Knyga

Dievo šokis

Dorovės tyrimas

Išsiaiškinimai

Malda

Andrius

Užrašai

Bendrystė

Juodraštis? FFFFFF

Užrašai EEEEEE

Klausimai FFFFC0

Gvildenimai CAE7FA

Pavyzdžiai? ECD9EC

Šaltiniai? EFCFE1

Duomenys? FFE6E6

Išsiaiškinimai D8F1D8

Pratimai? FF9999

Dievas man? FFECC0

Pavaizdavimai? E6E6FF

Istorija AAAAAA


Asmeniškai? BA9696

Mieli dalyviai! Visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

Įranga

redaguoti

Mintys.Savastis istorija

Paslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti galutinio teksto pakeitimus

2017 birželio 03 d., 23:28 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 138-155 eilutės iš
* Look for changes in compellingness for subpopulations.
į:
* Look for changes in compellingness for subpopulations.

'''Svaigalų poveikių tyrimas Šūhongui'''

Darbas Šūhongui
* Apžvelgti ką jam esu ištyręs ryšium su svaigalų patrauklumu.
* Tirti Brauno judėjimą kaip galimą matematinį modelį.
* Ištirti apklausos duomenimis, atrasti svarbiausius kintamuosius, atsekti jų dėsningumus.
** Nagrinėti skaitlingumo ir atsidavimo santykį įvairiausioms grupėms.
** Nagrinėti įvairių tolydžių gradientų ir išsišakojančių pogrupių sąveiką.
** Apibrėžti bendrą rūkorių gradientą ir populiaciją suskirstyti pagal normalumą, kraštutiniškumą ir neįprastumą.
* Tirti, iš kur kyla mados?
* Apžvelgti dorovės mąstytojus ir susijusius mokslus, įžvelgti ir išryškinti dorovines santvarkas, koks ryšys dorovėje tarp asmens ir visuomenės. Susipažinti su:
** Bourdieu.
** Pavilioniu.
** Toulminu.
* Susipažinti su smegenų mokslu ir savaip išdėstyti, kaip smegenys reiškia elgesį.
* Nagrinėti ir taikyti entropijos sąvoką bei informacijos geometriją
.
2017 vasario 26 d., 09:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 105 eilutė:
* Gary Alan Fine, Tiny Publics: A Theory of Group Culture and Action.
2017 sausio 26 d., 22:04 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 104 eilutė:
* [[https://www.amazon.com/Social-Construction-Reality-Sociology-Knowledge/dp/0385058985 | The Social Construction of Reality]], Peter L. Berger and Thomas Luckmann
2017 sausio 13 d., 23:32 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 36-37 eilutės:

Bendruomenė įtvirtina elgesį taip, kaip žmogus pats neįtvirtina, nes bendruomenės leidžia elgtis laisvai nuo savęs, užtat žmogus laisvai renkasi, ne iš įpročio, o tai kaupiasi logaritminiu būdu. Užtat žmogus kitoje aplinkoje elgiasi jau atsparus. O kaip šviesuolis išpuoselėja savarankiškumą? Gyvendamas laukimu (nežinojimu), pavyzdžiui, klausimais, svajonėmis.
2017 sausio 13 d., 22:55 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 65-68 eilutės:

Kurti matematinį elgesio modelį:
* Jei nežinai - sužinojimo tikimybė
* Jei žinai (addicted, user) - laikais hipotezės ir vis patikslini. Autoassociative loop (shift, delay) Logarithm? Periodic? Shift=reflecting.
2017 sausio 05 d., 08:54 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 97 eilutė:
* http://www.kevinzollman.com/research.html
2017 sausio 02 d., 16:31 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 96 eilutė iš:
* Durkheim Mauss 1963 Some primitive forms of classification
į:
* Durkheim Mauss 1963 Some primitive forms of classification https://monoskop.org/images/4/4d/Durkheim_Emile_Mauss_Marcel_Primitive_Classification_2nd_ed_1969.pdf
2017 sausio 02 d., 16:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 96 eilutė:
* Durkheim Mauss 1963 Some primitive forms of classification
2016 gruodžio 28 d., 21:51 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 93 eilutė iš:
* Nir Eyal, [[https://www.amazon.com/Hooked-How-Build-Habit-Forming-Products/dp/1591847788/ref=pd_bxgy_14_img_3?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=SBSP4798YZ620NR67NHY | Hooked: How to Build Habit-Forming Products]]
į:
* Nir Eyal, [[https://www.amazon.com/Hooked-How-Build-Habit-Forming-Products/dp/1591847788/ref=pd_bxgy_14_img_3?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=SBSP4798YZ620NR67NHY | Hooked: How to Build Habit-Forming Products]] Hook loop: Trigger - action - variable outcome - investment
2016 gruodžio 28 d., 21:37 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 36-37 eilutės:

Mes nepastebime, kiek kiti mus įtakoja, nes kada kiti ką nors darome, mes jaučiamės mažiau doroviškai atsakingi. Mes dalinamės dorovine atsakomybe. Ir netgi daugiau atsakomybės priskiriame labiau nusimanantiems.
2016 gruodžio 25 d., 09:12 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 34-35 eilutės:

Kas užkrečiama, tai jautrumas.
2016 gruodžio 24 d., 16:38 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 91 eilutė:
* [[http://www.isa-sociology.org/en/about-isa/history-of-isa/books-of-the-xx-century/ | Sociology books of the 20th century]]
2016 gruodžio 23 d., 22:24 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 89-90 eilutės:
* Nir Eyal, [[https://www.amazon.com/Hooked-How-Build-Habit-Forming-Products/dp/1591847788/ref=pd_bxgy_14_img_3?_encoding=UTF8&psc=1&refRID=SBSP4798YZ620NR67NHY | Hooked: How to Build Habit-Forming Products]]
* [[https://www.amazon.com/Nudge-Improving-Decisions-Health-Happiness/dp/014311526X | Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness]], Richard Thaler, Cass Sunstein
2016 gruodžio 23 d., 21:59 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 85 eilutė:
** [[https://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1476759693/wnycorg-20/ | Invisible Influence: The Hidden Forces that Shape Behavior]]
2016 gruodžio 22 d., 23:01 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 32-35 eilutės:

Mados įsibėgėjimą atspindės jo iškvėpimas.

Kiekvienas veiksnys išgarsės savo laiko - suveikia gradientas (tolydis)
2016 gruodžio 20 d., 21:21 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 82-83 eilutės:
* [[https://en.wikipedia.org/wiki/The_Moral_Landscape | The Moral Landscape]], Sam Harris.
* [[https://en.wikipedia.org/wiki/William_Lane_Craig | William Lane Craig]]
2016 gruodžio 10 d., 07:58 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 26-27 eilutės:

Sadness deactivates: Retreat. What about happiness? Relate to ways of getting things done.
2016 gruodžio 10 d., 07:47 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 24-27 eilutės:

Savasties riba, tai riba erdvėje, tai "dabartis" erdvės atvaizde, penkerybėje.

Savastis, tai kaip žmogus supranta šventąją Dvasią, kaip veidrodį tarp Tėvo ir Sūnaus. Dvi laiko kryptys, tai skirtingi supratimai to veido - Sūnus ir jo atvaizdas, Tėvas ir jo atvaizdas. Tai gerojo ir blogojo vaiko likimai. Tėvas mato, kad blogasis vaikas dar bus geras.
2016 gruodžio 09 d., 19:20 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 74 eilutė:
** Influential: Be a chameleon (mirroring the other person). Harness the drive to be different. (People choose to be unique if too many people choose the same.) Pick a proximal peer. (This is what your neighbors are doing!) (Compare with someone who is doing just slightly better.)
2016 gruodžio 09 d., 19:09 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 68-73 eilutės iš
* Jonah Berger, Contagiousness
į:
* Jonah Berger, Contagiousness. What people share about:
** Social currency - does it make you look good?
** Triggers - how are you reminded of the product?
** Emotion - high arousal emotions have us share
** Practical value - is it actually helpful?
** Stories - is your product a relevant part of a cool story?
2016 gruodžio 09 d., 18:39 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 49-50 eilutės:
* High arousal: excited, angry. Low arousal: sadness, contentment.
* Activation - like running in place - increases sharing
2016 gruodžio 09 d., 18:07 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 48 eilutė:
* Paslaptys - dalyvaujame pereinant iš nežinojimo į žinojimą.
2016 gruodžio 08 d., 22:02 atliko AndriusKulikauskas -
Ištrintos 0-1 eilutės:
17
Pakeistos 98-99 eilutės iš
* Normalūs žmonės = maksimalios entropijos būsena
į:
* Normalūs žmonės = maksimalios entropijos būsena
* Look for changes in compellingness for subpopulations.
2016 gruodžio 08 d., 17:01 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 1-2 eilutės:
17
2016 gruodžio 08 d., 00:02 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 65-66 eilutės:
* Jonah Berger, Contagiousness
* Nida Vasiliauskaitė - [[http://lkti.lt/athena/pdf/1/82-96.pdf | „Riba“ kaip aporetinė Jeano-Francois Lyotardo filosofijos prielaida]]
2016 gruodžio 02 d., 21:44 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 64 eilutė iš:
** Importance of genre - defines peer group, distribution channel. If the genre conventions contradict each other - problem. Songs are optimized for genre conventions.
į:
** Importance of genre - defines peer group, distribution channel. If the genre conventions contradict each other - problem. Songs are optimized for genre conventions. Thus differentiation of subcultures because of conflicting conventions.
2016 gruodžio 02 d., 21:42 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 64 eilutė iš:
** Importance of genre
į:
** Importance of genre - defines peer group, distribution channel. If the genre conventions contradict each other - problem. Songs are optimized for genre conventions.
2016 gruodžio 02 d., 21:42 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 63-64 eilutės iš
** Combined model (constant hazard "external influence curve" and endogenous hazard "internal influence hazard"): marketing q-to-p ratio as in [[http://www.innovation.cc/scholarly-style/boyle_forecasts_diffusion3final1.pdf | Boyle]]
į:
** Combined model (constant hazard "external influence curve" and endogenous hazard "internal influence hazard"): marketing q-to-p ratio as in [[http://www.innovation.cc/scholarly-style/boyle_forecasts_diffusion3final1.pdf | Boyle]]j
** Importance of genre
2016 gruodžio 02 d., 21:40 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 63 eilutė:
** Combined model (constant hazard "external influence curve" and endogenous hazard "internal influence hazard"): marketing q-to-p ratio as in [[http://www.innovation.cc/scholarly-style/boyle_forecasts_diffusion3final1.pdf | Boyle]]
2016 gruodžio 02 d., 00:05 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 61 eilutė:
** [[http://classes.sscnet.ucla.edu/08F/socm176-1/syllabus.htm | Skaitiniai]]
2016 gruodžio 01 d., 23:54 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 59-61 eilutės:
* Gabriel Rossman
** [[https://itunes.apple.com/us/itunes-u/sociology-mass-communications/id434142462?mt=10 | Sociology of Mass Communications]]
** [[http://www.theatlantic.com/business/archive/2012/05/how-things-get-popular/257080/ | How Things Get Popular]]
2016 gruodžio 01 d., 23:08 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 89-90 eilutės iš
* transition rate is a comparison of two states and thus gives the relative truth but prevalence is a comparison with the absolute state of being human
į:
* transition rate is a comparison of two states and thus gives the relative truth but prevalence is a comparison with the absolute state of being human
* Normalūs žmonės = maksimalios entropijos būsena
2016 lapkričio 26 d., 23:39 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 88-89 eilutės iš
* Ryškiausiose asmenybėse ieškoti įtampų ir kaip iškyla jas derinantys deriniai (bendrijoms palaikant?)?
į:
* Ryškiausiose asmenybėse ieškoti įtampų ir kaip iškyla jas derinantys deriniai (bendrijoms palaikant?)?
* transition rate is a comparison of two states and thus gives the relative truth but prevalence is a comparison with the absolute state of being human
2016 lapkričio 26 d., 20:16 atliko AndriusKulikauskas -
2016 lapkričio 26 d., 19:24 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 59-66 eilutės:

>>bgcolor=#FFECC0<<

2016.11.25 A: Kaip svaigalų naudojimas tampa savu ar svetimu?

D: Įsijausk, kodėl svaigalai naudojami. O dėl to, kad pateisinti jų pabandymą. Tad pabandymas yra esminis dalykas, paragavimas. O paragavimas visada prasideda nežinojimu, tačiau būtent kitų žinojimu. Tad tai nežinojimo pakeitimas žinojimu, kuriuo nežinojimo ir žinojimo klausimas buvo svetimas, paskui žinojimas tapo savu ir nežinojimas svetimu. Užtat labai sunku, kad nežinojimas taptų savu. Tad tai susiję su bendrijos įsisavinimu ir pateisinimu. O ji pateisinama ryšium su vis platesne bendruomene ir tie pateisinimai, tai poreikių patenkinimai. Tad tai susiję su paklusnumu ir pasakojimo kalba. Tad ieškok įtampos balsų ir kaip jie pasikeičia mums ką nors išmokus, kaip įtampos balsui esant klausimas yra savas ir nesikeičia, tačiau mums pilnai atsiskleidus, prieštaravimai gali vykti mūsų viduje, kūno ir proto poreikiais, vidine ir išorine valia, taip kad naujai įsisaviname tiesą ir priimame naują įtampos balsą. Tad suvok kaip pasakojimu priimame naują tiesą, atmetame pasaulio tiesą ir priimame širdies tiesą. O pasaulio tiesą priimame labai lengvai, spaudžiami nuolatinės pasaulio įtampos. Tad ieškok tų nuolatinių įtampų ir kaip jos pranyksta mums pilnai išsiskleidžius. Pamatysi.

>><<
2016 lapkričio 25 d., 22:28 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 79-80 eilutės iš
* Tirti, kaip compellingness keičiasi subpopulations, tik paskui populations.
į:
* Tirti, kaip compellingness keičiasi subpopulations, tik paskui populations.
* Ryškiausiose asmenybėse ieškoti įtampų ir kaip iškyla jas derinantys deriniai (bendrijoms palaikant?)?
2016 lapkričio 23 d., 18:52 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 78-79 eilutės iš
* Ieškoti pažingsninės raidos, pažingsninių pasikeitimų.
į:
* Ieškoti pažingsninės raidos, pažingsninių pasikeitimų.
* Tirti, kaip compellingness keičiasi subpopulations, tik paskui populations
.
2016 lapkričio 22 d., 21:58 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 77-78 eilutės iš
* Define a metric of the "normality" of a person. Define the most normal population. For each question, define the normal gradient, how they align. Then measure, for each person, how abnormal they are, distinct from the population as a whole, but also, how contradictory they are, that is, how much dissonance with themselves they accomodate.
į:
* Define a metric of the "normality" of a person. Define the most normal population. For each question, define the normal gradient, how they align. Then measure, for each person, how abnormal they are, distinct from the population as a whole, but also, how contradictory they are, that is, how much dissonance with themselves they accomodate.
* Ieškoti pažingsninės raidos, pažingsninių pasikeitimų
.
2016 lapkričio 22 d., 21:50 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 77 eilutė iš:
* Define a metric of the "normality" of a person. Define the most normal population. For each question, define the normal gradient, how they align. Then measure, for each person, how contradictory they are, and thus, how distinct they are from the population as a whole, but also how much dissonance with themselves they can accomodate.
į:
* Define a metric of the "normality" of a person. Define the most normal population. For each question, define the normal gradient, how they align. Then measure, for each person, how abnormal they are, distinct from the population as a whole, but also, how contradictory they are, that is, how much dissonance with themselves they accomodate.
2016 lapkričio 22 d., 21:49 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 75-77 eilutės iš
* Vertybė yra mūsų įsipareigojimas sau. Įsipareigojimais apibrėžiame save, savo tolydumą.
į:
* Vertybė yra mūsų įsipareigojimas sau. Įsipareigojimais apibrėžiame save, savo tolydumą.
* Nagrinėti trajektorijas pagal amžių, kaip keičiasi žmogus.
* Define a metric of the "normality" of a person. Define the most normal population. For each question, define the normal gradient, how they align. Then measure, for each person, how contradictory they are, and thus, how distinct they are from the population as a whole, but also how much dissonance with themselves they can accomodate
.
2016 lapkričio 22 d., 18:44 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 47 eilutė:
* Yra savasties piramidė, kas daugiau ar mažiau keičiasi. Ar galima iš statistikos atpažinti?
2016 lapkričio 18 d., 23:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 17-18 eilutės:

http://podcastbrunchclub.com/identity/
2016 lapkričio 18 d., 22:58 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 71-72 eilutės iš
* Šeimų kūrimas priklauso nuo savarankiškumo (?)
į:
* Šeimų kūrimas priklauso nuo savarankiškumo (?)
* Vertybė yra mūsų įsipareigojimas sau. Įsipareigojimais apibrėžiame save, savo tolydumą.
2016 lapkričio 18 d., 22:39 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 15-16 eilutės:

Laidos http://www.bbc.co.uk/programmes/p03m08yj
2016 lapkričio 18 d., 22:34 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 7 eilutė iš:
* Kertinę vertybę, gvildenamus klausimus, ir nežinojimo kelią už jų.
į:
* '''Kertinę vertybę''', gvildenamus klausimus, ir nežinojimo kelią už jų.
2016 lapkričio 11 d., 00:55 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 32 eilutė:
* Regarding Sandel. Societies that define justice in terms of abstracted selves cannot be supportive of (Sandel says fully actualized) fully specified selves.
2016 lapkričio 10 d., 23:52 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 41 eilutė:
* Relation of rearing with learning and culture.
2016 lapkričio 10 d., 23:17 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 40 eilutė:
* [[https://en.wikipedia.org/wiki/Spindle_neuron | Spindle neurons]] in primates, elephants, dolphins and whales, which correlate with empathetic behavior and recognizing one's self in a mirror.
2016 lapkričio 10 d., 23:00 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 39 eilutė:
* In-group empathy for yawn-contagion.
2016 lapkričio 10 d., 22:26 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 45 eilutė iš:
* Cigdem Kagitcibasi: Optimal development model? Behavioral autonomy vs. Relational autonomy. Following norms vs. consulting with others.
į:
* Cigdem Kagitcibasi: Optimal development model? Behavioral autonomy vs. Relational autonomy. Following norms vs. consulting with others. [[https://www.amazon.com/Cigdem-Kagitcibasi-Understanding-Psychology-Cultures/dp/B008UYS6HW | Understanding Social Psychology Across Cultures: Living and Working in a Changing World]]
2016 lapkričio 10 d., 22:22 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 45 eilutė iš:
* Cigdem: Optimal development model? Behavioral autonomy vs. Relational autonomy. Following norms vs. consulting with others.
į:
* Cigdem Kagitcibasi: Optimal development model? Behavioral autonomy vs. Relational autonomy. Following norms vs. consulting with others.
2016 lapkričio 10 d., 21:45 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 45 eilutė iš:
* Cigdem: Behavioral autonomy vs. Relational autonomy. Following norms vs. consulting with others.
į:
* Cigdem: Optimal development model? Behavioral autonomy vs. Relational autonomy. Following norms vs. consulting with others.
2016 lapkričio 10 d., 21:44 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 45-49 eilutės:
* Cigdem: Behavioral autonomy vs. Relational autonomy. Following norms vs. consulting with others.
** Autonomous related
** Heteronomous related
** Autonomous separated
** Heteronomous separated
2016 lapkričio 10 d., 20:57 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 31 eilutė:
* Marcia: Foreclosure (commits to an identity without exploring options), Identity diffusion (neither explores identities nor commits to them), Moratorium (actively explore identities but do not commit to them), Identity achievement (have explored options and made identity commitments).
2016 lapkričio 10 d., 18:06 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 58 eilutė iš:
* Kalba turi lyginti kas yra (viengubo požiūrio) ir kas galėtų būti (dvigubo požiūrio) ir vis grįžti prie vieno ir kito kol žmonės pripranta prie dvigubo požiūrio, tai yra, abiejų požiūrių reikalingumo. Nancy Duarte išnagrinėjo 200 įkvėpiančių kalbų [[https://www.amazon.com/Illuminate-Through-Speeches-Stories-Ceremonies/dp/1101980168 | Illuminate: Ignite Change Through Speeches, Stories, Ceremonies, and Symbols]]. [[http://www.sparkol.com/engage/8-classic-storytelling-techniques-for-engaging-presentations/ | Eight classic story techniques]]
į:
* Kalba turi lyginti kas yra (viengubo požiūrio) ir kas galėtų būti (dvigubo požiūrio) ir vis grįžti prie vieno ir kito kol žmonės pripranta prie dvigubo požiūrio, tai yra, abiejų požiūrių reikalingumo. Nancy Duarte išnagrinėjo 200 įkvėpiančių kalbų [[https://www.amazon.com/Illuminate-Through-Speeches-Stories-Ceremonies/dp/1101980168 | Illuminate: Ignite Change Through Speeches, Stories, Ceremonies, and Symbols]]. [[http://www.sparkol.com/engage/8-classic-storytelling-techniques-for-engaging-presentations/ | Eight classic story techniques]] Leadership is supporting identity-formation? Consider: [[https://www.amazon.com/Resonate-Present-Stories-Transform-Audiences/dp/0470632011/ref=asap_bc?ie=UTF8 | Resonate: Present Visual Stories that Transform Audiences]]
2016 lapkričio 10 d., 18:00 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 58 eilutė iš:
* Kalba turi lyginti kas yra (viengubo požiūrio) ir kas galėtų būti (dvigubo požiūrio) ir vis grįžti prie vieno ir kito kol žmonės pripranta prie dvigubo požiūrio, tai yra, abiejų požiūrių reikalingumo. Nancy Duarte [[http://www.sparkol.com/engage/8-classic-storytelling-techniques-for-engaging-presentations/ | Eight classic story techniques]]
į:
* Kalba turi lyginti kas yra (viengubo požiūrio) ir kas galėtų būti (dvigubo požiūrio) ir vis grįžti prie vieno ir kito kol žmonės pripranta prie dvigubo požiūrio, tai yra, abiejų požiūrių reikalingumo. Nancy Duarte išnagrinėjo 200 įkvėpiančių kalbų [[https://www.amazon.com/Illuminate-Through-Speeches-Stories-Ceremonies/dp/1101980168 | Illuminate: Ignite Change Through Speeches, Stories, Ceremonies, and Symbols]]. [[http://www.sparkol.com/engage/8-classic-storytelling-techniques-for-engaging-presentations/ | Eight classic story techniques]]
2016 lapkričio 10 d., 17:57 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 58 eilutė iš:
* Kalba turi lyginti kas yra (viengubo požiūrio) ir kas galėtų būti (dvigubo požiūrio) ir vis grįžti prie vieno ir kito kol žmonės pripranta prie dvigubo požiūrio, tai yra, abiejų požiūrių reikalingumo.
į:
* Kalba turi lyginti kas yra (viengubo požiūrio) ir kas galėtų būti (dvigubo požiūrio) ir vis grįžti prie vieno ir kito kol žmonės pripranta prie dvigubo požiūrio, tai yra, abiejų požiūrių reikalingumo. Nancy Duarte [[http://www.sparkol.com/engage/8-classic-storytelling-techniques-for-engaging-presentations/ | Eight classic story techniques]]
2016 lapkričio 10 d., 17:43 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 58-59 eilutės iš
* Kalba turi lyginti kas yra (viengubo požiūrio) ir kas galėtų būti (dvigubo požiūrio) ir vis grįžti prie vieno ir kito kol žmonės pripranta prie dvigubo požiūrio, tai yra, abiejų požiūrių reikalingumo.
į:
* Kalba turi lyginti kas yra (viengubo požiūrio) ir kas galėtų būti (dvigubo požiūrio) ir vis grįžti prie vieno ir kito kol žmonės pripranta prie dvigubo požiūrio, tai yra, abiejų požiūrių reikalingumo.
* Šeimų kūrimas priklauso nuo savarankiškumo (?)
2016 lapkričio 10 d., 17:34 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 57-58 eilutės iš
* Vertė, reikšmė, prasmė visos yra esmės. Ar tai gyvybės, saugumo, bendravimo ženklai? Ar gyvybė, saugumas, bendravimos visos yra dvasios? Ar esmė, tai dvasios ženklas? jos Žodis? Juk Tėvas, tai (tiesos?) dvasia, o Sūnus, tai esmė (užtat žodis?)
į:
* Vertė, reikšmė, prasmė visos yra esmės. Ar tai gyvybės, saugumo, bendravimo ženklai? Ar gyvybė, saugumas, bendravimos visos yra dvasios? Ar esmė, tai dvasios ženklas? jos Žodis? Juk Tėvas, tai (tiesos?) dvasia, o Sūnus, tai esmė (užtat žodis?)
* Kalba turi lyginti kas yra (viengubo požiūrio) ir kas galėtų būti (dvigubo požiūrio) ir vis grįžti prie vieno ir kito kol žmonės pripranta prie dvigubo požiūrio, tai yra, abiejų požiūrių reikalingumo.
2016 lapkričio 10 d., 17:04 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 43-57 eilutės iš
** [[http://www.bmj.com/content/337/bmj.a2338.short | Dynamic spread of happiness in a large social network: longitudinal analysis over 20 years in the Framingham Heart Study]]
į:
** [[http://www.bmj.com/content/337/bmj.a2338.short | Dynamic spread of happiness in a large social network: longitudinal analysis over 20 years in the Framingham Heart Study]]

'''Užrašai'''

* Santykiai tarp įvairių "aš" gyvenime - transformacijos.
* Savastis bręsta išgyvenimais = transformacijos?
* Kažkas yra svarbiau už laisvę, pavyzdžiui, jungtuvės.
* Ką reiškia (laikui tekant) kad Aš esu Aš? Yra prasmė virš laiko.
* Atmintis smegenų, bet ir labiausiai, įsipareigojimų
* Laisvė bandyti suprasti, interpretuoti, įminti ženklą.
* Savastis yra savo ir kitų interpretuojama, tad atsiranda savo ir kitų lūkesčiai
* Prasmė (reikšmė) = meaning = katino paveikslas (žemėlapis), jo skaidymas
* Cigaretė kaip ženklas, kaip prasmė. Ryšium su pasauliu, tai mano valios reiškėjas.
* Mes (Aš) sutampame per laiką nes aš laikausi savo valios padarinių.
* Vertė, reikšmė, prasmė visos yra esmės. Ar tai gyvybės, saugumo, bendravimo ženklai? Ar gyvybė, saugumas, bendravimos visos yra dvasios? Ar esmė, tai dvasios ženklas? jos Žodis? Juk Tėvas, tai (tiesos?) dvasia, o Sūnus, tai esmė (užtat žodis?)
2016 lapkričio 05 d., 17:05 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 1-2 eilutės:
Attach:elgesysirdorove.png
2016 lapkričio 05 d., 16:57 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 28-29 eilutės iš
į:
* Erik Erikson. Elgesio-galios-klaidų taškai (kur suvokta), ten kur galime suabejoti, kuri pasiprieštarauja užtikrintumas ir nepasitikėjimas (ištikimybė ir neištikimybė, pareigingumas (atsakingumas) ir nepareigingumas (neatsakingumas), teisingumas ir neteisingumas). Įžvelgtos silpnybės, savyje taip pat ir bendruomenėje, užtat dorybių šaltiniai.
Pridėtos 34-35 eilutės:
* Įtakos laukas. Pasidavimas bendruomenei ar mokėjimas ją įtakoti.
* Dviguba savastis. Priklausome šeimai, taip pat draugų ratui. Tokios grupės, ypač pastaroji, apibrėžia ką mums reiškia išoriniai požiūriai (ištikimybė, pareiga, teisingumas)
2016 lapkričio 01 d., 22:28 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 30-31 eilutės:
* [[https://en.wikipedia.org/wiki/Identity_formation | Identity formation]]
* [[https://en.wikipedia.org/wiki/Self-concept | Self-concept]] (Self-identity, self-construction]] Lūkesčiai savo atžvilgiu: ko tikiuosi iš savęs.
Ištrinta 32 eilutė:
* [[https://en.wikipedia.org/wiki/Self-concept | Self-concept]] (Self-identity, self-construction]] Lūkesčiai savo atžvilgiu: ko tikiuosi iš savęs.
2016 lapkričio 01 d., 22:20 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 31 eilutė iš:
* [[https://en.wikipedia.org/wiki/Self-concept | Self-concept]] (Self-identity, self-construction]]
į:
* [[https://en.wikipedia.org/wiki/Self-concept | Self-concept]] (Self-identity, self-construction]] Lūkesčiai savo atžvilgiu: ko tikiuosi iš savęs.
2016 lapkričio 01 d., 22:19 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 28-31 eilutės:

Sąvokos
* [[https://en.wikipedia.org/wiki/Labeling_theory | Labeling theory]]
* [[https://en.wikipedia.org/wiki/Self-concept | Self-concept]] (Self-identity, self-construction]]
2016 lapkričio 01 d., 22:16 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 23-27 eilutės iš
* Smoker identity scale. [[https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26408249 | Smoker's identity scale: Measuring identity in tobacco dependence and its relationship with confidence in quitting.]]
į:
* Smoker identity scale.
** [[https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26408249 | Smoker's identity scale: Measuring identity in tobacco dependence and its relationship with confidence in quitting.]]
** [[https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3667650/ | Smoker Identity and Smoking Escalation Among Adolescents]]
** [[https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22950927 | A smoker identity measure for experimental, intermittent, and daily college student smokers.]]
** [[http://ntr.oxfordjournals.org/content/9/8/845.short | Smoking, But Not Smokers: Identity Among College Students Who Smoke Cigarettes
]]
2016 lapkričio 01 d., 22:13 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 23 eilutė:
* Smoker identity scale. [[https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26408249 | Smoker's identity scale: Measuring identity in tobacco dependence and its relationship with confidence in quitting.]]
2016 lapkričio 01 d., 22:11 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 20-22 eilutės:

Nagrinėti savasties vystymosi pakopas (social identity stages)
* Homseksualų: [[https://en.wikipedia.org/wiki/Fassinger%27s_model_of_gay_and_lesbian_identity_development | Fassinger modelis]] (palyginti su šešerybe, su įsisavinimu), [[https://en.wikipedia.org/wiki/Cass_identity_model | Cass modelis]].
2016 lapkričio 01 d., 21:31 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėtos 18-19 eilutės:

Hetain Patel: Nesugebėdamas tapti tuo žmogumi, kurį bandžiau pamėgdžioti, tapau labiau savimi.
2016 lapkričio 01 d., 21:20 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 21 eilutė iš:
* Nicholas Christakis, Ted Talk.
į:
* Nicholas Christakis, [[https://www.ted.com/talks/nicholas_christakis_the_hidden_influence_of_social_networks?language=en | Ted Talk]].
2016 lapkričio 01 d., 21:11 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 21-23 eilutės iš
* Nicholas Christakis, Ted Talk. [[http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMsa0706154#t=article | The Collective Dynamics of Smoking in a Large Social Network]]
į:
* Nicholas Christakis, Ted Talk.
** [[http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMsa0706154#t=article | The Collective Dynamics of Smoking in a Large Social Network]]
** [[http://www.bmj.com/content/337/bmj.a2338.short | Dynamic spread of happiness in a large social network: longitudinal analysis over 20 years in the Framingham Heart Study
]]
2016 lapkričio 01 d., 20:46 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 21 eilutė iš:
* Nicholas Christakis, Ted Talk.
į:
* Nicholas Christakis, Ted Talk. [[http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMsa0706154#t=article | The Collective Dynamics of Smoking in a Large Social Network]]
2016 lapkričio 01 d., 20:44 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 17-21 eilutės iš
Jeigu esame apytikriai - vertybės vaizdinys - tada mes galime tobulėti, bręsti, kaip jos vaizdiniai. Ir to tobulėjimo galimybių sąlygas išreiškia ženklų savybės. Juk mūsų asmenybės yra Dievo ženklai.
į:
Jeigu esame apytikriai - vertybės vaizdinys - tada mes galime tobulėti, bręsti, kaip jos vaizdiniai. Ir to tobulėjimo galimybių sąlygas išreiškia ženklų savybės. Juk mūsų asmenybės yra Dievo ženklai.

'''Mąstytojai'''

* Nicholas Christakis, Ted Talk.
2016 lapkričio 01 d., 20:24 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 17 eilutė iš:
Jeigu esame apytikriai - vertybės vaizdinys - tada mes galime tobulėti, bręsti, kaip jos vaizdiniai. Ir to tobulėjimo galimybių sąlygas išreiškia ženklų savybės. Juk mes esame Dievo ženklai.
į:
Jeigu esame apytikriai - vertybės vaizdinys - tada mes galime tobulėti, bręsti, kaip jos vaizdiniai. Ir to tobulėjimo galimybių sąlygas išreiškia ženklų savybės. Juk mūsų asmenybės yra Dievo ženklai.
2016 lapkričio 01 d., 20:23 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 17 eilutė iš:
Jeigu esame apytikriai - vertybės vaizdinys - tada mes galime tobulėti, bręsti, kaip jos vaizdiniai. Ir to tobulėjimo galimybių sąlygas išreiškia ženklų savybės.
į:
Jeigu esame apytikriai - vertybės vaizdinys - tada mes galime tobulėti, bręsti, kaip jos vaizdiniai. Ir to tobulėjimo galimybių sąlygas išreiškia ženklų savybės. Juk mes esame Dievo ženklai.
2016 lapkričio 01 d., 20:23 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 11-17 eilutės iš
* Kaip žmogus bręsta dvasia, kaip tvirtėja ar rambėja jo savastis?
į:
* Kaip žmogus bręsta dvasia, kaip tvirtėja ar rambėja jo savastis?
* Kaip bręstame išgyvenimais?


'''Mintys'''

Jeigu esame apytikriai - vertybės vaizdinys - tada mes galime tobulėti, bręsti, kaip jos vaizdiniai. Ir to tobulėjimo galimybių sąlygas išreiškia ženklų savybės.
2016 lapkričio 01 d., 20:11 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 8-11 eilutės iš
* Kaip savyje laikomės nuostatų, tegul ir klaidingų, tuo tarpu pasaulyje galime keisti savo nuostatas. Kaip tai susiję su jauduliais ir nuotaikomis.
į:
* Kaip savyje laikomės nuostatų, tegul ir klaidingų, tuo tarpu pasaulyje galime keisti savo nuostatas. Kaip tai susiję su jauduliais ir nuotaikomis.
* Kokiomis priemonėmis žmogus save ramsto ir kodėl?
* Kaip žmogus savo laisve įpareigoja save būti savimi ir kodėl?
* Kaip žmogus bręsta dvasia, kaip tvirtėja ar rambėja jo savastis?
2016 lapkričio 01 d., 20:00 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeista 7 eilutė iš:
* Šešerybę: Santykį tarp išorinių (bendruomenės) ir vidinių požiūrių. Kaip teigiamus jausmus įamžiname dorybėmis.
į:
* [[Šešerybė | Šešerybę]]: Santykį tarp išorinių (bendruomenės) ir vidinių požiūrių. Kaip teigiamus jausmus įamžiname dorybėmis.
2016 lapkričio 01 d., 20:00 atliko AndriusKulikauskas -
Pakeistos 1-8 eilutės iš
Tiriu [[elgesys | elgesį]] ir [[dorovė | dorovę]]. Iš dalies tiriu, kaip žmogų veikia kiti žmonės. Manau, galime suprasti, jog žmogus tveria save. Ir didele dalimi save tveria ryšium su kitais, ryšium su bendruomene.
į:
Tiriu [[elgesys | elgesį]] ir [[dorovė | dorovę]]. Iš dalies tiriu, kaip žmogų veikia kiti žmonės. Manau, galime suprasti, jog žmogus tveria save. Ir didele dalimi save tveria ryšium su kitais, ryšium su bendruomene.

Tad reikia tirti kaip žmogus tveria savastį:
* Širdies (gelmių) ir pasaulio (bendruomenės) tiesas.
* Kertinę vertybę, gvildenamus klausimus, ir nežinojimo kelią už jų.
* Nežinojimo kelią ir žinojimą.
* Šešerybę: Santykį tarp išorinių (bendruomenės) ir vidinių požiūrių. Kaip teigiamus jausmus įamžiname dorybėmis.
* Kaip savyje laikomės nuostatų, tegul ir klaidingų, tuo tarpu pasaulyje galime keisti savo nuostatas. Kaip tai susiję su jauduliais ir nuotaikomis
.
2016 lapkričio 01 d., 19:55 atliko AndriusKulikauskas -
Pridėta 1 eilutė:
Tiriu [[elgesys | elgesį]] ir [[dorovė | dorovę]]. Iš dalies tiriu, kaip žmogų veikia kiti žmonės. Manau, galime suprasti, jog žmogus tveria save. Ir didele dalimi save tveria ryšium su kitais, ryšium su bendruomene.

Savastis


Naujausi pakeitimai


Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2017 birželio 03 d., 23:28
Tweet