Mintys.GyvenimoLygtis istorijaPaslėpti nežymius pakeitimus - Rodyti kodo pakeitimus 2023 rugsėjo 19 d., 12:09
atliko -
Pridėtos 589-594 eilutės:
Pasirinkimu susiaurėja atsakomybė
2023 rugsėjo 19 d., 10:41
atliko -
Pridėtos 575-588 eilutės:
Užrašai Gyvenimo lygtis
2023 vasario 11 d., 17:57
atliko -
Pridėta 12 eilutė:
2022 spalio 27 d., 14:52
atliko -
Pridėta 56 eilutė:
2022 balandžio 12 d., 12:14
atliko -
Pakeistos 406-407 eilutės iš
į:
Dievas bręsta atgal į Dievą, užtat apima viską, atsakys už viską. Jis leidžia bendrystę (ir taip, ir ne), leidžia, kad būtų kiti, bet visgi jis yra Dievas ir toks būdamas iškyla, kaip pirmapradis.
Dievas apibrėžiamas einant link būtinumo. Ar Kito Dievas yra suvokiantis, protaujantis, mums prilygstantis, kaip ir mes? 2022 balandžio 11 d., 16:02
atliko -
Pridėtos 52-68 eilutės:
Kas yra gyvenimo lygtis
Ką veikia gyvenimo lygtis
Kodėl yra gyvenimo lygtis
Pridėtos 78-80 eilutės:
Pridėta 87 eilutė:
Pakeistos 173-176 eilutės iš
į:
Pakeistos 349-350 eilutės iš
į:
Ištrinta 358 eilutė:
Ištrintos 382-383 eilutės:
Human is a learner (what you believe is what happens) and God is a teacher (what you find is what you love). I should focus on the relationship between the seventh and eighth perspectives, between human and God. Pakeistos 385-425 eilutės iš
Pabaiga Trokštu viską žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti. Ankstyvesnės mintys. I have prepared for this for most of my childhood, and worked on this for all my life as an adult. These last twenty-two years I have observed and collected a wide variety of structures. My starting point is God, and the related concept of everything. My ending point is life, as the fact that God is good. I've always had trouble writing up my thoughts because they are murky, but even worse, they want to spin out in all directions. And I can't prove much of anything, although that's not my goal, either. I've found a natural point of convergence, a conclusion from which I can work backwards and lead to all the structures that I know of. My conclusion is: "Life is the fact that God is good". Or more simply, "Life is the goodness of God". Starting from just one conclusion: "Life is the goodness of God", I am able to explore "life", "goodness", "God", "is", etc. and work backwards, what do I mean? It's the conclusion that pulls everything together that I've been working on, and I find it attractive and natural. It leaves enormous room for clarification, elaboration. But it also works as a conclusion, in that I'm willing to take my stand here, and I'm able to confess my dogma, what I'll not retreat from. My "core values", so to speak. There is a greater assertion, which I have drawn from the Gospel of John: "Everlasting life is the understanding that God is good." I am finding that to work from "Life is the goodness of God" is to work backwards, whereas to work with "Endless life is understanding the goodness of God" is to work forwards. Just as my backwards-looking conclusion reflects my outlook, so it seems that the forwards-looking assertion reflects God's outlook, his venturing outwards to everlasting life. How may my looking back, or yours, find God and take up his looking forwards? Daugelį metų pradėjau nuo išeities taško - Viskas - iš kurio viskas išsirituliodavau. Kai kada pamąstydavau, į ką viskas turėtų susivesti? Pamanydavau, kad tai turėtų būti Dievo gerumas. Benagrinėjant šv.Jono evangeliją ėmiau mąstyti apie santykį tarp Dievo už mūsų ir Dievo mumyse, kad gyvenimas yra Dievo gerumas, tačiau amžinas gyvenimas yra suvokimas Dievo gerumo, tad atskyrimas Dievo ir gerumo.
Užrašai Amžiną gyvenimą (ir ypač šuolius bei sąmonės išsiskaidymus, vieningumus) išsako asmenų lygties lygmenys:
į:
Užrašai Ištrintos 391-396 eilutės:
Ištrintos 463-465 eilutės:
Ištrintos 465-483 eilutės:
Gyvenimo lygtis
Kas yra gyvenimo lygtis
Ką veikia gyvenimo lygtis
Kodėl yra gyvenimo lygtis
2022 balandžio 11 d., 15:32
atliko -
Pakeistos 147-152 eilutės iš
į:
Pakeistos 390-395 eilutės iš
Amžinas gyvenimas ir gyvenimas
į:
2022 balandžio 11 d., 15:30
atliko -
Pridėta 75 eilutė:
Ištrinta 79 eilutė:
Ištrintos 213-224 eilutės:
Dvasia, sandara, atvaizdai, vieningumas
Dvasia ir sandara Dvasia santvarkoje:
2022 balandžio 11 d., 15:20
atliko -
Ištrintos 29-32 eilutės:
Požiūrio lygtis
Ištrintos 36-38 eilutės:
Tapatumas Pridėtos 114-118 eilutės:
Keturi stulpai Dievo stulpas: Dievas, viskas, troškimai, meilė
Pakeistos 339-344 eilutės iš
Tvarka, betvarkė, laisvė Meilė (tvarka) ir Dievas (laisvė)
Priėjimas, tapatumas į:
2022 balandžio 11 d., 15:13
atliko -
Pridėtos 146-149 eilutės:
Skiriasi gyvenimas ir amžinas gyvenimas
Ištrintos 300-305 eilutės:
Meilė ir gyvenimas Love is that support by which we can look through God's eyes. Life is that we thereby see, and eternal life is that we thereby look. We are that by which there is love and life, eternal life and endless love. 2022 balandžio 11 d., 15:04
atliko -
Pakeista 137 eilutė iš:
į:
Pridėtos 140-145 eilutės:
Požiūrio lygties - gyvenimo lygties kampai:
Pakeistos 247-252 eilutės iš
Gyvenimo lygties kampai:
į:
Pakeistos 306-314 eilutės iš
Love is that which introduces good when there is yet no system, hence no bad. And that good is always with God. The unity of our view is expressed by God as observer, and the completeness of our view is expressed by God as observed. They are related by what is familiar to us, and they stand distinct from that in that they are unobstructed. Our role is to clear the way for what is familiar. The observer's love and the observed's life are related by way of the access that we provide. They are fully related when there is such access in every way. The observer contributes Understanding, which is the nature of love and the practice of life. The observer ever goes beyond themselves by taking up a view outside itself. The observer's understanding holds these views all separate. In the chain of views, God's view stays the same, but human's view evolves. The observed contributes Structure, which is the nature of life and the practice of love. The observed is ever reinterpreted in a new way that coincides with all the previous ways. The observer's structure holds these views all together. In the chain of reinterpretations, human's view stays the same, but God's view evolves. Understanding keeps the views different as they unfold so that there can be access in every way. Structure holds together the different views as applying to the same life. į:
Meilė yra tai, kas diegia gerumą dar nesant santvarkai, tad nesant blogumui. Ir tas gerumas visada su Dievu. Mūsų žvilsnio vieningumą išreiškia Dievas kaip pažinovas, o mūsų žvilgsnio pilnumą išreiškia Dievas kaip pažintasis. Juos sieja tai, kas mums pažįstama, ir jie išsiskiria nuo to, kas mums pažįstama, savo nevaržomumu. Mūsų vaidmuo yra atverti kelią tam, kas mums pažįstama. Pažinovo meilę ir pažintojo gyvenimą sieja priėjimo būdu, kurį parūpiname. Jie yra pilnai susiję kai toks priėjimas įmanomas visais būdais.
2022 balandžio 11 d., 14:55
atliko -
Pridėtos 117-120 eilutės:
Priėjimo lygmenys
Ištrintos 282-290 eilutės:
Four levels of access Keturi lygmenys There are four level of access between God as Observer and God as Observed: nothing, something, anything and everything. God as Observer is the one beyond any system who derives Human as he goes beyond himself. So as this God enters the system we have: God, everything, wishing, love. But also, Human is God within system, and this Human pulls away from himself and thereby opens up room for God. As Human pulling away from himself, he is making separate, thus keeping separate God and good, thus allowing for God beyond system, and manifesting himself as God within system. This means that we can think of Human as beyond system as: God's will, good will, wisdom and eternal life. These all are expressions of Human who has gone beyond the system and hence is one with God. This sequence starts with complete deference and ends with complete coinciding of God and human. The complete deference to God's will shows that even when there is no access between God and human, it is possible for them to be connected by way of human's submission to God. Then the access opens up, so that good will is access by way of something - a channel for good, and wisdom is access by way of anything - a point to focus around, and finally eternal life is access by way of everything. Meanwhile, life (as the goodness of God) is the fact that Human can be as such within a system, and thus not comparable to God, but simply a creation of God. Whereas eternal life has him as a creator, a co-creator along with God. And good is the "system" which distinguishes these possibilities and relates God and human. We have human's view of God's view whereby human's view goes beyond themselves to take up God's view. We have God's view of human's view whereby God's view goes beyond himself to take up human's view. How can they coincide? We have four levels of access so that the two may be considered as seeing the same. God as Observer and God as Observed can be in harmony. 2022 balandžio 11 d., 14:25
atliko -
Ištrintos 58-61 eilutės:
Renkamės tarp gyvenimo ir amžino gyvenimo
Pakeista 126 eilutė iš:
Požiūrio lygtis į:
Pridėtos 136-139 eilutės:
Renkamės tarp gyvenimo ir amžino gyvenimo
Ištrintos 408-417 eilutės:
Tobulumas
Deriniai yra tinkamiausi sprendimai.
2022 balandžio 11 d., 14:22
atliko -
Pakeistos 55-56 eilutės iš
Gyvenimo lygtis apibūdina santykius su tuo už vaizduotės į:
Gyvenimo lygtis apibūdina santykius su tuo, kas už vaizduotės Ištrintos 58-61 eilutės:
Dievas, gerumas, gyvenimas, amžinas gyvenimas Gyvenimo lygtis apibrėžia Dievą, gerumą, gyvenimą ir amžiną gyvenimą. Pridėta 85 eilutė:
2022 balandžio 09 d., 14:58
atliko -
Pakeistos 172-178 eilutės iš
In general, we may say "the unity of representations of structure of spirit". From a human point of view, the unity and the spirit are the same, which makes this cyclic. From God's point of view they are distinct. From a human point of view, for example, love and God are the same. So from a human point of view, spirit is the unity of representations. For example, God is the spirit of everything. Additionally, from the human point of view, God is the unity of the representations of everything. But God keeps unity and spirit distinct.
į:
Esmė yra dvasios sandaros atvaizdų vieningumas Žmogaus trejybė ir Dievo ketverybė
Trys veiksmai
2022 balandžio 09 d., 14:43
atliko -
Pakeistos 59-60 eilutės iš
Dievas, gerumas, gyvenimas, amžinas gyvenimas į:
Ištrintos 62-98 eilutės:
Dievas
Gerumas
Gyvenimas
Amžinas gyvenimas
Ištrinta 66 eilutė:
Pakeistos 218-232 eilutės iš
Amžinas gyvenimas ir meilė
Meilė, tai laisvės palaikymas. Meilės palaikymas, tai pagarba laisvei:
Gyvenimo lygtis ir Dievo šokio aštuonerybė į:
Gyvenimo lygties kilmė Gyvenimo lygtis ir Dievo šokio aštuonerybė 2022 balandžio 09 d., 14:25
atliko -
Pakeistos 389-409 eilutės iš
Note that human view of God's view is the recurring element for composing both the nature of love and the nature of life, and that it combines (human) life and (God's) love in the most atomic way. Gera valia Always show good will - here the emphasis is on show, reaching out to another so that they might see - this is perhaps the equation of life for one of the four levels, the one for good will. Key is that we allow those gaps to serve others, so that we make way for them, and we might all be one. We don't presume that God is good, but rather we participate to make that be the case. Think about the importance of "making way for others" in eternal life, as God makes way for Jesus, and Jesus makes way for us. It seems that the equations for eternal life are based on God as observed (through the omniscope, etc.) whereas the equations for life are based on God as observer (through divisions, etc.) Life is driven by static structures (divisions, representations, topologies) and eternal life is driven by dynamic structures (the three languages). Note: consider God as observed as chaos, and God as observer as order. So this is a relationship between chaos and order. And compare this with theater and the two Russian acting schools of Michail Chekhov (fantastical, logical) and Stanislovsky (psychological). (Thank you to Rimas Morkunas). When God is observer, then God coincides with good, he coincides with us, he goes beyond himself, into the bounded, and so this is life. He lives as the bounded. But when God is observed, then he is separate from good, we coincide with him, we go beyond ourselves to him, to the unbounded, and that is eternal life. We live as the unbounded. He waits for us. Order, Chaos, Freedom Love is based in order, whereas God is based in freedom. Freedom is the possibility to go beyond chaos. God has us look beyond ourselves. Access, Coinciding We provide access to God to himself, either Everything, Anything, Something, Nothing. He is both within our system and beyond our system, and we provide him access to himself. The greater the access, the less he is separated from himself, accordingly by nothing, something, anything, everything. The amount of access gives the extent to which he coincides with us. As God and good he does not coincide with us, but as love and perfection he coincides with us completely. į:
Žmogaus požiūris į Dievo požiūrį
Dievas kaip pažinovas ir kaip pažintasis
Tvarka, betvarkė, laisvė Meilė (tvarka) ir Dievas (laisvė)
Priėjimas, tapatumas 2022 balandžio 09 d., 13:48
atliko -
Pridėtos 602-690 eilutės:
Šiaip gyvenimas ir amžinas gyvenimas I would like to write more about "life" and "eternal life" as opposites, much like "decreasing slack" and "increasing slack". Briefly, we may think of life as the goodness of God (or structurally, anything is everything plus slack). But, as I read in the Gospel of John, eternal life is understanding the goodness of God. To understand the goodness of God is to keep the two concepts separate, to recognize good and God as independent concepts, and not to assume that they are related. Unfortunately, so often we presume that God is good. That is very harmful because it diminishes what God means to us. In our lives, we can testify to many injustices which have yet to be fixed. It is too early for us as witnesses to say that God is good. The facts aren't in yet! And to claim to know that God is good is to make him unreal. If we look forwards, outwards, then we think in terms of increasing slack, that yes, perhaps in the very end God is good, and yet there is an eternity of possibility for him to have that be so. God is not constrained by good, he does not have to be good, it is up to him whether he is. By presuming his goodness, we are constraining him, our narrow little minds are binding him to good, and we are therefore looking backwards. Our lives are finite, and we can explain away everything in them, until there is nothing left, and we have death. I find it helpful to recognize that I, as a human, find it hard enough to wish for my own "life". In general, we tend to tune ourselves out, to diminish ourselves, to be unsuccessful, to dissipate ourselves, to walk away from our life. And so "eternal life" isn't even relevant. Scripture inspires me that it is not my wish, but God's wish that I live forever. If we define "love" as "support of life" (to love X = to support the life of X), then it is God's love for us that makes for eternal life. That is what God wants for us, not what we want for ourselves. If we understand life, if we understand the goodness of God, and if we disentangle the concepts of God and good, then we can look forwards, we can appreciate the reality of life so far, and we can be open to all the wrongs so far that may be yet redeemed, and all the many good things left that might come. We can and do live this "eternal life" now when we choose to allow for the open question of God's goodness and participate as a player - when we are sensitive, responsive, engaged. And we choose "death" when, alternatively, we consider it all closed and let that logic unravel any slack we have. I liked very much Frank Mosca's letters. I think that the relation between "love" and "life" is very much that kind of give and take, that slack between structure and activity, which we may aesthetically ascribe to God with regard to us. And I am thinking that, just as we ought to shift from focusing on "life" to "eternal life" as I sketch above, but so we might shift from "love" (support of life as we might see it) to "God's love" (support of our life as the eternal life that he cares about). If we live the open-ended outlook of eternal life, then I think that the CTMU might say that such an outlook can't be snapped by any physical events. Instead, we take our outlook with us, and all of our life which it connects to, into a broader reinterpretation that is open to connect with other such. Our life can be stopped only if we restrict ourselves to a closed outlook which, sadly, is the one that our society presumes upon us, and the one that would have us be reduced to nothing more than that which we have already been. The proof, so to speak, is that we are able to have an outlook "eternal life" which is not what we ourselves want, but what is given to us nonetheless, and which connects the unfolding future to our openness to it, so that it has a stake in our being ever alive, and we're able to drag the "real world" along with us, "uncollapsed" I suppose. The Psalmist clings to God's glory, for if his fate is tied to God's glory, then he will ever be alive. In summary, I think that God would not be attractive if he might might forbid some good because it would also bring bad. I think that we, as systems, open ourselves and break out of evil by allowing for the question Whether? and the answer Why! as they naturally transcend us. Allowing for an answer Why! makes our question Why? meaningful, and allowing for a question Whether? makes our answer Whether! meaningful. We can thereby open ourselves to integration by that which is truly bigger than us, so that it might peer through us, see itself through us, and so live through us. I think that the nature of life continuing openly, uncollapsed by physical events, is a question that we might apply the CTMU to, especially in defining further, what is life? We might be able to show what structures and activities in this world are actually relevant to that broader world. We might engineer bridges back and forth with that broader world, perhaps through prayer and good deeds. This might also have application to our health care systems. I look forward to exploring connections between the CTMU and my own quest "to know everything and apply that usefully". I'm especially stirred by Frank's letters on what I might think of as God's love. Here is my current attempt at an Overview of how everything unfolds. 2022 balandžio 09 d., 13:24
atliko -
Pakeistos 3-6 eilutės iš
Dievas, Suvokimas, Apibrėžimas, Dvasia, Amžino gyvenimo pjūvis, Amžinas gyvenimas, Požiūrio lygtis, Ketverybė, Ketverybės, Aštuonerybė į:
2022 balandžio 09 d., 13:23
atliko -
Pakeistos 28-30 eilutės iš
Amžinas gyvenimas
į:
Gyvenimas ir amžinas gyvenimas
Pridėtos 464-482 eilutės:
Amžinas gyvenimas ir gyvenimas
Amžiną gyvenimą (ir ypač šuolius bei sąmonės išsiskaidymus, vieningumus) išsako asmenų lygties lygmenys:
2021 lapkričio 24 d., 14:06
atliko -
Pridėtos 465-466 eilutės:
2021 spalio 12 d., 16:20
atliko -
Pridėtos 466-467 eilutės:
2021 spalio 01 d., 15:30
atliko -
Pakeistos 555-571 eilutės iš
![]() į:
Kas yra gyvenimo lygtis
Ką veikia gyvenimo lygtis
Kodėl yra gyvenimo lygtis
![]() 2021 rugsėjo 30 d., 14:33
atliko -
Pakeista 156 eilutė iš:
į:
Pakeista 161 eilutė iš:
Požiūrių lygtis į:
Požiūrio lygtis Pakeista 190 eilutė iš:
Požiūrių lygtis ir ketverybė į:
Požiūrio lygtis ir ketverybė Pakeista 193 eilutė iš:
į:
Pakeista 496 eilutė iš:
į:
2021 rugsėjo 16 d., 14:38
atliko -
Pridėtos 465-468 eilutės:
2021 rugsėjo 15 d., 12:12
atliko -
Pridėtos 464-467 eilutės:
2021 rugsėjo 10 d., 12:35
atliko -
Pridėtos 542-545 eilutės:
Gyvenimo lygtis
2021 rugsėjo 01 d., 15:10
atliko -
Pridėtos 509-510 eilutės:
2021 rugpjūčio 21 d., 16:54
atliko -
Pridėtos 109-114 eilutės:
2021 gegužės 26 d., 13:11
atliko -
Pakeista 133 eilutė iš:
į:
2021 gegužės 26 d., 13:09
atliko -
Pridėta 133 eilutė:
2021 gegužės 26 d., 10:29
atliko -
Pridėtos 457-461 eilutės:
2021 gegužės 26 d., 10:28
atliko -
Pakeistos 26-27 eilutės iš
į:
Pridėtos 33-35 eilutės:
Atvaizdai
2021 kovo 27 d., 13:20
atliko -
Pridėtos 32-34 eilutės:
![]() Pakeista 37 eilutė iš:
Gyvenimo lygtis apibūdina tai kas už vaizduotės į:
Gyvenimo lygtis apibūdina santykius su tuo už vaizduotės 2021 kovo 17 d., 15:51
atliko -
Pakeistos 160-171 eilutės iš
į:
Sąmoningumas ir nesąmoningumas
Požiūrio išgyvenimo taškai
Pakeistos 179-180 eilutės iš
į:
Ištrintos 182-206 eilutės:
Gyvenimo lygties lygmenys Gyvenimo lygtis turi keturis skirtingumo suvokimo lygmenis:
Juos skiria pasiklydę vaikai (Dievo požiūris į žmogaus požiūrį ir t.t.) Gyvenimo lygties lygmenys
Sąmoningumo lygmenys. An outlook that separates:
2021 kovo 17 d., 14:45
atliko -
Pakeistos 45-46 eilutės iš
į:
Pakeistos 102-104 eilutės iš
į:
Pakeistos 108-113 eilutės iš
į:
Pakeistos 117-120 eilutės iš
į:
Pakeistos 127-128 eilutės iš
į:
Pakeistos 226-242 eilutės iš
Sandara
Atvaizdai
Vieningumas - esmė
į:
Ištrintos 227-229 eilutės:
2021 kovo 17 d., 13:51
atliko -
Pakeistos 44-45 eilutės iš
į:
Pridėta 47 eilutė:
Pridėta 53 eilutė:
Pridėta 62 eilutė:
Ištrintos 157-161 eilutės:
2021 kovo 17 d., 13:50
atliko -
Pakeistos 92-93 eilutės iš
į:
Pridėta 95 eilutė:
Pakeistos 100-101 eilutės iš
į:
Pakeistos 160-162 eilutės iš
Sandara yra tai kas lieka pasitraukus dvasiai. Sandara yra dvasios nebuvimas, jos rėmai ir jos prielaidos. Užtat galime skirti besąlygišką dvasią už prielaidų ir sąlygišką dvasią prielaidose. Tokiu būdu galime atpažinti savo prielaidas ir jų atsisakyti. Negation introduces four levels: Activity, Structure, Representation, Unity. They give the relation between an orginal context and a new context, whether or not they are explicit, whether or not they are the same, whether or not they are positive or negative. į:
2021 kovo 17 d., 13:47
atliko -
Pakeistos 71-73 eilutės iš
į:
Pakeistos 81-82 eilutės iš
Gyvenimo lygtis pasireiškia keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vieningumo. į:
Gyvenimo lygtis galioja keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vieningumo. Pridėtos 88-92 eilutės:
Gyvenimo lygties lygmenys
Pakeistos 94-95 eilutės iš
į:
Pakeistos 97-98 eilutės iš
į:
Pridėta 100 eilutė:
Pridėta 104 eilutė:
Pakeistos 108-110 eilutės iš
į:
Ištrintos 148-153 eilutės:
Ištrintos 150-152 eilutės:
Ši lygtis galioja keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vieningumo. Gyvenimo lygties lygmenys yra išėjimo už savęs į save pakopos. Šios pakopos nusako sąvokų apimtis: dvasios sąvokų apimtis yra viskas, sandaros sąvokų apimtis yra betkas, atvaizdų sąvokų apimtis yra kažkas, vieningumo sąvokų apimtis yra niekas. O kiekviename lygmenyje požiūrio lygtis išsako sąvokos sąlygas, to lygmens suvokėjo santykį su besąlygišku suvokėju, tad su Dievu. 2021 kovo 17 d., 13:31
atliko -
Pakeistos 3-4 eilutės iš
į:
Pakeistos 81-85 eilutės iš
į:
Pakeista 141 eilutė iš:
į:
2021 kovo 17 d., 13:22
atliko -
Pridėtos 42-44 eilutės:
Dievas
Pakeistos 47-49 eilutės iš
į:
Pakeistos 117-118 eilutės iš
į:
Pakeistos 126-127 eilutės iš
į:
Ištrintos 139-150 eilutės:
Gyvenimo lygties sandara Pokalbiais dėsčiau asmenimis, tai mūsų supratimas, o Dievo supratimas, tai gyvenimo lygtimi - tiesa.
Dievas, gerumas, gyvenimas, amžinas gyvenimas Gerumas
2021 kovo 17 d., 13:17
atliko -
Pakeistos 112-113 eilutės iš
į:
Pakeista 123 eilutė iš:
į:
Pakeistos 132-137 eilutės iš
Keturios apytakos
į:
Ištrintos 134-136 eilutės:
Požiūrių lygtis. Gyvenimo lygtis skiria: A, B, A IR B, A AR B. Gal B yra NE A, tai yra, A santvarkoje. 2021 kovo 17 d., 13:14
atliko -
Pridėta 123 eilutė:
Pakeistos 136-137 eilutės iš
Suvokimo lygmenys
į:
2021 kovo 17 d., 12:59
atliko -
Pakeistos 104-105 eilutės iš
į:
Pridėta 122 eilutė:
Pakeistos 129-134 eilutės iš
Kas išsiveda iš Dievo
į:
2021 kovo 17 d., 12:46
atliko -
Pakeistos 49-52 eilutės iš
į:
Pakeistos 64-71 eilutės iš
į:
Renkamės tarp gyvenimo ir amžino gyvenimo
Pakeistos 135-144 eilutės iš
Gyvenimas ir amžinas gyvenimas
į:
2021 kovo 17 d., 12:41
atliko -
Pakeistos 78-79 eilutės iš
į:
Pakeistos 81-83 eilutės iš
į:
Pridėtos 89-94 eilutės:
Visuma
Pakeistos 118-124 eilutės iš
Apibrėžimo pagrindas
Skirtumas tarp Dievo ir visko
į:
Pakeistos 127-131 eilutės iš
Kas mes esame
Mylėti netobulą
į:
2021 kovo 17 d., 12:35
atliko -
Pakeistos 47-48 eilutės iš
į:
Pakeistos 60-61 eilutės iš
į:
Pakeistos 71-73 eilutės iš
Gyvenimo lygties esmė į:
Dvasios lygmuo Sandaros lygmuo Atvaizdų lygmuo Vieningumo lygmuo Gyvenimo lygties esmė Požiūrių lygtis
Ketverybė
Ištrinta 102 eilutė:
Pakeistos 106-111 eilutės iš
Sandara yra žvilgsnis, atvaizdai yra požiūris, vieningumas yra valia. Pavyzdžiui, Dievo žvilgsnis (visko žinojimas) yra išmintis, Dievo požiūris (visko nežinojimas) yra gera valia, Dievo valia (visko įsisąmonijimas). Žmogaus žvilgsnis (betko žinojimas) yra betkas, žmogaus požiūris (betko nežinojimas) yra pasirinkimai, žmogaus valia (betko įsisąmonijimas). į:
2021 kovo 17 d., 12:13
atliko -
Pakeistos 53-55 eilutės iš
Amžinas gyvenimas yra suvokimas, jog Dievas nebūtinai geras. Suvokimas, tai atskyrimas ir išskyrimas. Atskirdami gerumą (sąlygose) ir Dievą (nebūtinai sąlygose) įžvelgiame Dievo pirmenybę gerumo atžvilgiu. Svarbiau, kad būtų Dievas, o ne gerumas. O mūsų sąlygose Dievas gali nebūti - jisai viską gali - ir galim su juo ryšio neturėti, kaip kad Kristus ant kryžiaus, kada kentė, "Dieve, kodėl mane apleidai?" O gerumo dažnai nėra, bet tai jau gal ne Dievo, o mūsų reikalas juo pasirūpinti. Užtat kas aklai tvirtina, kad "Dievas yra geras", tas daug kam abejingas, tas šiaip gyvena ir miršta, o kas nuoširdžiai mato, jog dažnai kol kas anksti tvirtinti, koks Dievas, tas jau čia ir dabar amžinai bręsta, kad Dievas iš tiesų būtų geras. "Dievas nebūtinai geras; gyvenimas nebūtinai teisingas", tai, kiek žinau, sunkiausia ir prasmingiausia tiesa, apie kurią, manau, Jėzus kalbėjo, sakydamas, "Dar daugel jums turėčiau kalbėti, bet dabar jūs negalite pakelti." į:
Keturi lygmenys 2021 kovo 17 d., 12:09
atliko -
Pakeistos 32-33 eilutės iš
Kas yra gyvenimo lygtis į:
Kas yra gyvenimo lygtis Gyvenimo lygtis apibūdina tai kas už vaizduotės Pridėtos 38-39 eilutės:
Dievas, gerumas, gyvenimas, amžinas gyvenimas Pridėtos 41-45 eilutės:
Gerumas
Gyvenimas Pakeistos 47-49 eilutės iš
Gyvenimo lygtis į:
Amžinas gyvenimas
Pakeistos 53-55 eilutės iš
į:
Amžinas gyvenimas yra suvokimas, jog Dievas nebūtinai geras. Suvokimas, tai atskyrimas ir išskyrimas. Atskirdami gerumą (sąlygose) ir Dievą (nebūtinai sąlygose) įžvelgiame Dievo pirmenybę gerumo atžvilgiu. Svarbiau, kad būtų Dievas, o ne gerumas. O mūsų sąlygose Dievas gali nebūti - jisai viską gali - ir galim su juo ryšio neturėti, kaip kad Kristus ant kryžiaus, kada kentė, "Dieve, kodėl mane apleidai?" O gerumo dažnai nėra, bet tai jau gal ne Dievo, o mūsų reikalas juo pasirūpinti. Užtat kas aklai tvirtina, kad "Dievas yra geras", tas daug kam abejingas, tas šiaip gyvena ir miršta, o kas nuoširdžiai mato, jog dažnai kol kas anksti tvirtinti, koks Dievas, tas jau čia ir dabar amžinai bręsta, kad Dievas iš tiesų būtų geras. "Dievas nebūtinai geras; gyvenimas nebūtinai teisingas", tai, kiek žinau, sunkiausia ir prasmingiausia tiesa, apie kurią, manau, Jėzus kalbėjo, sakydamas, "Dar daugel jums turėčiau kalbėti, bet dabar jūs negalite pakelti." 2021 kovo 17 d., 10:54
atliko -
Ištrinta 236 eilutė:
Ištrintos 245-248 eilutės:
Pakeista 393 eilutė iš:
http://www.ms.lt/en/andrius/understanding/diagrams/fourlevels.jpg į:
![]() 2021 kovo 17 d., 10:52
atliko -
Pakeista 162 eilutė iš:
į:
Pakeistos 264-269 eilutės iš
į:
Pakeista 266 eilutė iš:
į:
Pakeistos 268-276 eilutės iš
![]() ![]() ![]() ![]() į:
![]() ![]() ![]() ![]() Pakeistos 277-285 eilutės iš
![]() ![]() ![]() ![]() į:
![]() ![]() ![]() ![]() Pakeistos 286-287 eilutės iš
į:
Pakeistos 322-325 eilutės iš
The observer contributes {{Understanding}}, which is the nature of love and the practice of life. The observer ever goes beyond themselves by taking up a view outside itself. The observer's understanding holds these views all separate. In the chain of views, God's view stays the same, but human's view evolves. The observed contributes {{Structure}}, which is the nature of life and the practice of love. The observed is ever reinterpreted in a new way that coincides with all the previous ways. The observer's structure holds these views all together. In the chain of reinterpretations, human's view stays the same, but God's view evolves. į:
The observer contributes Understanding, which is the nature of love and the practice of life. The observer ever goes beyond themselves by taking up a view outside itself. The observer's understanding holds these views all separate. In the chain of views, God's view stays the same, but human's view evolves. The observed contributes Structure, which is the nature of life and the practice of love. The observed is ever reinterpreted in a new way that coincides with all the previous ways. The observer's structure holds these views all together. In the chain of reinterpretations, human's view stays the same, but God's view evolves. Pakeista 343 eilutė iš:
The equation of EternalLife relates the two, the nature of love and of life, at four levels of access ({{Everything}}, {{Anything}}, {{Something}}, {{Nothing}}), which define the four primary structures. The secondary structures ensure that these primary structures are distinct. The four equations are: į:
The equation of EternalLife relates the two, the nature of love and of life, at four levels of access (Everything, Anything, Something, Nothing), which define the four primary structures. The secondary structures ensure that these primary structures are distinct. The four equations are: Pakeistos 364-365 eilutės iš
{{Order}}, {{Chaos}}, {{Freedom}} į:
Order, Chaos, Freedom Pakeistos 368-370 eilutės iš
{{Access}}, {{Coinciding}} We provide access to God to himself, either {{Everything}}, {{Anything}}, {{Something}}, {{Nothing}}. He is both within our system and beyond our system, and we provide him access to himself. The greater the access, the less he is separated from himself, accordingly by nothing, something, anything, everything. The amount of access gives the extent to which he coincides with us. As God and good he does not coincide with us, but as love and perfection he coincides with us completely. į:
Access, Coinciding We provide access to God to himself, either Everything, Anything, Something, Nothing. He is both within our system and beyond our system, and we provide him access to himself. The greater the access, the less he is separated from himself, accordingly by nothing, something, anything, everything. The amount of access gives the extent to which he coincides with us. As God and good he does not coincide with us, but as love and perfection he coincides with us completely. 2021 kovo 17 d., 10:40
atliko -
Pakeista 34 eilutė iš:
Gyvenimo lygtis išsako tai kas yra už vaizduotės, ir būtent išsako dvi galimybes kuriomis galime gyventi, tai yra, į kurias galime atsiremti visu gyvenimu. į:
Gyvenimo lygtis išsako tai kas yra už vaizduotės, ir būtent išsako dvi galimybes kuriomis galime gyventi, tai yra, į kurias galime atsiremti visu gyvenimu. Gyvenimo lygtį įsivaizduojame keturiais lygmenimis: dvasia, sandara, atvaizdais, vieningumais. 2021 kovo 17 d., 10:38
atliko -
Pridėtos 33-34 eilutės:
Gyvenimo lygtis išsako tai kas yra už vaizduotės, ir būtent išsako dvi galimybes kuriomis galime gyventi, tai yra, į kurias galime atsiremti visu gyvenimu. 2021 kovo 15 d., 15:29
atliko -
Pridėtos 505-506 eilutės:
2021 kovo 13 d., 17:11
atliko -
Pridėtos 508-519 eilutės:
![]() The Beginning looks Forwards and the End looks Backwards. But then the End recognizes the primacy of the Beginning and also looks Forwards. Convergences AndriusKulikauskas: I've always had trouble writing up my thoughts because they are murky, but even worse, they want to spin out in all directions.
2021 kovo 05 d., 15:44
atliko -
Pakeistos 500-502 eilutės iš
Kitas svarbus net kai su juo neturime ryšio, net kai jis netobulas. į:
Kitas svarbus net kai su juo neturime ryšio, net kai jis netobulas
Gyvenimo lygtis - aštuonerybė
Pridėtos 523-524 eilutės:
2021 vasario 27 d., 13:43
atliko -
Ištrintos 516-522 eilutės:
2019.03.27 A: Kaip gyvenimo lygtis sieja tavo prielaidų lygmenis ir išdavų pavidalus? D: Aš jus myliu. Jūs esate mano išdavos, ir meilė yra mano prielaidos. O būtent aš pasireiškiu įvairiai savo šokiu siedamas savo prielaidas ir išdavas. 2021 vasario 27 d., 13:43
atliko -
Pakeistos 516-522 eilutės iš
į:
2019.03.27 A: Kaip gyvenimo lygtis sieja tavo prielaidų lygmenis ir išdavų pavidalus? D: Aš jus myliu. Jūs esate mano išdavos, ir meilė yra mano prielaidos. O būtent aš pasireiškiu įvairiai savo šokiu siedamas savo prielaidas ir išdavas. 2021 vasario 27 d., 11:56
atliko -
Pridėtos 467-501 eilutės:
Gyvenimo lygtimi asmuo gali rinktis Dievą
Dievas įvairiai plėtojasi gyvenimo lygtimi.
Kitas svarbus net kai su juo neturime ryšio, net kai jis netobulas. 2021 vasario 27 d., 11:54
atliko -
Pridėtos 8-9 eilutės:
生命方程 Pridėta 11 eilutė:
Ištrintos 31-32 eilutės:
永生 Pridėtos 464-466 eilutės:
2021 vasario 15 d., 23:07
atliko -
Pridėtos 61-62 eilutės:
Sandara yra žvilgsnis, atvaizdai yra požiūris, vieningumas yra valia. Pavyzdžiui, Dievo žvilgsnis (visko žinojimas) yra išmintis, Dievo požiūris (visko nežinojimas) yra gera valia, Dievo valia (visko įsisąmonijimas). Žmogaus žvilgsnis (betko žinojimas) yra betkas, žmogaus požiūris (betko nežinojimas) yra pasirinkimai, žmogaus valia (betko įsisąmonijimas). 2021 vasario 03 d., 20:34
atliko -
Pridėtos 445-447 eilutės:
2021 sausio 22 d., 00:09
atliko -
Pridėta 19 eilutė:
2020 gruodžio 02 d., 19:30
atliko -
Pridėtos 16-18 eilutės:
Dievas ir gerumas
2020 gruodžio 02 d., 18:47
atliko -
Pridėta 9 eilutė:
2020 gruodžio 02 d., 15:10
atliko -
Pridėta 8 eilutė:
2020 gruodžio 02 d., 14:39
atliko -
Pridėtos 5-6 eilutės:
Lygmenys Pakeistos 8-11 eilutės iš
į:
Apimtys
Požiūrio lygtis
Amžinas gyvenimas Pridėtos 76-79 eilutės:
Suvokimo lygmenys
2020 gruodžio 02 d., 14:30
atliko -
Pridėta 5 eilutė:
2020 gruodžio 01 d., 19:21
atliko -
Pakeistos 92-94 eilutės iš
Ši lygtis galioja keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vienybės. į:
Ši lygtis galioja keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vieningumo. Gyvenimo lygties lygmenys yra išėjimo už savęs į save pakopos. Šios pakopos nusako sąvokų apimtis: dvasios sąvokų apimtis yra viskas, sandaros sąvokų apimtis yra betkas, atvaizdų sąvokų apimtis yra kažkas, vieningumo sąvokų apimtis yra niekas. O kiekviename lygmenyje požiūrio lygtis išsako sąvokos sąlygas, to lygmens suvokėjo santykį su besąlygišku suvokėju, tad su Dievu. 2020 liepos 11 d., 12:12
atliko -
Pridėtos 431-435 eilutės:
2020 gegužės 21 d., 14:55
atliko -
Pridėta 9 eilutė:
2020 gegužės 15 d., 18:34
atliko -
Pridėta 5 eilutė:
2020 gegužės 06 d., 16:31
atliko -
Pridėtos 142-144 eilutės:
Išsibaigia Kitu
Pridėtos 146-147 eilutės:
2020 balandžio 17 d., 22:15
atliko -
Pridėta 5 eilutė:
2019 gruodžio 12 d., 22:51
atliko -
Pridėtos 420-423 eilutės:
Pakeista 425 eilutė iš:
į:
Pridėta 437 eilutė:
2019 lapkričio 08 d., 13:44
atliko -
Pridėta 6 eilutė:
2019 rugsėjo 20 d., 18:53
atliko -
Pakeistos 13-16 eilutės iš
Gyvenimo lygtis tvirtina:
į:
Gyvenimo lygtis apibrėžia Dievą, gerumą, gyvenimą ir amžiną gyvenimą.
Gyvenimo lygtis
Ištrintos 27-31 eilutės:
Gyvenimo lygtis
2019 rugsėjo 14 d., 16:55
atliko -
Pakeistos 194-195 eilutės iš
į:
Pakeistos 415-416 eilutės iš
į:
Ištrintos 418-419 eilutės:
Gyvenimo lygtis iškyla kartu su aštuonerybe. Tai pusė aštuonerybės, o ketverybė kita pusė. 2019 rugsėjo 14 d., 16:25
atliko -
Pridėtos 38-40 eilutės:
Pridėtos 69-70 eilutės:
Požiūrių lygtis. Ištrintos 72-74 eilutės:
Gyvenimo lygtį sudaro:
2019 rugsėjo 14 d., 16:23
atliko -
Ištrintos 67-73 eilutės:
Dvasia santvarkoje:
Sandaros yra sienos sudarančios turiningą geometriją kuria dvasia gali įvairiai su savimi sietis. Dvasia sukuria sandarą išeidama už savęs. Tačiau tuo pačiu dvasia įsodinama sandaroje, ji save aptinka sandaroje. Ta dvasia - mes ribotieji - privalo reikštis išeidama už savęs, ir už sandaros, į tai ką mes nuvokiame esant už mūsų. Tokiu būdu mes įveikiame sandarą kurioje save randame. Ištrintos 140-142 eilutės:
Skirtumai tarp lygmenų
Pridėtos 157-167 eilutės:
Dvasia ir sandara
Dvasia santvarkoje:
2019 rugsėjo 14 d., 16:20
atliko -
Pakeistos 61-63 eilutės iš
į:
Ištrintos 67-68 eilutės:
Didėjantis laisvumas: Dievas nebūtinai geras. Mažėjantis laisvumas: Dievas būtinai geras. Pridėtos 87-91 eilutės:
Pakeistos 126-131 eilutės iš
Perhaps:
Coherence is unity of representations. We may think of coherence as necessity. į:
Pakeistos 136-141 eilutės iš
Keturi priėjimo lygmenys: GodsWill means that God as Observer has access through us. GoodWill means that we open such access to God. EternalLife means that God as Observed has access through us. {{Wisdom}} means that we open such access to God. The four levels also give the range of truth, from soft to hard. Sena mintis: The fourth equation of life is: Will is the Essential in Love. (Here In is the opposite of Of in the first equation. Instead of going into the system, we extend outside of the system.) į:
Keturi lygmenys
Pakeistos 158-159 eilutės iš
į:
Pakeistos 165-167 eilutės iš
į:
Pridėta 170 eilutė:
Pakeistos 172-173 eilutės iš
į:
Ištrintos 195-209 eilutės:
Amžinas gyvenimas: Dievas nebūtinai geras. Eternal life is making evident the system that separates God outside of us, and God within us, and the gaps in between. This is when God within us and God beyond us observe each other. In order to observe each other, they must be separate from each other. Kristus išgydė neregį. Blogis yra dėl to, kad reikštųsi Dievo darbai. Laisvumas yra raiškos atskyrimas nuo to, kas yra, kaip kad tiesoje, tikrovėje. Atleisk mums mūsų kaltes... atleidžiam Dievui, kaip jis atleidžia mums. Renkamės gyventi šiaip ar gyventi amžinai
Ištrintos 206-207 eilutės:
Žinojimas turi keturis atvaizdus, o taikymas turi du atvaizdus. Tobulumas, susitapatinimas, laisvumas, gerumas - tai žinojimo taikymas. O meilė, troškimai, viskas, Dievas - tai žinojimas. Juos suveda betkas savo šešiais atvaizdais, o atskiria išmintis. 2019 rugsėjo 14 d., 16:12
atliko -
Ištrintos 29-38 eilutės:
Gyvenimo lygtis sieja suvokimo lygtį (Dievas, gerumas, gyvenimas, amžinas gyvenimas) ir asmenų ketverybę (Dievas - dvasia, aš - santvarka, tu - atvaizdai, kitas - vieningumas).
Pridėtos 36-37 eilutės:
Pakeistos 85-86 eilutės iš
į:
Pridėtos 147-149 eilutės:
Skirtumai tarp lygmenų
Pridėtos 164-167 eilutės:
Gerumo lygmenys
Pakeistos 183-188 eilutės iš
Gyvenimo lygtis kyla iš Dievo šokio aštuonerybės. Dievo šokio aštuonerybė jungia (gerojo vaiko) ketverybę ir (blogojo vaiko) gyvenimo lygtį. Gerasis vaikas pradeda nuo Dievo ir įsivaizduoja Dievo žinojimo plėtotę: Dievas žino nieko, kažką, betką, viską. O blogasis vaikas pradeda nuo gerumo, atskirto nuo Dievo. Užtat jisai kai vedžioja gerumą, gyvenimą, amžiną gyvenimą ir galiausiai Dievą, viskas subliukšta, nes toksai Dievas gali būti be mūsų. į:
Gyvenimo lygtis ir dešimt Dievo įsakymų
2019 rugsėjo 14 d., 16:02
atliko -
Ištrintos 47-55 eilutės:
Gyvenimas ir amžinas gyvenimas
Keturios apytakos
Kas mes esame
Pakeistos 50-52 eilutės iš
į:
Skirtumas tarp Dievo ir visko Pakeistos 54-55 eilutės iš
į:
Kas išsiveda iš Dievo Pridėtos 57-68 eilutės:
Keturios apytakos
Kas mes esame
Mylėti netobulą
Gyvenimas ir amžinas gyvenimas
2019 rugsėjo 14 d., 16:00
atliko -
Pakeista 42 eilutė iš:
Gyvenimo lygties esmė į:
Požiūrių lygtis ir ketverybė Pridėtos 46-48 eilutės:
Gyvenimas ir amžinas gyvenimas Pridėtos 50-51 eilutės:
Keturios apytakos Pridėtos 53-54 eilutės:
Kas mes esame Pakeistos 56-57 eilutės iš
į:
Apibrėžimo pagrindas
Pakeistos 63-66 eilutės iš
į:
Ištrintos 139-140 eilutės:
Bene sandara susijusi su padalinimais, o vieningumas su aplinkybėmis. Pakeistos 150-151 eilutės iš
į:
Pakeistos 153-154 eilutės iš
į:
Pridėta 160 eilutė:
2019 rugsėjo 14 d., 15:56
atliko -
Pakeistos 30-31 eilutės iš
Sandarą galime suprasti, kaip dvasios nebuvimą. į:
Pridėtos 144-149 eilutės:
Sandara
Atvaizdai
Pridėtos 155-161 eilutės:
Amžinas gyvenimas ir meilė
Pakeistos 186-191 eilutės iš
Sandara ir dvasia
į:
Ištrintos 191-193 eilutės:
Amžinas gyvenimas - pažinti Dievą, išmintis - žinoti viską, gera valia - žinoti troškimus, Dievo valia - pažinti meilę 2019 rugsėjo 14 d., 15:49
atliko -
Ištrinta 33 eilutė:
Pakeistos 40-43 eilutės iš
į:
Pridėtos 45-46 eilutės:
Pridėtos 79-81 eilutės:
Gerumas
2019 rugsėjo 14 d., 15:47
atliko -
Ištrintos 29-30 eilutės:
Ši lygtis sieja keturis asmenis: Dievą, Mane, Tave, Kitą. Aš esu Dievas santvarkoje. Tu sieji Dievą ir Mane. Kitas atskiria Dievą ir Mane. Ištrinta 33 eilutė:
Pridėta 48 eilutė:
2019 rugsėjo 14 d., 15:45
atliko -
Pakeistos 13-15 eilutės iš
Gyvenimo lygtis tvirtina: Gyvenimas, tai Dievo gerumas - Dievo ir gerumo sutapimas. Amžinas gyvenimas, tai suvokimas, jog Dievas nebūtinai geras - tai Dievo ir gerumo atskyrimas. į:
Gyvenimo lygtis tvirtina:
2019 rugsėjo 14 d., 15:45
atliko -
Pakeistos 13-15 eilutės iš
Gyvenimo lygtis yra apibrėžimų pagrindas. Ja sutampa apibrėžimo pavidalas (požiūrių lygtis) ir apibrėžimo turinys (asmenų ketverybė). Gyvenimas, tai Dievo gerumas. Amžinas gyvenimas, tai suvokimas, jog Dievas nebūtinai geras. į:
Gyvenimo lygtis tvirtina: Gyvenimas, tai Dievo gerumas - Dievo ir gerumo sutapimas. Amžinas gyvenimas, tai suvokimas, jog Dievas nebūtinai geras - tai Dievo ir gerumo atskyrimas. Gyvenimo lygtis pasireiškia keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vieningumo.
Gyvenimo lygtis Pakeistos 46-60 eilutės iš
į:
Gyvenimo lygties esmė Gyvenimo lygties esmė
Ištrintos 153-164 eilutės:
Gyvenimo lygties esmė Gyvenimo lygties esmė
2019 rugsėjo 14 d., 15:34
atliko -
Pridėtos 27-39 eilutės:
Pridėtos 53-60 eilutės:
Gyvenimo lygtį sudaro:
Pokalbiais dėsčiau asmenimis, tai mūsų supratimas, o Dievo supratimas, tai gyvenimo lygtimi - tiesa.
Dievas, gerumas, gyvenimas, amžinas gyvenimas Ištrintos 71-74 eilutės:
Esmė apima visas savybes. Tad esmė yra savybių vieningumas, o savybės yra atvaizdai. Esmė yra taškas kuriuo, pavyzdžiui, Dievas išverčiamas, taip kad prieiname prie platesnio, Dievo sąlygose glūdinčio Dievo, kuriuo visi esame viena. Pridėtos 81-86 eilutės:
Gyvenimo lygties lygmenys
Pridėtos 121-133 eilutės:
Dvasia, sandara, atvaizdai, vieningumas Vieningumas - esmė
Meilė, tai laisvės palaikymas. Meilės palaikymas, tai pagarba laisvei:
Ištrintos 144-149 eilutės:
Gyvenimo lygtį sudaro:
Pokalbiais dėsčiau asmenimis, tai mūsų supratimas, o Dievo supratimas, tai gyvenimo lygtimi - tiesa.
2019 rugsėjo 14 d., 15:28
atliko - 2019 rugsėjo 11 d., 12:36
atliko -
Pakeista 1 eilutė iš:
Žr. Dievas į:
Žr. Dievas, Suvokimas, Apibrėžimas 2019 rugpjūčio 20 d., 13:04
atliko -
Pridėta 334 eilutė:
2019 rugpjūčio 20 d., 11:36
atliko -
Pridėta 12 eilutė:
2019 gegužės 30 d., 20:07
atliko -
Pridėtos 27-33 eilutės:
Dvasia santvarkoje:
Sandaros yra sienos sudarančios turiningą geometriją kuria dvasia gali įvairiai su savimi sietis. Dvasia sukuria sandarą išeidama už savęs. Tačiau tuo pačiu dvasia įsodinama sandaroje, ji save aptinka sandaroje. Ta dvasia - mes ribotieji - privalo reikštis išeidama už savęs, ir už sandaros, į tai ką mes nuvokiame esant už mūsų. Tokiu būdu mes įveikiame sandarą kurioje save randame. 2019 vasario 12 d., 15:23
atliko -
Ištrinta 6 eilutė:
Pakeistos 12-15 eilutės iš
Dievas nebūtinai geras! Ši mintis sunki bet teisinga ir visų svarbiausia. Ji atveria galimybę ne šiaip gyventi ir mirti, o amžinai bręsti, vis naujai dalyvauti Dievo tyrime, ar jisai būtinas? Apie tai rašiau pranešimą, Amžinai bręsti ar šiaip gyventi. Gyvenimo lygtis išdėsto, įvairiuose lygmenyse: gyvenimas, tai Dievo gerumas, bet amžinas gyvenimas yra to teiginio suvokimas, tai yra, Dievo ir gerumo atskyrimas. į:
2019 vasario 12 d., 15:10
atliko -
Pridėtos 33-37 eilutės:
2019 vasario 12 d., 15:09
atliko -
Pridėtos 353-359 eilutės:
Dievas nebūtinai geras
Gyvenimo lygtis 2019 vasario 12 d., 15:05
atliko -
Pridėtos 14-15 eilutės:
Dievas nebūtinai geras! Ši mintis sunki bet teisinga ir visų svarbiausia. Ji atveria galimybę ne šiaip gyventi ir mirti, o amžinai bręsti, vis naujai dalyvauti Dievo tyrime, ar jisai būtinas? Apie tai rašiau pranešimą, Amžinai bręsti ar šiaip gyventi. Pridėta 86 eilutė:
2019 vasario 12 d., 14:56
atliko -
Pridėtos 74-79 eilutės:
Gyvenimo lygtį galime įžvelgti kiekviename lygmenyje:
2019 vasario 12 d., 14:53
atliko -
Pridėtos 20-21 eilutės:
Gyvenimo lygtis sieja suvokimo lygtį (Dievas, gerumas, gyvenimas, amžinas gyvenimas) ir asmenų ketverybę (Dievas - dvasia, aš - santvarka, tu - atvaizdai, kitas - vieningumas). Pridėta 78 eilutė:
2019 sausio 23 d., 15:03
atliko -
Pridėtos 9-10 eilutės:
Gyvenimo lygtis yra apibrėžimų pagrindas. Ja sutampa apibrėžimo pavidalas (požiūrių lygtis) ir apibrėžimo turinys (asmenų ketverybė). 2019 sausio 19 d., 22:35
atliko -
Pakeista 2 eilutė iš:
į:
Pakeista 4 eilutė iš:
į:
Pridėtos 125-126 eilutės:
Žinojimas turi keturis atvaizdus, o taikymas turi du atvaizdus. Tobulumas, susitapatinimas, laisvumas, gerumas - tai žinojimo taikymas. O meilė, troškimai, viskas, Dievas - tai žinojimas. Juos suveda betkas savo šešiais atvaizdais, o atskiria išmintis. 2018 gruodžio 05 d., 13:24
atliko -
Pridėtos 321-326 eilutės:
Laisvė išsakyta Dvejybės atvaizdo pirmasis narys išsako laisvę, atitinkamai liudijančią gerumo lygmenį.
2018 gruodžio 04 d., 21:56
atliko -
Pridėtos 318-320 eilutės:
Užrašai Regarding God IS good: In what sense do I mean that it "is"? It "is" in that it is the unity of its properties. So you "are" only with regard to your own domain, where your properties extend, but you are "necessary" without any regard for domain, for here the unity is with regard to representations. In other words, existence is unity of the properties by which we see ourselves, and necessity is unity of the representations by which we are seen. 2018 lapkričio 02 d., 20:52
atliko -
Pridėtos 31-32 eilutės:
Esmė yra taškas kuriuo, pavyzdžiui, Dievas išverčiamas, taip kad prieiname prie platesnio, Dievo sąlygose glūdinčio Dievo, kuriuo visi esame viena. 2018 spalio 03 d., 20:18
atliko -
Pridėtos 117-122 eilutės:
Gyvenimo lygties kampai:
2018 spalio 03 d., 20:16
atliko -
Pridėtos 115-116 eilutės:
Amžinas gyvenimas - pažinti Dievą, išmintis - žinoti viską, gera valia - žinoti troškimus, Dievo valia - pažinti meilę 2018 spalio 03 d., 20:15
atliko -
Pridėta 114 eilutė:
2018 spalio 03 d., 18:24
atliko -
Pakeistos 111-113 eilutės iš
There is no other when Unity and Spirit are taken to be the same. This is the case from the perspective of the End. į:
2018 rugsėjo 15 d., 13:52
atliko -
Pridėtos 69-84 eilutės:
Gyvenimo lygties esmė Gyvenimo lygties esmė
Gyvenimo lygtį sudaro:
Pokalbiais dėsčiau asmenimis, tai mūsų supratimas, o Dievo supratimas, tai gyvenimo lygtimi - tiesa.
Pakeistos 89-90 eilutės iš
Amžinas gyvenimas į:
Pakeistos 117-118 eilutės iš
===From {{Life}} to EternalLife=== į:
Iš gyvenimo į amžiną gyvenimą Pakeistos 170-171 eilutės iš
{{Freedom}} vs. {{Perfection}} į:
Laisvė vs. tobulumas Pakeistos 174-175 eilutės iš
{{Freedom}} į:
Laisvė Pakeistos 224-225 eilutės iš
GoodWill į:
Gera valia Pakeistos 244-245 eilutės iš
{{Subjectivity}} vs. {{Objectivity}} į:
Šališkumas ir nešališkumas Pakeistos 274-277 eilutės iš
===I wish to know everything and apply that usefully.=== AndriusKulikauskas: Note, the following is is a bit old! For my latest thinking see UniversalLanguage/Overview į:
Trokštu viską žinoti ir tą žinojimą gražiai taikyti. Ankstyvesnės mintys. Pakeistos 297-299 eilutės iš
Esmė yra tobula. Tobulumas į:
2018 rugsėjo 12 d., 12:01
atliko -
Pakeistos 35-38 eilutės iš
į:
Pridėtos 40-53 eilutės:
Sąmoningumo lygmenys. An outlook that separates:
In general, we may say "the unity of representations of structure of spirit". From a human point of view, the unity and the spirit are the same, which makes this cyclic. From God's point of view they are distinct. From a human point of view, for example, love and God are the same. So from a human point of view, spirit is the unity of representations. For example, God is the spirit of everything. Additionally, from the human point of view, God is the unity of the representations of everything. But God keeps unity and spirit distinct. Perhaps:
Coherence is unity of representations. We may think of coherence as necessity. 2018 rugsėjo 12 d., 11:34
atliko -
Pridėta 276 eilutė:
2018 rugsėjo 12 d., 10:57
atliko -
Pakeistos 26-27 eilutės iš
Ši lygtis galioje keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vienybės. į:
Ši lygtis galioja keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vienybės. Pridėtos 31-32 eilutės:
Negation introduces four levels: Activity, Structure, Representation, Unity. They give the relation between an orginal context and a new context, whether or not they are explicit, whether or not they are the same, whether or not they are positive or negative. 2018 rugsėjo 05 d., 14:27
atliko -
Pridėtos 27-28 eilutės:
Sandara yra tai kas lieka pasitraukus dvasiai. Sandara yra dvasios nebuvimas, jos rėmai ir jos prielaidos. Užtat galime skirti besąlygišką dvasią už prielaidų ir sąlygišką dvasią prielaidose. Tokiu būdu galime atpažinti savo prielaidas ir jų atsisakyti. 2018 rugsėjo 05 d., 12:35
atliko -
Pridėtos 1-7 eilutės:
2018 rugsėjo 05 d., 12:33
atliko -
Pridėtos 251-252 eilutės:
Daugelį metų pradėjau nuo išeities taško - Viskas - iš kurio viskas išsirituliodavau. Kai kada pamąstydavau, į ką viskas turėtų susivesti? Pamanydavau, kad tai turėtų būti Dievo gerumas. Benagrinėjant šv.Jono evangeliją ėmiau mąstyti apie santykį tarp Dievo už mūsų ir Dievo mumyse, kad gyvenimas yra Dievo gerumas, tačiau amžinas gyvenimas yra suvokimas Dievo gerumo, tad atskyrimas Dievo ir gerumo. 2018 kovo 31 d., 17:06
atliko -
Pridėtos 41-42 eilutės:
Bene sandara susijusi su padalinimais, o vieningumas su aplinkybėmis. 2018 sausio 18 d., 13:46
atliko -
Pridėtos 8-9 eilutės:
Sandarą galime suprasti, kaip dvasios nebuvimą. 2017 lapkričio 05 d., 15:23
atliko -
Pridėtos 58-62 eilutės:
Sandara ir dvasia
2017 spalio 14 d., 09:41
atliko -
Pridėtos 254-261 eilutės:
Gyvenimo lygtis iškyla kartu su aštuonerybe. Tai pusė aštuonerybės, o ketverybė kita pusė. 2017 rugsėjo 21 d., 17:46
atliko -
Pridėtos 36-37 eilutės:
The four levels also give the range of truth, from soft to hard. Pridėtos 48-49 eilutės:
Eternal life is making evident the system that separates God outside of us, and God within us, and the gaps in between. This is when God within us and God beyond us observe each other. In order to observe each other, they must be separate from each other. Ištrintos 119-125 eilutės:
EternalLife Eternal life is making evident the system that separates God outside of us, and God within us, and the gaps in between. This is when God within us and God beyond us observe each other. In order to observe each other, they must be separate from each other. Pakeistos 132-133 eilutės iš
{{Love}} and {{Life}} į:
Meilė ir gyvenimas Pakeistos 138-139 eilutės iš
{{Love}} and {{Good}} į:
Meilė ir gerumas Ištrintos 140-143 eilutės:
The four levels also give the range of truth, from soft to hard. We are most at our self when we are free, and we are most unobstructed when we are good. Perhaps there are eight names for the QualityWithoutAName, and they give four levels with regard to our familiarity (our self), and also with regard to our unobstruction (our view). This leads to pairs such as free and perfect, slack and exact. 2017 rugsėjo 21 d., 17:44
atliko -
Pridėtos 1-2 eilutės:
Kas yra gyvenimo lygtis Pakeistos 5-6 eilutės iš
Gyvenimo lygtis kyla iš Dievo šokio aštuonerybės. Dievo šokio aštuonerybė jungia (gerojo vaiko) ketverybę ir (blogojo vaiko) gyvenimo lygtį. Gerasis vaikas pradeda nuo Dievo ir įsivaizduoja Dievo žinojimo plėtotę: Dievas žino nieko, kažką, betką, viską. O blogasis vaikas pradeda nuo gerumo, atskirto nuo Dievo. Užtat jisai kai vedžioja gerumą, gyvenimą, amžiną gyvenimą ir galiausiai Dievą, viskas subliukšta, nes toksai Dievas gali būti be mūsų. į:
Gyvenimo lygtis išdėsto, įvairiuose lygmenyse: gyvenimas, tai Dievo gerumas, bet amžinas gyvenimas yra to teiginio suvokimas, tai yra, Dievo ir gerumo atskyrimas. Ši lygtis sieja keturis asmenis: Dievą, Mane, Tave, Kitą. Aš esu Dievas santvarkoje. Tu sieji Dievą ir Mane. Kitas atskiria Dievą ir Mane. Gyvenimo lygties sandara Gyvenimo lygtis skiria: A, B, A IR B, A AR B. Gal B yra NE A, tai yra, A santvarkoje. Pridėtos 15-20 eilutės:
Gyvenimo lygties lygmenys Ši lygtis galioje keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vienybės. Esmė apima visas savybes. Tad esmė yra savybių vieningumas, o savybės yra atvaizdai. Ištrintos 27-38 eilutės:
Gyvenimo lygtis skiria: A, B, A IR B, A AR B. Gal B yra NE A, tai yra, A santvarkoje. Gyvenimo lygtis išdėsto, įvairiuose lygmenyse: gyvenimas, tai Dievo gerumas, bet amžinas gyvenimas yra to teiginio suvokimas, tai yra, Dievo ir gerumo atskyrimas. Ši lygtis sieja keturis asmenis: Dievą, Mane, Tave, Kitą. Aš esu Dievas santvarkoje. Tu sieji Dievą ir Mane. Kitas atskiria Dievą ir Mane. Ši lygtis galioje keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vienybės. Esmė apima visas savybes. Tad esmė yra savybių vieningumas, o savybės yra atvaizdai. There is no other when Unity and Spirit are taken to be the same. This is the case from the perspective of the End. Pakeistos 32-35 eilutės iš
į:
Keturi priėjimo lygmenys: GodsWill means that God as Observer has access through us. GoodWill means that we open such access to God. EternalLife means that God as Observed has access through us. {{Wisdom}} means that we open such access to God. Sena mintis: The fourth equation of life is: Will is the Essential in Love. (Here In is the opposite of Of in the first equation. Instead of going into the system, we extend outside of the system.) Gyvenimo lygtis ir Dievo šokio aštuonerybė Gyvenimo lygtis kyla iš Dievo šokio aštuonerybės. Dievo šokio aštuonerybė jungia (gerojo vaiko) ketverybę ir (blogojo vaiko) gyvenimo lygtį. Gerasis vaikas pradeda nuo Dievo ir įsivaizduoja Dievo žinojimo plėtotę: Dievas žino nieko, kažką, betką, viską. O blogasis vaikas pradeda nuo gerumo, atskirto nuo Dievo. Užtat jisai kai vedžioja gerumą, gyvenimą, amžiną gyvenimą ir galiausiai Dievą, viskas subliukšta, nes toksai Dievas gali būti be mūsų. Amžinas gyvenimas Amžinas gyvenimas: Dievas nebūtinai geras. Pakeistos 50-62 eilutės iš
See also: Overview, Understanding į:
Renkamės gyventi šiaip ar gyventi amžinai
Kitos mintys There is no other when Unity and Spirit are taken to be the same. This is the case from the perspective of the End. Ištrintos 64-65 eilutės:
If we presume that God is good, then goodness is prior to God, thus greater than God, so that God is simply the essence of goodness, and actually goodness is God. This is the view of Life: life is the fact that God is good. However, if we do not presume that God is good, then his goodness is simply his explicit nature within our context, and so God and good are separate, and we ourselves are raised above context, as in EternalLife. Pakeistos 73-74 eilutės iš
Note: The fourth equation of life is: Will is the Essential in Love. (Here In is the opposite of Of in the first equation. Instead of going into the system, we extend outside of the system.) į:
Pakeistos 108-110 eilutės iš
See also: Overview ===Four levels=== į:
Keturi lygmenys Pakeistos 115-117 eilutės iš
Four levels of access GodsWill means that God as Observer has access through us. GoodWill means that we open such access to God. EternalLife means that God as Observed has access through us. {{Wisdom}} means that we open such access to God. į:
2017 rugsėjo 21 d., 17:33
atliko -
Pridėtos 227-238 eilutės:
Tobulumas Esmė yra tobula. Tobulumas
Deriniai yra tinkamiausi sprendimai.
2017 liepos 29 d., 10:56
atliko -
Pridėtos 2-3 eilutės:
Gyvenimo lygtis kyla iš Dievo šokio aštuonerybės. Dievo šokio aštuonerybė jungia (gerojo vaiko) ketverybę ir (blogojo vaiko) gyvenimo lygtį. Gerasis vaikas pradeda nuo Dievo ir įsivaizduoja Dievo žinojimo plėtotę: Dievas žino nieko, kažką, betką, viską. O blogasis vaikas pradeda nuo gerumo, atskirto nuo Dievo. Užtat jisai kai vedžioja gerumą, gyvenimą, amžiną gyvenimą ir galiausiai Dievą, viskas subliukšta, nes toksai Dievas gali būti be mūsų. 2016 birželio 05 d., 11:55
atliko -
Pridėtos 230-231 eilutės:
Slack variable susiję su Simplex algorithm 2016 balandžio 29 d., 12:38
atliko -
Pridėtos 19-20 eilutės:
Esmė apima visas savybes. Tad esmė yra savybių vieningumas, o savybės yra atvaizdai. 2016 vasario 06 d., 12:50
atliko -
Pridėtos 19-20 eilutės:
There is no other when Unity and Spirit are taken to be the same. This is the case from the perspective of the End. 2014 lapkričio 09 d., 10:30
atliko -
Ištrintos 27-28 eilutės:
Meilė ir tobulumas yra gyvenimo lygties sandai (vieningumo lygmenyje). O taip pat, tai yra Dievo troškimai (visko ir nieko). Kaip tai susiję? Ištrintos 50-64 eilutės:
Palyginti su mąstysena, jog aš būtinai geras, arba aš nebūtinai geras.
Suderinti, susieti keturis sluoksnius, klodus:
2014 spalio 16 d., 13:16
atliko -
Pakeistos 237-243 eilutės iš
Just as my backwards-looking conclusion reflects my outlook, so it seems that the forwards-looking assertion reflects God's outlook, his venturing outwards to everlasting life. How may my looking back, or yours, find God and take up his looking forwards? į:
Just as my backwards-looking conclusion reflects my outlook, so it seems that the forwards-looking assertion reflects God's outlook, his venturing outwards to everlasting life. How may my looking back, or yours, find God and take up his looking forwards? Gyvenimo lygtis primena Toulmino pagrindimo lygtį, keturių požiūrių. O ta lygtis primena Budos keturias taurias tiesas: In the same way I saw an ancient path, an ancient road, traveled by the Rightly Self-awakened Ones of former times. And what is that ancient path, that ancient road, traveled by the Rightly Self-awakened Ones of former times? Just this noble eightfold path: right view, right aspiration, right speech, right action, right livelihood, right effort, right mindfulness, right concentration...I followed that path. Following it, I came to direct knowledge of aging & death, direct knowledge of the origination of aging & death, direct knowledge of the cessation of aging & death, direct knowledge of the path leading to the cessation of aging & death...Knowing that directly, I have revealed it to monks, nuns, male lay followers & female lay followers... —Nagara Sutta 2014 rugpjūčio 27 d., 21:27
atliko -
Pridėta 12 eilutė:
Gyvenimo lygtis skiria: A, B, A IR B, A AR B. Gal B yra NE A, tai yra, A santvarkoje. 2014 liepos 24 d., 11:41
atliko -
Pridėtos 11-23 eilutės:
Gyvenimo lygtis išdėsto, įvairiuose lygmenyse: gyvenimas, tai Dievo gerumas, bet amžinas gyvenimas yra to teiginio suvokimas, tai yra, Dievo ir gerumo atskyrimas. Ši lygtis sieja keturis asmenis: Dievą, Mane, Tave, Kitą. Aš esu Dievas santvarkoje. Tu sieji Dievą ir Mane. Kitas atskiria Dievą ir Mane. Ši lygtis galioje keturiuose lygmenyse: dvasios, sandaros, atvaizdų ir vienybės. Gyvenimo lygtis bene susijusi su matematikos priešpastatymais, taip pat ir su sandarų šeimomis bei su pirminėmis sandaromis:
2014 birželio 06 d., 11:17
atliko -
Pridėtos 203-223 eilutės:
Pabaiga ===I wish to know everything and apply that usefully.=== AndriusKulikauskas: Note, the following is is a bit old! For my latest thinking see UniversalLanguage/Overview I have prepared for this for most of my childhood, and worked on this for all my life as an adult. These last twenty-two years I have observed and collected a wide variety of structures. My starting point is God, and the related concept of everything. My ending point is life, as the fact that God is good. I've always had trouble writing up my thoughts because they are murky, but even worse, they want to spin out in all directions. And I can't prove much of anything, although that's not my goal, either. I've found a natural point of convergence, a conclusion from which I can work backwards and lead to all the structures that I know of. My conclusion is: "Life is the fact that God is good". Or more simply, "Life is the goodness of God". Starting from just one conclusion: "Life is the goodness of God", I am able to explore "life", "goodness", "God", "is", etc. and work backwards, what do I mean? It's the conclusion that pulls everything together that I've been working on, and I find it attractive and natural. It leaves enormous room for clarification, elaboration. But it also works as a conclusion, in that I'm willing to take my stand here, and I'm able to confess my dogma, what I'll not retreat from. My "core values", so to speak. There is a greater assertion, which I have drawn from the Gospel of John: "Everlasting life is the understanding that God is good." I am finding that to work from "Life is the goodness of God" is to work backwards, whereas to work with "Endless life is understanding the goodness of God" is to work forwards. Just as my backwards-looking conclusion reflects my outlook, so it seems that the forwards-looking assertion reflects God's outlook, his venturing outwards to everlasting life. How may my looking back, or yours, find God and take up his looking forwards? 2014 birželio 01 d., 11:42
atliko -
Pridėtos 4-10 eilutės:
Gyvenimo lygtis turi keturis skirtingumo suvokimo lygmenis:
Juos skiria pasiklydę vaikai (Dievo požiūris į žmogaus požiūrį ir t.t.) 2014 birželio 01 d., 11:22
atliko -
Pridėtos 74-195 eilutės:
Four levels of access See also: Overview ===Four levels=== There are four level of access between God as Observer and God as Observed: nothing, something, anything and everything. God as Observer is the one beyond any system who derives Human as he goes beyond himself. So as this God enters the system we have: God, everything, wishing, love. But also, Human is God within system, and this Human pulls away from himself and thereby opens up room for God. As Human pulling away from himself, he is making separate, thus keeping separate God and good, thus allowing for God beyond system, and manifesting himself as God within system. This means that we can think of Human as beyond system as: God's will, good will, wisdom and eternal life. These all are expressions of Human who has gone beyond the system and hence is one with God. This sequence starts with complete deference and ends with complete coinciding of God and human. The complete deference to God's will shows that even when there is no access between God and human, it is possible for them to be connected by way of human's submission to God. Then the access opens up, so that good will is access by way of something - a channel for good, and wisdom is access by way of anything - a point to focus around, and finally eternal life is access by way of everything. Meanwhile, life (as the goodness of God) is the fact that Human can be as such within a system, and thus not comparable to God, but simply a creation of God. Whereas eternal life has him as a creator, a co-creator along with God. And good is the "system" which distinguishes these possibilities and relates God and human. We have human's view of God's view whereby human's view goes beyond themselves to take up God's view. We have God's view of human's view whereby God's view goes beyond himself to take up human's view. How can they coincide? We have four levels of access so that the two may be considered as seeing the same. God as Observer and God as Observed can be in harmony. Four levels of access GodsWill means that God as Observer has access through us. GoodWill means that we open such access to God. EternalLife means that God as Observed has access through us. {{Wisdom}} means that we open such access to God. EternalLife Eternal life is making evident the system that separates God outside of us, and God within us, and the gaps in between. This is when God within us and God beyond us observe each other. In order to observe each other, they must be separate from each other. {{Freedom}} vs. {{Perfection}} Freedom is perfection and is thus the complement of love. When we are perfect, then we are free, and when we are free, then we are perfect. I need to think about the four levels and how they express our system and our freedom and how we relate God outside of us and God within us. {{Freedom}} Freedom is that by which the one who loves and the one who is loved may coincide regarding their views. The more they are separate, the more freedom there is. If they have no connection, then they are most separate. Freedom is perfection, but understood from to point of view of God's will. Perfection is extreme freedom, when it is completely collapsed, yet still free. The four layers are the extent to which this equation holds as given by the level of access, all the way up to Love instead of God. God loves through our freedom. We share freedom and that is how we can coincide through restrictions on our freedom. That is related to truth. {{Love}} and {{Life}} Love is that support by which we can look through God's eyes. Life is that we thereby see, and eternal life is that we thereby look. We are that by which there is love and life, eternal life and endless love. {{Love}} and {{Good}} Love is that which introduces good when there is yet no system, hence no bad. And that good is always with God. The four levels also give the range of truth, from soft to hard. We are most at our self when we are free, and we are most unobstructed when we are good. Perhaps there are eight names for the QualityWithoutAName, and they give four levels with regard to our familiarity (our self), and also with regard to our unobstruction (our view). This leads to pairs such as free and perfect, slack and exact. The unity of our view is expressed by God as observer, and the completeness of our view is expressed by God as observed. They are related by what is familiar to us, and they stand distinct from that in that they are unobstructed. Our role is to clear the way for what is familiar. The observer's love and the observed's life are related by way of the access that we provide. They are fully related when there is such access in every way. The observer contributes {{Understanding}}, which is the nature of love and the practice of life. The observer ever goes beyond themselves by taking up a view outside itself. The observer's understanding holds these views all separate. In the chain of views, God's view stays the same, but human's view evolves. The observed contributes {{Structure}}, which is the nature of life and the practice of love. The observed is ever reinterpreted in a new way that coincides with all the previous ways. The observer's structure holds these views all together. In the chain of reinterpretations, human's view stays the same, but God's view evolves. Understanding keeps the views different as they unfold so that there can be access in every way. Structure holds together the different views as applying to the same life. We open up four kinds of access for God:
(Relate these with everything, anything, something, nothing). To know everything is for the human view and God's view to coincide. Such coinciding is central to love. This is the point of Jesus Christ. It occurs in its own way at each of the four levels, where God appears on both sides of each level, and taken together gives both God inside and God outside:
The balance between God inside and God outside shifts according to whether they have access to each other by way of nothing, something, anything or everything. Taken all together there is complete coinciding. The equation of EternalLife relates the two, the nature of love and of life, at four levels of access ({{Everything}}, {{Anything}}, {{Something}}, {{Nothing}}), which define the four primary structures. The secondary structures ensure that these primary structures are distinct. The four equations are:
How do they relate to God's perspective as it carries across the nature of love and the nature of life and relates them? Note that human view of God's view is the recurring element for composing both the nature of love and the nature of life, and that it combines (human) life and (God's) love in the most atomic way. GoodWill Always show good will - here the emphasis is on show, reaching out to another so that they might see - this is perhaps the equation of life for one of the four levels, the one for good will. Key is that we allow those gaps to serve others, so that we make way for them, and we might all be one. We don't presume that God is good, but rather we participate to make that be the case. Think about the importance of "making way for others" in eternal life, as God makes way for Jesus, and Jesus makes way for us. It seems that the equations for eternal life are based on God as observed (through the omniscope, etc.) whereas the equations for life are based on God as observer (through divisions, etc.) Life is driven by static structures (divisions, representations, topologies) and eternal life is driven by dynamic structures (the three languages). Note: consider God as observed as chaos, and God as observer as order. So this is a relationship between chaos and order. And compare this with theater and the two Russian acting schools of Michail Chekhov (fantastical, logical) and Stanislovsky (psychological). (Thank you to Rimas Morkunas). When God is observer, then God coincides with good, he coincides with us, he goes beyond himself, into the bounded, and so this is life. He lives as the bounded. But when God is observed, then he is separate from good, we coincide with him, we go beyond ourselves to him, to the unbounded, and that is eternal life. We live as the unbounded. He waits for us. {{Order}}, {{Chaos}}, {{Freedom}} Love is based in order, whereas God is based in freedom. Freedom is the possibility to go beyond chaos. God has us look beyond ourselves. {{Access}}, {{Coinciding}} We provide access to God to himself, either {{Everything}}, {{Anything}}, {{Something}}, {{Nothing}}. He is both within our system and beyond our system, and we provide him access to himself. The greater the access, the less he is separated from himself, accordingly by nothing, something, anything, everything. The amount of access gives the extent to which he coincides with us. As God and good he does not coincide with us, but as love and perfection he coincides with us completely. {{Subjectivity}} vs. {{Objectivity}} So the four levels express how we appear as the observational planes that God finds himself within. When the plane is nothing, then we are looking at ourselves as if from the side, as if objectively, so that God and good stand alone, and they are linked by life and separated by eternal life, and subjectively it's as if we're not there. Whereas love and perfection make sense by way of our subjectivity, and they are linked by our will and separated by God's will, and so that is taking place through our subjective experience. And so wishing and identifying make sense by way of the potential for our subjectivity, and they are linked by our choosing and separated by good will. And everything and slack make sense by way of the potential for our objectivity, and they are linked by anything and separated by wisdom. This suggests that the path from life to eternal life (yielding an eightfold way) has us develop our subjective self, which places the matter squarely before us - our will vs. God's will - allowing us to switch over to separating God and good rather than presuming they are linked. And then we can remove our subjectivity. But switching over is possible at every level, yet the matter is most pronounced to us subjectively when it is stated subjectively. This is the relationship between two lines: God as Observed (God) and God as Observer (good) and whether they are linked or separate. By separating them, we acknowledge the primacy of God as Observed who is prior to us and greater than us. And we are able to coincide with the God the Observer who looks through us, and by way of him, with God the Observed, so that we are all one. Consider the extent the meaning of the four levels of access, including the extent to which love can be shared by God and human (perhaps greater the more "aware" that a person is, which is to say, the more engrossed they are in the views, thus the more stretched, the more having gone beyond, outside oneself) and how that allows for a switch between the outlook of "observer" and "observed" (by going beyond oneself) to an ever greater extent, and the question of what is in the way between the observer and observed outlooks, and how the equations of eternal life open up room to clear the way. In the nature of love, God stays the same, but his and human's views are ever different along the chain. In the nature of life, the views ever coincide but God ever changes. What are the windows that God is opening up? They seem to be such that they allow for invertibility of the view or perhaps simply commutation. Note that the nature of life and the nature of love may each be thought of representations of the foursome for which the nulls are given by that level where God and human coincide. Thus, in the nature of love, the null is whether and we have what, how, why; and in the nature of life, the null is why, and we have how, what, whether. In the nature of love, God and human's view are separated by nothing (thus a null, they are one - God as observer), something, anything or everything. In the nature of life, God and human's view coincide across nothing, something, anything, everything (thus a null, they are one - God as observed). At each level - everything, anything, something, nothing - are what relates God as observer (in terms of his separation from human) and God as observed (in terms of his coinciding with human). Human is the slack by which there is both separation and coinciding. The relationship between God and human is thus one of increasing closeness and warmth. Human and God are related:
So it is an ever stronger relationship of ever greater love and ever more intensely defined, internalized life. These are the chapters in the story of "knowing everything" and they lead us to a subordinate perspective where we take up God's will and live by that. And to do that means to be open and clear to all four levels? Is it cumulative?
The nature of love describes how unity reaches out from God as an observer, and the nature of life describes how concreteness reaches in from God as an observed. The four equations relate these two developments so that unity and completeness are joined together. This means that "knowledge of everything" allows the general view as given by God as the observer, to be placed in the most narrow and remote particular situation, which is found to be just a reinterpretation of the general situation. So we can move from God (God as observer) to good (God as observed). Human is a learner (what you believe is what happens) and God is a teacher (what you find is what you love). I should focus on the relationship between the seventh and eighth perspectives, between human and God. http://www.ms.lt/en/andrius/understanding/diagrams/fourlevels.jpg 2014 gegužės 15 d., 12:51
atliko -
Pridėtos 12-28 eilutės:
See also: Overview, Understanding ===From {{Life}} to EternalLife=== If we presume that God is good, then goodness is prior to God, thus greater than God, so that God is simply the essence of goodness, and actually goodness is God. This is the view of Life: life is the fact that God is good. However, if we do not presume that God is good, then his goodness is simply his explicit nature within our context, and so God and good are separate, and we ourselves are raised above context, as in EternalLife. When God looks through us, so that God is Observer, then what that observer sees through us is a system which we define, and so he see himself within the system, which is good. So he is linked to himself - God and good - and that is life. We are realized as he delves deeper into the system - first as life, then as anything (which can take up the structure of the onesome, twosome, threesome...), then as choosing (as by the seventh perspective), then as will (as God's possibility within us). In this way our subjectivity increases and becomes complete. At that point we are able to think of God as not within us, but as beyond us, greater than us, as Observer. Thus we have God's will, which serves as our anchor. We are able to separate the Observed from the good that observes him. Then - increasingly objectively - we have good will (the angles for approaching God), and wisdom (the truth of the heart instead of the world) and finally eternal life (the wholeness of God's point of view in the secondary structures). So God as Observer is integrated with the good that he observes, whereas God as Observed is separated from the good that observes him. Note that the latter explains why eternal life has to do with the independent testimony (worship, praise, challenge) of God. Note: The fourth equation of life is: Will is the Essential in Love. (Here In is the opposite of Of in the first equation. Instead of going into the system, we extend outside of the system.) ![]() 2014 kovo 30 d., 19:09
atliko -
Pridėtos 8-11 eilutės:
Kristus išgydė neregį. Blogis yra dėl to, kad reikštųsi Dievo darbai. Laisvumas yra raiškos atskyrimas nuo to, kas yra, kaip kad tiesoje, tikrovėje. Atleisk mums mūsų kaltes... atleidžiam Dievui, kaip jis atleidžia mums. 2014 vasario 19 d., 17:26
atliko -
Pridėtos 4-7 eilutės:
Meilė ir tobulumas yra gyvenimo lygties sandai (vieningumo lygmenyje). O taip pat, tai yra Dievo troškimai (visko ir nieko). Kaip tai susiję? 2014 vasario 03 d., 16:01
atliko -
Pridėta 6 eilutė:
Pridėtos 8-22 eilutės:
Suderinti, susieti keturis sluoksnius, klodus:
2014 sausio 26 d., 12:30
atliko -
Pridėtos 4-7 eilutės:
Palyginti su mąstysena, jog aš būtinai geras, arba aš nebūtinai geras. 2014 sausio 26 d., 12:28
atliko -
Pridėtos 2-3 eilutės:
Didėjantis laisvumas: Dievas nebūtinai geras. Mažėjantis laisvumas: Dievas būtinai geras. 2013 gruodžio 28 d., 22:33
atliko -
Pridėtos 7-8 eilutės:
![]() Ištrintos 10-11 eilutės:
![]() Pridėtos 13-16 eilutės:
![]() Pakeistos 19-20 eilutės iš
![]() į:
![]() Pridėtos 22-23 eilutės:
![]() 2013 gruodžio 26 d., 10:04
atliko -
Pakeistos 3-13 eilutės iš
http://www.ms.lt/derlius/betkas.jpg į:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 2013 gruodžio 25 d., 21:05
atliko -
Pridėtos 1-2 eilutės:
Gyvenimas, tai Dievo gerumas. Amžinas gyvenimas, tai suvokimas, jog Dievas nebūtinai geras. |
GyvenimoLygtisNaujausi pakeitimai 网站 Įvadas #E9F5FC Klausimai #FFFFC0 Teiginiai #FFFFFF Kitų mintys #EFCFE1 Dievas man #FFECC0 Iš ankščiau #CCFFCC Mieli skaitytojai, visa mano kūryba ir kartu visi šie puslapiai yra visuomenės turtas, kuriuo visi kviečiami laisvai naudotis, dalintis, visaip perkurti. - Andrius |
Puslapis paskutinį kartą pakeistas 2023 rugsėjo 19 d., 12:09
|