (seką), kitus (medį) ar visus (tinklą). Medžiu pats tvarkai visumą, o tinklu visuma yra už savęs, esi dalis jos.
Pakeista 33 eilutė iš:
* Sintaksė - sąmonė - maža sandara pertvarko semantiką - pasąmonę - didelę sandarą.
į:
Pertvarkymo tikslas
Pakeistos 35-36 eilutės iš
* Sąmoningumas sieja dėmesį (susitelkimą) ir modelius. Pertvarkymai, tai modelių (ir valdymo) rūšys. Tai modeliavimo (didelės tvarkos pertvarkymas maža tvarka) modeliai.
* Mažoji tvarka yra mūsų dėmesio tvarka. Jinai turi skirtis nuo didesnės tvarkos, kad galėtumėme atskirti savo dėmesį. Tai galimas dėmesys, galimi taškai dėmesiui, kuris nukreipiamas į vieną kurį tašką
.
į:
* Modeliavimas yra trejybinis išėjimas už savęs. Tai vienos sudėtingos būsenos pakeitimas kita, paprastesne, apytikria būsena. Užtat tai pertvarkymas.
Pakeistos 37-41 eilutės iš
* "Pasaulis" ar "aplinka" yra vaizduojama skaitlinga tvarka, irgi pagal trejybę: medis (buvimui), seka (taikymui), tinklas (vertinimui).
* Modeliavimas yra trejybinis išėjimas už savęs. Tai vienos sudėtingos būsenos pakeitimas kita, paprastesne, apytikria būsena. Užtat tai pertvarkymas.
* Sąmoningumas yra: dėmesio telkimas (veikimas), to dėmesingumo numanymas (buvimas), taip pat jų atitikimo įsidėmėjimas (mąstymas). Pastarasis leidžia keisti veiklą (dėmesį) arba raišką (žinojimą).
* Dėmesingumas yra įvairių reiškinių dėmesio apibendrinimas esamam reiškiniui. Sąmoningumas yra įvairių asmenų dėmesingumo apibendrinimas ir pritaikymas sau.
į:
Pridėta 39 eilutė:
* Sintaksė - sąmonė - maža sandara pertvarko semantiką - pasąmonę - didelę sandarą.
Pakeistos 41-46 eilutės iš
* Pamąstyti, kaip tvarkų (sekų, medžių, tinklų) skirtumas susijęs su apdorotojų skirtumu ir su trejybės ratu - perėjimams iš vieno nario į kitą tenka pereiti iš vienos tvarkos į kitą. Ar vykdymui būdinga seka,
* nusistatymui medis ir mąstymui tinklas?
* Medis auga kurdamas vis naujus narius, taip kad visi nariai yra būtinai skirtingi, ir jų skirtingumas išplaukia iš ankstyvesnių narių skirtingumo. Naujas ryšys sieja seną narį su nauju nariu. O tinklas augdamas gali sieti du senus, esamus narius
, arba du naujus narius, arba seną ir naują. Tad tinklas įsimena visus narius, bet nedraudžia juos sieti. O tinklas draudžia sieti narius bet juos visus laiko visuma.
* Mylėti save (seką), kitus (medį) ar visus (tinklą). Medžiu pats tvarkai visumą, o tinklu visuma yra už savęs, esi dalis jos.
į:
* Mažoji tvarka yra mūsų dėmesio tvarka. Jinai turi skirtis nuo didesnės tvarkos, kad galėtumėme atskirti savo dėmesį. Tai galimas dėmesys, galimi taškai dėmesiui, kuris nukreipiamas į vieną kurį tašką.
* "Pasaulis" ar "aplinka" yra vaizduojama skaitlinga (pirmine) tvarka, irgi pagal trejybę: medis (buvimui), seka (taikymui), tinklas (vertinimui).

Sąmoningumas pasąmonę pertvarko sąmone
* Sąmoningumas sieja dėmesį (susitelkimą) ir modelius. Pertvarkymai, tai modelių (ir valdymo) rūšys. Tai modeliavimo (didelės tvarkos pertvarkymas maža tvarka) modeliai.
* Sąmoningumas yra: dėmesio telkimas (veikimas)
, to dėmesingumo numanymas (buvimas), taip pat jų atitikimo įsidėmėjimas (mąstymas). Pastarasis leidžia keisti veiklą (dėmesį) arba raišką (žinojimą).
* Dėmesingumas yra įvairių reiškinių dėmesio apibendrinimas esamam reiškiniui. Sąmoningumas yra įvairių asmenų dėmesingumo apibendrinimas ir pritaikymas sau.
2020 rugsėjo 02 d., 15:14 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 19-20 eilutės:
[++++改组++++]
--------------
2020 rugsėjo 02 d., 15:13 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 2 eilutė iš:
į:
-----------------
Pakeistos 8-9 eilutės iš
* [[http://www.ms.lt/sodas/Book/20180624VisualizationsParadoxes | Visualization as Restructuring and thus a Source of Logical Paradox]]
* [[http://www.ms.lt/sodas/Mintys/Bes%c4%85lygi%c5%a1kasDievoPo%c5%bei%c5%abris | Kaip iš asmeninių požiūrių išvesti besąlygišką Dievo požiūrį?]]
į:
* '''[[http://www.ms.lt/sodas/Book/20180624VisualizationsParadoxes | Visualization as Restructuring and thus a Source of Logical Paradox]]'''
* '''[[http://www.ms.lt/sodas/Mintys/Bes%c4%85lygi%c5%a1kasDievoPo%c5%bei%c5%abris | Kaip iš asmeninių požiūrių išvesti besąlygišką Dievo požiūrį?]]'''
Pridėta 11 eilutė:
2020 rugsėjo 02 d., 15:13 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 1-2 eilutės:
>>bgcolor=#E9F5FC<<
Pakeistos 11-22 eilutės iš
į:
---------------
>>bgcolor=#FFFFC0<<
* Kaip pertvarymai sieja dalį ir visumą?
* Bandyti naujai suprasti šešis pertvarkymus juos papildant septinta vidine ir aštunta (jokia) tvarka.

--------------
>><<

'''Tvarkų rūšys'''

* Priežastingumas sistemoje - seka ()()(), o iš už sistemos - medis ((())).
Pakeistos 27-31 eilutės iš
'''Tvarkos'''

* Priežastingumas sistemoje - seka ()()(), o iš už sistemos - medis ((())).
į:
* Sąmoningumas sieja dėmesį (susitelkimą) ir modelius. Pertvarkymai, tai modelių (ir valdymo) rūšys. Tai modeliavimo (didelės tvarkos pertvarkymas maža tvarka) modeliai.
* Mažoji tvarka yra mūsų dėmesio tvarka. Jinai turi skirtis nuo didesnės tvarkos, kad galėtumėme atskirti savo dėmesį. Tai galimas dėmesys, galimi taškai dėmesiui, kuris nukreipiamas į vieną kurį tašką.
* Modeliui reikalingos trejybės būsenos, dalyvavimo būsenos: jis turi būti nepriklausomas, būti taikomas ir būti vertinamas. Užtat modelis pats modeliuoja save, tai įvyksta trejybe.
* "Pasaulis" ar "aplinka" yra vaizduojama skaitlinga tvarka, irgi pagal trejybę: medis (buvimui), seka (taikymui), tinklas (vertinimui).
* Modeliavimas yra trejybinis išėjimas už savęs. Tai vienos sudėtingos būsenos pakeitimas kita, paprastesne, apytikria būsena. Užtat tai pertvarkymas.
* Sąmoningumas yra: dėmesio telkimas (veikimas), to dėmesingumo numanymas (buvimas), taip pat jų atitikimo įsidėmėjimas (mąstymas). Pastarasis leidžia keisti veiklą (dėmesį) arba raišką (žinojimą).
* Dėmesingumas yra įvairių reiškinių dėmesio apibendrinimas esamam reiškiniui. Sąmoningumas yra įvairių asmenų dėmesingumo apibendrinimas ir pritaikymas sau.

Pirminė tvarka ir antrinė tvarka
* Ištirta, jog kairinis pusrutulis mąsto kaip ir dalis, o dešininis pusrutulis mąsto koks ir visumą. Pertvarkymas sieja visumą ir dalis.

* Pamąstyti, kaip tvarkų (sekų, medžių, tinklų) skirtumas susijęs su apdorotojų skirtumu ir su trejybės ratu - perėjimams iš vieno nario į kitą tenka pereiti iš vienos tvarkos į kitą. Ar vykdymui būdinga seka,
* nusistatymui medis ir mąstymui tinklas?
* Medis auga kurdamas vis naujus narius, taip kad visi nariai yra būtinai skirtingi, ir jų skirtingumas išplaukia iš ankstyvesnių narių skirtingumo. Naujas ryšys sieja seną narį su nauju nariu. O tinklas augdamas gali sieti du senus, esamus narius, arba du naujus narius, arba seną ir naują. Tad tinklas įsimena visus narius, bet nedraudžia juos sieti. O tinklas draudžia sieti narius bet juos visus laiko visuma.
* Mylėti save (seką), kitus (medį) ar visus (tinklą). Medžiu pats tvarkai visumą, o tinklu visuma yra už savęs, esi dalis jos.
Ištrintos 81-95 eilutės:
* Sąmoningumas sieja dėmesį (susitelkimą) ir modelius. Pertvarkymai, tai modelių (ir valdymo) rūšys. Tai modeliavimo (didelės tvarkos pertvarkymas maža tvarka) modeliai.
* Mažoji tvarka yra mūsų dėmesio tvarka. Jinai turi skirtis nuo didesnės tvarkos, kad galėtumėme atskirti savo dėmesį. Tai galimas dėmesys, galimi taškai dėmesiui, kuris nukreipiamas į vieną kurį tašką.
* Modeliui reikalingos trejybės būsenos, dalyvavimo būsenos: jis turi būti nepriklausomas, būti taikomas ir būti vertinamas. Užtat modelis pats modeliuoja save, tai įvyksta trejybe.
* "Pasaulis" ar "aplinka" yra vaizduojama skaitlinga tvarka, irgi pagal trejybę: medis (buvimui), seka (taikymui), tinklas (vertinimui).
* Modeliavimas yra trejybinis išėjimas už savęs. Tai vienos sudėtingos būsenos pakeitimas kita, paprastesne, apytikria būsena. Užtat tai pertvarkymas.
* Sąmoningumas yra: dėmesio telkimas (veikimas), to dėmesingumo numanymas (buvimas), taip pat jų atitikimo įsidėmėjimas (mąstymas). Pastarasis leidžia keisti veiklą (dėmesį) arba raišką (žinojimą).
* Dėmesingumas yra įvairių reiškinių dėmesio apibendrinimas esamam reiškiniui. Sąmoningumas yra įvairių asmenų dėmesingumo apibendrinimas ir pritaikymas sau.

Ištirta, jog kairinis pusrutulis mąsto kaip ir dalis, o dešininis pusrutulis mąsto koks ir visumą. Pertvarkymas sieja visumą ir dalis, tad įdomu tą ryšį geriau suprasti.

* Pamąstyti, kaip tvarkų (sekų, medžių, tinklų) skirtumas susijęs su apdorotojų skirtumu ir su trejybės ratu - perėjimams iš vieno nario į kitą tenka pereiti iš vienos tvarkos į kitą. Ar vykdymui būdinga seka,
* nusistatymui medis ir mąstymui tinklas?
* Medis auga kurdamas vis naujus narius, taip kad visi nariai yra būtinai skirtingi, ir jų skirtingumas išplaukia iš ankstyvesnių narių skirtingumo. Naujas ryšys sieja seną narį su nauju nariu. O tinklas augdamas gali sieti du senus, esamus narius, arba du naujus narius, arba seną ir naują. Tad tinklas įsimena visus narius, bet nedraudžia juos sieti. O tinklas draudžia sieti narius bet juos visus laiko visuma.
* Mylėti save (seką), kitus (medį) ar visus (tinklą). Medžiu pats tvarkai visumą, o tinklu visuma yra už savęs, esi dalis jos.
* Bandyti naujai suprasti šešis pertvarkymus juos papildant septinta vidine ir aštunta (jokia) tvarka.
2020 rugsėjo 02 d., 14:39 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 19-20 eilutės:
Attach:pertvarkymu-semiotinis-kvadratas.png
Pridėtos 25-40 eilutės:
Pertvarkymų seka:
* M => S
* T => M
* S => T
* S => M
* M => T
* T => S

Pertvarkymai išsako ryškėjančią prieštaravimo galimybę.
* Raida išsako brandą, būsenos pasikeitimą.
* Žemėlapynas išsako požiūrių įvairumą.
* Vadovėlis išsako galimybių įvairumą.
* Metraštis išsako prieštaravimo vietinį pobūdį.
* Žinynas išsako neįmanomumą išsakyti visas sąlygas.
* Kelionė išsako galimybė skirtingai rinktis tose pačiose sąlygose.
Pakeistos 55-71 eilutės iš
Attach:pertvarkymu-semiotinis-kvadratas.png

Pertvarkymų seka:
* M => S
* T => M
* S => T
* S => M
* M => T
* T => S

Pertvarkymai išsako ryškėjančią prieštaravimo galimybę.
* Raida išsako brandą, būsenos pasikeitimą.
* Žemėlapynas išsako požiūrių įvairumą.
* Vadovėlis išsako galimybių įvairumą.
* Metraštis išsako prieštaravimo vietinį pobūdį.
* Žinynas išsako neįmanomumą išsakyti visas sąlygas.
* Kelionė išsako galimybė skirtingai rinktis tose pačiose sąlygose.
į:
2020 rugsėjo 02 d., 14:38 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 10-12 eilutės iš
Kiekvienas pertvarkymas savaip išreiškia Dievo vaidmens raidą.
į:
'''Pertvarkymų esmė'''
Pakeistos 13-16 eilutės iš
į:
* Kiekvienas pertvarkymas savaip išreiškia Dievo vaidmens raidą.

'''Tvarkos'''
Pridėtos 19-20 eilutės:
'''Pertvarkymų eilės tvarka'''
Pridėtos 22-23 eilutės:

'''Paskiri pertvarkymai'''
2020 rugsėjo 02 d., 14:36 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 2-8 eilutės:

Yra trys tvarkos: seka, medis, tinklas. Šeši pertvarkymai vieną tvarką pertvarko kita tvarka.

Skaičiau šiuos pranešimus apie pertvarkymus:
* [[http://www.ms.lt/sodas/Book/20180624VisualizationsParadoxes | Visualization as Restructuring and thus a Source of Logical Paradox]]
* [[http://www.ms.lt/sodas/Mintys/Bes%c4%85lygi%c5%a1kasDievoPo%c5%bei%c5%abris | Kaip iš asmeninių požiūrių išvesti besąlygišką Dievo požiūrį?]]
* [[http://www.ms.lt/papers/1999-Organizing-Thoughts.pdf | Organizing Thoughts into Sequences, Hierarchies and Networks]]
2020 rugsėjo 02 d., 14:30 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 4-6 eilutės:


* Sintaksė - sąmonė - maža sandara pertvarko semantiką - pasąmonę - didelę sandarą.
2020 birželio 06 d., 13:02 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 277-278 eilutės iš
* Smegenų moksle: du pusrutuliai - žinojimo ir nežinojimo - nežinojimo tvarka pertvarko žinojimo tvarką - ir tai pasireiškia keturių klaidų šešiuose ištaisymuose.
į:
* Smegenų moksle: du pusrutuliai - žinojimo ir nežinojimo - nežinojimo tvarka pertvarko žinojimo tvarką - ir tai pasireiškia keturių klaidų šešiuose ištaisymuose.
* Hierarchija (pavaldinystė), tad tikėjimas (ir bendrumas, vienumas) galimas plačiau ir siauriau
.
2020 vasario 21 d., 19:42 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 220-221 eilutės iš
''[http://www.ms.lt/ms/projects/structurekinds/paper052499.html Organizing Thoughts into Sequences, Hierarchies and Networks] by Andrius Kulikauskas and Saulius Maskeliunas''
į:
''Organizing Thoughts into Sequences, Hierarchies and Networks'' by Andrius Kulikauskas and Saulius Maskeliunas
Pakeistos 270-273 eilutės iš
Užrašai
į:
>><<

[+Užrašai+]
Pakeistos 277-278 eilutės iš
>><<
į:
* Smegenų moksle: du pusrutuliai - žinojimo ir nežinojimo - nežinojimo tvarka pertvarko žinojimo tvarką - ir tai pasireiškia keturių klaidų šešiuose ištaisymuose.
2019 lapkričio 22 d., 23:14 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 20-21 eilutės:

Attach:pertvarkymu-semiotinis-kvadratas.png
2018 liepos 31 d., 05:15 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 46-51 eilutės:

* Pamąstyti, kaip tvarkų (sekų, medžių, tinklų) skirtumas susijęs su apdorotojų skirtumu ir su trejybės ratu - perėjimams iš vieno nario į kitą tenka pereiti iš vienos tvarkos į kitą. Ar vykdymui būdinga seka,
* nusistatymui medis ir mąstymui tinklas?
* Medis auga kurdamas vis naujus narius, taip kad visi nariai yra būtinai skirtingi, ir jų skirtingumas išplaukia iš ankstyvesnių narių skirtingumo. Naujas ryšys sieja seną narį su nauju nariu. O tinklas augdamas gali sieti du senus, esamus narius, arba du naujus narius, arba seną ir naują. Tad tinklas įsimena visus narius, bet nedraudžia juos sieti. O tinklas draudžia sieti narius bet juos visus laiko visuma.
* Mylėti save (seką), kitus (medį) ar visus (tinklą). Medžiu pats tvarkai visumą, o tinklu visuma yra už savęs, esi dalis jos.
* Bandyti naujai suprasti šešis pertvarkymus juos papildant septinta vidine ir aštunta (jokia) tvarka.
2018 vasario 21 d., 20:38 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 262-264 eilutės iš
Raiška: Požiūris - seka, padalinimas - medis, nuoroda-įvardis? - tinklas. Sekos apsukimas. Medžio apvertimas, tinklo apvertimas.

Prieštaravimas išeina už savęs į neprieštaravimą per pertvarkyme siaurėjantį tarpą tarp dviejų tvarkų.
į:
Užrašai
*
Raiška: Požiūris - seka, padalinimas - medis, nuoroda-įvardis? - tinklas. Sekos apsukimas. Medžio apvertimas, tinklo apvertimas.
* Prieštaravimas išeina už savęs į neprieštaravimą per pertvarkyme siaurėjantį tarpą tarp dviejų tvarkų.
* Pertvarkymai du skirtingus žinojimus (tvarkas - vieną didelę žinojimo tvarką ir kitą mažesnę nežinojimo tvarką) sieja nežinojimu (tarpu)
.
2018 sausio 19 d., 20:28 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 4-5 eilutės:

* Priežastingumas sistemoje - seka ()()(), o iš už sistemos - medis ((())).
2017 lapkričio 10 d., 18:30 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 26-33 eilutės:

Pertvarkymai išsako ryškėjančią prieštaravimo galimybę.
* Raida išsako brandą, būsenos pasikeitimą.
* Žemėlapynas išsako požiūrių įvairumą.
* Vadovėlis išsako galimybių įvairumą.
* Metraštis išsako prieštaravimo vietinį pobūdį.
* Žinynas išsako neįmanomumą išsakyti visas sąlygas.
* Kelionė išsako galimybė skirtingai rinktis tose pačiose sąlygose.
2017 spalio 14 d., 13:00 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 253-254 eilutės:

Prieštaravimas išeina už savęs į neprieštaravimą per pertvarkyme siaurėjantį tarpą tarp dviejų tvarkų.
2017 spalio 14 d., 12:24 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 241-242 eilutės iš
'''Užrašai'''
į:
>>bgcolor=#EEEEEE<<
Pakeistos 250-254 eilutės iš
* 3) vadovėlis: nurodymų seka teka pirmyn, 6) klajonė: priežasčių seka nagrinėjama atgal.
į:
* 3) vadovėlis: nurodymų seka teka pirmyn, 6) klajonė: priežasčių seka nagrinėjama atgal.

Raiška: Požiūris - seka, padalinimas - medis, nuoroda-įvardis? - tinklas. Sekos apsukimas. Medžio apvertimas, tinklo apvertimas.

>><<
2017 balandžio 09 d., 11:34 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 238-239 eilutės:

Attach:propertiesoflife.gif
2017 kovo 21 d., 19:07 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 53-62 eilutės:

Nesusivedimai, pertvarkymai
* Nesusivedimai eilės tvarka - naujasis nesusivedimas išsprendžia ankstyvesnį nesusivedimą. Šitą reikėtų išmąstyti sandarų atžvilgiu, kaip viena sandara naujai permąstoma.
Palyginti pertvarkymus su permainomis:
* raida = atspindys
* žemėlapynas = ištiesinimas
* vadovėlis = pasukimas
* metraštis = dydžio nustatymas
* žinynas = palyginimas
* klajonė = perkėlimas
2017 kovo 21 d., 19:07 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 44-52 eilutės:

Lygmenų poros
* Šeši laipsniai nuo asmeninės tiesos iki besąlygiškos tiesos sieja lygmenų poras:
* Raida: Kitas (malda) ir Tu (išsiaiškinimai)
* Žemėlapynas: Kitas (malda) ir Aš (elgesys)
* Vadovėlis: Tu (išsiaiškinimai) ir Aš (elgesys)
* Metraštis: Aš (elgesys) ir Dievas (šokis)
* Žinynas: Tu (elgesys) ir Dievas (šokis)
* Kelionė: Kitas (malda) ir Dievas (šokis)
2016 gruodžio 25 d., 20:39 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 16-17 eilutės:

* Pertvarkymas: tarpas tarp išorinės sandaros ir vidinės sandaros, panašiai kaip kategorijų teorijoje, tarp tvarkos objekte ir už objekto.
2016 liepos 08 d., 12:46 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 32-33 eilutės:

Ištirta, jog kairinis pusrutulis mąsto kaip ir dalis, o dešininis pusrutulis mąsto koks ir visumą. Pertvarkymas sieja visumą ir dalis, tad įdomu tą ryšį geriau suprasti.
2016 vasario 12 d., 15:10 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 77-82 eilutės iš
A perspective on all circumstances. Building blocks (strings of letters) - Malleable - Evolution - Matters of Order - One perspective - discuss preferences: Do I truly like this? How does it seem to me? (extending a sequence)
Any perspective on all circumstances. Diversity of niches - Modifiable - Atlas - Matters of Existence - Two perspectives - truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree)
Any perspective on any circumstances. Nonlinearity - Mobile - Handbook - Matters of Participation - Three perspectives - Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours)
All perspectives on a circumstance. Internal models (operators as factors) - Memorable - Matters of Knowledge - Four perspectives - Chronicle - Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval)
All perspectives on any circumstance. Tags (equivalences) - Meaningful - Catalog - Matters of Decisionmaking - Five perspectives - Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch)
All perspectives on all circumstances. Flows - Motivated - Odyssey - Matters of Morality - Six perspectives - Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards)
į:
* A perspective on all circumstances. Building blocks (strings of letters) - Malleable - Evolution - Matters of Order - One perspective - discuss preferences: Do I truly like this? How does it seem to me? (extending a sequence)
* Any perspective on all circumstances. Diversity of niches - Modifiable - Atlas - Matters of Existence - Two perspectives - truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree)
* Any perspective on any circumstances. Nonlinearity - Mobile - Handbook - Matters of Participation - Three perspectives - Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours)
* All perspectives on a circumstance. Internal models (operators as factors) - Memorable - Matters of Knowledge - Four perspectives - Chronicle - Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval)
* All perspectives on any circumstance. Tags (equivalences) - Meaningful - Catalog - Matters of Decisionmaking - Five perspectives - Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch)
* All perspectives on all circumstances. Flows - Motivated - Odyssey - Matters of Morality - Six perspectives - Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards)
Pakeistos 95-102 eilutės iš
Evolution: a perspective on all circumstances
Atlas: any perspective on all circumstances
Handbook: any perspective on any circumstance
Chronicle: all perspectives on a circumstance
Catalog: all perspectives on any circumstance
Odyssey: all perspectives on all circumstances
į:
* Evolution: a perspective on all circumstances
* Atlas: any perspective on all circumstances
* Handbook: any perspective on any circumstance
* Chronicle: all perspectives on a circumstance
* Catalog: all perspectives on any circumstance
* Odyssey: all perspectives on all circumstances
Pridėta 145 eilutė:
Pakeistos 147-153 eilutės iš
Do I truly like this? How does it seem to me? (moving along the sequence) - Evolution - clarifying one's deepest value - define the mental circumstances by empathizing with them, their wholeness, their center, so that they grow ever sharper (like lamb, like nearsighted child, seated in God's lap - identify with what I see (what seems) as it grows more clear - center myself in the seeming) One way to figure things out is to empathize with what we take to be the center of such a system and imagine what we see as it unfolds: How does it seem to me?
Do I truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree) - Atlas - establishing the available perspectives, thus, the limits of the mind - defining a structure by the variety of perspectives that it allows for
Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours) Handbook - ranking judgements, thus, figuring things out - compare and contrast, define essential features of a structure
Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval) Chronicle - placing interactions with God in context (within our limited interval) - define my purpose - my role - with regard to my limited circumstances
Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch) Catalog - sort out the contributions of God (outside branch) and good (within our limited branch) - Note existing categories, their sufficiency, define accordingly, distinguish answers, distinguish well defined or not.
Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards) Odyssey - nurturing a culture of feedback loops (within our limited network) between God and love - Live out tensions, note completeness, including contradictions - define contradictions.
Am I doing anything about this?
į:
* Do I truly like this? How does it seem to me? (moving along the sequence) - Evolution - clarifying one's deepest value - define the mental circumstances by empathizing with them, their wholeness, their center, so that they grow ever sharper (like lamb, like nearsighted child, seated in God's lap - identify with what I see (what seems) as it grows more clear - center myself in the seeming) One way to figure things out is to empathize with what we take to be the center of such a system and imagine what we see as it unfolds: How does it seem to me?
* Do I truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree) - Atlas - establishing the available perspectives, thus, the limits of the mind - defining a structure by the variety of perspectives that it allows for
* Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours) Handbook - ranking judgements, thus, figuring things out - compare and contrast, define essential features of a structure
* Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval) Chronicle - placing interactions with God in context (within our limited interval) - define my purpose - my role - with regard to my limited circumstances
* Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch) Catalog - sort out the contributions of God (outside branch) and good (within our limited branch) - Note existing categories, their sufficiency, define accordingly, distinguish answers, distinguish well defined or not.
* Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards) Odyssey - nurturing a culture of feedback loops (within our limited network) between God and love - Live out tensions, note completeness, including contradictions - define contradictions.
* Am I doing anything about this?
Pakeistos 158-161 eilutės iš
Malleable - growing tree/sequence, memorable - pruning; (grows (walks) away from root, prunes towards root)
Modifiable - growing network/tree, meaningful - pruning; (grows nodes, sprouts branches, prunes - breaks into pieces)
Mobile - growing sequence/network, motivated - pruning; (grows end, extends it, prunes middle)
į:
* Malleable - growing tree/sequence, memorable - pruning; (grows (walks) away from root, prunes towards root)
* Modifiable - growing network/tree, meaningful - pruning; (grows nodes, sprouts branches, prunes - breaks into pieces)
* Mobile - growing sequence/network, motivated - pruning; (grows end, extends it, prunes middle)
Pakeistos 207-212 eilutės iš
"work takes shape" and "goal is achieved" is one of obeying;
"every effect has its cause" and "not every cause has had its effect" is
one of believing;
"having needs has us anticipate needs" and "making choice has us
anticipate choices" is one of caring.
į:
* "work takes shape" and "goal is achieved" is one of obeying;
* "every effect has its cause" and "not every cause has had its effect" is one of believing;
* "having needs has us anticipate needs" and "making choice has us anticipate choices" is one of caring.
Pakeistos 214-225 eilutės iš
pursue this further.
į:
pursue this further.

'''Užrašai'''

Dievas išeina už savęs tvarkomis:
* +1 skaidymu (medžiu) - padalinimais - nusistato iš to ką mąsto
* +2 požiūriu (seka) - atvaizdais - mąsto, ką vykdo
* +3 sąsajomis (tinklu) - aplinkybėmis - vykdo, ką nusistato
ir mes panašiai bręstame. Tvarkų eiga apsiverčia, kaip kad žinojimu klausimas išverčiamas atsakymu:
* 1) raida: medis auga vis naujais laipais, link įvairovės 4) metraščiu: einama link medžio kamieno, link aprėpimo;
* 2) žemėlapynas: abipusiai nariai sieja tinklo narius esančius netinklo naryje, 5) žinynas: vienpusiai ryšiai sieja netinklo narius;
* 3) vadovėlis: nurodymų seka teka pirmyn, 6) klajonė: priežasčių seka nagrinėjama atgal
.
2014 lapkričio 24 d., 21:23 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 16-23 eilutės:

Pertvarkymų seka:
* M => S
* T => M
* S => T
* S => M
* M => T
* T => S
2014 lapkričio 24 d., 21:23 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 6-23 eilutės:

* Raida: auga į begalybę - tai išorinė tvarka, plintanti.
* Žinynas: Sąsaja -> seka (atsiranda metrika (metric))
* Metraštis: intervalas, tai vidinė tvarka.

* Susieti su trejybe: Nusistatyti (medis 1-židinys), vykdyti (seka 2-židiniai), permąstyti (tinklas 0-židinių).
* Iš sekos (vykdymo, 0-židinių) eina atgal, iš antros į pirmą tvarką, kolei apeina trejybės ratą. Paskui eina atgal - pirmyn, iš pirmos į antrą tvarką.
* Vidiniai požiūriai (kaip antai, susivaldymas) valdo išorinį požiūrį (kaip antai, teisingumą) pertvarkymu.

* Pertvarkymai tampa vidiniai, užtat iškyla vidinis prieštaravimas. Pradedant metraščiu: prieštaravimas gali būti dalinis.

* Sąmoningumas sieja dėmesį (susitelkimą) ir modelius. Pertvarkymai, tai modelių (ir valdymo) rūšys. Tai modeliavimo (didelės tvarkos pertvarkymas maža tvarka) modeliai.
* Mažoji tvarka yra mūsų dėmesio tvarka. Jinai turi skirtis nuo didesnės tvarkos, kad galėtumėme atskirti savo dėmesį. Tai galimas dėmesys, galimi taškai dėmesiui, kuris nukreipiamas į vieną kurį tašką.
* Modeliui reikalingos trejybės būsenos, dalyvavimo būsenos: jis turi būti nepriklausomas, būti taikomas ir būti vertinamas. Užtat modelis pats modeliuoja save, tai įvyksta trejybe.
* "Pasaulis" ar "aplinka" yra vaizduojama skaitlinga tvarka, irgi pagal trejybę: medis (buvimui), seka (taikymui), tinklas (vertinimui).
* Modeliavimas yra trejybinis išėjimas už savęs. Tai vienos sudėtingos būsenos pakeitimas kita, paprastesne, apytikria būsena. Užtat tai pertvarkymas.
* Sąmoningumas yra: dėmesio telkimas (veikimas), to dėmesingumo numanymas (buvimas), taip pat jų atitikimo įsidėmėjimas (mąstymas). Pastarasis leidžia keisti veiklą (dėmesį) arba raišką (žinojimą).
* Dėmesingumas yra įvairių reiškinių dėmesio apibendrinimas esamam reiškiniui. Sąmoningumas yra įvairių asmenų dėmesingumo apibendrinimas ir pritaikymas sau.
2014 lapkričio 24 d., 21:09 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 4-5 eilutės:

* Plačiausias požiūris - raida - o siauriausias - klajonė.
2014 lapkričio 09 d., 10:26 atliko Andrius Kulikauskas -
Ištrintos 12-13 eilutės:
Kaip pertvarkymus išreikšti muzika (pavyzdžiui, raida - kylantys ar krentantys garsai ir t.t.)
Ištrintos 138-142 eilutės:
Ar pertvarkymai susiję su Jėzaus pasisakymais? Ar jisai kalba apie seką (laukimą), medį (valdymą, priklausymą), tinklą (sekimą)?

Kaip suprasti tarpą, augimą pertvarkyme ar nesusivedime? Kaip tasai tarpas mažėja, taip kad mes atsiduriame jo viduryje, jisai vidurį tvarkos?

Ar tvarkų saitai žymi tarpus?
2014 lapkričio 04 d., 21:42 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 2-3 eilutės:

Kiekvienas pertvarkymas savaip išreiškia Dievo vaidmens raidą.
2014 liepos 24 d., 12:31 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 1-8 eilutės:
[[Raida]], [[Žemėlapynas]], [[Vadovėlis]], [[Metraštis]], [[Žinynas]], [[Kelionė]]

>>bgcolor=#ECD9EC<<

[[Simetrinių funkcijų bazės]], įvertintos tikrinėse vertėse, gal išsako persitvarkymus. Pavyzdžiui, užmirštoji bazė išsakoma dvejomis abėcėlėmis, tai gal ryšys tarp dviejų tvarkų.

>><<
2014 birželio 09 d., 23:24 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 141-184 eilutės iš
Attach:restructurings.gif
į:
Attach:restructurings.gif

Visualizations are restructurings that allow us to consider prospective choices as both thoughts and actions on thoughts. The primary structure gives the thoughts that are acted upon, and the secondary structure gives the thoughts that act. These structures are: sequences, hierarchies or networks. The secondary structure must differ from the primary structure.

The three external structurings are hierarchies , sequences , and networks. It is an open problem how to structurally derive definitions for them. Related structures: Applying to something the mechanics inherent in the properties of everything . The foursome, fivesome, sixsome. The emotional dimensions . The markings of the foursome: malleable and memorable are expressed in terms of trees (hierarchies), modifiable and meaningful are expressed in terms of microattributes (networks), mobile and motivated are expressed in terms of tokens (sequences). [9/99, Andrius Kulikauskas]

''[http://www.ms.lt/ms/projects/structurekinds/paper052499.html Organizing Thoughts into Sequences, Hierarchies and Networks] by Andrius Kulikauskas and Saulius Maskeliunas''

http://www.ms.lt/en/andrius/understanding/diagrams/010224mindset.gif

===Discussion===

The six restructurings, visualizations
(chronicle SH, catalog HN, canon SN, evolution HS, atlas NH, tour NS)
lead me to think that:
The structures may agree in spirit, but not match up item by item.
The restructurings have us change our organizing principle (where S is
sequence, H is hierarchy, N is network).
This change occurs because the first organizing principle is too robust,
and breaks down, because our mind can't encompass it. So our mind
patches it up with a second organizing principle. This allows for
visualization because our mind can stay fixed on the first organization,
and our mind's eye can move about the second organization.
But here there is no higher or lower amongst S, H, N. They are a very
different structure. So how are these structures to be reconciled?
The qualities of signs come in pairs, in complements. Likewise, the
restructuring come in pairs, reversals. These pairs seem to match, I
will have to explore this. [Do the three pairs accord with: care,
believe, obey?][Do they express the mental movements of the foursome
(knowledge), fivesome (decision making), sixsome (morality)?] [Do they
relate to "stands, actions, thoughts" as in the ways or re-thinking,
such as "our own thoughts"?]

It does seem that the "presence" which relates
"work takes shape" and "goal is achieved" is one of obeying;
"every effect has its cause" and "not every cause has had its effect" is
one of believing;
"having needs has us anticipate needs" and "making choice has us
anticipate choices" is one of caring.

I think that "obeying, believing, caring" are critical to life, and the
different kinds of structure are providing different structural
frameworks for expressing them in different but shared ways. I will
pursue this further.
2014 vasario 24 d., 00:28 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 2-3 eilutės:

Kaip pertvarkymus išreikšti muzika (pavyzdžiui, raida - kylantys ar krentantys garsai ir t.t.)
2014 vasario 18 d., 15:34 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 35-126 eilutės:

---------


A perspective on all circumstances. Building blocks (strings of letters) - Malleable - Evolution - Matters of Order - One perspective - discuss preferences: Do I truly like this? How does it seem to me? (extending a sequence)
Any perspective on all circumstances. Diversity of niches - Modifiable - Atlas - Matters of Existence - Two perspectives - truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree)
Any perspective on any circumstances. Nonlinearity - Mobile - Handbook - Matters of Participation - Three perspectives - Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours)
All perspectives on a circumstance. Internal models (operators as factors) - Memorable - Matters of Knowledge - Four perspectives - Chronicle - Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval)
All perspectives on any circumstance. Tags (equivalences) - Meaningful - Catalog - Matters of Decisionmaking - Five perspectives - Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch)
All perspectives on all circumstances. Flows - Motivated - Odyssey - Matters of Morality - Six perspectives - Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards)
They - no perspective, You - a perspective, I - any perspective, God - all perspectives

God - no circumstances, I - a circumstance, You - any circumstance, They - all circumstances

God (spirit) - no perspective, I (structure) - perspective, You (representation) - perspective on perspective, They (unity - gap) - perspective on perspective on perspective

Relate 4 persons and 6 conversations to 6 restructurings. Look at properties of life. Look at commandments, at qualities of signs.

Love supports life and eternal life

Counterquestions yield combinations.

Evolution: a perspective on all circumstances
Atlas: any perspective on all circumstances
Handbook: any perspective on any circumstance
Chronicle: all perspectives on a circumstance
Catalog: all perspectives on any circumstance
Odyssey: all perspectives on all circumstances


Note how the gap grows better defined, from thing to flow. How does it relate to the properties of life? To the lessons between Them, You, I and God? To the qualities of signs? To the counterquestions? To the divisions of everything? How we invert everything.

Life is the goodness of God. Counterquestions relate perspective and situation. Ways of figuring things out develop concepts.

The gap grows more defined, until there is a gap within the gap.

Where do the persons come from? Consider the qualities of signs, the counterquestions, the ways of figuring things out, the commandments.

Ways of learning, growing more defined.

Relate to ten commandments...

Love's support of ambiguity, increasing variety. Between undefinition, generality (God) and definition, specificity (They).

A unity of knowledge involves different points of view.


God's Mind

A moment of eternal life.

Here and now!

Crossing the river

Saved by grace

God doesn't have to be good...



and the good kid's world



The bad kid's world



Catalog:
The counterquestions have us take up wider perspectives. Relate to the counterquestions as ways of figuring things out... ways of better defining - refining definitions... (evolution: judge the tree by the fruit); atlas: judge the big by the little; handbook: judge yourself as you judge others; chronicle: wait for the master, share in the treasure; catalog: belong to the lord, share in the favor; odyssey: follow the teacher, share in the virtue ???
How things become defined - what happens to the gap - qualities of signs? pairs of levels? - meaning keeps getting progressively added - divisions of everything
Ways of learning (breaking up with the secondary, finite structure) are related to how things become defined (the primary structure's substrate becomes apparent).
Do I truly like this? How does it seem to me? (moving along the sequence) - Evolution - clarifying one's deepest value - define the mental circumstances by empathizing with them, their wholeness, their center, so that they grow ever sharper (like lamb, like nearsighted child, seated in God's lap - identify with what I see (what seems) as it grows more clear - center myself in the seeming) One way to figure things out is to empathize with what we take to be the center of such a system and imagine what we see as it unfolds: How does it seem to me?
Do I truly need this? What else should I be doing? (creating branches of the tree) - Atlas - establishing the available perspectives, thus, the limits of the mind - defining a structure by the variety of perspectives that it allows for
Is this truly real? Would it make any difference? (creating detours) Handbook - ranking judgements, thus, figuring things out - compare and contrast, define essential features of a structure
Is this truly problematic? What do I have control over? (noting limits of an interval) Chronicle - placing interactions with God in context (within our limited interval) - define my purpose - my role - with regard to my limited circumstances
Is this truly reasonable? Am I able to consider the question? (distinguishing between inside and outside of branch) Catalog - sort out the contributions of God (outside branch) and good (within our limited branch) - Note existing categories, their sufficiency, define accordingly, distinguish answers, distinguish well defined or not.
Is this truly wrong? Is this the way things should be? (characterizing the nature of feedback loops, whether they lead forwards) Odyssey - nurturing a culture of feedback loops (within our limited network) between God and love - Live out tensions, note completeness, including contradictions - define contradictions.
Am I doing anything about this?
The first structure is taken as fixed and the second structure as a changing perspective. (Relate this to the qualities of signs and their two levels). There is thus coordinated movement between the structures. They are coupled. Also, the first structure can be thought of as a situation and the second as a perspective, so that together they define a counterquestion.

The second three reorderings have to do with a circumscribed primary structure, which may be endless but yet has certain limits, thus an inside and an outside, which can be distinguished. These primary structures may be associated with growth as defined by the previous reorderings, where the secondary structure defines the growth of the primary structure. Also, each pair may be thought of as describing learning and growth, thus eternal life.

Malleable - growing tree/sequence, memorable - pruning; (grows (walks) away from root, prunes towards root)
Modifiable - growing network/tree, meaningful - pruning; (grows nodes, sprouts branches, prunes - breaks into pieces)
Mobile - growing sequence/network, motivated - pruning; (grows end, extends it, prunes middle)

Pruning grows the gap! Meaningful experience of absence.

Look for how the gap is defined within the gap. Note also how growth is defined.
2014 vasario 13 d., 01:07 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 26-34 eilutės:

Pamąstyti kaip tokie dvigubiniai pertvarkymai išreiškia ženklų savybes, tuo pačiu medžius, mikrosavybes (tinklus) ir sagas (sekas):
* begalinis medis permąstomas seka, o ta seka paskui medžiu; taip kad pirmą medį naujai mąstome išvestiniu medžiu
* ir atvirkščiai, begalinė seka permąstoma medžiu, o tas medis raida; taip kad sekoje įžvelgiame rinktinių intervalų junginį, panašiai, kaip Kantoro aibėse
* begalinis tinklas permąstomas medžiu, o tas medis patikslinamas tinklus; taip kad antras tinklas yra pirmojo tinklo suvokimo patikslinimas, jo išvestinė
* ir atvirkščiai, begalinis medis patikslinamas tinklu, o tas tinklas aprėpiamas žemėlapynu
* begalinė seka pertvarkoma tinklu, o tas tinklas išvaikščiojamas seka; taip kad begalinėje sekoje atrenkame ir susiejame esminius taškus
* begalinis tinklas išvaikščiojamas seka, o ta seka pertvarkoma tinklu.
Tai gali padėti ženklų savybėmis susieti su asmenų poromis. Viena lygmenų ar tvarkų pora yra papildinys kitai lygmenų ar tvarkų porai, ją papildo ar "myli".
2014 vasario 12 d., 14:00 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 13-15 eilutės iš
Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką. Vadinas, pirma atsigręžiama į tvarką grindžiančią tvarką, o paskui susitelkiama į tarp tarp tvarkų. Taip ieškomas kiekvienos tvarkos tikslas.
į:
Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką. Vadinas, pirma atsigręžiama į tvarką grindžiančią tvarką, o paskui susitelkiama į tarp tarp tvarkų. Taip ieškomas kiekvienos tvarkos tikslas. Priedo, taip supaprastinama tvarka - raidos begalinis galimybių medis tampa metraščio laikotarpių medžiu; žemėlapyno begalinė ryšių raizgalynė tampa esminių apylankų tinklu; vadovėlio begalinė nurodymų seka tampa esminių žingsnių vėrinys. Taip išgaunama esmė, išverčiant tvarkų tarpą.

O ženklų savybių poros (medžiai, tinklai, sekos) išgauna tuos tvarkų tarpus
.
2014 vasario 12 d., 13:55 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeista 13 eilutė iš:
Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką.
į:
Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką. Vadinas, pirma atsigręžiama į tvarką grindžiančią tvarką, o paskui susitelkiama į tarp tarp tvarkų. Taip ieškomas kiekvienos tvarkos tikslas.
2014 vasario 12 d., 13:47 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeista 23 eilutė iš:
Pertvarkymais žengiame trejybei priešinga kryptimi: iš vykdymo seka į nusistatymą medžiu; iš nusistatymo medžiu į permąstymą tinklu; iš permąstymo tinklu į vykdymą seka. Iš pradžių tai vyksta iš baigtinės tvarkos į nesuskaičiuojamą tvarką, bet apėjus ratu vieną kartą persivirsta ir vyksta iš nesuskaičiuojamos tvarkos į baigtinę tvarką. Tokiu būdu iš pradžių ieškoma baigtinės tvarkos pagrindo, o paskui ieškoma jos tikslo.
į:
Pertvarkymais žengiame trejybei priešinga kryptimi: iš vykdymo seka į nusistatymą medžiu; iš nusistatymo medžiu į permąstymą tinklu; iš permąstymo tinklu į vykdymą seka. Iš pradžių tai vyksta iš baigtinės tvarkos į nesuskaičiuojamą tvarką, bet apėjus ratu vieną kartą persivirsta ir vyksta iš nesuskaičiuojamos tvarkos į baigtinę tvarką. Tokiu būdu iš pradžių ieškoma baigtinės tvarkos pagrindo, o paskui išreiškiamas tvarkų vidinis tarpas ir ieškoma jo tikslo.
2014 vasario 12 d., 13:45 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 22-24 eilutės:

Pertvarkymais žengiame trejybei priešinga kryptimi: iš vykdymo seka į nusistatymą medžiu; iš nusistatymo medžiu į permąstymą tinklu; iš permąstymo tinklu į vykdymą seka. Iš pradžių tai vyksta iš baigtinės tvarkos į nesuskaičiuojamą tvarką, bet apėjus ratu vieną kartą persivirsta ir vyksta iš nesuskaičiuojamos tvarkos į baigtinę tvarką. Tokiu būdu iš pradžių ieškoma baigtinės tvarkos pagrindo, o paskui ieškoma jos tikslo.
Pakeista 26 eilutė iš:
Ar pertvarkymai susiję su Jėzaus pasisakymais? Ar jisai kalba apie seką (laukimą), medį, tinklą (sekimą)?
į:
Ar pertvarkymai susiję su Jėzaus pasisakymais? Ar jisai kalba apie seką (laukimą), medį (valdymą, priklausymą), tinklą (sekimą)?
2014 vasario 08 d., 12:28 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 23-24 eilutės:
Ar pertvarkymai susiję su Jėzaus pasisakymais? Ar jisai kalba apie seką (laukimą), medį, tinklą (sekimą)?
2014 vasario 04 d., 10:52 atliko Andrius Kulikauskas -
Ištrinta 21 eilutė:
2014 vasario 04 d., 10:51 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėta 22 eilutė:
2014 vasario 04 d., 10:51 atliko Andrius Kulikauskas -
Ištrinta 22 eilutė:
2014 vasario 04 d., 10:51 atliko Andrius Kulikauskas -
Ištrinta 0 eilutė:
Ištrinta 21 eilutė:
2014 vasario 04 d., 10:51 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėtos 1-31 eilutės:

>>bgcolor=#EEEEEE<<

Mes valdome savo veiksmus. Seka yra suvaldoma, tiek baigtinė, tiek begalinė. Tad atbulai veikiame, suvaldome tvarkas, kolei suvaldome seką (gero vaiko kryptis - išskiriame esmę). Tada apsiverčia ir atsiremdami į Dievą galim amžinai plėtoti (blogo vaiko kryptis - esame atviri).

O pertvarkymus papildome Dievu ir gerumu (vidine tvarka - lentelėmis) kurių nereik išsakyti. Visa tai susideda į aštuongubį kelią.

Medžiu nusistatome, seka vykdome ir tinklu permąstome.

* Medis išskiria sąvokas, kad jos būtų ko toliau nuo vienas kito, nors ir ko lengviau prieinamos. Medis turi Vieną židinį.
* Tinklas sieja sąvokas. Tinklas Neturi židinio.
* Seka kiekvieną sąvoką išsako vieną kartą. Seka turi Du židinius, pradžią ir pabaigą.

Židinių skaičius ir atitikimas trejybei leidžia suprasti pertvarkymų eigą. Iš pradžių tvarkomės su pirmine, begaline tvarka, ją apgename, vis paverčiame baigtine. Taip, pradedant baigtine seka prieiname prie begalinės sekos. Taip prieiname prie besąlygiškumo, prie Dievo požiūrio. Tada viskas apsiverčia ir iš begalinės tvarkos einame į baigtinę tvarką, auginame, plėtojame naują, antrinę, papildomą tvarką.

* M S 1<-2
* T M 0<-1
* S T 2<-0

* S M 2->1
* M T 1->0
* T S 0->2

>>bgcolor=#FFFFC0<<

Kaip suprasti tarpą, augimą pertvarkyme ar nesusivedime? Kaip tasai tarpas mažėja, taip kad mes atsiduriame jo viduryje, jisai vidurį tvarkos?

Ar tvarkų saitai žymi tarpus?

>><<
2013 gruodžio 28 d., 22:12 atliko Andrius Kulikauskas -
Pakeistos 1-3 eilutės iš
Attach:010224mindset.gif
į:
Attach:010224mindset.gif

Attach:restructurings
.gif
2013 gruodžio 25 d., 21:24 atliko Andrius Kulikauskas -
Pridėta 1 eilutė:
Attach:010224mindset.gif

Pertvarkymai


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2021 sausio 13 d., 22:26