调查

摘要

神的舞蹈

经历的道

知识的房子

神的调查

redaguoti


Asmuo, Asmenų tyrimai, Gyvenimo lygtis

Kaip apibrėžiami keturi asmenys?


  • Kaip apibrėžiami keturi asmenys?
    • Kodėl yra keturi lygmenys?
    • Kaip su keturiomis vienumo sampratomis (valių santykiais) ir su keturiais asmenimis susieti: unfolding, transcending, engaging, cohering?
    • Iš kur kyla asmenys? Kaip jie susiję su įvairiomis lygmenų poromis: ženklų savybėmis, dvejonėmis, išsiaiškinimo būdais, Dievo įsakymais, pertvarkymais, gyvybės savybėmis?
    • Asmenys išsako išraiškas: Ką išsako kam?
  • Kokie yra Mano, Tavo, Kito požiūriai?
    • Ar jų požiūriai išvis skiriasi?
  • Kaip atsiranda asmenys?
  • Kaip suprasti asmenų lygmenis?
  • Jeigu asmenys yra padalinimai, o vaizduotė remiasi atvaizdais, tai kokie yra asmenų atvaizdai?

Kitame puslapyje giliniuosi, kas yra asmuo. Šiame puslapyje nagrinėju keturis asmenis: Dievą, Mane, Tave, Kitą.

Kaip skiriasi asmenys: Dievas, Aš, Tu, Kitas

 DievasTuKitas
pirmi keturi padalinimainulybėvienybėdvejybėtrejybė
mato manimikodėl: kas mes iš tiesų esamekaip: save matau per savo vaidmenįkoks: mane per savo prielaidasar: manęs visai nemato
buvimas vienadvasiasandaraatvaizdaivieningumas
asmenų lygtisDievasgerumasgyvenimasamžinas gyvenimas
suvokimo lygmenyssuvokimassavęs suvokimasbendras suvokimassusikalbėjimas
išvertimai, buvima ne vienas, asmens iššaukti santykiai Aš išverčiu DievąTu suvedi Dievą ir ManeKitas atskiria Dievą ir Mane, užtat parodo jog Dievas viršesnis, nes būtent jisai rūpinasi Kitu
  • Kitas yra Dievas Mano vietoj. Kitas yra Dievo patikslinimas trejybės ratu. Trejybės ratas prilygina (isomorfiškai) Dievą ir jo patikslinimą. Užtat galime mylėti besąlygišką Dievą arba galime mylėti savo artimą.

Tarpusavio santykiai

Gyvenimo lygties lygmenys. Amžino gyvenimo išreiškimas Dievo trejybe. Dievo išvertimas.

  • Dievas
  • Dievas Dvasia - išmintis - Aš
  • Dievas Sūnus - gera valia - Tu
  • Dievas Tėvas - Dievo valia - Kitas
  • Aš esu santykiai su Dievu,
  • Tu esi santykiai su Kitais.

Rūpinamės Dievu, Manimi, Tavimi, Kitais. (Tai Minčių sodo veiklos)

Dievas yra Asmens ir Dvasios vienumas. Kitas yra Asmens ir Dvasios atskyrimas, juk Kitas atskiria dvasią nuo dvasios. Aš ir Tu esame tarpiniai slenksčiai. Būdami viena su Kitu mes naujai suvedame Asmenį ir Dvasią.

Asmeniui bene reikalingi visi asmenys: Kiti, Tu, Aš ir Dievas.

  • Dievu asmuo išeina už savęs, tampa savo papildiniu, gali save mylėti.

Požiūriai - santykiai su santvarka

Požiūriai išsako mūsų išėjimą už savęs. Kitu visi santykiai tarp asmenų pilnai išsakomi požiūriais, taip kad Dievas (nežinojimas) yra požiūriu atskirtas nuo Manęs (žinojimo).

  • Dievas žiūri pirmyn: amžinas gyvenimas, tai suvokimas, jog Dievas nebūtinai geras.
  • Aš žiūri atgal iš lygties: gyvenimas, tai Dievo gerumas.
  • Tu, tai šių skirtingų požiūrių sutapimas.
  • Kitas, tai šių skirtingų požiūrių atskyrimas.
  • Aš: esantysis (dvejybės langas: priešingybės gretinamos)
  • Tu: žinantysis (ketverybės langas: kodėl)
  • Kitas: atsakantysis (šešerybės langas: ...)

Asmenų keturi lygmenys:

  • Nutrukūs ryšiui, Tu tampi Kitu; Aš tampu Tavimi; Dievas tampa Manimi.

Asmenys (tiesos langai), tiesos atsiskleidimo pakopa iš žinojimo į nežinojimą:

  • Kitas: išskirtinai supranta - visiška nelaisvė (atsakymas - įvykis, "kaip buvo" - gyvenimiškas)
  • Tu: neišskirtinai supranta - dalinė nelaisvė (atsakymas - aplinkybės, "kaip būna" - buitinis)
  • Aš: neišskirtinai nesuprantu - dalinė laisvė (klausimas - aplinkybės, "kaip būna" - egzistencinis) - žinau, ko neįstengiu, ko nesuprantu
  • Dievas: išskirtinai nesupranta - visiška laisvė (klausimas - įvykis, "kaip buvo")

Asmenų tiesos, tai keturi išgyvenimo lygmenys:

  • Dievo žvilgsnis
  • Mano požiūris
  • Tavo laikysena
  • Kito vertybė.
  • Dievas yra tiesos dvasia
  • Aš esu sąvokos dvasia
  • Tu esi žvilgsnio dvasia
  • Kitas yra požiūrio dvasia.

Išeities taškai, savastis

  • beyond system (Spirit) Activity
  • beyond system, looking in (Structure) VantagePoint
  • within system, looking out (Representation) Position
  • within system (Unity) Perspective

Išeities taškas: Vantage is the structural context, the structural vantage point, that distinguishes a Person:

  • God is beyond System
  • I is beyond System, looking in
  • You is within System, looking out
  • Other is within System

Vantage gives the structural Level: Spirit, Structure, Representation, Unity

  • Activity - God beyond the System
  • Structure - I beyond the System, looking in
  • Representations - You within the System, looking out
  • Unity - Other within the System

Asmens požiūris išsako ką jisai žino:

  • Dievo požiūris - žino viską;
  • mano požiūris - žinau betką;
  • tavo požiūris - žinai kažką;
  • kito požiūris - žino nieką.

Ką asmuo žino, tai asmens prielaidos. Tad žinoti nieko - prieiti be nuomonių, kaip svetimas, kaip kitas. Tad asmenys (Dievas, Aš, Tu, Kitas) iškyla tiktai su ketverybe.

Sandaros išryškėjimas veikla. Visaregio sandai.

  • Going beyond oneself
  • Divergences
  • Distinctions
  • Divisions

Asmenys - Dievas, Aš, Tu, Kitas - yra apibrėžiami santvarkos pagrindu.

  • Dievas yra pirm santvarkos, tad jisai viskuo atsiskyręs nuo savęs, esančio santvarkoje.
  • Kitas yra būtent santvarkoje, tarp jos duženų. Tad Kitas nesiskiria nuo savęs ir gyvena tiesiogiai. Jo nežinojimas ir žinojimas sutampa.
  • Kitaip tariant, Kitą nuo santvarkos skiria niekas, Tave skiria kažkas, Mane skiria betkas, ir Dievą skiria viskas.

Nuo santvarkos:

  • Dievą skiria viskas
  • Mane skiria betkas
  • Tave skiria kažkas
  • Kitą skiria niekas.
  • Aš esu Dievas sąlygose.
  • Tu esi sąlygos Dievui.
  • Kiti yra sąlygos.

Sąmoningumo (nežinojimo ir žinojimo santykio) išsakymas požiūriais

  • Dievas: Joks požiūris
  • Aš: požiūris
  • Tu: požiūris į požiūrį
  • Kitas: požiūris į požiūrį į požiūrį.

Visas sąvokas dėliojant programine įranga TheBrain išskyriau keturias pagrindines sąvokas (1+4+6+1):

  • unfolding
  • structures for transcending (PrimaryStructures) "Mylėk Dievą"
  • structures for engaging (SecondaryStructures) "Mylėk artimą kaip save patį"
  • cohering.

Jos grindžia skirtingus supratimus. Bene atitinka keturias vienumo sampratas išsakančias valių santykius.

  • unfolding - dvasia sąlygose
  • transcending - sandara sąlygose
  • engaging - atvaizdai sąlygose
  • cohering - vieningumas sąlygose

Štai mintys, kaip šios sąvokos susijusios:

  • Unfolding is that which God transcends, that which is going beyond him, just as he is beyond it. It is a parting of the ways of sorts. Engaging and cohering may likewise be related.
  • Dievas man atsakė: you transcend when you love, and you unfold when you want to be loved.
  • Cohering is to be connected in a way that does not want to be disconnected.
  • unfold = to wish to be loved
  • transcend = to love
  • engage = to not hurt
  • cohere = to wish to be not hurt
  • unfolding = living beyond a system
  • transcending = choosing to go beyond a system
  • engaging = choosing to go within a system
  • cohering = living within a system
  • unfolding - Dievo šokis
  • transcending - išgyvenimo apytaka
  • engaging - žinojimo rūmai
  • cohering - meilės mokslas

Troškimai - Dievo atvaizdai

  • Kitas: Savarankiškas. (Trokšta nieko) Poreikiai: gerumas santvarkoje.
  • Tu: Užtikrintas. (Trokšta kažko) Abejonės: Išėjimas už santvarkos.
  • Aš: Ramus. (Trokšta betko) Lūkesčiai: Įsijautimas į santvarką.
  • Dievas: Mylintis. (Trokšta visko) Vertybės: Dievas už santvarkos.
  • “God is alone”: God's essence: God - God – EternalLife
  • “Aloneness is God”: God's property (Alone): Everything – I – Wisdom
  • “Assumption is Everything”: God's lack of property: Wishes – You – GoodWill
  • “Everything is Assumption”: God's lack of essence: Love – Other – GodsWill

There are four properties of God (Everyone) and NotGod (Everything) because assuming is taking up a vantage point:

  • being
  • having properties
  • not having properties
  • not being
  • Everything extends beyond every System, thus is the scope of NotBeing.
  • Anything is not within any System, thus is the scope of not having qualities.
  • Something is not beyond any System, thus is the scope of having qualities.
  • Nothing is within every System, thus is the scope of Being.

Keturi asmenys

Asmenų apibrėžimas vieningumu X=X:

  • Vieningumas su savimi - Aš
  • Vieningumas vieno su kitu - Tu
  • Vieningumas su visais - Kitas

Apimtys yra apibrėžimo filtrai, sietai, ką reiškia lygybės ženklas.

Dievas savo išėjimą už savęs išgyvena keturiais asmenimis

  • Dievas požiūriais (virsmais į sąlygas) virsta asmenimis.
  • Dievo tyrimas išsišakoja pagal keturias buvimo galimybes.
  • Dievas išeidamas už savęs į save virsta asmenimis sąlygose: Dievu, Manimi, Tavimi, Kitu.
  • Keturi asmenys paskirai nusako ketverybės lygmenis, išėjimo už savęs pakopas.

Kitas

Kitas yra trečias asmuo, kuris iškyla su amžinu gyvenimu, tame tarpe kuriame Dievas ir Aš (santvarkoje) dar nesutampame kaip Tu, taip kad Dievas nebūtinai geras.

Asmenų požiūriai yra jų išeities taškai. Kito išeities taškas yra Dievo troškimas visko, tad ir mūsų rūpesčių bei nesąmonių, tad Dievo būtinumas.

Kitas yra:

  • Kito tiesa išgyvenama kaip Tavo tiesa ir t.t.
  • Kitas iššaukia Tave - papildiniu.
  • Kitas, Tu, Aš iššaukia Dievą kaip meilę, troškimą, viską.
  • Kitas atsako Tavo klausimą...
  • Asmuo Kitas iškyla atskyrus Dievą ir Mane. Šis atskyrimas vyksta Dievui esantį viename lygmenyje prisiimant pirminę sandarą iš kito lygmens. Tai iššaukia antrinę sandarą.
  • Kitas išgyvena asmenų atskirtumu (užtat ženklų savybėmis!) Kitas yra anti-asmuo, asmens priešingybė, tad aplinka. Atskirtumai yra Dievo valios nevykdymo aplinkybės: nepaklusimas, netikėjimas, nerūpėjimas, atskiriantys ir įprasminantys keturis lygmenis. Dievas būtinas - Amžinas gyvenimas yra - per nerūpėjimą, juk tiktai Dievas gali įveikti nerūpėjimą, iš negyvo padaryti gyvą. Tai ir yra amžino gyvenimo uždavinys.
  • In GoingBeyondOneself, that which one goes beyond into.
  • God made explicit
  • the one we coincide with
  • the participant of a System.
  • that by which God and heart coincide. Well, they can coincide in six ways. So other is the unity of those ways.
  • Unity when it is different from Spirit. This is the case from the perspective of the Beginning.
  • a self-standing Self.
  • is God as Not God for Other is alone, not one
  • is completely explicit definition of God as Position and NotGod as Perspective.
  • is the question of Being that is left in the matter of Being God.
  • is the total substitute
  • is completely accessible
  • shares of himself
  • esmė, atvaizdų vieningumas, koks yra (santvarkoje) už atvaizdų, tai kas nesirodo betgi suvienija visus atvaizdus.

Prielaidų rinkinys

One's Self is the assumptions one makes. There are two representations in terms of Questions (making fewer Assumptions) and Answers (making more Assumptions). God makes all assumptions, thus is both assumed and need not be assumed. We subtract assumptions to get I, You, Other. Everything makes no assumptions. We add assumptions to get Anything, Something, Nothing. The two sets of levels match because of the number of assumptions involved:

  • GodsWill (GodTheFather) is Other's God and Nothing's God (Love)
  • GoodWill (GodTheSon) is I's God and Something's God (Wishes)
  • Wisdom (GodTheSpirit) is You's God and Anything's God (Everything)
  • God is Other's God and Everything's God (God)

Assumption of God is manifest by negating nonassumption of God, that is, by Person's freely choosing God over themselves. The noninterference of assumption and nonassumption of one Person upon the next is the respect for their freedom. God, I, You, Other are contexts for Freedom:

  • Arisal of God assumes I. I is even when God is not.
  • Arisal of I assumes You. You is even when I is not.
  • Arisal of You assumes Other. Other is even when You is not.

Thus levels of Nonassumption arise, because of the respect for Person that is separate, prior to the Person who provides their context. Yet for this same reason the Scope keeps getting narrower until finally Position and Perspective are separated by merely Nothing.

Asmenys ir pertvarkymai

  • Pertvarkymai yra santvarkinis žinojimas, o asmenys yra žinojimas pirm santvarkos.
  • Asmenys sieja, tai kas santvarkoje ir kas už jos. Pertvarkymų tvarkos išsako kas mąstoma, o asmenų poros išsako, kas mąsto. Santvarkoje nėra prieštaravimo, užtat ten yra mažoji tvarka, ji valdo didžiąją tvarką už santvarkos. Panašiai, atsakantysis asmuo yra santvarkoje, o klausiantysis asmuo yra už jos. Mažoji tvarka susiskirsto didžiąją tvarką.

Buvimo (žinojimo) ir nebuvimo (nežinojimo) santykis

God is Not NotGod: Where God is Definition (GoingBeyondOneself), NotGod is Self, System, Structure which God overcomes. This is how Person both is and is not. There are zero, one, two or three Perspectives:

  • NotGod is Everything
  • NotEverything is Omniscope
  • NotWishes is PrimaryStructures
  • NotLove is SecondaryStructures
  • ką išgyvename kaip Aš, ar Dievo šokį? ar tai Visaregis? kaip tai suderinti su pasikalbėjimais?
  • pirmines sandaras išgyvename kaip Tu (tai santykis su Dievu);
  • antrines sandaras išgyvename kaip Kitas (kaip suprasti?);

Along with the three aspects of God there is the Self which defines God. This makes for four subjects to which the definition of God may be applied. They are:

  • In the Scope of Everything, all things are separate, God is God. (God assumed) God as Self which defines God. God's presence as God - God – EternalLife. God is alone.
  • In the Scope of Anything, one exception is not separate, God is Everything. (God not assumed) God as Self's quality which may go beyond Self. Everything – I – Wisdom. God who is understood as quality (GodTheSpirit). Aloneness is God.
  • In the Scope of Something, one exception is separate, God is Wishes. (God not assumed not) God as lack of Self's quality into which God is going beyond Self. God who is understanding as lack of quality (GodTheSon). Wishes – You – GoodWill. Assumption is (defines) Everything.
  • In the Scope of Nothing, all things are not separate, God is Love. (God assumed not) God as lack of Self into which God has gone beyond Self. God who understands as absent (GodTheFather). Love – Other – GodsWill. Everything is (knows) Assumption.

God beyond NotGod: Where God is beyond (before GoingBeyondOneself), NotGod is the Self (after GoingBeyondOneself) which is offered as a choice in contrast, and which is within limits (thus linked), whereas God stretches beyond any limits, before or after. This is how GoingBeyondOneself both is and is not. There are zero, one, two or three Contexts:

  • NotEternalLife is Life
  • NotWisdom is Anything
  • NotGoodWill is Choosing
  • NotGodsWill is Will

Mintys apie lygmenis

The six intermediary divisions (1-6) are perhaps sufficient to generate all structure, given everything. But to make that coherent, we need to add the asymptotic divisions, the nullsome (0) and the sevensome (7). I think that the point of the nullsome is God's transcendence, his going beyond himself. And the point of the sevensome is God's engagement, his will, his taking up the structure.

I think the point of life is that for the unfolding to cohere, then we must include the asymptotic divisions. Somehow they are inherent in life, where life is the fact that God is good, that everything has slack.

So I can update my list:

  • 0) Everything's purpose = God's transcendence
  • 1) Everything's unity as coherence = God's glory
  • 2) Everything's existence as states = God's intention
  • 3) Everything's participation as perspectives = God's example
  • 4) Everything's information as qualities = God's love
  • 5) Everything's continuum as conclusions = God's work
  • 6) Everything's morality as structure = God's command
  • 7) Everything's choice = God's engagement

Each of these is an expression of eternal life, unconditional life. The idea is that such life is possible within Everything only if through the good there is within, and that good can be only of God, the whole beyond the system. In this sense, life is the fact that God is good.

perhaps:

  • coherence is the unity of representations
  • states are the existence of representations
  • perspectives are the participation of representations
  • qualities are the information of representations
  • conclusions are the continuum of representations
  • structure is the morality of representations

Each of these is split because of representations. But perhaps purpose and choice cannot be split into representations. In other words, they might not be of the system, only of the spirit. The system is that for which there are representations.

Note that there are six representations of Anything, and only four for Everything and two for Slack. Life is the coherence of Anything, that is, Life is the unity of representations of Anything. Also, I'm thinking that Anything may have a purpose, unity, existence, etc. So these might be for "conditional life", but we can choose "unconditional life", but only from the vantage point of Everything and "good", where "God is good". That is, we must think of Anything as Everything plus Slack, perhaps if "conditional life" is to be "unconditional life".

  • 0) Everything's purpose = God's transcendence
  • 1) Everything's unity as coherence = God's glory
  • 2) Everything's existence as states = God's intention
  • 3) Everything's participation as perspectives = God's example
  • 4) Everything's information as qualities = God's love
  • 5) Everything's continuum as conclusions = God's work
  • 6) Everything's morality as structure = God's command
  • 7) Everything's choice = God's engagement

On the right hand side, we have a variety ways of expressing "eternal life", unconditional life. Life given by one who loves us more than we love ourselves, who wants us to be alive more than we can even understand.

On the left hand side, we have ways of expressing Everything as a stage for life. The purpose of this stage, 0), is that God go beyond himself, transcend himself. The ultimate choice of this stage, 7), is that God engage it. But the stage itself is defined by 1-6.

I suppose the question is, to what extent can there be life without purpose or choice? Such a life I expect must be centered around morality. It holds for an Anything. Perhaps that Anything must entertain and develop a relationship with Everything (in that Anything is Everything plus Slack). But the Anything can stand on its own for quite some time. So that would be an interesting model, that this is like a game, where Anything stands on its own for as long as it can, until its relationship with Everything becomes explicit. But that may not be bad at all, either. Both are good in their way, I think.

Perhaps it has to do with which has primacy - God within us, or God outside us. We start out with primacy for that within us, but at a certain point we may hand it over to that outside us.

Paskiri asmenys

  • Defining "I" as what is left when I remove everything else, notably, my environment. And so it especially includes my will and roots everything in it.

Santykiai tarp asmenų

Įvairūs būdai suprasti šešias asmenų poras:

  • Tu išsiskiri nuo Kitų; Aš išsiskiriu nuo Kitų; Aš nuo Tavęs; Dievas nuo Manęs; Dievas nuo Tavęs; Dievas nuo Kitų.
  • Tu išreiškiamas Kitais; Aš Kitais; Aš Tavimi; Dievas Manimi; Dievas Tavimi; Dievas Kitais.
  • Tu remiesi Kitais; Aš Kitais; Aš Tavimi; Dievas Manimi; Dievas Tavimi; Dievas Kitais.
  • Tu atjauti Kitą ir t.t.
  • Tu išgirsti Kitą ir t.t.

4 asmenys, 6 asmenų santykiai susiveda į 1 asmenį (kitą) žiūrintį iš šalies - tai asmuo susijęs su dviem asmenimis, išsakytas jų santykiu

  • Asmenys - neigimas prieš apimtis ir po apimčių - kaip tai suprasti? Loginis kvadratas.
  • Asmenų tyrimais, Aš įsijaučia į pasąmonę, į netroškimus, ir išskiria valią. Tu atsitokėji sąmone, gyveni bendru žmogumi. O Dievas naujai iškyla Kitu, sąmoningumu.
  • Kitas išplečia Tave jo nebuvime, už Tavo apimties

Aš žiūri atgal iš lygties: gyvenimas, tai Dievo gerumas. Dievas tai žiūri pirmyn: amžinas gyvenimas, tai suvokimas, jog Dievas nebūtinai geras. Tu, tai šių skirtingų požiūrių sutapimas. Kitas, tai šių skirtingų požiūrių atskyrimas.

Užrašai

  • Dievas - už santvarkos - priešinga veikla: išėjimas už savęs į save, į santvarką
  • Aš - santvarkoje - priešinga veikla: nukrypimai
  • Tu - junginys - priešinga veikla: išskyrimai
  • Kitas - atskyrimas - priešinga veikla: padalinimai
  • Asmenų (mano - tavo) esmė yra požiūriai (įsijautimas - atsitokėjimas) nes tai išsako, kas mes esame, tai išsako mūsų sąmoningumą, kaip renkamės viską priimti.
  • Asmenys išsiskirsto nesant suvokimui, tai Dievo pakaitalai neigiant jo savybes. Asmenys vienijasi lygtimi.

Kitas

Antrinių sandarų (sandarų šeimų ir kalbų) apibrėžtas Kitas išsako Dievo nebūtinumą ir būtinumą. Kitas atskiria Mane ir Dievą.

  • Kitas yra vieninga savastis, vienijanti šešias antrines sandaras, betko atvaizdus.
  • Kuria prasme, esant Kitam, Dievas nebūtinas? Dievas nebūtinas jeigu pakanka gerumo, jeigu Dievas būtinai santvarkoje, juk Dievas yra tai, kas pirm santvarkos, gi santvarka Dievas neigia save.
  • Ir kaip Dievas visgi tampa būtinas? Dievas iškyla sąvoka, Dievas nebūtinai geras.
  • Kaip Kitu susiveda sandarų šeimos ir kalbos? Jos atitinkamai apibrėžia požiūrius ir sąvokas.
  • Kitu išsakomos visos įmanomos sąlygos, taip kad besąlygiškumas nebūtinas.
  • Visgi, mums - Aš ir Tau - prisiimant visas įmanomas sąlygas, besąlygiškumas yra būtinas.



Asmenys


Naujausi pakeitimai


靠真理

网站

Įvadas #E9F5FC

Klausimai #FFFFC0

Teiginiai #FFFFFF

Kitų mintys #EFCFE1

Dievas man #FFECC0

Iš ankščiau #CCFFCC

Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius

redaguoti

Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2021 kovo 06 d., 14:22